Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-10 22:20

Frits Flits

SOUND! Designer

Krijg elke keer full players als ik de sessie van o.a. Ozzie join

edit: nog steeds

Hoe zit het nou?

[ Voor 23% gewijzigd door Frits Flits op 02-06-2014 20:41 ]

specs

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 09:01
De Playlist gaat beginnen!!!!
DigitalError schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 19:59:
Playlist Tuesday is about to begin!

klein minpuntje, er zit blijkbaar een lvl in voor 8 pers. dus is heel de playlist voor 8 personen.
mocht het nou vol zijn en er zijn nog meer mensen online, kunnen jullie zelf nog een 2e starten.

dit is de link om hem toe te voegen:
http://socialclub.rocksta...st/O_n8tGNrcEmkrZjRpyQiUg

Edit 2: ik ga de lijst ff snel aanpassen

Edit 3: waar blijven jullie mensen? we kunnen niet eens beginnen omdat de eerste race een minimum van 6 spelers heeft :S

PSN: MrMistral

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-11 08:55
Het kwam langzaam op gang, maar uiteindelijk was het druk genoeg.
Ik was niet kapot van bepaalde onderdelen van de playlist :P

PSN: proditaki specs

Ik ook niet, maar wel veel gelachen. En ik heb gewonnen dus dat is altijd goed :P

Verwijderd

proditaki schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:29:
Het kwam langzaam op gang, maar uiteindelijk was het druk genoeg.
Ik was niet kapot van bepaalde onderdelen van de playlist :P
Ik heb de maps van bamihapje gelijk gebookmarked _/-\o_
Verder veel gelachen idd en de platinum DNF-award binnengehaald. Kan ik me eindelijk richten op de "Longest Loosing Strike Ever-Award".

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2014 12:49 ]

Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:47:
[...]

Ik heb de maps van bamihapje gelijk gebookmarked _/-\o_
Verder veel gelachen idd en de platinum DNF-award binnengehaald. Kan ik me eindelijk richten op de "Longest Loosing Strike Ever-Award".
Het gaat om het meedoen en niet om het winnen toch? :P

• MrMistral
Het was zeker mooi! Veel gelachen inderdaad. Kan iedereen ook aanbevelen om zelf iets te maken voor de volgende keer. Maakt namelijk niet uit of je het serieus of niet serieus aanpakt. Teksten als "wie verzint dit", "meen je niet", "ongelooflijk", "wat een kutmap" komen standaard elke map wel 1x terug :P En er zaten echt een paar goed uitgedachte tussen. Wel weinig captures en dm :+

[ Voor 12% gewijzigd door MrMistral op 04-06-2014 14:34 ]

Ja die hohoho van Fritsflits... Ik piste bijna in mijn broek van het lachen toen ik daar voor het eerst aankwam haha

Verwijderd

ja viezefrits!!!! En die chickies konden nog goed schieten ook.

• proditaki
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 14:44:
Die waren idd redelijk hardnekkig.
Hoog Jersey Shore gehalte ook :+

• proditaki
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 14:44:
Lol ik zie nu pas je profielfoto.. "De vieze man" _/-\o_

• proditaki
GVD constant saving failed k*t rockstar

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

proditaki schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 20:00:
GVD constant saving failed k*t rockstar
Misschien toch eens minder glitchen ;)

• proditaki
nah had vandaag niet eens wat geglitched

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Gisterenavond kon ik geen missie starten. Jammer, beetje freemode battle gedaan met Speed.
Volgens mij kwam het door onderhoud wat uitgevoerd ging worden. Gelukkig ging crew vs crew al niet door.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

_Xenad_ schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 08:46:
Gisterenavond kon ik geen missie starten. Jammer, beetje freemode battle gedaan met Speed.
Volgens mij kwam het door onderhoud wat uitgevoerd ging worden. Gelukkig ging crew vs crew al niet door.
Dat onderhoud was toch op Maandag?

• _Xenad_

_Xenad_

Hmmm. vreemd dan. Was het gewoon een storing.
Heeft Ozzie weer mazzel dat hij er maandag was en niet woensdag want eigenlijk heeft ie niks gemist.
Was dit handelen met voorkennis van Ozzie? ;)

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
_Xenad_ schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:23:
Hmmm. vreemd dan. Was het gewoon een storing.
Heeft Ozzie weer mazzel dat hij er maandag was en niet woensdag want eigenlijk heeft ie niks gemist.
Was dit handelen met voorkennis van Ozzie? ;)
Het was idd een storing.

https://support.rockstarg.../en-us/articles/200426246
6/4/14: We are investigating reports of players receiving errors when attempting to join a job, including "The Rockstar game services are unavailable right now. Please try again later. Return to GTA Online." Please stay tuned to this page for updates.

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
Volgens de website is het nog steeds een storing....

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Verwijderd

Volgens mij is de storing begonnen nadat ik mijn Capture map heb gepublishd gisteren >:)

• proditaki
Ik had een combinatie van falende Rockstar servers in combinatie met falende DNS servers van Tweak.. dus dat ging sowieso lekker.

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-10 14:11

fdisk

XBL: fd1sk

hmm, ze hebben de melding dat ze ermee bezig waren weggehaald in plaats van erbij te zetten dat het is opgelost. De uitroeptekens bij alle services zijn in ieder geval weg, ben benieuwd, kan nu nog niet proberen...
even met rutger de nieuwe boot te water gelaten, alleen jammer dat toen hij eenmaal in het water lag hij niet meer terug op de aanhanger wilde :P

Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/0_020_zps8127f33a.jpg

• proditaki
Smokie and the Bandit (en de politie)
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/2777/JgMbqES_J0SZnlenNoYDmQ/0_0.jpg

proditaki schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 20:40:
[afbeelding]
ging goed he die drank bezorgen :P

Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/0_022_zps47e5af75.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door RubenSaurus op 07-06-2014 20:44 ]

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

mooie foto hoor :)

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Ik hoop dat ik vanavond wel me wapens weer heb. Je bent toch behoorlijk in het nadeel tijdens de TDM.
Waarom ben je meteen alle goeie wapens kwijt?

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Assassins8913 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 10:18:
Ik hoop dat ik vanavond wel me wapens weer heb. Je bent toch behoorlijk in het nadeel tijdens de TDM.
Ligt dat niet gewoon aan de instellingen van de TDM? Forced vs Forced+Picked up of Owned.

Verwijderd

Assassins8913 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 10:18:
Heb dit ook al eens gehad. Heb toen alle wapens opnieuw gekocht.....

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Good Fella schreef op zondag 08 juni 2014 @ 11:28:
[...]

Ligt dat niet gewoon aan de instellingen van de TDM? Forced vs Forced+Picked up of Owned.
Nee ik was in dit geval de enige plus in freemode ook wapens kwijt. Klopte heel veel niet kon bv geen stickys gooien tijdens gta race maar stapte ik uit weer wel 😔

Maar goed nieuws heb de wapens weer terug 😃😃😃😃 en voor niks :)

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Assassins8913 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 20:33:
[...]

Nee ik was in dit geval de enige plus in freemode ook wapens kwijt. Klopte heel veel niet kon bv geen stickys gooien tijdens gta race maar stapte ik uit weer wel 😔

Maar goed nieuws heb de wapens weer terug 😃😃😃😃 en voor niks :)
Nou weer slecht nieuws en vooral raar. In freemode heb ik alle wapens doen we een TDM met eigenwapens ben ik weer alle wapens kwijt die van de updates. :( Dan kan je gewoon meteen stoppen want je bent nergens tegen iemand die wel die wapens heeft.

Baal er goed van :(

• HardHouse
Ik raak ze ook geregeld kwijt, ze komen wel steeds vanzelf weer terug.
Ik heb alleen het geluk dat ik ze in een dm wel steeds heb...
Er zijn 4 dagen serveronderhoud (nog 2 te gaan) hopelijk word dit daar gefixed al denk ik eerder dat het wachten is op de volgende update (heists ergens komende 2 weken al geloof ik al niet meer dat ze dat gaan halen)

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

proditaki schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 20:40:
[afbeelding]
smokey is politie :)

★ What does that mean? ★

• falcon123
  • Niet online
AWWWWWWWWWWWWWW YEAAAAHHHHHH GTA V VOOR DE PS4 !!!!!!!!!!!!!!!! :D Nu ook nog ff voor de PC :D

Komt in de herfst uit....

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-11 19:44

Fixer

FP ProMod

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01

JAJAJAJAAAAAAAAA oook naar PCCCCCCCCCCCCC :D:D:D:d/D

PC MASTER RACE
PC MASTER RACE PC MASTER RACE
PC MASTER RACE
v
v
PC MASTER RACE v
PC MASTER RACE v
PC MASTER RACE
PC MASTER RACE

• MrMistral
Zie jullie in de herfst op de PS4!!

• falcon123
  • Niet online
Asgaro schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 05:03:
[video]

JAJAJAJAAAAAAAAA oook naar PCCCCCCCCCCCCC :D:D:D:d/D

PC MASTER RACE
PC MASTER RACE
v
v
PC MASTER RACE v
PC MASTER RACE v
PC MASTER RACE
PC MASTER RACE
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

http://www.rockstargames....all-to-PlayStation-4-Xbox

Blijkbaar gaat je GTA V stats gewoon via social club en niet platform afhankelijk...

GTA V PC heeft weer een video editor haha fuck yeah :D

[ Voor 9% gewijzigd door falcon123 op 10-06-2014 05:31 ]

In addition, the current community of players will have the ability to transfer their Grand Theft Auto Online characters and progression to their choice of PlayStation 4, Xbox One or PC. :)

PSN: Kjujay

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-11 13:05

BaRF

bijna kerst

FEEEEEEST! :D

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• lapzwans
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-11 18:50
Hopelijk is de aiming niet zo bagger als bij de xbox360 versie.

Afbeeldingslocatie: http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--2q2IXYc_--/c_fit,fl_progressive,q_80,w_636/191e108zpjgh7gif.gif

• proditaki
Ben benieuwd of ik mijn stats op meerdere platforms tegelijk kan blijven gebruiken, bijv op PS3 en PS4.
Het is natuurlijk leuk om op PC of PS4 te spelen.
Maar als de crew voornamelijk op PS3 blijft, wil ik dat ook blijven doen.

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11 17:15
Eindelijk! Hopelijk maken ze het nu ook waar en kan ik dit najaar weer wat pc uurtjes maken :)

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 19:16

Pykow

Angelo OTR

Ik hoop op een goede fps van minimaal 60 op de pc en niet zn slechte poort als gta IV

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:20
Ik zag dat je hem her en der al kan pre-orderen voor de PC (Steam key bij G2Play bijvoorbeeld). Ik weet niet of dat zinnig is, in de zin van dat er misschien nog meer officieuze pre-order acties te verwachten zijn?

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11 17:15
Ik denk dat een hoop winkels hem al als pre-order willen aanbieden na de officiële aankondiging...
Snel de ongeduldige mensen binnenhalen!

Ik wacht nog even :)

• falcon123
  • Niet online
Nice, GTA V is blijkbaar dus gewoon via Steam te verkrijgen aangezien GTA V al in de store staat.

http://store.steampowered.com/app/271590/

Verwijderd

Laat ze ajb de extra kracht van de nieuwe consoles gebruiken om auto's niet te laten verdwijnen op het moment dat je aan de andere kant van een straat bent! Als ik zin hebt om een straat vol met auto's te proppen om tenslotte te zien wat er gebeurd als ik de boel opblaas zit ik niet te wachten op een straat vol met verkeer die opeens reset op het moment dat ik weg loop. :p
Wat je nu ziet is dat iedere nieuwe gen GTA games er mooier uitziet etc. maar dit probleem blijven ze maar houden, zou zeggen dat nu het moment is om daar wat aan te doen met al die extra kracht.

Maar ik heb me toch een partij zin om GTA V nog eens te gaan spelen, dit keer op mn PS4. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2014 13:14 ]

• _Xenad_

_Xenad_

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:12:
Laat ze ajb de extra kracht van de nieuwe consoles gebruiken om auto's niet te laten verdwijnen op het moment dat je aan de andere kant van een straat bent! Als ik zin hebt om een straat vol met auto's te proppen om tenslotte te zien wat er gebeurd als ik de boel opblaas zit ik niet te wachten op een straat vol met verkeer die opeens reset op het moment dat ik weg loop. :p
Wat je nu ziet is dat iedere nieuwe gen GTA games er mooier uitziet etc. maar dit probleem blijven ze maar houden, zou zeggen dat nu het moment is om daar wat aan te doen met al die extra kracht.

Maar ik heb me toch een partij zin om GTA V nog eens te gaan spelen, dit keer op mn PS4. :)
Denk niet dat ik het kan opbrengen om op de ps4 opnieuw te beginnen.
Als ie ooit in de budget bak ligt, wil ik hem wel meenemen om eens het vergelijk te kunnen maken.
Maar wie weet misschien toch wel. Blijft een geweldig spel en met de huidige 'skills' single player opnieuw spelen heeft ook wel iets. >:)

Ik heb twee keer tot de eerste heist gespeeld en de single player daarna steeds laten liggen omdat ik online te leuk vond. Nu bewaar ik het voor op de PS4. En xenad, je hoeft niet opnieuw te beginnen in Online, je neemt je stats mee ;)

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Ik had nog iets van heb de ps4 niet nodig maar nu twijfel ik toch steeds meer :)
High density traffic kan dus ook gewoon op de ps3 :P
Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/0_053_zps791a2965.jpg

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:12:

Dat is wel de bedoeling ja. Ik hoop dat deze game ook lekker draait op mijn pc. :)
Ontwikkelaar Rockstar Games onthult dat Grand Theft Auto V voor de pc, PlayStation 4 en Xbox One onder meer een verbeterende draw distance (hoe ver je kunt kijken), meer texture-details en meer verkeer op de weg krijgt.

Het betreft een deel van alle nieuwe features ten opzichte van de originele game voor de PlayStation 3 en Xbox 360. Ook vind je nieuwe dieren in het wild, zijn de weer- en schade-effecten geüpgraded en ontdek je 'allerlei nieuwe details,' aldus Rockstar.

Tot slot krijgt de pc-versie als enige een video editor waarmee je zelf gameplay opneemt en monteert tot een film.
http://www.eurogamer.nl/articles/2014-06-11-rockstar-onthult-nieuwe-features-gta-v-voor-pc-ps4-en-xbox-one

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:45
Voor de PC versie mag ik dan waarschijnlijk mijn GTX 570 gaan vervangen als ik alles op zijn mooist wil zetten. Zo liep GTA4 niet echt perfect op een GTX 260 wanneer je op 1080p speelt met alles max. Dat ging pas goed met de GTX 570. Ik denk dat je voor GTA5 dan als snel op een GTX770 uit komt. Mogelijk zal dat zelfs niet genoeg zijn. Heb alleen geen zin om meer dan EUR 400,- te gaan uitgeven voor een nieuwe videokaart :P

Tevens hoop ik dat weer de 360 controller wordt ondersteunt. Dat speelt lekker bij het racen en vliegen :7

[ Voor 11% gewijzigd door Sir_Hendro op 16-06-2014 13:16 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Een GTX 570 lijkt me idd aan de magere kant voor GTA V, een 580 (Ti) had misschien nog net gekund.
Het blijven toch aanbevolen settings. Ik hoop dat ik met mijn GTX 670 wel even vooruit kan.

• proditaki
Ik denk dat ik met 2 keer een R9 280X in Xfire toch een aardig eind moet komen :)

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

DigitalError schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:52:
[afbeelding]
:D _/-\o_

• Pykow
  • Laatst online: 21-11 19:16

Pykow

Angelo OTR

Sir_Hendro schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:09:
Voor de PC versie mag ik dan waarschijnlijk mijn GTX 570 gaan vervangen als ik alles op zijn mooist wil zetten. Zo liep GTA4 niet echt perfect op een GTX 260 wanneer je op 1080p speelt met alles max. Dat ging pas goed met de GTX 570. Ik denk dat je voor GTA5 dan als snel op een GTX770 uit komt. Mogelijk zal dat zelfs niet genoeg zijn. Heb alleen geen zin om meer dan EUR 400,- te gaan uitgeven voor een nieuwe videokaart :P

Tevens hoop ik dat weer de 360 controller wordt ondersteunt. Dat speelt lekker bij het racen en vliegen :7
Hopelijk hebben ze er nu meer tijd besteed aan de PC versie, maar ik ben bang van niet.
GTA IV draaide echt verschrikkelijk slecht, zelfs op een dikke pc, had het drops onder de 60FPS.

hopelijk is GTA 5 een stuk beter geoptimaliseerd.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• HardHouse
Denk dat de PC versie beter zal zijn dan vorige ports aangezien de X One en PS4 veel meer op een PC lijken dus als GTA V op PC slecht is dan zal ie dat op die 2 consoles ook zijn en dat verwacht ik absoluut niet....

DigitalError schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:52:
[afbeelding]
Kan, maar altijd met een zeer gelimiteerd soort aan auto's, je zal altijd maar een 4-5 modellen zien, nooit andere auto's.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• proditaki
SinergyX schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:16:
[...]

Kan, maar altijd met een zeer gelimiteerd soort aan auto's, je zal altijd maar een 4-5 modellen zien, nooit andere auto's.
Zodra je "de straat op gaat" wordt een set auto's ingeladen.
Deze set zie je vervolgens overal.

Ik kan me voorstellen dat bij een PS4 of PC deze set uit een groter aantal auto's bestaat.

• proditaki

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-11 15:46
In de winter.... Niet te geloven.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-11 16:20
hopelijk kan je hem voor 10 a 15,- upgraden van ps3 naar ps4 of van 360 naar one.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Pc pas in januari. wat heb ik daar de pest in, wacht al zolang op het spel. Kan beter richting een console gaan zo, die hebben onderhand spellen een jaar eerder. Maar goed, dat de next-gen/gameplay veel goed mag maken.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Dan blijven de pc's en consoles koeler, terwijl ze gebukt gaan onder al dat grafische geweld (or that's what I'm hoping for anyway :') )

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:23

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Is er ooit al eens iets door Rockstar gezegt over een eventueel upgrade programma? Of juist ontkent dat dit er niet komt?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:10

JB

Cédric roelt!

Gisteren belde een buurjongetje bij mij aan met de vraag of ik hem kon helpen om de GTA V demo te installeren omdat ie een pc een weekje mag testen om te kijken of deze game goed performed. Nu zie ik sowieso dat de game wederom uitgesteld is voor de PC maar als ik zoek op een demo kom ik hele enge sites tegen. Op de rockstargames site is ook geen demo te vinden. Kan ik daaruit afleiden dat er helemaal geen demo voor de pc is?

Mijn boefje is liev!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
JB schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:03:
Gisteren belde een buurjongetje bij mij aan met de vraag of ik hem kon helpen om de GTA V demo te installeren omdat ie een pc een weekje mag testen om te kijken of deze game goed performed. Nu zie ik sowieso dat de game wederom uitgesteld is voor de PC maar als ik zoek op een demo kom ik hele enge sites tegen. Op de rockstargames site is ook geen demo te vinden. Kan ik daaruit afleiden dat er helemaal geen demo voor de pc is?
GTA V Demo? Heb ik iets gemist? 8)7

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
JB schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:03:
Er is helemaal geen GTA V PC demo, zal ook wel niet komen voor de 4 maanden?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Er is geen demo (eigenlijk heeft geen enkel spel tegenwoordig nog een demo), en GTAV is niet uitgesteld voor de PC, komt gewoon uit wanneer het uit hoort te komen.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:46
Er komt ook geen demo, dus dan kun je lang zoeken of je haalt 'wat anders' binnen ;)

• HardHouse
Chaoss schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 20:38:
Is er ooit al eens iets door Rockstar gezegt over een eventueel upgrade programma? Of juist ontkent dat dit er niet komt?
Voor zover ik weet beide niet en als het er wel is dan vast niet voor mensen met fysieke discs....
Rockstar kennende zal t wel gewoon 60 euro worden....

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Dan wacht ik wel tot hij in de budget bak ligt, wil best GTA5 no eens op de PS$ spelen, maar ga er niet de volle mep voor betalen als ik niet mijn PS3 disc versie kan upgraden.

• basjuhh
Precies, hopelijk kunnen we hem van ps3 naar ps4 upgraden gratis of tegen lagere kosten dan hem opnieuw voor 60,- te moeten kopen. Hopelijk geeft R* hier binnenkort antwoord op.

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 23:08
Tuurlijk doen ze dat niet. Hoe moet R* nu weten of jij GTA V nog in je bezit hebt...

• WouterT13
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 20:01
t mac schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:54:
Tuurlijk doen ze dat niet. Hoe moet R* nu weten of jij GTA V nog in je bezit hebt...
Door bijvoorbeeld een omruilactie te doen in verschillende winkels.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

In het verleden werkte dat bij andere PS3 games met een voucher code waarmee je de PS4 versie kon downloaden en dan moest je tijdens het spelen ook de PS3 disc in je PS4 hebben zitten. Maar dat was bij games die vlak voor/na de launch van de PS4 uitkwamen, GTA is natuurlijk nooit geleverd met een upgrade voucher.

Omruilen in de winkel lijkt me wat omslachtig en te veel geregel voor rockstar. Zou toch mooi zijn als ze met een systeem komen waarbij je de PS3 disc plaatst en zo kunt upgraden.

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-10 22:20

Frits Flits

SOUND! Designer

Enige voucher die erbij zat, was die ene voor de zappelin bij de pre-orders destijds

specs

Via social club? Er is vast wel te achterhalen wie wanneer voor het laatst online was en hoe vaak de laatste x periode.

Maar goed, gaat gewoon volle mep worden.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

hoezo via social club, kan toch gewoon met de PS3 disc in je PS4, die kan op die manier prima als controle middel dienen.

Maar het zal inderdaad wel volle mep worden, jammer dan was het bij AC: Black Flag en al die ander games toch beter geregeld.

Chaoss schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:36:
hoezo via social club, kan toch gewoon met de PS3 disc in je PS4, die kan op die manier prima als controle middel dienen.

Maar het zal inderdaad wel volle mep worden, jammer dan was het bij AC: Black Flag en al die ander games toch beter geregeld.
Geen idee of dat werkt bij een PS4, maar ik kan de 360 disc in m'n one stoppen, alleen zal deze niet werken. Maar goed, ze kunnen het vast wel zien, alleen willen ze het ook? Waarom zouden ze, het verkoopt toch wel weer.

Ondanks dat er toch wel wat min punten zijn in het spel, zoals online heist (huh wat?, juist waar zijn ze na een jaar), het vote scherm is beroerd zodra je meer dan 4 spelers hebt. 99% krijg je dan een race of deathmatch voorgeschoteld. Goed, grote kans dat ik het spel wederom zal halen :X

[ Voor 19% gewijzigd door Pannekoek81 op 17-09-2014 15:08 ]

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
http://www.gamespot.com/a...etting-new-/1100-6422284/
ben blij dat we dat ook krijgen :-) geef mij die seaplane maar

• basjuhh
Digitale aankopen van PSN kan men zo inzien en bepalen of je er recht op hebt. Daarnaast kan men een check doen m.b.t. de blu-ray schijfje, deze hebben allen een ander id naar mijn weten en dan kan je aangeven 1x id gebruikt, geen upgrade meer voor de volgende eigenaar van het schijfje.

Maargoed ben inderdaad bang dat we gewoon de volle mep mogen betalen...
Ik lees net dat de pre-order voor PS4 al op PSN staat (en dat er minimaal 50 GB nodig is), iemand het al gezien?
Nu eerst nog bepalen of ik het op schijf koop of als download uit de US Store..

Afbeeldingslocatie: http://www11.pic-upload.de/02.10.14/7tyyfcd25qn.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Kju op 02-10-2014 10:26 ]

Verwijderd

Kan echt niet wachten totdat de PC versie word gereleased...
Veel getwijfeld, retail of toch digitaal.. net toch maar in de US Store een pre-order geplaatst :)
18 november.. |:(

• DutchManticore
  • Laatst online: 01-03 10:02
Ja right.
Jullie gaan gewoon de volle pond betalen hoor.

Ze zijn nogal gek. Dat is nu juist de hele reden dat ze zo lang hebben gedaan over aankondiging en release.
Zodat iedereen gewoon nogmaals de console versie dan wel PC versie koopt..

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
http://www.rockstargames....utm_campaign=gtav10282014

Voor spelers die ook al de ps3/xbox360 hebben gekocht komt Rockstar die tegemoet :9

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-11 23:26
Heeft iemand een idee wanneer GTA V in de xbox store verschijnt?

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Zombymario schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:43:
http://www.rockstargames....utm_campaign=gtav10282014

Voor spelers die ook al de ps3/xbox360 hebben gekocht komt Rockstar die tegemoet :9
Heb mijn ps3 en gta allang verpatst, maar hiervan kan ik dus ook profiteren!

Waar is de preorder het goedkoopst?

[ Voor 3% gewijzigd door FaceDown op 07-11-2014 21:53 ]

Groetjes, FaceDown.

De officiele pre-order winkels verkopen bijna allemaal tegen adviesprijs (69,-) toen ik voor het laats keek. Ik kan de link niet meer vinden maar pre-order kan in NL in ieder geval bij Game Mania, Bart Smit en bol.com, je kan ook een order plaatsen bij rockstarwarehouse.com, ik dacht dat bol.com een tientje goedkoper was.

Twijfelde wel om geen pre-order te plaatsen, misschien is er wel een retailer die eerder uitlevert of in de losse verkoop gaat en dan kan ik eerder spelen, die cashbonus boeit me niet zo. Uiteindelijk toch in de amerikaanse PSN winkel besteld omdat ik deze game liever digitaal wil hebben.

Edit: bol.com € 59.99, bart smit ook maar bij bart smit "Reserveer nu Grand Theft Auto 5 en ontvang bij aankoop een 5 euro Bart Smit Cadeaucard en 1.000.000 dollar in game 'money' t.w.v. 20 euro!"

[ Voor 15% gewijzigd door Kju op 08-11-2014 00:13 ]

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:07
Wehkamp.nl biedt de XBOX One versie aan voor 52,50 (+ 1,95 verzendkosten). Alleen vandaag nog volgens mij, aangezien de korting afloopt.

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Pagina: 1 ... 58 ... 118 Laatste

Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.

<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]

Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch