Ok ik stuurde aan Wehkamp een bericht omtrent de levering van mijn GTAV-bestelling Ik kreeg dit terug:
Beste Wehkampmedewerker, zal ik nog vandaag mijn GTAV-exemplaar welke ik al in mei besteld heb kunnen verwachten? Bestelnummer: ........... Over het gebrek aan communicatie ben ik totaal niet te spreken (geen e-mail, geen orderhistorie zoals bij velen)! Een algemene e-mail had er toch best wel uit gekund? Overigens las ik op internetfora dat Wehkamp sorteerproblemen heeft en mensen nu, as we speak, al ergens anders een exemplaar aan het oppakken zijn. Kortom de spreekwoordelijke 'pleuris' breekt uit op het internet!
Vind ik leuk ·
wehkamp.nl Goedemiddag WhoosahHD, ik begrijp dat je graag informatie wilt over de status van je bestelling. Je kunt bij Mijn bestellingen de filter instellen op 'laatste 6 maanden' instellen, je bestelling moet dan zichtbaar zijn. Zo niet ontvang ik graag je klantnummer en/of postcode en huisnummer in een privebericht.
Wij verzenden inderdaad geen e-mail als bevestiging dat je bestelling verzonden is, omdat de leverdatum reeds bekend was . ^Wouter
WhoosahHD: klantnummer ......... Overigens kan ik de redenering betreffende 'de bekende leverdatum' niet volgen, er kan altijd toch altijd wat misgaan? Overigens vind ik communicatie met de klant gewoon onder de categorie 'service' vallen! Ik wil graag weten of deze redenering een officiële statement van Wehkamp is!
Dus ze zenden geen e-mail omdat de datum van levering al bekend was? Eigenaardige redenering!

Kan iemand bevestigen (een persoon die wel orderhistorie had) of die een verzendbevestiging per e-mail heeft gekregen?