Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:46

shameblaster

BB4E^Cons

Weet iemand iets mbt mediamarkt pre orders?
Stel ik bestel de game vandaag online bij mediamarkt, wordt deze dan morgen of overmorgen geleverd?
Online beschikbaar vanaf 18-11-14 staat er.

Normaal koop ik de game altijd in de winkel alleen lukt dat morgen niet.

Cons:::BB4E

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Lekker Ventje schreef op maandag 17 november 2014 @ 07:45:
Ik heb in de US store GTA V aangeschaft maar moet sowieso tot morgenochtend 6:00 wachten met spelen met dit downloadtempo. Mijn god, wat gaat dat downloaden verschrikkelijk ontzettend traag. PS4 hangt aan een draadje en hij staat na 12 uur op 33,08 GB en op dit moment komt er elk kwartier 0,01 GB bij. :|
Dat zou toch veel sneller moeten kunnen? De patch van War Thunder haalde ik gisteren in een uur binnen en dat was 8 GB.
Ga naar je PS4 instellingen en dan netwerk en voeg opnieuw je verbinding toe en dan connectie test. Opeens gaat je download sneller. Probeer het maar een paar keer, lukt bij mij nu elke keer. Na een tijdje gaat het weer traag, na opnieuw toegevoegd te hebben weer een boost. Wordt tijd dat Sony dit een keer fixt, maarja niemand klaagt erover. Mensen zeggen alleen dat ze er geen last van hebben, of geven het de router de schuld....

Lang verhaal: maar ik ben er achter gekomen door heel veel dingen te testen. Zo gaat elke download steeds vast met 500kbps. Al zet ik 2 downloads tegelijk aan, beide 500KBps, zet ik er een aan dan alleen die 500KBps. Het is alsof er een cap (bug) zit op 500kbps per connectie. Na netwerk opnieuw toegevoegd te hebben springt de snelheid opeens naar 10MB/s. Om vervolgens weer met 500KBps te downloaden na een tijdje. Vaak helpt het om de PS4 compleet uit en weer aan te zetten ook, als netwerk reset niet werkt.

Denk dat ik binnenkort een filmpje ervan maak waar ik dit gewoon aan toon. Misschien wordt het dan een keer serieus genomen en herkennen meer mensen dit. Vrienden van mij herkennen in ieder geval ook.

(Heb het over KiloBytes en MegaBytes)

[ Voor 27% gewijzigd door ASNNetworks op 17-11-2014 07:58 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Bij mij werkt het niet. Heb mijn router gereset, PS4 aan en uit gezet, internet opnieuw aangemeld en getest (65 MB/s) en het blijft retetraag. Als ze die downloads nu eens 5 dagen van te voren beschikbaar zouden stellen dan heb je meer spreiding en dat zal ook meehelpen. Dit is in ieder geval geen reclame voor digitaal aanschaffen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Ik zit pas op 6 gb en ik ben net zolang bezig. Aan m'n 200 Mbit lijntje ligt het niet...

PSN: Kjujay

Verwijderd

Ps4 -> kabel aan router.
Binnen uurtje de 46 gb binnen.
Had het aangezet en toen netflix op de ps4 gaan kijken.
1 aflevering Fringe later was 'ie klaar.
Al die hocus pocus met verbinding testen zal niet nodig zijn, bij mij download 'ie wel altijd langzamer als ik in een spel zit. Schijfgebruik zal dan de schrijfsnelheid verlagen ofzo, idem voor MP connectie?

• Cassiuskleij
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-05 11:06
bij mij was het downloaded ook binnen de kortste keren gebeurd. 1,5 uur en via de wifi. Nu alleen nog turen naar die tergend langzame aftelprocedure 8)7

psn id: cassiuskleij

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 19:16

Pykow

Angelo OTR

Op me ps4 heb ik nu 22.6 GB gedownload.
Ik heb geen mogelijkheid om een download aan te zetten, voor de pre-load.

Via de website, kan ik wel zeggen dat hij hem moet downloaden op de PS4, maar dan gebeurd er niks.
Daar staat alleen, Speelklaar ? (die term ken ik niet bij PS4), misschien Offline alles al gedownload ? behalve GTA Online ?

ik kijk vannacht wel of hij werkt.

Mijn PS4 is alleen vaag bezig met me internetverbinding.
Vaak download hij niks en dan, na een paar reboots download hij de games eventjes en na 1 uur is alles weer uitgevallen.
Vannacht nog eens een reboot gegeven en nu heeft hij alle downloads van GTA (22GB) en Plants vs zombies garden warfare gedownload.

[ Voor 29% gewijzigd door Pykow op 17-11-2014 09:01 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Ik ben gewoon bedraad aangesloten. Het enige wat ik dan kan verzinnen is dat het aan Ziggo ligt..

PSN: Kjujay

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-11 16:20
Yourgamezone heeft mijn GTA5 gisteren verzonden, alleen bezorgd PostNL niet op maandag....:(
Kapot schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:17:
Yourgamezone heeft mijn GTA5 gisteren verzonden, alleen bezorgd PostNL niet op maandag....:(
Als het als een pakket verstuurd is dan krijg je het wel vandaag, tenzij je webshop daar niet aan mee werkt

http://www.postnl.nl/vers...-pakket/bezorging-pakket/

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-11 16:20
Ik neem aan dat het als pakket verzonden is? Het is iig geen brief....

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-11 10:11
Kapot schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:21:
Ik neem aan dat het als pakket verzonden is? Het is iig geen brief....
Bol.com verstuurd ook de spellen via de normale post....

PSN: Totumpaal

• Lekker Ventje
Kju schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:02:
Ik ben gewoon bedraad aangesloten. Het enige wat ik dan kan verzinnen is dat het aan Ziggo ligt..
Ligt niet aan Ziggo. Zit ook bij Ziggo en zowel de speedtest op de PC (wifi) als op de PS4 (draadje) geven telkens rond 65 MB/s aan.

PostNL bezorgt wel vandaag, volgens track&trace ga ik vandaag mijn pakketje ontvangen wat ik afgelopen zaterdag al had moeten ontvangen. Het zit niet helemaal goed daar geloof ik.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:20
Kapot schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:17:
Dat is alleen de melding dat het pakket is aangemeld voor verzending, niet dst het ook daadwerkelijk verzonden is.

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-11 20:52
Iemand een idee? Kost hij ook 52 euro bij de Mediamarkt WINKELS? (Dit ivm VVV-bonnen haha).

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:54
Ik heb bij wehkamp en bol een pre order staan maar van beide nog niks gehoord.

• DM89
clockw1ze schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:03:
Iemand een idee? Kost hij ook 52 euro bij de Mediamarkt WINKELS? (Dit ivm VVV-bonnen haha).
Jup

Verwijderd

Via new zealand psn kan ik om 12u al spelen. Weet iemand of jij je savegame op de een of andere manier vervolgens op je NL account kunt krijgen? Thanks!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nVeCjyf.jpg

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-11 22:57
Iemand opzoek vandaag achter gta ?

Ik ga naar video palace en bart smit

Verwijderd

Ik ga morgen naar de kapper, dan naar de mediamarkt en pik hem dan op :)
Weinig kans dat iemand het embargo vandaag gaat schenden en een klapper van een boete krijgt.

• kaanmijo
  • Laatst online: 15:45

kaanmijo

Picobello B.V.

Ik heb m'n bestelling bij Wehkamp maar geannuleerd en hem besteld bij Bol.com. Ik had er geen vertrouwen in bij Wehkamp dat ik 'm morgen heb

• DM89
kaanmijo schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:18:
Ik heb m'n bestelling bij Wehkamp maar geannuleerd en hem besteld bij Bol.com. Ik had er geen vertrouwen in bij Wehkamp dat ik 'm morgen heb
Ik denl dat ze het vandaag gewoon versturen voor de mensen die hebben besteld voor de melding uitverkocht... Maar heb voor de zekerheid ook bij bol.com een pre order via acceptgiro kan ik m gewoon terug sturen en hoef ik niet te wachten op mijn geld als wehkamp gewoon levert morgen.

Verwijderd

Moet eigenlijk wel zeggen dat ik een beetje zuur wordt van al die embargo's tegenwoordig.
Waarom mag een game niet gestreamed worden voor hij uit is?
Waarom mag een winkel als ze de game binnen hebben niet gewoon gaan verkopen.

Simpel van die releasedata tegenwoordig..... binnen is verkopen lijkt me...

BTW @ hierboven.... als je je game 100% zeker binnen wil hebben op release, bol en wehkamp allebei juist mijden.... bestel bij een game speciaal zaak of bij de speelgoedwinkel om de hoek en haal hem fysiek af.
Direct spelen, niet wachten op de post en 9/10 keer nog goedkoper dan bol en wehkamp.

• Arend1987
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-11 15:33
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:26:
Moet eigenlijk wel zeggen dat ik een beetje zuur wordt van al die embargo's tegenwoordig.

BTW @ hierboven.... als je je game 100% zeker binnen wil hebben op release, bol en wehkamp allebei juist mijden.... bestel bij een game speciaal zaak of bij de speelgoedwinkel om de hoek en haal hem fysiek af.
Direct spelen, niet wachten op de post en 9/10 keer nog goedkoper dan bol en wehkamp.
Ehm goedkoper dat denk ik niet bij speciaalzaak kost hij 60 euro minimaal online http://www.gamedumper.nl/catalog/product/view/id/12256 52 euro

[ Voor 0% gewijzigd door Arend1987 op 17-11-2014 10:28 . Reden: spelfout ]

Verwijderd

Arend1987 schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:28:
[...]

Ehm goedkoper dat denk ik niet bij speciaalzaak kost hij 60 euro minimaal online http://www.gamedumper.nl/catalog/product/view/id/12256 52 euro
Er zijn meer gamespeciaalzaken dan Gamemania natuurlijk ;)
Mediamarkt verkoopt hem de gehele week voor 52,- rond.
Gamedumper,yourgamezone etc zijn ook goedkoop inderdaad.
Bartsmit verkoopt hem voor 56,- en heb je een pre-order krijg je een 5,- giftcard en 1mil ingame geld erbij.

• DM89

Als ik vandaag geen verzendbevestiging krijg rij ik morgen na werk toch naar MM, komt wel goed :)

• zaiziks
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:51

zaiziks

Da da da

Daar gaat een wereld aan vooraf, maar ik denk dat 'oneerlijke concurrentie' de lading wel het beste dekt. Anders gaat partij x contracten afsluiten om game y maar eerder te mogen verkopen en dat is oneerlijke concurrentie. Waarom sommige winkels 'm dan al wel op voorraad hebben is gewoon een logistiek verhaal dat in wezen niet anders is met boeken, cd's en andere media.

La la la la la la la la la

• kaanmijo

kaanmijo

Picobello B.V.

Ik werk de hele dag dus als ik dan thuiskom ligt het spel al op de mat. Verder heb ik bij Bol altijd al mn preorders op release gekregen dus vandaar dat ik daar heb besteld nu :p

Verwijderd

zaiziks schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:32:
[...]

Daar gaat een wereld aan vooraf, maar ik denk dat 'oneerlijke concurrentie' de lading wel het beste dekt. Anders gaat partij x contracten afsluiten om game y maar eerder te mogen verkopen en dat is oneerlijke concurrentie. Waarom sommige winkels 'm dan al wel op voorraad hebben is gewoon een logistiek verhaal dat in wezen niet anders is met boeken, cd's en andere media.
Begrijp ik :) , maar "vroegah" lees 5 jaar geleden, was het o game is binnnen, mooi knal hem in het schap en verkopen maar.
Saints row 3 voor de xb360 toen 2 weken voor release al binnen en uitgespeeld voordat de game uberhaupt gereleased was :)

Ik begrijp dat productiekosten hoger zijn tegenwoordig, maar waarom mogen mensen je game niet streamen?
Advanced warfare was het een ban hammer fest, nu met GTA 5 ook.

Het doet overkomen alsof de dev zelf geen vertrouwen heeft in het eindproduct en alles angstvallig stil wil houden om geen omzet te verliezen.
Mensen willen juist zien wat er veranderd/nieuw is en alvast wat voorpret, helaas wordt dat steeds vaker de kop ingedrukt.... jammer.

• DM89
Bij bol.com staat in ieder geval vandaag besteld voor 23 morgen in huis dus dat is een goed teken :) bij wehkamp nog steeds 2 tot 3 dagen

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11 17:56
Meulendijks89 schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:37:
Bij bol.com staat in ieder geval vandaag besteld voor 23 morgen in huis dus dat is een goed teken :) bij wehkamp nog steeds 2 tot 3 dagen
Hier alleen maar goede ervaringen met bol.com pre orders. Alle games altijd op release dag rond 10 uur in de bus:)

Ik had em eerder bij onemorelevel in de pre order, maar omdat het met cod aw mis ging toch maar weer vertrouwd bij bol besteld.
Lekker Ventje schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:24:
[...]

Ligt niet aan Ziggo. Zit ook bij Ziggo en zowel de speedtest op de PC (wifi) als op de PS4 (draadje) geven telkens rond 65 MB/s aan.

PostNL bezorgt wel vandaag, volgens track&trace ga ik vandaag mijn pakketje ontvangen wat ik afgelopen zaterdag al had moeten ontvangen. Het zit niet helemaal goed daar geloof ik.
Zo tering 65MB/s dat is een behoorlijk lijntje wat jij hebt liggen. En ik altijd maar denken dat ik snel internet had met 200 Mb/s.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Lekker Ventje
Donstil schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:50:
[...]

Zo tering 65MB/s dat is een behoorlijk lijntje wat jij hebt liggen. En ik altijd maar denken dat ik snel internet had met 200 Mb/s.
Maar je hebt er geen ruk aan als de lijn aan de andere kant retetraag is 8) Is uiteraard een typo :)
Nu overigens op een uur 6 gieg binnengehengeld dus dat gaat wel lukken voor morgenmiddag voor die overige 6 gieg.

Morgenmiddag eens op mijn gemak de wereld van GTA V verkennen, heb eerder GTA IV gehad maar die na twee dagen weer terug gebracht omdat het niet mijn soort game was. Ik heb er nu meer vertrouwen in omdat er zoveel te doen is buiten het moorden om.

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:35
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:12:
Ik ga morgen naar de kapper, dan naar de mediamarkt en pik hem dan op :)
Weinig kans dat iemand het embargo vandaag gaat schenden en een klapper van een boete krijgt.
Vaak genoeg meegemaakt dat en domme medewerker dat toch niet snapt. Gewoon op zoek naar the new guy en hem achteren laten kijken :)

Verwijderd

Adlermann schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:59:
[...]

Vaak genoeg meegemaakt dat en domme medewerker dat toch niet snapt. Gewoon op zoek naar the new guy en hem achteren laten kijken :)
En die 'new guy' maar denken: zucht, die 45 jarige kneus blijft me maar lastig vallen.
Ah joh weet je wat: hier heb jij je speeltje, en nu opgeflikkert :+

• Adlermann
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:03:
[...]

En die 'new guy' maar denken: zucht, die 45 jarige kneus blijft me maar lastig vallen.
Ah joh weet je wat: hier heb jij je speeltje, en nu opgeflikkert :+
haha, gelukkig duurt 45 nog ff.
Bij Dixons.nl zie ik alweer verschillende winkels staan met de status "nu afhalen". Helaas niet bij mij in de buurt,maar zo had ik Borderlands ook 2 dagen eerder. Ff bellen dus voor de zekerheid ;)

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 22:05
heeft iemand al een verzend bevestiging van bol.com gehad dat hij daadwerkelijk morgen in de bus ligt?

• dutchgio
Beakzz schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:11:
Bij Dixons.nl zie ik alweer verschillende winkels staan met de status "nu afhalen". Helaas niet bij mij in de buurt,maar zo had ik Borderlands ook 2 dagen eerder. Ff bellen dus voor de zekerheid ;)
Dat is hier wel vaker gemeld en geprobeerd bij games, maar volgens mij werkte dat niet en kreeg je de game niet mee ;)

• DM89
The Outlaw schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:18:
Jan Meijroos (PU.nl) gaat om 12:00 de game streamen. Heeft toestemming gekregen van Rockstar Games

https://twitter.com/janmeijroos/status/534247290190700544
Waarom 12 uur als meeste mensen aan het werk zijn :+

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
omdat ik wel vrij ben vriend :D

Psn erikj

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-11 13:44
omdat er vanaf 12 uur de review geplaatst mag worden. Veel game magazines mochten het weekeind al los.

• ASNNetworks
Beakzz schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:11:
Heb dat met Destiny ook geprobeerd. Kreeg na de bestelling doodleuk een mailtje dat ik het de volgende dag pas mag ophalen omdat het nog niet verkocht mag worden. Via Dixons webshop ook, kans is dus denk ik vrij klein dat het nu opeens wel werkt.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Lekker Ventje
Op IGN is er om 12:00 uur ook een stream.

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:26:
Op IGN is er om 12:00 uur ook een stream.
12:00 is release in nieuw zeeland, maak ff PSN in die regio aan en je kunt zelf om 12:00 spelen.
Embargo vervalt ook voor steams om 12:00 dus zal idd wel druk zijn :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2014 11:28 ]

• sturtiebe
Kan je dan spelen op je eigen account ? Als je daar aankoopt ?

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Zijn genoeg streams op Twitch :) Heeft iemand 'm al binnen? of morgen pas?

An  a day keeps the doctor away.

Verwijderd

sturtiebe schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:29:
Kan je dan spelen op je eigen account ? Als je daar aankoopt ?
Aankopen kan elders, maar knal een NZ accountje erop en je hebt over 25 minuten toegang.
Let op: geen multiplayer, aangezien je geen PS+ op die NZ account zult hebben.

• sturtiebe
Dan wacht ik wel speel liever op men eigen acc en online :)

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-11 19:54
ga hem morgen toch maar bestellen via de PSN store denk ik als ik mensen zo hoor praten moet die toch wel vet zijn vooral online.

Heb nooit echt een GTA game uitgespeeld maar ga toch maar eens proberen denk ik:)

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• Cassiuskleij
mocht je via de nz psn spelen hoe zit het dan met je bonus content?

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
Iemand enig idee of de game al in omgeving Leeuwarden te verkrijgen is?

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-11 22:59
Bol.com verstuurt overigens hun verzendorders pas na middernacht. Dus op die bevestiging kun je nog wel even wachten.

Shikata ga nai.

Verwijderd

Cassiuskleij schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:48:
mocht je via de nz psn spelen hoe zit het dan met je bonus content?
die redeem je gewoon op je nl psn, op nz psn speel je alleen ff SP.

• Cassiuskleij
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:57:
[...]

die redeem je gewoon op je nl psn, op nz psn speel je alleen ff SP.
ga het zeker ff proberen! kan mezelf niet bedwingen. haha. bedankt voor de tip iig!

nog 46 seconden oOo

[ Voor 3% gewijzigd door Cassiuskleij op 17-11-2014 12:00 ]

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:27:
[...]

12:00 is release in nieuw zeeland, maak ff PSN in die regio aan en je kunt zelf om 12:00 spelen.
Embargo vervalt ook voor steams om 12:00 dus zal idd wel druk zijn :)
Dat gaat niet werken ;) Vorige preloads heb ik via US Store gekocht en kon niet via mn NL account spelen. Ja de timer is weg, maar je krijgt alsnog een melding.

• Cassiuskleij
ASNNetworks schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:00:
[...]

Dat gaat niet werken ;) Vorige preloads heb ik via US Store gekocht en kon niet via mn NL account spelen. Ja de timer is weg, maar je krijgt alsnog een melding.
Je hebt gelijk. "de content heeft zijn startdatum nog niet bereikt" Jammer maar helaas, was ook te mooi om waar te zijn. haha

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-11 11:39
Bij Wehkamp met kortingscode 'nieuw', slechts 46,95 incl verzending (7,50 korting dus)

Gear | Last.fm | twitch.tv

• ASNNetworks
Cassiuskleij schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:02:
[...]

Je hebt gelijk. "de content heeft zijn startdatum nog niet bereikt" Jammer maar helaas, was ook te mooi om waar te zijn. haha
Je kan ook zien bij informatie wanneer je de game selecteert wanneer je de game kan starten. Bij mij staat er 18/11/2014 06:00 omdat ik het via de US Store heb gekocht. Hoewel de timer aangeeft dat ik om 00.00 kan spelen, wordt er dus gewoon gekeken naar de PS Store waar het gekocht is ;)

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:13
De pre order cash bonus kan nu ook gedownload worden. (ps4)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• ASNNetworks
AtlAntA schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:06:
nice, US Store zal wel over 6 uurtjes volgen dan denk.

• DarkElement
AtlAntA schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:06:
En dit werkt gewoon als add-on?

edit, de game krijgt een 10 op alle punten @ psx-sense, niet de meest geloofwaardige site maar ik werd toch aardig enthousiast:

http://www.psx-sense.nl/1...-v-playstation-4-editie/#

[ Voor 34% gewijzigd door DarkElement op 17-11-2014 12:12 ]

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:13
DarkElement schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:08:
[...]

En dit werkt gewoon als add-on?

edit, de game krijgt een 10 op alle punten @ psx-sense, niet de meest geloofwaardige site maar ik werd toch aardig enthousiast:

http://www.psx-sense.nl/1...-v-playstation-4-editie/#
De update wil nu niet installeren. Dat is pas mogelijk vanaf de startdatum van de game staat erbij.

De reviewers kunnen de game in principe geen slechter cijfer geven dan vorig jaar want het is eigenlijk dezelfde game. Wat dat betreft is dat best voorspelbaar imho.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:46

shameblaster

BB4E^Cons

Op de 360 heb ik gta nooit online gespeeld. Ik heb dus geen social account (en geen gold meer).
Is dit verreist voor het aanmaken van een social account? Anders haal ik de 360 weer van zolder af.
Dus als ik het goed begrijp kan ik op deze manier de content unlocken voor terugkerende spelers? (Door ook met dit social account op de ps4 in te loggen)?

Cons:::BB4E

• Lekker Ventje
AtlAntA schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:29:
[...]

De update wil nu niet installeren. Dat is pas mogelijk vanaf de startdatum van de game staat erbij.

De reviewers kunnen de game in principe geen slechter cijfer geven dan vorig jaar want het is eigenlijk dezelfde game. Wat dat betreft is dat best voorspelbaar imho.
Op IGN krijgt ie nu een 9,5 ipv een 10 omdat het verschil niet groot genoeg is. En de first person modus is alleen bij schieten handig. Maar dat hoor ik bij streams ook.

• ASNNetworks
Lekker Ventje schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:38:
[...]

Op IGN krijgt ie nu een 9,5 ipv een 10 omdat het verschil niet groot genoeg is. En de first person modus is alleen bij schieten handig. Maar dat hoor ik bij streams ook.
Wel grappig. Tijdens de hands-on en interviews van 2 weken geleden was IGN juist erg enthousiast, dat ze constant een wow-gevoel hadden tijdens het spelen. En nu is het verschil niet groot genoeg :+

edit: ik zie nu dat je het over de NL IGN review hebt. Ik blijf ver weg van de NL site, check enkel de US IGN website. Daar is de review nog niet klaar. Ze willen de game uitgebreid testen en komen eind deze week met de review.

[ Voor 18% gewijzigd door ASNNetworks op 17-11-2014 12:50 ]

• Lekker Ventje
Ze zeggen dat de game er op de vorige generatie al goed uitzag en het verschil is nu te klein. PU geeft gewoon weer een 10.

Als je GTA V om een of andere duistere reden nog niet hebt gespeeld en je stapt nu in, dan krijg je een bizar gedetailleerde sandbox game voorgeschoteld waar je als een blok voor zult vallen.

Die zijn erg positief over de nieuwe graphics en vooral details.

• DarkElement
Hoe zie ik trouwens straks of mijn bonus voor terugkerende spelers geactiveerd is?

• ASNNetworks
DarkElement schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:55:
Hoe zie ik trouwens straks of mijn bonus voor terugkerende spelers geactiveerd is?
Waarschijnlijk zie je dat in-game links onder als melding. Zoals de bonus die je op previous gen kreeg nadat je Social Club koppelde.

Nu alvast de cijfers uitdelen net als de vorige release, om vervolgens weer dagen met Online problemen te hebben, doen ze weer goed :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

DarkElement schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:03:
Bij Wehkamp met kortingscode 'nieuw', slechts 46,95 incl verzending (7,50 korting dus)
Bij mij werkt deze code niet.

• dutchgio
Alleen met een nieuw account en eerste bestelling dacht ik

• Lekker Ventje
Lees in een review dat de besturing op de Vita via remote play erg fijn werkt. Jammer dat op het werk de streaming niet goed werkt. Had wel leuk geweest in de pauze :)

Uiteraard werkt de game niet alleen met DualShock 4 features, maar ook met unieke PS4-features, zoals Remote-play. We hebben dit getest en jongens toch, de game bestuurt heerlijk op een PS Vita. De besturing lijkt wel zo doordacht in de game dat het oppakken van je PS Vita om verder te spelen geen enkel struikelblok kent.

Is van PSX Sense

[ Voor 51% gewijzigd door Lekker Ventje op 17-11-2014 13:19 ]

• zaiziks

zaiziks

Da da da

Inmiddels is bol.com begonnen met verzendingen oOo

• DM89
zaiziks schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:52:
Bij mij staat er nog
Status: Wordt verwerkt
Op verschijningsdatum

Kan niet wachten en morgen nog werken tot 14 en dan ga ik los.

• RobvG
  • Laatst online: 19-11 23:43
zaiziks schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:52:
Heb jij al een verzendbevestiging gekregen dan? Zo, nee, waar baseer je het dan op?

• zaiziks

zaiziks

Da da da

RobvG schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:56:
[...]

Heb jij al een verzendbevestiging gekregen dan? Zo, nee, waar baseer je het dan op?
Yep.

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-11 08:55
Lijkt me logisch dat ze vandaag verzenden, anders heb je het spel nooit morgen in huis.

PSN: proditaki specs

• RobvG
Ik wacht op een winkel die de game te vroeg gaat verkopen, zodat Game Mania de mijne ook gaat verkopen. Mocht iemand hem ergens met bon op de kop tikken, zou die persoon dan een foto van de bon willen posten? Dan zou ik hem kunnen gebruiken bij Game Mania. Ik vrees echter dat ik net als vorig jaar gewoon moet wachten tot dinsdag.

• DM89
Dixons geeft aan vandaag direct ophalen maar in de winkel wordt niks verkocht vandaag, collega was langs geweest
ASNNetworks schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:25:
[...]

Heb dat met Destiny ook geprobeerd. Kreeg na de bestelling doodleuk een mailtje dat ik het de volgende dag pas mag ophalen omdat het nog niet verkocht mag worden. Via Dixons webshop ook, kans is dus denk ik vrij klein dat het nu opeens wel werkt.
dutchgio schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:20:
[...]

Dat is hier wel vaker gemeld en geprobeerd bij games, maar volgens mij werkte dat niet en kreeg je de game niet mee ;)
Ik geef toch al aan dat je ff moet bellen voor het bestellen ? Zoals ik al zei was het bij Borderlands : The presequel ook 2 dagen voor de releasedatum en kon ik hem doodleuk op komen halen. En Forza horizon had ik zo ook een dag eerder. Je moet maar net een verkoper hebben die niet helemaal op de hoogte is of het niet boeit. De winkels geven hun status zelf aan. vandaar dat in mijn omgeving alle winkels helaas op morgen afhalen staan.

• RobvG
Meulendijks89 schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:07:
Dixons geeft aan vandaag direct ophalen maar in de winkel wordt niks verkocht vandaag, collega was langs geweest
Lekkere communicatie is dat dan.

• DM89
RobvG schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:08:
[...]

Lekkere communicatie is dat dan.
Idd, wel binnen gekomen maar ze verkopen pas morgen..

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
RobvG schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:02:
Ik wacht op een winkel die de game te vroeg gaat verkopen, zodat Game Mania de mijne ook gaat verkopen. Mocht iemand hem ergens met bon op de kop tikken, zou die persoon dan een foto van de bon willen posten? Dan zou ik hem kunnen gebruiken bij Game Mania. Ik vrees echter dat ik net als vorig jaar gewoon moet wachten tot dinsdag.
Dat is zo enorm kansloos en al helemaal nutteloos.

• RobvG
Liteiten schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:15:
[...]

Dat is zo enorm kansloos en al helemaal nutteloos.
Leg uit...

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
@liteiten,

Het is eerder kansloos om te posten dat jij iemand kansloos vind. Dat zet jouw zelf ook wel in een hokje.

Ben hier even gaan kijken bij Intertoys, maar krijg hier ook niets mee. (Amsterdamse poort)

• ASNNetworks
Beakzz schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:08:
[...]

[...]

Ik geef toch al aan dat je ff moet bellen voor het bestellen ? Zoals ik al zei was het bij Borderlands : The presequel ook 2 dagen voor de releasedatum en kon ik hem doodleuk op komen halen. En Forza horizon had ik zo ook een dag eerder. Je moet maar net een verkoper hebben die niet helemaal op de hoogte is of het niet boeit. De winkels geven hun status zelf aan. vandaar dat in mijn omgeving alle winkels helaas op morgen afhalen staan.
Ik kreeg een mailtje van de manager van de Dixons filiaal waar ik het besteld had ;) Heb daarna nog paar keer heen en weer gemaild om iets los proberen te krijgen, maar helaas. Bellen gaat niet veel helpen in dat geval. Maar goed, niet elk filiaal is hetzelfde he.

Ennuh Borderlands Presequel kan je niet vergelijken met GTA V ;). De backslash is vele malen groter bij vroegtijdig verkoop van een game zoals GTA. Borderlands Presequel boeit niemand dat die 4 mensen het eerder in handen hebben. Bij GTA V krijg je overal te horen: maar daar verkopen ze het wel of mijn collega kreeg em hier wel mee. Blijft weinig over van de marketing/promotie van GTA op launch. (Veel winkels vallen onder dezelfde moederbedrijf). Als ze het bij winkel A verkopen moeten ze het bij winkel B ook verkopn.

[ Voor 23% gewijzigd door ASNNetworks op 17-11-2014 14:29 ]

Verwijderd

Gewoon lekker vanavond met zn allen naar een nachtopening, en anders morgen op tijd je bedje uit, en met de benenwagen of fahrrad het spelletje oppikken.

Geen enkele winkel gaat het verkopen met het embargo... helaas :(

• kaanmijo

kaanmijo

Picobello B.V.

Ik heb zojuist een verzendbevestiging gekregen van mijn geannuleerde GTA V bij Wehkamp. Gelijk de klantenservice gebeld natuurlijk, want hier klopte niks van.

Zaterdag heb ik contact heb opgenomen om te vragen of ik hem nog wel op de release krijg (de status stond namelijk op 'Uitverkocht'). Hier wisten ze het antwoord niet op.
Nu blijkt dus dat ze vanochtend het artikel spontaan opnieuw besteld hebben, zonder überhaupt toestemming te vragen of dat mocht. Rare gang van zaken vind ik..

Hopen dat ik bij bol.com nog wel op tijd geannuleerd heb net, anders zit ik morgen met 2 kopietjes van GTA V :/ :/ :/ :/

• Adlermann
kaanmijo schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:32:
Ik heb zojuist een verzendbevestiging gekregen van mijn geannuleerde GTA V bij Wehkamp. Gelijk de klantenservice gebeld natuurlijk, want hier klopte niks van.

Zaterdag heb ik contact heb opgenomen om te vragen of ik hem nog wel op de release krijg (de status stond namelijk op 'Uitverkocht'). Hier wisten ze het antwoord niet op.
Nu blijkt dus dat ze vanochtend het artikel spontaan opnieuw besteld hebben, zonder überhaupt toestemming te vragen of dat mocht. Rare gang van zaken vind ik..

Hopen dat ik bij bol.com nog wel op tijd geannuleerd heb net, anders zit ik morgen met 2 kopietjes van GTA V :/ :/ :/ :/
Naja, retouren kan altijd nog. Kost je wel 2,95 ;(
ASNNetworks schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:25:
[...]

Ik kreeg een mailtje van de manager van de Dixons filiaal waar ik het besteld had ;) Heb daarna nog paar keer heen en weer gemaild om iets los proberen te krijgen, maar helaas. Bellen gaat niet veel helpen in dat geval. Maar goed, niet elk filiaal is hetzelfde he.

Ennuh Borderlands Presequel kan je niet vergelijken met GTA V ;). De backslash is vele malen groter bij vroegtijdig verkoop van een game zoals GTA. Borderlands Presequel boeit niemand dat die 4 mensen het eerder in handen hebben. Bij GTA V krijg je overal te horen: maar daar verkopen ze het wel of mijn collega kreeg em hier wel mee. Blijft weinig over van de marketing/promotie van GTA op launch. (Veel winkels vallen onder dezelfde moederbedrijf). Als ze het bij winkel A verkopen moeten ze het bij winkel B ook verkopn.
Nope inderdaad het zijn 2 verschillende releases >:) , maar ik zeg ook niet meer dan proberen kan geen kwaad en dat heb je gedaan. Je moet niet vergeten dat er genoeg verkopers bij dat soort winkels lopen die zonder extra waarschuwing geen idee hebben dat de game niet gelijk verkocht mag worden als het systeem het wel aan geeft. Nu is GTA wel een groot iets, maar deze release is toch veel kleiner dan toen hij op de vorige generatie uit kwam.

Verwijderd

Ugh, ik ben dus een van de die bij Wehkamp hebben besteld. Ook nog geen verzendmail gehad dus denk dat ik hem morgen nog niet heb. Ik denk er toch nu over om hem gewoon lekker bij Bart Smit te bestellen aangezien daar staat morgen in huis. Maar als ik hem nou nog bestel, krijg je dan de pre-order bonus nog wel? Ik denk het wel he?
Edit: Laat maar, heb net even bij mijn bestellingen op wehkamp gekeken en daar staat dat ie tussen 11:00 en 15:00 wordt geleverd. Maar ff wachten op dat mailtje :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2014 14:41 ]

• dutchgio
Iemand nog meer bij Gamedumper besteld? Ook nog geen verzendmail binnen tot dusver..

• DM89
Mijn bol.com order is verstuurd :)

Edit

Wehkamp order is ook verstuurd.

[ Voor 38% gewijzigd door DM89 op 17-11-2014 14:47 ]

• Neo1771991
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-01 15:16
4Launch heeft ze inmiddels ook op voorraad.
Bron: https://twitter.com/4Laun...34337838125703168/photo/1

Met een beetje geluk kun je hem vandaag al afhalen.

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11 17:56
Hier ook:)

• DM89
Neo1771991 schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:43:
4Launch heeft ze inmiddels ook op voorraad.
Bron: https://twitter.com/4Laun...34337838125703168/photo/1

Met een beetje geluk kun je hem vandaag al afhalen.
Morgen pas.

• Vishan07
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-11 20:58
dutchgio schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:41:
Iemand nog meer bij Gamedumper besteld? Ook nog geen verzendmail binnen tot dusver..
Ook nog niks van gehoord.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-11 07:33

Bullet NL

Eigen Wijs

Heerlijk die verzend paniek, het is nog niet zo erg als vorig jaar, maar toch....
Wil je het spel als winkel verkopen, dan moet je bij het intekenen een soort van contract tekenen dat je hem niet voor 18-11-2014, 0:00 uur verkoopt, doe je dit wel dan kan de uitgever jouw (als winkel) volgende leveringen (nieuwe games) onthouden.

Ook dreigen ze met een boete, hoe lang dit dreigement stand houd weet ik niet, maar een normale winkelier zal zich er dus echt niet aan wagen om GTA al voor de officiële release te verkopen.

Er is vast wel een winkel te vinden die GTA onder de toonbank door wil verkopen, voor de rest zijn het foutjes van medewerkers, geloof mij maar, de kans dat je met GTA vandaag de winkel uitloopt (op bon) is heel erg klein.... Kleiner dan een jaar of 2 geleden iig....

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1 ... 61 ... 118 Laatste

Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.

<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]

Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch