Aarghh kom op bol.com stuur nou die mail anders kan ik toch niet mijn hoofd leeg krijgen om te slapen
Ik heb daar vaker games gekocht. S'ochtends krijg je een e-mail met daarin de bevestiging dat hij die dag geleverd word. En T&T is er volgens mij niet, gezien je zelf een tijdsbestek kon aangeven wanneer ze hem komen bezorgen. Hij kan wel door de brievenbus en dat hebben ze bij mij een paar keer gedaan. Toch bellen ze altijd netjes aan en tekenen.. Nog nooit hoeven te doen.Svenderson schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 01:39:
[...]
Ik wacht op mijn track & trace code van Wehkamp. Ik hou m'n hart vast, de vorige keer dat ik iets via Selektvracht moest ontvangen konden ze een week lang mijn huis niet vinden, en ondertussen wel doodleuk een niet-thuis melding bij de track & trace noteren...
Ga maar niet googelen naar Selektvracht, dan kun je helemaal niet meer slapen vannacht.Maar ik neem aan dat het uitzonderingen zijn, anders zouden niet zo veel bedrijven Selektvracht als bezorgdienst nemen, toch?
Heeft er iemand ervaring met games op Wehkamp/selektvracht? Gaat dat door de brievenbus of moeten we ondertekenen? Ja ik weet dat het past, maar toch.
Noe poeh, had issues met extra beveiliging voor mn xbox live account (terwijl ik al een telefoonnummer + e mail adres had ingevuld)
. Uiteindelijk heb ik denk ik ook wat fout gedaan, maar goed. Ben ingelogd, en hij is op 7000 mb van de 7600
. Was het wachten waard. Gek genoeg ben ik inmiddels heel "rustig" en heb ik niet zo'n enorme zin in de game...
Oke thanks! Dat stelt wel gerust haha. Normaal ben ik nooit zo erg, maar dit is wel de laatste keer dat ik een game online bestel als ik er zo ontzettend naar uitkijk als nu. Zo irritant. Wilde hem al bijna annuleren vandaag, en gewoon naar Saturn fietsen.Just smile schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 01:45:
[...]
Ik heb daar vaker games gekocht. S'ochtends krijg je een e-mail met daarin de bevestiging dat hij die dag geleverd word. En T&T is er volgens mij niet, gezien je zelf een tijdsbestek kon aangeven wanneer ze hem komen bezorgen. Hij kan wel door de brievenbus en dat hebben ze bij mij een paar keer gedaan. Toch bellen ze altijd netjes aan en tekenen.. Nog nooit hoeven te doen.
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
BOL: Verzonden op: 16-09-2013
Kreeg de bol.com mail om 01.33Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 8169081*** van
15 augustus 2013 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.
Bwoo veel plezier allemaal. Eindelijk
I served in a company of heroes.
hahahaha fantastisch! Dezelfde taferelen in Duitsland, UK noem maar op, wat een heerlijke gekte!
veel plezier allemaal.
veel plezier allemaal.
De hele wereld economie ligt plat deze week.Ossom schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 02:18:
hahahaha fantastisch! Dezelfde taferelen in Duitsland, UK noem maar op, wat een heerlijke gekte!
veel plezier allemaal.
Alleen de aandelen van R* stijgen.
:)
Verwijderd
Die telefoon van franklin is wel erg samsung like.
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2013 02:56 ]
In Arnhem was de rij bij mediamarkt ook erg lang, maar ze vonden het wel een goed idee om maar met 1 kassa te werken
Echt niet normaal hoe traag het ging, heb dik 1,5 uur in de rij gestaan. Eens maar nooit weer. Erg slecht geregeld, zit serieus te denken om een klacht te gaan indienen. Je gaat niet groot adverteren en dan maar 1 kassa open doen

Echt niet normaal hoe traag het ging, heb dik 1,5 uur in de rij gestaan. Eens maar nooit weer. Erg slecht geregeld, zit serieus te denken om een klacht te gaan indienen. Je gaat niet groot adverteren en dan maar 1 kassa open doen
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Tip voor de volgende keer: ga naar Intertoys: die krijgen meer dan genoeg binnen en het aantal pre-orders van de meeste winkels komt voor alle versies van een game niet boven de 70 uit. Meestal krijg je ook gewoon dezelfde prijs als bij de Mediamarkt.
Canon EOS 5D3, EOS 7D2, Canon EF 16-35mm f/4L IS USM, EF 24-70mm f/2.8L II USM, EF 70-200mm f/2.8L IS II USM, EF 100mm f/2.8L IS USM Macro, EF 40mm f/2.8 STM, Tokina 10-17mm Fisheye, Sigma 50mm f/1.4, Manfrotto 504HD+546K, Canon Speedlite 580EXII, 420EX
Idd, ik sta met 100+ man voor de Gamemania (2 kassa's, met groepjes naar binnen. Ging nog redelijk vlot).. A4-tje op de deur met 'geen losse verkoop' dikgedrukt alles. Intertoys ernaast, 15 man naar binnen en liepen zo met game naar buitenSdu7cb schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 02:44:
Tip voor de volgende keer: ga naar Intertoys: die krijgen meer dan genoeg binnen en het aantal pre-orders van de meeste winkels komt voor alle versies van een game niet boven de 70 uit. Meestal krijg je ook gewoon dezelfde prijs als bij de Mediamarkt.
Geinig spel overigens, maar controls zijn wennen als PC gamer
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Heb m'n eerste vastloper ook al gehad. Beeld liep vast de rest ging gewoon door (muziek in de auto e.d.). Hoop dat dit geen voorbode is voor meer.
Verwijderd
Ik hoop vooral dat ze het laden van het menu door middel van patches kunnen verbeteren of weghalen. Dit is best irritant.
Verwijderd
Heerlijke game! Heb alleen maar 2 missies gedaan en een rondje gereden. Nog bijna geen politie achter me aangehad, das voor morgen!
Verwijderd
Ik zou die klacht gewoon indienen. Je hebt er niet veel meer aan, maar misschien dat ze de volgende keer hun kop gebruiken en aan de klant denken, in plaats van te janken dat hun personeel tegen nacht-tarief werkt.FireFoz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 02:38:
In Arnhem was de rij bij mediamarkt ook erg lang, maar ze vonden het wel een goed idee om maar met 1 kassa te werken![]()
Welke winkels hebben groot ingeslagen, zodat er morgen een kans is dat ik hem nog ergens kan halen in Groningen?
Ik heb er denk ik twee uurtjes opzitten.
Tot nu toe vooral pluspunten.
- De stad lijkt veel beter uitgewerkt dan Liberty City, de kleine details, het klopt allemaal. Net nog even door de havens gereden, zo reëel! Niet zoals in Liberty City een dok met een schip ernaast.
- De mogelijkheden om een personage een persoonlijke ''look'' te geven. Iedereen zal weer wat anders bedenken qua kapsel en kleding. Volgens mij hebben ze in GTA IV een beetje onderschat wat de impact is wat betreft de gamer t.o.v. zijn personage. Het is in bepaalde opzichten een verpersoonlijking van jezelf, dus wil je hem ook een beetje kunnen tweaken.
- De verschillen qua landschap. Los Santos voelt precies als een grote stad. Veel verkeer, veel wegen. Veel van alles. Maar Sandy Shores geeft je precies het gevoel dat je in een woestijn zit.
- Voorbijgangers reageren veel realistischer. Ik reed met een fiets (per ongeluk) dwars door een groep gangmembers, tot mijn verbazing renden ze een poosje achter me aan en beschoten ze me.
- Wanted level. Ik heb me echt groen en geel geërgerd aan die cirkels in GTA IV. Dat vond ik echt een van de slechtst bedachte dingen in die game. Nu hebben ze het een stuk beter opgelost (zo lijkt het).
Minpunt:
- Het besturen van een auto gaat wel heel makkelijk, het doet een beetje onwerkelijk aan, ook het blikkerige geluid als je tegen een andere auto opbotst vind ik een achteruitgang t.o.v. GTA IV.
Sorry maar ik ben te moe om nog verder uit te wijden.
- De stad lijkt veel beter uitgewerkt dan Liberty City, de kleine details, het klopt allemaal. Net nog even door de havens gereden, zo reëel! Niet zoals in Liberty City een dok met een schip ernaast.
- De mogelijkheden om een personage een persoonlijke ''look'' te geven. Iedereen zal weer wat anders bedenken qua kapsel en kleding. Volgens mij hebben ze in GTA IV een beetje onderschat wat de impact is wat betreft de gamer t.o.v. zijn personage. Het is in bepaalde opzichten een verpersoonlijking van jezelf, dus wil je hem ook een beetje kunnen tweaken.
- De verschillen qua landschap. Los Santos voelt precies als een grote stad. Veel verkeer, veel wegen. Veel van alles. Maar Sandy Shores geeft je precies het gevoel dat je in een woestijn zit.
- Voorbijgangers reageren veel realistischer. Ik reed met een fiets (per ongeluk) dwars door een groep gangmembers, tot mijn verbazing renden ze een poosje achter me aan en beschoten ze me.
- Wanted level. Ik heb me echt groen en geel geërgerd aan die cirkels in GTA IV. Dat vond ik echt een van de slechtst bedachte dingen in die game. Nu hebben ze het een stuk beter opgelost (zo lijkt het).
Minpunt:
- Het besturen van een auto gaat wel heel makkelijk, het doet een beetje onwerkelijk aan, ook het blikkerige geluid als je tegen een andere auto opbotst vind ik een achteruitgang t.o.v. GTA IV.
Ben al wel wat vage bugs tegengekomen van NPC's die op meubels en keukenblokken staan zonder reden. Ook waren al mijn savegames verdwenen toen ik de snapshot optie wou gebruiken, helaas overnieuw moeten beginnen. Verder wel een zeer mooie game.
Zo heb er ~3 uurtjes opzitten, erg mooi spel. Grafisch zie je toch wel dat de PS3/Xbox al oud is maar dan ziet het er alsnog goed uit.
Erg mooie omgevingen, Realistische reacties zoals bijvoorbeeld een middelvinger uit het raam steken.
Maar nu is het bedtijd
Erg mooie omgevingen, Realistische reacties zoals bijvoorbeeld een middelvinger uit het raam steken.
Maar nu is het bedtijd
hmmm gisteren avond kwam mn broertje.. Ik wil ook GTA.. iedereen heeft het erover.. Maar hij heeft pas eind deze maand weer geld om GTA te kopen..
Heb maar voor geschoten om 9 uur bij CoolBlue met cc betaald.. Vandaag ook bij hem in huis
Heb maar voor geschoten om 9 uur bij CoolBlue met cc betaald.. Vandaag ook bij hem in huis
A Soldiers manual and a pair of boots.
Mooi om te horen zeg.
Vanavond ook spelen
Vanavond ook spelen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Wat is het toch vervelend om al die berichten te lezen van mensen die al mogen genieten van het spel.
Ik moet nog geduldig een paar uur wachten, maar dan is het vanavond ook eindelijk voor mij zover! 
Zijn er trouwens nog mensen op zoek naar een leuke GTA V-wallpaper? Misschien dat hier iets tussen staat: GTA V Art Collection - Patrick Brown
Zijn er trouwens nog mensen op zoek naar een leuke GTA V-wallpaper? Misschien dat hier iets tussen staat: GTA V Art Collection - Patrick Brown
Wie o wie heeft ook de Special Edition via Bol besteld?
Bij mij wordt tie bezorgd in de brievenbus, terwijl de klantenservice aangeeft dat het via pakketpost gaat.
Heb ook geen track en trace code ontvangen.
edit; ik zie op http://www.bol.com/nl/p/g...edition/9200000014079747/ dat meerdere mensen hier last van hebben
Bij mij wordt tie bezorgd in de brievenbus, terwijl de klantenservice aangeeft dat het via pakketpost gaat.
Heb ook geen track en trace code ontvangen.
edit; ik zie op http://www.bol.com/nl/p/g...edition/9200000014079747/ dat meerdere mensen hier last van hebben
[ Voor 36% gewijzigd door Isane op 17-09-2013 06:52 ]
Vanavond om half 6 speel ik het pas. Hoop dat de bezorger een beetje lief door voor mijn gta 5 en niet nat maakt
Nu ik zo de drukte op de foto's zie bij MM Eindhoven ben ik blij dat de mijne gereserveerd achter ligt en ik hem lekker rustig kan ophalen vandaag haha.
Gisteren bij de Bart Smit in Waalwijk geweest.
Zonder preorder toch maar naar de Nachtrelease.
Mensen stonden vanaf alle kanten in de rij voor de deur. Ik stond aardig voor aan, maar helaas waren er te veel medelanders die van rechts gewoon te drongen. En helaas bleven aan die kant er steeds maar mensen bij komen. Uiteindijndelijk wordt net de laatste losse xboxversie voor mijn neus verkocht aan een duwer.
Voor niets één uur in de rij gestaan.
Zonder preorder toch maar naar de Nachtrelease.
Mensen stonden vanaf alle kanten in de rij voor de deur. Ik stond aardig voor aan, maar helaas waren er te veel medelanders die van rechts gewoon te drongen. En helaas bleven aan die kant er steeds maar mensen bij komen. Uiteindijndelijk wordt net de laatste losse xboxversie voor mijn neus verkocht aan een duwer.
Voor niets één uur in de rij gestaan.
Xbox: Gulpener88
Krijg net een mail van WowHD.nl dat ze de game pas a.s. weekend zullen ontvangen. Ga hem denk ik maar elders bestellen en mijn order bij hun annuleren.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Nice! http://www.wpcentral.com/...ng-windows-phone-rockstar
Kan niet wachten.
Kan niet wachten.
Nog ff werken en dan gamen !!!!!!!!
Wat is dit voor shit, GTA V staat niet meer tussen mijn Wehkamp bestellingen. Heb ook geen mail o.i.d. ontvangen, wel stond er gisteren dat het vandaag tussen 11:00 en 15:00 bezorgd gaat worden.
Meer mensen waarvan de bestelling verdwenen is?
Ik heb geen mail gehad van Bol.com, maar in 'mijn account' staat hij wel als verzonden gelukkig!
Het gaat hier om de special edition.
Het gaat hier om de special edition.
Nou nu is het mijn beurt !! ochtend opening !!
Gister middag even het spel paar uur kunnen proberen.
Helemaal eens met onderstaand
Vooral de omgeving, die is toch wel indrukwekkend vooruitgegaan.
Dat van besturing van de auto merkte ik ook meteen. Weet niet wat ik ervan moet vinden. Meer arcade dan simulatie, maar of het vervelend is? Weet het nog niet.
Helemaal eens met onderstaand
Vooral de omgeving, die is toch wel indrukwekkend vooruitgegaan.
Dat van besturing van de auto merkte ik ook meteen. Weet niet wat ik ervan moet vinden. Meer arcade dan simulatie, maar of het vervelend is? Weet het nog niet.
Th_mas schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 04:06:
Ik heb er denk ik twee uurtjes opzitten.
Minpunt:
[ Voor 4% gewijzigd door Loona35 op 17-09-2013 07:40 ]
Zijn de deelnemende MediaMarkten met nacht opening nu uitverkocht? Wou nog even langs Zwolle lopen, op een fatsoenlijk tijdstip...
Niets veranderd bij Dixons he, had zelfs in orde geweest als ze hadden gemaild dat het niet ging lukken ofzo
Zijn er mensen die vannacht bij Mediamarkt Den Haag zijn geweest? Hoe hard ging t vannacht, en wat is de kans dat ik er nog eentje kan scoren als ik straks voor de deur sta?
Special edition onderweg, maar de guide ook. Alles mooi op de dag van uitkomen.
SE van Dixons en de guide bij bol.com
SE van Dixons en de guide bij bol.com
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
50/50, hij ligt er, of hij ligt er nietBeempje schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 07:49:
Zijn er mensen die vannacht bij Mediamarkt Den Haag zijn geweest? Hoe hard ging t vannacht, en wat is de kans dat ik er nog eentje kan scoren als ik straks voor de deur sta?
Bij mij staat er ze hem tussen 11:00 - 15:00 bezorgen. Je moer met de vinkjes er even voor zorgen dat je wel alle bestellingen ziet. Ik heb hem voor de PS3 daar in juli al besteld voor € 38, 45 inclusief verzenden.Enes_81 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 07:28:
Wat is dit voor shit, GTA V staat niet meer tussen mijn Wehkamp bestellingen. Heb ook geen mail o.i.d. ontvangen, wel stond er gisteren dat het vandaag tussen 11:00 en 15:00 bezorgd gaat worden.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Nope bij mij staat ie er nog. Nu ook met de melding dat het pakket het magazijn heeft verlaten.Enes_81 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 07:28:
Zo bizar die rijen van vannacht! Toch blij dat ik toen al lekker in m'n nest lag

Ik den dat ik straks maar eens even een winkel in de buurt binnenloop, ga er toch wel vanuit dat er nog exemplaren zijn.
To dare is to do
Vandaag tot half 5 en dan ligt de game lekker voor me klaar om te gaan spelen
Bol.com is verzonden... neem dan ook aan dat hij vandag binnenkomt.
Helaas werken, maar hopelijk vanavond tijd!
Helaas werken, maar hopelijk vanavond tijd!
wijze woorden
Pff.. blij dat de GameMania in Roosendaal niet zo groot isGamezMaster schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 01:13:
Saturn Amersfoort:
https://pbs.twimg.com/media/BUUKcKRIgAAMfQZ.jpg
https://pbs.twimg.com/media/BUUTp5_IcAEGCKE.jpg
En regenen dat het deed vlak voor 12 uur
We stonden van 23:00 in de rij en om iets over half 1 liep ik naar buiten met m'n special edition
Ik heb hem besteld bij 12game.nl
Helaas woon ik in België en zal hem hoogst wss morgen pas krijgen!
Vanaf morgen geen tijd tot vrijdag!
Helaas woon ik in België en zal hem hoogst wss morgen pas krijgen!
Vanmorgen heerlijk wakker geworden met mail dat hij verzonden was en vandaag binnen komt
Helaas moet ik wel hele dag werken, dus dat wordt tot laat door spelen.
Rupsen, Rapsen.
Zo net opgehaald en nu aan het installeren!
Met zo'n tracking schiet het ook niet echt op:
16-09 2013 Pakje is gesorteerd in sorteercentrum
17-09 2013 Pakje is onderweg naar lokaal depot
17-09 2013 Pakje is ontvangen op depot en wordt vandaag aangeboden
Nou weet ik nog niet hoe laat ie komt
16-09 2013 Pakje is gesorteerd in sorteercentrum
17-09 2013 Pakje is onderweg naar lokaal depot
17-09 2013 Pakje is ontvangen op depot en wordt vandaag aangeboden
Nou weet ik nog niet hoe laat ie komt
Staat echt niet meer bij "bestellingen", heb op 15 mei de bestelling geplaatst ook voor €38,45. Welke vinkjes bedoel je? Ik kan enkel kiezen voor (de afgelopen 3 maanden, de afgelopen 6 maanden, 2013, 2012, 2011).Jumpman schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 08:10:
[...]
Bij mij staat er ze hem tussen 11:00 - 15:00 bezorgenJe moer met de vinkjes er even voor zorgen dat je wel alle bestellingen ziet. Ik heb hem voor de PS3 daar in juli al besteld voor € 38, 45 inclusief verzenden.
Mooie foto's van Eindhoven. Ik had wss hetzelfde gedaan, biertje erbij en lekker ouwehoeren.
Ik ben niet naar de nachtrelease gegaan bij mij (Ede), maar ik haal 'm vanmiddag meteen uit m'n werk op. Heb gisteren overgewerkt zodat ik eerder naar huis kon
Ik ben niet naar de nachtrelease gegaan bij mij (Ede), maar ik haal 'm vanmiddag meteen uit m'n werk op. Heb gisteren overgewerkt zodat ik eerder naar huis kon
Vaak bu'j te bang!
Foto's nachtopening Mediamarkt Enschede. Geschatte bezoekersaantal: 500+
https://lh6.googleusercon.../w1128-h846-no/2013-09-16
Zag op het nieuws dat ze er ook al aandacht aan besteden, nog best wel een groot ding na Prinsjesdag.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Volgens een woordvoerder van de MediaMarkt in Groningen hebben daar vannacht zo'n 800 mensen in de rij gestaan om GTA aan te schaffen. Bij de Saturn stond er een rij van af de ingang tot aan KFC, ik schat ook zo'n 400 a 500 man.....
Cogitationis poenam nemo patitur
Mijn bestelling bij 4launch is nog niet verzonden. Zo dus maar even langs de Intertoys of Dixons om te kijken of ze 'm daar hebben. Iemand nog andere tips in A'dam?
Idem dito hier, toch wel heel blij nu dat ik vannacht alles heb binnen gehaald. Vannacht ook gelijk mail de deur uit gedaan dat ze het hele zaakje mogen annuleren.jip_86 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 07:45:
Niets veranderd bij Dixons he, had zelfs in orde geweest als ze hadden gemaild dat het niet ging lukken ofzo
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Iemand ervaring met WowHD en de snelheid van een order annuleren? Ik weet niet wat sneller gaat, annuleren en elders bestellen of wachten op WowHD. Heb namelijk momenteel niet genoeg poen om een tweede elders te bestellen zonder te wachten op WowHD deze eventueel zal annuleren. Daarnaast heeft WowHD ook nog eens een lange levertijd van 4 tot 10 werkdagen. Ik wil hem gewoon uiterlijk de 27e kunnen spelen
GTA VI - All aboard the hype train!!
En dat meisje van kfc in de stromende regen langs alle gamers...Bullet NL schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 08:34:
Volgens een woordvoerder van de MediaMarkt in Groningen hebben daar vannacht zo'n 800 mensen in de rij gestaan om GTA aan te schaffen. Bij de Saturn stond er een rij van af de ingang tot aan KFC, ik schat ook zo'n 400 a 500 man.....
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik weet dat de media markten gigantische voorraden hebben in geslagen + hij is 47 euroVDM schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 08:34:
Mijn bestelling bij 4launch is nog niet verzonden. Zo dus maar even langs de Intertoys of Dixons om te kijken of ze 'm daar hebben. Iemand nog andere tips in A'dam?
In Breda alleen al hadden we hem 2000x
|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|
Nee hoor, check maar even via Bpost. De mijne komt vandaag ook gewoon binnen.frye schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 08:23:
Ik heb hem besteld bij 12game.nl
Helaas woon ik in België en zal hem hoogst wss morgen pas krijgen!Vanaf morgen geen tijd tot vrijdag!
[ Voor 62% gewijzigd door Dennahz op 17-09-2013 08:43 ]
Ik ga vanmiddag aan het eind van de middag naar de MediaMarkt in Rijswijk. Hopelijk hebben ze nog een exemplaar liggen
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
WowHD kun je prima annuleren, storten ze netjes het geld terug (mits nog niet verzonden uiteraard). WowHD is goedkoper, maar dan moet je wel voor lief nemen dat de verzending (erg) lang kan duren en met GTA V is het natuurlijk érg érg langSir_Hendro schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 08:37:
Iemand ervaring met WowHD en de snelheid van een order annuleren? Ik weet niet wat sneller gaat, annuleren en elders bestellen of wachten op WowHD. Heb namelijk momenteel niet genoeg poen om een tweede elders te bestellen zonder te wachten op WowHD deze eventueel zal annuleren. Daarnaast heeft WowHD ook nog eens een lange levertijd van 4 tot 10 werkdagen. Ik wil hem gewoon uiterlijk de 27e kunnen spelen
Ik heb het gevoel dat dit een lange dag gaat worden tot half 5, haha.
pfff korte nacht hehe
Wel erg vette game!
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Ennn.. we zit weer op school, wat heb ik genoten zeg! wauw!!! ben blij als ik zometeen weer thuis ben
Ik ga zo maar ff naar de Mediamarkt in Almere, kijken of ze er 1 hebben
Niet
Misschien een tip voor de eventuele volgende grote release, optijd preorderen bij bol.com, en dan laten bezorgen bij de lokale Albert Heijn. Ik mag hem vanmiddag lekker op mijn gemak bij de AH om de hoek ophalen. Daar is altijd iemand aanwezig, en dus hoef je niet eens thuis te blijven, en loop je niet de kans om de postbode te missen
Je hoeft toch geen internet te hebben om het spel te starten he? Geen verplichte downloads oid?
Ziggo besloot er gisterenavond uit te knallen, en er is geen haast bij het fixen
Ziggo besloot er gisterenavond uit te knallen, en er is geen haast bij het fixen
Nou ik was bijna te laat ;-) Maar heeft goed uitgepakt.
Ging 00:20 van huis. 10 min rijden naar de Saturn. Super geregeld, alle kassa's open en veel personeel. Aparte kassa's voor PS3 en XBOX. Binnen 2 min weer naar buiten met de game en bon t.w.v. 5 euro voor volgende aankoop. Voortaan altijd maar even na de drukte
Game heeft wel last van framedrops is denk ik even wennen als je smooth gewend bent. Richten gaat k.u.t.
Ging 00:20 van huis. 10 min rijden naar de Saturn. Super geregeld, alle kassa's open en veel personeel. Aparte kassa's voor PS3 en XBOX. Binnen 2 min weer naar buiten met de game en bon t.w.v. 5 euro voor volgende aankoop. Voortaan altijd maar even na de drukte
Game heeft wel last van framedrops is denk ik even wennen als je smooth gewend bent. Richten gaat k.u.t.
Zelfs niet nodig. Indien je geen special edition hebt besteld, past het spel perfect in de brievenbus. Ik laat altijd alles op mijn werk leveren, uitgezonderd spellen aangezien ik deze 's avonds gewoon uit de bus kan pikken. Net zoals ik vanavond ook ga doenVapid schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 08:57:
Misschien een tip voor de eventuele volgende grote release, optijd preorderen bij bol.com, en dan laten bezorgen bij de lokale Albert Heijn. Ik mag hem vanmiddag lekker op mijn gemak bij de AH om de hoek ophalen. Daar is altijd iemand aanwezig, en dus hoef je niet eens thuis te blijven, en loop je niet de kans om de postbode te missen
Echt kansloos dit. Zijn er meer mensen bij wie de Selektvracht T&T niet werkt? Krijg iedere keer een null foutmelding, vannacht was mijn tracking nummer nog onbekend.
Nu staat er weer "geen informatie beschikbaar"Southern Sun schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 08:11:
[...]
Nope bij mij staat ie er nog. Nu ook met de melding dat het pakket het magazijn heeft verlaten.
Zo bizar die rijen van vannacht! Toch blij dat ik toen al lekker in m'n nest laghelaas pas vrijdagavond voor het eerst tijd om te spelen
Bj mij doet ie het wel, maar ik weet niet meer dan dat het pakketje vandaag 'aangeboden' wordt.Powder Toastman schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:07:
Echt kansloos dit. Zijn er meer mensen bij wie de Selektvracht T&T niet werkt? Krijg iedere keer een null foutmelding, vannacht was mijn tracking nummer nog onbekend.
Een Tijds-aanduiding ontbreekt.
Edit: ik kijk nu weer, en nu doet ie het niet (meer).
[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 17-09-2013 09:09 ]
Is het voor verzending naar België? Dan even die code invoeren op Bpost.be.
Bij mij werkt die code ook niet bij Selektvracht.
Ook hier is de bestelling uit mijn Wehkamp verdwenen, terwijl ik op 16/05 besteld had! Klantenservice gaat pas om 10:00 open, denk dat ik zo maar even naar de mm rijd.. heel vaag van WehkampA
Nog 15minuten en dan maar eens naar de bart smit
WElke winkel gaat er nu open om half 10
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Vannacht voor de GameMania in Groningen gestaan. Kwam om half 1, niet langer dan een half uurtje staan wachten. De rij was ook niet echt lang.
Screw you guys, I'm gonna play GTA V
Game mania gaat ook om half 10 openyzx schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:12:
Nog 15minuten en dan maar eens naar de bart smit
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
En dat op je verjaardag. Congratz!TheBleeder schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:13:
Vannacht voor de GameMania in Groningen gestaan. Kwam om half 1, niet langer dan een half uurtje staan wachten. De rij was ook niet echt lang.
Nee, nederland..Dennahz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:10:
Is het voor verzending naar België? Dan even die code invoeren op Bpost.be.
Site is ook nogal traag, mogelijk kunnen ze die drukte niet aan
[ Voor 29% gewijzigd door dutchgio op 17-09-2013 09:15 ]
Heb precies hetzelfde.Bobermo schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:12:
Ook hier is de bestelling uit mijn Wehkamp verdwenen, terwijl ik op 16/05 besteld had! Klantenservice gaat pas om 10:00 open, denk dat ik zo maar even naar de mm rijd.. heel vaag van WehkampA
Ze moeten tussen 09:00 - 15:00 komen, maar nu zie ik de bestelling niet meer staan. En heb ook geen mail ontvangen.
Als ik om 15:00 nog niets heb ontvangen, ga ik naar de MM en bestel ik nooit meer wat bij Wehkamp.
Verkrijgbaar vanaf 17-9-13; in behandeling
Nou maar hopen dat Mediamarkt een beetje opschiet en vandaag levert
Nou maar hopen dat Mediamarkt een beetje opschiet en vandaag levert
Verwijderd
Bol.com gaf bij mij aan dat de SE door de brievenbus komtEppux schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:07:
[...]
Zelfs niet nodig. Indien je geen special edition hebt besteld, past het spel perfect in de brievenbus. Ik laat altijd alles op mijn werk leveren, uitgezonderd spellen aangezien ik deze 's avonds gewoon uit de bus kan pikken. Net zoals ik vanavond ook ga doen
dit was trouwens de rij bij MM alexandrium 400/500 man in de rij, schijnt rustig verlopen te zijn:
http://instagram.com/p/eVknAmCb1W/
Niet mijn foto btw.
http://instagram.com/p/eVknAmCb1W/
Niet mijn foto btw.
Burp
Bij de Makro in Den Bosch hebben ze GTA nog volop liggen, Xbox en PS3. 
Geen pre-order gedaan, 'gewoon' naar binnen gelopen en pakken.
Regel wel even een pasje.
Geen pre-order gedaan, 'gewoon' naar binnen gelopen en pakken.
Regel wel even een pasje.
Ook de special edition past in de brievenbus, dus idd alleen nodig als je een CE versie hebt besteld of in een jattende pauperwijk woont.Eppux schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:07:
[...]
Zelfs niet nodig. Indien je geen special edition hebt besteld, past het spel perfect in de brievenbus. Ik laat altijd alles op mijn werk leveren, uitgezonderd spellen aangezien ik deze 's avonds gewoon uit de bus kan pikken. Net zoals ik vanavond ook ga doen
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Niet mijn foto. België was er ook klaar voor vannacht
Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch