Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11 11:33

Racing_Reporter

Contentmaker

Moet je nu serieus inloggen om die foto's te bekijken?

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

En dan 2 simpele foto's bekijken :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Racing_Reporter schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:27:
[...]

Moet je nu serieus inloggen om die foto's te bekijken?
Ja.
Vannacht waren het er nog 30 ofzo.

[ Voor 33% gewijzigd door Kju op 15-11-2014 11:47 ]

PSN: Kjujay

Most recent aanpassen naar popular all time levert meer op

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Very nice: GTA 5 will allow PS4 Share Play fully! :D :9 Good job Rockstar :) _/-\o_

http://www.hitbox.tv/video/318042 Een goed uur aan PS4 footage..

[ Voor 20% gewijzigd door falcon123 op 15-11-2014 13:34 ]

Nice :). Dit ziet er toch wel weer goed uit.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• falcon123
  • Niet online
Benieuwd hoe lang deze stream het kan volhouden: http://www.twitch.tv/carbone2a

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

Vorige week GTA besteld bij Wehkamp, alleen nu staat de bezorgstatus opeens op uitverkocht. Gebeurd dit vaker en krijg ik 'm nu gewoon op de release of niet?

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:51
kaanmijo schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:32:
Vorige week GTA besteld bij Wehkamp, alleen nu staat de bezorgstatus opeens op uitverkocht. Gebeurd dit vaker en krijg ik 'm nu gewoon op de release of niet?
Kun je daar niet het beste Wehkamp over bellen? Die kunnen je waarschijnlijk vertellen wie hem wel of niet krijgt.

[ Voor 9% gewijzigd door SacreBleu op 15-11-2014 15:35 ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Er zijn nu wel erg veel streams te bekijken. Maar langer dan 2 uur blijven ze niet online. Rockstar gaat door met het offline halen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• kaanmijo
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

SacreBleu schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:35:
[...]

Kun je daar niet het beste Wehkamp over bellen? Die kunnen je waarschijnlijk vertellen wie hem wel of niet krijgt.
Die zijn dicht, dus vandaar dat ik t hier vraag :9

• SacreBleu
kaanmijo schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:46:
[...]

Die zijn dicht, dus vandaar dat ik t hier vraag :9
Hier zitten ze ook niet :P. Ik bedoelde er niet mee, maar het kan zijn dat ze nu door de voorraad heen zijn en dat je er gewoon bij zit. Of dat ze er te weinig hebben ontvangen. Also, welke internetwinkel is in hemelsnaam op zaterdag 'dicht'?

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• kaanmijo
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

SacreBleu schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:48:
[...]

Hier zitten ze ook niet :P. Ik bedoelde er niet mee, maar het kan zijn dat ze nu door de voorraad heen zijn en dat je er gewoon bij zit. Of dat ze er te weinig hebben ontvangen. Also, welke internetwinkel is in hemelsnaam op zaterdag 'dicht'?
Wehkamp blijkbaar.
Telefoon

€ 1,- per gesprek

Open: Maandag t/m vrijdag 10:00-19:00 uur
Heb het ook al aan de webcare gevraagd, maar die reageren niet :'(

• SacreBleu
kaanmijo schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:50:
[...]

Wehkamp blijkbaar.

[...]

Heb het ook al aan de webcare gevraagd, maar die reageren niet :'(
Balen man. Ik zal voor je duimen! GTA V preorderen en niet krijgen wens je niemand toe.

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Hmm, toevallig , ik heb ook bij wehkamp gepreorderd en heb ook de uitverkocht status in het overzicht.

@kaanmijo , zodra je iets van antwoord ontvangen hebt van Wehkamp, kun je het hier dan even delen of in mijn pm droppen? We zitten zo te zien in hetzelfde schuitje, maar dan hoef ik iig al geen contact op te nemen..

[ Voor 3% gewijzigd door Phase op 15-11-2014 15:59 ]

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• kaanmijo
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

Mijn bestelstatus bij Wehkamp stond opeens op uitverkocht, dus even gevraagd bij de webcare en het wordt als het goed is zo nagekeken. Ik hou jullie op de hoogte.

• SacreBleu
AtlAntA schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:46:
Er zijn nu wel erg veel streams te bekijken. Maar langer dan 2 uur blijven ze niet online. Rockstar gaat door met het offline halen.
Ik snap er niet veel van. Het spel is al een jaar op de markt voor andere platformen. Waarom dan nog steeds een embargo hebben?

• MartnK
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-11 22:47
stream van gta online:
http://www.twitch.tv/hallamuk89

traffic density is niet zo hoog als ik gehoopt had:(

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 18:12
MartnK schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 16:35:
stream van gta online:

al weer weg. gaat snel :)
The community has closed this channel due to terms of service violations

Volgende :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• kaanmijo
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

Ik heb ondertussen ook antwoord van Wehkamp:
Hoi Mike, ik kan je vraag helaas niet beantwoorden. Wij vragen het voor je na en informeren je zo snel mogelijk,fijn weekend.^SR
Heel veel wijzer worden we er dus niet van :|

• MartnK
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-11 22:47
Dit is goede footage! Je krijgt een goed beeld van de game.
Tegen het einde van de video zie je ook de character customization. En jawel! Huidziektes zijn mogelijk 8)

EDIT:

Dit is trouwens deel 2:
http://www.hitbox.tv/video/318043

Crew Emblem kun je nu kiezen als background op je telefoon.

[ Voor 11% gewijzigd door MartnK op 15-11-2014 17:17 ]

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

MartnK schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 16:35:
stream van gta online:

Daar ben ik het mee eens. Saints Row 3 vond ik zo goed als 'dood'. GTA V had wel wat beter gemogen, zeker op next-gen. Iemand AC Unity gezien? Dat is pas hoe je sfeer tot stand brengt! :)

An  a day keeps the doctor away.

• Fireb@ll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 08:51
iApp schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:45:
[...]

Daar ben ik het mee eens. Saints Row 3 vond ik zo goed als 'dood'. GTA V had wel wat beter gemogen, zeker op next-gen. Iemand AC Unity gezien? Dat is pas hoe je sfeer tot stand brengt! :)
Ja dat is een topper met die popins en fps drops, dat heeft een gezellig sfeertje op de forums :+

• AtlAntA
  • Nu online
SacreBleu schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 16:18:
[...]

Ik snap er niet veel van. Het spel is al een jaar op de markt voor andere platformen. Waarom dan nog steeds een embargo hebben?
Het creëert ook weer gespreksstof en extra hype. Rockstar doet zoiets als de beste.

Mwaah... Apple kan er ook wat van...qua hype dan.. is alleen different cook.. ofzo..
Ik vind Unity wel mooi, framedrops af en toe gezien, pop-ins best vaak eigenlijk maarik stoor me niet echt er aan. Als GTA minstens net zo mooi qua details is ben ik al tevreden.

MartnK schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 17:13:
[...]

Dit is goede footage! Je krijgt een goed beeld van de game.
Tegen het einde van de video zie je ook de character customization. En jawel! Huidziektes zijn mogelijk 8)

EDIT:

Dit is trouwens deel 2:
http://www.hitbox.tv/video/318043

Crew Emblem kun je nu kiezen als background op je telefoon.
Gelukkig maar. Altijd al psoriasis willen hebben in een game 8)7

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-11 18:28
Heel wat anders: heb 'm ge pre-ordered op de PS4 in de playstation store, maar kan nog geen pre download vinden, of iets van wanneer die beschikbaar is. Iemand hier enig idee van?

3ds fc: 4270-0926-7440

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:39
Pre-load is nu beschikbaar in de store.

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-11 18:28
morm schreef op zondag 16 november 2014 @ 07:55:
Pre-load is nu beschikbaar in de store.
Thanks! :)

[ Voor 23% gewijzigd door Unigo op 16-11-2014 08:43 ]

3ds fc: 4270-0926-7440

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
kaanmijo schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:32:
Ik heb ook vorige week bij wehkamp besteld en bij mij staat er nu levertijd 2-3 dagen dus klopt nog gewoon bij mij. :o

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Meulendijks89 schreef op zondag 16 november 2014 @ 09:51:
[...]

Ik heb ook vorige week bij wehkamp besteld en bij mij staat er nu levertijd 2-3 dagen dus klopt nog gewoon bij mij. :o
Na het lezen van jouw post heb ik mijn bestelstatus gechecked, en daar staat nu ook 2-3 dagen, terwijl het eerder dit weekend nog Uitverkocht was.
Nou ja, dan zal het ook wel gaan goedkomen schat ik, ik heb de pre order op 12 september gedaan, ze kunnen het dan niet maken om last minute te zeggen dat ie uitverkocht is.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Ik heb nog nooit gepreload dus heb ik geen flauw idee hoe het werkt maar bij mij staat er wel dat hij automatisch zal worden gedownload op 16 november, ik heb alles aanstaan zoals het hoort maar volgens mij download hij nog niets... :F

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 23:08
Je moet nog op download klikken in je library. Ik vond het ook een beetje onduidelijk. Dan worden er 2 files gedownload. En vervolgens wordt de rest van de +/- 40gb gedownload.
OK, alleen staat hij volgens mij nog niet in m'n library. Ik zal zo weer checken. Mevrouw Kju is AC Unity aan het spelen..

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Kju schreef op zondag 16 november 2014 @ 11:49:
Ik heb nog nooit gepreload dus heb ik geen flauw idee hoe het werkt maar bij mij staat er wel dat hij automatisch zal worden gedownload op 16 november, ik heb alles aanstaan zoals het hoort maar volgens mij download hij nog niets... :F
Hier idem. Game anderhalf uur geleden gekocht maar nergens terug te vinden. Niet in de library en niet bij de downloads.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:20
Uitverkocht denk ik :+

• Lekker Ventje
Hij staat nu wel in mijn library maar er is geen downloadbutton te vinden.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 19:16

Pykow

Angelo OTR

Ik kon een gta v download aanzetten
44.x gb groot. Vervolgens is de download op5% en download hij maar 600 mb. Dat is de uitbreiding en niet de game.

Verschrikkelijk dat de game nog niet te preloaden is op de ps4.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Lekker Ventje
Het kan schijnbaar al wel maar ik begin te vermoeden dat ze het gefaseerd aan het doen zijn om te voorkomen dat iedereen tegelijk gaat downloaden.

• Birelissimo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:15
Pykow schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:01:
Ik kon een gta v download aanzetten
44.x gb groot. Vervolgens is de download op5% en download hij maar 600 mb. Dat is de uitbreiding en niet de game.

Verschrikkelijk dat de game nog niet te preloaden is op de ps4.
Dat had ik ook. Als je nu naar instellingen gaat -> systeemopslagbeheer -> applicaties -> grand theft auto 5. Dan zie je daar de download status :)

Ik heb nu 40,93 van de 46 gedownload!

[ Voor 4% gewijzigd door Birelissimo op 16-11-2014 13:06 . Reden: . ]

iRacing Profiel

• kaanmijo
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

Meulendijks89 schreef op zondag 16 november 2014 @ 09:51:
[...]

Dit staat er nu bij mij ook inderdaad

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 23:08
Hij downloadt een update van 1gig en een installatiefile van 600mb. Na de installatie wordt er 40gig gedownload.

Om de download te starten moet je volgens mij op 'options' drukken in de library (als je GTA 'highlight')

• kaanmijo
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

Hier nog een stream van de Xbox One versie van de game:

http://www.twitch.tv/thegaming_group

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05:26
Als je GtA V vooruit had besteld, maar je ps4 download het niet automatisch. Ga dan naar de website en click op downloadlijst rechts boven, daar kan je selecteren om te downloaden naar je ps4.

Eenmaal op je ps4 kan je op het gta blad options selecteren en vervolgens informatie. Zo zie je jouw download vooruitgang.

PSN: TheKrish

kaanmijo schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:29:
Hier nog een stream van de Xbox One versie van de game:

http://www.twitch.tv/thegaming_group
En down :(

Gister wel wat ps4 gameplay gezien maar helaas nog niet van de One.

• falcon123
  • Niet online
Wel apart dat op het hoesje van de PS4 er een minimum van 55GB nodig is en de daadwerkelijke downloadgrootte als goed is 44.87GB

http://www.reddit.com/r/G...dlyp/gta_ps4_back_boxart/
http://www.reddit.com/r/G..._download_for_xb1_4487gb/

• falcon123
  • Niet online
Hier nog wat footage van de PS4 en hoe lang het laden duurt vanaf homescreen tot ingame.

http://www.hitbox.tv/video/319110
Krishhh schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:40:
Als je GtA V vooruit had besteld, maar je ps4 download het niet automatisch. Ga dan naar de website en click op downloadlijst rechts boven, daar kan je selecteren om te downloaden naar je ps4.

Eenmaal op je ps4 kan je op het gta blad options selecteren en vervolgens informatie. Zo zie je jouw download vooruitgang.
Thanks ben nu wel een stap verder denk ik.. nu staat er (in de store in m'n browser) dat hij zal downloaden als de previous downloads finished zijn. Ik heb alleen niets in de lijst om te downloaden.

• Lekker Ventje
Kju schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:43:
[...]

Thanks ben nu wel een stap verder denk ik.. nu staat er (in de store in m'n browser) dat hij zal downloaden als de previous downloads finished zijn. Ik heb alleen niets in de lijst om te downloaden.
Heb ik met Destiny gehad en bij mij stond er ook niets in de downloadlijst. Het werkt nog niet helemaal soepel bij iedereen :)
Ben zelf ook nog steeds aan het wachten maar wellicht heeft dat met de US store te maken.

Aangezien ik ook een US Store pre-order heb zal het waarschijnlijk aan de US Store zelf kunnen liggen..

Verwijderd

1 ps4 aanzetten
2 ps store openen
3 bibliotheek
4 gta5
5 downloaden
6 2 files installeren
7 instellingen
8 systeemopslagbeheer
9 applicaties
10 gta5
11 46,00 gb downloaden
12 preload klaar

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3kDtoOl.jpg

• Lekker Ventje
Jij hebt vast de versie uit de NL store.

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:29:
Jij hebt vast de versie uit de NL store.
Klopt, ik lig van een tientje of 2-3 verschil niet wakker.

• Lekker Ventje
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:30:
[...]

Klopt, ik lig van een tientje of 2-3 verschil niet wakker.
Ik normaal ook niet, maar wel als ik 10-15 games per jaar koop.

Als ik reddit lees heeft nog niemand in de US Store nog kunnen preloaden en verwachten ze het pas later op de dag.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Hoe duur zal de xbox one en ps4 zijn bij de mm? 49 euro?

Burp

Dat is maar afwachten en een beetje koffiedik kijken.. 55,- ?

De next-gen jobs staan al op social club. Er zijn 50 nieuwe toegevoegd maar alleen races, LTS, DM's enzo.

• Tayfunc
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-10 07:51
Wii4all schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:42:
Hoe duur zal de xbox one en ps4 zijn bij de mm? 49 euro?
52,-

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-11 23:53

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

is er toevallig niet ergens een streampje bezig? heb helaas al de vorige gemist.. wil er wel iets van zien als het kan :)

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• falcon123
  • Niet online
Nickrsd schreef op zondag 16 november 2014 @ 16:25:
is er toevallig niet ergens een streampje bezig? heb helaas al de vorige gemist.. wil er wel iets van zien als het kan :)
Ik heb al diverse links van ps4 footage in dit topic geplaatst, check ff op mijn naam. Zit nu ff op m'n telefoon dus kan niet verder helpen :P

Zijn van die hitbox.tv links ofzo die doen het volgens mij nog wel.

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:25
Nickrsd schreef op zondag 16 november 2014 @ 16:25:
Op Twitch zijn er nu weer wat aan het streamen. Ben nu een tijdje aan het kijken en het ziet er allemaal echt heel goed uit. Kan niet wachten!

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:20
Het is gewoon even zoeken op twitch naar GTA V "ps4" of "x1", en als de ene streamer gebanned wordt duikt er vanzelf weer een nieuwe stream op.

• falcon123
  • Niet online
In dit topic staat ook wel een redelijke hoeveel aan info en links van mensen die aan het streamen zijn:
http://www.neogaf.com/for...read.php?t=931855&page=61

http://www.twitch.tv/badgraphics hier is nog een stream bezig.

[ Voor 16% gewijzigd door falcon123 op 16-11-2014 18:08 ]

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Idd 52 in de folder. Mooie prijs wat mij betreft.

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:14
Zijn er nog nadelen ivm preloaden van de game uit de US store? Ik heb BF uit Las Vegas gehaald en die game kan ik gewoon met m'n Nederlandse account spelen maar aparte content moet ik dan weer kopen uit de US store.. Dit werkt toch hetzelfde als ik m digitaal download? Zag dat ie dan dinsdag al beschikbaar was?

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• PBP
  • Laatst online: 07:57

PBP

_VooDooMen_ schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:06:
Zijn er nog nadelen ivm preloaden van de game uit de US store? Ik heb BF uit Las Vegas gehaald en die game kan ik gewoon met m'n Nederlandse account spelen maar aparte content moet ik dan weer kopen uit de US store.. Dit werkt toch hetzelfde als ik m digitaal download? Zag dat ie dan dinsdag al beschikbaar was?
Ja, als je in de US store download moet je alle toekomstige DLC ook downloaden uit de US store. Overigens is het preloaden zojuist begonnen voor de US, ben hem nu aan het binnenhalen :>

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:14
PBP schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:08:
[...]

Ja, als je in de US store download moet je alle toekomstige DLC ook downloaden uit de US store. Overigens is het preloaden zojuist begonnen voor de US, ben hem nu aan het binnenhalen :>
Maar je kan wel gebruik maken van die extra cash die je bij de preload krijgt en dan wel op je Nederlandse account?

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• PBP

PBP

_VooDooMen_ schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:12:
[...]

Maar je kan wel gebruik maken van die extra cash die je bij de preload krijgt en dan wel op je Nederlandse account?
Volgens mij is de preorder cash gewoon een kleine download die erbij zit op de dag van release.

Verwijderd

PBP schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:14:
[...]

Volgens mij is de preorder cash gewoon een kleine download die erbij zit op de dag van release.
Onjuist.
Die zal op je US account aanwezig zijn, niet over te brengen naar je NL account. 'volgens mij'

• PBP

PBP

Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:22:
[...]

Onjuist.
Die zal op je US account aanwezig zijn, niet over te brengen naar je NL account. 'volgens mij'
En hoe doen ze dat met de disc versie dan? Die krijgt ook preorder cash met een voucher die erbij zit. Lijkt me dat ze dat ook gewoon als 'dlc' doen bij de digitale versie.

Lees net op GTAforums dat de preorder cash een apart bestand is van rond de 2mb die hij download.

• AtlAntA
  • Nu online
PBP schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:36:
[...]

En hoe doen ze dat met de disc versie dan? Die krijgt ook preorder cash met een voucher die erbij zit. Lijkt me dat ze dat ook gewoon als 'dlc' doen bij de digitale versie.

Lees net op GTAforums dat de preorder cash een apart bestand is van rond de 2mb die hij download.
Jup en die staat bij iedereen die hem digitaal pre ordered gewoon in de download wachtrij.

• PBP

PBP

AtlAntA schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:38:
[...]

Jup en die staat bij iedereen die hem digitaal pre ordered gewoon in de download wachtrij.
Waarschijnlijk ook gewoon onder elke account die op je PS4 staat krijg je die bonus. Krijg wel vaker preorder bonussen gewoon op elke account.

• AtlAntA
  • Nu online
PBP schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:43:
[...]

Waarschijnlijk ook gewoon onder elke account die op je PS4 staat krijg je die bonus. Krijg wel vaker preorder bonussen gewoon op elke account.
Geen idee. Op je ps4 zelf kan je je download wachtrij niet benaderen afaik. In de webstore nog wel gewoon.

Verwijderd

We horen het dinsdag wel :)

Verwijderd

Mensen, ik heb een vraagje over de nieuwe GTA V op de PS4:

Ik heb een gigantische lijst met extra's en bonussen voorbij zien komen voor 'returning players'. Nu heb ik onlangs mijn PS3 verkocht, maar op mijn PSN account staan allerlei GTAV achievements etc.

Is het zo dat de GTAV PS4 versie van het spel die oude achievements herkent en je daarmee een 'returning player' bent? Of moet je daadwerkelijk beschikken over een oude fysieke kopie van het spel?

• PBP

PBP

Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:07:
Mensen, ik heb een vraagje over de nieuwe GTA V op de PS4:

Ik heb een gigantische lijst met extra's en bonussen voorbij zien komen voor 'returning players'. Nu heb ik onlangs mijn PS3 verkocht, maar op mijn PSN account staan allerlei GTAV achievements etc.

Is het zo dat de GTAV PS4 versie van het spel die oude achievements herkent en je daarmee een 'returning player' bent? Of moet je daadwerkelijk beschikken over een oude fysieke kopie van het spel?
Je hebt een socialclub account nodig, die gekoppelt is geweest met je PS3.

• AtlAntA
  • Nu online
Ik zie in de streams dat de map zwart wit is. In de last gen was die map toch gekleurd? Of iig met grijze tinten?

• Lekker Ventje
Wat ik van filmpjes zie is dat ie eerst grijzig was. Zou het verder niet weten, dit wordt mijn eerste GTA.

Op je ps4 kan je gewoon streams kijken. Er zijn er steeds wel 5 tot 10, sommigen met een wel heel goede kwaliteit.

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Ik heb net mijn social club gelinkt met m'n PSN. Mijn xbox360 profiel staat er ook nog in. Is dit nu alles wat ik moest doen om de terugkerende spelers content te krijgen?

Scrooge NL

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Theo27 schreef op zondag 16 november 2014 @ 21:33:
Ik heb net mijn social club gelinkt met m'n PSN. Mijn xbox360 profiel staat er ook nog in. Is dit nu alles wat ik moest doen om de terugkerende spelers content te krijgen?
Ja :) Zodra je GTA Online opstart herkent Social Club jouw PSN. Daarna kan hij de overige online profile (jouw X360) inlezen en krijg je de optie om die eenmalig te laden.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• AtlAntA
  • Nu online
ASNNetworks schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:12:
[...]

Ja :) Zodra je GTA Online opstart herkent Social Club jouw PSN. Daarna kan hij de overige online profile (jouw X360) inlezen en krijg je de optie om die eenmalig te laden.
Ik heb dat vandaag al een paar keer zien gebeuren op wat streams en ik moet zeggen dat het er redelijk vlekkeloos uit zag. Het is even afwachten hoe het morgen gaat als iedereen dit gaat doen natuurlijk maar ik heb er alle vertrouwen in.

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
ASNNetworks schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:12:
[...]

Ik heb helaas geen social club account gemaakt toen ik GTA V had op de PS3 :( helaas geen extras voor mij dan.

• kaanmijo
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

Op de site van Wehkamp:
*** Let op, niet meer beschikbaar op releasedatum ***
Dit artikel wordt 18 november gereleased maar alle beschikbare aantallen zijn reeds verkocht.
Het is onduidelijk wanneer deze wel beschikbaar is.
Hoop dat ik een kopie heb op de release :/

[ Voor 3% gewijzigd door kaanmijo op 16-11-2014 22:48 ]

AtlAntA schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:18:
[...]

Ik heb dat vandaag al een paar keer zien gebeuren op wat streams en ik moet zeggen dat het er redelijk vlekkeloos uit zag. Het is even afwachten hoe het morgen gaat als iedereen dit gaat doen natuurlijk maar ik heb er alle vertrouwen in.
Ik heb je al een paar keer maandag zien zeggen.. nu heb je het over morgen.. heb je iets geregeld dat je een dag eerder mag? :?

• Lekker Ventje
kaanmijo schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:34:
Op de site van Wehkamp:

[...]

Hoop dat ik een kopie heb op de release :/
Als je morgen geen verzendbericht hebt zul je dinsdag geen post van Wehkamp hebben denk ik.

Sta er sowieso van te kijken dat er nog mensen zijn die een game die nog niet uit is bij Wehkamp bestellen, dat is al zo vaak fout gegaan daar.

[ Voor 4% gewijzigd door Lekker Ventje op 16-11-2014 23:05 ]

• AtlAntA
  • Nu online
Kju schreef op zondag 16 november 2014 @ 23:02:
[...]

Ik heb je al een paar keer maandag zien zeggen.. nu heb je het over morgen.. heb je iets geregeld dat je een dag eerder mag? :?
Haha nee in principe niet. Ik ben deze week vrij (toevallig hé? ;)) dus morgenavond 12 uur ga ik ervoor. In mijn ogen is het dan nog maandag.

Edit : WTF! de tijd is ineens verandert bij gta 5. Nu mag ik zo te zien dinsdag morgen om 6 uur pas beginnen...

Edit 2:?? Nu na een reboot staat er weer 23:49 uren tot ik mag spelen. Beetje vaag allemaal..

[ Voor 20% gewijzigd door AtlAntA op 17-11-2014 00:11 ]

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 19:16

Pykow

Angelo OTR

Ik heb 1x gta online gespeeld op me xbox360. Geen idee of social club verbonden was.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• ASNNetworks
AtlAntA schreef op zondag 16 november 2014 @ 23:52:
[...]

Haha nee in principe niet. Ik ben deze week vrij (toevallig hé? ;)) dus morgenavond 12 uur ga ik ervoor. In mijn ogen is het dan nog maandag.

Edit : WTF! de tijd is ineens verandert bij gta 5. Nu mag ik zo te zien dinsdag morgen om 6 uur pas beginnen...

Edit 2:?? Nu na een reboot staat er weer 23:49 uren tot ik mag spelen. Beetje vaag allemaal..
Heb je de game via de US Store of NL Store gekocht?

Via de NL Store kan je om 00.00u spelen. Via de US Store om 06.00u. Let er wel op dat je op je NL account wel 00.00u ziet, maar de game kan dan niet gestart worden. Log in op je US account en je ziet dat je om 06.00u kan spelen. Destiny kon ik pas om 09.00u spelen en het schijnt dat Sony met GTA V een andere regio gebruikt (EST ipv PST) vandaar is het nu 06.00u.

Hoop voor je dat je het via NL Store hebt gekocht (eigenlijk niet gezien dat ~€25 scheelt), anders zul je morgen om 00.00 teleurgesteld zijn :(

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• AtlAntA
  • Nu online
ASNNetworks schreef op maandag 17 november 2014 @ 00:48:
[...]

Heb je de game via de US Store of NL Store gekocht?

Via de NL Store kan je om 00.00u spelen. Via de US Store om 06.00u. Let er wel op dat je op je NL account wel 00.00u ziet, maar de game kan dan niet gestart worden. Log in op je US account en je ziet dat je om 06.00u kan spelen. Destiny kon ik pas om 09.00u spelen en het schijnt dat Sony met GTA V een andere regio gebruikt (EST ipv PST) vandaar is het nu 06.00u.

Hoop voor je dat je het via NL Store hebt gekocht (eigenlijk niet gezien dat ~€25 scheelt), anders zul je morgen om 00.00 teleurgesteld zijn :(
Ik heb hem via de NL Store gekocht inderdaad. Ik denk dat het kwam omdat ik net daarvoor even geswitched was naar mijn us account. Bij het terug switchen is de tijd blijven staan.

Op streams van online zegt men dat er in online geen vliegtuigen zitten en ook geen dieren. Beweert wordt dat dat de 18e allemaal unlocked.

• ASNNetworks
AtlAntA schreef op maandag 17 november 2014 @ 01:05:
[...]

Ik heb hem via de NL Store gekocht inderdaad. Ik denk dat het kwam omdat ik net daarvoor even geswitched was naar mijn us account. Bij het terug switchen is de tijd blijven staan.

Op streams van online zegt men dat er in online geen vliegtuigen zitten en ook geen dieren. Beweert wordt dat dat de 18e allemaal unlocked.
Lijkt me sterk dat het de 18e unlocked wordt. De day one patch is al live, de mensen die nu online spelen hebben dus gewoon de definitieve versie. Bovendien snap ik ook niet welke mensen dit beweren. Rockstar heeft het nooit gezegd en degenen die het spel nu hebben, kunnen geen enig kennis hebben dat de game dieren online gaat bevatten. De enige aanwijzing die we hebben is de beruchte post van Rockstar. Tot nu toe klopte alles wat erin stond, zo ook first person view, echter stond "Animals in online" in het rood met een vraagteken erachter. Dit zou er juist meer op wijzen dat het niet af is of ze er nog over twijfelen. Ik hoop natuurlijk heel erg dat het de 18e opeens in de gaat zitten, maar schat de kans er laag in. Denk eerder dat het als content update gaat komen over een tijdje om GTA Online weer een boost te geven, als het überhaupt komt.

• AtlAntA
  • Nu online
Ok dat van de dieren snap ik wel maar van de vliegtuigen niet. Eerder vandaag een stream van online gezien waarbij er helemaal geen jets op fort zancudo stonden. Nu ik erover nadenk waren er ook geen tanks. Misschien dat rockstar dat allemaal nog even op slot heeft gezet tot de release datum?

Edit: de op dit moment meest bekeken streamer van gta5 heeft dit net gezegd.

Edit2 : aaaand the stream is gone.. Rockstar take down ninjas! ;)

[ Voor 19% gewijzigd door AtlAntA op 17-11-2014 01:24 ]

ASNNetworks schreef op maandag 17 november 2014 @ 01:11:
[...]

Lijkt me sterk dat het de 18e unlocked wordt. De day one patch is al live, de mensen die nu online spelen hebben dus gewoon de definitieve versie. Bovendien snap ik ook niet welke mensen dit beweren. Rockstar heeft het nooit gezegd en degenen die het spel nu hebben, kunnen geen enig kennis hebben dat de game dieren online gaat bevatten. De enige aanwijzing die we hebben is de beruchte post van Rockstar. Tot nu toe klopte alles wat erin stond, zo ook first person view, echter stond "Animals in online" in het rood met een vraagteken erachter. Dit zou er juist meer op wijzen dat het niet af is of ze er nog over twijfelen. Ik hoop natuurlijk heel erg dat het de 18e opeens in de gaat zitten, maar schat de kans er laag in. Denk eerder dat het als content update gaat komen over een tijdje om GTA Online weer een boost te geven, als het überhaupt komt.
Waarom zouden dieren in de Online wereld de Online wereld een boost kunnen geven?

Stel ik ben het zat en ze komen er later in. Wat moet ik daar dan precies tof aan vinden?

• ASNNetworks
Donstil schreef op maandag 17 november 2014 @ 01:32:
[...]

Waarom zouden dieren in de Online wereld de Online wereld een boost kunnen geven?

Stel ik ben het zat en ze komen er later in. Wat moet ik daar dan precies tof aan vinden?
Jij niet, maar genoeg mensen wel ;) Wanneer er dieren in komen, komen er ook ongetwijfeld nieuwe challenges en jobs en wie weet als props voor creator tool. Bijvoorbeeld de photo challenge van single player, maar dan nu met multiplayer, of een zelfgemaakte mode met capture the flag en puma's. Ik weet dat ik daar veel lol mee ga beleven samen met vrienden online. Net als in Read Dead Redemption. Samen met je vrienden wegrennen voor een puma of jagen op puma's was toch wel erg vermakelijk ;) Misschien is het niet jouw ding, maar veel mensen zitten er op te wachten.

[ Voor 6% gewijzigd door ASNNetworks op 17-11-2014 01:41 ]

ASNNetworks schreef op maandag 17 november 2014 @ 01:40:
[...]

Jij niet, maar genoeg mensen wel ;) Wanneer er dieren in komen, komen er ook ongetwijfeld nieuwe challenges en jobs en wie weet als props voor creator tool. Bijvoorbeeld de photo challenge van single player, maar dan nu met multiplayer, of een zelfgemaakte mode met capture the flag en puma's. Ik weet dat ik daar veel lol mee ga beleven samen met vrienden online. Net als in Read Dead Redemption. Samen met je vrienden wegrennen voor een puma of jagen op puma's was toch wel erg vermakelijk ;) Misschien is het niet jouw ding, maar veel mensen zitten er op te wachten.
Ja het staat er een beetje krom (mijn post) maar ik was oprecht benieuwd :)

Er is dus wel het een en ander mee mogelijk begrijp ik.

• ASNNetworks
Donstil schreef op maandag 17 november 2014 @ 01:48:
[...]

Ja het staat er een beetje krom (mijn post) maar ik was oprecht benieuwd :)

Er is dus wel het een en ander mee mogelijk begrijp ik.
Ja ik denk dat het zeker een goede toevoeging zal zijn. En in het ergste geval heb je wat meer populatie buiten de stad haha :9 Maar als Rockstar dieren toevoegt en het mogelijk maakt om dieren ook in de creator tools te gebruiken, damn dat gaat toch echt wel voor veel toffe jobs zorgen. En anders lekker met vrienden een animal hunt starten in free mode en eigen challenges verzinnen (wie als eerst een puma killt zonder vuurwapen krijgt het geld van de verliezer van de eerstvolgende job :P)

• Lekker Ventje
Ik heb in de US store GTA V aangeschaft maar moet sowieso tot morgenochtend 6:00 wachten met spelen met dit downloadtempo. Mijn god, wat gaat dat downloaden verschrikkelijk ontzettend traag. PS4 hangt aan een draadje en hij staat na 12 uur op 33,08 GB en op dit moment komt er elk kwartier 0,01 GB bij. :|
Dat zou toch veel sneller moeten kunnen? De patch van War Thunder haalde ik gisteren in een uur binnen en dat was 8 GB.

Pagina: 1 ... 60 ... 118 Laatste

Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.

<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]

Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch