Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:38:
Ugh, ik ben dus een van de die bij Wehkamp hebben besteld. Ook nog geen verzendmail gehad dus denk dat ik hem morgen nog niet heb. Ik denk er toch nu over om hem gewoon lekker bij Bart Smit te bestellen aangezien daar staat morgen in huis. Maar als ik hem nou nog bestel, krijg je dan de pre-order bonus nog wel? Ik denk het wel he?
Edit: Laat maar, heb net even bij mijn bestellingen op wehkamp gekeken en daar staat dat ie tussen 11:00 en 15:00 wordt geleverd. Maar ff wachten op dat mailtje :)
Wat staat er op je 'mijn bestellingen' pagina? Als het goed is zie je daar de aflevertijd en datum
Ik krijg ook nooit een verzendbevestiging per mail, maar vooralsnog altijd games op releasedag binnen gekregen. (*klopt op hout)

PSN: fonsmeister

• joepp12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-12-2020
Ga zo even bij Intertoys aan, heb een pre-order staan maar moet de rest van de week werken en heb eigenlijk geen tijd om hem op te halen. Hopen dat ze er in trappen, verwacht het niet.

PSN ID: Shagsin

Verwijderd

fonsmeister schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:10:
[...]

Wat staat er op je 'mijn bestellingen' pagina? Als het goed is zie je daar de aflevertijd en datum
Ik krijg ook nooit een verzendbevestiging per mail, maar vooralsnog altijd games op releasedag binnen gekregen. (*klopt op hout)
Oww nog mooier :) Maar daar had k t idd over.

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:21:
[...]

Oww nog mooier :) Maar daar had k t idd over.
Had je edit ff niet gezien, maar mooi, zou goed moeten komen!

PSN: fonsmeister

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-11 22:57
Iemand zin om deze te sharen op PS4 ?

Gr

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-11 16:20
dutchgio schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:43:
[...]

Dat is alleen de melding dat het pakket is aangemeld voor verzending, niet dst het ook daadwerkelijk verzonden is.
Klopt...

De pakketbezorger reed net stilletjes mijn huisje voorbij.... :+

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Wtf..valt dit onder ''next gen''?

Hopen dat de PC versie mooier wordt dan dit!

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 11:58
En daar gaan we weer...

• Beempje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-10 21:33
Barry|IA schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:32:
[...]

Nee, dat is current gen. Next gen bestaat nog niet :+

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 22:57

Dennahz

Life feels like hell should.

Tipje: video direct downloaden via Keepvid en uploaden @Mega, R* krijgt die er niet af hoor ;)

Twitter

Verwijderd

Dennahz schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:52:
[...]

Tipje: video direct downloaden via Keepvid en uploaden @Mega, R* krijgt die er niet af hoor ;)
Gooien ze er toch niet meer af, gta 5 is al uit in nieuw Zeeland

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:16
[...]

Dit is toch prima?! Ziet er uitstekend uit.

• Zebesco
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-03-2019
[...]

Kijk je wel naar het detail niveau nu? De shaders op de voertuigen, view distance zien er gewoon heel goed uit voor ps4 en xb1 materiaal.

Verwijderd

Zebesco schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:29:
[...]

Kijk je wel naar het detail niveau nu? De shaders op de voertuigen, view distance zien er gewoon heel goed uit voor ps4 en xb1 materiaal.
Een troll genaamd Barry, need I say more?
I guess I do: waarom reageer je erop?

• sturtiebe
Niemand op ps4 store sharen ?

Gr

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:19
De officiële handleiding app en ifruit app voor Android hebben ook een update gekregen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Barry|IA
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:48:
[...]

Een troll genaamd Barry, need I say more?
I guess I do: waarom reageer je erop?
Pardon? Ik mag mijn mening toch wel geven? Ik schrok gewoon van de video. Vind het er niet mooi uit zien. Ben ik dan gelijk een troll? Loop al ff wat jaartjes mee hier hoor.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Welke game is in jou optiek wel mooi?

• Barry|IA
Zebesco schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:29:
[...]

Ik had er meer van verwacht. De in-voertuig beelden bijvoorbeeld vind ik erg ''PS3'' overkomen. Kijk bijvoorbeeld naar het dashboard, schitteringen in ramen, ruitenwissers, etc.

Vermoedelijk hebben alle trailers van Rockstar de boel weer flink opgeleukt en waren mijn verwachtingen daarom te hoog. Maar toch hoop ik dat de pc versie nog wat beter wordt.

• Didyoumeetmax?
Ik heb overigens niet het idee dat een 1080p youtube video recht doet aan de daadwerkelijke beelden die de PS4 produceert.
Nee, die youtube video waar Barry op reageerde is totaal niet in overeenstemming met de beeldkwaliteit die ik op sommige hitbox streams heb gezien. Daar kwamen ze ondanks de compressie wel aardig in de buurt van die rockstar trailers. Morgen zullen we het merken..

PSN: Kjujay

Verwijderd

Zijn er mensen die naar een nachtopening gaan?
Ik weet dat Mediamarkt Tilburg ( vroegah Saturn) een nachtopening heeft vannacht.

52 ekkies kost een kopietje voor de xbone of ps4 :)

• AtlAntA
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:27:
Zijn er mensen die naar een nachtopening gaan?
Ik weet dat Mediamarkt Tilburg ( vroegah Saturn) een nachtopening heeft vannacht.

52 ekkies kost een kopietje voor de xbone of ps4 :)
Ik zal de horror van de nacht opening vorig jaar niet zo gauw vergeten. ;) Ik heb de game digitaal gepre-ordered en gepreloaded dus ik hoef vanavond niet van de bank af. Gewoon om 12 uur op het kruisje drukken. oOo

• sturtiebe
AtlAntA schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:32:
[...]

Ik zal de horror van de nacht opening vorig jaar niet zo gauw vergeten. ;) Ik heb de game digitaal gepre-ordered en gepreloaded dus ik hoef vanavond niet van de bank af. Gewoon om 12 uur op het kruisje drukken. oOo
Sharen ? :)
Kju schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:25:
Nee, die youtube video waar Barry op reageerde is totaal niet in overeenstemming met de beeldkwaliteit die ik op sommige hitbox streams heb gezien. Daar kwamen ze ondanks de compressie wel aardig in de buurt van die rockstar trailers. Morgen zullen we het merken..
Naja, ook bij de trailers bleef mij opvallen, het is 99% upscaling en effects, soort van Low/High switch op de PC (Tera bv), maar ik zie amper tot geen vervangende textures juist voor die hogere resolutie, als je screenshots ziet van de GTA4 (HD) mods, dat was gewoon tot randje fotorealistisch (gros was dat ook, maar veelal downscaled).

Neem deze eens als voorbeeld
http://www.youtube.com/watch?v=Ynxg0xnrLZ0

Of deze vanaf 1.20
http://www.youtube.com/watch?v=W5DpJl1AZqc

Ja, als GTA5 dezelfde mods gaat ondersteunen verwacht ik inderdaad 10x meer van de PC versie dan dit.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

edit : laat maar

[ Voor 86% gewijzigd door Beakzz op 17-11-2014 17:37 ]

• sturtiebe
Kon maar vragen hebben er beide voordelen bij :)

En ik betaal u natuurlijk eerst ;)

Gr

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 19:16

Pykow

Angelo OTR

AtlAntA schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:32:
[...]

+ je moet nog een patch binnen halen terwijl PSN plat komt te liggen ;)

ik verwacht hem vannacht verder te kunnen downloaden en morgen avond te kunnen spelen.
Ik heb 22GB gedownload en hij staat speelklaar, maar ben zeer benieuwd.
Daarnaast moet ik er morgen weer vroeg uit, ritje naar Zwolle :P

Angelo NL / Global Cargo VTC

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Pykow schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:46:
[...]

+ je moet nog een patch binnen halen terwijl PSN plat komt te liggen ;)

ik verwacht hem vannacht verder te kunnen downloaden en morgen avond te kunnen spelen.
Ik heb 22GB gedownload en hij staat speelklaar, maar ben zeer benieuwd.
Daarnaast moet ik er morgen weer vroeg uit, ritje naar Zwolle :P
De patch is al sinds gister live, dus iedereen die de game ge-preload heeft, heeft de day one patch ook al binnen ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Didyoumeetmax?
SinergyX schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:36:
[...]

Naja, ook bij de trailers bleef mij opvallen, het is 99% upscaling en effects, soort van Low/High switch op de PC (Tera bv), maar ik zie amper tot geen vervangende textures juist voor die hogere resolutie, als je screenshots ziet van de GTA4 (HD) mods, dat was gewoon tot randje fotorealistisch (gros was dat ook, maar veelal downscaled).

Neem deze eens als voorbeeld
YouTube: GTA IV Graphics Mod 2013 Edition (The Best Graphics Yet)

Of deze vanaf 1.20
YouTube: GTA IV Natural and Realistic Graphics

Ja, als GTA5 dezelfde mods gaat ondersteunen verwacht ik inderdaad 10x meer van de PC versie dan dit.
Die eerste video vind ik echt too much. Die overdreven felle lichtbronnen en die hoogglans auto's zoals je ze in het echt alleen bij de dealer ziet staan onder kunstlicht.

In die tweede video ziet het er wel super mooi uit _/-\o_ Ik mag hopen dat de PC versie van V ook zulke mod ondersteuning krijgt.

• AtlAntA
Er waren VEEL meer mensen dan ze hadden verwacht. 1 deur ging open en er was 1 kassa open. Gevolg: schreeuwende mensen, kapotgedrukte deur etcetera. Als kers op de taart werd ook nog eens aangevallen door een oud vrouwtje met een paraplu.

En ik was vergeten dat ik zelf ook niet zo goed over menigten kan.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:20
ASNNetworks schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:48:
[...]

De patch is al sinds gister live, dus iedereen die de game ge-preload heeft, heeft de day one patch ook al binnen ;)
En dan nog kun je pas vanaf 1:00 >:)

Overigens nog altijd geen verzendsbevestiging binnen van Gamdumper..
Geen idee waarom, op email wordt ook niet gereageerd. Verwacht m nu eigenlijk ook niet direct meer en nu nog bestellen voor morgen is waarschijnlijk ook al wat laat, net als 40gb pre-loaden.... :+

[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 17-11-2014 17:53 ]

• ASNNetworks
dutchgio schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:53:
[...]

En dan nog kun je pas vanaf 1:00 >:)

Overigens nog altijd geen verzendsbevestiging binnen van Gamdumper..
Verwacht m nu eigenlijk ook niet meer en nu nog bestellen voor morgen is waarschijnlijk ook al wat laat, net als 40gb pre-loaden.... :+
00.00u :>

https://twitter.com/playstationnl/status/534326360571785217

Overigens heb ik via de US Store besteld, dus kan morgen om 06.00u spelen. Ook geen ramp, lekker vroeg slapen en morgen rustig gamen hele dag :)
AtlAntA schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:51:
[...]

Er waren VEEL meer mensen dan ze hadden verwacht. 1 deur ging open en er was 1 kassa open. Gevolg: schreeuwende mensen, kapotgedrukte deur etcetera. Als kers op de taart werd ook nog eens aangevallen door een oud vrouwtje met een paraplu.

En ik was vergeten dat ik zelf ook niet zo goed over menigten kan.
Volgens mij wil hij account sharen met jou haha. Wilde gok, maar hij heeft het vandaag iets van 4-5x random gevraagd in deze topic, vandaar :+

[ Voor 33% gewijzigd door ASNNetworks op 17-11-2014 17:56 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• dutchgio
1:00 kwam toch doordat ze de vrijgeef-tijd van digitale content in Europa gelijktrekken met de tijdzone van de UK? En daardoor kwam je op 1 uur en niet 12 ;)

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-11 22:21
Pakketje is verstuurd. One more level. Morgen binnen? :) helaas geen track & trace

• ASNNetworks
dutchgio schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:00:
1:00 kwam toch doordat ze de vrijgeef-tijd van digitale content in Europa gelijktrekken met de tijdzone van de UK? En daardoor kwam je op 1 uur en niet 12 ;)
Dat was inderdaad zo met de zomdertijd ;) De PS Store houd geen rekening met de zomertijd. Dus toen het 01.00 was, was het volgens PSN 00.00. Vandaar dat je pas om 01.00 kon spelen. Nu is het wintertijd, dus kan je gewoon om 00.00 weer spelen ;)

• dutchgio
Ah vandaar. ;)
En het is natuurlijk niet mogelijk om tijdens onderhoud de klok te verzetten :+

• ASNNetworks
dutchgio schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:04:
Ah vandaar. ;)
En het is natuurlijk niet mogelijk om tijdens onderhoud de klok te verzetten :+
Je kan de klok zovaak verzetten als je wil, maar de PS Store heeft een eigen klok haha. Die speelt volgens zn eigen regels :9

• dutchgio
Ik bedoel dan ook dat ze die klok even verzetten, niet dat ik niet mee moet doen met zomertijd wil ik om 12 uur kunnen spelen :+

• joepp12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-12-2020
joepp12 schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:13:
Ga zo even bij Intertoys aan, heb een pre-order staan maar moet de rest van de week werken en heb eigenlijk geen tijd om hem op te halen. Hopen dat ze er in trappen, verwacht het niet.
Dit was zoals verwacht niet mogelijk... helaas. Morgen maar even op laten halen. Zin in :)

PSN ID: Shagsin

• AtlAntA
ASNNetworks schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:05:
[...]

Je kan de klok zovaak verzetten als je wil, maar de PS Store heeft een eigen klok haha. Die speelt volgens zn eigen regels :9
Gekke Japanners ook. :p

Verwijderd

Kan je hem nu nog digitaal goedkoper aankopen in de US shop of is dit niet meer mogelijk en op hoeveel komt hij dan ?

• AtlAntA
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:18:
Kan je hem nu nog digitaal goedkoper aankopen in de US shop of is dit niet meer mogelijk en op hoeveel komt hij dan ?
Ja hoor dat kan nog gewoon. Uit mijn hoofd kom je dan op 40 euro oid uit. Je kan dan wel pas morgenochtend om 6 uur spelen. Eerder zal ook niet gaan als je nu nog moet beginnen met downloaden. ;)

• sturtiebe
Op BE store kost hij 69 euro zeker ?

Gr

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-11 21:57
Krijg net een bericht van one more level dat ik mijn game morgen niet krijg. Bestel je eens een tijdje van te voren en dan krijg je de game ook nog niet op de release dag zelf binnen. Ik ga hem denk ik annuleren en bij de media markt bestellen iemand enig idee of ik hem dan wel morgen heb ?

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11 17:56
reinierkramer schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:28:
Krijg net een bericht van one more level dat ik mijn game morgen niet krijg. Bestel je eens een tijdje van te voren en dan krijg je de game ook nog niet op de release dag zelf binnen. Ik ga hem denk ik annuleren en bij de media markt bestellen iemand enig idee of ik hem dan wel morgen heb ?
Exact dezelfde ervaring met onemorelevel. Ik bestel daar niet meer en zal binnenkort ook een review plaatsen. Ik betaal wel een paar euro meer bij bol.com. Die leveren tenminste altijd op tijd.

Verwijderd

reinierkramer schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:28:
En daarom pre-order ik voortaan alleen nog bij Bartsmit of helemaal niet... Online is het altijd gedoe, en mediamarkt heeft 9/10 toch de beste prijs.. :?
Tja, iets met dubbeltje, eerste rij :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• NiQo
Tja Hollanders he:p

Volgens mij bedoelt die gast van oml het allemaal goed. Maar hij heeft zowel intern als bij de uitbestede distributie de boel niet op orde....

• dutchgio
Daar zit ik al :+
Al besteld in Juni(!), maar lijk nu ook naast de boot te vallen.
Of ze hebben problemen met hun mail-server daar bij Gamedumper, maar geen verzond-mail en geen reactie op mail. Normaal nooit problemen en altijd games op launch voor prima prijzen, maar dit is toch minder. Mocht het zo zijn dan zijn ze mij voortaan wel kwijt als klant, bestel ik alles wel bij Bartsmit, krijg je blijkbaar bij elke pre-preorder game een cadeau voucher van 5 euro, handig voor de volgende aankoop ;)

Verwijderd

Zie bij gamedumper alleen de xbone versie op voorraad.
Bij de ps4 versie staat , geleverd op release.

• reinierkramer
NiQo schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:30:
[...]

Exact dezelfde ervaring met onemorelevel. Ik bestel daar niet meer en zal binnenkort ook een review plaatsen. Ik betaal wel een paar euro meer bij bol.com. Die leveren tenminste altijd op tijd.
De eerste keer en gelijk de laatste keer dat in er besteld heb zal de order annuleren en dan bestel ik wel bij media markt. En als die er morgen niet is ga ik wel bij de plaatselijke intertoys langs.

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 20:29
Krijg hem zo binnen van Coolblue :)
Same day delivery, had nog meer besteld dus gelijk maar GTA mee besteld.
AtlAntA schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:20:
[...]

Ja hoor dat kan nog gewoon. Uit mijn hoofd kom je dan op 40 euro oid uit. Je kan dan wel pas morgenochtend om 6 uur spelen. Eerder zal ook niet gaan als je nu nog moet beginnen met downloaden. ;)
Nope, want de store ligt er uit ;) Kan helemaal niks door dat heerlijke onderhoud.

• jrw88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-06 14:33
"Door de ontzettende GTA drukte is het helaas niet meer gelukt uw bestelling de deur uit te krijgen vandaag:(

Ons magazijn heeft overuren gedraaid en is al vanaf vanmorgen vroeg bezig geweest om zo veel mogelijk orders te verwerken voor 16:00 maar het mocht helaas niet baten."
.... KUT!

Verwijderd

jrw88 schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:50:
"Door de ontzettende GTA drukte is het helaas niet meer gelukt uw bestelling de deur uit te krijgen vandaag:(

Ons magazijn heeft overuren gedraaid en is al vanaf vanmorgen vroeg bezig geweest om zo veel mogelijk orders te verwerken voor 16:00 maar het mocht helaas niet baten."
.... KUT!
Gamedumper?
En waarom tot 16:00 uur ? Hier kan je nog pakketjes weg brengen tot 19:00 (op het industrieterrein).
dutchgio schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:35:
Daar zit ik al :+
Al besteld in Juni(!), maar lijk nu ook naast de boot te vallen.
Of ze hebben problemen met hun mail-server daar bij Gamedumper, maar geen verzond-mail en geen reactie op mail. Normaal nooit problemen en altijd games op launch voor prima prijzen, maar dit is toch minder. Mocht het zo zijn dan zijn ze mij voortaan wel kwijt als klant, bestel ik alles wel bij Bartsmit, krijg je blijkbaar bij elke pre-preorder game een cadeau voucher van 5 euro, handig voor de volgende aankoop ;)
Niet zo paniekerig, mijn bestelling via GameDumper is gewoon verzonden dus je krijgt je bevestiging vast snel.

Edit: Ze verzenden wel met "SelektVracht brievenbus post", oftewel nu bestellen is Maart 2016 in huis 8)7
Beakzz schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:53:
En waarom tot 16:00 uur ? Hier kan je nog pakketjes weg brengen tot 19:00 (op het industrieterrein).
Omdat ze werken tot 17:00 en de hele mikmak nog moeten inpakken ook?

[ Voor 71% gewijzigd door Donstil op 17-11-2014 19:01 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Nee, One More level. Haha hier hetzelfde mailtje gehad. Ik weet nog niet of ik ga annuleren, tenzij het zeker is dat de versie in de mediamarkt ook gewoon de 1.000.000 dollar pre-order bonus bevat?
Kan opzich nog wel een dagje extra wachten... soort van. :P

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• King_Tech
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-03-2023
Svenderson schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:54:
Nee, One More level. Haha hier hetzelfde mailtje gehad. Ik weet nog niet of ik ga annuleren, tenzij het zeker is dat de versie in de mediamarkt ook gewoon de 1.000.000 dollar pre-order bonus bevat?
Kan opzich nog wel een dagje extra wachten... soort van. :P
Heb hier ook hetzelfde mailtje gekregen van one more level. Er staat wel in dat het spel klaar ligt om morgen verzonden te worden, maar vraag me af of dat gaat lukken. Waarom morgen wel en vandaag niet?

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Verdomme, One More Level.... Nou ja, dan maar een dagje wachten en TLOU online verder spelen.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Verwijderd

Ik ga morgen wel naar de mediamarkt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:01:
Ik ga morgen wel naar de mediamarkt.
jeeeeeeeeeeeeeej :D *O* *O* *O*
Ik ook :D _O-

• dutchgio
Donstil schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:54:
[...]

Niet zo paniekerig, mijn bestelling via GameDumper is gewoon verzonden dus je krijgt je bevestiging vast snel.

Edit: Ze verzenden wel met "SelektVracht brievenbus post", oftewel nu bestellen is Maart 2016 in huis 8)7

[...]
En hoe laat was dat? ;)
Heb er een hard hoofd in. En je Selektvracht is ook zo'n ramp.

• jrw88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-06 14:33
nee "onemorelevel"
dutchgio schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:04:
[...]

En hoe laat was dat? ;)
Heb er een hard hoofd in. En je Selektvracht is ook zo'n ramp.
Dat was om half zeven. Ik heb hem naar de zaak laten sturen, voor de PostNL is dat vaak geen probleem maar ik zie het maar weer zo gebeuren dat die SelektVracht bezorger (Waar de leeftijd van hun Auto gelijk staat aan het IQ en de hoeveelheid tanden) dat "niet snapt"

Ik snap niet dat bedrijven voor SelektVracht blijven kiezen, dit was mijn eerste keer bij GameDumper maar SelektVracht roept bij mij een dusdanig slechte na smaak op dat ik dit niet snel nog een tweede keer zou doen.

• reinierkramer
Media markt geeft als release datum morgen aan ,maar betekend dit dat ze ook morgen uitleveren of pas woensdag voor het eerst gaan leveren ?

[ Voor 23% gewijzigd door reinierkramer op 17-11-2014 19:15 ]

• AtlAntA
Beakzz schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:48:
[...]

Nope, want de store ligt er uit ;) Kan helemaal niks door dat heerlijke onderhoud.
Ja dit onderhoud is wel erg slecht geplanned.

• DM89
  • Laatst online: 15:54
reinierkramer schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:13:
Media markt geeft als release datum morgen aan ,maar betekend dit dat ze ook morgen uitleveren of pas woensdag voor het eerst gaan leveren ?
Als je vandaag besteld krijg je het morgen op de release dag, of ophalen in de winkel vanaf morgen.

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-11 22:59
Ik zie dat een aantal mensen al wel een verzendbevestiging van Bol hebben ontvangen. Ik ga maar van het positieve uit en hoop dat ik - zoals gewoonlijk - rond middernacht ook een bevestiging mag ontvangen.

Shikata ga nai.

Verwijderd

ik heb gta V via de psn store gekocht. als ik bij meldingen kijk is GTA V geïnstalleerd en tevens een updatebestand van GTA. Maar als ik bij systeemopslag kijk, dan is de downloadstatus maar op 4GB van de 46 (terwijl bij grootte 51.38GB staat??). Weet iemand of ik de game dan straks al kan spelen om 12 uur?

• reinierkramer
Meulendijks89 schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:19:
[...]

Als je vandaag besteld krijg je het morgen op de release dag, of ophalen in de winkel vanaf morgen.
Thanks hopelijk kan ik hem morgen lekker spelen.

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

jrw88 schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:50:

.... KUT!
heb ook besteld bij One More level.
mijn mail was ietsjes anders....

mail ontvangen om 18:51
Door de ontzettende GTA drukte is het helaas niet meer gelukt uw bestelling de deur uit te krijgen vandaag:(

Ons magazijn heeft overuren gedraaid om zo veel mogelijk orders te verwerken maar het mocht helaas niet baten.

Uw order ligt klaar om morgen verzonden te worden uw pre-order exemplaar(indien u die gereserveerd heeft) is veilig gesteld hier veranderd niets aan. Het is puur het gebrek aan mankracht om deze orders te sorteren voor verzending.

Onze excuses voor het ongemak wij begrijpen dat u de game graag morgen had willen spelen:(

Vriendelijke groet,

One More Level
PS
Had hem gepreorderd voor 52,49 en nu kan je hem preorderen voor 53,99?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:25:
ik heb gta V via de psn store gekocht. als ik bij meldingen kijk is GTA V geïnstalleerd en tevens een updatebestand van GTA. Maar als ik bij systeemopslag kijk, dan is de downloadstatus maar op 4GB van de 46 (terwijl bij grootte 51.38GB staat??). Weet iemand of ik de game dan straks al kan spelen om 12 uur?
Die 46 gb moet binnen zijn.

Verwijderd

Maar wat ik heb dan wel gedownload, dat ik toch een notificatie krijg dat het spel is geïnstalleerd?

• Tayfunc
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-10 07:51
Weet iemand welke Mediamarkt allemaal een nachtopening doen voor dit spel?

• Adlermann
Tayfunc schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:39:
Weet iemand welke Mediamarkt allemaal een nachtopening doen voor dit spel?
Apeldoorn
En eentje in het zuiden (tilburg/ eindhoven oud??)

• Tayfunc
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-10 07:51
Adlermann schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:40:
[...]

Apeldoorn
Bedankt! Helaas geen enkel in Amsterdam dus.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:38:
[...]

Maar wat ik heb dan wel gedownload, dat ik toch een notificatie krijg dat het spel is geïnstalleerd?
Ik kon de game ook "installeren" maar dat is slechts een deel want ik had nog 20 gieg te gaan. Zolang je niet de volledige 46GB binnen hebt kun je niet spelen. Helaas is Sony niet zo slim om onderhoud fatsoenlijk te plannen en zul je moeten wachten met downloaden tot het onderhoud klaar is.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:41:
[...]

Ik kon de game ook "installeren" maar dat is slechts een deel want ik had nog 20 gieg te gaan. Zolang je niet de volledige 46GB binnen hebt kun je niet spelen. Helaas is Sony niet zo slim om onderhoud fatsoenlijk te plannen en zul je moeten wachten met downloaden tot het onderhoud klaar is.
ja dat is inderdaad wel een bagger tijdstip dan. alhoewel hij nog steeds aan het downloaden is...

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Mooi dat downloaden dan blijkbaar wel doorgaat, bij mij niet. Wilde vast die laatste update binnenhalen maar dat komt morgen dan wel.
Mooiste zou zijn als ze het onderhoud in zouden plannen zoals Blizzard dat doet.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• NiQo
Als ik dit zo lees ben ik toch erg bij het bij onemorelevel geannuleerd te hebben.
Niet zozeer om die ene dag, maar wel om het simpele feit dat ze afspraken niet nakomen.

• Marcel_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-11 22:03
Shinobi-vs-Gast schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:20:
Ik zie dat een aantal mensen al wel een verzendbevestiging van Bol hebben ontvangen. Ik ga maar van het positieve uit en hoop dat ik - zoals gewoonlijk - rond middernacht ook een bevestiging mag ontvangen.
Ik heb ook nog geen verzendbevestiging ontvangen, bestelling staat nog op 'Wordt verwerkt', hoop echt dat ik hem morgen binnen heb!

Edit: als ik op de Twitter van bol.com kijk zie ik dat er meerdere personen zijn die die vraag al eens gesteld hebben en ze worden allemaal rond middernacht verzonden dus dan ontvangen we ook de verzendbevestiging!

[ Voor 19% gewijzigd door Marcel_ op 17-11-2014 20:14 ]

• dutchgio
Bestelling bij gamedumper staat nu op "voltooid", maar nog altijd geen verzendbevestiging..

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Weet iemand waar ik de 'annuleren'-knop kan vinden op onemorelevel.nl? :P Die site werkt bij mij trouwens überhaupt niet in Chrome.

Morgen misschien toch maar gewoon langs de mediamarkt, ik neem aan dat de 'pre-order' bonus gewoon in elke doos zit? De blimp zat er vorig jaar ook gewoon overal bij in geloof ik.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• reinierkramer
Svenderson schreef op maandag 17 november 2014 @ 20:27:
Weet iemand waar ik de 'annuleren'-knop kan vinden op onemorelevel.nl? :P Die site werkt bij mij trouwens überhaupt niet in Chrome.

Morgen misschien toch maar gewoon langs de mediamarkt, ik neem aan dat de 'pre-order' bonus gewoon in elke doos zit? De blimp zat er vorig jaar ook gewoon overal bij in geloof ik.
Dat vroeg ik me dus ook al af haha ik heb maar een ticket aangemaakt hopelijk reageren ze daar snel genoeg op :-P

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-11 22:59
Marcel_ schreef op maandag 17 november 2014 @ 20:03:
[...]

Ik heb ook nog geen verzendbevestiging ontvangen, bestelling staat nog op 'Wordt verwerkt', hoop echt dat ik hem morgen binnen heb!

Edit: als ik op de Twitter van bol.com kijk zie ik dat er meerdere personen zijn die die vraag al eens gesteld hebben en ze worden allemaal rond middernacht verzonden dus dan ontvangen we ook de verzendbevestiging!
Ah, mooi om te horen. d:)b Ik verwachtte de verzendbevestiging al te krijgen rond middernacht, maar omdat een aantal mensen 'm al kregen, vreesde ik even buiten de boot te vallen.

Shikata ga nai.

• WLproxy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11 18:47
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aIPMTEKh.jpg

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Als ik PS4 pack met GTAV koop krijg ik dan een fysieke variant of krijg je dan een code om te downloaden. Fysiek heeft mijn voorkeur want dan kan eerst nog tig GB downloaden alvorens je kan spelen.....

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
Adlermann schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:40:
[...]

Apeldoorn
Ik zie op de site van de mediamarkt alleen een nachtopening van afgelopen 2 op 3 november voor COD:AW?!

• Adlermann
Dersan schreef op maandag 17 november 2014 @ 20:44:
[...]

Ik zie op de site van de mediamarkt alleen een nachtopening van afgelopen 2 op 3 november voor COD:AW?!
Op Facebook stond een post daariver

• Figuur84
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-02 13:23
Ook ik ben slachtoffer van onemorelevel.nl.

Ik heb een mail gestuurd met de vraag of ik hem morgen kan ophalen (gezien adres in Eemnes), ik woon er niet zo ver vandaan. Indien ik morgenochtend nog niks gehoord heb bel ik hem eventjes, en als ik hem niet kan halen, dan cancel ik hem ook maar en door naar mediamarkt Amersfoort.

Zo jammer, zet dan niet op je website dat hij op release geleverd wordt!

Verwijderd

Mensen bij all4games die al een verzendbevestiging hebben gehad?

Verwijderd

AtlAntA schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:20:
[...]

Ik weet niet hoe langzaam jou internet is. Maar 40gb is bij mij zo binnen. Zeker binnen 2 uur gepreload als het niet nog sneller was.
dutchgio schreef op maandag 17 november 2014 @ 20:15:
Bestelling bij gamedumper staat nu op "voltooid", maar nog altijd geen verzendbevestiging..
Ooh jee, die gaat niet meer komen hoor ;)

• dutchgio
Donstil schreef op maandag 17 november 2014 @ 21:14:
[...]

Ooh jee, die gaat niet meer komen hoor ;)
Zit niet te stoken, het tegendeel is inmiddels waar :o
Blijkbaar toch nog een tracking gekregen, dus ik zal niet meer klagen >:)

Verwijderd

Komt die GTAV bundel met een witte PS4 ook uit in Nederland?
dutchgio schreef op maandag 17 november 2014 @ 21:18:
[...]

Zit niet te stoken, het tegendeel is inmiddels waar :o
Blijkbaar toch nog een tracking gekregen, dus ik zal niet meer klagen >:)
Haha keurig :)

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
CycloneX schreef op maandag 17 november 2014 @ 20:43:
Als ik PS4 pack met GTAV koop krijg ik dan een fysieke variant of krijg je dan een code om te downloaden. Fysiek heeft mijn voorkeur want dan kan eerst nog tig GB downloaden alvorens je kan spelen.....
Opde Bart smit site staat dat het om een Download code gaat

Burp

Pagina: 1 ... 62 ... 118 Laatste

Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.

<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]

Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch