Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
SideShow schreef op woensdag 01 april 2015 @ 09:57:
kan iemand me uitleggen wat 1.200.000 in-game cash is?
ik heb geen flauw benul als het veel is of wat je ermee kan doen.
Met het doen van missies krijg je geld waarmee je in het spel zelf auto's, kleren, wapens kan kopen. In Online gaat dat ongeveer hetzelfde, maar is het uitgebreid tot races, parachute springen, team vs team matches etc.

Waar je normaal voor je geld moet 'werken', krijg je dat nu automatisch op je rekening (of in offline GTA, verspreid over de rekeningen van je characters) gestort. Dan kun je meteen beginnen met het spenderen van gratis gekregen centjes.

Ingame geld kun je trouwens ook kopen. Via deze link lees je daar meer over.

Nederlandse PS5 clan / 30+

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
luxzenburcht schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 20:54:
Ik zie diverse foto's voorbijkomen van winkels die al een digitale voucher geleverd hebben gekregen, zou hij dan eindelijk komen op 14 april :)?
Ja ja ja !! oOo
Zou zuur zijn als ze hem echt een paar dagen voor de release date weer zouden gaan uitstellen. }:|

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
Ik hoop het zo dat hij op 14 april uitkomt. Heel mooi verjaardagskadootje, plus mijn vriendin is daarna 3 dagen weg voor haar werk, heb ik alle tijd om de game een beetje te verkennen.

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

PiP0 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:39:
Ik hoop het zo dat hij op 14 april uitkomt. Heel mooi verjaardagskadootje, plus mijn vriendin is daarna 3 dagen weg voor haar werk, heb ik alle tijd om de game een beetje te verkennen.
Een delay zit er echt niet meer in. Die komt gewoon de 14e :)

Nederlandse PS5 clan / 30+

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-11 21:24
Na de SP uitgespeeld te hebben op de ps3 (heb er speciaal een ps3 voor gekocht destijds) kan ik echt niet wachten op de pc versie.

De SP ga ik weer helemaal opnieuw doen, en nu in prachtige kwaliteit:D
Daarna online knallen.

Preorderen doe ik vanavond nog ff, gelukkig krijg ik op die site nog steeds die ingame coins.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ben gestopt na GTA 3 en nooit MP gespeeld..nu gaan we straks met 11 man MP doen. Dat wordt mayhem :P Heb er lang genoeg op gewacht :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-11 22:11

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Kan ik op 14 april zo maar de Bart Smit binnenwandelen en GTA V kopen (zonder preorder) ?

[ Voor 17% gewijzigd door MedionAkoya op 04-04-2015 00:17 ]

Trein?

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:28
MedionAkoya schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 16:05:
Kan ik op 14 april zomaarde Bart Smit binnenwandelen en GTA V kopen (zonder preorder) ?
Kzou toch denken van wel. Anders een MediaMarkt, ToysXL, Free Record Shop etc.

Maar je kunt dus ook een digitale versie preorderen en die kun je dan al downloaden vanaf 7 April (dus aanstaande dinsdag). Dan weet je zeker dat je snel kunt spelen de 14e :).

[ Voor 24% gewijzigd door PuckStar op 04-04-2015 17:02 ]

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:58
Preloading kan al vanaf 7 april volgens R*
Question: I pre-ordered the downloadable version of GTAV for PC. Will pre-loading be supported?

Answer: Yes, pre-loads via Rockstar Warehouse and Steam will be available on April 7th. We will update this page with an exact time as soon as that information is available. If you pre-ordered GTAV from a digital retailer other than Rockstar Warehouse or Steam, please contact your retailer’s customer support departments for details on pre-loads.
Bron:
https://support.rockstarg...ital-Pre-Load-Information

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:35

The Chosen One

Zie signature!

http://www.amazon.co.uk/g...=587809547&pf_rd_i=300703

Is het officieel bekend of de boxed version op Steam geredeemded kan worden?

Bij de info staat wel "Grand Theft Auto V is physical boxed item and hence it is not activated on steam." maar dat is so weird gezien genoeg producten dat wel kunnen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Recrush
  • Laatst online: 20:57
Ik heb de fysieke versie bij Bol gepre-ordered, maar hoop toch ook wel dat er gewoon een steam code bij zit. Toendertijd niet heel erg op gelet eigenlijk.

Vraag me ook af wanneer hij geleverd gaat worden. Of ik 'm dan op de 14e binnen heb of dat dat een dag later wordt..

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:30
Recrush schreef op zondag 05 april 2015 @ 10:27:
Ik heb de fysieke versie bij Bol gepre-ordered, maar hoop toch ook wel dat er gewoon een steam code bij zit. Toendertijd niet heel erg op gelet eigenlijk.

Vraag me ook af wanneer hij geleverd gaat worden. Of ik 'm dan op de 14e binnen heb of dat dat een dag later wordt..
Ik heb hem ook bij bol besteld.
Bol levert naar mijn ervaring altijd op de launchday. Maar bij een titel als gta5 moet ik het ook nog maar zien.

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Heb genoeg slechte ervaringen met bol gehad, bestellen voor 22 uur en volgende dag nog niks hebben.
Uitverkochte C.E. bestellingen annuleren en zeggen bestel maar opnieuw, totaal geen verstand van zaken, En dan na 4 e-mails telefoontjes e.d. een keer een 5 euro kortingsbon als compensatie krijgen etc.

Maybe met een bepaalde hardware actie (PS4 please) of zo dat ik iets koop maar verder boycot ik ze.
En tja reteduur in de meeste gevallen. :P
[/rant]

[ Voor 5% gewijzigd door The Chosen One op 05-04-2015 12:32 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik zie nog niet echt een PC topic, vandaar dat ik het hier maar vraag, heeft er iemand enig idee waarom de PC versie wordt gelockt op 60FPS?

Ik heb een 144hertz monitor en zou wel graag met lagere settings op hoger FPS spelen. Heb een overclocked R9 290 Tri-X met een FX8320.

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Brogala schreef op zondag 05 april 2015 @ 13:25:
Ik zie nog niet echt een PC topic, vandaar dat ik het hier maar vraag, heeft er iemand enig idee waarom de PC versie wordt gelockt op 60FPS?

Ik heb een 144hertz monitor en zou wel graag met lagere settings op hoger FPS spelen. Heb een overclocked R9 290 Tri-X met een FX8320.
Waar heb je gelezen dat die op 60FPS gelocked wordt dan?

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
falcon123 schreef op zondag 05 april 2015 @ 14:44:
[...]

Waar heb je gelezen dat die op 60FPS gelocked wordt dan?
Tweakers nieuwsbericht. Ik zoek 'm ff op.

nieuws: Rockstar brengt trailer voor pc-versie GTA V uit

'' Rockstar heeft donderdag een video vrijgegeven van de langverwachte pc-versie van GTA V. In tegenstelling tot de console-versie van het spel, draait de pc-versie met maximaal 60fps. Verder zijn de textures een stuk gedetailleerder dan de console-versies. ''

[ Voor 49% gewijzigd door Brogala op 05-04-2015 15:26 ]

• falcon123
  • Niet online
Brogala schreef op zondag 05 april 2015 @ 15:24:
[...]

Tweakers nieuwsbericht. Ik zoek 'm ff op.

nieuws: Rockstar brengt trailer voor pc-versie GTA V uit

'' Rockstar heeft donderdag een video vrijgegeven van de langverwachte pc-versie van GTA V. In tegenstelling tot de console-versie van het spel, draait de pc-versie met maximaal 60fps. Verder zijn de textures een stuk gedetailleerder dan de console-versies. ''
Als je reacties leest in dat artikel, dan zeggen die ook dat Tweakers de enige is die zegt dat er een caps op zit van max 60 fps, maar nergens anders wordt daar iets van over besproken.. dus ik vraag mij idd af of het niet gewoon een rare verwoording is... Ik zit dagelijks op GTA V en GTA V pc reddit en andere forums zoiets als dit zou daar allang gepost zijn... Dus we zullen zo snel mogelijk horen of er wel of niet een 60 fps caps op zit. Ik had gelezen op reddit dat de embargo van GTA V PC verloopt op 12 april.

• PuckStar
Ik heb dus ook gepreordered bij bol (omdat ik niet snel kan downloaden en dus maar de disc versie wilde hebben) en had gevraagd of ze op de release date opsturen of afleveren. Volgens de chat mevrouw zouden ze op release date afleveren.
Maar nu ik weet dat je vanaf morgen kan preloaden ga ik denk ik bol annuleren en toch online bestellen bij Gamesplanet of UnlimitedGamesStore. Scheelt paar centjes en kan dan ook morgen al beginnen met downloaden.

@falcon, jij zit dus ook regelmatig op http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV_PC/ ?

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:37
The Chosen One schreef op zondag 05 april 2015 @ 09:24:
http://www.amazon.co.uk/g...=587809547&pf_rd_i=300703

Is het officieel bekend of de boxed version op Steam geredeemded kan worden?

Bij de info staat wel "Grand Theft Auto V is physical boxed item and hence it is not activated on steam." maar dat is so weird gezien genoeg producten dat wel kunnen.
Het lijkt mij dat de boxed versie niet te spelen is met Steam. Als ik het me goed herinner werkte dat ook niet met Max Payne 3.

[ Voor 8% gewijzigd door Belecthor op 06-04-2015 14:36 ]

• PuckStar
Belecthor schreef op maandag 06 april 2015 @ 14:34:
[...]

Het lijkt mij dat de boxed versie niet te spelen is met Steam. Als ik het me goed herinner werkte dat ook niet met Max Payne 3.
en sommige digitale versies zijn ook zonder steam.

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Belecthor schreef op maandag 06 april 2015 @ 14:34:
[...]

Klopt zover ik weet. De steam versie is uitsluitend via steam te krijgen en shops vaarvan zeer de vraag is of deze legaal zijn. je krijgt dan veelal Russische key's met een regiobeperking. Deze moet je dan via een Russische vpn activeren.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Steam heeft toch wel een sterke voorkeur. Maar zo jammer als games retail gewoon 30-45% goedkoper te krijgen zijn.

• PuckStar
The Chosen One schreef op maandag 06 april 2015 @ 14:51:
Steam heeft toch wel een sterke voorkeur. Maar zo jammer als games retail gewoon 30-45% goedkoper te krijgen zijn.
mag ik vragen waarom Steam sterke voorkeur heeft?

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-11 08:30
Kan ik mijn bij Bol bestelde exemplaar zonder Dvd's installeren? Dus de game downloaden via de servers van Rockstar?

• Recrush
Reken maar van wel. Wat was het ook alweer, 65GB? Dat ga je echt niet op 10+ DVD'tjes krijgen ;)

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Recrush schreef op maandag 06 april 2015 @ 15:25:
Reken maar van wel. Wat was het ook alweer, 65GB? Dat ga je echt niet op 10+ DVD'tjes krijgen ;)
Als ze gebruik maken van dual layer dvd's kan je 17GB op 1 dvd proppen. Dan heb je maar 4 dvd's nodig. En er zijn tegenwoordig wel meer spellen met meerdere dvd's dus zo vreemd is het niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Toet3r op 06-04-2015 15:35 ]

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:28
Recrush schreef op maandag 06 april 2015 @ 15:25:
65 / 8.5 = lager dan tien hoor
Toet3r schreef op maandag 06 april 2015 @ 15:34:
[...]

Als ze gebruik maken van dual layer dvd's kan je 17GB op 1 dvd proppen. Dan heb je maar 4 dvd's nodig.
Dat is double layer and double sided

[ Voor 35% gewijzigd door Adlermann op 06-04-2015 15:35 ]

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Adlermann schreef op maandag 06 april 2015 @ 15:34:
[...]

65 / 8.5 = lager dan tien hoor

[...]

Dat is double layer and double sided
Ja heb gelijk, alleen double layer is 8.5. Dan zouden het er 8 zijn.

• Adlermann
Toet3r schreef op maandag 06 april 2015 @ 15:37:
[...]

Ja heb gelijk, alleen double layer is 8.5. Dan zouden het er 8 zijn.
Ja en nog wel minder met wat compressie.

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Als ik alle pc bonusses wil hebben moet ik mijn rockstar account connecten met een XBL of PSN account dat GTA 5 tot X missie gespeeld heeft? En daarna ofc inloggen via/met de pc versie.

Zo jammer dat mensen die wachten op de pc versie weer afgestraft worden.
Heb ieg een collega die volgens mij GTA 5 voor de PS4 had. Kan em ff lastig vallen.

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Welke bonussen bedoel je dan? de 1.2 miljoen geldbonus krijg je wel, of bedoel jij een andere.

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Nieuwe cars, guns, races, events, missies.

• Recrush
Voor de grapjassen die denken dat ik niet kan rekenen, ik ging overduidelijk uit van single-sided, single-layer DVD's van 4,7GB. Ik betwijfel of ze double-sided en double-layer DVD's gaan gebruiken. Zelfs als ze dat wel zouden doen zou dat nog een flinke kostenpost worden voor ze, laat staan als ze nog meer DVD's met minder capaciteit gaan gebruiken. Ik gok persoonlijk dat je het meerendeel van de data via de interwebs binnen zal moeten halen.

Vraag me overigens ook af wat die requirements zijn. Nog niet naar gezocht.

• Adlermann
Recrush schreef op maandag 06 april 2015 @ 15:56:
Voor de grapjassen die denken dat ik niet kan rekenen, ik ging overduidelijk uit van single-sided, single-layer DVD's van 4,7GB. Ik betwijfel of ze double-sided en double-layer DVD's gaan gebruiken. Zelfs als ze dat wel zouden doen zou dat nog een flinke kostenpost worden voor ze, laat staan als ze nog meer DVD's met minder capaciteit gaan gebruiken. Ik gok persoonlijk dat je het meerendeel van de data via de interwebs binnen zal moeten halen.

Double layer dvd's zijn echt vrij standaard hoor

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 12:41
Recrush schreef op maandag 06 april 2015 @ 15:56:

Waarom twijfel je eraan dat ze DL DVDs zouden gebruiken?
Zoals Aldermann al zegt zijn DL DVDs vrij standaard tegenwoordig en met compressie weten ze flink wat gegevens erop te dumpen.
Kijk eens naar Skyrim, dat is gewoon 1 schijfje.

Natuurlijk is er altijd de kans dat ze gewoon een flinke installer op de schijf zetten en dat je dan flink wat mag downloaden maar het is ook gewoon mogelijk dat er bv 3 DVDs in de doos zitten en dat je een tijdje bezig met met het instaleren (overzetten en uitpakken).

Maar zelfs als ze het hele spel op DVDs zetten is er altijd de kans dat we op release dag nog een day 1 patch mogen downloaden.

• turkeyhakan
Dan heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag, kan ik met mijn retail versie de "digitale" versie downloaden zonder de DVD('s) te gebruiken? Want ik heb geen DVD-speler. Je zou zeggen "dom" dat je dan de retail versie koopt, maar ik had wat cadeaubonnen die ik kon gebruiken dus heb het spel "gratis" gekocht.

Er bestaan externe DVD-spelers zoals de Samsung 208GB, maar die kan je niet gebruiken tijdens het spelen van een spel heb ik gelezen.

• PuckStar
turkeyhakan schreef op maandag 06 april 2015 @ 17:48:
Er bestaan externe DVD-spelers zoals de Samsung 208GB, maar die kan je niet gebruiken tijdens het spelen van een spel heb ik gelezen.
de dvds heb je alleen nodig voor installeren dus niet tijdens het spelen.
of je ook kan downloaden als je de dvd versie hebt: ik denk van wel, maar dan pas vanaf dat je de dvd's (en serialcode) ontvangen hebt. je kunt dan dus niet preloaden zoals iedereen die digitaal heeft gekocht vanaf morgen gaat doen.

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Dan heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag, kan ik met mijn retail versie de "digitale" versie downloaden zonder de DVD('s) te gebruiken? Want ik heb geen DVD-speler. Je zou zeggen "dom" dat je dan de retail versie koopt, maar ik had wat cadeaubonnen die ik kon gebruiken dus heb het spel "gratis" gekocht.

zover ik weet kan dat niet.
De retail dvd versie moet je van dvd installeren.
De steam versie is te downloaden via steam.
Andere digitale downloads gaan via rockstar warehouse.

• turkeyhakan
Ik had het ook niet over Steam, want zulke programma's gebruik ik liever niet.

Ik heb inmiddels een ticket aangemaakt bij Rockstar om het te vragen. Keep you posted.

• Recrush
Double layers zijn wel vrij standaard maar de double sided niet, toch? Dan zouden het in het eerste geval nog 8 dvd's zijn. Zie ik ook niet gebeuren

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Recrush schreef op maandag 06 april 2015 @ 19:13:
Double layers zijn wel vrij standaard maar de double sided niet, toch? Dan zouden het in het eerste geval nog 8 dvd's zijn. Zie ik ook niet gebeuren
Double layer is inderdaad vrij normaal.
Op een double layer dvd kan ongeveer 8.5GB dan zijn het 8 dvd's.
Als ze dan ook nog compressie toepassen dan zal het waarschijnlijk met minder lukken.

• turkeyhakan
Mensen met een retail versie kunnen de game niet downloaden via Rockstar.

De download is 13,8GB.
De retail bevat 2 DVD's.

Bron: mijn ticket die ingediend is bij Rockstar Support.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:50
Recrush schreef op maandag 06 april 2015 @ 19:13:
Double Layer is inderdaad behoorlijk standaard. Double Sided niet. Overigens kost een DVD'tje geen drol, dus dat is het probleem echt niet.

Battlefield Hardline heb ik fysiek gekocht, die game vreet zo'n 60GB harde schijf op. In de doos zaten maar liefst 5 dual layer DVD's die allen zo'n 7,5 GB aan data bevatten (met compressie en dergelijke werd de installatie uiteindelijk zo'n 45-50GB geloof ik, de aanbevolen vrije schijfruimte bevat ook ruimte voor eventuele updates).

Ik verwacht eigenlijk dat de singleplayer op een stuk of 4 DVD's staat. De extra's uit GTA Online staan denk ik niet op een schijfje en moeten van internet gedownload worden, dat zal vast om enkele GB's gaan.

Anyhow, is iemand de game al aan het preloaden? En heeft iemand ergens een Steam gamekey gekocht bij een andere site (G2A, GMG bijvoorbeeld) voor minder dan dat Steam vraagt en toch de key al binnen?
Ik wil namelijk sowieso preloaden, maar ik hoef niet per sé de volle Steam-mep te betalen van 59,99 :P

[ Voor 14% gewijzigd door Richh op 07-04-2015 09:49 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-11 17:29
Als er bij een keyshop staat: steamgift. Dan kan je hem toch gewoon aan jezelf geven en heb je hem op steam?
Klinkt een beetje noobvraag maar wil het gewoon zeker weten :)

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ja, steamgifts kopen raad ik wel af gezien die vaak van betwiste accounts komen die constant gifts weggeven en als Steam dat ziet kunnen ze actie ondernemen. Met steamkeys kun je zeggen dat je die van een friend hebt gekregen. ;p

http://www.g2play.net/cat...der-digital-download-key/ heeft nu de game voor 41-42 euro. Maar nog steeds geen info of dat steam key is (activation details bijv).

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:01

durf het niet te garanderen maar volgens mij wel, je moet toch immers een account aanmaken bij rockstar club ofzo iets en daar staat/staan je games in een bibliotheek zogezegd na het ingeven van de serialnummer (niks andes dan gta4 bv) downloaden gaat vanzelf.

• Leader98
  • Laatst online: 22-11 14:32
Navraag gedaan bij http://www.gamewire.nl/grand-theft-auto-v-pc-gta-5.html of dit de DVD of de Steam editie betreft...
Een Steam key in de mail zou mij het best uitkomen :-) Scheelt wachten op de postbode!

• falcon123
  • Niet online
Leader98 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:21:
Navraag gedaan bij http://www.gamewire.nl/grand-theft-auto-v-pc-gta-5.html of dit de DVD of de Steam editie betreft...
Een Steam key in de mail zou mij het best uitkomen :-) Scheelt wachten op de postbode!
Volgens mij is het gewoon een fysieke versie:
De product kost u slechts €34,99 (exclusief €2,95 verzendkosten binnen Nederland en voor België €9.90)
Wel goedkoop opzich, ik heb ook redelijk wat rondgekeken voor steam keys die via andere plaatsen dan steam zelf worden aangeboden, maar bijna alles is gewoon een Rockstar key of een shady steam gift. Ik heb hem uit eindelijk maar gewoon op steam zelf gekocht, geen zin in gedoe achteraf.

Waarschijnlijk begint de pre-load op steam rond 19:00(10 AM PDT/PST)

[ Voor 26% gewijzigd door falcon123 op 07-04-2015 15:22 ]

• Leader98
Kan je de fysieke versie activeren via Steam? Dat kon bij eerdere games vaak wel...

• turkeyhakan
turkeyhakan schreef op maandag 06 april 2015 @ 21:10:
Mensen met een retail versie kunnen de game niet downloaden via Rockstar.

De download is 13,8GB.
De retail bevat 2 DVD's.

Bron: mijn ticket die ingediend is bij Rockstar Support.
Mensen nogmaals, de DVD versie is niet te gebruiken via Steam! Bovendien is een DVD-speler verplicht om het spel te installeren. Je kunt hem niet downloaden.

Aantal DVD's: 2
Grootte digitale versie: 13,8GB

• Leader98
Is die DVD versie dan niet vreselijk beperkt tov de versie met 65GB download waar in reviews over wordt gesproken?
Of installeert ie eerst 13GB waarna een dikke 50GB aan updates via internet volgt?

• Adlermann
Leader98 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:41:
Is die DVD versie dan niet vreselijk beperkt tov de versie met 65GB download waar in reviews over wordt gesproken?
Of installeert ie eerst 13GB waarna een dikke 50GB aan updates via internet volgt?
Het staat waarschijnlijk gewoon compressed op de DVD'S..En zoals de beste man boven je zegt, de download is ook 13GB. Zal na uitpakken / installeren wel 65GB zijn dan.

[ Voor 13% gewijzigd door Adlermann op 07-04-2015 15:42 ]

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
alle mensen 65GB. _O-
Nog een week! GTA5 is nog niet uitgesteld.
De spanning stijgt!

• Dutchy88
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:28
Uitstellen zal naar mijn mening niet meer gebeuren. Wat te denken van het hele distributie proces van de fysieke DVD's, dat neemt op zichzelf al een week in beslag ;)

• PuckStar
falcon123 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:18:
[...]

Wel goedkoop opzich, ik heb ook redelijk wat rondgekeken voor steam keys die via andere plaatsen dan steam zelf worden aangeboden, maar bijna alles is gewoon een Rockstar key of een shady steam gift. Ik heb hem uit eindelijk maar gewoon op steam zelf gekocht, geen zin in gedoe achteraf.

Waarschijnlijk begint de pre-load op steam rond 19:00(10 AM PDT/PST)
ik twijfel nog tussen een steam versie of rockstar digital versie. waarom zou ik voor welke gaan?
ik heb het idee dat met steam het extra performance van mij pc kost omdat steam dan ook tegelijk draait (en met overlay enzo extra performance kost).

• vriesren
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-11 22:26
Hij is inmiddels te pre-loaden afgerond mooie 60GB downloaden. Weet niet waar de bovenstaande mensen 13GB vandaan hebben :s. Ah well, goed te doen zo een weekje van te voren.

Stay hungry, Stay foolish

• falcon123
  • Niet online
PuckStar schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:59:
[...]

ik twijfel nog tussen een steam versie of rockstar digital versie. waarom zou ik voor welke gaan?
ik heb het idee dat met steam het extra performance van mij pc kost omdat steam dan ook tegelijk draait (en met overlay enzo extra performance kost).
1 van de redenen waarom ik gewoon voor Steam kies, is omdat ik dan weet dat ik hem op elk moment weer opnieuw kan downloaden. Ik had tijdens de release van Max Payne 3 een key daarvan gekocht op G2play(non steam key), maar ik dacht laat ik dat weer is ff spelen, maar ik kon geen ene manier vinden hoe ik het spel moest downloaden....

Steam weet ik sowieso dat dat gewoon altijd makkelijk werkt en zonder gezeur(in mijn ervaring).

[ Voor 4% gewijzigd door falcon123 op 07-04-2015 19:43 ]

• janwillemCA
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21-11 12:04
Over een uurtje is hij gedownload! Helaas nog wachten tot de 14e..

Unix is simple. It just takes a genius to understand its simplicity

• turkeyhakan
Ik heb een topic geopend en daar werd mij verteld dat de digitale download 13,8GB was..

• janwillemCA
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21-11 12:04
turkeyhakan schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:53:
Ik heb een topic geopend en daar werd mij verteld dat de digitale download 13,8GB was..
De download is 59.0GB bij STEAM.

Unix is simple. It just takes a genius to understand its simplicity

• PuckStar
falcon123 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:41:
[...]

1 van de redenen waarom ik gewoon voor Steam kies, is omdat ik dan weet dat ik hem op elk moment weer opnieuw kan downloaden. Ik had tijdens de release van Max Payne 3 een key daarvan gekocht op G2play(non steam key), maar ik dacht laat ik dat weer is ff spelen, maar ik kon geen ene manier vinden hoe ik het spel moest downloaden....

Steam weet ik sowieso dat dat gewoon altijd makkelijk werkt en zonder gezeur(in mijn ervaring).
I see, maar met een Rockstar key zou je toch ook altijd gewoon nog je spellen moeten kunnen downloaden wanneer je wilt van de Rockstar Warehouse.
Een steamkey zou ik niet gauw elders dan bij Steam zelf kopen, maar een rockstar key lijkt me van meer plekken veilig te kopen. ik denk er nog even over na :).

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:50
PuckStar schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 20:29:
Een steamkey zou ik niet gauw elders dan bij Steam zelf kopen,
Ik heb nog nooit een Steam key bij Steam zelf gekocht :P ik koop altijd via een google'tje op 'Game Key Compare' en dan een van de goedkoopste die een beetje betrouwbaar overkomt (geen gift, gewoon een foto van een key, paypal). Het is dat de grotere shops nu opeens BTW heffen en dat de dollarkoers ongunstig is, maar anders kocht ik AAA-releases altijd onder de €35 :)
Echter heb je dan vaak pas je key op de dag van de release of iets daarna, en aangezien mijn verbinding niet de snelste is (10mbit jeej) ga ik deze keer voor het eerst via Steam bestellen 8)7

*Tenzij een Tweaker hier voor minder dan €60 aan een key is gekomen en 'm nu al binnen heeft...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• falcon123
  • Niet online
Klopt, normaal koop ik ook wel een cdkey via een cdkey shop via kinguin, g2a, allkeyshop ofzo iets, maar omdat het nu met GTA V net iets anders ligt in het verkrijgen van steam keys dan anders dan steam zelf heb ik nu ook gewoon via steam gekocht.

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Vind 15-20 euro verschil tussen steam en andere versies wel erg veel. Heb zelf de retail versie besteld bij bol.com

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-11 09:00
Mijne in januari bij MyCom besteld voor 37 euro's (toen der tijd een actiecode).

Nu staat er echter dit op de website bij MyCom:

Wie een pre-order heeft geplaatst voor 7 april 2015, zal de game op de releasedatum ontvangen. Een bestelling gemaakt vanaf 7 april en later, zal de game ontvangen wanneer de voorraad weer toereikend is.

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Koop ook de Steam versie maar toch. Ja het is iets duurder maar !@#$ it. Tis niet dat ik na 20 uur klaar ben met de game.
Nu nog iemand met de PS3 versie zoeken om in te loggen met me Rockstar account. Me collega heeft em voor de PS4 dacht ik... moet blijkbaar ps3 versie zijn voor die 'actie'.

• falcon123
  • Niet online
The Chosen One schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 21:58:
Koop ook de Steam versie maar toch. Ja het is iets duurder maar !@#$ it. Tis niet dat ik na 20 uur klaar ben met de game.
Nu nog iemand met de PS3 versie zoeken om in te loggen met me Rockstar account. Me collega heeft em voor de PS4 dacht ik... moet blijkbaar ps3 versie zijn voor die 'actie'.
Op Reddit is iemand bezig om voor andere de prologue te spelen om de spullen te krijgen die returning players krijgen. Ik heb de transfer al gedaan van PS3>PS4, maar ga denk ook wel m'n account naar PC overzetten, maar ga dan ook wel verder met m'n andere character die nog niet zo'n hoog level heeft(level 34 ofzo...) ten opzichte van mijn main level 256 ofzo :P

http://www.reddit.com/r/G...eturning_players_live_on/

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Fake account maken, die PSN account verbind je dan met je Rockstar account right en hij doet prologue en dan ziet de Rockstar account dat ik returning player ben right?

Zal em eens een berichtje sturen, kan em misschien wel steamgame cadeau doen.

[ Voor 27% gewijzigd door The Chosen One op 07-04-2015 22:34 ]

• PuckStar
ok kheb zojuist het spel bij greenmangaming.com gekocht met een 25% discount code (deze: 25DEAL-ZONTVA-GEXCLU) en heb dus voor 45euro het hele spel + pre-order bonussen en ben het nu aan het downloaden!
is overigens de Rockstar versie, dus niet steam, maar dat maakt me niet uit!

[ Voor 5% gewijzigd door PuckStar op 07-04-2015 22:54 ]

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Steam bandwith gebruik toen pre-load GTA5 activeerde:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KK1AN3D.png

:D

Ik kan ieder geval niet wachten!

[ Voor 14% gewijzigd door Jerry op 07-04-2015 22:42 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Mr Magic
PuckStar schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:39:
ok kheb zojuist het spel bij greenmangaming.com gekocht met een 25% discount code (deze: 25DEAL-ZONTVA-GEXCLU) en heb dus voor 45euro het hele spel + pre-order bonussen en ben het nu aan het downloaden!
Bij GMG krijg je dus direct al een code waarmee je de game kunt redeemen bij R* zelf?

Ik heb zelf bij Instant Gaming besteld en die zeggen op z'n vroegst vanaf 13 april de keys te gaan leveren.

• falcon123
  • Niet online
Mr Magic schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 23:33:
[...]

Bij GMG krijg je dus direct al een code waarmee je de game kunt redeemen bij R* zelf?

Ik heb zelf bij Instant Gaming besteld en die zeggen op z'n vroegst vanaf 13 april de keys te gaan leveren.
http://www.reddit.com/r/G...mgs_keys_are_rolling_out/

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02:28

SomerenV

It's something!

Ik heb hem net gewoon bij Steam gekocht :) Zat te twijfelen waar ik hem moest aanschaffen maar Steam werkt altijd goed, kan betalen met iDeal en sowieso geen gezever achteraf. Nu even 59GB binnentrekken via een wifi-verbinding met een snelheid van max 3MB/s (nu nog geen 1MB/s overigens). Zat er nog aan te twijfelen om hem beneden even aan de router te hangen aangezien het dan op maximale snelheid ongeveer anderhalf uur downloaden is, maar ik heb de tijd :P

Ben overigens wel benieuwd hoe succesvol GTA V gaat zijn op de PC. Volgens mij zijn er namelijk nogal wat mensen die hem gaan kopen (wat alleen maar positief is uiteraard).

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-11 22:14
PuckStar schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:59:
[...]

Ik ook, uiteindelijk maar voor steam gegaan omdat ik meestal toch vrij goedkoop haal, dus dan kan ik voor een keertje wel €60 neerleggen... Had geen zin in al die GTA 4 taferelen.
SomerenV schreef op woensdag 08 april 2015 @ 00:15:
Ik heb hem net gewoon bij Steam gekocht :) Zat te twijfelen waar ik hem moest aanschaffen maar Steam werkt altijd goed, kan betalen met iDeal en sowieso geen gezever achteraf. Nu even 59GB binnentrekken via een wifi-verbinding met een snelheid van max 3MB/s (nu nog geen 1MB/s overigens). Zat er nog aan te twijfelen om hem beneden even aan de router te hangen aangezien het dan op maximale snelheid ongeveer anderhalf uur downloaden is, maar ik heb de tijd :P

Ben overigens wel benieuwd hoe succesvol GTA V gaat zijn op de PC. Volgens mij zijn er namelijk nogal wat mensen die hem gaan kopen (wat alleen maar positief is uiteraard).
Niet de moeite waard, hier op 90 down begint steam op 10MB/s en zakt dan al snel in naar een stabiele 800KB/s :/

[ Voor 24% gewijzigd door Woask op 08-04-2015 00:31 ]

• SomerenV

SomerenV

It's something!

PantoffelKnager schreef op woensdag 08 april 2015 @ 00:28:
[...]

Niet de moeite waard, hier op 90 down begint steam op 10MB/s en zakt dan al snel in naar een stabiele 800KB/s :/
Hier haal ik momenteel de 400KB/s niet eens ;( Maar ik had helemaal niet gedacht aan preloaden dus in dit geval is er geen haast bij gelukkig :) Ik heb overigens wel medelijden met de mensen die nog een ADSL-verbinding hebben van krap 8Mbit :P Dan ben je wel even bezig om 60GB binnen te halen :+

• falcon123
  • Niet online
SomerenV schreef op woensdag 08 april 2015 @ 00:31:
[...]

Hier haal ik momenteel de 400KB/s niet eens ;( Maar ik had helemaal niet gedacht aan preloaden dus in dit geval is er geen haast bij gelukkig :) Ik heb overigens wel medelijden met de mensen die nog een ADSL-verbinding hebben van krap 8Mbit :P Dan ben je wel even bezig om 60GB binnen te halen :+
Deze reddit post is ook wel grappig om te zien, in de verschillende snelheden van gebruikers uit verschillende landen. De ene download met 50MB/s terwijl de ander met max 50 KB/s aan het downloaden is :P :9

[ Voor 7% gewijzigd door falcon123 op 08-04-2015 00:38 ]

Verwijderd

SomerenV schreef op woensdag 08 april 2015 @ 00:15:

Ik wil hem ook spelen via Steam. Ik heb begrepen dat elke gta5 wat buiten steam is gekocht niet te activeren is op steam? Dan maar die 60e betalen. Ben niet zo te porren voor de Social Club..

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 01:22:
[...]

Ik wil hem ook spelen via Steam. Ik heb begrepen dat elke gta5 wat buiten steam is gekocht niet te activeren is op steam? Dan maar die 60e betalen. Ben niet zo te porren voor de Social Club..
Volgens mij is er GTA V via Rockstar Warhouse, via Steam en de DVD-versie (zal ook wel gelinkt zijn aan Rockstar Warehouse). Je kunt wel via third party een Steam key kopen, maar om gezever in de toekomst te voorkomen (je weet maar nooit) heb ik het zelf via Steam gedaan. Heb wel eerder een game gekocht via G2A of hoe dat ook heet en dat werkt tot op heden prima, maar goed, better safe than sorry :)

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:17
Als je het spel in de winkel koopt, zou je hem dan kunnen activeren in Steam? Heb het liefst al mijn spellen in de steam lijst :+

• PuckStar
mprkooij schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:43:
Als je het spel in de winkel koopt, zou je hem dan kunnen activeren in Steam? Heb het liefst al mijn spellen in de steam lijst :+
Daar ga ik niet vanuit maar je kunt natuurlijk wel altijd een spel aan steam toevoegen dmv de executable.

Verwijderd

Nee volgens mij kan dit indd niet. Misschien voor de zekerheid even aan de retail winkel vragen.

• Adlermann
Die vraag is hier ook al 100x gesteld. Nee, volgens rockstar niet.

Dus gewoon kopen op steam dan :P

En zodra de game 2,99 is dan de fysieke dvd's voor i nde kast erbij halen :)

• berry194
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-11 09:14
Ik heb het spel laatst gekocht bij de dixons omdat ik graag het CD hoesje wou. Nu is mijn vraag wanneer ik het spel Dinsdag installeer en vervolgens over een half jaar Windows opnieuw installeer. Moet ik dan het spel ook weer opnieuw installeren door middel van de CD of kan ik het dan gewoon downloaden in Social Club? Normaal heb ik altijd al mijn games in steam maar vond het die €20,- extra niet waard.

• Deadsy
Weet iemand trouwens waarom Rockstar ervoor kiest om twee verschillende versies te hebben? Zou toch handiger zijn om ze gewoon allemaal op steam te kunnen activeren

• PuckStar
Deadsy schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:30:
Weet iemand trouwens waarom Rockstar ervoor kiest om twee verschillende versies te hebben? Zou toch handiger zijn om ze gewoon allemaal op steam te kunnen activeren
Omdat niet iedereen Steam wil gok ik.
Overigens het spel is verder hetzelfde en wat ik al schreef je kunt altijd ook het "rockstar warehouse" spel gewoon toevoegen aan Steam zodat je het vanuit daar kunt starten etc. Een Steam versie is dus niet perse nodig en scheelt je centen. Zie ook deze post van mij PuckStar in "Grand Theft Auto V - Slowchat & Levertijden Topic"

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 00:20
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 01:22:
[...]

Elke versie heeft social club dus ook de steam versie. Verschil tussen steam versie is dat je die met steam kan downloaden en andere versie moet je met een launcher van rockstar downloaden.

Mijn dilemma is dat ik de retail versie voor 35 euro kan kopen maar ik heb gewoon liever de steam versie die 60 euro is. Ik kan alleen maar social club keys vinden bij key shops.

[ Voor 5% gewijzigd door MissMe NL op 08-04-2015 11:50 ]

• Deadsy
PuckStar schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:48:
[...]

Omdat niet iedereen Steam wil gok ik.
Overigens het spel is verder hetzelfde en wat ik al schreef je kunt altijd ook het "rockstar warehouse" spel gewoon toevoegen aan Steam zodat je het vanuit daar kunt starten etc. Een Steam versie is dus niet perse nodig en scheelt je centen. Zie ook deze post van mij PuckStar in "Grand Theft Auto V - Slowchat & Levertijden Topic"
Dat niet iedereen steam wil kan ik mee voorstellen maar de keuze was wel prettig geweest. Heb een gewone warehouse key besteld want ik vind de steam prijs zoals gewoonlijk te hoog.

Zover ik weet is er ook geen enkele keysite die gegarandeerd steam Keys verkoopt.
Of weet iemand een site die het wel doet.

• PuckStar
Deadsy schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:31:
[...]

Dat niet iedereen steam wil kan ik mee voorstellen maar de keuze was wel prettig geweest. Heb een gewone warehouse key besteld want ik vind de steam prijs zoals gewoonlijk te hoog.
In zekere zin heb je toch de keuze? Of je koopt van Rockstar Warehouse, of je koopt van Steam.
En voor beiden kun je ze ook via een 3rd party kopen. De keuze is er mijns inzien dus wel degelijk :)
Zover ik weet is er ook geen enkele keysite die gegarandeerd steam Keys verkoopt.
Misschien vind je iets op de reddit (http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV_PC/). Sommige 3rd party stores verkopen Steam giftcards waarmee je dan GTA kan kopen. Maar persoonlijk zou ik als je Steam wilt gewoon via Steam kopen.

Maar nogmaals ik zou gewoon 3rd party Rockstar kopen (wat ik ook gedaan heb). Is goedkoper en werkt goed.
Je kunt een spel zelf toevoegen aan je Steam programma. Om van daaruit bijv. op te starten. Dan heb je ook soort van een Steam versie :).

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-11 17:00
http://www.pcgamer.com/gta-5-pc-graphics-options-in-full/

Als dit artikel juist is beloofd het een goede poort te worden, nog 6 dagen :)

• Mr Magic
Deadsy schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:31:
[...]

Instant Gaming meldt dit in hun GTA V FAQ:
- The Steam version is not available for resellers. So no other shop will be able to sell you a Steam version of this game.
luxzenburcht schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:13:

Maar dan blijft de vraag, kan je op de PC straks wel met stuurtje rondcruizen en controller rondhuppelen? Las op reddit wel wat over de emulators, maar 'out of the box' is het toch een instant-buy voor mij.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• falcon123
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:38:
[...]

Maar dan blijft de vraag, kan je op de PC straks wel met stuurtje rondcruizen en controller rondhuppelen? Las op reddit wel wat over de emulators, maar 'out of the box' is het toch een instant-buy voor mij.
Steam versie heeft sowieso full controller support

http://store.steampowered.com/app/271590/
luxzenburcht schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:13:

Ziet er goed uit! :D

[ Voor 24% gewijzigd door falcon123 op 08-04-2015 17:45 ]

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:37
SinergyX schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:38:
[...]

Controller support was ook aanwezig bij GTA IV. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij GTA V niet zo zou zijn.

• Downstar2
  • Laatst online: 11-11 08:35
Als ik het spel nu koop via bijvoorbeeld cdkeyhouse.com
Dan krijg ik gewoon een code die ik dan in de rockstar social club geval kan redeemen of hoe gaat het dan in zijn werk?

Ik ben nog niet zo erg van de digitale keys aankopen dus vandaar.
Prijs normale retail versie scheelt toch een paar euro, en een boekje en dvd's hoef ik opzich toch niet..

Zal een xfx hd 7770 double dissipation edition trouwens een bottle neck gaan vormen?
of zou ik daar met normale settings nog wel >30fps in 1920x1080 kunnen halen?

[ Voor 56% gewijzigd door Downstar2 op 08-04-2015 21:41 ]

• PuckStar
Downstar2 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 21:40:
Dan krijg ik gewoon een code die ik dan in de rockstar social club geval kan redeemen of hoe gaat het dan in zijn werk?

Prijs normale retail versie scheelt toch een paar euro, en een boekje en dvd's hoef ik opzich toch niet..

Zal een xfx hd 7770 double dissipation edition trouwens een bottle neck gaan vormen?
of zou ik daar met normale settings nog wel >30fps in 1920x1080 kunnen halen?
ik ken die site niet maar uit eigen ervaring kan ik je deze aanraden: greenmangaming.com met een 25% discount code (deze: 25DEAL-ZONTVA-GEXCLU) voor 45euro het hele spel + pre-order bonussen.
heb het zelf gister gekocht en kreeg 1 minuut later de code en kon gaan downloaden. hier staat hoe dat werkt: http://blog.playfire.com/...e-preload-redemption.html

edit: en hier kun je checken of je het kan draaien met minimum settings: steam://checksysreqs/271590

[ Voor 9% gewijzigd door PuckStar op 08-04-2015 22:04 ]

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Downstar2 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 21:40:

Met rockstar social club client. Als je nog geen account hebt kan je die gratis aanmaken en daar de key die je hebt gekocht inkloppen en dowloaden maar :)

• Downstar2
  • Laatst online: 11-11 08:35
PuckStar schreef op woensdag 08 april 2015 @ 21:58:
[...]

ik ken die site niet maar uit eigen ervaring kan ik je deze aanraden: greenmangaming.com met een 25% discount code (deze: 25DEAL-ZONTVA-GEXCLU) voor 45euro het hele spel + pre-order bonussen.
heb het zelf gister gekocht en kreeg 1 minuut later de code en kon gaan downloaden.
Hele spel?
Enige verschil met zon site in vergelijking met bijv. een retail versie van mediamarkt is dat je bij de site dus (gelijk) een code krijgt die je moet redeemen. (en dat je bij MM geen bonus krijgt?)

Bij cdkeyhouse kreeg je ook bonus en was de prijs (tijdens pasen in iedergeval) 43$.
De site doet echter nu ff gek. Maar is wel betrouwbaar, heb daar eerder een key voor fifa gehaald.
Die kon ik dan gewoon redeemen in origin. Maar met GTA lijkt het dus net allemaal ff anders te gaan

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

PuckStar schreef op woensdag 08 april 2015 @ 21:58:
[...]

heb het zelf gister gekocht en kreeg 1 minuut later de code en kon gaan downloaden.
Discount code werkt niet. Misschien is het eenmalig te gebruiken code.

• PuckStar
[uote]Toet3r schreef op woensdag 08 april 2015 @ 22:05:
[...]

Discount code werkt niet. Misschien is het eenmalig te gebruiken code.
[/quote]
je moet effe goed kijken. eerst lijkt het niet te werken maar als je op proceed ofzo klikt wordt het wel berekend. pas als je je credit card gegevens invoert ga je echt kopen dus tot die stap kun je telkens gewoon op next klikken.
net weer even getest en het werkt nog steeds! het is dus niet een eenmalige code!
http://tinypic.com/r/2mwhz81/8
http://tinypic.com/r/24o3qxs/8

@downstar verschil met de MM of bol.com ofzo is dat je een hoesje krijgt en dvds en wellicht een kaart van Los Santos etc.

[ Voor 23% gewijzigd door PuckStar op 08-04-2015 22:17 ]

Pagina: 1 ... 70 ... 118 Laatste

Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.

<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]

Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch