PSN: Kjujay
ik ben er nog! in de buffalo!Frits Flits schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:17:
Lekkere auto's die Buggalot's, Twee keer freeze
Maar goed, is er iemand die het voortouw neemt en een plan heeft? We zitten met behoorlijk wat man in een sessie te wachten.
PSN: MrMistral
Ik lees bij hun ook over problemen....Kju schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:28:
ik snap het niet, waarom onze crew alleen, hun crew heeft geen freeze
Ben ik met je eens, echter ook voor irc had ik steeds naar boven gemoeten, ik heb helaas geen tablet....Edzeau schreef op maandag 26 mei 2014 @ 22:12:
Blijkbaar is de TDM nu begonnen met mensen die zich niet hebben opgegeven? Het loopt een beetje in de soep denk dat er voor de volgende keer een betere voorbereiding nodig is. Natuurlijk werkt het ook niet mee dat iedereen freezes heeft, maar ik mis een manier om met iedereen in contact te blijven. Nu was de IRC wel erg handig geweest.
En irc hebben we toch, zie bovenaan dit topic:
[Multi] GTA V Crew: TweaksCrew.
Inderdaad maar dat moeten ze al heel lang, ik geloof er al niet meer in, met elke update worden de problemen erger en komen er nieuwe bij, en echt gefixed hebben ze nog nooit wat....MrMistral schreef op maandag 26 mei 2014 @ 22:17:
Ah zondeRockstar moet echt die dingen gaan fixen.
In elk geval heeft painore het slim (verre van netjes) gespeeld door niet de genoemde mensen te inviten maar gewoon de hele crew... (nja hele crew, ik en anderen hebben nooit een invite gehad...)
[ Voor 18% gewijzigd door HardHouse op 26-05-2014 22:31 ]
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
En die rematch moet er zeker komen....
Even zien hoe t morgen weer gaat, kan vanavond nog geen 10 minuten in freemode blijven hangen of hij freezed weer, net dus ook in freemode wij allemaal en zoals ik bij jullie lees mpad dus ook...
Verwijderd
http://rsg.ms/TOsj61
http://rsg.ms/TOszC2
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2014 02:54 ]
De rest zijn opstartprobleempjes geweest omdat het redelijk last minute én de eerste keer was. Volgende keer zal het beter gaan
Wel jammer dat we niet gewonnen hebben, maar nu duidelijk is dat Crew vs Crew meestel rammen en/of grof geschut bij TDM betekent: Dat kunnen wij toch zeker ook? De mindere goede racers beuken de boel weg en de goede racers rijden ervandoor
Verwijderd
Aan alle crashes te zien heb ik gisteravond niets gemist...
Verwijderd
Grof geschut en rammen? Dus RPG's en miniguns enzo? Jeetje dat is wel erg lame tijdens TDM, dan kun je beter gelijk Unreal Tournament starten.....Je kunt dit voorkomen door vantevoren gewoon goede afspraken te maken.NoGinryuGo schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 08:46:
Wel jammer dat we niet gewonnen hebben, maar nu duidelijk is dat Crew vs Crew meestel rammen en/of grof geschut bij TDM betekent: Dat kunnen wij toch zeker ook? De mindere goede racers beuken de boel weg en de goede racers rijden ervandoor
- welke guns wel en niet.
- non-contact aan of niet.
- welke maps.
Gisteravond nog ff meegeracet in de aftermatch (just for the fun). Viel me op dat die FOK-gasten gewoon erg goed waren of was het nu FOK-gast.... want veel andere FOK-members waren niet online.
Mss ligt t aan mij, maar vond de toon die die gast aansloeg niet echt prettig. Beetje arrogant allemaal en dat is niet zo mijn ding. Geef mij dan maar liever Ozzie die tig keer van ons wint en gewoon lekker normaal doet.
Omdat we hem steeds laten winnenVerwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:57:
[...]
Geef mij dan maar liever Ozzie die tig keer van ons wint en gewoon lekker normaal doet.
Kju in "[Multi] GTA V Crew: TweaksCrew."
Op zich ben ik niet verbaasd als er is gebeukt. Het was naïef van ons om ervan uit te gaan dat de tegenstander niet zou beuken. Wij racen voornamelijk met crewleden omdat de meesten van ons clean willen racen en randoms juist wel voornamelijk beuken. Crew vs crew zal nooit clean zijn, niet als de partijen willen winnen.
[ Voor 4% gewijzigd door Kju op 27-05-2014 10:11 ]
Verwijderd
Non-contact? En wil de andere crew Contact rijden dan is het 50/50. Één race contact en één non-contact. Zo niet geen crew-battle.....Kju schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:10:
Ik heb een kleine update over de crew vs crew geplaatst:
Kju in "[Multi] GTA V Crew: TweaksCrew."
Crew vs crew zal nooit clean zijn, niet als de partijen willen winnen.
Verwijderd
Ok sorry dan neem ik mijn woorden terug.Painore schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:12:
Vuileharri, het was ook de afspraak om om te wisselen van normaal naar non-contact. Toen ik het echter vroeg voor de strt van de race wilden jullie GTA ipv non-contact. Dus waar je frustratie vandaan komt is me niet helemaal duidelijk..
BREAKING NEWS!!!!
[ Voor 11% gewijzigd door RubenSaurus op 27-05-2014 12:41 ]
Kju schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:45:
GOTP Nieuws en mededelingen
De lieutenants, de commissioner en ik hebben de afgelopen weken gebrainstormd over crew events en crew head to head. In de tussentijd zijn er wat playlists uitgeprobeerd en hebben we gisteren tegen de Fok! Crew gespeeld.
De leukste crew events kwamen van a_manders:
1. Playlist Tuesday: Ruben heeft hier al over gepost. Elke dinsdagavond 1 keer een playlist met jobs van onze eigen crewmembers. Het voorstel is om 3 hosts, waaronder Ruben, te hebben die wekelijks gaan rouleren. Er zijn nog twee hosts nodig.
2. Los Santos World Championship darts/golf/tennis/fistfight/arm wrestling. Dit lijkt ons heel leuk. Het kan om meerdere activiteiten gaan of om 1 activiteit per week. Inschrijven bij een aangewezen persoon tot ca. 1 week voor de event. Het kan een toernooi zijn met knock-out of iets anders.
Nieuwe lieutenant:
Hoewel we het nog niet bekend hadden gemaakt zou Jan onze nieuwe lieutenant worden. Hij zou zich voornamelijk bezig houden met bovengenoemde events. Jan is om bij ons onbekende redenen niet bereikbaar. Wij zijn op zoek naar een nieuwe lieutenant die het volgende zal moeten doen:
- Het coordineren, plannen en helpen bij de Playlist Tuesdays
- Het coordineren, plannen en organiseren van de GOTP Los Santos World Championships
- Het hosten van voornamelijk races en DM's wanneer er hosts nodig zijn.
- Bereid zijn om op in een chatgroepje constructief mee te denken met de LT's, commissioner en crew leader
Kan je dit, wil je dit, meld je dan bij mij. Alle aanmeldingen zullen eerst worden besproken, er zal 1 nieuwe lieutenant worden gekozen.
De crew head to head:
We hebben inmiddels tegen de Fok! Crew gespeeld en zijn een ervaring rijker. Vanavond spelen wij weer tegen de Fok! Crew en de volgende uitdager staat morgen te wachten. Over wat er mis ging is er al in het topic geschreven.
Ik heb een oproep aan iedereen. In het vervolg, mocht je een invite krijgen voor een crew head to head playlist, join deze uitsluitend als dit binnen de crew zo is afgesproken. Als we mensen tekort komen in de lobby zullen wij zelf de members benaderen om te joinen. Op die manier komen uitsluitend de afgesproken members in de sessie. Het is niet zo dat steeds alleen dezelfde mensen zullen spelen. We hebben de luxe dat we meer spelers hebben dan dat er plekken beschikbaar zijn. Het is de bedoeling dat we ook hier gaan rouleren zodat iedereen een kans krijgt om mee te spelen.
Onze agenda:
A. Vanavond om 20.30 uur rematch tegen de Fok! Crew. Melden bij Speedfight-4 / HardHouse
B. Maandagavond 2 juni 2014 om 20.00 uur spelen wij tegen de crew "Made in Holland NL". Melden vanaf donderdag bij a_manders / Utoka
Afspraken met deze crew: ieder host om de beurt een TDM (totaal 3) waaronder 1 keer Getaway. Utoka zal de details tzt uitleggen aan de deelnemers van onze crew, er zijn wat afwijkende afspraken v.w.b. het hosten. De inzet per match per deelnemer is 30k, bij verlies van alle drie wedstrijden zal iedere deelnemer dus max. 90.000 dollar verliezen en/of winnen.
C.woensdag 4 juni, 20:00 (19:30 online), Benelux Bastards, playlist 3x TDM 2x Race, Melden bij a_manders / UtokaDeelnemende crewmembers MOETEN 30 minuten van tevoren online zijn.
We zijn van plan om ook te oefenen voor deze events, het gaat om praktische zaken in de lobby. Ook om het kunnen oefenen in de beoogde samenstelling van de spelers. Hiervoor hebben wij een "oefencrew" aangemaakt: De TweakstestDummyCrew.Zo hebben wij geen last van het slechte matching systeem ingame.
Toeschouwers
Degenen die niet mee kunnen doen willen graag meekijken. Het verzoek is dan ook om de Spectator Beta aan te zetten.
Players will have to turn on the Spectator Beta feature from the 'Start Menu'. This means that players who don't want people watching their game play can simply leave it turned off. By default, the feature is turned off.
The feature can be turned on by navigating to Start Menu > Online > Allow Spectators.
[ Voor 23% gewijzigd door Kju op 29-05-2014 09:53 ]
Nog niet bekend, ideeen zijn uiteraard welkomMrMistral schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:48:
Cool! Wat zijn de races incl classes/tdm maps voor vanavond? Dan kan ik mij voorbereiden. Bijvoorbeeld nog de juiste auto's kopen oid mochten die ontbreken en qua mapkennis voor de tdm.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Kju is er vanavond niet dus helaas niet....The Outlaw schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:25:
Komt hier ook een video van om eventueel later terug te kijken? Ben best wel benieuwd hoe het jullie en de FOK crew is vergaan.
PSN: proditaki specs
Overigens had ik gepland om vanavond Watch Dogs te spelen op de PS4 maar ook dat gaat niet lukken.
[ Voor 4% gewijzigd door MrMistral op 27-05-2014 20:01 ]
Verwijderd
Ik ga voortaan wel iets anders doen waar ik meer plezier in heb (bv treinopstoppingen)...
Verwijderd
http://forum.fok.nl/topic/2110377/9/25#140451490
en wauw....
http://games.fok.nl/nieuw...ew-wint-van-tweakers.html
heel wat gemist zo te zien! (Kan ook niet anders lig met griep op bed
Dat was uiteraard een ongelukje, daarna hebben we hem opnieuw gestart omdat je er niet meer in kon maar ook na de herstart kreeg ik je er met geen mogelijkheid bij...Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:03:
helaas pindakaas. Crew vs crew was niet bepaald een succes voor mij. Eerst zo'n k puntje t coupé gekocht en gepimpt (wie wil hier in vredesnaam in rijden!!!!). Centjes weg, daarna gekicked uit de sessie (toch niet vanwege mijn outfit?) en daarna niet meer kunnen joinen.....
Ik ga voortaan wel iets anders doen waar ik meer plezier in heb (bv treinopstoppingen)...
Verwijderd
Ach no hard feelings. Petje af voor alle inspanning die je geleverd hebt Speed!! en Bovendien was het wel gezellig saampjes met KatjaHardHouse schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 01:34:
[...]
Dat was uiteraard een ongelukje, daarna hebben we hem opnieuw gestart omdat je er niet meer in kon maar ook na de herstart kreeg ik je er met geen mogelijkheid bij...
Ben achteraf wel blij dat ik niet gespeeld heb tegen die patjepejers van FOK. RPG's in een DM wat een niveau en er nog trots op zijn ook. Pffffff
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2014 01:52 ]
OngelooflijkVerwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 01:28:
Wauw.....
http://forum.fok.nl/topic/2110377/9/25#140451490
en wauw....
http://games.fok.nl/nieuw...ew-wint-van-tweakers.html
heel wat gemist zo te zien! (Kan ook niet anders lig met griep op bed)
En beterschap!
Haha ik lag in een deuk toen ik door die foto's heen klikte gisteren!
Moeten we vaker doen
De crew vs crew tegen de Benelux Bastards is uitgesteld
http://forum.fok.nl/topic/2110377/9/25#140449712
Verder vond ik het achteraf toch wel geslaagd. Speed heeft er veel tijd in gestoken om het voor elkaar te krijgen en hield zijn hoofd redelijk koel met de fok'ers die overal commentaar op hadden (dat doen pubers nou eenmaal)
Kort samengevat voor mij. De races had ik beter moeten oefenen vooral die eerste was erg technisch (goed uitgekozen dus). Het was voor allemaal letterlijk de 2de keer dat ik die banen reed. Daarvoor had ik nog even snel 1x geoefend. De fok'ers hebben waarschijnlijk vanaf 4 uur zitten oefenen. Maargoed dat is geen excuus. Verder racen wij altijd clean als we binnen de crew racen. Daar betalen we nu de prijs voor omdat we niet echt goed om kunnen gaan met het gebeuk.
TDM snap ik de ophef niet zo goed over het gebruik van RPG's of andere zaken (mercenaries bellen voor een fok'er
A/B/C/D/E/F avondje!
https://untappd.com/user/OzzBier
Helemaal met je eens! En inderdaad. PubersUtoka schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:58:
Deze post somt wel een beetje op wat de instelling was van sommige fok'ers.
http://forum.fok.nl/topic/2110377/9/25#140449712
Verder vond ik het achteraf toch wel geslaagd. Speed heeft er veel tijd in gestoken om het voor elkaar te krijgen en hield zijn hoofd redelijk koel met de fok'ers die overal commentaar op hadden (dat doen pubers nou eenmaal)
Kort samengevat voor mij. De races had ik beter moeten oefenen vooral die eerste was erg technisch (goed uitgekozen dus). Het was voor allemaal letterlijk de 2de keer dat ik die banen reed. Daarvoor had ik nog even snel 1x geoefend. De fok'ers hebben waarschijnlijk vanaf 4 uur zitten oefenen. Maargoed dat is geen excuus. Verder racen wij altijd clean als we binnen de crew racen. Daar betalen we nu de prijs voor omdat we niet echt goed om kunnen gaan met het gebeuk.
TDM snap ik de ophef niet zo goed over het gebruik van RPG's of andere zaken (mercenaries bellen voor een fok'er+1 voor de gene die dat deed). Dan moet je forced spelen als je dat niet wil hebben. Ze waren tactisch en technisch gewoon iets beter. Ik had het idee dat we bij vespucci shoreline redelijk dicht bij de winst waren. Getaway is ook een beetje verrot als je aan de kant begint waar we begonnen. Dan kunnen hun het dak bezetten. Tactisch hadden wij daar geen antwoord op.
Liever owned en dan dingen kunnen uitzetten, forced is niks dan heb je ook niet je eigen munitie das echt ruk...Utoka schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:58:
TDM snap ik de ophef niet zo goed over het gebruik van RPG's of andere zaken (mercenaries bellen voor een fok'er+1 voor de gene die dat deed). Dan moet je forced spelen als je dat niet wil hebben. Ze waren tactisch en technisch gewoon iets beter. Ik had het idee dat we bij vespucci shoreline redelijk dicht bij de winst waren. Getaway is ook een beetje verrot als je aan de kant begint waar we begonnen. Dan kunnen hun het dak bezetten. Tactisch hadden wij daar geen antwoord op.
Is ook zo. Maar dan omzeil je wel het hele rpg, grenade launcher verhaal.HardHouse schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:30:
[...]
Liever owned en dan dingen kunnen uitzetten, forced is niks dan heb je ook niet je eigen munitie das echt ruk...
Hulde aan de pakketbezorger die vandaag voor een tweede keer is langsgekomen.
Verwijderd
Jep en vantevoren ook duidelijk afspreken welke consequenties er volgen bij gebruik van bijvoorbeeld miniguns en/of rpg's. Dat hoeft niet gelijk verlies te betekenen voor de betreffende DM, maar mss schappelijker zou een replay zijn of de RPG-nerd kicken (als het maar één persoon zou zijn) voor de rest van de crewbattle?HardHouse schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:12:
Klopt maar er zullen toch wel meer mensen zijn die als je afspreekt die dingen niet te gebruiken ze ook echt niet gebruiken, dat zou ik zelf in elk geval niet doen
Nee dat klopt. Ik ook niet. Maar dan moet het wel van tevoren duidelijk afgesproken zijn. Dat was gisteren naar mijn weten niet het geval. En wat betreft FOK, zoals ik gister zei, zonder die dingen zijn ze echt een stuk zwakker.HardHouse schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:12:
Klopt maar er zullen toch wel meer mensen zijn die als je afspreekt die dingen niet te gebruiken ze ook echt niet gebruiken, dat zou ik zelf in elk geval niet doen
Trouwens kudo's voor het hosten. Gezeur wat je over je heen kreeg. Omg. Ook de hele tijd voorbarig zeuren dat de instellingen niet goed stonden enzo
Ik heb het nu over maandag avond. Hun gebruiken RPG oke is zwak maar werkt wel in plaats van er over klagen hadden wij ook gewoon RPG en handgranaten enz moeten gebruiken.
Hun waren tactisch gewoon beter je schoot op de 1e en werd door de andere dood geschoten.
Zo moeten wij ook spelen elkaar dekking geven in groepjes van 2 minimaal.
Race daar in tegen waren wij zeker beter als zij normaal zouden rijden.
De race die ik won liepen Ozzie en ik behoorlijk stukje voor. En gisteren met noncontact waren we 1 2 en 3 wat ik begrepen heb.
Als ze willen beuken moeten wij ons daar op aanpassen en ook beuken.
(iets waar ik zelf erg op tegen ben maar nood breekt wet)
Als me vrouw straks klaar is met saaie serie kijken kom ik online
[ Voor 83% gewijzigd door OzzieMann op 28-05-2014 23:56 ]
Cool! Over een paar weken de koppen bij elkaar steken voor een compilatieproditaki schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:36:
Mijn Capture device is geleverd.:)
Hulde aan de pakketbezorger die vandaag voor een tweede keer is langsgekomen.
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2014 04:02 ]
Verwijderd
Heb afgelopen week V weer opgepakt op de 360 nadat ik een maand na release was gestopt op 50%. Zit er nu weer he-le-maal in, maar vraag me af of er ook DLC uit gaat komen in de toekomst zoals dat het geval was bij IV (The Lost and Damned & The Ballad of Gay Tony). Weet iemand of zulke plannen op stapel staan of komen er alleen kleine DLC pakketjes uit zoals The High Life en Business Update?
Dat er een DLC komt is eigenlijk 100% zeker omdat het gewoon geld op levert voor Rockstar.Kju schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 10:01:
We zitten in ieder geval met smart te wachten op de heists die nog in GTA Online moeten komen.. Verder komt er wel met regelmaat een leuke update voor zowel de SP als de MP. Er zal vast wel DLC komen, dat hebben ze in IV ook goed uit weten te melken, ik denk niet dat Rockstar die omzet mis zal willen lopen.
Moet zeggen dat de DLÇ''s van GTA 4 toch wel erg goed waren had ik nooit gedacht.
Sterker nog met er nog 1 uitspelen en 1 nog beginnen HAHA.
Maar V kost me te veel tijd
Zulke grote DLC zullen er niet meer komen. Kost heel veel om te maken namelijk. Er komt een SP DLC aan met extra vliegschool missies en hitmen missie. Er zijn wel geruchten dat Carl Johnson misschien een cameo maakt in Los Santos, maar hoe serieus dat we moeten nemen is de vraag.Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 09:23:
Goedemorgen allen,
Heb afgelopen week V weer opgepakt op de 360 nadat ik een maand na release was gestopt op 50%. Zit er nu weer he-le-maal in, maar vraag me af of er ook DLC uit gaat komen in de toekomst zoals dat het geval was bij IV (The Lost and Damned & The Ballad of Gay Tony). Weet iemand of zulke plannen op stapel staan of komen er alleen kleine DLC pakketjes uit zoals The High Life en Business Update?
Nederlandse PS5 clan / 30+
Verwijderd
Eh.. RPG only is een te grote aanslag op m'n bankrekening..Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 12:01:
Mss een idee om ook eens een "vuil" avondje te organiseren? Alleen Contact/GTA bij races en RPG only tijdens DMs?
We zoeken nog een tweede en een derde host voor Playlist Tuesday, iets voor jou?
[ Voor 13% gewijzigd door Kju op 31-05-2014 13:03 ]
Daarover gesproken, ik heb zelf al wat missies toegevoegd van mensen, maar helaas pas 1 nieuwe aanmelding gekregen voor dinsdag.Kju schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 13:03:
[...]
Eh.. RPG only is een te grote aanslag op m'n bankrekening..
We zoeken nog een tweede en een derde host voor Playlist Tuesday, iets voor jou?
Dus maak die race, dm, of capture die je zo graag wilt en stuur hem via DM naar mij
Verwijderd
RPGs kosten je volgens mij geen geld als je de optie Forced kiest, maar weet dat niet zeker. Moeten we eens uitproberen.Kju schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 13:03:
[...]
Eh.. RPG only is een te grote aanslag op m'n bankrekening..
Hosten is geen probleem. Valt me op dat ik vrij vaak host word als de oorspronkelijke host zijn connectie verliest dus heb al wat ervaring.
Als ik er ben doe ik gewoon mee.DigitalError schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 13:06:
[...]
Daarover gesproken, ik heb zelf al wat missies toegevoegd van mensen, maar helaas pas 1 nieuwe aanmelding gekregen voor dinsdag.
Dus maak die race, dm, of capture die je zo graag wilt en stuur hem via DM naar mij
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2014 18:24 ]
meedoen is 1, een eigen level maken is 2Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 18:22:
[...]
RPGs kosten je volgens mij geen geld als je de optie Forced kiest, maar weet dat niet zeker. Moeten we eens uitproberen.
Hosten is geen probleem. Valt me op dat ik vrij vaak host word als de oorspronkelijke host zijn connectie verliest dus heb al wat ervaring.
[...]
Als ik er ben doe ik gewoon mee.
Verwijderd
en zin 3DigitalError schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 19:49:
[...]
meedoen is 1, een eigen level maken is 2
Ik zal vanavond informeren of ik morgen thuis kan werken of toch naar Amsterdam moet. In het laatste geval is de kans groot dat ik pas rond 20.30 weer terug ben en zo de TDM mis. Anders doe ik gezellig mee
falcon123 in "[Multi] GTA V Crew: TweaksCrew."
Danke SchÖn
Verwijderd
Ben er weer klaar meer voor vandaag.
Morgen opnieuw proberen?
Meld je ook aan voor de crew vs crew van vanavond en a.s. woensdagavond!!Kju schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:33:
Deelnemers GOTP Los Santos Golf Tournament:
- Kju
- Rubensaurus
- Edzeau
- Erulezz
- Assassins
.. vul aan..
Datum en tijd ergens eind volgende week, het ligt er een beetje aan hoeveel deelnemers er zijn en wat de uiteindelijke opzet zal zijn. Geef ook even aan welke avond en tijdstip het beste uitkomt.
_Xenad_ in "[Multi] GTA V Crew: TweaksCrew."
[ Voor 15% gewijzigd door Kju op 02-06-2014 09:35 ]
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch