Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

Morgen maar even langs Intertoys of Bart Smit, ik heb immers nog een VVV-bon liggen (fijn dat je die dingen online kan besteden /sarcasme).

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• qua111
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:45
j0ppie schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:15:
[...]

ze roepen 4k 60fps omdat dat "hot" is. Pure marketing. GTA V support wel degelijk up to 144hz. Je zou volgensmij ook prima 4k 144hz kunnen spelen. Enige probleem is dat er geen monitor is die het support. En geen displaypoort:P Maar in de toekomst zou dat best kunnen.
Ik spreel deze game liever op 1440p 144hz dan op 4k 60hz:) In mijn geval word het echter 1080p 120hz omdat ik nou eenmaal geen 750 euro heb liggen voor een asus swift :P
Ik hoop vooral dat 1080P @ 27inch er en stuk strakkker uit ziet dan men X1 versie op 900p. Ik verwacht van wel. zeker icm 4x MSAA. Daarnaast een betere framerate M+K support en meer textures & view distance etc.
Ik lees al een paar dagen mee, maar heb even gemist wat m+k support inhoudt. Zal vast iets heel logisch zijn, maar kan t niet vinden/bedenken =p

• Brutuss
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-11 18:57
qua111 schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:25:
[...]

Ik lees al een paar dagen mee, maar heb even gemist wat m+k support inhoudt. Zal vast iets heel logisch zijn, maar kan t niet vinden/bedenken =p
Mouse + Keyboard ;)

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:06

MsG

Forumzwerver

Muis + toetsenbord-support :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
sprankel schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:22:
[...]
Maar in ieder geval, de game is 2 keer uitgesteld, ze hebben zelf enorm veel focus gelegd op performance dus als straks blijkt dat het toch niet allemaal is wat het moest zijn kan je een internet rage verwachten.
Ja, als de performance toch minder is dan dat ze gezegd hebben, dan kan je zeker wel een internet riot verwachten haha :P Maar ik ga er ook wel van uit dat ze daadwerkelijk hun fouten geleerd hebben van GTA 4 en Max Payne 3 was wel gewoon een prima port dus ja...

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
MP3 was zeker een goede poort. En het liep ook echt super smooth met goede M+K support. En daarnaast zag het er super strak uit.

• qua111
Ik was al bang voor zoiets simpels haha. Zometeen preload starten, PC bij mn ouders had geen schijfruimte vrij om te starten. Hopen dat ik t red voor vannacht, morgen dagje vrij.

• SleepyPanda
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-11 20:50
Er zijn nog maar verrassend weinig video's te vinden op Youtube.. :/

Kon wel dit vinden: YouTube: GTA 5 PC REAL GAMEPLAY 1080p 60 FPS !!! (game key crack)

Ziet er wel legit uit en de uploader heeft nog 2(?) vid's op z'n account staan.

• falcon123
  • Niet online
SleepyPanda schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:35:

Kon wel dit vinden: YouTube: GTA 5 PC REAL GAMEPLAY 1080p 60 FPS !!! (game key crack)

Geloof er weinig van, zoiets had heel Reddit mee volgestaan en dergelijke...

Zover ik weet is de pre-load van Steam nog nooit gekraakt... Ook niet heel gek als er een AES256 encryptie gebruikt wordt. De Rockstar preload was niet encrypted dacht ik, maar daar ontbrak een aantal bestanden waardoor je er eigenlijk niks aan had.

Daarnaast zijn er genoeg mensen die gewoon soort van slowmotion toevoegen aan de video om die 60fps te kunnen simuleren.

[ Voor 27% gewijzigd door falcon123 op 13-04-2015 13:42 ]

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-11 12:55

MiliaanR

Just for fans.

SleepyPanda schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:35:

Ik geloof het ook niet, ziet eruit als console. Kijk vooral hoe die auto aimed als die gaat richten op de motor rijder.

• SleepyPanda
MiliaanR schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:39:
[...]

Ik geloof het ook niet, ziet eruit als console. Kijk vooral hoe die auto aimed als die gaat richten op de motor rijder.
Ah je hebt gelijk. Dat auto aim is wel raar. Maar ik dacht dat je op PS4 maar 30 FPS hebt? Dit ziet er vloeiender uit...?

falcon123 schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:38:
[...]

Geloof er weinig van, zoiets had heel Reddit mee volgestaan en dergelijke...

Zover ik weet is de pre-load van Steam nog nooit gekraakt... Ook niet heel gek als er een AES256 encryptie gebruikt wordt. De Rockstar preload was niet encrypted dacht ik, maar daar ontbrak een aantal bestanden waardoor je er eigenlijk niks aan had.

Daarnaast zijn er genoeg mensen die gewoon soort van slowmotion toevoegen aan de video om die 60fps te kunnen simuleren.
Ah, vandaar dat het zo vloeiend lijkt.

[ Voor 46% gewijzigd door SleepyPanda op 13-04-2015 13:43 ]

• falcon123
  • Niet online
SleepyPanda schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:41:
[...]

Ah je hebt gelijk. Dat auto aim is wel raar. Maar ik dacht dat je op PS4 maar 30 FPS hebt? Dit ziet er vloeiender uit...?
Zie hier voorbeelden die mensen hebben gemaakt over hoe GTA V erin 60fps zou uit zien:
http://www.reddit.com/r/G...might_look_like_at_60fps/

• j0ppie
  • Niet online
allemaal fake idd. Rockstar heeft iedereen die timer toegewezen. En hij is niet gecrackt voor zover ik weet. Doen ze wel nice!

• SleepyPanda
falcon123 schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:43:
[...]

Zie hier voorbeelden die mensen hebben gemaakt over hoe GTA V erin 60fps zou uit zien:
http://www.reddit.com/r/G...might_look_like_at_60fps/
Nooit geweten dat dat kan... weer wat geleerd O-)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-11 13:05

BaRF

bijna kerst

Ik vind het eigenlijk wel lachen dat er totaal nog geen review exemplaren zijn uitgedeeld :P Straks wel zo eerlijk als iedereen zijn 9.5+ tegelijk mag uitdelen :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• j0ppie
  • Niet online
Ergens is het vaak een teken van zwakte. Pre order sales hoog willen houden door niks te lekken over de game en de hype hoog te houden. Stel de game was al gereviewed. En cijfers vielen tegen? Maar er valt weinig te reviewen eigenlijk .De game is al een tijd uit! Het enige wat dus tegen kan vallen is de poor tkwaliteit. Waarom staat hier nog niks over online? Hebben ze iets achter te houden bij rockstar? Het wekt bij mij alleen maar argwaan op.... Er was niks mis mee geweest om reviewers een week eerder de game te geven. En om vanochtend het embargo te laten verlopen. Dan hadden mensen vandaag nog kunnen kiezen voor de pre order. Of beter nog voor het weekend. Nu zijn er veelmensen die niet kunnen wachten en gewoon meteen aan de slag willen. Maar die geen reviews te zien krijgen! Dat is gweoon een beetje sneu van rockstar. Ik had het fijn gevonden om een poort report te hebben gehad van totalbiscut by now!

• JustFogMaxi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-10 13:43

JustFogMaxi

zzzZzZZzZ

Precies, dus ook geen pre-order voor mij :) Die paar dagen kunnen we ook nog wel bij.

• Brutuss
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-11 18:57
Ik heb het spel na enkele dagen downloaden eindelijk binnen.

Waar ik me wel behoorlijk aan irriteer is hoe de setup tot nu toe al is gelopen...

Ze hebben het spel diverse malen uitgesteld om alles te "perfectioneren" het gaat echter al fout bij de preload...

Na het aanmaken van een rockstar social club account mag je een 175Mb grote install file downloaden. Dit duurt al 6 minuten. Goed er zijn meerdere mensen welke het spel willen downloaden dus dat neem je voorlief. (Zit op 200Mbit Ziggo).

Na het installeren en vervolgens aanmelden met mijn zojuist aangemaakte account krijg ik een "Loading..." scherm te zien. Dit scherm blijft vervolgens staan. Blijkt dat dit te maken heeft met mijn profiel naam in windows 8)7 "ë" is een speciaal teken wat niet wordt ondersteund. Ik heb dit opgelost door een ander account aan te maken op mijn computer en vervolgens de launcher uit te voeren als de zojuist aangemaakte gebruiker. Er wordt ook aangegeven dit te kunnen doen door je document map te verplaatsen. Link

Nu was ik eindelijk aan het downloaden. Na een aantal uren heb ik pak weg 5GB gedownload en de snelheid gaf aan ongeveer 50kb/sec. Op internet lees ik soort gelijke verhalen tot ik het volgende tegen kom. Link. De downloader reset zich steeds op hetzelfde bestand. Alle files verwijderd en opnieuw gestart. Na vele uren downloaden is het spel dan eindelijk binnen.

Goed begin moet ik zeggen...

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-11 07:50
@j0ppie
@JugFogMaxi

Eens, maar ik denk niet dat het een slechte PC port zal zijn of dat het tegenvalt.
Ik denk dus niet dat ze dat hebben gedaan om iets slechts te verbergen.

• pirke
  • Laatst online: 04:58
De loader zal wel een stage project geweest zijn :)

• falcon123
  • Niet online
Via Steam tot nu toe nog geen issues gehad, maar bij release zal ik hem nog wel via R* Social Club moeten activeren. Tijdens release zal de cd key wel pop-uppen zoals bij GTA 4 op steam.

• mraggie
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-11 11:32
Ik heb geen problemen gehad, het ging allemaal soepel via Rockstar Social Club
Binnen 2 uur had ik hem al binnen

• qua111
Ik heb de download ook zojuist aangezet, geen gedoe en een steady 6MB/s verbinding. 2h40m remaining, hopen dat ie dit volhoudt en niet halverwege weer zichzelf de nek omdraait

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08:39
Ik heb net de cd versie besteld bij bol.com, ik kan dus wellicht geen pre load doen zoals sommigen van jullie al hebben gedaan?

Aangezien ik de CD versie heb, moet en kan ik enkel de game spelen door op de traditionele manier het spel te installeren, toch?

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Rubberen schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:18:
Ik heb net de cd versie besteld bij bol.com, ik kan dus wellicht geen pre load doen zoals sommigen van jullie al hebben gedaan?
Klopt, tenzij je al een code op voorhand hebt ontvangen.
Rubberen schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:18:Aangezien ik de CD versie heb, moet en kan ik enkel de game spelen door op de traditionele manier het spel te installeren, toch?
Dat hoeft niet zo te zijn, je krijgt hier een losse code bij die je moet koppelen aan je Rockstar account, zodra dit het geval is kun je meestal via die site ook downloaden.

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Weet iemand al of je de dvd versie ook kan downloaden via RSSC/Steam bijv. Ik heb 'm bij Bol.com besteld (maanden terug) maar heb geen dvd drive meer aangesloten in mijn pc. :+

Edit; of het antwoord wordt net boven mij gegeven :) dank

[ Voor 14% gewijzigd door djpdjpnl op 13-04-2015 14:21 ]

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 13:56

chromeeh

the Gnome

qua111 schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:12:
Ik heb de download ook zojuist aangezet, geen gedoe en een steady 6MB/s verbinding. 2h40m remaining, hopen dat ie dit volhoudt en niet halverwege weer zichzelf de nek omdraait
Dat vond ik wel een dikke tegenvaller... Max 6.3 MB/s :/

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Rubberen
DarthNeo schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:20:
[...]

Klopt, tenzij je al een code op voorhand hebt ontvangen.

[...]

Dat hoeft niet zo te zijn, je krijgt hier een losse code bij die je moet koppelen aan je Rockstar account, zodra dit het geval is kun je meestal via die site ook downloaden.
Ik heb geen code voorhanden. Ik zou niet weten hoe aangezien ik het spel pas morgen binnenkrijg..

• BaRF

BaRF

bijna kerst

djpdjpnl schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:21:
Weet iemand al of je de dvd versie ook kan downloaden via RSSC/Steam bijv. Ik heb 'm bij Bol.com besteld (maanden terug) maar heb geen dvd drive meer aangesloten in mijn pc. :+

Edit; of het antwoord wordt net boven mij gegeven :) dank
kom op man, doe ff een beetje je best, nog maar 100x voorbijgekomen die vraag (en antwoord) :P

edit: ah, had je net zelf door :+

[ Voor 3% gewijzigd door BaRF op 13-04-2015 14:22 ]

Verwijderd

Rubberen schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:18:

Aangezien ik de CD versie heb, moet en kan ik enkel de game spelen door op de traditionele manier het spel te installeren, toch?
Ik denk dat het inderdaad dat het ouderwets dvd's installeren wordt.
Ben alleen benieuwd hoeveel dvd's het zijn :)

• DarthNeo
  • Laatst online: 04-08 21:57
Rubberen schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:22:
[...]Ik heb geen code voorhanden. Ik zou niet weten hoe aangezien ik het spel pas morgen binnenkrijg..
Had ik ook niet verwacht hoor, ik heb hem zelf ook via Bol.com besteld namelijk :)

Maar ik heb wel eens fysieke games besteld waarbij ik toch op voorhand een code kreeg.
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:22:
[...]
Het zijn 7 DVD's ;-)

[ Voor 25% gewijzigd door DarthNeo op 13-04-2015 14:23 ]

• falcon123
  • Niet online
Ok nog nog 1 keer dan.....!
Retail versies dus DVD versie kunnen ook gewoon gedownload worden via http://socialclub.rockstargames.com/activate door je cdkey daar in te voeren en via de download tool het spel downloaden.

• largovich
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-11 20:09
[...]

http://www.ign.com/articl...ail-copy-takes-up-7-discs

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-11 22:11

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

BaRF schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:22:
[...]

kom op man, doe ff een beetje je best, nog maar 100x voorbijgekomen die vraag (en antwoord) :P
Ja, best wel raar dat jullie geen DVD-drive in voorhanden hebben. :Y 7(8)7

Een DVD-drive is best wel prettig als je nog Simcity 4 uit 2003 en GTA III uit 2001 nog heb liggen.
Ik vind het geldverspilling om het op Steam alsnog op te gaan downloaden.
(Toen was er nog geen DRM _/-\o_ )
En DVD-drive gebruik ik ook nog om illegaal PSone CD's te branden en op PSone te spelen. :P
[...]

7 double layer Dvd's en misschien past het niet eens door de brievenbus. _O-

[ Voor 21% gewijzigd door MedionAkoya op 13-04-2015 14:29 ]

Trein?

• qua111
Ik heb vorige week alles overgezet naar een Fractal Node 304 case, want mini-ITX build met r9 290, en bewust gekozen voor geen optische drive.

Heb het echt in de afgelopen 3 jaar nooit gebruikt, en als het echt echt nodig is sluit ik er wel ff een aan met een SATA kabeltje buiten mn kast (:

• falcon123
  • Niet online
MedionAkoya schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:26:
[...]
Ja, best wel raar dat jullie geen DVD-drive in voorhanden hebben. :Y 7(8)7

en DVD-drive is best wel prettig als je nog Simcity 4 uit 2003 en GTA III uit 2001 nog heb liggen.
Ik vind het geldverspilling om het op Steam alsnog op te gaan downloaden.
(Toen was er nog geen DRM _/-\o_ )
En DVD-drive gebruik ik ook nog om illegaal PSone CD's te branden en op PSone te spelen. :P
Heb zelf ook geen dvd drive meer en kan mij ook niet meer herinneren wanneer ik een DVD heb moeten gebruiken :P USB stick of iets dergelijks gebruik ik voor externe media :)
Tijdje geleden via steam sale heb ik alle GTA's behalve GTA V dan :P voor maar iets van 12 euro gekocht dus nu staan alle GTA's in mijn steam library :P

[ Voor 7% gewijzigd door falcon123 op 13-04-2015 14:35 ]

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 00:20
GTA 5 drivers zijn uit. Mooi op tijd.

http://www.geforce.com/wh...0-12-whql-driver-released

Edit: Voor NVIDIA kaarten :P

[ Voor 11% gewijzigd door MissMe NL op 13-04-2015 14:39 ]

• qua111
Highly doubt it....

• Rubberen
falcon123 schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:24:
Ok nog nog 1 keer dan.....!
Retail versies dus DVD versie kunnen ook gewoon gedownload worden via http://socialclub.rockstargames.com/activate door je cdkey daar in te voeren en via de download tool het spel downloaden.
Ik vroeg om een pre download. Bij de methode die jij beschrijft moet ik het spel al hebben ontvangen van bol.com.

Maar toch bedankt, want ik was die link even kwijt :)

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:06

duderuud

Sliden is koel

Niet voor de 660ti die ik heb...

Motor-Forum.nl

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-11 15:27

Luukwa

o/

Hoelaat komt het spel nou precies uit in Nederland? Ben nogal slecht met tijden :+

Soundcloud!

• j0ppie
  • Niet online
Ook niet voor mijn 970gtx!?
Ik zie ze niet bij hun website staan. En ook niet via geforce experience.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:19
01:00 vannacht.

• SpeedfreakR
  • Nu online

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Luukwa schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:44:
Hoelaat komt het spel nou precies uit in Nederland? Ben nogal slecht met tijden :+
Als ik het goed heb 01:00

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:35

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Dan maakt het tijdstip ook niet uit toch!? :+

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Richh
  • Laatst online: 08:47
Om 01:00 heb ik begrepen :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04:19
bookmark deze even :

http://www.worldtimebuddy.com/

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• j0ppie
  • Niet online

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 12:41
j0ppie schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:45:
[...]

Ik ben even diverse opties door gegaan (besturings systeem en GPU) en bij geen enkele combi zijn er nieuwe drivers beschikbaar.

Dus ik denk dat degene die het artikel op de Nvidia site gezet heeft iets vooruit loopt op de zaken.

De drivers zullen dan denk ik wel in de loop van de dag beschikbaar komen.

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-11 15:27

Luukwa

o/

Dankje mensen!

Soundcloud!

• bóòbó
  • Laatst online: 20-11 10:54
MedionAkoya schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:26:

[...]

7 double layer Dvd's en misschien past het niet eens door de brievenbus. _O-
Mijn bestelling van 4Launch is zojuist verzonden als pakket dus ik denk dat de doos inderdaad te dik is voor de Nederlandse brievenbus. Track and trace-code in e-mail zojuist.

Ik lees op reddit overigens dat ook al heb je de fysieke versie, hij rond de 5GB gaat downloaden als first-time patch. Dus wordt alsnog een uurtje wachten na installatie voor mij.

• j0ppie
  • Niet online
denk dat je gelijk hebt idd. Ben benieuwd of deze game beter op nvidia of amd loopt!

• j0ppie
  • Niet online
PolluxDKB schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:49:
[...]

Mijn bestellin van 4Launch is zojuist verzonden als pakket dus ik denk dat de doos inderdaad te dik is voor de Nederlandse brievenbus. Track and trace-code in e-mail zojuist.

Ik lees op reddit overigens dat ook al heb je de fysieke versie, hij rond de 5GB gaat downloaden als first-time patch. Dus wordt alsnog een uurtje wachten na installatie voor mij.
Dit is precies de reden dat ik men pre-order heb gecanceld. Anders moest ik wachten tot morgen de postbode kwam om vervolgens te gaan installeren. Nu zit ik al een paar dagen klaar in preload en al om starks om 1 uur snachts los te kunnen gaan. De postbode was pas om een uur of 12 hier geweest en dan nog een paar uur installatie....
Je doet je avatar iig eer aan :D

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 03:18
Heb zojuist mijn code ontvangen van www.nuuvem.com.br
Activeren ging gewoon via de soicalclub website, en geen regiolock, en bevat de pre-order bonussen.
Mooie deal voor €28 :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mr. Jummy op 13-04-2015 14:52 ]

Sultana?

• bóòbó
  • Laatst online: 20-11 10:54
j0ppie schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:51:
[...]

Dit is precies de reden dat ik men pre-order heb gecanceld. Anders moest ik wachten tot morgen de postbode kwam om vervolgens te gaan installeren. Nu zit ik al een paar dagen klaar in preload en al om starks om 1 uur snachts los te kunnen gaan. De postbode was pas om een uur of 12 hier geweest en dan nog een paar uur installatie....
Ach na anderhalf jaar wachten konden een paar uurtjes wachten er ook nog wel bij was mijn gedachtengang :P

Is het voor mij ook wel waard om zo'n mooi dikke PC-game doos te hebben staan net als tien jaar geleden.

• MissMe NL
j0ppie schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:45:
[...]

Ik wou het er nog bij zetten maar ik heb hem ook niet via geforce experience. Ik heb ook een gtx970. Raar dit.

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

Hier zijn ze te downloaden:
http://www.nvidia.co.uk/d...rResults.aspx/83849/en-uk

[ Voor 53% gewijzigd door Jasmijn22 op 13-04-2015 15:04 ]

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-11 17:29
Ik zie dat 3d vision ook wordt ondersteunt.. hmm ben wel nieuwsgierig naar GTA 5 in 3d eerlijk gezegd.

ik heb geen 3d vision kit hoor maar wel een scherm wat het ondersteunt en ik vroeg me al weleens af welke game(s) er zijn die ik in 3d zou willen spelen :) ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet eerlijk gezegd.

• MissMe NL
thanks. maar ff wachten op geforce experience.

• Denniszx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-11 13:35
Mijn pakketje van de Bart Smit komt morgen om 10:30-12:30 aan. Ik vraag mij alleen af of ik de geadverteerde pre-order bonus (hier gaat het mij voornamelijk om) en giftcard bijgeleverd krijg... Moet het in principe wel zeker weten aangezien vanaf morgen uitsluitend de normale versie te verkrijgen is (retail).

EDIT: net voor de zekerheid even gebeld naar het hoofdkantoor - indien je voor de 14e hebt besteld dan krijg je de pre-order bonus en giftcard bijgeleverd.

[ Voor 27% gewijzigd door Denniszx op 13-04-2015 15:35 ]

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
Weet iemand of er winkels zijn die om 01:00 paar uurtjes open gaan voor GTAV? Meen te herinneren dat dit voor PS3 wel het geval was.

• Richh
  • Laatst online: 08:47
ninasky11 schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:12:
Weet iemand of er winkels zijn die om 01:00 paar uurtjes open gaan voor GTAV? Meen te herinneren dat dit voor PS3 wel het geval was.
Yup, maar daar was toch iets meer aandacht voor dan voor de PC versie. Voor de PS4 versie was het ook niet het geval.
Gewoon downloaden die hap, hoef je niet eens je deur uit en kan je om 01:00 ook echt spelen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• BaRF

BaRF

bijna kerst

PolluxDKB schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:49:
[...]

Mijn bestelling van 4Launch is zojuist verzonden als pakket dus ik denk dat de doos inderdaad te dik is voor de Nederlandse brievenbus. Track and trace-code in e-mail zojuist.

Kan ook zijn omdat ze er een T&T code aan willen verbinden, brievenbus post ondersteund dat niet :) Ik heb dvd doosjes waar 13 dvd's in kunnen, en die passen ook door een brievenbos ;)
Gewoon downloaden die hap, hoef je niet eens je deur uit en kan je om 01:00 ook echt spelen
'Failed to connect to Social Club servers, please try again tomorrow' :+

[ Voor 11% gewijzigd door BaRF op 13-04-2015 15:18 ]

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-11 13:24
Mr. Jummy schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:52:
Heb zojuist mijn code ontvangen van www.nuuvem.com.br
Activeren ging gewoon via de soicalclub website, en geen regiolock, en bevat de pre-order bonussen.
Mooie deal voor €28 :)
Besteld via VPN? Kan em niet in mijn regio kopen. Met de huidige koers is het wel een gunstige aankoop, 27 euro :P

• qua111
Jorian29 schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:16:
[...]

Besteld via VPN? Kan em niet in mijn regio kopen. Met de huidige koers is het wel een gunstige aankoop, 27 euro :P
Komop, een beetje teruglezen.

De officiële blog van Frozen: €30,- voor GTA V PC

Ik heb net nog een tweede code voor een vriend besteld, gisteren en vandaag werkte surfen vanuit Argentinië voor mij in 1 keer

[ Voor 14% gewijzigd door qua111 op 13-04-2015 15:19 ]

• Mr. Jummy
Jorian29 schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:16:
[...]

Yup, met een zuid-amerikaanse VPN de key gekocht, echter hoef je de key niet te activeren via VPN :9~

Sultana?

• MissMe NL
Game Ready driver voor GTA 5 is nu beschikbaar via geforce experience.

Edit: ff op update/zoek knop klikken.

[ Voor 22% gewijzigd door MissMe NL op 13-04-2015 15:32 ]

• j0ppie
  • Niet online
raymondtoonen schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:27:
Game Ready driver voor GTA 5 is nu beschikbaar via geforce experience.
check dit x werkt het. Downloading!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-11 09:00
Iemand al een verzendbevestiging van MyCom ontvangen?

• j0ppie
  • Niet online
game preloaden: Check
nieuwste nvidia drivers installeren: Check
junkfood in huis: Check
Nu loop ik er ongeveer zo bij
https://www.youtube.com/watch?v=raTts-iGixU

[ Voor 43% gewijzigd door j0ppie op 13-04-2015 15:32 ]

• MissMe NL
j0ppie schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:32:
game preloaden: Check
nieuwste nvidia drivers installeren: Check
junkfood in huis: Check
Nu loop ik er ongeveer zo bij
YouTube: Cartman comeon!
Nu maar hopen dat de computer niet in eens rare dingen gaat doen :D

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:21

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

7 DVD's :D

• downcom
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-01 14:09
Nou heel mn pc overhoop gehaald vannacht. Maar het is geluk! 60+ GB vrij op mn ~118 gb ssd-tje

helaas kan ik nu enkel en alleen GTA V Spelen (alsof dat erg is :P )

Het is wel een uit de kluiten gewassen OS geworden dat Windows 58 Gb voor een besturingssysteem! Iemand nog tips om schijfruimte vrij te maken?

• vinom
  • Laatst online: 23:19
Hibernation uit, disk cleanup, herstelpunten weggooien. Zo heb ik iedergeval gisteren al tien gig vrijgemaakt.

• qua111
downcom schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:34:
Nou heel mn pc overhoop gehaald vannacht. Maar het is geluk! 60+ GB vrij op mn ~118 gb ssd-tje

Het is wel een uit de kluiten gewassen OS geworden dat Windows 58 Gb voor een besturingssysteem! Iemand nog tips om schijfruimte vrij te maken?
Lijkt me toch sterk dat dat Windows alleen is, dat is gigantisch :? Of heb je nog ergens een reservekopie staan van een vorige installatie? ff recht muisknop op eigenschappen bij de C schijf, schijfruimte vrijmaken, en kijken wat daar tussen staat zou mijn eerste advies zijn

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-11 18:33
downcom schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:34:

Mijn C\Windows\Installer folder is ook 20 GB, Heb 20 GB in mijn profiel staan. foto's etc. en Windows zelf is ook nog eens 35 GB. :P beetje overdreven idd :) Windows 8.1 btw.
Heb gister even een 1TB disk uit de kast getrokken en hoop dat ik de game op een andere disk als C kan installen. Weet iemand of dit mogelijk is met GTA V?

[ Voor 6% gewijzigd door ReTechNL op 13-04-2015 15:38 ]

• downcom
qua111 schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:36:
[...]

Lijkt me toch sterk dat dat Windows alleen is, dat is gigantisch :? Of heb je nog ergens een reservekopie staan van een vorige installatie? ff recht muisknop op eigenschappen bij de C schijf, schijfruimte vrijmaken, en kijken wat daar tussen staat zou mijn eerste advies zijn
Ja zo ver was ik vannacht al ik heb al mn backups, games en onnodige software verwijderd.

De eventuele mappen die dan achter blijven (appdata) ook allemaal leeg gegooid, alle bibliotheken compleet leeg gegooid (en verplaatst naar mn nas). Ik heb ook al (zo ver als dat kon) de WinSxs map opgeruimd maar toch blijf ik hangen op 59 GB :?

(ik heb dan nu voldoende voor gta maar het speelt niet fijn als je weet dat je maar 1,5gb vrij hebt dus hopelijk komen die update niet al te snel ;) )

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

ReTechNL schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:37:
[...]

Mijn C\Windows\Installer folder is ook 20 GB, Heb 20 GB in mijn profiel staan. foto's etc. en Windows zelf is ook nog eens 35 GB. :P beetje overdreven idd :) Windows 8.1 btw.
Heb gister even een 1TB disk uit de kast getrokken en hoop dat ik de game op een andere disk als C kan installen. Weet iemand of dit mogelijk is met GTA V?
Via steam is dit zeker mogelijk, via settings een nieuwe steamlibrary aanmaken op je andere schijf en dan bij de install aangeven in welke steamlibrary hij ze moet installeren. (heb er zelf 3 O-) 2 harde schijven vol en 1 SSD)

Killboard--Eve-Board

• Matthijs240
  • Laatst online: 11-11 12:29
Ik probeer te bestellen op www.nuuvem.com.br maar ik zit een beetje vast. Ik wil afrekenen met paypal maar dan moet ik mijn creditcard koppelen. Dit wil ik helemaal niet ik wil gewoon via mijn bankrekening betalen,

Iemand een idee?

• Mr. Jummy
Matthijs240 schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:42:
Ik probeer te bestellen op www.nuuvem.com.br maar ik zit een beetje vast. Ik wil afrekenen met paypal maar dan moet ik mijn creditcard koppelen. Dit wil ik helemaal niet ik wil gewoon via mijn bankrekening betalen,

Iemand een idee?
Ik heb toen gewoon 30 euro op PayPal gezet, en kon dan gewoon betalen met mijn PayPal tegoed.

Sultana?

• qua111
Matthijs240 schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:42:

Iemand een idee?
Ff inloggen via de site van PayPal zelf, via iDeal 28,90 overmaken en dan kun je via Nuuvem inloggen op PayPal en afrekenen :P

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-11 23:43

H3llSiNG

Meh.

Mr. Jummy schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:20:
[...]

Yup, met een zuid-amerikaanse VPN de key gekocht, echter hoef je de key niet te activeren via VPN :9~
Hah! Mooie tip, hij download hem nu, en je krijgt er zelfs de pre-order bonussen bij. Niet slecht voor dat geld :D

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• falcon123
  • Niet online
Het is nu mogelijk om je Steam account te linken aan rockstar social Club en er is een PC tabblad bijgekomen.

http://www.reddit.com/r/G..._a_pc_tab_as_well_as_the/

Edit: Blijkbaar is dit alleen voor mensen die al een keer hun steam in-game hebben toegevoegd via MP3 bijv.

[ Voor 20% gewijzigd door falcon123 op 13-04-2015 15:52 ]

• TommyGun
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

downcom schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:41:
[...]
Ik heb ook al (zo ver als dat kon) de WinSxs map opgeruimd maar toch blijf ik hangen op 59 GB :?
DISM :)

http://www.howtogeek.com/...folder-on-windows-7-or-8/

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• nico445
  • Laatst online: 11-11 18:07
Exterminator schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:30:
Iemand al een verzendbevestiging van MyCom ontvangen?
Nog niet, krijg je meestal 's avonds bij mycom volgens mij.

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:22

HaTe

haat niet

Bij mij was C:\ProgramData\Package Cache\ 30GB, na opruiming met een tool 2GB en heb hem gelijk met een junction op een andere HDD gezet. Zelfde met Spotify cache

[ Voor 11% gewijzigd door HaTe op 13-04-2015 16:13 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• downcom
Uiteraard ook al gedaan

C:\ Program files & (x86) zijn samen ~ 8 gb (tel GTA V even niet mee)
C:\Windows ~ 33 GB
C:\Users (inclusief appdata) ~ 4 GB

Daarmee zou ik ongeveer op 45GB moeten uitkomen maar feitelijk is er 57GB in gebruik dus ergens lijkt het erop dat 12GB verdwijnt.

• Matthijs240
Hij is aan het downloaden hoor :D

Gaat wel supertraag op de rockstar servers zeg... Rond de 700kb/s terwijl ik op steam alles download met 10mb/s. Staat dat het nog 11 uur erover doet :(

• qua111
Matthijs240 schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:16:
Hij is aan het downloaden hoor :D

Gaat wel supertraag op de rockstar servers zeg... Rond de 700kb/s terwijl ik op steam alles download met 10mb/s. Staat dat het nog 11 uur erover doet :(
Ik trek nog steeds een steady 6mb/s hoor :9. Nog 40 minuutjes te gaan

• WastedPenguiNL
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-11 03:05
This code will activate the following items:

Access to Grand Theft Auto V for PC (1)
$500,000 for Grand Theft Auto V Story Mode (1)
$500,000 for Grand Theft Auto Online (1)
$150,000 for Grand Theft Auto Online (1)
$200,000 for Grand Theft Auto Online (1)

:D

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-11 13:57

Madstorm

Derping all the way!

Ik had de pre-load begin vorige week al binnen, maar heb ervoor gekozen het niet op mijn SSD te zetten. Ik heb er de ruimte wel voor maar leek mij niet echt nodig.

Zou het dan toch waard zijn de pre-load opnieuw te doen op mijn SSD?

I'm an Ironman!

• j0ppie
  • Niet online
weet iemand hoe "het beheren van je eigen radio station" werkt? MOet ik gewoon mp3tjes ergens toevoegen? want dan ga ik alvast even een mooie playlis tmaken :)

• WastedPenguiNL
Madstorm schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:18:
Ik had de pre-load begin vorige week al binnen, maar heb ervoor gekozen het niet op mijn SSD te zetten. Ik heb er de ruimte wel voor maar leek mij niet echt nodig.

Ik gooi hem wel op m'n SSD, dat lijkt me zwaar chill met laden van de game. Laadtijden zijn verschrikkelijk en met GTA lijken me die behoorlijk lang.

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:28

het zal schelen in laadtijden maar niet tijdens de gameplay zelf (behalve bij charater wisselingen enzo), maar je kunt em verplaatsen naar je SSD, je hoeft het niet opnieuw te downloaden.

• Matthijs240
qua111 schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:17:
[...]

Ik trek nog steeds een steady 6mb/s hoor :9. Nog 40 minuutjes te gaan
Via de rockstar servers? :o
Raar dat die van mij zo langzaam gaat

• j0ppie
  • Niet online

Sowieso! Niet alleen voor loading speed. Maar je hetb ook minder kans op popup's. En misschien gaat je pc ook net wat beter om met city density en view distance. Hoewel het op dit moment nog erg lastig is om hier echt wat over te zeggen. Je GPU laat de bestanden in zijn geheugen. Maar als deze vanaf een SSD komen is het toch allemaal wat vlotter dan vanaf een HDD:). Echter in de GPU geheugen geladen maakt het geen drol meer uit. Dus het hangt denk ik af van de manier dat rockstar gta heeft geschreven. Bij mij staat battlefield 4 er iig niet meer op om ruimte te maken voor gta5 :P heb ook maar 256gb ssd ruimte. Farcry4/dragonage/gta en bamm vol:P

• WastedPenguiNL
Matthijs240 schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:20:
[...]

11mb/s hier

• Mr. Jummy
Matthijs240 schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:20:
[...]

Ik zit rond de 2, heeft net wel een kwartier lang de 12 vastgehouden :P

Sultana?

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-11 13:57

Madstorm

Derping all the way!

PuckStar schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:19:
[...]

het zal schelen in laadtijden maar niet tijdens de gameplay zelf (behalve bij charater wisselingen enzo), maar je kunt em verplaatsen naar je SSD, je hoeft het niet opnieuw te downloaden.
Hmm, ook wanneer ik hem in Steam heb gekocht en ''gepre-load''(?).. Ik heb op mijn SSD wel een 'steamapps' mapje staan, zou ik hem daarin kunnen gooien dan?

I'm an Ironman!

Pagina: 1 ... 75 ... 118 Laatste

Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.

<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]

Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch