Heb zelfde ervaring. Ik denk dat dit verbeterd naarmate je evolueert , het RPG aspect zowaar.Th_mas schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:17:
Ik moet wel zeggen; je bent echt SUPERSNEL wasted. Niet normaal. Ben 2x doodgegaan dat ik het totaal niet zag aankomen..
1ste x maakte ik een duik in de zee, voordat ik er achter kwam hoe ik naar boven moest zwemmen was ik binnen ca. 3 sec. wasted.
2de x reed ik een auto aan, niets ernstigs, 2 schoten terwijl ik in mijn auto zit.. wasted.
ik vind de graphics op mn ps3 best flink tegen vallen, vooral als je in een auto rijd.. dan is het echt kartels van hier tot tokyo.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Valt mij op de Xbox 360 juist allersinds mee. Grafisch erg mooi. Alleen de schaduwen zijn wat gekarteld.Nickrsd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:21:
ik vind de graphics op mn ps3 best flink tegen vallen, vooral als je in een auto rijd.. dan is het echt kartels van hier tot tokyo.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Kun je op de PS3 het spel dan niet vanaf schijf volledig op de harde schijf installeren? Geen idee, heb Xbox, daar kan het wel, alhoewel R* adviseert alleen de install schijf te installeren en de andere schijf niet. Ja, ik weet, PS3 is maar 1 schijf.N-Freak schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:09:
Nee, ik wil juist geen schijfje hebben. Ik erger me altijd enorm aan het geluid dat de drive in de PS3 maakt, maar als het goed is kan ik vanavond aan de slag!
CongratzzNeyluzz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:17:
Ik kon niet meer wachten op de pakketboer. Dus snel naar de Bart Smit gereden. Een kopietje opgehaald (met atomic blimp!). Ik kreeg er ook nog een grote poster bij

Stikkende taferelen in Tilburg: http://www.ad.nl/ad/nl/55...de-rij-stikte-bijna.dhtml
Bol.com
"Kosten nog moeite zijn gespaard om de virtuele wereld waar GTA V zich afspeelt, de megastad Los Santos, tot leven te laten komen."Fenomeno24 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:24:
Stikkende taferelen in Tilburg: http://www.ad.nl/ad/nl/55...de-rij-stikte-bijna.dhtml
Serieus.. het AD en dan "kosten NOG moeite"? Voor HBO journalistiek hoef je ook geen fatsoenlijk Nederlands meer te kunnen dus

Wel bizar hoe dat altijd moet gaan met dat soort dingen.. alsof je eerder aan de beurt bent wanneer je met zn allen begint te duwen en trekken. Is het echt zo moeilijk om dan nog ff 10 minuutjes geduld te hebben

Pakketbezorger onderweg...tomdiedom
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Bij de gameshop in Hengelo lag er keurig netjes een kopie voor me klaar, ze houden ze daar vast tot Zaterdag.
Als ik dus straks thuis komt smijt ik die DVD erin en ga ik installeren en spelen maar! Nog 5 uurtjes te gaan
Als ik dus straks thuis komt smijt ik die DVD erin en ga ik installeren en spelen maar! Nog 5 uurtjes te gaan
Totdat ze te weinig hebben. Dan is het ineens behoorlijk vervelend.veldkampj schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:28:
[...]
"Kosten nog moeite zijn gespaard om de virtuele wereld waar GTA V zich afspeelt, de megastad Los Santos, tot leven te laten komen."
Serieus.. het AD en dan "kosten NOG moeite"? Voor HBO journalistiek hoef je ook geen fatsoenlijk Nederlands meer te kunnen dus![]()
Wel bizar hoe dat altijd moet gaan met dat soort dingen.. alsof je eerder aan de beurt bent wanneer je met zn allen begint te duwen en trekken. Is het echt zo moeilijk om dan nog ff 10 minuutjes geduld te hebben
Ik wil het niet goed praten, maar nu denk ik, had ik gisteren bij bart smit in waalwijk maar wat harder geduwd tegen die dringende mede-landers die om half 1 zich even tussen de rij duwden. En zo uiteindelijk net voor me de laatste kopie voor mijn neus wegkochten.
[ Voor 16% gewijzigd door Gertjuhjan op 17-09-2013 11:33 ]
Xbox: Gulpener88
En dan helpt het om maar met zn allen te gaan duwen? Fuck logic..Gertjuhjan schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:30:
[...]
Totdat ze te weinig hebben. Dan is het ineens behoorlijk vervelend.
't is gewoon zo, de achterste willen snel naar binnen waarna alles gaat verschuiven....veldkampj schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:30:
[...]
En dan helpt het om maar met zn allen te gaan duwen? Fuck logic..
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Vorig jaar met Black Ops 2 kraakte heel de stand in de Media Markt toen de deuren opendenveldkampj schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:28:
[...]
"Kosten nog moeite zijn gespaard om de virtuele wereld waar GTA V zich afspeelt, de megastad Los Santos, tot leven te laten komen."
Serieus.. het AD en dan "kosten NOG moeite"? Voor HBO journalistiek hoef je ook geen fatsoenlijk Nederlands meer te kunnen dus![]()

Heb em wiiiii
En schoenen en lipos uit hong kong
today was a good day
En schoenen en lipos uit hong kong
today was a good day
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Wat mij betreft heb je echt het inzicht van een dood varken als je achteraan staat en massaal begint te duwen om maar zo snel mogelijk binnen te komen. Je maakt het er alleen maar moeilijker door.RickvN schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:32:
[...]
't is gewoon zo, de achterste willen snel naar binnen waarna alles gaat verschuiven....
Wat mij betreft ook, maar feit is dat het keer op keer weer gewoon gebeurt. Waar dan ook, telefoon release, kaartverkoop, gamerelease, ga zo maar door....veldkampj schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:34:
[...]
Wat mij betreft heb je echt het inzicht van een dood varken als je achteraan staat en massaal begint te duwen om maar zo snel mogelijk binnen te komen. Je maakt het er alleen maar moeilijker door.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ook hier een kopietje op kunnen halen bij de lokale FRS.
Van te voren een belletje gepleegd of ze nog xbox exemplaren hadden. Waren nog 2 over en hij heeft er 1 voor mij apart gelegd. De prijs die ze daar aanhouden is absurd maar gezien ik er met mijn gespaarde freebees terecht kon toch maar daar gekocht.
Van te voren een belletje gepleegd of ze nog xbox exemplaren hadden. Waren nog 2 over en hij heeft er 1 voor mij apart gelegd. De prijs die ze daar aanhouden is absurd maar gezien ik er met mijn gespaarde freebees terecht kon toch maar daar gekocht.
Interessante materie voor crowd management. Je zag bijvoorbeeld in een van de filmpjes de bewaking mensen in groepjes binnenlaten. Ook was de toegang bewust smal gemaakt om een stampede te voorkomen. Buiten hoopt het zich dan wel op.RickvN schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:35:
[...]
Wat mij betreft ook, maar feit is dat het keer op keer weer gewoon gebeurt. Waar dan ook, telefoon release, kaartverkoop, gamerelease, ga zo maar door....
Bij gameshoptwente in Hengelo hebben gisteren een paar honder man gestaan, insane.
Blij dat ik niet ben gegaan
Blij dat ik niet ben gegaan
Het is zover, ik heb m ook binnen. De SE versie van bol.com. Kwam gewoon via de postbezorger door de brievenbus waar die makkelijk inpast overigens! Nu installeren en dan gaan we strx helemaal los!
Is mij niets bekend van een Wii versie?yzx schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:34:
Heb em wiiiii
Die kun je alleen verkrijgen bij de bart smitPowder Toastman schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:46:
[...]
Is mij niets bekend van een Wii versie?

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Op dit bericht zat ik te wachtenArwintju schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:45:
Het is zover, ik heb m ook binnen. De SE versie van bol.com. Kwam gewoon via de postbezorger door de brievenbus waar die makkelijk inpast overigens! Nu installeren en dan gaan we strx helemaal los!
Heel gek... Bij de MM besteld. Volgens de site op voorraad in de winkel hier, maar toch wordt hij niet geleverd en staat hij op 4 weken levertijd.
Ik ben aan het "thuiswerken" en ik heb GTA V nog niet aangeraakt. Schouderklopje voor mezelf
Als beloning mag je GTA V spelen!layzzzz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:48:
Ik ben aan het "thuiswerken" en ik heb GTA V nog niet aangeraakt. Schouderklopje voor mezelf
All-Round nerd | iRacing Profiel
Ook nog niet geïnstalleerd? Petje af hoor!layzzzz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:48:
Hmmm, net de de postbode van Post NL is net langsgeweest, helaas geen PS3 GTA V, er stond toch echt verzonden vannacht. Nu mijn hoop gevestigd op mijn andere bestelling bij Wehkamp deze zou tussen 11:00 uur en 15:00 uur geleverd worden.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Same here... heb goede hoopJumpman schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:51:
Hmmm, net de de postbode van Post NL is net langsgeweest, helaas geen PS3 GTA V, er stond toch echt verzonden vannacht. Nu mijn hoop gevestigd op mijn andere bestelling bij Wehkamp deze zou tussen 11:00 uur en 15:00 uur geleverd worden.
Ik ben zelf post bezorger bij PostNL uit eigen ervaring kan ik vertellen dat postbodes meestal alle pakketjes later komen brengen omdat dit meestal in van die vervelende kartonnen doosjes komt, door die doosjes kun je moeilijk de andere post vast houden en laten we ze pakketjes dus even in de fiets en komen ze later terug.
Hier ook
Er zijn DHL SERVICEPOINT zending(en) voor je aangekomen
Beste mijnheer/mevrouw
Er zijn DHL SERVICEPOINT zending(en) voor je aangekomen:
- zending van WEHKAMP.NL met nr. x
Nu helaas nog wachten tot 20.00 uur
Beste mijnheer/mevrouw
PSN: Ploiink Steam: Ploiink56 (Frankie Fourfinger)
Verwijderd
Haha, succes met het wachtenPloiink schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:55:
Beste mijnheer/mevrouw
tik-tak-tik-tak-tik-tak-tik-tak....Ploiink schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:55:
Beste mijnheer/mevrouw
Verwijderd
Status zending: Pakketbezorger is onderweg. Bezorgdatum: vandaag
15:30-20:30. Beetje laat dus...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2013 12:00 ]
17-09-2013 11:23
U kunt uw bestelling ophalen bij het bol.com afhaalpunt
U kunt uw bestelling ophalen bij het bol.com afhaalpunt
LuukwaHD schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:53:
Ik ben zelf post bezorger bij PostNL uit eigen ervaring kan ik vertellen dat postbodes meestal alle pakketjes later komen brengen omdat dit meestal in van die vervelende kartonnen doosjes komt, door die doosjes kun je moeilijk de andere post vast houden en laten we ze pakketjes dus even in de fiets en komen ze later terug.
/offtopicMaaark schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:53:
[...]
Hier ookGelukkig komt het wel eens voor dat ie 3x per dag langskomt..
Dit lijkt mij toch niet efficiënt? Je kan beter alle adressen één keer op een dag aanlopen of er naartoe rijden.
\ontopic
[ Voor 39% gewijzigd door Jumpman op 17-09-2013 12:03 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Van mij is ook onderweg en aflevertijd 14 - 16. Blijf je toch de hoop houden dat ze 'onverwacht' eerder zijnVerwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:59:
Status zending: Pakketbezorger is onderweg. Bezorgdatum: vandaag
Net bij intertoys in Veenendaal geweest en ze hadden nog ruime voorraad van zowel de ps3 als x360 versie.
Now installing
Now installing
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Gistermiddag even bij Mediamarkt langs gelopen om te vragen of m'n bestelde order vandaag daadwerkelijk beschikbaar was. 'Ja hoor, zodra we ze binnen krijgen wordt je bestelling apart gelegd' en krijg je bericht dat je de bestelling kan ophalen.. en vanmorgen deze mail in de mailbox:
Bestelling dus maar geannuleerd en daarna even naar Bart Smit (kanaleneiland, utrecht) gereden.

Wederom bevestigd dat pre-orderen echt bull..... is en je beter gewoon ff naar de lokale winkel kan gaan..
En nu wachten tot 17:00
Dus even gebeld met Mediamarkt online; 'ja wij zijn een andere winkel als de echte winkel, en we hebben geen voorraad meer. Verwachtte levertijd ligt rond de 4 weken...'Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw bestelling van de game Grand Theft Auto V.
Vanwege de enorme vraag en de beperkte beschikbaarheid kunnen wij de game helaas niet op tijd aan u uitleveren. Op dit moment is het nog onbekend wanneer wij de nieuwe voorraad van GTA V ontvangen.
Wij zullen u later vandaag, indien meer informatie voorhandig is, verder informeren over de verwachte uitlevering van uw bestelling.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt Service team
Bestelling dus maar geannuleerd en daarna even naar Bart Smit (kanaleneiland, utrecht) gereden.

Wederom bevestigd dat pre-orderen echt bull..... is en je beter gewoon ff naar de lokale winkel kan gaan..
En nu wachten tot 17:00
dat had ik dus ook, blijkbaar zijn online en de normale winkels 2 losse bedrijven en delen ze de voorraad niet. ff de servicedesk bellen (0900-6334262758) om te annuleren en dan op/in de fiets/auto stappen en em in de winkel halen. Zat voorraad.418O2 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:48:
Heel gek... Bij de MM besteld. Volgens de site op voorraad in de winkel hier, maar toch wordt hij niet geleverd en staat hij op 4 weken levertijd.
[ Voor 15% gewijzigd door Meelobee op 17-09-2013 12:08 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
De wijken worden gemeten op 1 zak per tas. Dat betekent dat bezorgers vaker heen en weer moeten fietsen. Uiterst inefficiënt maar zo werkt het nou eenmaal. Mijn huisgenoot is postbode en waar al zijn collega's netjes "1 zak per tas" hanteren, gooit hij zoveel mogelijk in zijn tassen. Werkt prima en hij hoeft niet steeds terug te fietsen. PostNL rekent uit hoe land een bezorger bezig is met een wijk en daarbij gaan ze er van uit dat ze steeds terugfietsen..Jumpman schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:01:
[...]
/offtopic Dit lijkt mij toch niet efficiënt? Je kan beter alle adressen één keer op een dag aanlopen of er naartoe rijden.
\ontopic
Jeuj, eindelijk hier ook binnen. Nu installeren en gaan 
Zal nog effe kijken of het nog kan om de game wel op USB te installeren (naast de HD installatie van disc 1). Vind het zelf wel fijn om geen last meer te krijgen van beschadigde dvd's.
Zal nog effe kijken of het nog kan om de game wel op USB te installeren (naast de HD installatie van disc 1). Vind het zelf wel fijn om geen last meer te krijgen van beschadigde dvd's.
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 17-09-2013 12:06 ]
Een bezorger krijgt vooral op dinsdag reclame mee in een grijze tas, dit gaat in de ene fietstas, daarnaast heeft een postcode die je loopt, dus bijvoorbeeld een 4558R, 2 zakken met post, pakketjes liggen meestal onderaan als ze niet tussen de post passen.
kortom, pakketjes worden meestal als laatst bezorgt.
kortom, pakketjes worden meestal als laatst bezorgt.
Ik heb mijn pre-order van bol.com (meer dan jaar geleden geplaatst) zonder problemen binnen gekregen... Nu installeren en dan spelen maar!
Grafisch Ontwerper, 999 Games
Kom net van de MM in Eindhoven af, hadden er nog genoeg liggen. Het leek wel alsof ieder persoon in de winkel enkel voor GTA V kwam, bijna iedereen aan de kassa had een exemplaar in de hand. Bovendien vertelde iemand me dat er meer dan 1000 man waren geweest tijdens de nacht opening....
Verwijderd
Ja precies, dat heb ik dus ook! :-) Ik moet mijn pakketje (GTAV: SE) ook ergens anders ophalen, namelijk bij mijn ma thuis. Maar ik heb nog tijd zat 
Mu.siQ schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:02:
[...]
Van mij is ook onderweg en aflevertijd 14 - 16. Blijf je toch de hoop houden dat ze 'onverwacht' eerder zijn
Klopt maar de post is hier ook helemaal niet effecient. Dikke maand geleden ook dik 2 weken geen post gehad omdat de bezorger te lui was en alles in de fik stakJumpman schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:01:
[...]
[...]
/offtopic
Dit lijkt mij toch niet efficiënt? Je kan beter alle adressen één keer op een dag aanlopen of er naartoe rijden.
\ontopic
Ik ben naar de nachtopening geweest bij de mm in Leeuwarden.. Nooit meer! Huilende meisjes en what not.Fenomeno24 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:24:
Ik werd zelfs geslagen door een klein vrouwtje van in de 50 met een paraplu!
Ik vraag me af of er geen meer gewonden zijn gevallen.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Fijn. Post bezorger net geweest en ik heb nog niet m'n 2e copy ontvangen van GTA V. Gelukkig had ik hem wel gisteren al kunnen spelen. Weet iemand of een bezorger 2x komt op een dag?
Edit: 1 minuut later ontvangen.
Edit: 1 minuut later ontvangen.
[ Voor 11% gewijzigd door yannickzz op 17-09-2013 12:11 ]
Please kijk de vorige berichten even...Yannickzz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:08:
Fijn. Post bezorger net geweest en ik heb nog niet m'n 2e copy ontvangen van GTA V. Gelukkig had ik hem wel gisteren al kunnen spelen. Weet iemand of een bezorger 2x komt op een dag?

Volgens bol.com is mijn bestelling verzonden. Kan helaas niet zien wanneer die aankomt, ga er vanuit dat hij op de mat ligt als ik straks thuiskom. Helaas nog werken tot 17:00...dit gaat een lange dag worden!
Verwijderd
Wat ik leuk vind is dat autobestuurders nu ook boos kunnen worden en achter je aangaan. xD
Maarrem is het nu wel of niet handig om de play disc op een snelle usbstick te installeren zodat je de drive niet hoort en hopelijk wat minder framedrops/lag hebt? Ik zie tegengestelde verhalen
Ga ik zonet om mijn exemplaar, vraagt de verkoper me doodleuk waarom ik er gisteren niet omgeweest ben.
Ik: Bedoel je vanacht?
Hij: Neen, ik verkoop de spelletjes altijd op voorhand, geen probleem als je er vroeger om komt.
OMFG!
Ik liep een eindje over de markt en ging een broodje halen met de GTA5 in m'n handen... School was net gedaan en zowat iedereen had het over "wauw GTA5" enz. Inclusief meisjes.. Wat is dit spel precies een hype :-)
Ik: Bedoel je vanacht?
Hij: Neen, ik verkoop de spelletjes altijd op voorhand, geen probleem als je er vroeger om komt.
OMFG!
Ik liep een eindje over de markt en ging een broodje halen met de GTA5 in m'n handen... School was net gedaan en zowat iedereen had het over "wauw GTA5" enz. Inclusief meisjes.. Wat is dit spel precies een hype :-)
Ik heb hier een stopwatch gezet op 4 uur, want dan ben ik vrij 
Op één of andere manier gaat de tijd daar door sneller, magie.
Op één of andere manier gaat de tijd daar door sneller, magie.
Echt? Ik ben namelijk ook bij de MM te Leeuwarden geweest en het viel mij wel mee. Er waren wel veel mensen maar de sfeer was wel gemoedelijk. Geen huilende meisjes gezien. Het enige wat ik echt minder vond was de organisatie van de MM. Het duurde veel te lang totdat je weer naar binnen mocht. En omdat er maar 2 kassa's open waren (later 3) begonnen mensen te drukken en ongeduldig te worden om niet weer 10-15 minuten voor een dichte deur te moeten wachten.AtlAntA schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:07:
[...]
Ik ben naar de nachtopening geweest bij de mm in Leeuwarden.. Nooit meer! Huilende meisjes en what not.
Ik werd zelfs geslagen door een klein vrouwtje van in de 50 met een paraplu!
Ik vraag me af of er geen meer gewonden zijn gevallen.
Iemand had het erover dat dit bij de nachtrelease van Black Ops 2 veel beter geregeld was.
Ik kwam om ca. 23:50 en vertrok rond 00:45.
Wellicht Spuit 11 hier, maar Collectors Edition and Special Edition zijn gewoon nog leverbaar bij BartSmit.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Verwijderd
Dikke faal van de Wehkamp! Totaal geen communicatie (geen e-mail en orderhistorie)!
Hoe moeilijk is het om een algemene e-mail inzake levering te versturen, als je weet dat GTA V een 'big deal' is! Zelf-onderzoek levert op dat de preorders vandaag wel geleverd worden, althans dat beweert hun twitteraccount!

Check dit es.wimpie007 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:12:
Maarrem is het nu wel of niet handig om de play disc op een snelle usbstick te installeren zodat je de drive niet hoort en hopelijk wat minder framedrops/lag hebt? Ik zie tegengestelde verhalen
Croissant in hand, I was alone.
Op Neogaf hebben ze het juist erover dat installeren op een usb stick beter dan is dan het niet installeren.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Damn ik zit hier op me stage en kan niet wachten dat ik thuis ben, 1 probleem als ik thuis ben heb ik een half uur speel tijd en dan moet ik weer werken
f4ckmylife
Dat zeggen ze bij Eurogamer toch ook:ThE_OwNeR schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:19:
[...]
Op Neogaf hebben ze het juist erover dat installeren op een usb stick beter dan is dan het niet installeren.
with the "install disc" installed to the Xbox 360 hard drive, as is mandatory, and the "play disc" installed to a USB flash drive. Doing so appears to eradicate the performance issues found when both discs are installed to the Xbox 360 hard drive.
Ik heb geen HDD in mn xbox, alleen die internal 4gb.. dus ik moet wel de playdisk gebruiken.. achja boeiend (:
Ik zit nog op het werk(tot 17:00ThE_OwNeR schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:19:
[...]

DISK 1 install je op de HDD
DISK 2 install je op de USB stick
Zoiets? Maar hoe geef je dan aan waar je wilt installeren?
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Nondegodverdju, al mijn vorige bestellingen (+10) bij Bol waren hier voor 10u binnen. Nu nog altijd "Zending zit in afleverroute".
PSN: Wippie1880
Ik ontvang net mijn Wehkamp bestelling
Vertrouwde het niet helemaal 100%, maar voor 44 euro en op de 17e binnen maakt mij gelukkig.
[ Voor 55% gewijzigd door Southern Sun op 17-09-2013 12:25 ]
Dus als goed begrijp, DVD 1 op HDD installeren en DVD 2 op USB Stick installeren ? Interessant om te onthouden voor vanavond.guReMcO schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:22:
[...]
Dat zeggen ze bij Eurogamer toch ook:
[...]
Rupsen, Rapsen.
Heb jij wel bericht gehad van hun?Southern Sun schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:24:
Ik ontvang net mijn Wehkamp bestellingVertrouwde het niet helemaal 100%, maar voor 44 euro en op de 17e binnen maakt mij blij.
Goed nieuws. Dan wacht ik het ook nog lekker af vandaagSouthern Sun schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:24:
Ik ontvang net mijn Wehkamp bestellingVertrouwde het niet helemaal 100%, maar voor 44 euro en op de 17e binnen maakt mij gelukkig.
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Ik was er om 2330 en zat bij de 2e groep die naar binnen mocht en dankzij de drukkende menigte werd een meisje door mij verdrukt. Was een klote ervaring. Als je dan ook nog door een bejaarde met een paraplu gestompt wordt..Th_mas schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:15:
[...]
Echt? Ik ben namelijk ook bij de MM te Leeuwarden geweest en het viel mij wel mee. Er waren wel veel mensen maar de sfeer was wel gemoedelijk. Geen huilende meisjes gezien. Het enige wat ik echt minder vond was de organisatie van de MM. Het duurde veel te lang totdat je weer naar binnen mocht. En omdat er maar 2 kassa's open waren (later 3) begonnen mensen te drukken en ongeduldig te worden om niet weer 10-15 minuten voor een dichte deur te moeten wachten.
Iemand had het erover dat dit bij de nachtrelease van Black Ops 2 veel beter geregeld was.
Ik kwam om ca. 23:50 en vertrok rond 00:45.
Voor mij in ieder geval alles behalve een prettige ervaring wat ook grotendeels te danken is aan de belabberde organisatie van mediamarkt leeuwarden.
Ja maar wat is nou het verschil tegenover dvd 1 op hdd en dvd 2 op...dvd 2 vs usb stick? Dat lijkt me nihil/niets afgezien van het geluid, maar dat valt dan ook wel weer mee met de laatste versie van de xdoos
Ik heb gisteren een mail gehad dat mijn bestelling vandaag binnen zou komen. Maar daarvoor stond dat ook al in "mijn bestellingen" dat ie vandaag tussen 11 en 15u afgeleverd zou worden.
Met selektvracht afgeleverd trouwens. Maar ik heb 'm op m'n werk laten komen en daar is selektvracht meestal wel op tijd.
[ Voor 15% gewijzigd door Southern Sun op 17-09-2013 12:28 ]
De install disk gewoon op de HDD (zal wel op de disk staan welke het is neem ik aan) en de play disk op een usb stick. Geen idee hoe je dat doet maar dat terzijde.Metian schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:25:
[...]
Dus als goed begrijp, DVD 1 op HDD installeren en DVD 2 op USB Stick installeren ? Interessant om te onthouden voor vanavond.
Bedankt. Heb gisteren geen mail gehad, dus dat schiet niet opSouthern Sun schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:27:
[...]
Ik heb gisteren een mail gehad dat mijn bestelling vandaag binnen zou komen. Maar daarvoor stond dat ook al in "mijn bestellingen" dat ie vandaag tussen 11 en 15u afgeleverd zou worden.
Met selektvracht afgeleverd trouwens. Maar ik heb 'm op m'n werk laten komen en daar is selektvracht meestal wel op tijd.
Verwijderd
Misschien een goed idee om dit even aan ze door te geven. Leren ze ook weer van.AtlAntA schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:26:
[...]
Ik was er om 2330 en zat bij de 2e groep die naar binnen mocht en dankzij de drukkende menigte werd een meisje door mij verdrukt. Was een klote ervaring. Als je dan ook nog door een bejaarde met een paraplu gestompt wordt..
Voor mij in ieder geval alles behalve een prettige ervaring wat ook grotendeels te danken is aan de belabberde organisatie van mediamarkt leeuwarden.
Kan die 7,8 gb op een 8gb stick, of heb je een 16gb stick nodig?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Mijn wehkamp bestelling is net ook geleverd, terwijl ie in mn account niet meer zichtbaar was. Dus er is hoop voor jullie
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
het is 8,4GB volgens mijGAIAjohan schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:31:
Kan die 7,8 gb op een 8gb stick, of heb je een 16gb stick nodig?
Hier ook. Geen mail, niet meer zichtbaarFireFoz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:31:
Mijn wehkamp bestelling is net ook geleverd, terwijl ie in mn account niet meer zichtbaar was. Dus er is hoop voor jullie

Mario Kart FC 1590-4774-1019
Verwijderd
Beste klant, je bestelling wordt vandaag niet (geheel) bezorgd. Kijk voor meer informatie bij Mijn bestellingen op Mijn wehkamp. Onze excuses. wehkamp.nl
Zou de postbode al geweest zijn om iets in mijn brievenbus te stoppen? Haha, nog tot 16:00 werken en dan meteen installeren, dochter halen bij opvang en vanavond lekker spelen
https://untappd.com/user/OzzBier
Gisteren aan de medewerker met het witte shirt doorgegeven. Ik ga er vanuit dat hij de manager of iets dergelijks. Ik ben blijkbaar ook geen nachtopening type. Ik ben een type die rustig op zijn beurt wacht en dat kan bij zoiets klaarblijkelijk niet.Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:30:
[...]
Misschien een goed idee om dit even aan ze door te geven. Leren ze ook weer van.
Net even naar de lokale Bart Smit gereden.
GTA V voor xbox360 gewoon op voorraad achter de kassa, poster er bij en toegang tot de Atomic Blimp. 53 euro.
Geen pre-order of zo. Volgens mij heb ik geluk gehad.
GTA V voor xbox360 gewoon op voorraad achter de kassa, poster er bij en toegang tot de Atomic Blimp. 53 euro.
Geen pre-order of zo. Volgens mij heb ik geluk gehad.
Volgens de Wehkamp website hebben ze een sorteerprobleem, ik gok dat ik hem ook niet meer krijg. 16 mei besteld.... Beetje jammer.
PSN: KeaveXL
Conclusie: doe geen pre-order voor games bij de Wehkamp.
Daar was ik na FC3 en BF3 ook al wel achter, vandaar Dixons. So far so gooddutchgio schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:36:
Sowieso nooit iets bestellen bij Wehkamp behalve kleding.dutchgio schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:36:
Mwah, heb hem netjes op tijd binnengekregen.. Net als 1 keer eerder met Driver: San Francisco.dutchgio schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:36:
Ze kunnen het dus wel..
[ Voor 13% gewijzigd door darkkingll op 17-09-2013 12:38 ]
Verwijderd
In bol.com I trust. Mijn chick komt om half 3 thuis en verteld me of hij er dan al in is gevallen.
Overigens las ik op de site bij Wehkamp dat je er niet de Atomic Blimp bij kreeg, maar die zit er gewoon bij
Heb mijn bol.com pre order ook nog niet gekeregen. Postbode is wel al langs geweest. Gaat om de SE.
GRRRRR
Ik in April een preorder geplaats.. Mn broertje gisteren avond..
Heeft hij net het spel al binnen ik moet nog wachten !!!
Postbezorging is oneerlijk..
Ik in April een preorder geplaats.. Mn broertje gisteren avond..
Heeft hij net het spel al binnen ik moet nog wachten !!!
Postbezorging is oneerlijk..
A Soldiers manual and a pair of boots.
Mijn tracking is nu:
17-09 2013 Bezorger is met pakje onderweg
Dus bij Gamedumper is het ook prima voor elkaar.
17-09 2013 Bezorger is met pakje onderweg
Dus bij Gamedumper is het ook prima voor elkaar.
Zoals gewoonlijk haal ik een game op bij de MM bij Rdam Alexandrium (zonder reservering oid). Er lagen vanochtend stapels GTA V games, echt geen enkel probleem. Moet wel zeggen dat ze als warme broodjes gingen. Nette prijs ook wel voor 47 euro.
Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch