Iemand anders ook log in problemen met de iFruit app?
Na een paar keer proberen lukte 't hier welPs3-Opt1fl3x schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:32:
Precies stel je voor.lochpatje schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:28:
[...]
Stel voor dat je wat botjes in je hand breekt
Dat word dan geen GTA meer voor een flinke tijd haha
Vandaagbijna lelijk uitgegleden, het eerste waar ik toen aan dacht was inderdaad GTA, niet de 4 weken die mijn arm in het gips zat de vorige keer dat ik op die plek gevallen was.
Kraantje pappie
tijd om naar bed te gaan voordat het nog slechter wordt

Verwijderd
Ik stap zo ook maar eens op de fiets richting de Intertoys. Hopen dat het niet te druk is!
Ja hier ook, denk dat de app overbelast is omdat vandaag de hele wereld hem wil proberen.Ps3-Opt1fl3x schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:32:
Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland
Valt nog mee, tenzij ze ook nog om de hoek staan. Ga zo naar de media markt toesteffeh schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:30:
[afbeelding]
GameMania Leeuwarden ongeveer rond 11 uur, zal nu nog wel veel drukker zijn.
Inderdaad, dit is gewoon niet meer normaal zo slechtveldkampj schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:33:
Kraantje pappietijd om naar bed te gaan voordat het nog slechter wordt

Briljant!! _/-\o_Weet niet of het wapen door de RIVD zo wordt gewaardeerd, maar goed...
[ Voor 14% gewijzigd door DerOllie op 16-09-2013 23:35 ]
www.youtube.com/DerOllie
//offtopic: hoog petjes gehalte, 6 in 1 shot...Bensimpel schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:38:
[afbeelding]
Gm nijmegen, rij tot aan arsenaals poort
ontopic: das niet verkeerd, of juist wel, best wel druk....
[ Voor 10% gewijzigd door DerOllie op 16-09-2013 23:40 ]
www.youtube.com/DerOllie
Bizar druk zeg volgens de pics, en dat voor een computergame.....
Heeft iemand al een verzendbevestiging van bol.com?
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Damn ben denk ik echt oud aan het worden.
Ik wil de game ook graag spelen maar om in dit weer een flinke tijd in de rij te gaan staan ervoor en dan de hele nacht door te spelen zie ik dan toch weer niet zitten.
Liever de gebruikelijke 3 tot 4 uur slaap en dan morgen vroeg even langs de winkel.
Ik wil de game ook graag spelen maar om in dit weer een flinke tijd in de rij te gaan staan ervoor en dan de hele nacht door te spelen zie ik dan toch weer niet zitten.
Liever de gebruikelijke 3 tot 4 uur slaap en dan morgen vroeg even langs de winkel.
Bensimpel
Positieve meneer
stinkt ook naar wiet hier oidCybpraetorian schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:39:
[...]
//offtopic: hoog petjes gehalte, 6 in 1 shot...
😆 - Denk ook eens om ;)
Nee pas ergens tussen 0100 en 0300 uur.Erulezz schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:39:
Is er niet een aparte rij voor pre-orders?
Wat een rijen, die download via PSN wordt met de minuut een reëlere optie.
Erulezz schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:39:

Verwijderd
Nee, bol.com staat er voor bekend dat ze pas na 12 uur verzendbevestigingen sturen. Soms zelfs pas om 5uur snachts.Erulezz schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:39:
Ja, als je 20x probeert kom je in de app. Pff net op tijd me hond was bijna uitgehongert en uitgedroogd. Bol.com please stuur de bevestiging zodat ik kan slapen
Je kan je hond onderhouden en kleine mini games doen. Daarma krijg je credits en daarmee kan je je hond dingen leren enzo. Het maakt ook de band tussen je hond in game beter ofzo. En je kan auto'a tune en de rest moet ik nog bekijken.
www.youtube.com/DerOllie
Zo ik ga pitten heb de game dan ook al een paar dagen.....succes mannen!
Zo'n 25 man bij intertoys Hoogeveen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik dacht dat ze niet zouden spoileren bij gamekings?
Volgens mij laten ze een heist zien, ben maar weggezapt
Volgens mij laten ze een heist zien, ben maar weggezapt
Update van de GameMania Leeuwarden rondom 23:40

Blijft nu ook echt wel heel erg hard doorlopen ( woon om de hoek en kijk af en toe eventjes, het is gelukkig droog voor diegenen die wachten ).

Blijft nu ook echt wel heel erg hard doorlopen ( woon om de hoek en kijk af en toe eventjes, het is gelukkig droog voor diegenen die wachten ).
16-09-2013 23:34:44
Ambulance met spoed naar 's-Gravenhage
a1 2511BH media markt grote marktstraat 17 gv rit: 82253 82254 vtg: 15107 15388
Benieuwd wat daar gebeurd is
:)
Is een leuke voor de Rekenkamer om uit te zoeken, iemand weleens gezien?Uniciteit schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:13:
[...]
Yep, ruwweg €200 budget (incl. marketing). Laagste wat ik tegenkom is €50, dus retailers lijken niet echt lager te kunnen (ze zijn echt aan het concurreren).
BTW eraf: €41.32 per kopie. Ruwweg 40-60% (laten we uitgaan van 60%, overige 20% naar retailer, overige 20% naar Sony/Microsoft) gaat naar publisher > €24.79.
€200 mil / €24.79 = iets meer dan 8 miljoen.
En dan zullen er nog allerlei haken en ogen aanzitten: zit bijv. productie + verscheping in het budget? Zijn de percentages die ik gebruik wel correct? etc. etc.
Een voordringer klappen gehad?DutchGamer schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:49:
pfffff lekker dan
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
slachtoffer geworden van de hadjIl 2 schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:50:
oei, den haag. daar zal wel iemand neergestoken zijn.
ora et labora
Verwijderd
Iemand wilde ff een Heist doen?DutchGamer schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:49:
Denk het ook. In plaats van de sneaky aanpak heeft hij toch gekozen voor de directe aanpak denk ik
Je verliest wat geld, maar gewoon een taxi nemen en de missie opnieuw proberen
als je pech hebt krijg je een gratis ritje achterin de blauwe taxi van oom agentDenHond schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:57:
[...]
Je verliest wat geld, maar gewoon een taxi nemen en de missie opnieuw proberen
ora et labora
Voelt bijna als nieuwjaar. Alleen mis ik nog de vuurwerk
wees gezegend omdat je geen last zal hebben van origin

ora et labora
Vrienden van me pikken hem op bij de MM in Hengelo (kan helaas zelf niet vanwege spoedoperatie vorige week. FUUUUU). Maargoed, paar honderd man volgens hun. Er is muziek en schijnbaar McDonalds?
Ze hebben 2.000 examplaren.
Was rond 23:20:
Ze hebben 2.000 examplaren.
Was rond 23:20:
GTA MM | ||
![]() | ![]() |
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Daar heb je ze al: http://instagram.com/p/eVlHE1OfLK/mrc4nl schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:58:
[...]
als je pech hebt krijg je een gratis ritje achterin de blauwe taxi van oom agent
Iedereen die m gaat halen nu of al heeft, geniet van de game! EIN-DE-LIJK na 1,5 jaar wachten (sinds de eerste trailer dan)
Als ik al die gasten in de rij zie staan in Almere krijg ik gelijk zin om te slaan
Heel die rij slechte grappen maken over politie en gta natuurlijkjip_86 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:02:
[...]
Daar heb je ze al: http://instagram.com/p/eVlHE1OfLK/
nou de download via de PSN store kan ik nog niet spelen, iemand anders ook dit probleem?
Vanaf 01.00Gualterio schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:04:
nou de download via de PSN store kan ik nog niet spelen, iemand anders ook dit probleem?
Vanaf 01:00 pas...Gualterio schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:04:
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Vanaf 01:00Gualterio schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:04:
:)
Ik sta hier op Rotterdam Alexandrium, grotere opkst dan ik had verwacht!
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
01.00 pas.Gualterio schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:04:
Dat zijn toch geen nederlandse politie sirenes die je daar hoort?jip_86 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:02:
[...]
Daar heb je ze al: http://instagram.com/p/eVlHE1OfLK/
[ Voor 23% gewijzigd door lochpatje op 17-09-2013 00:06 ]
Gewoon marketingactie.lochpatje schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:05:
[...]
01.00 pas.
Dat zijn toch geen nederlandse politie sirenes die je daar hoort?
Amerikaanse sirenes, zelfde als in GTA :-)lochpatje schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:05:
[...]
01.00 pas.
[...]
Dat zijn toch geen nederlandse politie sirenes die je daar hoort?
Ja klopt als een bus, snel snel snel...Erulezz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:06:
Lees op Twiiter dat GTA V momenteel gratis is in de PSN Store??

Ga eens lezen.
Klopt, dus als je nog in de rij staat: Ga snel naar huis!!!!111Erulezz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:06:
Downloaden is gratis ja.Erulezz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:06:
JA?! wat vertel je ons nu? iets nieuws? of wellicht iets wat al 234789324723479238749283 keer is voorbijgekomenErulezz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:06:
39
Ja R* heeft besloten de game gratis weg te geven vanwege het grootte succes!
Verwijderd
Arwintju schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:09:
[...]
Ja R* heeft besloten de game gratis weg te geven vanwege het grootte succes!

vraag me echt af hoeveel figuren dachten dat een school zoiets echt zou doen.
deze stream al een tijdje aan het kijken: http://www.twitch.tv/brutekaosgaming
jammer dat die van jjag72 wegviel...
jammer dat die van jjag72 wegviel...
[ Voor 19% gewijzigd door efan op 17-09-2013 00:12 ]
Niemand maar ze kunnen het als excuus gebruiken. Woensdag komt iedereen met de mededeling dat ze het gemist hadden dat dit fake wasDeadsy schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:11:
[...]
vraag me echt af hoeveel figuren dachten dat een school zoiets echt zou doen.
Hij is binnen
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Als je doelt op de nog niet ontvangen verzendbevestiging: die kun je, Bol.com kennende, heel de nacht nog verwachten.ProfoundValue schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:09:
Wat is dit Bol.com..
Dixons is de SE verzonden overigens, krijg hem tussen 16:00 en 18:00
Was als één van de eerste binnen in de Saturn Amersfoort... maar geen Special Edition X360 (meer). Gigantische rij. Hopelijk niet meer mensen die voor niks komen.
Morgen maar elders een SE proberen te scoren in Amersfoort, Utrecht of Den Haag... (tips zijn welkom
)
Morgen maar elders een SE proberen te scoren in Amersfoort, Utrecht of Den Haag... (tips zijn welkom
Metal up your ass
Verwijderd
Zo GTA V is aan het installeren!
Precies toen ik aankwam fietsen om 23:50 gingen de deuren open. Helemaal niet druk, max 20 man voor mij.
Om 23:58 stond ik al weer buiten!
Had nog wel een klein, oh f*ck momentje. Precies toen ik moest afrekenen viel de kassa uit en ging hij niet meer aan
Gelukkig was de andere kassa snel opgestart en kon ik toch nog mijn GTA V kopen
Precies toen ik aankwam fietsen om 23:50 gingen de deuren open. Helemaal niet druk, max 20 man voor mij.
Om 23:58 stond ik al weer buiten!
Had nog wel een klein, oh f*ck momentje. Precies toen ik moest afrekenen viel de kassa uit en ging hij niet meer aan
ik heb een paar vraagjes he, die zijn vast nog niet gesteld:
1) Ik heb 2 mnd geleden bij Bol besteld, echter nog niets gehoord. Zou het wel goed komen?
2) Ik heb zojuist gehoord dat het spel gratis via psn store gedownload kan worden, klopt dat?
3) Oh ja ik had bij Bol de normale editie besteld, gaat dat via pakket post?
4) Is gta nou 8 of 18 gb groot? ik heb nog 3 gb over, gaat dat lukken?
5) Hebben jullie enig idee wat de voorraad is van Media Markt of Saturn?
1) Ik heb 2 mnd geleden bij Bol besteld, echter nog niets gehoord. Zou het wel goed komen?
2) Ik heb zojuist gehoord dat het spel gratis via psn store gedownload kan worden, klopt dat?
JaFenomeno24 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:16:
Nee
Ja
Nee
Nee
Gratis via psn is nee. Daar zit ik nu op.
Verwijderd
Grappig, bij de intertoys waar ik was ging de kassa bij de eerste verkoop stuk!Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:15:
Had nog wel een klein, oh f*ck momentje. Precies toen ik moest afrekenen viel de kassa uit en ging hij niet meer aanGelukkig was de andere kassa snel opgestart en kon ik toch nog mijn GTA V kopen
Ja, ja maar niet spelen, ja, 8GB dus nee en nee geen ideeFenomeno24 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:16:
Het zal vast te laat zijn dat iedereen zo hapt!
Grafisch Ontwerper, 999 Games
Ja klopt idd. Game is gratis te downloaden vanaf de Psn store.Fenomeno24 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:16:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hahahaha echt hethemeparktommy schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:18:
Het zal vast te laat zijn dat iedereen zo hapt!
Prachtig hoor dat je voor de prijs van een Se de digitale versie van PSN kan halen. Zo komen we er wel
als Dixons de SE niet levert dacht ik er aan om de game digitaal binnen te halen , maar dat gaat hem met dit soort prijzen echt niet worden.
Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch