Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-11 13:22
Zo mijne is binnen ( gister besteld bij gamedumper ) vandaag netjes binnen met atomic blimp code!!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:57

Dennahz

Life feels like hell should.

Mensen die GTA V nog steeds niet hebben :')

Twitter

• Centropy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

hier op Texel schijnt nog vooraad te zijn, ik ben daar binnen het half uur, ik kan een extra copy halen voor iemand? 0644212411

Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-10 12:20
Centropy schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:57:
hier op Texel schijnt nog vooraad te zijn, ik ben daar binnen het half uur, ik kan een extra copy halen voor iemand? 0644212411
Hebben ze daar een Media Markt? 8)7

Freedom for everyone..

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:16

Martinspire

Awesomeness

Noctonix schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:04:
[...]

Hebben ze daar een Media Markt? 8)7
Mja met een sail-in om je shit af te halen :z

Martinspire - PC, PS5, XSX

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:03

marapuru

db.

Weet iemand of de Saturn op het Eemplein in Amersfoort nog wat doosjes GTA V heeft liggen?

• Centropy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Nee maar dan stuur ik hem op, vertrek overigens nu naar de Intertoys... mobiel is mee voor de liefhebbert

Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!

• nickyk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01 07:31
Bij Intertoys in Best stonden er net nog 4. Nu nog 3 :D

[ Voor 13% gewijzigd door nickyk op 19-09-2013 16:30 ]

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
Ha! Zojuist ook maar even opgehaald maar ik mag nog niet spelen van de game-goden.

Telkens bij dat intro filmpje van die (bank?)overval loopt het spel vast :( . Nieuwe xbox nodig? Of iemand een idee wat ik kan doen? Xbox is vrij oud en tijd niet gebruikt.

Overwatch profile awesomo#2162

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11 16:37
awesom-o schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:30:
Ha! Zojuist ook maar even opgehaald maar ik mag nog niet spelen van de game-goden.

Telkens bij dat intro filmpje van die (bank?)overval loopt het spel vast :( . Nieuwe xbox nodig? Of iemand een idee wat ik kan doen? Xbox is vrij oud en tijd niet gebruikt.
Is je dashboard wel up to date? Je hebt zeker ook de mogelijkheid niet om er een USB stickje in te pluggen?

[ Voor 8% gewijzigd door Ryan_ op 19-09-2013 16:34 ]

• DonKui
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-05-2022
Ik moet nog een uurtje werken!!! :(

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:19
DonKui schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:37:
[afbeelding]
Dit is echt lullig als dit je overkomt
Dit had ik bij de release van Gta IV, maar dan zonder de xbox om te trappen.

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Mijn Playstation 3 werkt PER-FECT! Ik heb alleen nog geen GTA V... :F

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb GTA V al 2 dagen liggen, maar ik moet van mezelf eerst Tomb Raider uitspelen voordat ik aan GTA begin. Ik heb wel de installatie maar alvast gedaan en heel even een stukje van de eerste missie gespeeld.

[ Voor 31% gewijzigd door SToRM666 op 19-09-2013 17:02 ]

PSN id: NL_SToRM

• Ryan_
Wat een discipline :P

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ach, Tomb Raider is ook erg goed en anders ben ik die besturing enzo ook weer kwijt :p
Het is wel een goeie manier om mezelf aan te sporen om het spel snel uit te spelen.

PSN id: NL_SToRM

• JackL89
GTA V (PS3) is nog op voorraad bij Saturn Tilburg ! Jammer dat ik er niet meer woon..

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-10 15:52
Mediamarkt Rotterdam Centrum tweette zojuist dat ze weer een shipment hebben ontvangen :-)

• JackL89
Justdoit schreef op donderdag 19 september 2013 @ 17:25:
Mediamarkt Rotterdam Centrum tweette zojuist dat ze weer een shipment hebben ontvangen :-)
Weet iemand hoe dat zit met de webshops van Mediamarkt?

• Justdoit
  • Laatst online: 27-10 15:52
JackL89 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 17:26:
[...]

Weet iemand hoe dat zit met de webshops van Mediamarkt?
staat in de tweet dat het alleen via de fysieke winkel is, webshop orders kun je niet komen afhalen dan.

• JackL89
Justdoit schreef op donderdag 19 september 2013 @ 17:27:
[...]

staat in de tweet dat het alleen via de fysieke winkel is, webshop orders kun je niet komen afhalen dan.
Online bestellen heeft dus ook een nadeel.. we wachten het maar af. En anders probeer ik via een andere winkel aan GTA V te komen en retourneer ik de GTA V die ik via MM heb besteld.

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-11 07:33
mrmali schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:12:
Weet iemand of de Saturn op het Eemplein in Amersfoort nog wat doosjes GTA V heeft liggen?
Nope, dinsdag al niet meer en ze kregen pas over een paar weken nieuwe..

• Apokk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:56
Voor de geinteresseerden: bij gamediscounter.com hebben ze er nog ruim 200 liggen voor de ps3 (zojuist gesproken). Voor 20:00 besteld morgen thuis. De xbox variant is wel uitverkocht.

http://www.gamediscounter...v-ps3.html?refid=tweakers

Je moet alleen wel een link sharen op facebook of twitter om 10 euro "korting" te krijgen anders betaal je 70 euro + verzendkosten.

EDIT:
de fysieke winkel zit zo te zien in naarden mocht je er langs willen gaan en het nu al willen hebben (open tot 21:00) :)

[ Voor 13% gewijzigd door Apokk op 19-09-2013 18:44 ]

Blizzard: Apokk#2441

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-11 16:20
Ik heb mij GTA 5 via playasia besteld, is maandag verstuurd, ben benieuwd wanneer hij komt!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Die ratings maken ook geen fluit meer uit tegenwoordig, stonden genoeg kindjes in de rij bij midnight sale

Afbeeldingslocatie: http://zeitgeist.li/asset/201309/zg.ibhl.gif

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:24

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

tjah ouders moeten die verantwoordelijkheid imho dragen. Ik zou mijn kind van 12 jaar geen GTA laten spelen.

Ik wil ooook GTA spelen! damn you defecte PS3!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Meh. Ik heb op m'n 12e ofzo ook gewoon veel gta san andreas gespeeld.. Ben er nooit door veranderd.
Studies zeggen trouwens beide, de ene zeggen dat zo'n geweldadige spellen ze aanzetten tot & andere studies wijzen bv uit dat er minder criminaliteit is op straat doordat die jongeren nu aan het gamen zijn, ipv random rond op straat te hangen.. lol

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 19-09-2013 20:04 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ik ook, maar ik vond ook dat er te weinig controle was door onkunde van mijn ouders.

Net als dat ik mijn kind niet naar een geweldige film laat kijken mag ze ook geen gewelddadige game spelen... maakt me niet zoveel uit wat studies er van zeggen is mijn eigen insteek :P genoeg andere games om te spelen.

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 13:38

Niek_1981

Think Different.

Megamind schreef op donderdag 19 september 2013 @ 19:31:
Die ratings maken ook geen fluit meer uit tegenwoordig, stonden genoeg kindjes in de rij bij midnight sale

[afbeelding]
Ach, kan me nog goed de heisa herinneren met bijvoorbeeld Carmageddon en dergelijke
Die kreeg ik toen als jong menneke ook gewoon mee, terwijl er veel kritiek op was.

Kan nou niet zeggen dat ik er een slechter mens door ben geworden.
Ook al geef je ze het niet mee dan nog komen ze er toch wel aan, papa en mama of anders opa/oma, oom/tante die het wel kado geeft.

Dat ze bij de nachtverkoop staan vind ik veel kwalijker dan, wat heeft een 11 jarige bijvoorbeeld om 00.00 uur te zoeken bij een nachtverkoop, heb zelf totaal geen kleine mannekes gezien in Eindhoven.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
http://socialclub.rockstargames.com/games -> GTA V

Nog een mooie website eigenlijk wat ze ervoor gemaakt hebben, allerlei stats dat je kan bekijken.
Zelf hoe snel je al gegaan bent in een auto enzo :+ (236 km/h hier lol)

vandaag dit tegengekomen toen ik even m'n auto uit de garage wou halen.. wist ik veel dat hij een vriendin had..
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8343/6HOh-10bKkuutWT22_vwwg/0_0.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door SmokingCrop op 19-09-2013 20:20 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:16

Martinspire

Awesomeness

Enerzijds heb ik zoiets van "ach, het valt wel mee", anderzijds heb ik zoiets van GTA 5 is geweldadiger en realistischer (grafisch bedoel ik dan vooral) geworden dan voorheen. Er zitten wel wat dingen in waar je ook voor andere media gewoon 16 of 18+ voor moet zijn.

Ze moeten het zelf weten, maar er zijn ook wel wat wetenschappelijke studie's die weer wel wat aantonen.

Niet dat ik hier een discussie over wil starten (als iemand die behoefte heeft, doe dat even in een apart topic), maar deze GTA is wel weer wat volwassener dan de vorige.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik heb een nieuwe PS3 nodig omdat mijn andere kapot is, en ik twijfel tussen 2 opties.

De BS heeft een online aanbieding van een superslim 12gb + book of spells voor 169,- deze kan ik voor 55,- (bracket + hd) upgraden naar 500gb dus in totaal 224,- voor een nieuwe PS3 incl. book of spells Deze set zit ook nog een Move + PSEye bij die ik denk ik voor 25 euro kan verkopen omdat ik die al heb en dan ben ik in totaal dus 200,- kwijt Voordeel is kan gelijk GTA 5 meebestellen heeft de BS online op voorraad.

Ik kan ook een gebruikte 320gb slim krijgen voor 160,- met 2 weken omruil garantie moet dan nog even GTA5 ergens bestellen.

Wat zouden jullie doen? een nieuwe is wel fijn ivm garantie/levensduur, maar een slim met front cd lader is iets praktischer voor mij. Kheb verder al een PS4 besteld dus ik vermoed dat ik de PS3 daarna niet heel veel meer zal gebruiken krijg alleen sterk het vermoeden dat GTA5 niet op de PS4 uit gaat komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 19-09-2013 20:40 ]

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-11 16:20
Koop je een 360, heb je alles?

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
PS3. Meerprijs heb je er zo uit door gratis online en je hebt een nieuw apparaat.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:30
Chaoss schreef op donderdag 19 september 2013 @ 20:39:
Ik heb een nieuwe PS3 nodig omdat mijn andere kapot is, en ik twijfel tussen 2 opties.

De BS heeft een online aanbieding van een superslim 12gb + book of spells voor 169,- deze kan ik voor 55,- (bracket + hd) upgraden naar 500gb dus in totaal 224,- voor een nieuwe PS3 incl. book of spells Deze set zit ook nog een Move + PSEye bij die ik denk ik voor 25 euro kan verkopen omdat ik die al heb en dan ben ik in totaal dus 200,- kwijt Voordeel is kan gelijk GTA 5 meebestellen heeft de BS online op voorraad.

Ik kan ook een gebruikte 320gb slim krijgen voor 160,- met 2 weken omruil garantie moet dan nog even GTA5 ergens bestellen.

Wat zouden jullie doen? een nieuwe is wel fijn ivm garantie/levensduur, maar een slim met front cd lader is iets praktischer voor mij. Kheb verder al een PS4 besteld dus ik vermoed dat ik de PS3 daarna niet heel veel meer zal gebruiken krijg alleen sterk het vermoeden dat GTA5 niet op de PS4 uit gaat komen.
Een PC versie komt ook er wel, en het zou dan ook van de zotte zijn als ze geen next-gen versie maken.
Ik vermoed dat beiden er wel komen. Maar daar koop je nu niets van...
Om nu nog een ps3 te kopen terwijl je al een ps4 besteld hebt zou ik zonde van het geld vinden, want zo lang duurt het helemaal niet meer voordat het 29 november is...

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Nee maarja heb ook nog 15 ps3 games staan + tig PSN aankopen waar ik nu niets meer mee kan.

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:10
Ik vind overigens met de playdisk op usb dat de x360 nog steeds best een kabaal maakt. Volgens mij maakt de hdd ook echt overuren ofzo..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:29
dutchgio schreef op donderdag 19 september 2013 @ 20:56:
[...]

Een PC versie komt ook er wel, en het zou dan ook van de zotte zijn als ze geen next-gen versie maken.
Ik vermoed dat beiden er wel komen. Maar daar koop je nu niets van...
Om nu nog een ps3 te kopen terwijl je al een ps4 besteld hebt zou ik zonde van het geld vinden, want zo lang duurt het helemaal niet meer voordat het 29 november is...
Maar op 29 november is gta5 er nog niet voor de ps4.

Ik zit eigenlijk met hetzelfde dilemma aangezien ik nu gta 5 speel op een geleende ps3 die ooit weer eens terug moet. Gta heb ik wel zelf gehaald. Ik ben dus bang dat ik nog niet op gta uitgekeken ben voordatt de ps3 weer naar huis moet.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:30
Chaoss schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:05:
Nee maarja heb ook nog 15 ps3 games staan + tig PSN aankopen waar ik nu niets meer mee kan.
Hmm, dan zal ik geen 12gb ps3 halen: alleen GTAV heeft sl zo'n 8gb nodig, en daarna zit je ps3 dus zo goed als vol omdat het systeem zelf ook wat nodig heeft, en kun je die aankopen op PSN ook niet gebruiken
Wellocht os de beste optie om je ps3 te laten repareren?!

@hierboven
Ik heb rond november wel een ps3 over :P met GTA V.

[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 19-09-2013 21:11 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:56
Chaoss schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:05:
Wat is er stuk dan?

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ylod, kan ik laten fixxen maar dar kost ook iets van 50 euro en ik lees genoeg verhalen waarbij een gefixfe phat vrij snel weer problemen krijgt.

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-11 18:02
Weet iemand of je het zeil van de zeilboot kunt gebruiken? Op plaatje in het boek staat ie met zeil maar in-game zonder.

• Maaarek
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-02 21:30
Helikopter vliegen is verdomde lastig als je BF3 gewend bent....

psn = smeersbergen

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Maaarek schreef op donderdag 19 september 2013 @ 23:08:
Helikopter vliegen is verdomde lastig als je BF3 gewend bent....
ook als je GTA 4 gewend bent :P
hebben ze een stuk moeilijker gemaakt, maar voelt wel echt aan. het is nu niet meer zo makkelijk om op volle snelheid door de flats van LS te vliegen.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:07:
Ik heb een teveel liggen hier standaard ps3. Omgeving Drachten maar wil hem ook wel per post versturen. Kosten €53-
Ik heb belangstelling pb verstuurd.

Zou net GTA bestellen in de BS webshop, blijbaar ook uitverkocht want de PS3 versie is niet meer te vinden.

Verwijderd

Gisteren de laatste GTA V Special Edition besteld bij Kikgames voor de PS3. Vreemd genoeg zie je op Tweakers een prijslijst waarbij de goedkoopste zijn weggelaten. Is hier een reden voor?
http://www.budgetgaming.n...t+auto+v+(gta+5)_PS3.html

Vooral de prijzen van de Special Edition zijn zeer beperkt hier.
pricewatch: Grand Theft Auto V Special Edition, PlayStation 3
Hier meer:
http://www.budgetgaming.n...+special+edition_PS3.html

Zo grijp je wel mis ja op Tweakers.

Via Budgetgaming heb ik toch nog een Special Edition kunnen bemachtigen bij Kikgames dus.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2013 07:46 ]

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 15:16
Hoe kan ik aan een parachute komen???

wijze woorden

• Maaarek
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-02 21:30
rjpurk schreef op donderdag 19 september 2013 @ 23:48:
[...]

ook als je GTA 4 gewend bent :P
hebben ze een stuk moeilijker gemaakt, maar voelt wel echt aan. het is nu niet meer zo makkelijk om op volle snelheid door de flats van LS te vliegen.
Het mag wel wat moeilijker zijn maar de besturing van de heli is te gevoelig vind ik, zwaai
constant van links naar rechts, lastig om snelheid te maken en recht vooruit met je neus naar
beneden te vliegen

psn = smeersbergen

• Noctonix
Maaarek schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 07:58:
[...]

Het mag wel wat moeilijker zijn maar de besturing van de heli is te gevoelig vind ik, zwaai
constant van links naar rechts, lastig om snelheid te maken en recht vooruit met je neus naar
beneden te vliegen
Ik heb nog niet in een helikopter gezeten.. maar ik vond die vlieg time trails al verdomde moeilijk!

Freedom for everyone..

• Suren01
  • Laatst online: 20:35
Is GTA V ergens nog op voorraad in Amersfoort?

• bakkie1985
In die boeings vliegen is erg kicken!!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:47
Chaoss schreef op donderdag 19 september 2013 @ 20:06:
ik ook, maar ik vond ook dat er te weinig controle was door onkunde van mijn ouders.

Net als dat ik mijn kind niet naar een geweldige film laat kijken mag ze ook geen gewelddadige game spelen... maakt me niet zoveel uit wat studies er van zeggen is mijn eigen insteek :P genoeg andere games om te spelen.
Hehe ik weet nog toen ik klein was (een jaar of 7 denk ik) dat ik af en toe wat video opnames ging afspelen die mijn broer had opgenomen op de VCR. Zo keek ik toen naar Robocop en enkele andere geweldadige films. Vooral dat stukje dat ze dat hoofd gingen openzagen van die 'bad guys' leider lag ik toch wel een poosje van wakker rofl :D

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-11 15:37
Volgens de website van Dixons was het voor de Xbox leverbaar (filiaal Den Haag Centrum, in V&D). Ik er naar toe blijkt dat ze geen voorraad hebben. Volgens de website wel. Ja, maar dat moeten wij aanpassen en het lukt niet zo snel. Stelletje pipo's! Die denken van als ze langskomen kopen ze mischien wel iets anders of bestellen het.

Weet iemand of de MM Rotterdam centrum ze nog heeft voor de Xbox?

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:16
Mandrake466 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:35:
Volgens de website van Dixons was het voor de Xbox leverbaar (filiaal Den Haag Centrum, in V&D). Ik er naar toe blijkt dat ze geen voorraad hebben. Volgens de website wel. Ja, maar dat moeten wij aanpassen en het lukt niet zo snel. Stelletje pipo's! Die denken van als ze langskomen kopen ze mischien wel iets anders of bestellen het.

Weet iemand of de MM Rotterdam centrum ze nog heeft voor de Xbox?
Dinxons update de voorraad van de winkels op de website niet realtime, maar één of twee keer per 24 uur. Dit is mij uitgelegd toen ik iets anders gereserveerd had via de website en toen teruggebeld werd, dat het verkocht was.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Valandil
Iemand een tip hoe je aan een parachute kan komen... wil namelijk vanuit de BLIMP skydiven...

wijze woorden

• RoNoS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-02 08:59
Parachutes liggen op verschillende plekken

spoiler:
Eentje bovenaan de kabelbaan

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-11 10:23

Decennia

VECTORHEAD

bartkoper schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 08:39:
In die boeings vliegen is erg kicken!!
Welke boeing is t nou op t vliegveld?

Gegroet!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:53
Parachutes liggen op verschillende plekken, als je flying skill 100% is krijg je er standaard een als je een helikopter of vliegtuig instapt.

• bakkie1985
Decennia schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:52:
[...]

Welke boeing is t nou op t vliegveld?
Ik pakte zo een gele

Verwijderd

Scrtz schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:55:
Parachutes liggen op verschillende plekken, als je flying skill 100% is krijg je er standaard een als je een helikopter of vliegtuig instapt.
kon je die ook niet kopen bij sommige ammu-nation zaken?

• Scrtz
ben op 58,61% nu alleen komt er nog geen nieuwe hoofdlijnmissie beschikbaar

spoiler:
the big one, union depositary overval, weet iemand hier meer van, krijg niks meer op de map, had al extra keer gesaved om de tijd vooruit te laten gaan en een paar sidemissions gedaan, maar gebeurt niks..
Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:59:
[...]

kon je die ook niet kopen bij sommige ammu-nation zaken?
Ja klopt, alhoewel je die vrij moet spelen, weet niet precies meer wanneer je die krijgt, waarschijnlijk na het doen van een paar missies waar je veel in heli/vliegtuig zit

[ Voor 37% gewijzigd door Scrtz op 20-09-2013 10:00 ]

• Noctonix
Oh die! ja die heb ik ook zien staan.. :F
Misschien wat specifieker :)

Freedom for everyone..

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 16:46

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Hoe kan je aan ammo komen? Leuk enzo dat je wapens kan kopen bij Ammu-Nation, maar kogels?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• Qequero
  • Laatst online: 20-02-2023
ThE_OwNeR schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:05:
Hoe kan je aan ammo komen? Leuk enzo dat je wapens kan kopen bij Ammu-Nation, maar kogels?
Klik op het wapen dan opent popup venster daar in kan je als bovenste kiezen. Koop kugeln :P

• walterwhite
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 17:08
is ie nog ergens in breda of ettenleur te koop?

gisteren niet iig

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:03

marapuru

db.

Nedgame Amersfoort had gisteravond nog een voorraad PS3 versies van ongeveer 10 stuks.

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:47
walterwhite schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:49:
is ie nog ergens in breda of ettenleur te koop?

gisteren niet iig
Heb jij geen andere dingen te doen? Of wil je even oefenen voordat jij je M60 gebruikt?

• Ezequiel
  • Laatst online: 07-06-2015
Als je een parachute hebt, kun je deze dan onbeperkt gebruiken of slechts 1 keer?

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:06

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Nu al meerdere berichten online dat op 22 november de PC versie uitkomt.
http://frontpage.fok.nl/n...-22-november-naar-pc.html

Zou het dan toch waar zijn en hoeven we als geduldige PC mensen niet weer een half jaar of langer te wachten om dit fantastische spel te spelen.
Blijf al het nieuws omtrent de release op PC met een korrel zout nemen, maar je gaat toch hopen.

[ Voor 13% gewijzigd door Rubman op 20-09-2013 11:01 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 16:46

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Qequero schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:08:
[...]

Klik op het wapen dan opent popup venster daar in kan je als bovenste kiezen. Koop kugeln :P
Damnit really? Ik had dus gewoon al die tijd kunnen schieten met mijn noobtube met Trevor? 8)7

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• Qequero
  • Laatst online: 20-02-2023
ThE_OwNeR schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:57:
[...]

Damnit really? Ik had dus gewoon al die tijd kunnen schieten met mijn noobtube met Trevor? 8)7
Nee wel in de ammu-nation store :P

• Ryan_
Rubman schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:55:

Zou het dan toch waar zijn en hoeven we als geduldige PC mensen niet weer een half jaar of langer te wachten om dit fantastische spel te spelen.
Ach, verschillende webshops hebben al zgn datums gegeven. Niet te veel waarde aan hechten.

[ Voor 41% gewijzigd door Ryan_ op 20-09-2013 11:00 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:16
Heeft iemand al de € 10,00 kortingscode van Bol.com ontvangen, die je kreeg bij een GTA V Pre-order?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Noctonix schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:03:
[...]

Oh die! ja die heb ik ook zien staan.. :F
Misschien wat specifieker :)
Een 747 en 737. Verder van die standaard kleine jets en nog wat propellervliegtuigen.

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:39
Jumpman schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:06:
Heeft iemand al de € 10,00 kortingscode van Bol.com ontvangen, die je kreeg bij een GTA V Pre-order?
Volgens mij krijg je die 3 weken na de leverdatum.
Je kunt hem dan uitgeven aan andere games bij bol.com

• Ezequiel
  • Laatst online: 07-06-2015
Wat ik wel mooi vind, zijn de verwijzingen naar eerdere GTA versies.
spoiler:
Zo hebben Lester en Michael het tijdens het plannen van een overval over welke mogelijke handlangers ze kunnen benaderen, Hierop zegt Lester "There was this Eastern European guy who did some crazy things in Liberty City years ago but I don't know where he is now" o.i.d.

Heerlijk!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-11 15:37
MM Rotterdam centrum, maandag komt een nieuwe lading binnen volgens de pipo. Ik heb wel nadrukkelijk voor de Xbox gevraagd. Mischien dat het ook voor de PS3 geldt.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

• DaanDH
  • Laatst online: 20-05 20:37
Zijn ze ergens in Den Haag nog te verkrijgen? Voor de ps3?
Zit te twijfelen om hem vandaag te halen...

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:10

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ezequiel schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:29:
spoiler:
Zo hebben Lester en Michael het tijdens het plannen van een overval over welke mogelijke handlangers ze kunnen benaderen, Hierop zegt Lester "There was this Eastern European guy who did some crazy things in Liberty City years ago but I don't know where he is now" o.i.d.

Heerlijk!
spoiler:
Of wat dacht je van Johnny Klebitz die binnen een paar minuten dood is en The Lost MC in GTA V? :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:26
Amazon heeft voorraad, verzendtijd 2-3 dagen.

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-11 14:23
Nedgame heeft ook nog wat op voorraad.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

• Scrtz
Angeloonie schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:52:
[...]

spoiler:
Of wat dacht je van Johnny Klebitz die binnen een paar minuten dood is en The Lost MC in GTA V? :P
hahaha epic idd!

typisch Rockstar, denken altijd aan de details!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik vind trouwens de wereld qua grootte nog wel meevallen... vooral de details vallen mij op. Zelfs uithoekjes zitten vol met details. De grootte in combinatie met de details vind ik echt awesome!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Net GTA5 telefonisch bij de lokale BS gereserveerd, ze hadden nog een paar PS3 versies liggen xdoos was uitverkocht.

ze leggen hem achteruit kan ik hem tegelijk met mijn via de webshop bestelde PS3 ophalen... khoop zo dat die morgen bij het filiaal is, kan ik dit weekend eindelijk GTA spelen!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Rubman schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:55:

Blijf al het nieuws omtrent de release op PC met een korrel zout nemen, maar je gaat toch hopen.
Ze nemen elkaars nieuws natuurlijk allemaal over, dus ja het zegt niet echt veel dit.
Maar als het waar is, is dat natuurlijk heeeeel mooi :D

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Gister bij de intertoys harderwijk nog 10x xbox en nog meer ps3. dixons en FRS hadden niets.

Verwijderd

Ezequiel schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:29:
spoiler:

Heerlijk!
spoiler:
En de Z-type auto uit gta 2!

Verwijderd

Bij de intertoys in Heeze waren ook nog 8 stuks van de PS3 aanwezig (om 10:00).

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
MM Bergen op Zoom had nog Xbox op voorraad , Ps3 allemaal gereserveerd en op 1 oktober komen de nieuwe. Bart Smit ook alleen nog maar xbox en geen Ps3. Iedereen wil hier de ps3 versie blijkbaar.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

• Ryan_
Bol.com heeft ook weer voorraad. Trouwens nog best een leuke bundel:

Xbox 360 Super Slim 250GB + 1 Controller + Grand Theft Auto V + Halo 4 + Tomb Raider + 1 Maand Xbox Live Gold ~ 249 euro

[ Voor 84% gewijzigd door Ryan_ op 20-09-2013 13:03 ]

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 13:38

Niek_1981

Think Different.

Ryan_ schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:01:
Bol.com heeft ook weer voorraad.
Alleen voor Xbox360 ja.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:58
Weet iemand of je die 15 savegames per PS3 gebruiker hebt? Als ik bijvoorbeeld op gebruiker A speel, kan mijn broertje dan op gebruiker B spelen zonder te spelen in mijn storyline/savegame?

[ Voor 3% gewijzigd door Bobmeister op 20-09-2013 14:12 ]

• giancarlo_f
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-04 08:59

giancarlo_f

M3 Highland & EV3

Intertoys Eindhoven Centrum had vanmorgen rond 945uur er nog 12 stuks liggen

• Valandil
Wat is het nut van flightschool?

Volgens mij alle lessen gedaan, maar verder is er weinig anders...

wijze woorden

Verwijderd

Iemand een idee of er nog ergens op voorraad zijn in Rotterdam cemtrum? Wil hem zo na het werk gaan kopen, maar hoor dat de MediaMarkt weer uitverkocht is..

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:16

Pykow

Angelo OTR

ik heb mijn ma over kunnen halen om de game op te halen bij dixons :D Digital deluxe editie (helaas is mijn internet thuis nog niet 100% met het wifi (router nog resetten) en dus nog geen extra stuff)

Vanmorgen de game geinstalleerd op de Xbox360, CD erin gedaan om te spelen en daar gaan we.
Eerste indruk, Schiet fijn, Geweldige sfeer, goed verhaal wat vanaf de eerste paar clipjes al een mooi beeld geeft wat voor verhaal het gaat worden.
Twee minpuntjes. Handrem is erg sterk en vlieg zo in de slip, dat is natuurlijk ook even wennen, GTA IV was ook vervelend in het begin.
en eigenlijk het grote minpunt zijn de frames. soms hapert de game als je hard racet midden in de stad.
ik las dit ook in de reviews op verschillende websites.

Toch blijkt er veel te doen, en moet ik nog even weten wat die balkjes onderin de map betekenen allemaal.
en hoe je aandelen kan kopen, want hier heb ik ook iets over gelezen. Dit zal natuurlijk allemaal later van toepassing zijn, zit nog bij de eerste missie en heb verder alleen maar rond gereden en naar de kapper geweest en schietbaan

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 18:14

Metian

Snert is vies

Pykow schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:13:
ik heb mijn ma over kunnen halen om de game op te halen bij dixons :D Digital deluxe editie (helaas is mijn internet thuis nog niet 100% met het wifi (router nog resetten) en dus nog geen extra stuff)

Vanmorgen de game geinstalleerd op de Xbox360, CD erin gedaan om te spelen en daar gaan we.
Eerste indruk, Schiet fijn, Geweldige sfeer, goed verhaal wat vanaf de eerste paar clipjes al een mooi beeld geeft wat voor verhaal het gaat worden.
Twee minpuntjes. Handrem is erg sterk en vlieg zo in de slip, dat is natuurlijk ook even wennen, GTA IV was ook vervelend in het begin.
en eigenlijk het grote minpunt zijn de frames. soms hapert de game als je hard racet midden in de stad.
ik las dit ook in de reviews op verschillende websites.

Toch blijkt er veel te doen, en moet ik nog even weten wat die balkjes onderin de map betekenen allemaal.
en hoe je aandelen kan kopen, want hier heb ik ook iets over gelezen. Dit zal natuurlijk allemaal later van toepassing zijn, zit nog bij de eerste missie en heb verder alleen maar rond gereden en naar de kapper geweest en schietbaan
Onderste balken zijn "Health, Armor en Special Ability"

[ Voor 5% gewijzigd door Metian op 20-09-2013 16:24 ]

Rupsen, Rapsen.

• Tony
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-11 14:51
Valandil schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:59:
Wat is het nut van flightschool?

Volgens mij alle lessen gedaan, maar verder is er weinig anders...
spoiler:
Die heb je nodig voor een missie als je rond de 25% zit. Ik hoop dat je de flightschool met michael hebt gedaan... anders kan je alles overnieuw doen.. net zoals ik. :P

:)

Verwijderd

DutchGamer schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:48:
[...]

spoiler:
Die heb je nodig voor een missie als je rond de 25% zit. Ik hoop dat je de flightschool met michael hebt gedaan... anders kan je alles overnieuw doen.. net zoals ik. :P
spoiler:
Ik was het vergeten en heb die missie dus zonder flightschool gehaald. Heb de missie wel gewoon gehaald :D dus flightschool hoeft niet perse!
Pagina: 1 ... 50 ... 118 Laatste

Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.

<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]

Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch