Iemand opgevallen dat de smartphone erg pixelig is, qua randen? Lijkt een beetje op een paint afbeelding, waar ene achtergrond inzat, die ze verwijderd hebben om hem transparent te maken.
Ach, de prijs was goed. Al had ik het wel verwacht omdat ik zelden geluk heb met pre-order (alleen Last of Us was op tijddutchgio schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:36:
Conclusie: doe geen pre-order voor games bij de Wehkamp.
Hij is net 1 minuut binnen
via BOL
Kreeg gisteren zelfs een bon van 5 euro en een gratis hotdog bij de Saturn. Dus ik had em voor 42 euro en gratis hotdog
Weet iemand of de DLC's die je bij de Special Edition krijgt nog op een later tijdstip los te verkrijgen zijn?
Hu, volgens de TNT app is het gewicht van MN pakket van 140 gram naar 680 gram gestegen sinds vanmorgen... ??
Heb de normale editie besteld maar komt er nu wellicht de SE? CE? Of is TNT aan het verkeerd wegen? Of verkeerde pakket???? Noooo...
Heb de normale editie besteld maar komt er nu wellicht de SE? CE? Of is TNT aan het verkeerd wegen? Of verkeerde pakket???? Noooo...
www.youtube.com/DerOllie
Pakketje heeft in de tussentijd in de regen gestaanCybpraetorian schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:45:
Hu, volgens de TNT app is het gewicht van MN pakket van 140 gram naar 680 gram gestegen sinds vanmorgen... ??
VerregendCybpraetorian schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:45:
volgens de twitter van Wehkamp
Heb hier ook besteld, geeft me toch nog een beetje hoop dat ik vandaag al kan spelenwehkamp.nl @wehkamp 5m
@Mitsjolol Pre-orders worden helaas niet meer weergegeven, maar wel vandaag bezorgd! ;-) Sorry voor de verwarring. ^WP
Bezorger heeft er een dikke drol bij in gedaanCybpraetorian schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:45:
Uiteindelijk heeft mijn broer nog iets van de prijs af weten te krijgen, 46 euro
Elke bart smith heeft bergen met GTA5 gekregen, hier in Nijmegen ook gewoon op voorraad en aan dozen te zien met posters meer dan zat. Game mania was bijvoorbeeld pre order al uitverkocht. ketens zoals intertoys en bart smith krijgen gewoon veel meer voorraad.gtrNL schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:35:
Net even naar de lokale Bart Smit gereden.
GTA V voor xbox360 gewoon op voorraad achter de kassa, poster er bij en toegang tot de Atomic Blimp. 53 euro.
Geen pre-order of zo. Volgens mij heb ik geluk gehad.
Ik heb hem net ook gekocht bij bart smith, ook geen pre order. PS3, xbox360 beide op voorraad. Voor en achter stonden mensen die GTA5 gingen halen, ook paar moeders die voor zoon/dochter in de rij stonden.
Heb eindelijk mn wehkamp versie binnen. Zie ik op de rekening dat zn mijn 7, 50 euro korting niet erop gezet hebben van toendertijd de kortingscode.... mag ik daar weer achteraan..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hij is wel zichtbaar in je account, dan moet je alle bestellingen zichtbaar maken en niet alleen die van de laatste drie maanden.FireFoz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:31:
Mijn wehkamp bestelling is net ook geleverd, terwijl ie in mn account niet meer zichtbaar was. Dus er is hoop voor jullie
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Die 10,- euro korting van BOL komt toch ergens in de mail?
Vanavond na werk maar eens kijken of ik ergens nog eentje kan scoren bij de lokale Mediamarkt/Saturn.. Moet denk ik wel goed komen.
-
Vanavond na het werk even naar de MM in Roermond rijden... Iemand een idee of er nog veel liggen?
Om 13u klaar met installeren op de PS3. Totaal 17 minuten hier.
Ben nu bezig met install, gave artwork, heb er zin in, 3256/7876MB klaar. Krijg al kriebels in mijn buik.
Pfff wat duurt dat installen lang op de ps3... ben pas op 4gb van de 8.4gb en ben zeker al 10min bezig... doet iets van 13 mb/s das wel heel traag toch? Betrefr een ps3 slim met 500gb 7200rpm schijf
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Volgende keer doe ik ook weer gewoon zonder pre-order, scheelt een hoop "stress". Bij GTA 4 ook gewoon naar de winkel gegaan en 'm zo meegenomen terwijl heul veul mensen boos waren omdat hun pre-order later kwam.Schimanski81 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:38:
Zoals gewoonlijk haal ik een game op bij de MM bij Rdam Alexandrium (zonder reservering oid). Er lagen vanochtend stapels GTA V games, echt geen enkel probleem. Moet wel zeggen dat ze als warme broodjes gingen. Nette prijs ook wel voor 47 euro.
Heb 'm net ontvangen van Gamedumper. Prima site waar ik nog nooit problemen heb gehad!dutchgio schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:38:
Mijn tracking is nu:
17-09 2013 Bezorger is met pakje onderweg
Dus bij Gamedumper is het ook prima voor elkaar.
Even een vraagje, waarom is het eigenlijk zo dat de meeste webshops alleen binnen NL sturen of misschien ook nog naar Belgie maar niet naar de rest van Europa, wat is daar de reden van? Waarom kan je bijvoorbeeld wel vanuit Belgie wat bestellen maar niet vanuit Duitsland, ik vind dat echt zo lomp...
GTA VI - All aboard the hype train!!
Oei dit is tenen krommend. Collega zijn game komt wel binnen de mijne niet. Alle 2 bij dezelfde webshop besteld

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
MediaMarkt Groningen @MediaMarktGro 56s
@maxx0r Nee hoor, van zowel PS3 als voor Xbox hebben we nog wel de standaard Edition liggen
Ja das mooi kloot'nDonstil schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:06:
Oei dit is tenen krommend. Collega zijn game komt wel binnen de mijne niet. Alle 2 bij dezelfde webshop besteld
Mijn bestelling van 5 maanden terug staat er dan alsnog niet tussen.Jumpman schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:59:
[...]
Hij is wel zichtbaar in je account, dan moet je alle bestellingen zichtbaar maken en niet alleen die van de laatste drie maanden.
Verwijderd
Ik wacht nogsteeds op mijn game (PS3) besteld bij de wehkamp op 16 mei. Meer mensen via Wehkamp?
Bol komt zn afspraken weer goed na! mijne is binnen (SE xbox)
Ik begin nu aan mijn 4e bak koffie om deze dag door te komen.. laat het snel half 5 zijn
Ja ik ook. Die van mij zou worden afgegeven bij een DHL-servicepunt. Alleen ik heb via de website de melding gekregen dat er een fout is in het sorteerproces en ik mogelijk 5 dagen zou moeten wachtenVerwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:10:
Ik wacht nogsteeds op mijn game (PS3) besteld bij de wehkamp op 16 mei. Meer mensen via Wehkamp?

2013-09-17::: De bezorging gaat iets langer duren in verband met een sorteerfout. Onze excuses. Wij vragen je nog even af te wachten en contact op te nemen met onze Klantenservice als het pakket na 5 dagen nog niet geleverd is
[ Voor 21% gewijzigd door KeaveXL op 17-09-2013 13:13 ]
PSN: KeaveXL
Via briefpost he?Scorchor schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:11:
Bol komt zn afspraken weer goed na! mijne is binnen (SE xbox)
Mijn bestelling bij Bol is vanochtend ook door de brievenbus gekomen
Normale PS3 versie. Zit alleen nog tot 18:00 op kantoor dus dat is minder
Als het goed is is mn levering binnen gekomen bij de Dixons, nu maar hopen dat er niet teveel reserveringen voor me zijn.
De bestelstatus van mij is net geupdate:Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:10:
code:
1
2
3
| 2013-09-17 Pakket heeft ons magazijn verlaten 2013-09-17 Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd 2013-09-17 Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd |
Geen copy-paste fout, er staat echt 2 keer dezelfde regel

[ Voor 6% gewijzigd door ijskonijn op 17-09-2013 13:14 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Verwijderd
Meen je dat nou? Ik heb zoiets niet aangegeven hoor? Ik hoop dat de mijne gewoon thuis komt. Ik kan echt niet meer wachten. Kom op DHL meneer, rijd door!KeaveXL schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:12:
[...]
Ja ik ook. Die van mij zou worden afgegeven bij een DHL-servicepunt. Alleen ik heb via de website de melding gekregen dat er een fout is in het sorteerproces en ik mogelijk 5 dagen zou moeten wachten
KoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffie!
Verwijderd
Waar vind je dat? Onder mijn bestelling op wehkamp staat mijn bestelling niet eens meer.ijskonijn schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:13:
[...]
De bestelstatus van mij is net geupdate:
code:
1 2 3 2013-09-17 Pakket heeft ons magazijn verlaten 2013-09-17 Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd 2013-09-17 Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
Oh jongens, nog 3 uur en 45 minuten... het begint in de buurt te komen 
Heb mn collega's al gewaarschuwd dat ik hier morgen waarschijnlijk met mn ogen half dicht zit
Heb mn collega's al gewaarschuwd dat ik hier morgen waarschijnlijk met mn ogen half dicht zit
Net maar bij de MM gehaald, lagen er genoeg! In tegenstelling tot online
Ja er zijn hier een aantal mensen die game besteld hebben bij Wehkamp, sommigen hebben m ook al mogen ontvangen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:10:
Ik nog niet, hij wordt tussen 11 en 15 bezorgd volgens Wehkamp, maar bij mij staat de status sinds vanmorgen op: "Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd"
Als het me echt te lang duurt, trek ik een sprintje naar de Saturn.
Edit: @IJskonijn, bij mij staat precies hetzelfde, ook twee keer die regel. Waar woon jij ergens?
[ Voor 8% gewijzigd door Svenderson op 17-09-2013 13:17 ]
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Moet je de datum even goed zetten (bestellingen tot 6 maanden ipv 3)Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:14:
[...]
Waar vind je dat? Onder mijn bestelling op wehkamp staat mijn bestelling niet eens meer.
Mijn bestelling:
2013-09-17 Pakket heeft ons magazijn verlaten
2013-09-17 Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
2013-09-17 Bezorger is met pakket onderweg.
Verwijderd
Gedaan. Hij zegt echt dat ik geen bestelling heb! Ik raak hier in paniek dudes.Godmaster schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:15:
[...]
Moet je de datum even goed zetten (bestellingen tot 6 maanden ipv 3)
Mijn bestelling:
2013-09-17 Pakket heeft ons magazijn verlaten
2013-09-17 Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
2013-09-17 Bezorger is met pakket onderweg.
Als het goed is kom ik om half 5 thuis, game geinstalleerd en ready 2 play
Bij "Mijn bestellingen" staat een overzicht, er staat dan levertijd: 18:00-21:00 (ik ben pas 's avonds thuis), en die status is klikbaar, dan krijg je een detailscherm waar dat op staat. Maar meer mensen hebben hetzelfde als wat jij hebt, dat de bestelling opeens weg is. Hij is dan volgens mij wel afgehandeld (dus verzonden).Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:14:
[...]
Waar vind je dat? Onder mijn bestelling op wehkamp staat mijn bestelling niet eens meer.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
me2, all4gamesVerwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:17:
Ik zit nog steeds voor de brievenbus te wachten
bol.com
Ik kom ook net bij de MM in Groningen vandaan, voor beide consoles lag daar nog een halve kuub voorin de winkel (en een aantal SE's bij de andere games).NeP2013 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:15:
Net maar bij de MM gehaald, lagen er genoeg! In tegenstelling tot online
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
And i'm just sitting here... Masturbating...
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Jep, ik in Arnhem, lag echt super veel!Flotter schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:17:
[...]
Ik kom ook net bij de MM in Groningen vandaan, voor beide consoles lag daar nog een halve kuub voorin de winkel (en een aantal SE's bij de andere games).
En ook ik heb mijn special edition binnen
Zojuist voor € 47,- gekocht bij de Saturn op Rotterdam Zuiplein.
Lagen er nog genoeg op voorraad.
Wel grappig om te zien dat iedereen die daar binnenloopt, opzoek is naar GTA
Lagen er nog genoeg op voorraad.
Wel grappig om te zien dat iedereen die daar binnenloopt, opzoek is naar GTA
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Ook zojuist ontvangen (besteld via Bol)
)))
Het was me een waar genoegen de afgelopen dagen met jullie door te brengen, waarvoor dank
Het was me een waar genoegen de afgelopen dagen met jullie door te brengen, waarvoor dank
Zojuist bij GameMania in Utrecht (Hoog Catharijne) opgehaald
. Moest een paar minuutjes in de rij maar liet mijn pasje zien en was zo klaar. Vriendelijke hulp, vroegen nog of ik de rest van de dag vrij had. Maar goed, hij is in the pocket. Om 17.30 naar huis!
All-Round nerd | iRacing Profiel
Bol neemt wel een risico zeg met de SE via de brievenbus.
Het past maar net. Kan me voorstellen dat sommige huizen/flats een probleem hebben.
Maar na een hoop geweld kreeg de postbode hem erin
nu aant installeren.
Het past maar net. Kan me voorstellen dat sommige huizen/flats een probleem hebben.
Maar na een hoop geweld kreeg de postbode hem erin
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Pauze's overgeslagen en over gewerkt maar vanmiddag om 15:00 knallen!!!
Het zou in 1e instantie ook via pakketpost worden verstuurd.OMD schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:20:
Maar na een hoop geweld kreeg de postbode hem erinnu aant installeren.
Verwijderd
Hahaha geweldig!OMD schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:20:
Maar na een hoop geweld kreeg de postbode hem erinnu aant installeren.
Ik ga de chauffeur ff aanspreken of hij niet ff door kon rijden:D
Verwijderd
Blijkbaar was de Saturn al uitverkocht op de webshop ten tijde van mijn bestelling, niets ontvangen dus.
Wilde van het weekend GTA4 nog eens spelen, had nog wat challenges openstaan. Ging bij het laden mijn Bluray drive kapot.... Nu heb ik hier een GTA5 disc liggen en is het wachten op mijn lens die hoop ik vandaag bezorgt wordt...
PSN: c_caveman1982
yep
alleen jammer dat ik eerst nog naar school moet straks en dus pas rond 10 uur vanavond kan gaan spelen
Heb hetzelfde hier, maar als je 1 exemplaar hebt besteld past hij gewoon door de brievenbus. Grote kans dat hij al gewoon is afgeleverd bij jeijskonijn schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:16:
[...]
Bij "Mijn bestellingen" staat een overzicht, er staat dan levertijd: 18:00-21:00 (ik ben pas 's avonds thuis), en die status is klikbaar, dan krijg je een detailscherm waar dat op staat. Maar meer mensen hebben hetzelfde als wat jij hebt, dat de bestelling opeens weg is. Hij is dan volgens mij wel afgehandeld (dus verzonden).
PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984
Waarom kiezen mensen er toch altijd voor om dit soort grote releases te pre-orderen, het levert alleen maar een hoop 'komt ie wel komt ie niet' gestress op, terwijl ze altijd zonder enige uitzondering in grote getallen in de winkels liggen, vaak nog goedkoper ook.
Verwijderd
Ik ben net langs de Intertoys geweest, daar lag hij gewoon nog, voor zowel Xbox als PS3
Vanavond lekker spelen
Vanavond lekker spelen
Gisteren allereerst van plan om bij de MM in Eindhoven af te halen. Na het zien van de rij van ik gok 1.500 man omgekeerd en naar de Intertoys gefietst. Daar was ik binnen een kwartier aan de beurt :-). Daarna kwamen er steeds meer mensen welke ook vanaf de MM kwamen.
In mijn geval omdat ik aan het eind van de financiële maand op deze wijze lekker de betaling per acceptgiro kan uitstellen bij Bol.com...scheelt toch weer eventjes. Normaliter maakt het inderdaad niet veel uit, ik plaats hooguit preorders voor limited collectors editions, of voor reguliere edities waar je speciale pre-order bonusjes bij krijgt (die 't het ook echt waard maken om te preorderen).Rudi schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:26:
Waarom kiezen mensen er toch altijd voor om dit soort grote releases te pre-orderen, het levert alleen maar een hoop 'komt ie wel komt ie niet' gestress op, terwijl ze altijd zonder enige uitzondering in grote getallen in de winkels liggen, vaak nog goedkoper ook.
De blimp bij GTA V was niet echt zo'n fantastische pre-order bonus, en zo te lezen krijgen ook zat reguliere kopers 'm mee. Oh well. Ik hoop i.i.g. dat ie als ik om 17:00 klaar ben op me ligt te wachten.
De blimp zat in de hele eerste batch.Seroth schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:28:
[...]
In mijn geval omdat ik aan het eind van de financiële maand op deze wijze lekker de betaling per acceptgiro kan uitstellen bij Bol.com...scheelt toch weer eventjes. Normaliter maakt het inderdaad niet veel uit, ik plaats hooguit preorders voor limited collectors editions, of voor reguliere edities waar je speciale pre-order bonusjes bij krijgt (die 't het ook echt waard maken om te preorderen).
De blimp bij GTA V was niet echt zo'n fantastische pre-order bonus, en zo te lezen krijgen ook zat reguliere kopers 'm mee. Oh well. Ik hoop i.i.g. dat ie als ik om 17:00 klaar ben op me ligt te wachten.
Zodra deze uitverkocht is en de nieuwe batch binnenkomt zal hij er niet meer tussen zitten..
Verwijderd
Yes, het is eerlijk gezegd mijn eerste pre-order. Met een tip van een vriend die zei dat hij dan een dag eerder binnen kwam dan de release.Rudi schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:26:
Nooit meer pre-order voor mij. Dan ga ik nog liever voor de winkel slapen.
Klopt, ik heb hem net even gekocht bij de Bart Smit.Rudi schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:26:
Ik wilde even afwachten of het dan ook wel echt DE release zou zijn waar ik op aan het wachten was. Voor het zelfde geld valt die tegen (wat me sterk leek), en zoals ik al las van de framedrops (enige minpunt).
Eigenlijk zou ik tot de PS4 geen games meer kopen (ook geen FIFA14
Pre-order zodat ik niet in de enorme rij hoef te staan, niet naar een winkel hoef te gaan en de zekerheid dat (mocht hij uitverkocht zijn) ik alsnog een exemplaar heb.
Dag van de release moet ik toch werken, dus hoe laat hij komt, maakt ansich niet zoveel uit. Als hij maar op de dag van de release komt.
Dag van de release moet ik toch werken, dus hoe laat hij komt, maakt ansich niet zoveel uit. Als hij maar op de dag van de release komt.
wijze woorden
Dat is toch vaak andersom? Pre-order altijd volgens officiële release data en geen pre-order in de winkel kans dat ze hem eerder verkopen (ik herinner me de Modern Warfare's nogVerwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:30:
[...]
Yes, het is eerlijk gezegd mijn eerste pre-order. Met een tip van een vriend die zei dat hij dan een dag eerder binnen kwam dan de release.
Nooit meer pre-order voor mij. Dan ga ik nog liever voor de winkel slapen.
Net ontvangen via wehkamp, komt met atomic blimp.
Nu gamen adiossss
Nu gamen adiossss
En dat weet je dus nooit zeker, dus kun je hem beter na werk halen in de winkel.Valandil schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:32:
Als hij maar op de dag van de release komt.
Enige wat nut heeft om te pre-orderen is een Collector's Edition of Special Edition die in gelimiteerde oplage uitgebracht wordt. Dan weet je in ieder geval zeker dat je hem hebt.
Voor normale versies van games zijn pre-orders nutteloos. Die zijn echt nooit uitverkocht.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Lol, dat is snel: YouTube: GTA 5 UNLOCK ALL WEAPONS UPGRADES FREE
Wel geinig gevonden, lijkt ook te werken (shosho is sowieso wel een bekende youtuber van zijn BF3 filmpjes). Voor de mensen die liever hun geld willen opsparen. Al zie ik daar weinig noodzaak in. Na een heist kun je eigenlijk alles wel kopen.
Wel geinig gevonden, lijkt ook te werken (shosho is sowieso wel een bekende youtuber van zijn BF3 filmpjes). Voor de mensen die liever hun geld willen opsparen. Al zie ik daar weinig noodzaak in. Na een heist kun je eigenlijk alles wel kopen.

En, GO!

Ps. Pre-Order van Gamedumper.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Aaaargh, toch maar besloten hem ook te halen na het hele bombardement aan reclame (iemand nu.nl al gezien :-)). Vanochtend maar besteld bij nedgame, en ik kan hem vanmiddag al ophalen! Yay! Can't wait :-)
(dacht dat hij wel al uitverkocht zou zijn..)
(dacht dat hij wel al uitverkocht zou zijn..)
This is a Rapture reminder..
Verwijderd
Ik krijg net te horen dat de mijne thuis op de mat ligt van Bol.com
Alleen nu nog even werken ... 1645u thuis. Wat zal de middag lang gaan duren.
Alleen nu nog even werken ... 1645u thuis. Wat zal de middag lang gaan duren.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2013 13:39 ]
mail binnen, kan hem na het werk ophalen bij MM, zo blij als een kind
nu even preorder cancelen en proberen mn aandacht bij het werk te houden
nu even preorder cancelen en proberen mn aandacht bij het werk te houden
Verwijderd
Zo, mooi wat winst te pakken gekregen. Had GTA gepre-orderd bij de Game Mania (27,50) en Bol.com (54). Net Bol.com exemplaar voor €61 verkocht, en krijg ook die €10 cadeaubon zelf.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2013 13:40 ]
Verwijderd
Jep.LuukwaHD schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:40:
Krijgt iedereen die map erbij?
Vanmorgen bij de Intertoys de SE besteld.
Was nergens op voorraad, of 3 weken + levertijd
Als het goed is heb ik hem morgen!
Was nergens op voorraad, of 3 weken + levertijd

Als het goed is heb ik hem morgen!
Mooizo, kan ik weer wat boven mijn bed hangen =)
Hoe lang duurt het om hem te installeren op de PS3?
Normale map wel, blueprint niet. Dat is SE onlyLuukwaHD schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:40:
Krijgt iedereen die map erbij?
Verwijderd
Minder dan 30 minuten.Joostjeb schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:42:
Hoe lang duurt het om hem te installeren op de PS3?
Ook maar net gehaald bij de MM Alkmaar. 5 man in de rij, 5 keer GTA5... PS3 versie ging hard en ben blij dat ik 'm niet na werk ben wezen halen, gegarandeerd dat ze dan op zijn.
Mijn broer heeft hem voor me gekocht en is hem nu ook aan het installeren voor me, alles geregeld
Iemand al de X360 versie play-disc op USB gezet? Zou dat ook werken met een 8GB stick, of moet het toch 16GB gaan worden?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
16GB.SinergyX schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:44:
Iemand al de X360 versie play-disc op USB gezet? Zou dat ook werken met een 8GB stick, of moet het toch 16GB gaan worden?
Wat is dat voor map die blueprint? Zie allemaal kruisjes?V3g3ta schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:37:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En, GO!![]()
[afbeelding]
Ps. Pre-Order van Gamedumper.
BtM909 in "[Multi] Grand Theft Auto V - deel 2"jip_86 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:46:
[...]
Wat is dat voor map die blueprint? Zie allemaal kruisjes?
En hier ook PS3 GTA V binnen van Bol.com met de tweede levering post van Post NL.Jumpman schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:51:
Hmmm, net de de postbode van Post NL is net langsgeweest, helaas geen PS3 GTA V, er stond toch echt verzonden vannacht. Nu mijn hoop gevestigd op mijn andere bestelling bij Wehkamp deze zou tussen 11:00 uur en 15:00 uur geleverd worden.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Mooi dan is er nog hoop. Ik wacht nog steeds op all4games levering en de post is al 1x geweestJumpman schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:52:
[...]
En hier ook PS3 GTA V binnen van Bol.com met de tweede levering post van Post NL.
Brr bol.com pre-orders. Nooit meer voor mij. 3 pre-orders die allemaal minstens 1 dag later dan de release date binnen kwamen. Uiteindelijk de SE van WoW Cataclysm volledig vergoed gekregen omdat die pas een week later binnen kwam. En dat ook maar omdat ze dachten dat die helemaal niet aangekomen was. Leuk hoor bol.com, maar niet voor games op de launch date.Jumpman schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:52:
[...]
En hier ook PS3 GTA V binnen van Bol.com met de tweede levering post van Post NL.
Wat ik me dus afvraag he. Ik heb 2 consoles. Een beneden, en één boven. Als ik beneden GTA V speel, en ik stop daar met spelen en ga daarna naar boven om daar weer te gaan spelen. Ik ben in het bezit van Playstation Plus, maar zou de synchronisatie ook zo snel werken? Of bekijk ik dat verkeerd?
All-Round nerd | iRacing Profiel
Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch