Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:24

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Das niet zo'n speciale bundel hebben gewone winkels ook staan voor die prijs of voor 319,-

Als het goed is kan ik morgen GTA spelen! bijna jammer dat ik zondag een verjaardag heb :P

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 20-09-2013 17:34 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 15:16
Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:50:
[...]

spoiler:
Ik was het vergeten en heb die missie dus zonder flightschool gehaald. Heb de missie wel gewoon gehaald :D dus flightschool hoeft niet perse!
spoiler:
Nee met Trevor... had gehoopt daarna uit een vliegtuig te kunnen springen MET parachute... maar op de een of andere manier krijg je die maar niet

wijze woorden

• Qzar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-11 14:31
Bij mij in de buurt is de PS3 versie ook overal uitverkocht, is het nog wel mogelijk om het spel in de playstation store te kopen? Zo ja weet iemand welke prijs hij dan heeft?

Edit: Hij kost € 69,95 en is met iDeal te betalen

[ Voor 13% gewijzigd door Qzar op 20-09-2013 19:10 ]

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:53

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik wil mijn ps3 60gb versie met gta 5 en alle toebehoren wel verkopen. Pm me voor interesse

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 06:35
Weet iemand of het ergens in Utrecht nog te krijgen is voor de PS3?

WEBN & chill (@IBKR)

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:54

Zorian

What the fox?

DeadKennedy schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 18:35:
Probeer de Bart Smit in Hoog Catharijne eens.

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

DeadKennedy schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 18:35:
Als je ze weet te vinden neem er voor mij dan ook 1 mee (PS3). Nu op vakantie, morgenavond terug

• Wartexx
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04-2021
Weet iemand m nog te koop rond nijmegen/wijchen??

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11 22:18
Wie wil er nog een gesealde Xbox versie overnemen? Gaat om de Special Edition!
Omgeving Den Haag

Over aangezien mijn schoonzus en schoon ouders toch nog aan een Ps3 versie kon komen!

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Verwijderd

Ik kom net thuis van de Bart Smit in Utrecht,
helaas niet meer op voorraad, weet iemand nog een andere winkel in Utrecht waar de PS3 versie wel op voorraad is.

• Misiek

Misiek

Saturn the wall misschien? Niet echt centrum, maar wel in de buurt

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:08

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Tr!gger schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:59:
MM Bergen op Zoom had nog Xbox op voorraad , Ps3 allemaal gereserveerd en op 1 oktober komen de nieuwe. Bart Smit ook alleen nog maar xbox en geen Ps3. Iedereen wil hier de ps3 versie blijkbaar.
Ik heb weer geluk gehad, vandaag heel Limburg doorgereden en uiteindelijk bij de Bart Smit in Vaals hadden ze nog een heel aantal exemplaren die dag binnengekregen, en de verkoper zei dat de hpgames als warme vroodjes verkochten, en dag geloof ik graag.

Toch wel vet die papieren map, heeft toch wel wat, en kan de muur mooi vullen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Verwijderd

Misiek schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 20:59:
Saturn the wall misschien? Niet echt centrum, maar wel in de buurt
Was ik al geweest voordat dat ik naar het centrum ging, helaas daar ook uitverkocht.

Verwijderd

Yamy_Daffy schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 19:34:
Wie wil er nog een gesealde Xbox versie overnemen? Gaat om de Special Edition!
Omgeving Den Haag
Wat wil je er voor hebben? En kan ik 'm vanavond nog ophalen?

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-09 07:58
Heren ik ben ten einde raad. Heb dagen lang lekker gta gespeeld met enkele freezes op mijn ps3 (oudere 40GB model met andere HDD) PS3 verder nooit enkele problemen met andere spellen gehad en las daarnaast ook nog op internet dat slim versies dit ook gewoon hadden.

Daarnaast las ik een stuk dat er foutieve slechte disks zijn die dit dus meer hebben. Het probleem nu dus ik moest mijn ps3 dus volledig opnieuw opstarten en ja hoor daar komt het: Hij leest geen enkele disk meer GTA niet the last of us niet niks niet. Dus de laser lijkt kapot! Als ik een spel er in doe zie ik het klokje ronddraaien maar er gebeurt gewoon niks. Ik heb de ps3 nu even een half uur uit staan in de hoop. Maar what the f*ck kan ik hier nou mee......! Ik voel me even kei hard genaaid als mijn ps3 kapot is door zoiets lulligs want garantie bij sony kan ik niet halen :P

Mochten er nog tips zijn :(

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:13
Gisteren op vier adressen in Drachten bot gevangen. Alleen bij Intertoys werg gemeld dat ik kon reserveren, ze zouden er vandaag nog een aantal binnenkrijgen. (Bleken er 20 te zijn die ook allemaal al weer op zijn)
Vanmorgen een telefoontje, een fietstochtje door een fikse regenbui en vanmiddag aan het installeren geslagen. Nu een paar uurtjes heerlijk het eiland verkend. Met wat taxi-ritjes het nuttige en het aangename verenigd...

Hier gaat nog heel veel lol uit de 53 eurootjes komen (nette prijs trouwens). *O*

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Voor de mensen in de buurt van Zaandam. Vanmiddag een PS3 versie opgehaald bij de Saturn Zaandam, ze hadden er (toen) nog een stuk of 50.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

• Tovenaar
  • Laatst online: 27-10 16:18
CristianSchriev schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:45:
Heren ik ben ten einde raad. Heb dagen lang lekker gta gespeeld met enkele freezes op mijn ps3 (oudere 40GB model met andere HDD) PS3 verder nooit enkele problemen met andere spellen gehad en las daarnaast ook nog op internet dat slim versies dit ook gewoon hadden.

Daarnaast las ik een stuk dat er foutieve slechte disks zijn die dit dus meer hebben. Het probleem nu dus ik moest mijn ps3 dus volledig opnieuw opstarten en ja hoor daar komt het: Hij leest geen enkele disk meer GTA niet the last of us niet niks niet. Dus de laser lijkt kapot! Als ik een spel er in doe zie ik het klokje ronddraaien maar er gebeurt gewoon niks. Ik heb de ps3 nu even een half uur uit staan in de hoop. Maar what the f*ck kan ik hier nou mee......! Ik voel me even kei hard genaaid als mijn ps3 kapot is door zoiets lulligs want garantie bij sony kan ik niet halen :P

In ieder geval 3 minuten de stroom er helemaal af halen en nogmaals proberen...

• Yamy_Daffy
Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:22:
[...]

Wat wil je er voor hebben? En kan ik 'm vanavond nog ophalen?
Ik heb vanavond me eigen verjaardag gevierd.
Gewoon het bedrag dat me schoonouders en schoonzus kwijt zijn geweest bij media markt.

Ze kunnen hem ook inruilen voor een tegoedbon, maar maak er liever een mede tweaker blij mee.

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:37
Qzar schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 18:24:

Edit: Hij kost € 69,95 en is met iDeal te betalen
Tis wat...ik heb hem voor 47 op release en mocht ik hem zat worden gaat ie weer weg voor 25 ofzo (al lijkt deze game een blijvertje!).
Niet dat ik het erg vind, nooit digitaal gekocht en ook niet van plan tot het niet anders kan maar best een verschil en waardeloos na aankoop, of valt zoiets toch 2e hands door te verkopen?
.

Verwijderd

Ff de stripclub checken :

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hmXwsBSd9fo]

Tieten kijken en voelen.

Enjoy.

Verwijderd

Iemand die nog een winkel weet in amsterdam waar ze de ps3 versie op voorraad hebben? Mijn Preorder is "zoek" geraakt bij de post.

Verwijderd

Bij Nedgame.nl hebben ze nog een online voorraad.

Verwijderd

Waar in utrecht is dit spel nog te koop voor de ps3

Verwijderd

De auto's gaan nu realistisch kapot en vliegen niet meer zo snel in brand zoals in gta 4.

• HowlingMad
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 11:46
De auto's gaan nu realistisch kapot en vliegen niet meer zo snel in brand zoals in gta 4.
Tja, wat je realistisch noemt. Normaal gesproken is een auto echt niet meer te besturen na een botsing met een gangetje of 50. Daarin tegen zijn de wagens ingame niet stuk te krijgen!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:12

Entity

9000rpm

Na gisteren bij de MM in Breda en Bergen op Zoom bot gevangen te hebben (en had geen tijd meer om andere winkels af te gaan) vanochtend bij de lokale Intertoys (Hoogerheide) nog een Xbox360 exemplaar kunnen bemachtigen. Ze hadden er nog een aantal liggen. PS3 versie was helemaal uitverkocht...

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:17

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

HowlingMad schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 10:16:
[...]

Tja, wat je realistisch noemt. Normaal gesproken is een auto echt niet meer te besturen na een botsing met een gangetje of 50. Daarin tegen zijn de wagens ingame niet stuk te krijgen!
Daarentegen kun je ze wel realistisch weer rechtop zetten door een beetje in de auto heen en weer te schudden :P

Toen ik voor het eerst met een auto door de lucht vloog en de melding zag dat je de auto in de lucht kunt bijsturen gaf me ook een ' wait, what...? gevoel.

Gisteren het op één na laatste Xbox-exemplaar bij de lokale Bart Smit gehaald. Direct na mij stond een jongen van een jaar of 14 met zijn moeder in de rij met het laatste exemplaar :+

[ Voor 13% gewijzigd door Gizz op 21-09-2013 10:36 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Stofbal
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-03-2024
Jongens, is er ergens in de provincie Utrecht of erg dichtbij nog voorraad in een winkel?

Thanks!

• DeadKennedy
Stofbal schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 11:59:
Jongens, is er ergens in de provincie Utrecht of erg dichtbij nog voorraad in een winkel?

Thanks!
Volgens mij niet. Ik ga over een halfuurtje nog een rondje binnenstad doen, als ik iets vind, laat ik het weten.

WEBN & chill (@IBKR)

• Dreadly
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Iemand nog voorraad kunnen vinden in Amsterdam? In oost lijkt het allemaal al uitverkocht te zijn :-(
EDIT: voor de PS3 versie dan. De Intertoys aan de 1e van swindenstraat had er vannochtend nog 1 of 2 voor de xbox liggen.

[ Voor 37% gewijzigd door Dreadly op 21-09-2013 12:10 ]

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 11:36

MetalPool

Boe!

Amsterdam noord hebben ze ook niks meer :(

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Gisteren in alkmaar bij de game mania ps3 versie gekocht, er waren er nog erg veel daar.

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:35
Hier in Amersfoort helemaal niks meer...

Ik ga nu even in Leusden kijken.

• Sua
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-10 19:12

Sua

lichtelijk nieuw

PS3 versie lijkt vrijwel overal uitverkocht te zijn.

hoi

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-11 08:00
CristianSchriev schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:45:

Ik had hetzelfde vorige week bluray niet deed het meer, je kunt hem proberen te reinigen maar waarschijnlijk heb je een nieuwe lens nodig. Is niet heel lastig te plaatsen, kost ongeveer € 30,-.

PSN: c_caveman1982

• Metaforze
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-01-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 10:04:
Ik reed gisteren bij een vriend (heb em zelf nog niet kunnen bemachtigen) in zijn Bugatti Veyron en ben meerdere malen gecrasht met zo;n 300 kilometer per uur. De auto was uiteindelijk total loss, ik reed met 3 wielen, maar ik kon nog steeds normaal sturen en haalde nog steeds 300+ kilometer per uur :p

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-09 07:58
KaptKeefmenneke schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 12:29:
[...]

Ik had hetzelfde vorige week bluray niet deed het meer, je kunt hem proberen te reinigen maar waarschijnlijk heb je een nieuwe lens nodig. Is niet heel lastig te plaatsen, kost ongeveer € 30,-.
Ook dvds leest hij niet meer. Is dat gewoon zelfde probleem zag namelijk dat sommige dat wel konden

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01 23:16

Niellz

PSN: Niellzje

Weet iemand nog een webshop die hem deze week leverd?

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

Verwijderd

Kom net uit het centrum van Utrecht nergens meer de ps3 versie te vinden, weet iemand nog een winkel voor mij waar ze de game op voorraad hebben omgeving Utrecht.

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-11 08:00
CristianSchriev schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 12:50:
[...]

Ook dvds leest hij niet meer. Is dat gewoon zelfde probleem zag namelijk dat sommige dat wel konden
Probleem is meestal dat de drive niet meer opspint, dus je stopt er iets in en de dvd/bluray gaat niet draaien, bij mij althans. Je kunt ook proberen de lens schoon te maken met een katoenen doek.

PSN: c_caveman1982

• moca
  • Laatst online: 28-04 19:15
Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 13:20:
Kom net uit het centrum van Utrecht nergens meer de ps3 versie te vinden, weet iemand nog een winkel voor mij waar ze de game op voorraad hebben omgeving Utrecht.
Heb je wel een 360 versie gevonden of ook uitverkocht?

Verwijderd

moca schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 13:46:
[...]

Heb je wel een 360 versie gevonden of ook uitverkocht?
ook uitverkocht, ben geweest in het centrum mediamarkt, bartsmit, intertoy's, mycom, v&d, dixons, game winkel hoog cathrijne

• moca
  • Laatst online: 28-04 19:15
Bedankt voor de info!

Hier hebben ze m nog voor de PS3, is niet zo heel ver.

http://www.gamediscounter...and-theft-auto-v-ps3.html

• H0lyGra1l
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-10 22:49
Ik bel nu ook winkels af, maar kan je GTA niet downloaden via de store? En hoeveel kost dat?
Kan het zelf niet controleren want de ps3 is er vanavond pas.

EDIT: Ah, je kan ook online de store opzoeken. De hoofdprijs van 70€...

[ Voor 19% gewijzigd door H0lyGra1l op 21-09-2013 14:04 ]

Verwijderd

Missie 3 :

Dingen achtervolgen vond ik altijd het moeilijkste in GTA's.

Jullie ook?

...

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ga je nou constant elk filmpje dat je maakt posten? en ook nog eens dubbel? (zie andere topic)

39

Verwijderd

moca schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 13:58:
Bedankt voor de info!

Hier hebben ze m nog voor de PS3, is niet zo heel ver.

http://www.gamediscounter...and-theft-auto-v-ps3.html
top! bedankt ga hem zo ophalen daar.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:53
Fietsbel schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 14:07:
Ga je nou constant elk filmpje dat je maakt posten? en ook nog eens dubbel? (zie andere topic)
hahaha heeft blijkbaar ook niks beters te doen

gisteren hoofdverhaal uitgespeeld in pakweg 30 uur :)

Verwijderd

Ja wie heeft er wel wat beters te doen.

EYE OF THE BEHOLDER.

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 14:25:
Ja wie heeft er wel wat beters te doen.

EYE OF THE BEHOLDER.
Uhm... misschien gewoon het spel spelen ipv de heletijd kijk ik kan een filmpje maken 8)7

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-11 02:11
weet er iemand toevallig waar ze de xbox360 versie nog hebben liggen regio helmond/eindhoven?
Ben vandaag in de stad geweest in helmond maar overal uitverkocht .
Iemand toevallig vandaag in MM te Eindhoven geweest?

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Voor de liefhebbers.. alhier een foto hoe we bij ons thuis GTA V spelen. Op de beamer :D (klikbaar voor high resolution)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bnvCtwul.jpg

All-Round nerd | iRacing Profiel

• Xolon
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
Bart Smit Amsterdam zuidoost (Reigersbos) heeft zowel de xbox als ps3 nog (zag de hoesjes buiten leeg in het schap staan).

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Weet iemand nog een winkel in Delft of Leiden waar ze hem op voorraad hebben? MUST HAVE!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:18

Copyman

Dode muis

Mijn gelukje voor vandaag: de lokale Bart Smit had precies 1 PS3 exemplaar liggen omdat iemand hem had geannuleerd. Gelijk maar toegeëigend! De rest van de winkels waar ik ben geweest (MyCom, Dixons, Intertoys, etc.) verwachten eind volgende week weer levering. :)

In Emmen, for that matter.

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Makro Nuth, MM Heerlen en MM Maastricht hadden ook niks meer. Tja, toch maar wat eerder erbij zijn de volgende keer :P Wilde wachten op een PS4 release maar na het zien van alle reviews en beelden @ YouTube begon het toch té erg te kriebelen :P Maar helaas.

Verwijderd

Met een beamer spelen is wel erg vet ja.

Ik vind een 47 inch TV fijner spelen dan een grotere.

Vooral omdat je dan een soort van meer overzicht hebt.

• Peertje
  • Niet online
Chaos-Zero schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 22:03:
Voor de mensen in de buurt van Zaandam. Vanmiddag een PS3 versie opgehaald bij de Saturn Zaandam, ze hadden er (toen) nog een stuk of 50.
Was vanmiddag uitverkocht. Ik had gelukkig de laatste bij de Bart Smit daar :9

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:02
Mijn zoektocht naar de XBOX360-versie vandaag in Den Haag is gefaald.. :(

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:53
tis al niet erg mooi te noemen op de consoles, laat staan het op zo'n grote beamer te spelen, dan zou je eigenlijk een highend pc moeten hebben met een hoge resolutie en daar een controller op aan moeten sluiten, mits de gta V pc versie uit is uiteraard :P

• DeadKennedy
Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 13:49:
[...]

ook uitverkocht, ben geweest in het centrum mediamarkt, bartsmit, intertoy's, mycom, v&d, dixons, game winkel hoog cathrijne
Dan ben ik je vast tegengekomen. Ook ik heb vandaag een rondje Utrecht gedaan en kan bevestigen dat het uitverkocht is.

WEBN & chill (@IBKR)

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Scrtz schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 16:54:
tis al niet erg mooi te noemen op de consoles, laat staan het op zo'n grote beamer te spelen, dan zou je eigenlijk een highend pc moeten hebben met een hoge resolutie en daar een controller op aan moeten sluiten, mits de gta V pc versie uit is uiteraard :P
jue moet ook niet op 2 meter afstand zitten he ;)

All-Round nerd | iRacing Profiel

• drmbs
  • Laatst online: 05-11 08:03
Mediamarkt Middelburg heeft nog ruim voorraad voor de 360. PS3 is wel uitverkocht.

Verwijderd

Ik ben vandaag in Breda overal geweest, MM, GM, Dixons, Intertoys, Bart smit en foregames maar hij was nergens meer te krijgen! Ik vond het wel raar dat ze bij de Gamemania nog wel een voorraad hadden met deze niet in de vrije handel was maar voor de Pre-orders, dan zouden ze die ondertussen toch wel al hebben opgehaald??! Maar goed helaas pindakaas, als iemand nog een goude tip heeft! Let me know

• Misiek

Misiek

Heb mazzel gehad. Zojuist om 17:30 bij Gamemania Utrecht hc binnengelopen. Ze hadden nog 3 PS3 exemplaren. Was verrast. Gevraagd, het waren geannulleerde preorders.

Verwijderd

bofkont _/-\o_

• po1son
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 19:06:
Ik ben vandaag in Breda overal geweest, MM, GM, Dixons, Intertoys, Bart smit en foregames maar hij was nergens meer te krijgen! Ik vond het wel raar dat ze bij de Gamemania nog wel een voorraad hadden met deze niet in de vrije handel was maar voor de Pre-orders, dan zouden ze die ondertussen toch wel al hebben opgehaald??! Maar goed helaas pindakaas, als iemand nog een goude tip heeft! Let me know
Lol, ik ben toevallig ook net vandaag bij al die winkels langsgegaan. Had je het wel even wat eerder kunnen posten had een hoop moeite gescheeld 8)7

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

Verwijderd

Het spijt me zeer !

• Tjiwa
  • Laatst online: 20-11 13:45
Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 19:06:
Heb je de Bart Smit op Hoge Vught en de Heksenwiel al geprobeerd? En ook Toys XL op de Lunet, en bij de Stada en Mycom. En beide Dixons in de Houtmarktpassage en in de V&D? Ook de FRS op de Eindstraat en op het station. En de Top1Toys.

PSN/XBL: DarkTaufu

Verwijderd

Bart smit op hoge vucht en de Heksenwiel heb ik telefonisch geprobeerd en die melden dat ze niks meer hadden, Toys XL ben ik geweest daar bij de Action! Daar melden de aanwezige staf dat ze ook op de andere locatie uitverkocht waren. Wat bedoel je met Stada en MYcom? De Dynabite op de Karnemelkstraat is er niet meer. Beide Dixons hadden niks meer. De FRS op de eindstraat kende ik niet, alleen die in het centrum en ook daar kreeg ik het antwoord dat ze hem niet meer hadden, neem aan de andere zaak dan ook niet. De top1toys heb ik niet geprobeerd! Wie weet! Bedankt voor je reactie !

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

De t*ing! Ruim 12 uur geleden het spel gekocht in de PSN store en meteen de download aangezet (Niet op de achtergrond), nu net op 98% een download error zonder error code en is ermee gekapt AARGH!

Op Google vind ik genoeg hits maar die moesten allemaal rond de 17/18de opgelost zijn. Zo niet cool dit |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Gekkenhuis op 22-09-2013 01:02 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

• Pietert
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Net besteld bij Nedgame, nu maar hopen dat de aangegeven levertijd op de site actueel is, zou ie dinsdag binnen moeten komen (voor 17:00 op werkdag (maandag) besteld, volgende dag binnen).
Het spel inmiddels al wel een dag gespeeld, erg tof maar zie weinig nieuws ten opzichte van GTA4. Hoop dat de online modus wat tofs gaat brengen en er meer (en gemakkelijker in te voeren en op te slaan) cheatcodes uit komen. GTA is immers het leukste om met wat biertjes en vrienden te spelen op een berg cheatcodes in een vrije wereld.

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 16:43
3 dagen geleden bij bol.com een levertijd van 2 weken voor de xbox versie.
Gister was er een nieuwe levering gekomen en dus gelijk besteld.
Vandaag ook al netjes geleverd.

Zojuist gekeken en alweer 14 dagen levertijd...
Is het ooit zo gek geweest voor een game? :+

[ Voor 26% gewijzigd door Royer op 22-09-2013 01:24 ]

• PerfektOne
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-06 23:24

PerfektOne

Striving for Perfektion

Had vandaag 15 km gefietst naar MM Roermond. Uitverkocht en levertijd 4 weken :S fml

XBOX Live Gamertag: PerfektOne

• sverzijl
  • Laatst online: 23:04
[b][message=40920473,noline]

Zojuist gekeken en alweer 14 dagen levertijd...
Is het ooit zo gek geweest voor een game? :+
Als het goed is niet, dit is immers in de eerste paar dagen al de best verkochte game aller tijden

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-11 13:22
Gouden tip ze hebben ze nog steeds zolang het er staat, zelf vandeweek ook besteld en netjes de volgende dag in huis:

http://www.gamedumper.nl

• Yamy_Daffy
Ik heb nog steeds de special edition voor de Xbox over.

Maandag word deze ingeleverd bij media markt zoetermeer.

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:45
Besteld bij gamedumper. We gaan maandag zien of de voorraad indicatie klopt.

• OMX2000
  • Laatst online: 21-11 09:39

OMX2000

By any means necessary...

Ik snap met dit alles niet waarom er bij nextgen nog steeds spelletjes op schijfjes worden gedistibueerd.

Iemand status van MM in Breda of Zoetermeer?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-11 12:56
Als een vriend van mij de digitale versie koopt en installeert op zijn PS3. En vervolgens inlogt met zijn account op mijn PS3 en hem dan weer download en installeert op mijn PS3.
Kan ik hem dan gewoon spelen op mijn PS3 onder mijn account?

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:27

SaN

OMX2000 schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:02:
Ik snap met dit alles niet waarom er bij nextgen nog steeds spelletjes op schijfjes worden gedistibueerd.

Tja, sommige mensen willen toch graag iets tastbaars kopen. Ik zelf niet, maar het is natuurlijk wel belachelijk dat je voor een digitaal exemplaar €70,- mag neertellen terwijl hij in de winkel voor €47,- te koop is. Maak hem digitaal op zijn minst even duur.

• Tjiwa
  • Laatst online: 20-11 13:45
OMX2000 schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:02:

MM Breda OP! vanmiddag nog weeste kijken.

PSN/XBL: DarkTaufu

Verwijderd

Jup helaas, ik wil zooo graag spelen!!! :'(

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

SaN schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:27:
[...]Tja, sommige mensen willen toch graag iets tastbaars kopen. Ik zelf niet, maar het is natuurlijk wel belachelijk dat je voor een digitaal exemplaar €70,- mag neertellen terwijl hij in de winkel voor €47,- te koop is. Maak hem digitaal op zijn minst even duur.
Dat is vanwege retail-kanaal belangen.

Via de retail worden veel 360's en PS3's verkocht (by far de meeste). De marge's op die apparaten zijn doorgaans klein, men moet het hebben van de spellen en accessoires. Als Sony of MS ineens beslist dat het zijn DLC's van belangrijke games zeer scherp geprijsd neer gaan zetten gaat dat echt direct leiden tot veel weerstand bij retailers. Die gaan dat echt niet leuk vinden, wat zelfs kan leiden tot een boycot van een bepaald product. Bijvoorbeeld geen 360's meer bij de Mediamarkt/Walmart (VS) te koop... dat gaat MS echt niet leuk vinden.

Verwijderd

baronruud schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:05:
Als een vriend van mij de digitale versie koopt en installeert op zijn PS3. En vervolgens inlogt met zijn account op mijn PS3 en hem dan weer download en installeert op mijn PS3.
Kan ik hem dan gewoon spelen op mijn PS3 onder mijn account?
Werkt met DLC iig altijd wel. Zou niet weten waarom het niet met een spel zou werken. Gekke PS.

• DeBaroN
Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:37:
[...]

Werkt met DLC iig altijd wel. Zou niet weten waarom het niet met een spel zou werken. Gekke PS.
Ja, daarom dacht ik het ook. Maar hoopte een zeker antwoord op te krijgen.
Want dan ben je 35,- pp kwijt...

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01 23:16

Niellz

PSN: Niellzje

Bigu.nl waren ze vanmorgen nog direct leverbaar!

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-11 07:43
baronruud schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:45:
[...]

Ja, daarom dacht ik het ook. Maar hoopte een zeker antwoord op te krijgen.
Want dan ben je 35,- pp kwijt...
Lijkt mij sterk dat dat zou lukken, want dan zou je het met 100 mensen kunnen delen en dan ben je helemaal niks kwijt. Volgens mij zit er een limiet aan.

• DeBaroN
TheUninvited schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:23:
[...]

Lijkt mij sterk dat dat zou lukken, want dan zou je het met 100 mensen kunnen delen en dan ben je helemaal niks kwijt. Volgens mij zit er een limiet aan.
Ja, ik meen dat dat 2 of 3 is. Net als met de DLC

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 15:26
Bartjuh schreef op zondag 22 september 2013 @ 16:50:
[...]

Dat is vanwege retail-kanaal belangen.

Via de retail worden veel 360's en PS3's verkocht (by far de meeste). De marge's op die apparaten zijn doorgaans klein, men moet het hebben van de spellen en accessoires. Als Sony of MS ineens beslist dat het zijn DLC's van belangrijke games zeer scherp geprijsd neer gaan zetten gaat dat echt direct leiden tot veel weerstand bij retailers. Die gaan dat echt niet leuk vinden, wat zelfs kan leiden tot een boycot van een bepaald product. Bijvoorbeeld geen 360's meer bij de Mediamarkt/Walmart (VS) te koop... dat gaat MS echt niet leuk vinden.
Wat een onzin. Bij een boycot schieten ze zichzelf in de voet, dan haalt de klant het wel bij de concurrent even verderop.

Die hele fysieke distributie van spelletjes op schijfjes via winkels is een achterhaald concept in wezen. Het is dat niet de hele wereld over snelle internetverbindingen beschikt dat die optical drive er nog niet uit is gesloopt, en dat bijvoorbeeld de digitale versie van GTA om onbegrijpeleke redenen 20 euro meer moet kosten werkt daar ook niet echt aan mee.

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Plankton schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:45:
[...]Wat een onzin. Bij een boycot schieten ze zichzelf in de voet, dan haalt de klant het wel bij de concurrent even verderop.
Van iets verliesgevends niet meer doen jezelf in de voet schieten... hmm...

Verwijderd

bestelling gedaan bij NEDGAME. Iemand van Nedgame gesproken via FB en die melde dat het dinsdag aan zou komen in mijn brievenbus! erg fijn als dat ook zo is

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:35
Yes.. Heb de game kunnen overnemen voor 48 euro, nieuw in seal :D

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-11 09:15
Gisteravond bij Dixons besteld, ben benieuwd wanneer die binnenkomt.

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:40
bartkoper schreef op zondag 22 september 2013 @ 08:40:
Gouden tip ze hebben ze nog steeds zolang het er staat, zelf vandeweek ook besteld en netjes de volgende dag in huis:

http://www.gamedumper.nl
Gister ook besteld. voorraad is nu op, krijg je daar een mail over mits het spel niet direct verstuurd kan worden? Heb ik niet gekregen namelijk. Ben benieuwd!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Bartjuh schreef op zondag 22 september 2013 @ 23:48:
[...]

Van iets verliesgevends niet meer doen jezelf in de voet schieten... hmm...
Heb je hier ook cijfers/bewijs van of zuig je dit maar gewoon uit je duim? Eerst zeg je 'lage marge' en dat is een post later opeens verlies geworden?

Er is geen enkele reden dat GTAV 22,99 duurder moet kosten dan bij de MediaMarkt of Saturn anders dan de hebzucht van Sony (want GTA V is niet de enige game die exorbitant duur is op PSN). Maar ik snap Sony wel; de game is slecht verkrijgbaar in de winkel, dus ze kunnen vragen wat ze willen aan de mensen die de game per direct willen spelen.

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:30
Plankton schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:45:
[...]
Die hele fysieke distributie van spelletjes op schijfjes via winkels is een achterhaald concept in wezen. Het is dat niet de hele wereld over snelle internetverbindingen beschikt dat die optical drive er nog niet uit is gesloopt, en dat bijvoorbeeld de digitale versie van GTA om onbegrijpeleke redenen 20 euro meer moet kosten werkt daar ook niet echt aan mee.
Dit is nou net wat MS ook zei, en daarom hier vanaf wilde stappen met de Xbone en DRM. Maar de hele wereld viel over ze heen, en daarom is dit nou weer (voorlopig) geschrapt...

• Pietert
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 23:52:
bestelling gedaan bij NEDGAME. Iemand van Nedgame gesproken via FB en die melde dat het dinsdag aan zou komen in mijn brievenbus! erg fijn als dat ook zo is
Ah fijn om te horen, hoef ik de orderstatus op de site niet meer elk uur te refreshen :*)

Bijzonder onduidelijke webshop ook, ben gewend om direct na afrekenen te zien wanneer een spel geleverd zal worden, zodra je afgerekend hebt verdwijnt die indicatie.

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• Tsunameh
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-10 10:02
Rudyyy schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:25:
[...]

Gister ook besteld. voorraad is nu op, krijg je daar een mail over mits het spel niet direct verstuurd kan worden? Heb ik niet gekregen namelijk. Ben benieuwd!
Heb 'm vanochtend hier ook besteld, toen stond er nog 1-2 werkdagen levertijd, nu alleen pre-order.

Heb Gamedumper een mail gestuurd, hopen dat ze hier wat meer info kunnen geven...

Wat is een ander woord voor synoniem?

Pagina: 1 ... 51 ... 118 Laatste

Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.

<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]

Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch