Leuk, installatie bijna klaar en de kat wil aandacht... Zal ook niet.
Evengoed! Veel plezier allemaal! Ik ben weg voor de komende ....
Verwijderd
Verwijderd
Ooh dat doen mijn poezen nou ook altijd. Zodra ik de controller pak of achter mijn mac ga zitten komen ze om aandacht zeurenVerwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:20:
Leuk, installatie bijna klaar en de kat wil aandacht... Zal ook niet.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Haha dat was hier wel anders, max 30 man ofzo. Geen bewakers en er stond enkel een jonge dame achter de kassa.jip_86 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:22:
Rotterdam; dat word als bewaker rennen voor je leven als je volk naar binnen moet laten
[afbeelding]
Verwijderd
Ik was weer naar huis gegaanjip_86 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:22:
Rotterdam; dat word als bewaker rennen voor je leven als je volk naar binnen moet laten
[afbeelding]
Ben daar geweest bij de nachtrelease van Black Ops, maar toen was het niet zo druk volgens mij.jip_86 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:22:
[afbeelding]
[ Voor 90% gewijzigd door GekkePrutser op 17-09-2013 00:30 ]
Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.
nah was best een goede game met idem een open wereldMartinspire schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:31:
Ik denk dat ie Far Cry 3 bedoelt, maar dat was toch een game uit 2012 dus dat is makkelijk te verslaan
ora et labora
Haha nee dat bedoel ik niet, maar voor een Game of the Year, is GTA uit 2013 en Far Cry uit 2012. Er is dus geen competitiemrc4nl schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:31:
[...]
nah was best een goede game met idem een open wereld
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kan altijd nog worden toegevoegd. Zijn zat verschillende beesten in de game. Misschien dat iemand het later met GTA Online maakt. Je weet het niet.Donstil schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:35:
Had wel cool geweest trouwens als het jagen van Fc3 in Gta5 had gezeten.
Dus met betekenis zeg maar. Opzoek naar bepaalde beesten enz.
Zou cool zijn. Heb me daar met fc3 goed mee vermaakt.Martinspire schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:36:
[...]
Kan altijd nog worden toegevoegd. Zijn zat verschillende beesten in de game. Misschien dat iemand het later met GTA Online maakt. Je weet het niet.
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Excuus.. Volg dit topic tog al een paar dagen
:)
Hier aan de 1ste van Swinden een mannetje of 30, stond er om 00:10 en had om 00:20 de game in mn handen zonder pre-order.Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:13:
Intertoys 020-ceintuurbaan, hooguit 25 man (toen ik weg ging...) Was erg rustig.
Verwijderd
was uur geleden ook geplaatst maar het gaat nu ook wel erg hard om alles te volgens hoorDutchGamer schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:45:
[...]
Excuus.. Volg dit topic tog al een paar dagen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2013 00:47 ]
Ik vond het al opvallend dat hij hem mee mocht nemen. Moest wel z'n ID laten zien (en werd goedgekeurd).. Dus had hij er vast niet bij nagedacht.
Oh, ik geloof dat ik hem dan het geld had gedaan en mijn rekeningnummer had opgeschreven. Had die het kunnen overboeken. Karma enzo muhahaGAIAjohan schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:44:
Jongetje voor mij had niet genoeg geld op zijn rekening staan.. Barstte bijna in tranen uit..
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
[ Voor 13% gewijzigd door Kaasplank op 17-09-2013 00:51 ]
Hij was met een aantal vrienden, die hadden t m wel kunnen lenen..Kecin schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:49:
[...]
Oh, ik geloof dat ik hem dan het geld had gedaan en mijn rekeningnummer had opgeschreven. Had die het kunnen overboeken. Karma enzo muhaha
PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
Gegroet!
[ Voor 22% gewijzigd door GAIAjohan op 17-09-2013 00:52 ]
Iphone 5 -- eerste Iphone
Alleen de install. Anders heb je problemen met pop-in.Mouse_NL schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:51:
Zo lekker bij Saturn Zaandam gehaald.; Was erg druk . ik stond bij de juiste deur .... 45 minuten voor tijd en was om 00:12 weer buiten. Gezellig en voor 47 euro dus meteen een koopje.
Vraagje moet je allebeide cd's installeren of echt alleen de instal CD?
-
[ Voor 7% gewijzigd door ABD op 17-09-2013 00:59 ]
Neem aan dat je SE bedoelt? CE is volgens mij nergens meer te krijgen en nog aanzienlijk duurder...GAIAjohan schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:55:
Vond het wel opvallend dat de CE maar liefst 23 euro duurder was. Wilde eigenlijk de CE halen, maar vond de meerprijs te fors.
Toen nog ff twijfelen tussen X360 en PS3.. X360 geworden omdat ik zeker genoeg ruimte daarop had..
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
SE, ook goedPowder Toastman schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 01:00:
[...]
Neem aan dat je SE bedoelt? CE is volgens mij nergens meer te krijgen en nog aanzienlijk duurder...
Iphone 5 -- eerste Iphone
Ik was zo binnen bij de MM in eindhovenNiek_1981 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 01:01:
Net stond er nog een dikke rij voor de MM in Eindhoven, niet normaal!
Ik stond bij de GameMania in Eindhoven (Trudoplein). Daar was het ook druk maar ik was er op tijd. Iemand naast me liet een foto zien van de rij bij de Mediamarkt in Eindhoven, die was echt laaaaang.Niek_1981 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 01:01:
Net stond er nog een dikke rij voor de MM in Eindhoven, niet normaal!
Ik niet, denk uur (vanaf 23.30 uur) in de rij gestaan, toen binnen en zelfde gekocht dan wat jij hebt!Meulendijks89 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 01:03:
[...]
Ik was zo binnen bij de MM in eindhovenSpecial edition meegenomen en Limited edition boek
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Die rij bij de Mediamarkt was ook ziek, denk wel tot aan het fietserstunneltje dat de rij stond en toen ik 00.40 uur naar buiten liep stond de rij nog tot aan de spoorbrug... Kun je nagaan! PfffToewan schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 01:05:
[...]
Ik stond bij de GameMania in Eindhoven (Trudoplein). Daar was het ook druk maar ik was er op tijd. Iemand naast me liet een foto zien van de rij bij de Mediamarkt in Eindhoven, die was echt laaaaang.
Maar wel 13 euro goedkoper!
[ Voor 74% gewijzigd door Niek_1981 op 17-09-2013 01:08 ]
Jup ik ook!Niek_1981 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 01:06:
Zojuist ook bevestiging binnen gekregen via de mail van Bol.com dat de CE versie onderweg is.
Als het goed is heb je een code in het doosje zitten.SChief schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 01:08:
Wat ik mij afvraag: in de folder van de MM stond ook dat je een Atomic Blimp kreeg, maar ik heb niets gehad eigenlijk.Poster was net op, maar dat boeide mij echt niks.
Kijk eens in het doosje...SChief schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 01:08:
Wat ik mij afvraag: in de folder van de MM stond ook dat je een Atomic Blimp kreeg, maar ik heb niets gehad eigenlijk.Poster was net op, maar dat boeide mij echt niks.
Ik heb die Atomic blimp wel erbij (special edition)SChief schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 01:08:
Die heb ik net maar bij de MediaMarkt meegenomen aangezien ik er toch was, bij Bol.com staat deze immers al op 3/4 werkdagen, dus vrees ervoor.lochpatje schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 01:08:
[...]
Jup ik ook!
Alleen nog niks gehoord over mijn Grand Theft Auto V Limited Edition Strategy Guide.
Zit er geen DLC code inlay in het doosje?SChief schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 01:08:
Ah nice, thanks. Lig al in bed om eerlijk te zijn, ga morgenavond maar eens kijken hoe en wat.lochpatje schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 01:08:
[...]
Als het goed is heb je een code in het doosje zitten.
Ja klopt maar had hem al een tijdje terug besteld, toen ze nog op "voorraad" waren.Niek_1981 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 01:09:
[...]
Die heb ik net maar bij de MediaMarkt meegenomen aangezien ik er toch was, bij Bol.com staat deze immers al op 3/4 werkdagen, dus vrees ervoor.
[ Voor 7% gewijzigd door lochpatje op 17-09-2013 01:11 ]
Helaas niet vrij, oftewel het spelen komt later.Kecin schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 01:10:
Installing now! Succes en veel plezier allemaal!!!
Ga daar maar vanuit, ik was gewoon te laat bij Bol.comlochpatje schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 01:10:
[...]
Ja klopt maar had hem al een tijdje terug besteld, toen ze nog op "voorraad" waren.
Achja ik zie wel mss dat die bevestiging wat later komt.
Edit:
Ow nu staat er wel weer op de site dat ze gewoon op voorraad zijn
Heb je een link. Zie ze niet staan namelijk.lochpatje schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 01:10:
[...]
Ja klopt maar had hem al een tijdje terug besteld, toen ze nog op "voorraad" waren.
Achja ik zie wel mss dat die bevestiging wat later komt.
Edit:
Ow nu staat er wel weer op de site dat ze gewoon op voorraad zijn
Ja. Was aardig nat geworden. Maarja.GamezMaster schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 01:13:
Saturn Amersfoort:
https://pbs.twimg.com/media/BUUKcKRIgAAMfQZ.jpg
https://pbs.twimg.com/media/BUUTp5_IcAEGCKE.jpg
En regenen dat het deed vlak voor 12 uur
http://www.bol.com/nl/p/g...limited/9200000015480647/Untouchablezz20 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 01:14:
[...]
Heb je een link. Zie ze niet staan namelijk.
Verwijderd
Dat was (en wellicht nu nog steeds) een heel erg lange rij! Ik vind dat wel mooi, hoe een spel zo veel mensen op de been kan brengen. Helaas dat ik morgen moet werken anders was ik er nu ook aan begonnen.Niek_1981 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 01:06:
Zojuist ook bevestiging binnen gekregen via de mail van Bol.com dat de CE versie onderweg is.
[...]
Die rij bij de Mediamarkt was ook ziek, denk wel tot aan het fietserstunneltje dat de rij stond en toen ik 00.40 uur naar buiten liep stond de rij nog tot aan de spoorbrug... Kun je nagaan! Pfff
Verwijderd
Ik wacht op mijn track & trace code van Wehkamp. Ik hou m'n hart vast, de vorige keer dat ik iets via Selektvracht moest ontvangen konden ze een week lang mijn huis niet vinden, en ondertussen wel doodleuk een niet-thuis melding bij de track & trace noteren...Powder Toastman schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 01:26:
Heb vanmiddag van Gamedumper vernomen dat mijn SE per Selektvracht verzonden is en heb T&T nummer ontvangen, maar nummer is (nog) onbekend:
Uw zoekopdracht heeft nog geen resultaat opgeleverd, mogelijk is uw pakje nog onderweg naar ons sorteercentrum. Neem voor de actuele status contact op met de klantenservice van de verzender.
Nu maar hopen dat-ie morgen wel afgeleverd wordt. Zou TNT zijn volgens orderbevestiging, waar ik blij mee was aangezien ik de bezorger "ken" en altijd rond 17:30 - 18 uur langskomt als ik net thuis ben. Selektvracht geen ervaring mee, afgezien van het feit dat er een depot vlak bij mijn werk zit. Zijn voornamelijk ouderen en huisvrouwen die daarvoor rijden in eigen aftandse oude autootjes. Als dat maar goed gaat, en hoop dat ALS ze overdag komen dat ze hem bij de buren afgeven of door de brievenbus doen (als dat past)...
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq