Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
https://www.youtube.com/@droommotor
Mwoah, al die ziekmeldingen zijn ook weer niet bepaald handig
Thanks! Hier werkt idd de trackntrace wel. (zat met zelfde probleem)Dennahz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:10:
Is het voor verzending naar België? Dan even die code invoeren op Bpost.be.
Bij mij werkt die code ook niet bij Selektvracht.
Zending onderweg voor distributie!
Voorlopig minder tienerzwangerschappen ...Martinspire schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:31:
[...]
Mwoah, al die ziekmeldingen zijn ook weer niet bepaald handig
Alsof de gemiddelde GTA gamer een vriendin heeftboyetval schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:33:
[...]
Voorlopig minder tienerzwangerschappen ...
Ik heb hem maar even via de MM site besteld en afhalen bij de winkel Groningen. Volgens de site op voorraad. Maargoed, als hij er ook daadwerkelijk ligt voor me vind ik het leuk, anders wacht ik wel even.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Herkenbaar, ik dus ookThE_OwNeR schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:40:
Meh nu is het wel stil zeg hier, en ik moet nog tot 5 uur werkenEntertain me!!
U vraagt, wij draaien:ThE_OwNeR schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:40:

MM Rotterdam-centrum had echt heel veel binnen gekregen, dus ik zou zeggen van wel.Denzis schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:31:
Zouden ze bij de saturns en mediamarkts nog spellen liggen na die rush van gisteren?
GTA is een game die ongeveer iedereen wel speelt, dus genoeg zullen een vriendin hebben. Alleen zijn het natuurlijk niet alleen tieners die dit spel spelen.418O2 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:36:
[...]
Alsof de gemiddelde GTA gamer een vriendin heeft
Ik heb hem maar even via de MM site besteld en afhalen bij de winkel Groningen. Volgens de site op voorraad. Maargoed, als hij er ook daadwerkelijk ligt voor me vind ik het leuk, anders wacht ik wel even.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Yes....YES! FEED ME!
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
mazzelpik. Ik heb eerst nog 2 uur rijles om 18:00.ThE_OwNeR schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:40:
Ik kan dat maar beter ervoor dan erna doen haha
Dat heb je toch echt zelf ingeplandservival7 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:44:
[...]
mazzelpik. Ik heb eerst nog 2 uur rijles om 18:00.
Coolblue had gisteravond (en nu ook niet trouwens) geen voorraad meer van beide versies, dus hoe kan je die vandaag nog krijgen?To_Tall schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 06:05:
hmmm gisteren avond kwam mn broertje.. Ik wil ook GTA.. iedereen heeft het erover.. Maar hij heeft pas eind deze maand weer geld om GTA te kopen..
Heb maar voor geschoten om 9 uur bij CoolBlue met cc betaald.. Vandaag ook bij hem in huis
www.youtube.com/DerOllie
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Spijtig dat er geen PS3 op het werk staat :-)
Nee hoorMelkaz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:51:
Ben ik nou de enige die netjes tot 17:00 op werk is en eenmaal thuis een pakketje vind op de deurmat? Mits de post zijn werk doet
Als je slim bent, laat je hem eerst installeren (het spel) voordat je andere dingen gaat doenHansAnders07 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:55:
[...]
Nee hoorIk ben wel een uurtje eerder begonnen vandaag zodat ik een uurtje eerder weg kan, daarna even snel sporten, eten en me dan installeren op de bank

Mag dan 38 zijn met vriendin en een dochter van alweer 11 jaar, maar ben zo blij als een kind dat-ie vandaag komt
Nope, hier zie ik hem pas donderdag, ondanks dat ie er vandaag al is!Melkaz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:51:
Ben ik nou de enige die netjes tot 17:00 op werk is en eenmaal thuis een pakketje vind op de deurmat? Mits de post zijn werk doet
www.youtube.com/DerOllie
Haha dan laat ik hem eerst installeren, sporten en etengerwim schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:56:
[...]
Als je slim bent, laat je hem eerst installeren (het spel) voordat je andere dingen gaat doen
Thanks voor de tip!
Je bent niet de enige, hier ook tot 5 uur en pas 6 uur thuisThE_OwNeR schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:40:

Rupsen, Rapsen.
Nee, hier nog één!Melkaz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:51:
Ben zelf 29 en ook zo blij als een kind hoorPowder Toastman schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:56:
Selektvracht T&T werkt weer, en mijn SE wordt vandaag aangeboden! Nu maar hopen dat er iemand thuis is of dat ze het bij de buren afleveren of door de brievenbus doen als het past!
Mag dan 38 zijn met vriendin en een dochter van alweer 11 jaar, maar ben zo blij als een kind dat-ie vandaag komt! Dus nee, niet alleen puistige pubers zonder vriendin spelen GTA (speel GTA sinds deel 1 op pc, nog steeds in bezit met aparte soundtrack CD)

Wel leuk trouwens een 38 jarige met een Ren & Stimpy avatar, respect
Offtopic: Ben benieuwd hoe druk het zal zijn wanneer de nachtopeningen zijn voor de PS4
Ontopic: Mijn SE versie is gisteren verzonden door YourGameZone.nl en zou als het goed is vandaag op de deurmat moeten vallen. Ben benieuwd
[ Voor 18% gewijzigd door MrBlueEyes op 17-09-2013 10:03 ]
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Ik was denk ik begin 20 toen Ren & Stimpy op tv waren, vond het geweldig!Melkaz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:58:
[...]
Wel leuk trouwens een 38 jarige met een Ren & Stimpy avatar, respect
You eeeeeediot!
Ik heb ook de SE besteld voor de ps3, en in de verzendbevestiging van vannacht staat dat ie als brievenbuspost komt. Heb ook geen t&t code ontvangen in ieder gevalMarkoAlmelo schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 06:48:
Wie o wie heeft ook de Special Edition via Bol besteld?
Bij mij wordt tie bezorgd in de brievenbus, terwijl de klantenservice aangeeft dat het via pakketpost gaat.
Heb ook geen track en trace code ontvangen.
edit; ik zie op http://www.bol.com/nl/p/g...edition/9200000014079747/ dat meerdere mensen hier last van hebben
All-Round nerd | iRacing Profiel
Zelfde hier..NeP2013 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:07:
De 14e besteld bij MM, wacht nog even op de bevestiging of hij daadwerkelijk komt vandaag, anders nog even geduld hebben dus
Vond het niet erg dat ik hem iets later zou krijgen ivm bezorgtijd,
maar kan nu wel 20 dagen later worden.
wil em nu eigenlijk bij de mediamarkt halen/bestellen maar wil weten of die atomic blimp er nog bij zit
zag zoiets gister wel voorbij komen voor de nachtverkoop, maar kreeg ze telefonisch nog niet te pakken
Oeh ik tot 16:30, succes daar!w4rguy schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:08:
eeennn op stage tot 17:30.... pfuu
Ja die zit er gewoon bij , heb mijne ook in MM opgepikt gisteren en blimp er bijKid_Stevie schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:11:
Preorder in backorder bij wowhd
Vond het niet erg dat ik hem iets later zou krijgen ivm bezorgtijd,
maar kan nu wel 20 dagen later worden.
wil em nu eigenlijk bij de mediamarkt halen/bestellen maar wil weten of die atomic blimp er nog bij zit
zag zoiets gister wel voorbij komen voor de nachtverkoop, maar kreeg ze telefonisch nog niet te pakken
Wel vreemd, dat er in de winkel dan nog genoeg liggen, zal vanmiddag eens langsgaan en vragen of ik dan zon exemplaar kan meenemen ipv de bestelde
thanks, ga ik em even bestellen en die ander annulerensleepwalkerbe schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:13:
[...]
Ja die zit er gewoon bij , heb mijne ook in MM opgepikt gisteren en blimp er bij
word mn dag misschien toch nog goed
Gisteren trouwens nog zeker twee gastjes voor mij "Sorry. Jullie zijn geen 18 dus ik mag je dit spel niet verkopen" ik zag ze boos weglopen, "t arme gut
Iemand?
Wat ik me nog wel af vraag, is die atomic blimp niet slechts een skin en heeft ook iemand die de game over 2 maanden koopt van de 2e druk ook niet gewoon een blimp maar dan met andere(default) skin?
Daarom gaat mijn broer m ook ophalen, al ben ik bijna 18 x)Noctonix schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:15:
Lekker om 08:00 begonnen en om 17:00 naar huis karren!
Gisteren trouwens nog zeker twee gastjes voor mij "Sorry. Jullie zijn geen 18 dus ik mag je dit spel niet verkopen" ik zag ze boos weglopen, "t arme gut
Gewoon gaan ophalen manKid_Stevie schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:15:
[...]
thanks, ga ik em even bestellen en die ander annuleren
word mn dag misschien toch nog goed
Ik snap de hele heisa rond bestellen en preorderen echt niet meer. Heb het ook paar keer gedaan en elke keer kreeg ik de game 1 of 2 dagen later. Tenzij je een SE of CE wil preorder ik nooit meet. Goedkoper en sneller bij MM
Ik : "ja kom mijn preorder GTA5 afhalen"
Bediende : "ja sorry we hebben nog geen internet leveringen gehad"
Heel de winkel vol GTA5 spellen he voor zonder preorder
Ik: " geef me een van die non preorders dan mee en steek mijn dan daar als hij aankomt "
Bediende : " Ja nee dan moet ik een retour opmaken en heb ik u gegevens nodig etc "
Toen had ik zin om in op haar facaat te geven
Man man service van daar is zo ruk
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
ja, ben ik nu ook wel achter idd. had ook nog nooit gepreorderd, maar de hype had me overgenomen denk iksleepwalkerbe schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:16:
[...]
Gewoon gaan ophalen man![]()
Ik snap de hele heisa rond bestellen en preorderen echt niet meer. Heb het ook paar keer gedaan en elke keer kreeg ik de game 1 of 2 dagen later. Tenzij je een SE of CE wil preorder ik nooit meet. Goedkoper en sneller bij MM
kan alsnog niet veel spelen vandaag, zit ook tot 17.30 op mn werk en vanavond sporten
maar goed, het weekend ben ik een kluizenaar
Het is de Bart Smit! Wat had je dan verwachtyzx schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:18:
Dus sta ik aan de bart smit
Ik: " geef me een van die non preorders dan mee en steek mijn dan daar als hij aankomt "
Bediende : " Ja nee dan moet ik een retour opmaken en heb ik u gegevens nodig etc "

Wow serieus? Krijg je toen niets?yzx schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:18:
Dus sta ik aan de bart smit
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Enkel verkoop aan pre orders, geen losse verkoop. Hangt bordje ivm leveringsproblemen bij rockstar.
Cons:::BB4E
Serieus? Waar besteld?dieselb0y schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:14:
PostNL - bezorging uitgesteld!? Verwachte bezorgdag morgen

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Lijkt me overigens een gevalletje:

[ Voor 74% gewijzigd door Martinspire op 17-09-2013 10:22 ]
Ben bij intertoyz gaan kijken en ga em direct halen
Eerst ff die van de bart smit cancellen en ze 1 star geven op Yelp ofzo

Het beste was die bediende zei dat voor haar baas en ik keek naar die baas met dit gezichte

Man man man
Via het internet wel moet je vooraf betalen.Martinspire schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:21:
Moet je bij Bart Smit je pre-order voorschieten dan?
Anders was ik nu al aan gamen
Mja 55euro vind ik net iets teveel om weg te gooien he is een half bakje benzine voor de auto
[ Voor 30% gewijzigd door yzx op 17-09-2013 10:22 ]
Als troostprijs voor de PC gamersBv202 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:21:
Ik kwam net deze tegen op Steam
http://cdn3.steampowered....v4_small.jpg?t=1379390324
Ik las vannacht dat er wel mensen gewoon om precies 1 uur konden spelen. wat voor foutmelding geeft hij aan dan?N-Freak schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:23:
Hoe zit het eigenlijk met de digitale versie? Ik heb hem eergister kocht via PSN en ook gedownload. Vanmorgen even kort gekeken of hij het deed, maar helaas nog niet. Iemand anders die daar meer informatie over heeft?
Weg uit account, en geen mail. Ik ben hem bij mm gaan halen. Dikke communictie fail van wehkamp, ik weet nu niet waar ik aan toe ben.Sefaex schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:23:
Heeft iemand al wat van Wehkamp ontvangen ?
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Mijn vriendin koopt GTA V voor mij418O2 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:36:
[...]
Alsof de gemiddelde GTA gamer een vriendin heeft
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dat is grappig, want je moet 16+ zijn om dit spel te kopen.Noctonix schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:15:
Heb je al contact opgenomen met Whekamp Wehkamp?FireFoz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:24:
[...]
Weg uit account, en geen mail. Ik ben hem bij mm gaan halen. Dikke communictie fail van wehkamp, ik weet nu niet waar ik aan toe ben.
[ Voor 2% gewijzigd door G-Meister op 17-09-2013 10:27 . Reden: typo ]
26 augustus de SE voor de PS3 besteld, maar nog steeds "Product besteld - Wachten op levering".Polen schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 07:07:
Zijn er mensen die 'm bij all4games.nl hebben besteld? Heb nog geen verzendbevestiging ontvangen..
Helaas.
Hoe oud waren ze? vind 't wel zielig eigenlijk, anders had ik wel aangeboden om het voor ze te kopenNoctonix schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:15:
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Game Mania voorziet bikinibabes voor nachtlancering GTA V
Game Mania laat weten dat GTA V de game is met het meeste aantal pre-orders ooit. Een middernachtopening in de nacht van 16 op 17 september is dan ook op zijn plaats en ook daarmee hoopt men een nieuw record te vestigen. De vorige nachtopening, die van Call of Duty: Black Ops II, lokte 28.000 gamers, en GTA V zou daar nu vlotjes over moeten kunnen gaan.
Alle winkels van Game Mania zullen dus open zijn vanaf middernacht, zodat gamers hun exemplaar van GTA V zo snel mogelijk kunnen ophalen. Ze kunnen dan meteen weer naar huis of, kwestie van wat sociaal te wezen, nog wat blijven rondhangen bij Game Mania. In Merksem wordt de Game Mania-winkel zelfs omgetoverd tot een nachtclub, inclusief danseressen en "bikinibabes". Ook worden er hamburgers en energy drinks uitgedeeld.
Iemand van jullie van plan om te gaan?

Wel toffe actie trouwens
To dare is to do
Ik weet de error niet uit mijn hoofd, maar ik zie net een mailtje langskomen dat m'n betaling niet voltooid is. Leuk zo'n vinkje dat het niet toe staat dat er automatisch geld toegevoegd kan worden. Ik heb het aangepast, maar ik heb zo een vermoeden dat dit een lang staartje gaat krijgen.rjpurk schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:24:
[...]
Ik las vannacht dat er wel mensen gewoon om precies 1 uur konden spelen. wat voor foutmelding geeft hij aan dan?
Ik net gehaald bij game mania, geen sms gehad, stond wel op bonnetjeGtaDomii schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:26:
Ik heb hem in pre-order bij de Gamemania, ik hoop dat ik hem vandaag kan afhalen. Nog geen SMS ontvangen
Gewoon langs gaan dus
Cons:::BB4E
Als ik dat wist...Martinspire schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:27:
Ik was even nieuws aan het zoeken omtrend nachtlanceringen, maar blijkbaar heb ik wat gemist:
[...]
[afbeelding]
Wel toffe actie trouwens
Volgens het doosje heeft het een 18+ rating.Kokoryuu schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:26:
[...]
Dat is grappig, want je moet 16+ zijn om dit spel te kopen.
Zeker wel, krijg hem vandaag thuis gestuurd
In nederland geld dat niet. Vanaf rating 16+ moet je 16+ zijn om te kopen. Dus ookal staat er op het doosje 21+ je kan op je 16e kopen. Staat op gamemania iets overBeempje schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:30:
[...]
Volgens het doosje heeft het een 18+ rating.
Ik kan je vertellen dat het NIET zo gaat bij de Bart SmitNeP2013 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:31:
Kan je overigens als je bij MM bested online, hem in de winkel pakken als hij nog "in behandeling" is?
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=209
Heeft een game een PEGI-rating van 16+ of hoger, houd er dan rekening mee dat de persoon die de game afhaalt minimum 16 jaar moet zijn op de dag van de afhaling. Meer informatie betreffende de PEGI leeftijdsclassificaties vind je hieronder.
[ Voor 58% gewijzigd door Aschtra op 17-09-2013 10:32 ]
Bij de GM nachtopening in Almere waren er ook paaldanseressen, toevallig gisterenavond zitten kijken naar de GameKings live GTA V showcase op MTV. En daar hadden ze ook een live reporter aanwezig bij die GM. Maar of hier ook hamburgers werden geserveerd weet ik niet.Martinspire schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:27:
Ik was even nieuws aan het zoeken omtrend nachtlanceringen, maar blijkbaar heb ik wat gemist:
[...]
[afbeelding]
Wel toffe actie trouwens
Al moet ik wel zeggen dat de danseressen op jouw foto er beter uitzien dan die ik gisteren zag op TV
Net een mail gestuurd. Vanacht waren ze helaas niet bereikbaar, klantenservice gaat daar pas om 10:00 openG-Meister schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:26:
[...]
Heb je al contact opgenomen met Whekamp Wehkamp?
Leef lekker in het nu, er is niks anders
yzx schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:32:
[...]
Ik kan je vertellen dat het NIET zo gaat bij de Bart Smit
Wel raar, ze kunnen dan jouw exemplaar toch gewoon in voorraad leggen?
Gaat om bestelling die naar de winkel verstuurd zou wordenQequero schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:31:
[...]
Zeker wel, krijg hem vandaag thuis gestuurd
"Heeft een game een PEGI-rating van 16+ of hoger, houd er dan rekening mee dat de persoon die de game afhaalt minimum 16 jaar moet zijn op de dag van de afhaling. Meer informatie betreffende de PEGI leeftijdsclassificaties vind je hieronder"Kokoryuu schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:32:
Hier dat stuk over de rating
Heeft een game een PEGI-rating van 16+ of hoger, houd er dan rekening mee dat de persoon die de game afhaalt minimum 16 jaar moet zijn op de dag van de afhaling. Meer informatie betreffende de PEGI leeftijdsclassificaties vind je hieronder.
Interesting! Wist ik nietKokoryuu schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:32:
Hier dat stuk over de rating
Edit: Ik denk dat je de tekst verkeerd interpreteerd. Vanaf 16+ moet je 16+ zijn. Maar bij 18+ moet je dus 18+ zijn.
Edit 2: Nee toch neit, je hebt gelijk. Ik lees t net ergens anders ook.
[ Voor 16% gewijzigd door Beempje op 17-09-2013 10:36 ]
Heeft te maken met de verschillende instanties die de ratings uitvoeren. Die wijken nog wel eens af. In Europa hebben we PEGI. In Amerika ESRB, in Australië ACB ... etc..Kokoryuu schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:31:
[...]
In nederland geld dat niet. Vanaf rating 16+ moet je 16+ zijn om te kopen. Dus ookal staat er op het doosje 21+ je kan op je 16e kopen. Staat op gamemania iets over
All-Round nerd | iRacing Profiel
Waarschijnlijk menig winkelpersoneel ook niet, dus is de kans groot dat je pech hebt als je het alsnog probeerd...
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch