Hou je ons op de hoogte? Ik ben ook benieuwd !Tsunameh schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:46:
[...]
Heb 'm vanochtend hier ook besteld, toen stond er nog 1-2 werkdagen levertijd, nu alleen pre-order.
Heb Gamedumper een mail gestuurd, hopen dat ze hier wat meer info kunnen geven...
Aantal verkopen * marge per spel = opbrengst. Als opbrengst < kosten runnen winkel-sectie, dan verliesgevend. Verkopen gaan omlaag omdat games uit de play store goedkoper zijn of gelijk geprijsd, kortom, minder opbrengst en potentieel verlies.NLxAROSA schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:35:
[...]Heb je hier ook cijfers/bewijs van of zuig je dit maar gewoon uit je duim? Eerst zeg je 'lage marge' en dat is een post later opeens verlies geworden?
Het is overigens algemeen bekend dat blockbusters duurder zijn in de play store (en 360 equiv.) omdat het anders teveel gaat concurreren met retail. Dat is geen hebzucht, dat is PUUR om retailkanalen happy te houden.
Hier wordt dezelfde vraag weer gesteld, en daar antwoord ook iedereen retailers:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=475045
Bovenstaande reden dus: geen prijs-concurrentie met retail-kanalen.Er is geen enkele reden dat GTAV 22,99 duurder moet kosten dan bij de MediaMarkt of Saturn anders dan de hebzucht van Sony (want GTA V is niet de enige game die exorbitant duur is op PSN). Maar ik snap Sony wel; de game is slecht verkrijgbaar in de winkel, dus ze kunnen vragen wat ze willen aan de mensen die de game per direct willen spelen.
Hebzucht, hebzucht... tjsah, bedrijven bestaan om winst te maken. Als Sony/MS zijn download-games concurrerend gaat prijzen krijgen ze echt wel weerstand uit de retailbranche. Dan maken ze eerst wel meer winst op games (alle marge voor hunzelf), maar uiteindelijk zal de verkoop van consoles uit retailkanalen zo sterk teruglopen dat ze zichzelf alleen maar in de voet schieten.
Zeker!Rudyyy schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:52:
[...]
Hou je ons op de hoogte? Ik ben ook benieuwd !
Wat is een ander woord voor synoniem?
Ik heb hem gister ochtend ook ingekocht daar. Hoop dat ze de voorraad niet opgekrikt hebben om ons blij te maken met een dooie mus.
Verwijderd
Haha, ja ik vond hem ook niet heel duidelijk maar goed! Ik ben vanmorgen de site gecheckt en GTA V staat er niet meer op, ik raakte al lichtelijk in paniek, aangezien ik mij wat betreft GTA op het moment als een klein meisje voel die haar nieuwe barbie pop moet ontvangenPietert schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:42:
[...]
Ah fijn om te horen, hoef ik de orderstatus op de site niet meer elk uur te refreshen![]()
Bijzonder onduidelijke webshop ook, ben gewend om direct na afrekenen te zien wanneer een spel geleverd zal worden, zodra je afgerekend hebt verdwijnt die indicatie.
Vergeet niet jullie interessante bevindingen op de Map aan te geven via: http://nijdam.nu/GTAV/?editmode=tweakers
Om alleen de door tweakers gezette markers te bekijken http://nijdam.nu/GTAV/?show=tweakers
Om alleen de door tweakers gezette markers te bekijken http://nijdam.nu/GTAV/?show=tweakers
Mooie map...Pin0 schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:28:
Vergeet niet jullie interessante bevindingen op de Map aan te geven via: http://nijdam.nu/GTAV/?editmode=tweakers
Ik heb nog een Atomic Blimp code over voor wie geinteresseerd is. Catch is dat hij alleen werkt op de Amerikaanse playstation store. Let me know!
Verwijderd
De verleiding niet kunnen weerstaan; voor 277 euro een PS3 GTA V pack besteld (Wehkamp).
PS2 heb ik destijds ook alleen voor GTA aangeschaft.
Ik liep gisteren door de stad en zag bij de Intertoys een groepje jongens staan die wilden het spel kopen. Echter was deze niet beschikbaar en was de PS3-bundel nog wel te koop. Toen hebben ze die maar gekocht!Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:33:
De verleiding niet kunnen weerstaan; voor 277 euro een PS3 GTA V pack besteld (Wehkamp).
Ik heb even met Bigu.nl gemaild, levertijd is 3 a 4 werkdagen.Niellz schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:07:
Bigu.nl waren ze vanmorgen nog direct leverbaar!
Kun je beter posten in het GTA V topicPin0 schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:28:
[Multi] Grand Theft Auto V - deel 2
[ Voor 8% gewijzigd door Isane op 23-09-2013 12:46 ]
Potver dit had toch niemand verwacht... In heel Tilburg niet te krijgen, Bol.com 2 weken levertijd... Absurd gewoon
[ Voor 23% gewijzigd door EvaluationCopy op 23-09-2013 13:03 ]
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Slecht getimede vakantie ooit. Net terug en nu gta dus nergens meer te krijgen.
Iemand enig idee of hij in eindhoven of omgeving nog voor ps3 te krijgen is?
Afgelopen vrijdag 1tje gehaald bij intertoys veldhoven, hadden er toen nog meerdere liggen.Pandemic schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:04:
Slecht getimede vakantie ooit. Net terug en nu gta dus nergens meer te krijgen.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Uitverkocht aldaar.heuveltje schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:13:
[...]
Afgelopen vrijdag 1tje gehaald bij intertoys veldhoven, hadden er toen nog meerdere liggen.
Verdomme! wilde net naar Veldhoven bellen
Hier in Veghel is ook alles uitverkocht, einde van de week weer
Ja dat einde van de week verhaal hoor ik vaker. Enkel vertrouw ik dat niet heel erg. Grote websites geven allen levertijden van 14 dagen of meer aan.
Vrees dat het gewoon 70 euro lappen voor een online versie word.
Vrees dat het gewoon 70 euro lappen voor een online versie word.
Hij is inderdaad echt overal uitverkocht lijkt het. Dixons is overigens ook niet te vertrouwen, volgens de website was hij daar nog op voorraad, maar toch niet.
Gave map, alleen staan de standaard map markers allemaal iets te hoog ten opzichte van de werkelijke locatie. Dus de uitlijning van de map-layer klopt niet helemaal denk ik.Pin0 schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:28:
Ik heb hem van het weekend nog bij op de webshop van bart smit besteld, en krijg hem als het goed is morgen binnen. De verzendbevestiging is al binnen dus houd ik jullie verder wel op de hoogte. Ik zou dus zeggen kijk daar nog even
Daar staat ie ook...MarkoAlmelo schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:45:
[...]
Kun je beter posten in het GTA V topic
[Multi] Grand Theft Auto V - deel 2
Ja dat zag ik... komt door de brakke scan die ik recht moest trekken in photoshop... ik moet nog verplaats functionaliteit inbouwen.Maranello schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:30:
[...]
Gave map, alleen staan de standaard map markers allemaal iets te hoog ten opzichte van de werkelijke locatie. Dus de uitlijning van de map-layer klopt niet helemaal denk ik.
[ Voor 46% gewijzigd door Pin0 op 23-09-2013 13:36 ]
De grap is dat ik dus net een PS3 heb besteld die morgen geleverd word, heb ik eindelijk zo'n ding (na 21 jaar trouw PC gamen
), heb ik er geen spel bij 
Lees ik net over die Wehkamp-aanbieding van PS3+GTA voor 270nogwat, kak
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ook alleen nog te reserveren...brambo39 schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:34:
Ik heb hem van het weekend nog bij op de webshop van bart smit besteld, en krijg hem als het goed is morgen binnen. De verzendbevestiging is al binnen dus houd ik jullie verder wel op de hoogte. Ik zou dus zeggen kijk daar nog even
Gisteren bij nedgame X360 bestelt, net een bevestiging dat hij hij is ingepakt en morgen geleverd wordt.
Mijn excuses, bij mij gaat het om de xbox360 standaard edition.
Zaterdag even een rondje Amersfoort gedaan, overal nul op het rekest gekregen zoals ik eigenlijk al verwachtte
Het duurde mij ook te lang, en heb ze dus vriendelijk verzocht de order te annulerenWheye schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:52:
[...]
Is er al iets bekend, ik heb ze ook al een mail gestuurd..
I need to know!
Dixons Beverwijk heeft er wat op voorraad (hoop ik
Afgelopen zaterdag rond 17:00 waren ze (PS3-versie) nog los te verkrijgen bij de Bart Smit (Games) aan de Ferdinand Bolstraat in Amsterdam.
[ Voor 4% gewijzigd door M1ch op 23-09-2013 14:02 ]
Het lijkt er op dat de PS3-versie moeilijker verkrijgbaar is dan de Xbox-versie.
Verwijderd
Ik hoorde op het werk dat GTA V bij de MediaMarkt te Maastricht ook helemaal uitverkocht was .
Een persoon die ik ken was vorige week al 2 keer daar geweest en nog geen nieuwe levering was binnengekomen , dus geen GTA V voor diegene wat hem zo graag wilden gaan kopen .
Ongelooflijk dat deze game zo populair is en de eerste week heel moeilijk aan te komen als je geen pre order hebt gedaan .
Ik heb hem gelukkig met de nachtopening bij GameMania ( bij om de hoek ) gekocht voor de Xbox 360
Een persoon die ik ken was vorige week al 2 keer daar geweest en nog geen nieuwe levering was binnengekomen , dus geen GTA V voor diegene wat hem zo graag wilden gaan kopen .
Ongelooflijk dat deze game zo populair is en de eerste week heel moeilijk aan te komen als je geen pre order hebt gedaan .
Ik heb hem gelukkig met de nachtopening bij GameMania ( bij om de hoek ) gekocht voor de Xbox 360
Dit is echt de eerste game waarvan ik hoor dat hij een week na release nog steeds bijna nergens te krijgen is.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Zojuist Saturn en de binnenstad van Amsterdam geprobeerd, maar is momenteel nergens te krijgen. Saturn gaf aan einde week met de notatie dat ze er zelf weinig vertrouwen in hadden.
Ik was even bang dat ik 1 oktober moest gaan missen, lekker met m'n maatjes online fratsen uithalen. Maar als ik het zo lees dan hebben ze de verkoop zelfs nog zo onderschat dat dat online gebeuren ook wel voor geen meter gaat werken de eerste weken
Mijn online bestelling bij Mediamarkt wordt vandaag verzonden.
Wanneer heb je je bestelling geplaatst? Ik heb mijn order zaterdag pas geplaatst en heb nog geen melding ontvangen.CHeff schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:34:
Mijn online bestelling bij Mediamarkt wordt vandaag verzonden.
Volgens mij heeft ie GTA4 besteld. 5 staat niet meer op de website (zover ik kan vinden)
Neuh, is toch echt GTA V. Ik had hem een dag voor de release besteld, de 16de was dat.
Ai.. Daar zal mijn bestelling dan niet bijzitten. Vast nog een paar honderd wachtenden voor mij.CHeff schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:16:
Neuh, is toch echt GTA V. Ik had hem een dag voor de release besteld, de 16de was dat.
Als iemand hem nog ergens op voorraad vindt voor de ps3 ben ik u zeer erkentelijk!
Ben nu al 20 minuten aan het rondkijken maar helaas...
Ben nu al 20 minuten aan het rondkijken maar helaas...
[ Voor 26% gewijzigd door jeffer op 23-09-2013 15:22 ]
Hierbij kan ik ook bevestigen dat mijn bestelling van 16-09-2013 vandaag is verstuurd door de MediaMarkt.H0lyGra1l schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:57:
[...]
Wanneer heb je je bestelling geplaatst? Ik heb mijn order zaterdag pas geplaatst en heb nog geen melding ontvangen.
Zijn ze serieus uitverkocht? Ik heb er hier nog 1 geseald liggen (PS3, special edition). Ik ga hem retourneren naar Dixons.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
je kan hem ook los kopen daar. Je hoeft er niet perse een playstation 3 bij te nemen.
intergalactic.fm
De playstation MET gta5 is goedkoper dan ZONDER gta5Plankton schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:06:
http://www.amazon.co.uk/S...020&sr=8-7&keywords=gta+5
236,- voor playstation 3 + gta5
Verwijderd
Waarom de huidige bestelling niet retour sturen? Bij internetbestellingen mag dat zonder reden.EvaluationCopy schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:34:
De grap is dat ik dus net een PS3 heb besteld die morgen geleverd word, heb ik eindelijk zo'n ding (na 21 jaar trouw PC gamen), heb ik er geen spel bij
Wehkamp heeft de packs nog steeds op voorraad...
Ik doe zo een rondje Mediamarkt in Dortmund en omgeving. Kijken hoe het er hier bij staat aangezien ik in Nederland geen geluk heb om een PS3 versie te vinden. Bij de MM in Bochum waren er vorige week woensdag nog circa 150 stuks Xbox 360 op voorraad, "PS3 leider ausverkauft".
Dan maar Duitse schermteksten, ik ben het wachten ook wel beu
Dan maar Duitse schermteksten, ik ben het wachten ook wel beu
Voor dit soort vragen hebben we natuurlijk het Vraag & Aanbod deel van deze website...... Wanneer iedereen zijn of haar advertenties of aankoop aanvragen gaat plaatsen kunnen we het topic wel sluiten, van een fatsoenlijk levertijden en slowchat topic is dan geen sprake meer.yrew schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:04:
Kan ik hem niet van je overnemen?
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Eerste TweaksCrew is vol, dus een tweede is geopend. Ook deze is voor beide consoles. Deze Crew hoort bij de ander en er dient dus alleen over gesproken te worden in het daarvoor bestemde topic.
Verwijderd
hallo zoals jullie al weten heb je me GTA V ook een speciale editie en een gewone
mijn vraag is nu
als ik de gewone editie van GTA V koop en ik koop die map er apart bij via een vriend
kan ik dan die map gebruiken als ik op mijn gewone GTA V versie iets wil doen?
kan ik die geheime UV licht opdrachten op mijn GTA V doen?
alvast bedankt voor het lezen en graag wat info want is me eerste GTA game dat is speel
kan het gebruiken
mijn vraag is nu
als ik de gewone editie van GTA V koop en ik koop die map er apart bij via een vriend
kan ik dan die map gebruiken als ik op mijn gewone GTA V versie iets wil doen?
kan ik die geheime UV licht opdrachten op mijn GTA V doen?
alvast bedankt voor het lezen en graag wat info want is me eerste GTA game dat is speel
kan het gebruiken
Vrijdagmiddag GTA 5 voor €59,98 gekocht bij de GameMania, vandaag verkocht voor €65.
Morgen wordt GTA 5 bezorgd via MediaMarkt, €47,-
Mensen MOETEN die game spelen !!
Morgen wordt GTA 5 bezorgd via MediaMarkt, €47,-
Mensen MOETEN die game spelen !!
Stoer. Vind je actie net zoveel awesomeness bevatten als een festivalkaartjes door verkoper. Maar hey, er is vraag naar dus wat maakt het uit.
intergalactic.fm
Niet bewust gedaan. Ik wilde de game graag spelen, dus ik had 'm online besteld bij MediaMarkt. Daarna kreeg ik een mailtje.. "levertijd van minimaal 4 weken". Ik balen.. en vervolgens zag ik bij GameMania dat ze de game nog wel op voorraad hadden, dus heb ik die gehaald en gespeeld. Nu kreeg ik vandaag een mailtje dat de game toch morgen al komt (MediaMarkt), dus toen heb ik GTA te koop gezet op Marktplaats. Binnen no time had ik meerdere bieders, die de game dolgraag wilden spelen. Ik wilde in eerste instantie mijn "nieuwe" game verkopen (komt morgen binnen), maar iemand was zo gretig, die heeft mijn tweedehands game net gekocht voor 65 euro.yrew schreef op maandag 23 september 2013 @ 17:53:
Stoer. Vind je actie net zoveel awesomeness bevatten als een festivalkaartjes door verkoper. Maar hey, er is vraag naar dus wat maakt het uit.
Ik wil alleen maar aangeven dat de GTA gekte best extreem is!
En ja, ik heb 5 euro winst gemaakt, hij bood uit zichzelf 65 euro.
opzich nog geen verkeerd bod. momenteel is alleen de digitale download te verkrijgen en die kost 69,99
Voordat je hem digitaal download, wat ik ook van plan was, er zijn veel performance issues met de psn versie!
Vind het vrij frustrerend; ik word gestraft omdat ik niet meer pre-order vanwege alle teleurstellingen in het verleden (niet te laat leveren, meer spellen die het geld niet waard zijn). En dan ook nog eens op vakantie zijn in de week van de release. Bah bah.
Vind het vrij frustrerend; ik word gestraft omdat ik niet meer pre-order vanwege alle teleurstellingen in het verleden (niet te laat leveren, meer spellen die het geld niet waard zijn). En dan ook nog eens op vakantie zijn in de week van de release. Bah bah.
[ Voor 14% gewijzigd door Pandemic op 23-09-2013 18:03 ]
Je hebt meer winst gemaakt geloof ik. En ik blijf bij mijn mening.JackL89 schreef op maandag 23 september 2013 @ 17:59:
[...]
Niet bewust gedaan. Ik wilde de game graag spelen, dus ik had 'm online besteld bij MediaMarkt. Daarna kreeg ik een mailtje.. "levertijd van minimaal 4 weken". Ik balen.. en vervolgens zag ik bij GameMania dat ze de game nog wel op voorraad hadden, dus heb ik die gehaald en gespeeld. Nu kreeg ik vandaag een mailtje dat de game toch morgen al komt (MediaMarkt), dus toen heb ik GTA te koop gezet op Marktplaats. Binnen no time had ik meerdere bieders, die de game dolgraag wilden spelen. Ik wilde in eerste instantie mijn "nieuwe" game verkopen (komt morgen binnen), maar iemand was zo gretig, die heeft mijn tweedehands game net gekocht voor 65 euro.
Ik wil alleen maar aangeven dat de GTA gekte best extreem is!![]()
En ja, ik heb 5 euro winst gemaakt, hij bood uit zichzelf 65 euro.
intergalactic.fm
Zo, terug van een rondje Ruhrgebiet. Bij alle MM hetzelfde beeld, bakken vol Xbox 360 op voorraad en geen PS3 te krijgen. Heb dan mijn voorkeur voor PS3 maar laten varen en heb een X360 versie gekocht.
(voor degene die het willen weten: De dialogen zijn niet nagesynchroniseert, de ondertitels zijn wel Duits maar die zul je vast uit kunnen zetten).
Dus wie dicht bij de grens woont en het wachten beu is kan het eens bij de oosterburen proberen.
(voor degene die het willen weten: De dialogen zijn niet nagesynchroniseert, de ondertitels zijn wel Duits maar die zul je vast uit kunnen zetten).
Dus wie dicht bij de grens woont en het wachten beu is kan het eens bij de oosterburen proberen.
Gisterochtend nog bij gamedumper.nl de PS3 versie besteld (toen op voorraad) maar tot op heden nog geen verzendbevestiging of iets dergelijks.
Ik vrees dat het gewoon een stunt was en dat de voorraad allang op was
We gaan het merken morgen. Grote kans dat ze idd. extra orders proberen te cashen. Helaas ontvangen ze dan een slechte review en een geannuleerde order. Maar ik ga ervan uit dat ze ons niet hebben misleid en we morgen of overmorgen de order hebben.
Iemand idee welke mediamarkt er nog voorraad van heeft?
Deventer sowieso niet.Draakje5 schreef op maandag 23 september 2013 @ 21:11:
Cruquius heeft hem weer "tijdelijk": https://twitter.com/MediaMarktCruq/status/382053090507386880Draakje5 schreef op maandag 23 september 2013 @ 21:11:
O, wel verhoogd in prijs dus, €55.. Ipv 47.SChief schreef op maandag 23 september 2013 @ 21:20:
[...]
Cruquius heeft hem weer "tijdelijk": https://twitter.com/MediaMarktCruq/status/382053090507386880
Ook nog nooit van 'cruqius' gehoord, zal eens kijken thanks.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=DsDAG_e75tg"]YouTube: GTA V Release Saturn[/video]
Hmm, ik ben wel opgenomen bij de launch dus..
00:16 sec
Ik hoopte zo dat dat een fotocamera was waarvan verder geen bruikbare foto van mij af zou komen
Hmm, ik ben wel opgenomen bij de launch dus..
Ik hoopte zo dat dat een fotocamera was waarvan verder geen bruikbare foto van mij af zou komen
[ Voor 50% gewijzigd door GAIAjohan op 23-09-2013 21:47 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Verwijderd
Dus post je het om mensen te laten weten dat jij het bent, Sure. Jij vindt het zo erg.GAIAjohan schreef op maandag 23 september 2013 @ 21:42:
[video]
Hmm, ik ben wel opgenomen bij de launch dus..![]()
Idd, look at me...Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 21:46:
[...]
Dus post je het om mensen te laten weten dat jij het bent, Sure. Jij vindt het zo erg.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Ik vind film minder erg dan en rechtstreekse foto op je kop. Immers, een foto zit geen beweging in. Verder weet je nog niet wie ik ben die op dat moment op film staat. Keuze uit 8+ personen.Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 21:46:
[...]
Dus post je het om mensen te laten weten dat jij het bent, Sure. Jij vindt het zo erg.
En ja, voor de foto was ik bang en zou ik nooit hebben geplaatst. Film is opzich 'vluchtig', ook voor kijkers.
Bovendien als ik het zo erg zou vinden zou ik zeggen: "Oh, kijk niet hoor!!!1einszweidrei.. Nee echt niet!"
Verder wel typisch voor Tweakers weer dat de eerste reacties zuur zijn. Bekijk het leven eens positief ofzo..
Overigens heeft MediaMarkt Groningen geen GTA V meer volgens hun Twitter, dus ik denk Saturn ook niet.
[ Voor 13% gewijzigd door GAIAjohan op 23-09-2013 22:02 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Wees gewoon geduldig. Over 10 dagen is het spel nog wel speelbaar op je ps3-LA- schreef op maandag 23 september 2013 @ 20:11:
Gisterochtend nog bij gamedumper.nl de PS3 versie besteld (toen op voorraad) maar tot op heden nog geen verzendbevestiging of iets dergelijks.
Ik heb de Xbox360 versie daar gister rond 15.00 uur besteld en ontvang net mijn verzendingsbevestiging!-LA- schreef op maandag 23 september 2013 @ 20:11:
Nu afwachten tot de levering...
Probeer het ook eens bij toysXL.. utrecht zuid had er zaterdag nog zat.
Arnhem is ook alles op. Volgende week komen er weer exemplaren binnen.Draakje5 schreef op maandag 23 september 2013 @ 21:11:
Arnhem dus niet t proberen waard.
Dan morgen eens even kijken in zwolle bij de mediamarkt, bart smit en intertoys.
Morgen ook maar de ps3 12gb bestellen..
Dan morgen eens even kijken in zwolle bij de mediamarkt, bart smit en intertoys.
Verwijderd
Iemand GTA IV al gespeeld, na het spelen van V? Alleen al als ik er aan denk krijg ik een Nico ervaring.
Vorige week donderdag bij de mm Zwolle een gereserveerde ps3 variant opgehaald, toen gaven ze aan dat ze eerder die dag door alle voorraad (los van reserveringen) heen waren. Geen idee of ze alweer nieuwe stock hebben tho.Draakje5 schreef op maandag 23 september 2013 @ 23:30:
Arnhem dus niet t proberen waard.
Ik heb vandaag ook al diverse winkels in eindhoven gebeld, maar ook overal uitverkocht.. nog maar even wachten op de nieuwe voorraden dan maar
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
[offtopic]Ik heb het gevoel dat er steeds meer kiddo's op tweakers registreren die alles maar af lopen te zeiken..[/oftopic]GAIAjohan schreef op maandag 23 september 2013 @ 21:58:
[...]
Ik vind film minder erg dan en rechtstreekse foto op je kop. Immers, een foto zit geen beweging in. Verder weet je nog niet wie ik ben die op dat moment op film staat. Keuze uit 8+ personen.
En ja, voor de foto was ik bang en zou ik nooit hebben geplaatst. Film is opzich 'vluchtig', ook voor kijkers.
Bovendien als ik het zo erg zou vinden zou ik zeggen: "Oh, kijk niet hoor!!!1einszweidrei.. Nee echt niet!"
Verder wel typisch voor Tweakers weer dat de eerste reacties zuur zijn. Bekijk het leven eens positief ofzo..
Overigens heeft MediaMarkt Groningen geen GTA V meer volgens hun Twitter, dus ik denk Saturn ook niet.
Any way..
spoiler:
Heeft iemand bij die missie met de onderzeeër wel geld gehad? Ik moest die bom of wat het ook was weer terug laten brengen.. dus geen geld gehad 
Ik was afgelopen vrijdag naar Saturn Nieuwegein om te vragen wanneer ze weer een lading binnenkregen. Zou ergens deze week zijn. Dus ik had hem maar meteen gereserveerd en meteen betaald (nog voor 47 euro). Gistermiddag werd ik netjes gebeld en ik kon hem gewoon ophalen. De lading die ze binnen hadden gekregen was direct weer uitverkocht, dus ik had mazzel dat ik gereserveerd had.
Dus misschien is dat nog een tip voor andere om gewoon te reserveren op een nieuwe lading als dat mogelijk is.
Dus misschien is dat nog een tip voor andere om gewoon te reserveren op een nieuwe lading als dat mogelijk is.
Als je geen zin hebt om lang te wachten kan je ook nog evt de collectors editie bestellen
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00CZ8VVTY/
iets duurder, maar wel op voorraad nog
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00CZ8VVTY/
iets duurder, maar wel op voorraad nog
[ Voor 14% gewijzigd door Duinkonijn op 24-09-2013 09:23 ]
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Helaas Gamedumper probeert blijkbaar zieltjes te winnen:
Beste klant,
Door de vele bestellingen in het weekend zijn wij helaas voor GTA V uit voorraad geraakt en hebben wij uw order nog niet kunnen verzenden.
3 oktober verwachten wij weer een nieuwe zending van GTA V. Ook uw order zal dan zo spoedig mogelijk worden verzonden.
Mocht u hier niet op willen wachten dan is er altijd nog de mogelijkheid uw order te annuleren en het aankoopbedrag terug te krijgen.
Mocht u voor annulering kiezen dan ontvangen wij graag uw rekeninggegevens zodat wij de storting in gang kunnen zetten.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Beste klant,
Door de vele bestellingen in het weekend zijn wij helaas voor GTA V uit voorraad geraakt en hebben wij uw order nog niet kunnen verzenden.
3 oktober verwachten wij weer een nieuwe zending van GTA V. Ook uw order zal dan zo spoedig mogelijk worden verzonden.
Mocht u hier niet op willen wachten dan is er altijd nog de mogelijkheid uw order te annuleren en het aankoopbedrag terug te krijgen.
Mocht u voor annulering kiezen dan ontvangen wij graag uw rekeninggegevens zodat wij de storting in gang kunnen zetten.
Ook erg mooi die waslijst aan emailadressen die ze niet in de BCC hebben gezetjordy5 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:34:
Helaas Gamedumper probeert blijkbaar zieltjes te winnen:
Beste klant,
Zondagochtend besteld bij gamedumper, en vanochtend een mailtje gekregen dat GTA V verstuurd was!!
Bij mij ook, geen problemen verder. Ik heb het idee dat de 360 stock een stukje groter/minder vaak besteld is dan de PS3 versie, aangezien ik zondagmiddag besteld heb en gisteravond bevestiging heb gekregen.Mglashouwer schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:39:
Zondagochtend besteld bij gamedumper, en vanochtend een mailtje gekregen dat GTA V verstuurd was!!
Ben benieuwd of deze vandaag al binnen gaat komen..
Inderdaad. Vraag me af hoeveel mensen nu met reply to all hun bankrekening nummer gaan verzenden-LA- schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:37:
[...]
Ook erg mooi die waslijst aan emailadressen die ze niet in de BCC hebben gezet
Ik kreeg vanochtend een mail dat ze door een groot aantal bestellingen de PS3 versie pas einde van volgende week leveren en het geld terugstortenWheye schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:41:
[...]
Bij mij ook, geen problemen verder. Ik heb het idee dat de 360 stock een stukje groter/minder vaak besteld is dan de PS3 versie, aangezien ik zondagmiddag besteld heb en gisteravond bevestiging heb gekregen.
Ben benieuwd of deze vandaag al binnen gaat komen..
Gisteravond heb ik 'm via de PSN store aangeschaft
Edit; prachtig idd, geen BCC gebruiken
[ Voor 6% gewijzigd door Tsunameh op 24-09-2013 09:45 ]
Dat is spijtig... Digitale copy heeft echt issues lijkt het: http://www.thesixthaxis.c...v-has-performance-issues/Tsunameh schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:43:
[...]
Ik kreeg vanochtend een mail dat ze door een groot aantal bestellingen de PS3 versie pas einde van volgende week leveren en het geld terugstorten
Gisteravond heb ik 'm via de PSN store aangeschaft
Edit; prachtig idd, geen BCC gebruikengelukkig heb ik reply gedaan
lol ja ik zie het. helaas ! dan maar wachten op 3/4 Oktober.-LA- schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:37:
[...]
Ook erg mooi die waslijst aan emailadressen die ze niet in de BCC hebben gezet
Dat zou vervelend zijn, maar zie ook een aantal comments van mensen die er geen last van hebben.jordy5 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:50:
[...]
Dat is spijtig... Digitale copy heeft echt issues lijkt het: http://www.thesixthaxis.c...v-has-performance-issues/
Misschien heeft Rockstar/Sony een update doorgevoerd?
Kan de duitse versie gewoon op engels + engelse subs worden ingesteld? Saturn heeft voor de grensbewoners voorraad.
Ja hoor. Wanneer je begint met spelen kan je verschillende talen selecteren.jordy5 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:11:
Kan de duitse versie gewoon op engels + engelse subs worden ingesteld? Saturn heeft voor de grensbewoners voorraad.
Bummer, had ik hem toch uit Italie moeten meebrengen gisteren. Lag er nog 1.
In Belgie zijn er op meerdere plaatsen nog voorraden, o.a. Gamemania.
In Belgie zijn er op meerdere plaatsen nog voorraden, o.a. Gamemania.
[ Voor 45% gewijzigd door Capo op 24-09-2013 11:13 ]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Zoals Exactor zegt, en dan post je 'm ook nog eens.GAIAjohan schreef op maandag 23 september 2013 @ 21:42:
[video]
Hmm, ik ben wel opgenomen bij de launch dus..![]()
Erger nog je gaat erbij vermelden wanneer je exact in beeld komt, goed idee als je liever niet in beeld wil zijn
Het interesseert me werkelijk geen biet maar door jouw reactie op Exactor en het feit dat je er expliciet bij zet dat je om 00:16 in beeld bent ben ik dat filmpje nog gaan bekijken ook
Zojuist besteld op JTgames.nl voor €61.90 inc. verzendkosten (Xbox versie). Volgens de site is hij op voorraad en wordt hij dezelfde dag verzonden. Ik ben benieuwd.
[ Voor 4% gewijzigd door Thy... op 24-09-2013 11:52 ]
Gemaild en gevraagt naar de voorraad, ben benieuwdThy... schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:51:
Zojuist besteld op JTgames.nl voor €61.90 inc. verzendkosten (Xbox versie). Volgens de site is hij op voorraad en wordt hij dezelfde dag verzonden. Ik ben benieuwd.
Gisteren de xbox360 versie gehaald bij de Mediamarkt voor 49,99. Of beter gezegd heb ik 'm van de vrouw gekregen
Zodra ik hem aan mijn mandje toevoeg: niet op voorraad...Rudyyy schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:52:
[...]
Gemaild en gevraagt naar de voorraad, ben benieuwd
Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch