Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Kju schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 00:11:
..

Edit: bol.com € 59.99, bart smit ook maar bij bart smit "Reserveer nu Grand Theft Auto 5 en ontvang bij aankoop een 5 euro Bart Smit Cadeaucard en 1.000.000 dollar in game 'money' t.w.v. 20 euro!"
Ok, heb 'm nu bij Intertoys gereserveerd. Heb nog een kortingscode en waardebon waardoor ik 'm voor 45 heb. Tevens incl de 1M, en nieuwe 5 euro kortingscode.

Groetjes, FaceDown.

• Thunk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-11 08:59
FaceDown schreef op zondag 09 november 2014 @ 13:18:
[...]

Ok, heb 'm nu bij Intertoys gereserveerd. Heb nog een kortingscode en waardebon waardoor ik 'm voor 45 heb. Tevens incl de 1M, en nieuwe 5 euro kortingscode.
Is dat een kortingscode/waardebon die je kan delen?
Gta pre order in marketplace xbox one. Installatie loopt.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Pannekoek81 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:04:
Yup maar nog niet heeeeeel hard. Install is 42.5GB inclusief de "extras" die je krijgt in campaign/online.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

MAX3400 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:05:
[...]

Yup maar nog niet heeeeeel hard. Install is 42.5GB inclusief de "extras" die je krijgt in campaign/online.
Servers zullen het wel druk hebben, Halo MCC, Unity, GTA en Black flag :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

SinergyX schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:21:
[...]

Servers zullen het wel druk hebben, Halo MCC, Unity, GTA en Black flag :P
Ga eens weg hier en gewoon Rivals doen in FH2... :+ :+

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Vreemd. Via de PS4 staat de game al 2 weken in de Store, maar preload kan pas vanaf de 16e. Terwijl de Xbox versie pas in de Store te pre-orderen valt, maar nu al te downloaden is.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-11 07:33

Bullet NL

Eigen Wijs

Gekocht via USA pre-paid code?

Cogitationis poenam nemo patitur

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik wel, de preload is ondertussen voltooid. :)
Bullet NL schreef op woensdag 12 november 2014 @ 01:17:
[...]

Gekocht via USA pre-paid code?
Ja gift card via offgamers. Werkt prima. Gisteren zowel GTA als Far Cry 4 ermee gekocht.
Zorg er wel voor dat je preload op de PS4. Het ging gisteren tergend langzaam met AC Unity om 41 GB binnen te halen... Na een uurtje spelen kon ik niet verder omdat het pas op de helft was (en hij was al vier uur aan het downloaden)

PSN: Kjujay

Kju schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:10:
Zorg er wel voor dat je preload op de PS4. Het ging gisteren tergend langzaam met AC Unity om 41 GB binnen te halen... Na een uurtje spelen kon ik niet verder omdat het pas op de helft was (en hij was al vier uur aan het downloaden)
Xbox was gisteren ook enorm traag met downloaden. AC heb ik dan niet, maar merkte het met GTA en Far Cry. Mogelijk doordat gisteren druk was op de servers i.v.m. release AC en Halo. Grote kans dat volgende week wederom op dinsdag wat slechter is. Gta en Far cry release.

Je tip is denk ik voor iedereen wel handig, ongeacht systeem d:)b

• Crotchy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-03 08:56
Heb de game voor PS4 gepreordered.
Dit keer in doosje, zal namelijk de eerste game worden die ik niet digitaal koop.
Reden is dat GTA 5 digitaal waarschijnlijk laad problemen zal hebben
Bij de last-gen haalde ze al een truc uit door zowel de DVD drive als HDD tegen gelijk te laten draaien, om de effectieve snelheid waarmee alles ingeladen wordt zowat te verdubbelen, digitale versies konden dat niet en hadden flink wat last van pop up en dat de halve gamewereld nog ingeladen moest worden, maar dat het simpelweg te traag ging.
Dit zal voor Xbone en PS4 niet anders zijn, die HDD is niet schrikbarend sneller geworden, en ook de blu ray drive heeft geen hogere snelheid. Wel zijn de textures en alles omhoog gegaan....
Digitaal zou ik een game als GTA 5 echt niet nemen!

Nu nog hopen dat ze me die game al iets eerder sturen... :)

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Pannekoek81 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:41:
[...]

Ja gift card via offgamers. Werkt prima. Gisteren zowel GTA als Far Cry 4 ermee gekocht.
GTA komt hier nu ook via Offgamers voor de Xbox One binnen! :)
Ik verheug me er al op!

Voor degenen die in de US stores kopen... als je een nederlandse amex creditcard hebt kan je gewoon bij amazon je tegoeden kopen. Je moet natuurlijk wel een us adres opgeven. Scheelt toch weer die ene dollar die je op andere sites extra betaalt..

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Kju schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:12:
Voor degenen die in de US stores kopen... als je een nederlandse amex creditcard hebt kan je gewoon bij amazon je tegoeden kopen. Je moet natuurlijk wel een us adres opgeven. Scheelt toch weer die ene dollar die je op andere sites extra betaalt..
Amazon is duur..... Daar betaal je voor een 50 dollar giftcard zo'n 50 dollar ;)
Bij andere websites betaal je voor een 50 dollar giftcard zo'n 40 euro...... ;)

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 19:16

Pykow

Angelo OTR

Crotchy schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:50:
Dit keer in doosje, zal namelijk de eerste game worden die ik niet digitaal koop.
Bij de last-gen haalde ze al een truc uit door zowel de DVD drive als HDD tegen gelijk te laten draaien, om de effectieve snelheid waarmee alles ingeladen wordt zowat te verdubbelen, digitale versies konden dat niet en hadden flink wat last van pop up en dat de halve gamewereld nog ingeladen moest worden, maar dat het simpelweg te traag ging.
Dit zal voor Xbone en PS4 niet anders zijn, die HDD is niet schrikbarend sneller geworden, en ook de blu ray drive heeft geen hogere snelheid. Wel zijn de textures en alles omhoog gegaan....

ik wilde de game juist op de PS4 spelen en niet op de Xbox ONE.
nu heb ik de game digitaal gekocht, omdat mijn blu-ray speler op de PS4 soms problemen geeft en ik dat risico niet wilde nemen.

ik verwacht dat GTA V beter zal draaien op de PS4 dan op de Xbox360, waarvoor ik hem eerst had.
Echter ik heb GTA V special edition voor de Xbox360 hier nog liggen, maar geen Xbox360 zelf meer haha, dus die ligt hier maar te verstoffen.

Hoewel ik de game al heb uitgespeeld, wil ik de game nog eens uitspelen in First person

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07:50
Hoppa, pre-ordered in de XBL US store.
Blijf het wel belachelijk vinden. 69 euri in de NL store en 59 USD in de US store... prijsverschil van 25 euri voor dezelfde digitale download :?

[ Voor 18% gewijzigd door Ronster op 12-11-2014 12:47 ]

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

• Crotchy
Maverick! schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:46:
Blijf het wel belachelijk vinden. 69 euri in de NL store en 59 USD in de US store... prijsverschil van 25 euri voor dezelfde digitale download :?
In de EU prijzen zitten verschillende kosten zoals BTW en de kosten van lokalisatie.

• Ronster
Crotchy schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:37:
[...]

In de EU prijzen zitten verschillende kosten zoals BTW en de kosten van lokalisatie.
Ja OK, maar kan me niet voorstellen dat dit 38% van de prijs is...

• Crotchy
Maverick! schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:47:
[...]

Ja OK, maar kan me niet voorstellen dat dit 38% van de prijs is...
BTW alleen al is 21%, tel daar nog allerlei andere zooi bovenop, en je zit zo aan die 38%.

• Ronster
Crotchy schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:52:
[...]

BTW alleen al is 21%, tel daar nog allerlei andere zooi bovenop, en je zit zo aan die 38%.
Dan is het vreemd waarom voor de meeste games de dollarprijs in euri wordt overgenomen >:)

Maar on-topic: kan niet wachten tot de 18e!! *O*

Voor degene met een Makro pas (of als je iemand kent ermee) GTA V voor de One of PS4 voor €50,81 op disc.

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Pannekoek81 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:20:
Voor degene met een Makro pas (of als je iemand kent ermee) GTA V voor de One of PS4 voor €50,81 op disc.
Ik zie het staan, speelgoed folder. Leuke deal, gene 1000000 ingame credits, maar toch....

[ Voor 20% gewijzigd door Bullet NL op 12-11-2014 14:44 ]

Bullet NL schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:40:
[...]

Ik zie het staan, speelgoed folder. Leuke deal, gene 1000000 ingame credits, maar toch....
Als je niet met een gift card wilt/kan werken en toch niet al teveel wilt betalen is dit een prima optie. Die 1M GTA dollars is niet spannend. Dit wordt verdeelt onder de de 3 karakters in de SP en je eigen karakter krijgt nog iets.

• ASNNetworks
Crotchy schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:50:

En je weet dat de PS4/X1 niet eens de drive gebruikt? Elke game wordt automatisch geinstalleerd, daarna stopt de disc en wordt ALLES vanaf de hdd afgelezen. Dus of je op disc of digitaal koopt: alles, ja echt alles, wordt vanaf de hdd gelezen. Enige verschil met de disc versie is dat de disc in het begin even gelezen wordt om te controlleren of de disc aanwezig is. Nadat game gestart is, stopt de disc met draaien en wordt alles vanaf de hdd gelezezen. Weg argument ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik begreep hem ook al niet zo goed, het enige verschil is inderdaad de disk check.... Verder maakt het voor je console niet uit...

• mrborrie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-11 08:06
Maverick! schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:46:
Ik snap deze niet helemaal, is het tegenwoordig mogelijk US versies te kopen en op je NL Xbox te downloaden/instaleren? Hoe gaat dit in zijn werk?

Je koopt giftcards in de US en besteed deze in de Xbox live store? Sorry als dit ubernoob vraag is maar ik ben een tijdje eruit geweest :P

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

mrborrie schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:07:
[...]

Ik snap deze niet helemaal, is het tegenwoordig mogelijk US versies te kopen en op je NL Xbox te downloaden/instaleren? Hoe gaat dit in zijn werk?

Je koopt giftcards in de US en besteed deze in de Xbox live store? Sorry als dit ubernoob vraag is maar ik ben een tijdje eruit geweest :P
ff terug lezen, bijvoorbeeld in het Xbox One topic, het is daar namelijk uitgebreid aanbod gekomen. Bovendien is het feitelijk een discussie die hier niet hoort te worden gevoerd.

Kju schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:54:
En online verdien je zo 100k in een uur, dat is niet zo spannend..
500k kost zo'n 7-8 euro, voor dus 6-7 uur werk, prijs:tijd weet ik m'n keuze wel :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Ja maar ondertussen speel je wel. Tenzij je alleen in free roam je ammo opmaakt zal je tijdens het spelen heus wel cash verdienen.. daar hoef je echt geen shark cards voor te kopen.
Ik heb momenteel alles wat ik wilde kopen (tenzij er nog een derde garage bij komt) en nog 4.5 miljoen cash en alle ammo op max.

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-11 22:11

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Ik speel wel GTA Trilogie en IV Complete Edition, het duurt te lang voordat GTA V voor de PC komt. En waarschijnlijk zijn de servers op 29 januari overbelast, dus geen Steam. En doet GTA Online het ook niet...
Ik hoop dat het offline ook te instaleren is.

[ Voor 8% gewijzigd door MedionAkoya op 12-11-2014 20:03 ]

Trein?

Kju schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:50:
Ja maar ondertussen speel je wel. Tenzij je alleen in free roam je ammo opmaakt zal je tijdens het spelen heus wel cash verdienen.. daar hoef je echt geen shark cards voor te kopen.
Ik heb momenteel alles wat ik wilde kopen (tenzij er nog een derde garage bij komt) en nog 4.5 miljoen cash en alle ammo op max.
Hoeft niet, kan wel. Ik ben al tijdje 120, nu is het gewoon freeroam lekker aankloten en beetje geld verbrassen aan auto's, ik ga geen moeite meer doen met letten op mn geld of ammo, als ik geld nodig heb, koop ik het wel gewoon.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Ik twijfel of ik het voor de pc wil of een ps4 aanschaffen met gta v

voordelen op pc zijn uiteraard betere graphics en met de muis aimen ( speel al 8 jaar cs, dus 90% instant headshot) wat aan de andere kant weer juist wat fun weg neemt, want ik ben er dan eigenlijk 'te' goed in, met gta IV op de pc ragde ik ook veel te snel door de missies heen.

Aan de andere kant is op de console lekker bankhangen en is lekker rondrijden natuurlijk stukken leuker met een controller ipv een muis+toetsenbord

• ASNNetworks
damn.... net 2 minuten blokkerig beeld kunnen checken, daarna stopte hij ermee. Achja, GTA is een game die echt zelf moet spelen om de echte feeling te krijgen. Check het de 18e zelf wel 8)

[ Voor 18% gewijzigd door ASNNetworks op 13-11-2014 01:22 ]

stripclub: http://youtu.be/Rs9ybFcIj_c

NSFW warning voor het geval stripclub al niet genoeg zei..

[ Voor 44% gewijzigd door Kju op 13-11-2014 13:30 ]

• Ronster
Woa, ziet er vet uit hoor!!
Man wat ga ik me amuseren met deze game oOo

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-11 07:21
Komen er weer voordelige bundels denken jullie? Ga misschien overstappen van mijn vertrouwde ps3 naar ps4 :)

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:33
Er is al een bundel, oa te bestellen bij Bol.
PS4 met 1 controller + GTA V voor 439

Ik heb hem daar in ieder geval besteld ;)

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Ondertussen heeft bartsmit mijn bestelling al verzonden. Top! Weet ik zeker dat ik dinsdagavond even kan spelen.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:09
Eduardboon schreef op donderdag 13 november 2014 @ 18:20:
Ondertussen heeft bartsmit mijn bestelling al verzonden. Top! Weet ik zeker dat ik dinsdagavond even kan spelen.
Dat is bij Bart Smit altijd, dan is hij al aangemaakt bij Post.nl en ligt je pakket al klaar. Alleen zal de status pas maandag nacht veranderen, zodat hij dinsdag bezorgd wordt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• MartnK
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-11 22:47
Hier nog een gameplayvideo van 29 minuten op twitch!
http://jarrrk.com/GTAV/

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

• ASNNetworks
En officieel bevestigd door Rockstar dat de eerst volgende title update van GTA Online Heists zal bevatten.
We know you’re all excited for more Updates to come and we’ve got some really exciting stuff in the works to continue adding to, expanding and evolving the world of Grand Theft Auto Online – including the highly anticipated launch of Online Heists which will be available for all four consoles as the first GTA Online Update to happen after the game launches on PS4 and Xbox One. We’ll have some details on that very soon as well.
http://www.rockstargames.com/newswire

De Day One update zal dus niet Online Heists toevoegen, gezien die maandag uitkomt: voordat de PS4/X1 versie er dus is ;)

[ Voor 8% gewijzigd door ASNNetworks op 13-11-2014 19:57 ]

Ze moeten Heists hernoemen naar DNF. :P

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 22:57

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik heb een theorie, weet niet of het werkt:

Heb de pre-order versie nu gedownload (de hele middag bezig geweest........), maar er staat, logischerwijs: "play on 18/11/2014". Nu weet ik niet of Rockstar zelf op een knop moet drukken om te launchen of dat dit hardcoded is?

Nu dacht ik, ik pas de tijd aan, schakel internet uit en probeer hem op te starten -> no can do. Je moet verbonden zijn met live om te kunnen starten, want het staat nog in de store o.i.d.

Live = automatische tijdsynchronisatie. Dus... mogelijke oplossing: verbinding naar de NTP-servers blokkeren in de router.

Wat denken jullie?

Twitter

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Dennahz schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:53:

Heb de pre-order versie nu gedownload (de hele middag bezig geweest........), maar er staat, logischerwijs: "play on 18/11/2014". Nu weet ik niet of Rockstar zelf op een knop moet drukken om te launchen of dat dit hardcoded is?

Nu dacht ik, ik pas de tijd aan, schakel internet uit en probeer hem op te starten -> no can do. Je moet verbonden zijn met live om te kunnen starten, want het staat nog in de store o.i.d.

Live = automatische tijdsynchronisatie. Dus... mogelijke oplossing: verbinding naar de NTP-servers blokkeren in de router.

Wat denken jullie?
Wat denk je zelf? Op 18 november geven ze een activatie signaal waarna het spel pas kan draaien, heeft niets met je time setting te maken. Geloof mij maar, een digitale versie ga je niet eerder spelen dan dat Sony en/of Microsoft toe staan.....

Bij een disk versie ligt het iets anders ;)

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Dennahz schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:53:

Wat denken jullie?
LOL

Hier nog meer footage.

Van wat ik zo zie, is de draw distance voor het overige verkeer vrij goed te noemen. Zie geen pop-up.

http://www.dailymotion.co...meplay-footage_videogames

[ Voor 13% gewijzigd door bram1984 op 14-11-2014 08:08 ]

• Dennahz

Dennahz

Bullet NL schreef op donderdag 13 november 2014 @ 23:09:
[...]

Wat denk je zelf? Op 18 november geven ze een activatie signaal waarna het spel pas kan draaien, heeft niets met je time setting te maken. Geloof mij maar, een digitale versie ga je niet eerder spelen dan dat Sony en/of Microsoft toe staan.....

Bij een disk versie ligt het iets anders ;)
Waardeloos. De enige reden waarom ze zouden wachten met launchen is omdat ze elke distributeur de kans willen geven om ze te ontvangen, right? Zo irritant :p Je weet dat het spel op je console staat, maar er is geen mogelijkheid om hem op te starten.

Dacht wel dat ze het zelf moesten activeren. Ach ja, we hoeven dinsdag (wat een dag) ook niet meer te denken aan het downloaden van de game... wat heeft dat lang geduurd zeg! (de hele middag)

* Dennahz heeft geen geduld meer ;)

Twitter

Dennahz schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:29:
[...]

Waardeloos. De enige reden waarom ze zouden wachten met launchen is omdat ze elke distributeur de kans willen geven om ze te ontvangen, right? Zo irritant :p Je weet dat het spel op je console staat, maar er is geen mogelijkheid om hem op te starten.

Dacht wel dat ze het zelf moesten activeren. Ach ja, we hoeven dinsdag (wat een dag) ook niet meer te denken aan het downloaden van de game... wat heeft dat lang geduurd zeg! (de hele middag)

* Dennahz heeft geen geduld meer ;)
Andere kant is de kans wederom groot aanwezig dat er aantal winkels natuurlijk al maandag gaan verkopen, en volgens mij zit er geen activatie-datum op de disks.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:20
SinergyX schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:58:
[...]

Andere kant is de kans wederom groot aanwezig dat er aantal winkels natuurlijk al maandag gaan verkopen, en volgens mij zit er geen activatie-datum op de disks.
Dat dacht ik met de release vorig jaar ook maar rockstar zat er bovenop. Afaik is er in Nederland geen enkele disk te vroeg verkocht.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Frag1le
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 14:53
JeroenV_ schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:00:
Er is al een bundel, oa te bestellen bij Bol.
PS4 met 1 controller + GTA V voor 439

Ik heb hem daar in ieder geval besteld ;)
Ik vraag me af waarom je een bundel zou kopen?
Los zijn ze samen een stuk goedkoper.

PS4 los: € 359,-
GTA5 los: € 52,49
totaal: € 411,49 (incl verzending)

Zit er iets in die bundels wat dit prijsverschil verklaart, of is het gewoon dure GTA5 lucht in die bundeldoos?

• Dennahz

Dennahz

AtlAntA schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:43:
[...]

Dat dacht ik met de release vorig jaar ook maar rockstar zat er bovenop. Afaik is er in Nederland geen enkele disk te vroeg verkocht.
Ze halen ook alle gameplay filmpjes van YouTube en zo. Ach, dan maar wachten tot dinsdag he? Ik vind de launchdag wel wat stom - voor een weekend is beter, meer tijd om te gamen :p - maar ach, dan spelen we nog maar even wat andere games.

Ben heel benieuwd naar het echte verschil tussen 360 en ONE. Filmpjes zijn leuk, maar daar zie je toch niet de echte kwaliteit van de game.

Twitter

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 12:38
Bart Smit: 399 voor de PS4 gebundeld met GTA V (of FC4):

http://www.bartsmit.com/w...0151&ddkey=http:ClickInfo

• Frag1le
Kijk dat zijn de betere prijzen, bedankt voor de link!

• afca020
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Dennahz schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:05:
[...]

Ze halen ook alle gameplay filmpjes van YouTube en zo. Ach, dan maar wachten tot dinsdag he? Ik vind de launchdag wel wat stom - voor een weekend is beter, meer tijd om te gamen :p - maar ach, dan spelen we nog maar even wat andere games.

Ben heel benieuwd naar het echte verschil tussen 360 en ONE. Filmpjes zijn leuk, maar daar zie je toch niet de echte kwaliteit van de game.
Het is wel slim wat Rockstar doet, ze beperken voor de launch ook het aantal trailers dat gemaakt wordt. En de trailers die ze gebruiken zijn met name met in-game mechanics, zoals de firstperson view al getoond werd in gameplay. De hype, die altijd sterk vanzelf ontstaat, wordt een beetje tegengehouden zodat het resultaat nog groter lijkt. Een tegenvaller wordt zowat onmogelijk gemaakt.

Echter is Rockstar natuurlijk gewoon betrouwbaar, ook qua community, dus heb er het volste vertrouwen in. Met een knipoog richting Ubisoft. :*)

• NoGinryuGo
Ja, maar ik wil "de" aanbieding scoren :). Die van Bart Smit vind ik zeker niet slecht, maar volgens mij kan het nog beter. Dus ik wacht nog heel even. Maar ik vrees dat -ie dit jaar komt :*)
Ja mijn broers zitten ook op "de" aanbieding te wachten. Je weet wel dat Bart Smit nog 5% korting in de winkelwagen geeft en je dan op iets minder dan 380 komt?

• Frag1le
Kju schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:46:
Ja mijn broers zitten ook op "de" aanbieding te wachten. Je weet wel dat Bart Smit nog 5% korting in de winkelwagen geeft en je dan op iets minder dan 380 komt?
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/content/Kortingsweek

Nee dat is niet zo, GTA5 en PS4 + GTA5 bundel zijn uitgesloten van deze kortings actie.

• NoGinryuGo
Frag1le schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:00:
[...]

http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/content/Kortingsweek

Nee dat is niet zo, GTA5 en PS4 + GTA5 bundel zijn uitgesloten van deze kortings actie.
Klopt:

5% korting geldt niet op bundels, wel op losse PS.
10% korting voor games geldt niet voor GTAV en FC4.

Maar dan is die 399 deal toch nog wel aantrekkelijk. Zit je rond de 350 voor de ps4. Komt niet in de buurt van gemiste kans vorige week, maar ja, leven in het verleden levert niks op :)

• Frag1le
NoGinryuGo schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:02:
[...]

Klopt:

5% korting geldt niet op bundels, wel op losse PS.
10% korting voor games geldt niet voor GTAV en FC4.

Maar dan is die 399 deal toch nog wel aantrekkelijk. Zit je rond de 350 voor de ps4. Komt niet in de buurt van gemiste kans vorige week, maar ja, leven in het verleden levert niks op :)
Ook omdat ik hem net besteld heb en de voorwaarden al goed had gelezen.
In winkelwagen ging er dus niet 5% vanaf en ook de 1,99 bezorgkosten vervallen vervolgens weer.
Tevens staat er duidelijk bij, vandaag besteld morgen in huis om vervolgens weer te lezen dat hij geleverd wordt op 18 november.

Bartsmit zou dit duidelijker kunnen doen.
Jammer dat als hij schiet uit zijn auto in het eerste filmpje het raam gewoon heel blijft :?

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-11 00:27
Pannekoek81 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:57:
[...]

Jammer dat als hij schiet uit zijn auto in het eerste filmpje het raam gewoon heel blijft :?
Die is al kapot voordat hij schiet, bij die crash @1:50.

[ Voor 3% gewijzigd door SCARfaceE op 14-11-2014 13:01 ]

PSN ID: Beest41

SCARfaceE schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:00:
[...]

Die is al kapot voordat hij schiet, bij die crash @1:50.
d:)b idd, die had ik gemist.

Pfff vrijdag middag, nou dan hou ik er maar mee op voor vandaag. Klaar met werken :Y

Denk ergens dat FPS tijdelijk leuk zal zijn, maar dat toch weer snel over ga op het oude vertrouwde beeld.

[ Voor 15% gewijzigd door Pannekoek81 op 14-11-2014 13:04 ]

Ach als het mee zit draaien de servers ergens over 2 weken wel een keer stabiel, ik heb nog weinig haast de game direct te gaan spelen :P

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-11 18:20
Ik vraag mij eigenlijk af of ik nou iets betaald had bij het preorderen van GTA V voor de PS4 bij GM.. Zie laatste dagen dat anderen toch een mooiere aanbiedingen hebben..
of zitten er andere addertjes onder het gras?

Waarom zou ik dan 70,- betalen terwijl dat bij anderen tussen de 50 en 55 euri zou zijn..

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
mr_zippey schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:28:
Ik vraag mij eigenlijk af of ik nou iets betaald had bij het preorderen van GTA V voor de PS4 bij GM.. Zie laatste dagen dat anderen toch een mooiere aanbiedingen hebben..
of zitten er andere addertjes onder het gras?

Waarom zou ik dan 70,- betalen terwijl dat bij anderen tussen de 50 en 55 euri zou zijn..
Gamemania moet je nooit wat kopen behalve als je van de inruilacties gebruikt maakt. Ik ruil Shadow of Mordor in en krijg voor 20 euro GTA V mee. Dat is nog aardig. Losse games kopen zonder inruil betaal je daar inderdaad 20 euro te veel.

PSN: Oldzkoel

Verwijderd

Mijn handen beginnen nu ook wel te jeuken hoor. Kan niet zo zijn dat risifran de PS4 eerder heeft dan mij :( :(
Begin dan maar te wennen harrie. Achter elkaar rollen zonder misselijk te worden tijdens TDM ;)

Afbeeldingslocatie: http://giant.gfycat.com/HonorableFemaleAphid.gif

Verwijderd

Gaaf, thanks for posting.
Heb echt superveel zin!
Dinsdag om 09:00 een afspraak, rest van de dag heerlijk vrij.

Game uiteraard lekker op de PS store gepreordered, kan niet wachten :D

• power_user
Net es even met de gamemania gebeld of ze GTA toevallig een dag eerder in de verkoop doen. Dit was niet het geval, behalve als andere winkels het ook gaan doen. 8)7

Verwijderd

Kju schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:03:
Begin dan maar te wennen harrie. Achter elkaar rollen zonder misselijk te worden tijdens TDM ;)

[afbeelding]
Heb hem net besteld bij de Bartsmit. Ik kon de druk niet meer aan :o

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 09:01
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:22:
[...]

Heb hem net besteld bij de Bartsmit. Ik kon de druk niet meer aan :o
Nooooo :'(

Of trek wat kleding aan eerst :+

[ Voor 8% gewijzigd door MrMistral op 14-11-2014 14:37 ]

PSN: MrMistral

Gadsie dat ziet er helemaal zo lekker niet uit. Had toch wel wat meer grafische kracht verwacht.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• power_user
Niet beoordelen op een stream die daarna nog compressed wordt door Vimeo. T gaat uberultramoddervet wezen :D

Verwijderd

MrMistral schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:36:
[...]

Nooooo :'(

Of trek wat kleding aan eerst :+
Denk dat ik een 3e character ga aanmaken die nog knapper is dan de eerste 2 :+

@risifran: nu ben je niet alleen langzamer met racen, maar ook met bestellen >:)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2014 15:11 ]

power_user schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:06:
Niet beoordelen op een stream die daarna nog compressed wordt door Vimeo. T gaat uberultramoddervet wezen :D
Ja ik snap dat een stream een bepaalde compressie heeft hoor maar ik doelde meer op (bv) zijn hand op de gun. Ziet er gewoon niet echt fraai uit, echte shooters doen dat een heel stuk beter. Ook lijkt het wel alsof hij soms naar links richt en dan toch wat raakt wat voor hem staat :)

Ik ga hem lekker spelen met de camera achter me :)

Donstil schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:17:
[...]

Ja ik snap dat een stream een bepaalde compressie heeft hoor maar ik doelde meer op (bv) zijn hand op de gun. Ziet er gewoon niet echt fraai uit, echte shooters doen dat een heel stuk beter. Ook lijkt het wel alsof hij soms naar links richt en dan toch wat raakt wat voor hem staat :)

Ik ga hem lekker spelen met de camera achter me :)
Ik vraag me sowieso af of ik echt FPS zal spelen. Tijdens het deathmatchen achter elkaar rollen zie ik niet zitten als de camera meedraait..

Ik had het tweede filmpje nog niet gekeken (want : Werk enz 8) ) maar nu ik dat wel gedaan heb ga ik helemaal geen eerste persoon meer spelen. Op een of andere manier mist het magie, GTA games zijn altijd dusdanig groot dat je aan grafix wat moet inleveren. Dat is altijd goed te vergeven omdat je een hoop niet ziet juist doordat je in de derde persoon speelt.

Nu lijken al die schoonheidsfoutjes ineens enorm uitvergroot.
Kju schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:22:
[...]

Ik vraag me sowieso af of ik echt FPS zal spelen. Tijdens het deathmatchen achter elkaar rollen zie ik niet zitten als de camera meedraait..
Nou dat ook idd, worden we kotsmisselijk van allemaal 8)7

Ik heb live een stream gezien. Hoewel die al zwaar gedowngrade was is het detailniveau wel heel hoog. Ik denk dat je verrast zal zijn als het eenmaal zo ver is. :)

• ASNNetworks
Je kan niet teveel oordelen over grafische kwaliteit als je de 2 filmpjes kijkt die ik gepost heb. Dat is een recording van een Twitch livestream, weer gepost op Vimeo. Dus een stream van een recording van een stream :P Denk dat de game erg mooi gaat worden. Heb er in ieder geval erg zin in :D

• AtlAntA
  • Laatst online: 11:20
Op gamersyde staan de trailers ook. Speel die af op je tv en je krijgt een goed idee hoe het daadwerkelijk wordt.

Ik zit er niet over in dat het niet mooi is. Als die framerate maar goed is en er zo weinig mogelijk pop in is.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

Er streamt nu een Nederlander op Twitch de ps4 versie.

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-11 10:29
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 18:27:
Er streamt nu een Nederlander op Twitch de ps4 versie.
.... link?

Aaah hier duidelijke beelden van de ps4 versie! https://www.youtube.com/watch?v=FBfaTr8a9EI

[ Voor 20% gewijzigd door swoutr op 14-11-2014 21:18 ]

• MartnK
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-11 22:47
Volgens mij heeft heel Frankrijk hem al thuis liggen.
Ik heb al 5 verschillende franse streams gezien op twitch.

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

• swoutr
MartnK schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:20:
Volgens mij heeft heel Frankrijk hem al thuis liggen.
Ik heb al 5 verschillende franse streams gezien op twitch.
Zou je er een kunnen posten?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:06
swoutr schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:13:
[...]

.... link?

Aaah hier duidelijke beelden van de ps4 versie! https://www.youtube.com/watch?v=FBfaTr8a9EI
Aaand its gone :o
Was vorig jaar met GTA V net zo, Fransen spelen als eerst en Rockstar grijpt hard in tegen streams ;)

• swoutr
Haha ja grappig om te zien, video op youtube nu al weg, had net een werkende stream, binnen 5 min offline haha. Werknemers die nu hardcore filmpjes aan het zoeken zijn en offline halen / bannen.
Nieuwe wagens staan op social club

Dinka blista compact
Afbeeldingslocatie: http://socialclub.rockstargames.com/images/games/GTAV/vehicles/974x400/blista-compact.jpg

Dinka gogo
Afbeeldingslocatie: http://socialclub.rockstargames.com/images/games/GTAV/vehicles/974x400/blista-monkey.jpg

Monster truck
Afbeeldingslocatie: http://socialclub.rockstargames.com/images/games/GTAV/vehicles/974x400/marshall.jpg

Dukes
Afbeeldingslocatie: http://socialclub.rockstargames.com/images/games/GTAV/vehicles/974x400/duke-o-death.jpg

Declasse burger shot stallion
Afbeeldingslocatie: http://socialclub.rockstargames.com/images/games/GTAV/vehicles/974x400/stallion-burger.jpg
Pagina: 1 ... 59 ... 118 Laatste

Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.

<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]

Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch