Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
DaanDH schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:17:
Haha, me portemonnee vind het minder leuk.
Pas op mezelf gaan wonen, dus moet opeens keuzes gaan maken :'(
Diepvriespizza's zijn gezonder dan je denkt en dat voor 2,50. Eten hoeft niet veel te kosten, dus dat geld voor de PS4 verdien je in no time terug.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-11 22:59
Om 11.02 een mail van Bol gekregen dat de game is verzonden, gelukkig. :)

EDIT: En om 9.51 een excuusmail zie ik, dat er blijkbaar een storing was.

[ Voor 34% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 18-11-2014 11:32 ]

Shikata ga nai.

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Lekker Ventje schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:24:
[...]

Diepvriespizza's zijn gezonder dan je denkt en dat voor 2,50. Eten hoeft niet veel te kosten, dus dat geld voor de PS4 verdien je in no time terug.
Lekker Ventje ben je ook he... 8)7

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:57

The_Worst

Unox

DarkElement schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:02:
[...]

Enig idee hoe de graphics zijn t.o.v. AC Unity, of heb je die game niet gespeeld?
Helaas, niet gespeeld.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-11 11:39
Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:25:
Om 11.02 een mail van Bol gekregen dat de game is verzonden, gelukkig. :)

EDIT: En om 9.51 een excuusmail zie ik, dat er blijkbaar een storing was.
Hier ook een verzendmail van 11:02, wel raar want ik moest er in de 1e mail vanuit gaan dat ie vandaag kwam en nu issie opeens vandaag verzonden, als ie morgen pas komt preorder ik daar nooit meer.

Gear | Last.fm | twitch.tv

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:50

kaanmijo

Picobello B.V.

DarkElement schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:34:
[...]

Hier ook een verzendmail van 11:02, wel raar want ik moest er in de 1e mail vanuit gaan dat ie vandaag kwam en nu issie opeens vandaag verzonden, als ie morgen pas komt preorder ik daar nooit meer.
Hij komt vandaag maar ze hebben die verzendmail er gewoon opnieuw uitgegooid

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-11 15:14

TRK

DarkElement schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:34:
[...]

Als je het eerste mailtje goed leest..

Door een storing is helaas de verzendbevestiging niet verstuurd. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Graag bevestigen wij jou dat je vandaag wel je bestelling gaat ontvangen. Later vandaag ontvang je alsnog de originele verzendbevestiging.

• DarkElement
Excuse me :$

• TRK

TRK

Haha zulke dingen kunnen gebeuren door veel enthousiasme. Jij mag blij wezen, ik heb nog geen eens de verzendbevestiging ontvangen, maar ga er vanuit dat ik 'm vandaag ontvang.

• DarkElement
Ook niet in ongewenste post? Mailtje van 11:02 en van 9:51?

• TRK

TRK

DarkElement schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:39:
Ook niet in ongewenste post? Mailtje van 11:02 en van 9:51?
Mailtje van de storing m.b.t. de verstuur status heb ik binnen maar niet dat die daadwerkelijk is verstuurd, zoals jij die hebt gekregen van 11:02. :'(

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-11 19:50

kronolith

[EDIT]

Wat duurt dat installeren lang zeg!

• DarkElement
Oh raar, ik heb 'm midden augustus besteld jij dan? Als je 'm eerder hebt besteld kan je er toch vanuit gaan dat je 'm ook vandaag ontvangt :)
kronolith schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:41:
Beter dus installeren en lekker gaan werken als ie zo komt, m'n broertje kan ook wel even een paar uurtjes opletten :p

[ Voor 48% gewijzigd door DarkElement op 18-11-2014 11:43 ]

• King_Tech
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-03-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:21:
Iemand concrete leverdatum van Onemorelevel na de email dat we hem niet vandaag krijgen?
Ik heb net een reactie op mijn mail gekregen en daarin geven ze aan dat mijn bestelling vandaag verzonden zal worden. Dus ik neem aan dat ik hem morgen wel heb.

Verwijderd

King_Tech schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:42:
[...]

Ik heb net een reactie op mijn mail gekregen en daarin geven ze aan dat mijn bestelling vandaag verzonden zal worden. Dus ik neem aan dat ik hem morgen wel heb.
Oke thanks!, heb je ook een code gekregen ter compensatie?

• TRK

TRK

DarkElement schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:42:
Oh raar, ik heb 'm midden augustus besteld jij dan? Als je 'm eerder hebt besteld kan je er toch vanuit gaan dat je 'm ook vandaag ontvangt :)

[...]

Beter dus installeren en lekker gaan werken als ie zo komt, m'n broertje kan ook wel even een paar uurtjes opletten :p
Eerlijk gezegd een beetje laat. De 13e van november. Maar mocht die vandaag niet komen heb ik nog altijd een backup bij Nedgame.

• DarkElement
Bij de Wehkamp is het spel t/m 5 december slechts 52.50, geldt ook voor Far Cry 4 en The Crew

http://www.wehkamp.nl/speelgoed-games/playstation-4/C25_5EB/

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:35

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik heb GTA bij onemorelevel besteld.
Gister om half 6 een mail gekregen dat hij verstuurd is via post. Dus neem aandat hij vandaag gewoon arriveert..

Ben zelf toch pas donderdag avond thuis.. Dan zal GTA wel thuis liggen of m'n vriendin heeft hem verkocht.. Haha

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-11 22:59
Hoe zit dat trouwens met die pre-order bonus, is dat een code die je moet invoeren?

Shikata ga nai.

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:08

muhda

Time & Space traveler

Woow, bijna een uur over gedaan om die update binnen te hengelen. Terwijl ik dit normaal in 10 min al binnen heb.
Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:56:
Hoe zit dat trouwens met die pre-order bonus, is dat een code die je moet invoeren?
Op de PS4 is het inderdaad een code, die je in de store moet invoeren.

[ Voor 55% gewijzigd door muhda op 18-11-2014 11:58 ]

• King_Tech
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:44:
[...]

Oke thanks!, heb je ook een code gekregen ter compensatie?
Nee, niks gekregen. Jij wel?

Verwijderd

King_Tech schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:58:
[...]

Nee, niks gekregen. Jij wel?
Ja na dat ik een mail had verstuurd met daarin een klacht kreeg ik een compensatiecode
twv. 10euro op mijn volgende bestelling daaro, niet dat ik dat ooit ga doen....

• Lekker Ventje
Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:56:
Hoe werkt dat digitaal? Heb nog niets ontvangen en zou graag die 650.000 willen hebben.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:20
kronolith schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:41:
Wachen bij de voordeur duurt ook lang :+

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11 17:56
King_Tech schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:42:
[...]

Dat zeiden ze vorige week ook tegen mij over cod. Bleek niet waar te zijn....

• Pim_t
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-09 20:41
DaanDH schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:14:
Zit echt een heel minuscuul stukje er vanaf om niet dadelijk naar de MM te lopen en de PS4+GTA te halen....
Ik zit ook nog ernstig te twijfelen of ik de set ga kopen.
Nu ben ik toch pas tond 21 uur vanavond in de buurt van thuis dus heb nog even de tijd om er over na te denken... Moeilijk moeilijk.... Plus dat mijn vrouw denk ik niet helemaal eens zal zijn met een aankoop...

• DarkElement
Afbeeldingslocatie: https://www.facebook.com/ajax/mercury/attachments/photo.php?fbid=766611140078517&mode=contain&width=176&height=176

:D

Verwijderd

Dit heb ik geciteerd van de wetregels van ''Autoriteit consument & Markt"'

''Wat mag in ieder geval niet?

U mag geen misleidende mededelingen over de levertermijn doen. Bijvoorbeeld zeggen "vandaag besteld, morgen in huis" als u dat niet waar kunt maken.''

Zouden we hiermee actie kunnen ondernemen tegen oa. onemorelevel? Kan namelijk niet vinden wat ons recht is wanneer dit niet wordt nageleefd door de desbetreffende webshop

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Bij mij om 10:00 vanmorgen al bezorgd. Zojuist even snel een stukje gespeeld. Ik vind het er echt heel goed uitzien. Dit is toch meer GTA V hoe je het zou willen spelen t.o.v. de PS3. Grafisch is het er echt bizar veel op vooruit gegaan. Overigens gaat het laden ook veel sneller. Switchen tussen GTA Online en GTA SP is echt vele malen sneller als toen ik het op de PS3 speelde.

Heb nog niet mijn Char info kunnen overzetten, gezien ik in 2014 geen GTA Online meer heb gespeeld :P
Gewoon even een nieuwe character aangemaakt.
Wat ook wel kick is nu in die first-person-view is dat als een gekleurde zonnebril ophebt je ook alles in een andere kleur ziet.

Denk dat ik me met de PS4 versie wel weer een tijdje kan vermaken :-)
Pim_t schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:07:
[...]

Ik zit ook nog ernstig te twijfelen of ik de set ga kopen.
Nu ben ik toch pas tond 21 uur vanavond in de buurt van thuis dus heb nog even de tijd om er over na te denken... Moeilijk moeilijk.... Plus dat mijn vrouw denk ik niet helemaal eens zal zijn met een aankoop...
Allebei toch wel een gescheiden bankrekening mag ik hopen?

Nederlandse PS5 clan / 30+

• DarkElement
Bezig met installeren, ik ga ff eten :p

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:28
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:08:
Dit heb ik geciteerd van de wetregels van ''Autoriteit consument & Markt"'

''Wat mag in ieder geval niet?

U mag geen misleidende mededelingen over de levertermijn doen. Bijvoorbeeld zeggen "vandaag besteld, morgen in huis" als u dat niet waar kunt maken.''

Zouden we hiermee actie kunnen ondernemen tegen oa. onemorelevel? Kan namelijk niet vinden wat ons recht is wanneer dit niet wordt nageleefd door de desbetreffende webshop
Bewijs maar eens dat het misleidend was en geen overmacht.

• Pim_t
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-09 20:41
Allebei toch wel een gescheiden bankrekening mag ik hopen?
Nope.
Heeft in onze situatie niet zo veel zin.
Mijn vrouw heeft geen inkomsten van haarzelf.

Zit in de PS4-GTA5 set ook een voucher voor een maand gratis PS-plus?
Al hoewel ik mogelijk mijn voucher die bij mijn 2e PS3 zat nog wel kan gebruiken, heb nog geen PS-Plus en ook niet geprobeerd.
Bij de bundel die ik kocht (360 euro PS4 incl Driveclub) zat dat niet. Heb nu voor 3 maanden PSN + abo aangeschaft. Kijken hoe het bevalt.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Verwijderd

Adlermann schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:14:
[...]

Bewijs maar eens dat het misleidend was en geen overmacht.
Staat los van het feit dat een webshop niet mag beloven dat ze op de dag van de release zullen leveren als ze dit niet waar kunnen maken, ook niet met overmacht

• dutchgio
Pim_t schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:15:
[...]

Nope.
Heeft in onze situatie niet zo veel zin.
Mijn vrouw heeft geen inkomsten van haarzelf.

Zit in de PS4-GTA5 set ook een voucher voor een maand gratis PS-plus?
Al hoewel ik mogelijk mijn voucher die bij mijn 2e PS3 zat nog wel kan gebruiken, heb nog geen PS-Plus en ook niet geprobeerd.
In de Store kun je wel 14 dagen plus krijgen volgens mij als je nog nooit plus hebt gehad, maar het is dan wel weer vereist om creditcard gegevens achter te laten. Automatisch verlengen staat dan ook aan, maar is eenvoudig uit te zetten.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Lekker Ventje schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:01:
[...]

Hoe werkt dat digitaal? Heb nog niets ontvangen en zou graag die 650.000 willen hebben.
Via de game op PlayStation Store klikken (via pauze menu). Dit moet gedaan worden met het account waarmee het gekocht is. Ik heb echter via de US Store gekocht (account van mn broertje). Ik heb nu op zowel mijn als zijn account 500.000 in single player. Volgens mij kan je bonus content voor online één keer downloaden, dus alleen voor het account waarmee het gekocht is.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Lekker Ventje
Bedankt, zit nu weer op mijn NL account. Kwam vanochtend sowieso al niet in de store.

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Iemand ervaring met games bestellen bij Media Markt en ophalen in de winkel? Ik heb gisteravond besteld en betaald, en nu alleen een mailtje ontvangen dat mijn bestelling verzonden is. Maar wat valt er te verzenden als ik hem gewoon in de winkel kom ophalen? :P

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• DarkElement
Je hebt m in de winkel besteld of in de webshop? Heb je indien dat laatste, wel aangegeven dat je 'm wilt afhalen :P?

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-11 11:43
Svenderson schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:27:
Iemand ervaring met games bestellen bij Media Markt en ophalen in de winkel? Ik heb gisteravond besteld en betaald, en nu alleen een mailtje ontvangen dat mijn bestelling verzonden is. Maar wat valt er te verzenden als ik hem gewoon in de winkel kom ophalen? :P
Al vaker gedaan meestal krijg je rond uurtje of 4 wel een reactie dat ie binnen is.. Volgens mij is het wel zo dat hij vanaf een centraal punt naar jou lokale MM wordt verstuurd dus je krijgt m met doosje en alles eromheen..

Je zou zeggen pak m gewoon uit de winkel en leg m weg voor me... 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door michaeltjeh1 op 18-11-2014 12:31 ]

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:46

shameblaster

BB4E^Cons

Bol.com bestellng van gisteren zojuist op de deurmat gevallen.
Enkel de excuus mail ontvangen en nog niet de "11.02uur mail"

Cons:::BB4E

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
michaeltjeh1 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:31:
[...]

Al vaker gedaan meestal krijg je rond uurtje of 4 wel een reactie dat ie binnen is.. Volgens mij is het wel zo dat hij vanaf een centraal punt naar jou lokale MM wordt verstuurd dus je krijgt m met doosje en alles eromheen..

Je zou zeggen pak m gewoon uit de winkel en leg m weg voor me... 8)7
Precies, raar verhaal. Achteraf veel beter gewoon zelf naar de winkel kunnen gaan, in plaats van vooruit bestellen.

Ik kan nu zelfs de bezorging volgen via PostNL, en daar staat de bezorgdatum op morgen. :/ Ik hoop dat het gaat zoals jij zegt, maar ik heb er een hard hoofd in.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• King_Tech
NiQo schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:04:
[...]

Dat zeiden ze vorige week ook tegen mij over cod. Bleek niet waar te zijn....
En hoelang heb je uiteindelijk moeten wachten tot je het spel wel geleverd kreeg?
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:19:
[...]

Staat los van het feit dat een webshop niet mag beloven dat ze op de dag van de release zullen leveren als ze dit niet waar kunnen maken, ook niet met overmacht
Er staat nu trouwens wel op de website dat ze geen voorraad hebben. Ik denk dat ze gewoon meer bestellingen hebben aangenomen dan dat ze voorraad hadden. Er stond volgens mij tot gister op de website, dat als je nu nog besteld dat je het spel op de dag van release in huis zult hebben.

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:28
Ik word altijd wel moe van 'preorder nu en krijg deze bonus'. Dan haal je de game gewoon op in de winkel en voila, die bonus zit er gewoon standaard bij :)

Die 1 miljoen zit ook gewoon bij de normale winkelversie.

WAs hetzelfde met wolfenstein 'pre-order voor doom-beta'. Nou die zat er ook gewoon standaard bij :)

• NiQo
2 dagen en diverse mails met Mike verder de bestelling geannuleerd samen met de pre order GTA. Ondanks zijn aanbod met korting...

Zal binnenkort een (negatieve) review plaatsen

• dutchgio
Adlermann schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:53:
Ik word altijd wel moe van 'preorder nu en krijg deze bonus'. Dan haal je de game gewoon op in de winkel en voila, die bonus zit er gewoon standaard bij :)

WAs hetzelfde met wolfenstein 'pre-order voor doom-beta'. Nou die zat er ook gewoon standaard bij :)
Klopt, maar dat is dan wel bij 1e levering zegmaar. Als je m veel later koopt heb je dat niet, maar op launchday kun je m ook gewoon in de winkel kopen met die bonus, zonder vantevoren besteld te hebben.

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
klopt ik heb niet gepreordered maar wel de bonus.

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Over de PS4 versie: zit de bonus in de verpakking? oftewel is er aan de buitenkant te zien dat ie er bij zit of niet?

Een medewerker van de MM beweerde namelijk dat hij ALLEEN bij de preorders zat en aan de buitenkant van de verpakking was niets te bekennen.

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 22:05
Gta is net binnengekomen hier Bol heeft dus alsnog geleverd op de afgesproken tijd!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

randje schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:00:
Over de PS4 versie: zit de bonus in de verpakking? oftewel is er aan de buitenkant te zien dat ie er bij zit of niet?

Een medewerker van de MM beweerde namelijk dat hij ALLEEN bij de preorders zat en aan de buitenkant van de verpakking was niets te bekennen.
Ik heb net een PS4 versie in de winkel gekocht (los, niet besteld). In de verpakking zit een flyertje met een code erop.

[ Voor 60% gewijzigd door Tom op 18-11-2014 13:03 ]

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:35

Nickrsd

Ik hoop dat onemorelevel gewoon m'n gta5 bezorgt vandaag..

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:02
ASNNetworks schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:22:
[...]

Via de game op PlayStation Store klikken (via pauze menu). Dit moet gedaan worden met het account waarmee het gekocht is. Ik heb echter via de US Store gekocht (account van mn broertje). Ik heb nu op zowel mijn als zijn account 500.000 in single player. Volgens mij kan je bonus content voor online één keer downloaden, dus alleen voor het account waarmee het gekocht is.
Ik moet dus via mn US account de game starten en dan in game naar de store gaan? (geen idee hoe maar dat vogel ik wel uit dan)

En daarna kan ik weer switchen naar mn EU account en dan heb ik de bonus daar vanzelf ook?

En de online preorder cash kan ik dus niet claimen? aangezien ik niet met mijn amerikaanse account online wil maar met mn EU?

psn: HertogJack

Verwijderd

Adlermann schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:53:

Is altijd zo. Ik ga gewoon altijd op de dag van de release naar de winkel, dan heb je hem altijd.
En je hebt ook geen gedoe en drama met die webwinkels.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:51
Gloeiende gloeiende ik kan nog steeds niet in online komen. Schijnt dat het komt omdat ik in 2013 voor het laatst gespeeld heb..

https://support.rockstarg...r-Logging-Into-GTA-Online

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:00:
[...]

Ja na dat ik een mail had verstuurd met daarin een klacht kreeg ik een compensatiecode
twv. 10euro op mijn volgende bestelling daaro, niet dat ik dat ooit ga doen....
Heb OML gemaild en gevraagd om een compensatiecode en direct 1 gekregen.

Alleen wel van 5 euro... weet je zeker dat die van jou 10 euro is? (ze vermeldde de waarde er niet bij, maar heb het net geprobeerd op de site op een afrekenscherm).

Verwijderd

randje schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:25:
[...]

Heb OML gemaild en gevraagd om een compensatiecode en direct 1 gekregen.

Alleen wel van 5 euro... weet je zeker dat die van jou 10 euro is? (ze vermeldde de waarde er niet bij, maar heb het net geprobeerd op de site op een afrekenscherm).
Bedoelde 5euro excuus in verwar met wat anders!

Wel fijn dat je de code ook hebt ontvangen. Hebben ze jou wel een specifieke leverdatum doorgegeven?

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:50

kaanmijo

Picobello B.V.

Ook de bestelling van bol.com binnen, de werkdag duurt nog zo lang :/

• dutchgio
Plot twist: te weinig ruimte om m te installeren :)
Dus maar de indies en oude games verwijderen, ~480gb is ook wel erg krap als elke game 40-50gb vraagt....

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-11 22:57
Even een ander vraagje over de gamemania hopelijk kan iemand helpen.

Ik heb lbp 3 besteld maar krijg deze nu gratis omdat ik het gewonnen heb.

Zou ik dat dan ng kunnen verwisselen met far cry 4 vandaag ?

Zou jammer zijn dat ik twee dezelfde games heb.

Het is de 19 euro actie van de gamemania

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:52

On_E

Housemusic

sturtiebe schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:41:
Even een ander vraagje over de gamemania hopelijk kan iemand helpen.

Ik heb lbp 3 besteld maar krijg deze nu gratis omdat ik het gewonnen heb.

Zou ik dat dan ng kunnen verwisselen met far cry 4 vandaag ?

Zou jammer zijn dat ik twee dezelfde games heb.

Het is de 19 euro actie van de gamemania
Anders bel je ze even? 8)7

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-11 22:57
Neemt daar niemand op helaas :)

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-11 11:43

Verwijderd

Nog iemand problemen met het downloaen van de Day One patch op de PS4?

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-10 22:20

Frits Flits

SOUND! Designer

Krijg nu elke keer meldingen dat hij de update niet kan downloaden, maar die had ik al. Online kom ik niet, krijg een time out.. Even het hele spel maar opnieuw installeren. Dit is weer irritant.

specs

Verwijderd

Ik ben net een nieuwe update aan het downloaden voor GTA V.
Gisteren had ik ook al een update , zou het update 1.02 zijn?

• NiQo
Frits Flits schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:53:
Krijg nu elke keer meldingen dat hij de update niet kan downloaden, maar die had ik al. Online kom ik niet, krijg een time out.. Even het hele spel maar opnieuw installeren. Dit is weer irritant.
Kan ook niet downloaden, fout CE-32937-4.
Weibig over te vinden op google en dus nog geen online...

Als iemand een oplossing weet hoor ik het graag!
Ik zie anders best wel wat hits op google :)

Ik lees ergens dat je je account nog als primary moet activeren.
Ergens anders weer:
CE-32937-4 Failed to downlaod data
Step 1: Select "Retry" on the error message. Cancel download, and retry from the beginning.

Step 2: Restart the PS4 and try your download again.

Step 3: If the error persists, the network connection may be temporary busy or unstable. Cancel the download and retry after a while.

PSN: Kjujay

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Ik retry me suf

specs

• NiQo
Kju schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:04:
Ik zie anders best wel wat hits op google :)

Ik lees ergens dat je je account nog als primary moet activeren.
Ergens anders weer:
CE-32937-4 Failed to downlaod data
Step 1: Select "Retry" on the error message. Cancel download, and retry from the beginning.

Step 2: Restart the PS4 and try your download again.

Step 3: If the error persists, the network connection may be temporary busy or unstable. Cancel the download and retry after a while.
Dat had ik gevonden, en geprobeerd.
Zonder resultaat helaas...

Verwijderd

Het was de 1.02 update voor GTA V op de PS4.

• Lekker Ventje
ASNNetworks schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:22:
[...]

Werkt hier niet. Krijg wel te zien dat het toegevoegd is maar zie het vervolgens niet bij mijn saldo verschijnen. Jammer maar helaas, dan verdien ik het wel :)

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 12:45
NiQo schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:00:
[...]

Kan ook niet downloaden, fout CE-32937-4.
Weibig over te vinden op google en dus nog geen online...

Als iemand een oplossing weet hoor ik het graag!
Alles geprobeerd wat ik online kon vinden, maar werkt allemaal niet. Maar ben dus niet de enige, dan maar even afwachten met online gaan (helaas)... Maar weer even de single player doen, ook tof! :)
Ik ben drie keer opnieuw begonnen met downloaden, bleef steeds steken op 18.32 GB. Bij het opstarten van de game kreeg ik ook een melding (niet die van jullie) die volgens Sony betekent dat de data corrupt is. Heb uit ellende de PS4 maar opnieuw geinstalleerd, dat was de laatste mogelijke oplossing. Opnieuw installeren duurt meer dan een uur btw.

PSN: Kjujay

• DM89
  • Laatst online: 15:54
Mijn pre orders zijn ook binnen :) van Wehkamp en van bol.com. Eentje mag weer retour of iemand hier moet interesse hebben voor 55,-

• DM89
Bij mij ook ERROR bij de update :(

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

DNS ingesteld zoals voorheen:

Primairy: 8.8.8.8
Secondairy: 8.8.4.4

Hij start nu tenminste een download. Af en toe pauzeer ik hem. Mocht hij weer die melding geven, zoals net na 80MB, dan gaat hij vanaf dat het pauzeermoment verder en niet vanaf 0MB. Fingers crossed

specs

• AtlAntA
Hier ook error bij het downloaden van de update. Wat doet deze update? Kan ik hierdoor straks online?

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

AtlAntA schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:42:
Hier ook error bij het downloaden van de update. Wat doet deze update? Kan ik hierdoor straks online?
Ja, single player werkt sowieso. Online niet, daar moet je de laatste update voor hebben.

specs

• dutchgio
Ik heb m gewoon ge-update, die ging prima.
Is alleen een fix met voertuigen in online of iets dergelijks, maar die heb je dus wel nodig om online te gaan.

• DM89
dutchgio schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:46:
Is alleen een fix met voertuigen in online of iets dergelijks, maar die heb je dus wel nodig om online te gaan.
Is dat niet die day one update dan die dingen verbeterd in GTA V?

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-11 18:28
Zelfde foutmelding bij mij.... houden elkaar wel op de hoogte! :)

3ds fc: 4270-0926-7440

• AtlAntA
dutchgio schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:46:
Maar dat is dus niet de fix die ervoor zorgt dat spelers die in 2013 voor het laatst gespeeld hebben nu online kunnen? (character transfer bedoel ik)

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Update is eindelijk gedownload en geïnstalleerd. Heb een paar posts eerder beschreven hoe ik het heb gedaan.

Versie 1.02 staat nu bij de informatie over de game. Ik kan ook 'Online' selecteren in het laadscherm als ik GTA opstart.

Edit: Online werkt nog gaar. Kon wel in een solo sessie komen.

[ Voor 20% gewijzigd door Frits Flits op 18-11-2014 14:55 ]

specs

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Day one patch in de ochtend gedownload, net mijn ps4 opnieuw opgestart geeft ie aan dat ie hem opnieuw gaat downloaden. Misschien heeft rockstar de patch opnieuw vrijgegeven? Ik speel wel SP dan, na de update online maar eens proberen.

• NiQo
Frits Flits schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:52:
Update is eindelijk gedownload en geïnstalleerd. Heb een paar posts eerder beschreven hoe ik het heb gedaan.

Versie 1.02 staat nu bij de informatie over de game. Ik kan ook 'Online' selecteren in het laadscherm als ik GTA opstart.

Edit: Online werkt nog gaar. Kon wel in een solo sessie komen.
Heb de DNS ingevoerd zoals jij aangaf. Kan helaas nog steeds niet downloaden. Nog iets anders aangepast?

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Ik heb 20x op download starten gedrukt voordat hij echt ging downloaden

specs

• afca020
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Bij mij download hij nu wel gewoon. Tergend langzaam welteverstaan, maar dat is deels te wijten aan mijn draadloze verbinding. Neem aan dat de boel wel grotendeels up and running is qua online gedeelte.

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
dat werkte bij mij ook

Psn erikj

• e2thaj
althans tot de helft pffff

Psn erikj

• AtlAntA
Hij start bij mij na het restoren van licenses. Nu moet ik nog zorgen dat de download ook daadwerkelijk klaarkomt!

• e2thaj
hier loopt ie nu zolang het duurt misschien toch nog mazzel ;)

Psn erikj

• TRK

TRK

Ik heb 2 exemplaren thuis liggen. Had via Nedgame besteld en Bol en die van Bol is zo net binnen gekomen. Mocht iemand interesse hebben voor 60 euro is die af te halen met seal.

• AtlAntA
Ik was van plan de game opnieuw te installeren maar nu krijg ik de melding dat mijn savegames niet kunnen worden geupload.

• e2thaj
iemand nog zin om samen online te spelen psn erikj

Psn erikj

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik word aardig moe van die update, hij kapt er mee na 100 MB en het gaat al tergend traag na elke keer opnieuw proberen. Online zit er vandaag denk ik niet in.

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

muhda schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:14:
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik word aardig moe van die update, hij kapt er mee na 100 MB en het gaat al tergend traag na elke keer opnieuw proberen. Online zit er vandaag denk ik niet in.
Af en toe de update pauzeren. Doe je dat op 100MB dan gaat hij vanaf daar weer verder als hij bijvoorbeeld bij 120MB mislukte. Zo heb ik dat gedaan.

Online krijg ik trouwens een time out. Alleen solo sessie werkt tot nu toe.

specs

Pagina: 1 ... 64 ... 118 Laatste

Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.

<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]

Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch