Krijg elke keer full players als ik de sessie van o.a. Ozzie join
edit: nog steeds
Hoe zit het nou?
edit: nog steeds
Hoe zit het nou?
[ Voor 23% gewijzigd door Frits Flits op 02-06-2014 20:41 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Frits Flits op 02-06-2014 20:41 ]
DigitalError schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 19:59:
Playlist Tuesday is about to begin!
klein minpuntje, er zit blijkbaar een lvl in voor 8 pers. dus is heel de playlist voor 8 personen.
mocht het nou vol zijn en er zijn nog meer mensen online, kunnen jullie zelf nog een 2e starten.
dit is de link om hem toe te voegen:
http://socialclub.rocksta...st/O_n8tGNrcEmkrZjRpyQiUg
Edit 2: ik ga de lijst ff snel aanpassen
Edit 3: waar blijven jullie mensen? we kunnen niet eens beginnen omdat de eerste race een minimum van 6 spelers heeft
PSN: MrMistral
PSN: proditaki specs
Verwijderd
Ik heb de maps van bamihapje gelijk gebookmarkedproditaki schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:29:
Het kwam langzaam op gang, maar uiteindelijk was het druk genoeg.
Ik was niet kapot van bepaalde onderdelen van de playlist
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2014 12:49 ]
Het gaat om het meedoen en niet om het winnen toch?Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:47:
[...]
Ik heb de maps van bamihapje gelijk gebookmarked
Verder veel gelachen idd en de platinum DNF-award binnengehaald. Kan ik me eindelijk richten op de "Longest Loosing Strike Ever-Award".
PSN: Kjujay
[ Voor 12% gewijzigd door MrMistral op 04-06-2014 14:34 ]
Die waren idd redelijk hardnekkig.Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 14:44:
ja viezefrits!!!! En die chickies konden nog goed schieten ook.
Lol ik zie nu pas je profielfoto.. "De vieze man"Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 14:44:
ja viezefrits!!!! En die chickies konden nog goed schieten ook.
Misschien toch eens minder glitchenproditaki schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 20:00:
GVD constant saving failed k*t rockstar
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Dat onderhoud was toch op Maandag?_Xenad_ schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 08:46:
Gisterenavond kon ik geen missie starten. Jammer, beetje freemode battle gedaan met Speed.
Volgens mij kwam het door onderhoud wat uitgevoerd ging worden. Gelukkig ging crew vs crew al niet door.
Ja, dit was dan ook geen gepland onderhoud.
Nederlandse PS5 clan / 30+
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Het was idd een storing._Xenad_ schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:23:
Hmmm. vreemd dan. Was het gewoon een storing.
Heeft Ozzie weer mazzel dat hij er maandag was en niet woensdag want eigenlijk heeft ie niks gemist.
Was dit handelen met voorkennis van Ozzie?
6/4/14: We are investigating reports of players receiving errors when attempting to join a job, including "The Rockstar game services are unavailable right now. Please try again later. Return to GTA Online." Please stay tuned to this page for updates.
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Verwijderd
Volgens mij is de storing begonnen nadat ik mijn Capture map heb gepublishd gisterenfalcon123 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:25:
[...]
Het was idd een storing.
https://support.rockstarg.../en-us/articles/200426246
[...]
ging goed he die drank bezorgenproditaki schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 20:40:
Smokie and the Bandit (en de politie)
[afbeelding]
[ Voor 23% gewijzigd door RubenSaurus op 07-06-2014 20:44 ]
mooie foto hoorDigitalError schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 20:42:
[...]
ging goed he die drank bezorgen
[afbeelding]
Ligt dat niet gewoon aan de instellingen van de TDM? Forced vs Forced+Picked up of Owned.Assassins8913 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 10:18:
Ik hoop dat ik vanavond wel me wapens weer heb. Je bent toch behoorlijk in het nadeel tijdens de TDM.
Waarom ben je meteen alle goeie wapens kwijt?
Verwijderd
Heb dit ook al eens gehad. Heb toen alle wapens opnieuw gekocht.....Assassins8913 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 10:18:
Ik hoop dat ik vanavond wel me wapens weer heb. Je bent toch behoorlijk in het nadeel tijdens de TDM.
Waarom ben je meteen alle goeie wapens kwijt?
Nee ik was in dit geval de enige plus in freemode ook wapens kwijt. Klopte heel veel niet kon bv geen stickys gooien tijdens gta race maar stapte ik uit weer wel 😔Good Fella schreef op zondag 08 juni 2014 @ 11:28:
[...]
Ligt dat niet gewoon aan de instellingen van de TDM? Forced vs Forced+Picked up of Owned.
Nou weer slecht nieuws en vooral raar. In freemode heb ik alle wapens doen we een TDM met eigenwapens ben ik weer alle wapens kwijt die van de updates.Assassins8913 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 20:33:
[...]
Nee ik was in dit geval de enige plus in freemode ook wapens kwijt. Klopte heel veel niet kon bv geen stickys gooien tijdens gta race maar stapte ik uit weer wel 😔
Maar goed nieuws heb de wapens weer terug 😃😃😃😃 en voor niks
smokey is politieproditaki schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 20:40:
Smokie and the Bandit (en de politie)
[afbeelding]
★ What does that mean? ★
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAsgaro schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 05:03:
[video]
JAJAJAJAAAAAAAAA oook naar PCCCCCCCCCCCCC :D:D:D:d/D
PC MASTER RACE
PC MASTER RACE PC MASTER RACE
PC MASTER RACE
v
v
PC MASTER RACE v
PC MASTER RACE v
PC MASTER RACE
PC MASTER RACE
[ Voor 9% gewijzigd door falcon123 op 10-06-2014 05:31 ]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2014 13:14 ]
Denk niet dat ik het kan opbrengen om op de ps4 opnieuw te beginnen.Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:12:
Laat ze ajb de extra kracht van de nieuwe consoles gebruiken om auto's niet te laten verdwijnen op het moment dat je aan de andere kant van een straat bent! Als ik zin hebt om een straat vol met auto's te proppen om tenslotte te zien wat er gebeurd als ik de boel opblaas zit ik niet te wachten op een straat vol met verkeer die opeens reset op het moment dat ik weg loop.![]()
Wat je nu ziet is dat iedere nieuwe gen GTA games er mooier uitziet etc. maar dit probleem blijven ze maar houden, zou zeggen dat nu het moment is om daar wat aan te doen met al die extra kracht.
Maar ik heb me toch een partij zin om GTA V nog eens te gaan spelen, dit keer op mn PS4.
Dat is wel de bedoeling ja. Ik hoop dat deze game ook lekker draait op mijn pc.Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:12:
Laat ze ajb de extra kracht van de nieuwe consoles gebruiken om auto's niet te laten verdwijnen op het moment dat je aan de andere kant van een straat bent! Als ik zin hebt om een straat vol met auto's te proppen om tenslotte te zien wat er gebeurd als ik de boel opblaas zit ik niet te wachten op een straat vol met verkeer die opeens reset op het moment dat ik weg loop.![]()
Wat je nu ziet is dat iedere nieuwe gen GTA games er mooier uitziet etc. maar dit probleem blijven ze maar houden, zou zeggen dat nu het moment is om daar wat aan te doen met al die extra kracht.
Maar ik heb me toch een partij zin om GTA V nog eens te gaan spelen, dit keer op mn PS4.
Ontwikkelaar Rockstar Games onthult dat Grand Theft Auto V voor de pc, PlayStation 4 en Xbox One onder meer een verbeterende draw distance (hoe ver je kunt kijken), meer texture-details en meer verkeer op de weg krijgt.
Het betreft een deel van alle nieuwe features ten opzichte van de originele game voor de PlayStation 3 en Xbox 360. Ook vind je nieuwe dieren in het wild, zijn de weer- en schade-effecten geüpgraded en ontdek je 'allerlei nieuwe details,' aldus Rockstar.
Tot slot krijgt de pc-versie als enige een video editor waarmee je zelf gameplay opneemt en monteert tot een film.
http://www.eurogamer.nl/articles/2014-06-11-rockstar-onthult-nieuwe-features-gta-v-voor-pc-ps4-en-xbox-one
[ Voor 11% gewijzigd door Sir_Hendro op 16-06-2014 13:16 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
DigitalError schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:52:
High density traffic kan dus ook gewoon op de ps3
[afbeelding]
Hopelijk hebben ze er nu meer tijd besteed aan de PC versie, maar ik ben bang van niet.Sir_Hendro schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:09:
Voor de PC versie mag ik dan waarschijnlijk mijn GTX 570 gaan vervangen als ik alles op zijn mooist wil zetten. Zo liep GTA4 niet echt perfect op een GTX 260 wanneer je op 1080p speelt met alles max. Dat ging pas goed met de GTX 570. Ik denk dat je voor GTA5 dan als snel op een GTX770 uit komt. Mogelijk zal dat zelfs niet genoeg zijn. Heb alleen geen zin om meer dan EUR 400,- te gaan uitgeven voor een nieuwe videokaart
Tevens hoop ik dat weer de 360 controller wordt ondersteunt. Dat speelt lekker bij het racen en vliegen
Angelo NL / Global Cargo VTC
Kan, maar altijd met een zeer gelimiteerd soort aan auto's, je zal altijd maar een 4-5 modellen zien, nooit andere auto's.DigitalError schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:52:
High density traffic kan dus ook gewoon op de ps3
[afbeelding]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zodra je "de straat op gaat" wordt een set auto's ingeladen.SinergyX schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:16:
[...]
Kan, maar altijd met een zeer gelimiteerd soort aan auto's, je zal altijd maar een 4-5 modellen zien, nooit andere auto's.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dan blijven de pc's en consoles koeler, terwijl ze gebukt gaan onder al dat grafische geweld (or that's what I'm hoping for anywayBeefHazard schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:56:
In de winter.... Niet te geloven.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Mijn boefje is liev!
GTA V Demo? Heb ik iets gemist?JB schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:03:
Gisteren belde een buurjongetje bij mij aan met de vraag of ik hem kon helpen om de GTA V demo te installeren omdat ie een pc een weekje mag testen om te kijken of deze game goed performed. Nu zie ik sowieso dat de game wederom uitgesteld is voor de PC maar als ik zoek op een demo kom ik hele enge sites tegen. Op de rockstargames site is ook geen demo te vinden. Kan ik daaruit afleiden dat er helemaal geen demo voor de pc is?
Er is helemaal geen GTA V PC demo, zal ook wel niet komen voor de 4 maanden?JB schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:03:
Gisteren belde een buurjongetje bij mij aan met de vraag of ik hem kon helpen om de GTA V demo te installeren omdat ie een pc een weekje mag testen om te kijken of deze game goed performed. Nu zie ik sowieso dat de game wederom uitgesteld is voor de PC maar als ik zoek op een demo kom ik hele enge sites tegen. Op de rockstargames site is ook geen demo te vinden. Kan ik daaruit afleiden dat er helemaal geen demo voor de pc is?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Voor zover ik weet beide niet en als het er wel is dan vast niet voor mensen met fysieke discs....Chaoss schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 20:38:
Is er ooit al eens iets door Rockstar gezegt over een eventueel upgrade programma? Of juist ontkent dat dit er niet komt?
Door bijvoorbeeld een omruilactie te doen in verschillende winkels.t mac schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:54:
Tuurlijk doen ze dat niet. Hoe moet R* nu weten of jij GTA V nog in je bezit hebt...
Via social club? Er is vast wel te achterhalen wie wanneer voor het laatst online was en hoe vaak de laatste x periode.t mac schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:54:
Tuurlijk doen ze dat niet. Hoe moet R* nu weten of jij GTA V nog in je bezit hebt...
Geen idee of dat werkt bij een PS4, maar ik kan de 360 disc in m'n one stoppen, alleen zal deze niet werken. Maar goed, ze kunnen het vast wel zien, alleen willen ze het ook? Waarom zouden ze, het verkoopt toch wel weer.Chaoss schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:36:
hoezo via social club, kan toch gewoon met de PS3 disc in je PS4, die kan op die manier prima als controle middel dienen.
Maar het zal inderdaad wel volle mep worden, jammer dan was het bij AC: Black Flag en al die ander games toch beter geregeld.
[ Voor 19% gewijzigd door Pannekoek81 op 17-09-2014 15:08 ]
t mac schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:54:
[ Voor 16% gewijzigd door Kju op 02-10-2014 10:26 ]
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Heb mijn ps3 en gta allang verpatst, maar hiervan kan ik dus ook profiteren!Zombymario schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:43:
http://www.rockstargames....utm_campaign=gtav10282014
Voor spelers die ook al de ps3/xbox360 hebben gekocht komt Rockstar die tegemoet
[ Voor 3% gewijzigd door FaceDown op 07-11-2014 21:53 ]
Groetjes, FaceDown.
[ Voor 15% gewijzigd door Kju op 08-11-2014 00:13 ]
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq