Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Zover ik heb begrepen levert Sony altijd een fysieke game bij de bundels (dus echt officiële Sony bundels, geen bundels door winkels zelf samengesteld). Microsoft levert altijd digitale codes, maar alle bundels van de PS4 hebben tot nu toe steeds een disc gehad.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-10 22:20

Frits Flits

SOUND! Designer

Ik hoop dat het om een schijfje gaat. Heb hem bij MediaMarkt besteld rond 21.45u. Ben benieuwd wanneer ik hem heb dan.

specs

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-11 18:10
Mediamarkt Tilburg gaat open om 23.59 vandaag

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 21:07:
[...]

Ik weet niet hoe langzaam jou internet is. Maar 40gb is bij mij zo binnen. Zeker binnen 2 uur gepreload als het niet nog sneller was.
Je bent helaas ook afhankelijk van de andere kant. Mijn internet is ook snel zat maar heb er desondanks 15 uur over gedaan om het binnen te halen. De ene keer 6GB binnen een uur en de andere keer een halve GB op een uur.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Crotchy
  • Laatst online: 10-03 08:56
Frits Flits schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:18:
Ik hoop dat het om een schijfje gaat. Heb hem bij MediaMarkt besteld rond 21.45u. Ben benieuwd wanneer ik hem heb dan.
Als ze nog voorraad hebben, zal je die zeer waarschijnlijk morgen al kunnen verwachten.

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-11 11:41
Hebben ze morgenavond ook nog gewoon disks liggen bij de mediamarkt of is het snachts ook meteen uitverkocht?

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:51
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 21:07:
[...]

Ik weet niet hoe langzaam jou internet is. Maar 40gb is bij mij zo binnen. Zeker binnen 2 uur gepreload als het niet nog sneller was.
Theoretisch zou ik het in 4 uur moeten kunnen downloaden maar het heeft toch echt 14 uur geduurt. De eerste 35 gb was relatief snel binnen maar daarna ging het nog maar met een slakkengangetje. Toen was het ook alweer zondagmiddag dus dat kan het ook geweest zijn.

Nog een half uurtje!

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 12:45
Kjid schreef op maandag 17 november 2014 @ 23:16:
Hebben ze morgenavond ook nog gewoon disks liggen bij de mediamarkt of is het snachts ook meteen uitverkocht?
Bij gtav op de ps3 ben ik de dag van release begin Vd avon gegaan en toen lagen er letterlijk nog 5. Daarna was ie weken heel moeilijk leverbaar...

• MartnK
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-11 22:47
Frits Flits schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:18:
Mediamarkt vertelde mij gisteren aan de telefoon dat ze er vanuit gingen dat er een fysieke game bij het pakket in zit. Vandaag de intertoys gesproken en zij konden in het pakket kijken, daar zat de game gewoon los bij in. Dus als je de 399,- bundel koopt hoef je hem niet eerst te downloaden. :)

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

AtlAntA schreef op maandag 17 november 2014 @ 23:27:
[...]

Theoretisch zou ik het in 4 uur moeten kunnen downloaden maar het heeft toch echt 14 uur geduurt. De eerste 35 gb was relatief snel binnen maar daarna ging het nog maar met een slakkengangetje. Toen was het ook alweer zondagmiddag dus dat kan het ook geweest zijn.

Nog een half uurtje!
Hier was hij binnen 2 uurtjes binnen. Mag alleen pas over ruim 6 uur spelen, maar aardig tegen het zieke aan dus maar beter ook misschien. Eens een x niet voor de us versie gegaan ? :)

• Styx_
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08-2022
Het downloaden gaat echt traag bij mij. Playstation kan heel de nacht aan blijven als het zo doorgaat.

• AtlAntA
Ik heb geprobeerd mijn online character over te zetten maar volgens de game is er geen character. Als ik inlog op sovialclub staat mijn character er nog wel. Maar ff afwachten dus.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:20
Is je character gelinkt aan social club of aan PSN?
Zou je je social club kunnen linken aan een andere PSN en je progress houden? :9

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
hier doet ie het ook niet helaas wel irritant

bedoel het online gedeelte vreemd dat het overzetten niet werkt

[ Voor 42% gewijzigd door e2thaj op 18-11-2014 00:41 ]

Psn erikj

• AtlAntA
e2thaj schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 00:41:
hier doet ie het ook niet helaas wel irritant

bedoel het online gedeelte vreemd dat het overzetten niet werkt
Ben al lang blij dat ik niet de enigste ben.

• e2thaj
haha nee maar goed om nu online char te maken is niet zo slim denk ik ...... want dan komen daar die miljoenen op

Psn erikj

• AtlAntA
e2thaj schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 00:45:
haha nee maar goed om nu online char te maken is niet zo slim denk ik ...... want dan komen daar die miljoenen op
Inderdaad dat doe ik dan ook maar niet. Dan maar weer wat aan de controls wennen in de sp.

• e2thaj
Transferring previous GTA Online data is a special feature of GTAV that may not be available to all users or at all times, and may, upon 30 days notice be terminated, modified, or offered under different terms

dit lees ik op hun site

Psn erikj

• AtlAntA
e2thaj schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 00:51:
Transferring previous GTA Online data is a special feature of GTAV that may not be available to all users or at all times, and may, upon 30 days notice be terminated, modified, or offered under different terms

dit lees ik op hun site
Ze zullen het wel geleidelijk aan doen neem ik aan dan. Om te voorkomen dat er wat mis gaat oid. Mijn socialclub account is netjes gelinked aan mijn PSN en alles dus het zou gewoon moeten werken.

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:28
Ik heb die cash preorder bonus niet in-game. Ik heb de download wel al gedaan, en alles lijkt geïnstalleerd te zijn, maar ik heb de bonus niet. :(

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• AtlAntA
SacreBleu schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 01:45:
Ik heb die cash preorder bonus niet in-game. Ik heb de download wel al gedaan, en alles lijkt geïnstalleerd te zijn, maar ik heb de bonus niet. :(
Ik kreeg de bonus nadat ik de 1e 2 missies met franklin had gedaan. Ook dan pas unlocked je socialclub account.

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-11 21:34
Net een aantal uurtjes gespeeld, moest behoorlijk wennen hoe het zich beweegt. Voornamelijk Destiny gespeeld en dat speelt heerlijk soepel, wat mij betreft mochten ze dat wel overnemen. Graphics op de PS4, leuk, maar voor een nextgen had ik wel meer verwacht. Het oogt soms het allemaal net niet, het ziet er allemaal prima uit en meer ook niet. De karakters zien er ok uit maar niet spectaculair, soms komen de bewegingen van de filmpjes houterig over, heb dit al beter gezien. Ze hebben wel nextgen effecten toegevoegd, maar het ademt niet nextgen. De stad is enorm, maar een klein stukje kunnen ontdekken. De missies als vanouds en nu het spel verder ontdekken.

Verwijderd

Net even de reunie met GTA V op de PS4 gehad en een snel filmpje gemaakt.
Het speelt vanouds heerlijk weg , al is het wel weer even wennen op de PS4.

Vorig jaar heb ik de game uitgespeeld op de Xbox 360.
Audiovisueel is het zeker verbeterd op alle vlakken.

Ik ga weer net zoals vorig jaar genieten van GTA V op de PS4.

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:46

shameblaster

BB4E^Cons

Marcel_ schreef op maandag 17 november 2014 @ 20:03:
[...]

Ik heb ook nog geen verzendbevestiging ontvangen, bestelling staat nog op 'Wordt verwerkt', hoop echt dat ik hem morgen binnen heb!

Edit: als ik op de Twitter van bol.com kijk zie ik dat er meerdere personen zijn die die vraag al eens gesteld hebben en ze worden allemaal rond middernacht verzonden dus dan ontvangen we ook de verzendbevestiging!
(Nog) geen mail gehad, ben benieuwd.
"Wordt verwerkt"

Tevens staat gta5 nog niet op voorraad op de site (op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis) is (nog) niet zichtbaar.

[ Voor 12% gewijzigd door shameblaster op 18-11-2014 06:52 ]

Cons:::BB4E

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:33
Hier ook nog geen mail van bol, en status op 'wordt verwerkt'
Heb de bundel besteld van ps4/gta

• Marcel_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-11 22:03
shameblaster schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 06:46:
[...]

(Nog) geen mail gehad, ben benieuwd.
"Wordt verwerkt"

Tevens staat gta5 nog niet op voorraad op de site (op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis) is (nog) niet zichtbaar.
Bij mij ook nog steeds 'Wordt verwerkt'. Hoop toch echt dat ik hem vandaag krijg!

• Cassiuskleij
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-05 11:06
Fermion schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 04:12:
Graphics op de PS4, leuk, maar voor een nextgen had ik wel meer verwacht. Het oogt soms het allemaal net niet, het ziet er allemaal prima uit en meer ook niet. De karakters zien er ok uit maar niet spectaculair, soms komen de bewegingen van de filmpjes houterig over, heb dit al beter gezien. Ze hebben wel nextgen effecten toegevoegd, maar het ademt niet nextgen.
Ik moet zeggen dat ik je mening niet deel. Ik vind de draw distance zeer indrukwekkend en heb nog geen pop up geconstateerd. In de blimp kan je kijken zover als het oog rijkt en gebeurd er vanalles op straat waar het op de vorige generatie een beetje wazig was. De immense wereld op een vrijwel constante frame rate vind ik ook echt een pluspunt ten opzichte van de oude versie. Ik ben nog geen game tegengekomen op de PS4 die ik meer 'next gen' vind aanvoelen dan deze game.

psn id: cassiuskleij

Had de download gisteravond opnieuw gestart nadat psn weer online ging. Nu zit hij al sinds 5.44 vast op 18.32 gb :(
Als ik het spel start laadt hij wel even iets maar dan error code ce-36244-9

PSN: Kjujay

Verwijderd

Kju schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 07:53:
Had de download gisteravond opnieuw gestart nadat psn weer online ging. Nu zit hij al sinds 5.44 vast op 18.32 gb :(
Als ik het spel start laadt hij wel even iets maar dan error code ce-36244-9
Word onderhoud gepleegd aan psn en de store. zou goed daar aan kunnen liggen.
Nee. Ik weet wat het is. Volgens Sony betekent die code dat de data corrupt is...

PSN: Kjujay

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 22:05
Lees dat meer mensen de BOL.com silent threatment krijgen op dit moment..
als ik hem vandaag niet krijg dan is dat echt de laatste keer dat ik daar wat bestel!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-11 10:11
Marcel_ schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 07:42:
[...]

Bij mij ook nog steeds 'Wordt verwerkt'. Hoop toch echt dat ik hem vandaag krijg!
Ik heb gistermiddag een mailtje van Bol.com gehad dat mijn bestelling aan de post was aangeleverd...
En aangezien ik alleen GTA V besteld had vorige week. Heb ik hem vandaag als het goed is in huis! *O*

PSN: Totumpaal

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-11 22:59
Kut Bol, hier ook geen bevestiging mail gekregen en dat terwijl mijn pre-order al sinds juli staat. :(

[ Voor 32% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 18-11-2014 08:05 ]

Shikata ga nai.

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

De bestelling van gisteravond bij MediaMarkt is verzonden en volgens track&trace wordt de PS4 nog voor de middag bezorgd. Erg snel dus :)

specs

Verwijderd

Ik heb gisteren ook de mail ontvangen van One More Level dat ik het spel niet op dag van release zal ontvangen. Ik heb een mail gestuurd naar one more level waar ik ook om een tegenmoetkoming vraag aangezien hun beloven op hun site om te leveren op 18 november!

Mail terug gekregen met een compensatie bon van 10euro op de volgende bestelling, no way dat ik daar nog wat ga bestellen. Ben benieuwd waar ze nu mee komen...

Verwijderd

Kijk hier of er een pakket naar je onderweg is :

https://mijnpakket.postnl.nl/

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:12

kaanmijo

Picobello B.V.

Lijkt me dat je dat zelf wel weet dan aangezien je zo'n 3S code moet invullen :p

Verwijderd

kaanmijo schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:19:
[...]

Lijkt me dat je dat zelf wel weet dan aangezien je zo'n 3S code moet invullen :p
Als je geregistreerd bent dan kun je zien of er iets naar je adres onderweg is.

• kaanmijo

kaanmijo

Picobello B.V.

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:21:
[...]

Als je geregistreerd bent dan kun je zien of er iets naar je adres onderweg is.
Ah, dat wist ik niet.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Vraagje: Als je hem uitgespeeld hebt op de ps3/xbox maakt dat toch niks uit? Het enige wat overgezet wordt is je online profiel toch?

Of krijg je de keuze om de sp ook over te nemen?

Burp

• JeroenV_
Da's een slimme.... er is inderdaad een pakket onderweg naar mij als ik die site mag geloven :)
Wel vreemd dat de status op bol niet klopt, en ik ook geen mail heb gehad

• Marcel_
JeroenV_ schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:33:
[...]

Da's een slimme.... er is inderdaad een pakket onderweg naar mij als ik die site mag geloven :)
Wel vreemd dat de status op bol niet klopt, en ik ook geen mail heb gehad
Maar jij hebt een bundel met de PS4 en de game toch? Dan heb je inderdaad een 3s code, de games van bol.com komen volgens mij via brievenbuspost en hebben dus geen 3s code dus kun je ook niet traceren in de MijnPakket app.

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-11 10:11
Marcel_ schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:38:
[...]

Maar jij hebt een bundel met de PS4 en de game toch? Dan heb je inderdaad een 3s code, de games van bol.com komen volgens mij via brievenbuspost en hebben dus geen 3s code dus kun je ook niet traceren in de MijnPakket app.
Klopt word aan de brievenpost aangeboden. Heb ook alleen de game besteld en komt met de postbode mee.

PSN: Totumpaal

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Weet iemand of er ergens ook downloadcodes voor de EU-store te koop zijn? En dan uiteraard voor lagere prijzen dan die van de PS Store >:)

• henri.77
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-07 14:10
Antwoord van Bol.com: "GTA 5 bestellingen zijn gisteren wel verzonden ondanks dat het zou kunnen zijn dat je daarover nog geen email hebt ontvangen"

Hopen dat de postbode wat mee brengt vanmiddag!

PSN ID: Henry77 Xbox Gamertag: Corporal Bishop

Verwijderd

Wii4all schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:28:
Vraagje: Als je hem uitgespeeld hebt op de ps3/xbox maakt dat toch niks uit? Het enige wat overgezet wordt is je online profiel toch?

De SP moet je weer helemaal opnieuw beginnen , wel had ik extra cash preorder bonus in de game.
Altijd handig om wapens en body armors van te kopen in de SP van die 500.000 extra GTA Dollars.

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 10:47
bartburg schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:02:
Lees dat meer mensen de BOL.com silent threatment krijgen op dit moment..
als ik hem vandaag niet krijg dan is dat echt de laatste keer dat ik daar wat bestel!
Lees dit soort verhalen veel te vaak over Bol.com. Geen betrouwbare winkel als je 't mij vraagt (zelf ook al redelijk wat negatieve ervaring).

Heb hem bij Yourgamezone besteld en zondagavond netjes een verzendbevestiging gekregen. Ga er dus vanuit dat ie op de mat ligt als ik vanavond in huis kom :)

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Wii4all schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:28:

Hey man :W

Alleen online wordt overgezet, maar daar wacht ik even mee. Ik lees dat er nog veel problemen zijn met het overzetten van je karakter naar de next-gen.

specs

Verwijderd

Is het mogelijk om je character van de Xbox 360 naar PS4 over te zetten? kan hier geen concrete informatie over vinden, weet een van jullie het?

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 13:07
Hij is nu al het installeren zegt hij. Maar dat lijkt wel een uur of 2 te gaan duren. Hij gaat heel langzaam. Is dat bij iedereen zo?

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:13:
Ik heb gisteren ook de mail ontvangen van One More Level dat ik het spel niet op dag van release zal ontvangen. Ik heb een mail gestuurd naar one more level waar ik ook om een tegenmoetkoming vraag aangezien hun beloven op hun site om te leveren op 18 november!

Mail terug gekregen met een compensatie bon van 10euro op de volgende bestelling, no way dat ik daar nog wat ga bestellen. Ben benieuwd waar ze nu mee komen...
Vind dat juist wel een aardige actie, alleen jammer dat je er om moet vragen.....

Ik ga straks naar de MM hopelijk is hij A) beschikbaar en B) ook met 1M cash bonus want dan ga ik mijn bestelling bij One More Level annuleren.

• 0xrubennft
Ik ben aan het wachten tot een smsje/telefoontje van de Gamemania, heb een pre order gedaan daar met inlevering van Destiny.. Ga ze denk meteen bellen als ze open zijn :)

Verder heb ik de iFruit app weer gedownload, maar na het invullen van m'n wachtwoord sluit de app af.. (iphone 6, ios 8.0.2.) meer mensen last van?

[ Voor 30% gewijzigd door 0xrubennft op 18-11-2014 09:08 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:00:
Is het mogelijk om je character van de Xbox 360 naar PS4 over te zetten? kan hier geen concrete informatie over vinden, weet een van jullie het?
Ja dit kan

Meer info: https://support.rockstarg...-and-PC#WhatIsTransferred

• JeroenV_
Marcel_ schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:38:
[...]

Ik heb idd de ps4/gta bundel

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:52
Twijfel ... twijfel of ik hem vandaag ook ga kopen/bestellen. Op ps3 redelijk snel uitgespeeld omdat daarna de ps4 kwam en online ook dus niet veel gedaan. Aan de ene kant vind ik 50 euro wel veel geld voor een upgrade aan de andere kant kan ik mij alleen al vermaken met het rondrijden bij deze game, van online weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik kan verwachten. En dan komt er nog bij dat er voor de rest qua games op de ps4 nog weinig keus is, die mij bevallen.

• e2thaj
iemand die samen online wereld in wil gaan ?
helaas kan ik mijn char niet online meer vinden op 1 of andere manier...anders maar opnieuw beginnen mits iemand dit leuk vind ;)

Psn erikj

e2thaj schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:15:
helaas kan ik mijn char niet online meer vinden op 1 of andere manier...anders maar opnieuw beginnen mits iemand dit leuk vind ;)
Ik zou even wachten met een nieuw character aanmaken... Ging vorig jaar ook niet helemaal goed namelijk. Je kunt beter even contact opnemen met Rockstar

• 0xrubennft
Matedeor schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:13:
Twijfel ... twijfel of ik hem vandaag ook ga kopen/bestellen. Op ps3 redelijk snel uitgespeeld omdat daarna de ps4 kwam en online ook dus niet veel gedaan. Aan de ene kant vind ik 50 euro wel veel geld voor een upgrade aan de andere kant kan ik mij alleen al vermaken met het rondrijden bij deze game, van online weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik kan verwachten. En dan komt er nog bij dat er voor de rest qua games op de ps4 nog weinig keus is, die mij bevallen.
Heb je alleen de story uitgespeeld of ook alle andere dingen die te doen waren in Los Santos? Ik ben na de side story meteen GTA Online gaan spelen en in een kleine 2 maanden tijd zo'n 80 uur online gespeeld. Toen kwam de PS4 in huis en meteen m'n PS3 verkocht.

Ik kan niet wachten om straks weer verder te gaan met GTA Online en de storyline + al het geweldigs wat nog meer te doen is in Los Santos te spelen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:52
0xrubennft schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:18:
[...]

Heb je alleen de story uitgespeeld of ook alle andere dingen die te doen waren in Los Santos? Ik ben na de side story meteen GTA Online gaan spelen en in een kleine 2 maanden tijd zo'n 80 uur online gespeeld. Toen kwam de PS4 in huis en meteen m'n PS3 verkocht.

Ik kan niet wachten om straks weer verder te gaan met GTA Online en de storyline + al het geweldigs wat nog meer te doen is in Los Santos te spelen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ook wel andere dingen die ik toevallig tegenkwam maar ben niet specifiek al die side missies gaan doen, dus heb er denk nog bij lange na niet de helft van gedaan. Ga hem denk ik toch maar bestellen vanmiddag, gta is toch ook wel zo'n game die ik er eens in de zoveel tijd weer bijpak :P . Had alleen gehoopt dat prijs meer rond de 40 euro zou zijn of er net zo als bij die vorige een nieuwe verhaallijn kwam.

[ Voor 3% gewijzigd door Matedeor op 18-11-2014 09:24 ]

• e2thaj
dit las ik op de pagina van rockstar.....

Question: I haven’t played GTA Online since 2013. When I try to transfer to PS4 or Xbox One, it says “No previous Grand theft Auto Online data is associated with your Social Club account.” I then tried to go back and play GTA Online on PS3 or Xbox 360 to verify, but it says the Rockstar services are unavailable. Help!

Answer: We are urgently looking into an issue preventing character transfer and GTA Online login on accounts that haven’t played GTA Online since 2013. If you would like to receive an automatic email notification as soon as there is more information, please log into the Support Site and click Subscribe at the top of this page. Apologies for any inconvenience caused, and thanks for your patience.

Psn erikj

• 0xrubennft
e2thaj schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:27:
dit las ik op de pagina van rockstar.....

Question: I haven’t played GTA Online since 2013. When I try to transfer to PS4 or Xbox One, it says “No previous Grand theft Auto Online data is associated with your Social Club account.” I then tried to go back and play GTA Online on PS3 or Xbox 360 to verify, but it says the Rockstar services are unavailable. Help!

Answer: We are urgently looking into an issue preventing character transfer and GTA Online login on accounts that haven’t played GTA Online since 2013. If you would like to receive an automatic email notification as soon as there is more information, please log into the Support Site and click Subscribe at the top of this page. Apologies for any inconvenience caused, and thanks for your patience.
Oh oooh, hopelijk heb ik er geen last van, anders toch maar eerst de single player spelen totdat ze het hebben opgelost.. Ben lvl 87 online & ga niet weer helemaal opnieuw beginnen :/

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11 17:56
Grr waar blijft die postbode :P

• NiQo
e2thaj schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:15:
Lijkt mij wel wat;)

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Frits Flits schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:58:
[...]

Hey man :W

Alleen online wordt overgezet, maar daar wacht ik even mee. Ik lees dat er nog veel problemen zijn met het overzetten van je karakter naar de next-gen.
Frits!!!

Bedankt voor je antworod ;)

Ook aan de ps4??

Burp

• kaanmijo

kaanmijo

Picobello B.V.

Mailtje van Bol.com:
Beste,

Je hebt je bij ons het artikel Grand Theft Auto V (GTA 5) onder het bestelnummer ******** besteld. Hartelijk dank daarvoor.

Door een storing is helaas de verzendbevestiging niet verstuurd. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Graag bevestigen wij jou dat je vandaag wel je bestelling gaat ontvangen. Later vandaag ontvang je alsnog de originele verzendbevestiging.

Je bestelling
Bestelnummer: **********
Meer informatie over je bestelling

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-11 23:43
jaydenjarno schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:01:
Hij is nu al het installeren zegt hij. Maar dat lijkt wel een uur of 2 te gaan duren. Hij gaat heel langzaam. Is dat bij iedereen zo?
Ik zit op 13% in zo'n 5 minuten, dus het gaat traag, al hoop ik de 2 uur niet te gaan halen.

• Arend1987
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-11 15:33
Ben om 9 uur gestart met downloaden zit nu op 70%. Heb hem expres niet gepreorderd vind niks aan om met miljoen in cash te beginnen.

• jaydenjarno
Hij staat nu op 57 % hier en staat echt 2 uur al op installing

• Marcel_
Ik heb ook zojuist de mail van bol.com gehad dat er een fout was met de verzending van de verzendbevestiging. Vanmiddag kunnen we dus beginnen!

• RobvG
jaydenjarno schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:59:
Hij staat nu op 57 % hier en staat echt 2 uur al op installing
Dat is wel zuur zeg! Bij mij staat hij nu op 50%. Ik hoop dat het niet dadelijk inzakt.

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:21
Heb ik ook gekregen :9 Ik was al bang O-)

• jaydenjarno
Heb hem uitgezet en alle power saving uit. Maar die waren op 4 uur dus dat was geen probleem. Nu op 66% vanaf 0 na de herstart. Hopelijk nu sneller en niet 66 omdat hij daar al was...

• Arend1987
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-11 15:33
Zit nu op 99 % na anderhalf uur

• RobvG
ik nu ook na ongeveer een half uur. Wat raar dat de verschillen zo groot zijn

• JeroenV_
Mail van bol heb ik nu ook binnen :)

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Wii4all schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:50:
[...]

Frits!!!

Bedankt voor je antworod ;)

Ook aan de ps4??
Zeker!

Pakketje van de MediaMarkt is net binnen gekomen. Er zit een fysieke versie bij van GTA5 8)

specs

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-11 11:39
Amdwarrior schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:10:
[...]

Heb ik ook gekregen :9 Ik was al bang O-)
Zelfde hier :) meestal komen games gewoon via brievenbus post dus kan elk moment hier zijn, hoop dat ie er voor 12:00 is dan kan ik nog ff spelen voor mn late dienst :D

Gear | Last.fm | twitch.tv

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
Ik heb net de bundle gehaald bij mediamarkt, er zit ook bij de eerste batch een code voor 1 miljoen ingame bij. En inderdaad gewoon het fysieke spel.

• muhda
  • Laatst online: 15:08

muhda

Time & Space traveler

Net bij de MM (Amsterdam) geweest, GTA (PS4) meegenomen. In de winkel nog aan de medewerker gevraagd of de 1mil bonus erbij zat. De medewerker zij dat het niet het geval was.

Natuurlijk toch meegenomen, dan maar sparen. Thuis even gekeken en de bonus zit er wel bij.
Dus zometeen gelijk een mooie auto kopen en rondscheuren.

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Ook bij mijn verzonden pakket van de MediaMarkt zit die bonus er bij :) dus ik neem aan dat alle pakketten van de eerste batch een code hebben daar voor.

GTA is nu aan het update. Bestand van 1,14GB. Duurt totaal ongeveer 25 minuten.

specs

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:57

The_Worst

Unox

Wat een prachtig spel! Het ziet er goed uit, rijdt en loopt lekker, geen pop-up. Weer een heerlijke GTA game. Was ff bang dat ik niet kon spelen vanochtend omdat ik problemen had met preloaden maar gelukkig, het werkt!

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 20:49
Xbox one versie is net geleverd door de brieven bus :D

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• DarkElement
The_Worst schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:01:
Wat een prachtig spel! Het ziet er goed uit, rijdt en loopt lekker, geen pop-up. Weer een heerlijke GTA game. Was ff bang dat ik niet kon spelen vanochtend omdat ik problemen had met preloaden maar gelukkig, het werkt!
Enig idee hoe de graphics zijn t.o.v. AC Unity, of heb je die game niet gespeeld?

• AtlAntA
Iemand de 1.02 update al binnen?

• DarkElement
Henkus schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:02:
Xbox one versie is net geleverd door de brieven bus :D
Waar besteld, wil ook weten of mijn bol.com pakketje nou door de brievenbus komt of niet :p

• NiQo
DarkElement schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:06:
[...]

Waar besteld, wil ook weten of mijn bol.com pakketje nou door de brievenbus komt of niet :p
Bol komt altijd door de brievenbus;)

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-11 15:14

TRK

DarkElement schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:06:
[...]

Bol.com games komen altijd door de brievenbus. Heb DriveClub ook besteld via bol en kreeg het gewoon door de post. Heb GTA ook via Bol besteld dus hoop deze ook vandaag door de post te krijgen.

• DarkElement
Oh nice, dan moet ie zo een keer komen :D

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Zit echt een heel minuscuul stukje er vanaf om niet dadelijk naar de MM te lopen en de PS4+GTA te halen....

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:54
DaanDH schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:14:
Zit echt een heel minuscuul stukje er vanaf om niet dadelijk naar de MM te lopen en de PS4+GTA te halen....
Doe dan oOo :+

• RobvG
Doen Daan! Hup

• DaanDH
Haha, me portemonnee vind het minder leuk.
Pas op mezelf gaan wonen, dus moet opeens keuzes gaan maken :'(

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:54
DaanDH schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:17:
Maakt niet uit gewoon kopen, doe is gek 8)7

• NiQo
Gwn doen, staat extra mooi in je nieuwe huis ;)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-11 13:05

BaRF

bijna kerst

prioriteiten! Je kunt ook denken "nou dan eet ik dit jaar 100 zakken m&m's minder" en dan heb je het er al uit :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Geïnstalleerd 8) let's go HD

specs

• DaanDH
Wordt hier wel goed geholpen :P
M&M's eet ik sowieso niet, sportman:D

Verwijderd

Iemand concrete leverdatum van Onemorelevel na de email dat we hem niet vandaag krijgen?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:20
Morgen lijkt me.

• power_user
  • Laatst online: 17-11-2024
Hier ook aan t installeren! KAN NIET WACHTEN!!!!!!!!!!!!

PSN: Oldzkoel

Pagina: 1 ... 63 ... 118 Laatste

Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.

<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]

Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch