eh, jammer.MarcoC schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:55:
[...]
Zodra ik hem aan mijn mandje toevoeg: niet op voorraad...
Zondag besteld bij yourgamezone.nl, gisteren verstuurd en nu naar de brievenbus aan het staren
. Geen problemen vooralsnog met levering via hen
Something under the bed is drooling
Ik heb net even in Venlo nagevraagd bij Gamemania en Saturn, beide hebben niks op voorraad en krijgen pas in de eerste week van oktober een nieuwe levering.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Hij staat nu inderdaad uit voorraad op de site. Ik denk dat ik dan de laatste had.
De site van Gameshop Twente geeft de Xbox versie nog wel in voorraad op beide winkels. Gevonden via de budgetgaming.nl website. Misschien dat jullie daar nog iets aan hebben.
Een uurtje geleden de XBOX 360 versie besteld op gamediscounter.com en ik heb al een track&trace ontvangen. Veel discount krijg je echter niet, want ze vragen er 69.95 ex 2,95 verzenden voor, al kan ik het ze niet kwalijk nemen, wanneer hij overal is uitverkocht.
Geen idee of de voorraad klopt maar ik heb er toch maar 1 besteld.
Otto.nl heeft ze nog
PS3: http://www.otto.nl/produc...Id=10026759655&fromPl=yes
Xbox: http://www.otto.nl/produc...Id=10026759578&fromPl=yes
Veel plezier
Otto.nl heeft ze nog
Veel plezier
Verder in de regio natuurlijk niks verkrijgbaar?Sir_Hendro schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:14:
Ik heb net even in Venlo nagevraagd bij Gamemania en Saturn, beide hebben niks op voorraad en krijgen pas in de eerste week van oktober een nieuwe levering.
Online aanschaffen is denk ik geen optie, aangezien daar nogal wat problemen mee zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door immo_msk op 24-09-2013 13:05 ]
Check ook Intertoys and Bart Smit beste mensen. Afgelopen zaterdag een kunnen 'bemachtigen' bij Intertoys Den Haag centrum.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Zaterdag is al lang geleden. Gister heel Eindhoven doorgegaan en nergens was er iets.Mandrake466 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:07:
Check ook Intertoys and Bart Smit beste mensen. Afgelopen zaterdag een kunnen 'bemachtigen' bij Intertoys Den Haag centrum.
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
De laatste keer dat ik keek was de PS3 versie uitverkocht en stonden er nog pallets vol XBOX versies bij de MM.newbreed schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:54:
Een uurtje geleden de XBOX 360 versie besteld op gamediscounter.com en ik heb al een track&trace ontvangen. Veel discount krijg je echter niet, want ze vragen er 69.95 ex 2,95 verzenden voor, al kan ik het ze niet kwalijk nemen, wanneer hij overal is uitverkocht.
Wilde deze ook net posten. Heb er ook net 1 besteld daar (ps3). Navraag klantenservice bevestigt dat ze inderdaad nog voorraad hebben...jeffer schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:04:
Geen idee of de voorraad klopt maar ik heb er toch maar 1 besteld.
Otto.nl heeft ze nog
Veel plezier
Ik heb gisteren twee spellen voor de xbox gekocht bij de Intertoys in Santpoort wel even gebeld van te voren
... en binnen! woohoo! +1 voor yourgamezone.nl (voor 57 euro, xbox)Mauz1978 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:02:
Zondag besteld bij yourgamezone.nl, gisteren verstuurd en nu naar de brievenbus aan het staren. Geen problemen vooralsnog met levering via hen
Something under the bed is drooling
Weet iemand nu waar je de stranger vindt voor de parachute missies
? Kan hem niet vinden (en met welke character moet je hem vinden?).
Iemand een idee waar ik hem kan kopen in Utrecht en omgeving?
Mediamarkt in Hoog Cathrijne? Ze hadden daar geen midnight launch dus er waren redelijk veel exemplaren. Maar of dat nu nog zo is.Menace_1981 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:54:
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
In Almere afgelopen zondag gamemania, media markt, intertoys, dixons etc allemaal geen exemplaren, levering eind volgende week. Daarintegen heeft de afgelegen Bart Smit (prijs 53 euro xbox 360) in het centrum nog genoeg voorraad (winkel is niet enorm meer in trek/ligt buiten looproute), tip voor diegene die in Almere woont en nog zoekende is
[ Voor 3% gewijzigd door lubbertkramer op 24-09-2013 16:04 ]
Verwijderd
Bij ToysXL is ie op vooraad, alleen voor PS3. Geen verzendkosten en morgen in huis. Ik heb net gebeld.
http://www.toysxl.nl/p/ga...heft-auto-v-playstation-3
Hoorde iemand hierboven over ToysXL in Utrecht. Mediamarkt was in het weekend uitverkochtMenace_1981 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:54:
Stond deze tekst er bij jouw ook bij?Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:19:
Bij ToysXL is ie op vooraad, alleen voor PS3. Geen verzendkosten en morgen in huis. Ik heb net gebeld.
Levertijd: Dit product is tijdelijk niet leverbaar, via de e-mail notificatie stellen we je op de hoogte als het product weer voorradig is.
Stond er toen straks niet, toen was het in de trand, voor 20.00 uur besteld, volgende dag in huis!H0lyGra1l schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:28:
[...]
Stond deze tekst er bij jouw ook bij?
Levertijd: Dit product is tijdelijk niet leverbaar, via de e-mail notificatie stellen we je op de hoogte als het product weer voorradig is.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Net besteld bij Otto, iemand al ervaring met hoelang de verzendtijd is? Ze geven 5 werkdagen aan, vind ik vrij lang voor een game.
Ik wil heel graag deze bundel kopen:
http://www.bol.com/nl/p/x...ve-gold/9200000019459957/
MAAR, ik woon in Duitsland. Bol.com wil geen consoles versturen naar Duitsland dus moet het naar Nederland. Oke geen probleem, dan kan ik hem eventueel ophalen bij een afhaalpunt in Venlo. Maar hoe ga ik betalen? Je kunt wederom alleen vanuit NL betalen of je moet een CC hebben maar die heb ik niet. Hoe kan ik super snel geld overmaken van een Duitse rekening naar mijn NL abn amro rekening? Dat het zeg maar bijna instantly is overgemaakt zeg maar?
Ik wil gewoon zaterdag een xbox kopen + gta 5 zonder gezeik. Ik snap niet dat het zo moeilijk allemaal moet zijn om in Venlo een xbox te scoren met gta 5...
http://www.bol.com/nl/p/x...ve-gold/9200000019459957/
MAAR, ik woon in Duitsland. Bol.com wil geen consoles versturen naar Duitsland dus moet het naar Nederland. Oke geen probleem, dan kan ik hem eventueel ophalen bij een afhaalpunt in Venlo. Maar hoe ga ik betalen? Je kunt wederom alleen vanuit NL betalen of je moet een CC hebben maar die heb ik niet. Hoe kan ik super snel geld overmaken van een Duitse rekening naar mijn NL abn amro rekening? Dat het zeg maar bijna instantly is overgemaakt zeg maar?
Ik wil gewoon zaterdag een xbox kopen + gta 5 zonder gezeik. Ik snap niet dat het zo moeilijk allemaal moet zijn om in Venlo een xbox te scoren met gta 5...
Kan wel kloppen hoor, hun zijn namelijk niet de snelste qua leveren.LaurensFTW schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:47:
Net besteld bij Otto, iemand al ervaring met hoelang de verzendtijd is? Ze geven 5 werkdagen aan, vind ik vrij lang voor een game.
Al eerder wat daar gewoon op voorraad was besteld en duurde meen ik toch wel een dag of 4 toen volgens mij.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Bedankt voor de snelle respons. Dan kan ik in ieder geval zeker volgende week spelen als de multiplayer unlocked is!Niek_1981 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:53:
[...]
Kan wel kloppen hoor, hun zijn namelijk niet de snelste qua leveren.
Al eerder wat daar gewoon op voorraad was besteld en duurde meen ik toch wel een dag of 4 toen volgens mij.
Ik weet niet hoever je Duitse bank en de ABN AMRO zijn met SEPA invoeren, maar je zou kunnen proberen om gebruik te maken van je IBAN nummers om het geld over te maken. Indien ze allebei al een beetje opschieten met SEPA, dan is het binnen een werkdag afgehandeld. Maar... daar is helaas nú nog geen garantie voor.Sir_Hendro schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:49:
Hoe kan ik super snel geld overmaken van een Duitse rekening naar mijn NL abn amro rekening? Dat het zeg maar bijna instantly is overgemaakt zeg maar?
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
Verwijderd
bij otto staan nu ook de ps3 versies weer op voorraad..
maar als de levertijd zo lang is.. (5 werkdagen zoals hierboven genoemd) kan ik beter mijn order bij gamemania afwachten denk ik
daar zouden ze einde van deze week weer nieuwe voorraad moeten krijgen...
http://www.otto.nl/produc...innen-&itemId=10026759655
*overheen gelezen dat iemand dat al zei
maar als de levertijd zo lang is.. (5 werkdagen zoals hierboven genoemd) kan ik beter mijn order bij gamemania afwachten denk ik
http://www.otto.nl/produc...innen-&itemId=10026759655
*overheen gelezen dat iemand dat al zei
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2013 21:23 ]
Oke, vrijwel geen enkele winkel heeft nog een exemplaar van GTA V liggen. Iemand enig idee wanneer er weer een container binnenkomt in Nederland en deze gedistribueerd worden over alle winkels?
Iedereen zegt dat de eerste week van oktober een nieuwe levering komt.
Gisteren nog een exemplaar gekocht in Deventer (BS Colmschaten (of hoe dat dan ook heet)). Er lag nog het eea.
Had nog een paar bonnen van Bol.com liggen, dus gisteravond ook maar besteld.
Eergisteren stond er nog levertijd 8 a 9 werkdagen, gisteren stond er ineens dat er donderdag al geleverd kon worden.
Zeker een nieuwe batch binnengekregen..
Eergisteren stond er nog levertijd 8 a 9 werkdagen, gisteren stond er ineens dat er donderdag al geleverd kon worden.
Zeker een nieuwe batch binnengekregen..
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ik heb gisteren nog in Amersfoort gekeken. Intertoys, Dixons bij V&D, Dixons zelf, NedGame, Next-Level, Saturn. Niemand heeft meer exemplaren en ze verwachten meestal pas volgende week meer. Daarnaast ook flinke reserveringslijsten bij alle winkels dus het is nogal jammer. Ik denk dat ik mij nu maar even op Utrecht of online ga focussen om te kijken of die nog wat hebben.
spoiler:
Het leukste is dat je Johnny (lost and the damned van GTA IV) tegen komt en CJ kom je zelf ook tegen in 1 missie van Franklin das op 12% van de game ofzo.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Gistermiddag na het werk toch nog even de Intertoys hier in Schoonhoven ingelopen. Lagen er ineens weer 2 beschikbare PS3 versies. Waren niet opgehaald na reservering. Meteen maar 1 meegenomen. Nieuwe batch verwachten ze hier zaterdag... maar zonder garantie dat het dan ook echt binnen is.
Bij Otto had ik er ook 1 in bestelling staan, deze maar geannuleerd aangezien het lijkt dat dat zeker een week ging duren.
Bij Otto had ik er ook 1 in bestelling staan, deze maar geannuleerd aangezien het lijkt dat dat zeker een week ging duren.
Mediamarkt heeft geen Atomic Blimp geleverd bij mijn pre-order. Ze zeggen dat hij ook niet meer komt....
Ben benieuwd of ze me tegemoet gaan komen.
Zoek een Heli , land hem op rondvliegende blimp en stap inPin0 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:07:
Mediamarkt heeft geen Atomic Blimp geleverd bij mijn pre-order. Ze zeggen dat hij ook niet meer komt....
TADAAAA daar is je preorder bonus
Daarnaast is de blimp ongeveer het sufste onderdeel van heel de game
Echt zo'n achteraf xbox ombouw winkel maar ze hadden nog 50 xbox + wat ps3 exemplaren liggen. http://www.persianmods.nl/ (in Roosendaal)
Hier in de mediamarkt Hasselt liggen ze nog met hopen?
Verwijderd
Als het goed is ontvang ik vanavond mijn PS3 GTA V Pack.
Nu is de vraag of ik internet nodig heb om GTA V te installeren/spelen?
Momenteel heb ik namelijk al 24u geen glasvezel meer dankzij een storing bij KPN...
Ik heb in het verleden alleen een PS2 gehad vandaar deze newby vraag...
Nu is de vraag of ik internet nodig heb om GTA V te installeren/spelen?
Momenteel heb ik namelijk al 24u geen glasvezel meer dankzij een storing bij KPN...
Ik heb in het verleden alleen een PS2 gehad vandaar deze newby vraag...
Nee alle installatie bestanden staan op de disc
Iemand nog een idee waar in Den Haag/Rijswijk GTA te verkrijgen is?
Ben net naar de MediaMarkt en Intertoys in het centrum van Den Haag geweest, maar daar waren ze dus uitverkocht...
Ben net naar de MediaMarkt en Intertoys in het centrum van Den Haag geweest, maar daar waren ze dus uitverkocht...
Verwijderd
Ik heb zojuist contact gehad met Bart Smit, online kun je daar de Xbox versie nog halen. Zojuist gedaan, als het goed is morgen eindelijk binnen 
Verder een megahandig topic dit, al 3 dagen lang komt er echt nuttige informatie voorbij hiero!
Verder een megahandig topic dit, al 3 dagen lang komt er echt nuttige informatie voorbij hiero!
Weet jij ook nog hoeveel PS3 versies er waren? En hoe duur anders kan ik na mijn werk er even langs fietsen.robin84 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:11:
Echt zo'n achteraf xbox ombouw winkel maar ze hadden nog 50 xbox + wat ps3 exemplaren liggen. http://www.persianmods.nl/ (in Roosendaal)
Update: net langs geweest maar ps3 was uitverkocht
[ Voor 7% gewijzigd door jdiezrequejo op 25-09-2013 16:05 ]
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Op een spindel of nietrobin84 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:11:
Verwijderd
Gisteren mijn gereserveerde exemplaar opgehaald bij Gamemania (had gereserveerd, maar was niet in de gelegenheid hem eerder af te halen). Er stond gewoon een bord, dat er te weinig exemplaren waren gedrukt door Rockstar. Alleen reserveringen konden daarom nog uitgeleverd worden. Dat is de eerste keer dat ik een soort voordeel ervaar van preorderen.
Bart Smit IJsselstein heeft er nog enkele liggen voor de X360. Voor de mensen die misschien zonder succes er een bij de Saturn N'gein probeerde te bemachtigen.
En PS3?patrickkoning schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:10:
Bart Smit IJsselstein heeft er nog enkele liggen voor de X360. Voor de mensen die misschien zonder succes er een bij de Saturn N'gein probeerde te bemachtigen.
PS3 versie was helaas uitverkocht.
[ Voor 11% gewijzigd door pretpik op 25-09-2013 15:34 ]
Ook via yourgamezone binnen.
Eerst een check maandagochtend gedaan, en ze hadden nog voorraad voor de Xbox.
Net op tijd, want uur later waren ze uitverkocht.....
maar gelukkig de zendbevestiging gekregen.
Top service....vaker bestellen.
Benieuwd of ze snel de 2 miljard als de leveringen weer op orde zijn....gezien het wereldwijd(land afhankelijk) wel lastig is om ze te krijgen zie ik op verschillende fora..
Eerst een check maandagochtend gedaan, en ze hadden nog voorraad voor de Xbox.
Net op tijd, want uur later waren ze uitverkocht.....
Top service....vaker bestellen.
Benieuwd of ze snel de 2 miljard als de leveringen weer op orde zijn....gezien het wereldwijd(land afhankelijk) wel lastig is om ze te krijgen zie ik op verschillende fora..
[ Voor 16% gewijzigd door Weerz op 25-09-2013 16:20 ]
Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3
En in Japan en Brazilië moet het spel nog uitgebracht worden meen ik. Althans vorige week las ik dat het daa rlater uitgebracht zou worden, wanneer precies weet ik niet, misschien inmiddels als wel gebeurd.Weerz schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:19:
Ik heb reactie gekregen dat mijn exemplaar afgehaald kan worden bij nedgame in Nijmegen.
Ik heb m ondertussen al van marktplaats geplukt, dus voor hij/zij die wil, je kunt m daar ophalen, pb voor het ordernummer.Ik kan m eventueel ook halen en per post versturen. Dan vraag ik er wel n 10tje brandstof en verzendkosten ( dus 60 euro) voor .
Betreft de ps3 versie
Ik heb m ondertussen al van marktplaats geplukt, dus voor hij/zij die wil, je kunt m daar ophalen, pb voor het ordernummer.Ik kan m eventueel ook halen en per post versturen. Dan vraag ik er wel n 10tje brandstof en verzendkosten ( dus 60 euro) voor .
Betreft de ps3 versie
Vanwege vakantie heb ik dit spel niet eerder kunnen bestellen, dus vis nu achter het net. Jammer genoeg heb ik nog nog een paar dagen vakantie en wil ik hem eigenlijk wel graag gaan spelen. Via de PSN store kopen is een optie, maar het kost wel een aardige duit (69 euro). Via de Amerikaanse store is het een stuk beter te doen (59 dollar). Ik weet dat je dan zit met DLC, maar die kan ik dan ook via die store kopen voor goedkoper, wat ik me af vraag is hoe het zit met online mogelijkheden, kan ik dan niet met mijn Europese vrienden spelen? Heeft iemand daar ervaring mee (eventueel met andere games)?
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Wartexx ik heb je een PM gestuurd, ben ZEER geinteresseerd! En hoop dus ook dat ik dit examplaar mag gaan claimen...
Mocht iemand GTA 5 vinden en in staat is deze a.s. zaterdag aan mij door te verkopen in venlo geef ik graag EUR 10,00 winst zolang de game sealed is.
Vanmiddag belde ik Bart Smit Reigersbos (A'dam Z-O) (n.a.v. een eerdere post hier) met de vraag of ze nog een xbox-versie hadden liggen. Ze had er nog één, en ze vroeg of ze hem voor me opzij moest leggen en dat vond ik natuurlijk een goed idee. Om drie uur kwam ik bij hun kassa, en ze had 'm inderdaad opzij gelegd en ze zuchtte dat mensen de hele dag al belden voor GTAV. Alleen al tijdens het afrekenen werd de winkel twee keer gebeld om het spel.
Ik heb dus mazzel gehad, en haar heel vriendelijk bedankt voor haar aanbod om het laatste spel even voor me opzij te leggen.
Ik heb dus mazzel gehad, en haar heel vriendelijk bedankt voor haar aanbod om het laatste spel even voor me opzij te leggen.
Weet iemand een website waar GTA V direct leverbaar + verzenden is voor de XBOX 360?
Bart Smit zo te zien...Msi92 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:12:
Weet iemand een website waar GTA V direct leverbaar + verzenden is voor de XBOX 360?
http://www.bartsmit.com/xbox-360-grand-theft-auto-5
En op de PS3 pagina van Bart Smit het volgende:
GTA V wordt donderdag 26 september weer verwacht!
Krijg ik hem ook eindelijk?
Dat is afwachten of ze dan ook daadwerkelijk een levering binnen krijgen en als ze een levering binnen krijgen hoeveel zijn het er dan...nehru schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:43:
En op de PS3 pagina van Bart Smit het volgende:
Neem aan dat je via de winkel hebt gereserveerd, want via de site kan nog niet, enkel op de hoogte worden gehouden.
Ik heb hem vanmiddag bij bart smit besteld. En een paar uur geleden een mail ontvangen dat deze verzonden zal worden. Bart Smit lijkt ze dus nog voorraadig te hebben voor de xboxNiek_1981 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:19:
[...]
Bart Smit zo te zien...
http://www.bartsmit.com/xbox-360-grand-theft-auto-5
Xbone GT: sv3nnie
Vandaag alle winkels in Maastricht af gegaan.... overal uitverkocht. Naar de mediamarkt in Hasselt (Belgie) gereden en daar waren de rekken afgeladen! Zowel 360 als ps3 versie.
Klopt, ik heb er ook een bestelling geplaatst na deze mail vanmorgen:Sven Enthoven schreef op woensdag 25 september 2013 @ 21:26:
[...]
Ik heb hem vanmiddag bij bart smit besteld. En een paar uur geleden een mail ontvangen dat deze verzonden zal worden. Bart Smit lijkt ze dus nog voorraadig te hebben voor de xbox
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben op 26-9-2013 om 8:57:02 een bericht van u ontvangen.
26-9-2013
Geachte heer/mevrouw,
Het spel Gta voor de xbox is momenteel via de website te bestellen.
U kunt hieronder nogmaals uw gestelde vraag lezen:
Ik heb net gebeld naar OTTO, omdat ik graag wou weten wat de status was van mijn bestelling van 24-9. Blijkt dat ze hem voor de 360 niet eens op voorraad hebben, ondanks dat de website dit aangeeft. De levertijd was 10 werkdagen.
Gelukkig is het makkelijk te annuleren.
Gelukkig is het makkelijk te annuleren.
Zojuist een e-mail ontvangen dat de PS3-versie bij de Bart Smit-webshop op voorraad is.
Inmiddels de prijs aangepast naar 313,- ...Plankton schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:06:
http://www.amazon.co.uk/S...020&sr=8-7&keywords=gta+5
236,- voor playstation 3 + gta5
iemand die ene ps3 met gta5 wil overnemen? ik vind een console niks voor gamen. dus houdt het liever bij pc games.. Verder zitten er nog een tal van andere spellen bij en een extra controller..
PM me
PM me
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
PS3 versie zojuist besteld bij Bart Smit!
Hier ook ! Nu kijken wie er sneller is, Otto of Bart smitJWBaakman schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:00:
PS3 versie zojuist besteld bij Bart Smit!
Mediamarkt webshop geeft weer aan " voor 22:00 besteld morgen in huis".
Nu even de verzendbevestiging afwachten... Scheelt weer een paar euro t.o.v de Bart Smit
PS3 uitvoering
Nu even de verzendbevestiging afwachten... Scheelt weer een paar euro t.o.v de Bart Smit
PS3 uitvoering
[ Voor 15% gewijzigd door Emiel1984 op 26-09-2013 14:15 . Reden: blijkbaar snapten mensen niet dat het om de PS3 versie ging die zo slecht verkrijgbaar was ]
[LTS][MTS][HTS]
Net een rondje Breda centrum (Foregames, Intertoys, Bart Smit, Dixons) gedaan. Enkel bij Bart Smit waren nog een stuk of 10 GTA V Xbox exemplaren. Helaas heb ik PS3 nodig
[ Voor 13% gewijzigd door Rhain op 26-09-2013 13:43 ]
Game Mania?marijnvtg schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:43:
Net een rondje Breda centrum (Foregames, Intertoys, Bart Smit, Dixons) gedaan. Enkel bij Bart Smit waren nog een stuk of 10 GTA V Xbox exemplaren. Helaas heb ik PS3 nodig
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
http://www.mediamarkt.nl/...46,508401.html?langId=-11marijnvtg schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:43:
Het was daarbij maar 1 reactie boven die van jouw verteld
Ze zijn momenteel weer beschikbaar in de een aantal webshops als je ze mag geloven.baronruud schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:50:
Mensen, 2de hands?!
Daarbij zijn 2e hands er weinig (zeker ps3) of veelal boven webshop prijs, hier op tweakers momenteel geen PS3 uitvoeringen.
[ Voor 29% gewijzigd door Emiel1984 op 26-09-2013 15:10 ]
[LTS][MTS][HTS]
Toch even een korte cross post vanaf het andere topic:
Leuk om te zien dat het echt gaat gebeuren en misschien dit jaar nog naar pc komt
De GTA 5 Pc versie is in frankrijk te pre-orderen: http://www.amazon.fr/Rock...128&sr=8-3&keywords=gta+5
Eigenlijk niet echt nieuws natuurlijk, maar wel een bevestiging dat hij naar de pc gaat komen.
Leuk om te zien dat het echt gaat gebeuren en misschien dit jaar nog naar pc komt
De GTA 5 Pc versie is in frankrijk te pre-orderen: http://www.amazon.fr/Rock...128&sr=8-3&keywords=gta+5
Eigenlijk niet echt nieuws natuurlijk, maar wel een bevestiging dat hij naar de pc gaat komen.
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Ook al een poosje in Nederland hoorboombes schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:01:
Toch even een korte cross post vanaf het andere topic:
http://www.gamedumper.nl/gta-v.htm
[LTS][MTS][HTS]
Net ook de PS3 versie via de mediamarkt bested. Website zegt nog steeds "voor 22:00 besteld, morgen in huis". Dus ben benieuwd. Had een order bij gamerdumper staan, maar die heb/ga ik annuleren. Zij kunnen hem pas de 1e week van oktober leveren, mits je geluk heb.
Hou er rekening mee dat er ook nog steeds onder staat dat "Vanwege de beperkte beschikbaarheid van het spel GTA V is een levering op de dag van release niet gegarandeerd indien u een bestelling na 12 september heeft geplaatst. De leverdatum van de bestellingen die na 12 september 2013 zijn geplaatst is onbekend. " Dus het zegt niks.DYX schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:21:
Net ook de PS3 versie via de mediamarkt bested. Website zegt nog steeds "voor 22:00 besteld, morgen in huis". Dus ben benieuwd. Had een order bij gamerdumper staan, maar die heb/ga ik annuleren. Zij kunnen hem pas de 1e week van oktober leveren, mits je geluk heb.
[ Voor 6% gewijzigd door Soepstengel op 26-09-2013 15:29 ]
Gebeld met mediamarkt en het spel is op voorraad. Dus als je voor 22.00 besteld heb je het morgen in huis.
Klopt, maar dat gaat over levering op de release date. Gisteren was hij ook helemaal niet meer te bestellen op de website. Op dit moment weer wel en de reactie van sijz maakt me ook blij. Hopelijk van het weekend kan ik hem uitproberenSoepstengel schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:28:
[...]
Hou er rekening mee dat er ook nog steeds onder staat dat "Vanwege de beperkte beschikbaarheid van het spel GTA V is een levering op de dag van release niet gegarandeerd indien u een bestelling na 12 september heeft geplaatst. De leverdatum van de bestellingen die na 12 september 2013 zijn geplaatst is onbekend. " Dus het zegt niks.
Ok, nou dat is mooi dan dat die op voorraad is!
Ik heb hem bij Bart Smit besteld vanmiddag, hopelijk krijg ik hem ook spoedig binnen
Heb niet zoveel zin om nu twee keer dat spel te betalen en kijken welke eerder binnen komt om hem dan weer terug te moeten sturen.
Ik heb een medewerker gesproken bij Bart Smit en die vertelde mij dat elke vestiging maximaal 11 stuks morgen middag of zaterdag binnen krijgen. Dus als je online heb besteld zou die er zaterdag ook vast voor jou binnen komen.Soepstengel schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:56:
Ok, nou dat is mooi dan dat die op voorraad is!Ik heb hem bij Bart Smit besteld vanmiddag, hopelijk krijg ik hem ook spoedig binnen
Heb niet zoveel zin om nu twee keer dat spel te betalen en kijken welke eerder binnen komt om hem dan weer terug te moeten sturen.
Ik heb hem ook bij Bart Smit besteld. Als het goed is heb ik hem morgen binnen. Heeft iemand hier ervaring met Bart Smit als webshop? Houden ze zich aan de belofte van "voor 15:00 besteld, morgen in huis"?
Haha, ik had de lokale Bart Smit nog gebeld vanochtend of ik op de wachtlijst kon maar daar stonden er al 20 op x) Maar goed dat ik dat niet gedaan heb dansijz schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:04:
[...]
Ik heb een medewerker gesproken bij Bart Smit en die vertelde mij dat elke vestiging maximaal 11 stuks morgen middag of zaterdag binnen krijgen. Dus als je online heb besteld zou die er zaterdag ook vast voor jou binnen komen.
Wat is jullie favoriete auto?
Mijn persoonlijke voorkeur is de Grotti Carbonizzare
Goede handling, snelheid en mooi Ferrari geluid
wijze woorden
@soepstengel: Waarom niet, gewoon jezelf op de lijst zetten, altijd! Als het niet meer nodig is bel je ze even dat ze je er weer af mogen halen.
Er zijn er altijd enkelen die hun reservering niet op komen halen omdat [ergens anders gescoord] zegmaar. Zo had ik ook gewoon onverwachts mazzel bij de lokale Intertoys van de week.
Bij Otto had ik gecanceled.. zijn daar dus NIET op voorraad ook al staat het op de site!!
Had mailtje gestuurd met de vraag voor een creditnota, of geld terug.. Krijg ik antwoord dat de betaling niet geboekt was, Uiteraard wel gewoon afgeschreven bij mij (iDeal)... zucht.. als dat maar geen ellelang gedoe gaat worden.. Iemand ervaringen bij Otto toevallig?
Er zijn er altijd enkelen die hun reservering niet op komen halen omdat [ergens anders gescoord] zegmaar. Zo had ik ook gewoon onverwachts mazzel bij de lokale Intertoys van de week.
Bij Otto had ik gecanceled.. zijn daar dus NIET op voorraad ook al staat het op de site!!
Had mailtje gestuurd met de vraag voor een creditnota, of geld terug.. Krijg ik antwoord dat de betaling niet geboekt was, Uiteraard wel gewoon afgeschreven bij mij (iDeal)... zucht.. als dat maar geen ellelang gedoe gaat worden.. Iemand ervaringen bij Otto toevallig?
[ Voor 37% gewijzigd door GeeEs op 26-09-2013 16:42 ]
Zojuist bij mediamarkt besteld en wat zie ik op de order. "op voorraad, direct leverbaar, in behandeling.
Klinkt goed.
Klinkt goed.
Die wagen vind ik echt geniaal!Valandil schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:39:
Wat is jullie favoriete auto?
Verwijderd
Heb hem vanmiddag ook bij media-markt besteld.whocarez schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:52:
Zojuist bij mediamarkt besteld en wat zie ik op de order. "op voorraad, direct leverbaar, in behandeling.
Klinkt goed.
Als ik inlog zie ik hem alleen niet staan bij m'n laatste 5 bestellingen.
Kreeg wel een mail:
Dat hoort zo?Geachte meneer Eddy,
Hartelijk dank voor uw aankoop bij Media Markt. Wanneer de bestelling ****** definitief is verwerkt in ons ordersysteem, zullen wij u hierover per e-mail informeren.
Met vriendelijke groet,
Media Markt
Want kan nu niet de status van mn bestelling zien...
Wat staat er bij jou status? Bij mij ' uw bestelling wordt ingepakt'.MarcoC schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:27:
Ik heb hem ook bij Bart Smit besteld. Als het goed is heb ik hem morgen binnen. Heeft iemand hier ervaring met Bart Smit als webshop? Houden ze zich aan de belofte van "voor 15:00 besteld, morgen in huis"?
Edit: nu pakket is verzonden! (Ps3 versie)
[ Voor 5% gewijzigd door rudyman85 op 26-09-2013 17:59 ]
Jazeker! (hardtop)Niek_1981 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 17:03:
[...]
Die wagen vind ik echt geniaal!Bij deze kan toch ook het dak open?
wijze woorden
Zojuist mail gehad dat hij verzonden is. Wat jij zegt stond er eerst wel.Rudyyy schreef op donderdag 26 september 2013 @ 17:35:
[...]
Wat staat er bij jou status? Bij mij ' uw bestelling wordt ingepakt'.
@eddy02
Ik kan hem gewoon zien. In mijn bestellingen ongeveer een half uur na het mailtje waarin ik bedankt werd voor mijn bestelling, kreeg ik de vervolg mail.
Als ik nu kijk naar mijn order staat er nog steeds, op voorraad, bestelling verzonden naar magazijn, word gereedgemaakt voor verzending.
Het is dus nog even wachten.
Ik kan hem gewoon zien. In mijn bestellingen ongeveer een half uur na het mailtje waarin ik bedankt werd voor mijn bestelling, kreeg ik de vervolg mail.
Als ik nu kijk naar mijn order staat er nog steeds, op voorraad, bestelling verzonden naar magazijn, word gereedgemaakt voor verzending.
Verwijderd
Kreeg dat dus pas om half 6, er staat nu:whocarez schreef op donderdag 26 september 2013 @ 17:55:
@eddy02
op voorraad, direct leverbaar; in behandeling en Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.
Hopen dat hij er morgen is
Inderdaad! Hier hetzelfde. Mooi spelen aankomend weekendMarcoC schreef op donderdag 26 september 2013 @ 17:54:
[...]
Zojuist mail gehad dat hij verzonden is. Wat jij zegt stond er eerst wel.
Bart Smit in Amstelveen had nog een stuk of 3 xbox versies liggen.
Volgens mij is hij bij de mediamarkt weer uitverkocht? Althans de ps3 versie... of kijk ik verkeerd?
Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch