Ze gaan vast en zeker nog een keer geen blunder maken hoor, nu komt er zeker stevige controle bij kijken, en ja, het is gewoon een kwestie van goed lezen. Viel me ook op dat er vooruitbestellen stond en ook met dat afschrijven. Iedereen hypen via twitter.PBP schreef op maandag 16 september 2013 @ 00:05:
Ik citeer uit de PSStore:
''Verwachte betaaldatum uit Portomonnee 15/09/2013 - 18/09/2013".
En ook staat er heel duidelijk 'vooruitbestellen €69,99' bij. Als het een foutje van de PSstore geweest was (wat vaker is voorgekomen) staat er GRATIS.
Moet je eens zoeken op 'gratis gta'. Al die menseniPodKiller schreef op maandag 16 september 2013 @ 00:10:
[...]
Ze gaan vast en zeker nog een keer geen blunder maken hoor, nu komt er zeker stevige controle bij kijken, en ja, het is gewoon een kwestie van goed lezen. Viel me ook op dat er vooruitbestellen stond en ook met dat afschrijven. Iedereen hypen via twitter.
Reviews komen morgen na 16:00RRCreations schreef op maandag 16 september 2013 @ 00:16:
Zijn er al review te vinden?
Dan is het embargo eraf.
Volgens de info na installatie van de psn versie is deze speelbaar op 17/9/2013 1:00
Een random tweet:PBP schreef op maandag 16 september 2013 @ 00:12:
[...]
Moet je eens zoeken op 'gratis gta'. Al die mensen
♛ P پوریا @Emporiaa 8m
Haha ik hoor je kan gratis GTA V downloaden voor ps3 laat me ff al me games verwijderen en pshome.
Het downloaden is inderdaad gratis, het gaan gebruiken zal ze geld gaan kosten
39
Kzit nu mijn gratis PSN versie te spelen!!
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Die teleurstelling is prachtig over een paar dagenFietsbel schreef op maandag 16 september 2013 @ 00:20:
Het downloaden is inderdaad gratis, het gaan gebruiken zal ze geld gaan kosten
Nog 1dag G. Morgen komt GTA V uit"download hem gratis bij psn store pik is gehaked fso die store” zeg ik zweer?
Hoe groot is de kans dat ik GTA dinsdag kan oppikken bij bv dixons?
Sorry man, nog 23:35 uur te gaan.Chaoss schreef op maandag 16 september 2013 @ 00:23:
Kzit nu mijn gratis PSN versie te spelen!!
M'n glazenbol zegt dat dit mogelijk is in in bv de Dixons in [random] stad, denk ik, maar ik kan het ook mis hebben.Untouchablezz20 schreef op maandag 16 september 2013 @ 00:24:
[ Voor 7% gewijzigd door Fietsbel op 16-09-2013 00:26 ]
39
Geen idee hoe het bij de Dixons zit, maar het overgrote deel van de Mediamarketen heeft een belachelijke hoeveelheid exemplaren ingekocht.Untouchablezz20 schreef op maandag 16 september 2013 @ 00:24:
Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.
Verwijderd
Dadelijk maar eens afscheidt nemen van Nico en zijn telefoon. Daarna wachten tot 0:00 uur om GTA V te halen en snel naar huis toe, de 8GB installeren en spelen maar
Wat meer info graag, dan pik ik hem ook op morgen
Gegroet!
Verwijderd
Inderdaad! Ken wel "via via" iemand die daar werkt en degene zal nog antwoorden, maar tot heden niks van gehoord. Zit te denken om morgen vroeg daar langs te gaan! Dan kan ik alvast spelen zodat ik dinsdag nog fatsoenlijk aanwezig kan zijn bij eerste college om 9:00 XDDecennia schreef op maandag 16 september 2013 @ 01:01:
[...]
Wat meer info graag, dan pik ik hem ook op morgen
Ik heb precies hetzelfde haha. Die 5 euro meer boeit me niet heel veel danVerwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 01:04:
[...]
Inderdaad! Ken wel "via via" iemand die daar werkt en degene zal nog antwoorden, maar tot heden niks van gehoord. Zit te denken om morgen vroeg daar langs te gaan! Dan kan ik alvast spelen zodat ik dinsdag nog fatsoenlijk aanwezig kan zijn bij eerste college om 9:00 XD
Gegroet!
Verwijderd
Inderdaad prijs tussen winkels boeit me niet "echt" veel. Heb het spel wel voor de zekerheid bij Bart Smit en MediaMarkt gereserveerd.Decennia schreef op maandag 16 september 2013 @ 01:05:
[...]
Ik heb precies hetzelfde haha. Die 5 euro meer boeit me niet heel veel dan
Can't wait...
Ik dacht net hetzelfdeThomasx4 schreef op maandag 16 september 2013 @ 01:47:
Ik hoop dat ik over 24 uur GTA aan het spelen benVast.
I served in a company of heroes.
Bart Smith Belgie heeft em maar beter om 9uur smorgens morgen want anders. FUUUUUUUUUU!
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Haha lol, vrij vragen om GTA te spelen
Ik moet de postbode afwachten dus kan net zo goed eerst naar mijn werk gaan.
Gisteren de PS3 nog maar eens uit de mottenballen gehaald, ff paar spelletjes gespeeld die geen update nodig hadden. Ik ben er klaar voor.
Gisteren de PS3 nog maar eens uit de mottenballen gehaald, ff paar spelletjes gespeeld die geen update nodig hadden. Ik ben er klaar voor.
https://untappd.com/user/OzzBier
Hebben jullie trouwens ervaring met bol.com en leveren op release? Heb er op een of andere reden geen goed gevoel over.
Dat is hier al menig keer voorbij gekomen, veel goede ervaringen van het ontvangen op de release datum. Zouden dus vandaag verzonden moeten worden. Hou je mail in de gaten!Karimpie99 schreef op maandag 16 september 2013 @ 07:50:
Hebben jullie trouwens ervaring met bol.com en leveren op release? Heb er op een of andere reden geen goed gevoel over.
[ Voor 31% gewijzigd door OzzieMann op 16-09-2013 08:06 ]
https://untappd.com/user/OzzBier
Wat is het nut van de bleuprint?
[ Voor 3% gewijzigd door jayesh op 16-09-2013 08:06 . Reden: fout ]
Twijfel er om de gewone versie of de special edition te halen. Voor +- 22 eueo extra krijg je niet heel veel bijzonders erbij
Vindt persoonlijk de collectors edition ook maar weinig soeps voor een game als GTA.
Mja spoiled met de RPG collectors editions he
Mja spoiled met de RPG collectors editions he
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Over preorders, ik had voor. Bf3 bij gamemania gedaan. Ik kom m de dag van release ophalen en zonder wachtrij. Of je moet wel heel wanhopig zijn door urenlang te wachten bij een nachtopening. Dat vind ik
ora et labora
Ik ga vandaag naar de lokale gamestore om is wat te proberen, anders moet ik nog wel eventjes wachten
Ik zie dat beide versies bij Bol inmiddels zijn uitverkocht. Ik heb donderdag de PS3 versie besteld, toen nog leverbaar. Hopelijk komt het goed.
Heb dr wel zin in
Vanavond ff ophalen en dan spelen
Ben benieuwd, heb voor mezelf niet veel gespoiled door streams te kijken.
Ben benieuwd, heb voor mezelf niet veel gespoiled door streams te kijken.
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Pak eigenlijk vrij omdat ik pas tegen 1 uur thuis zal zijn en de wekker dan weer om 05 zou gaannickvanozzie schreef op maandag 16 september 2013 @ 07:40:
Haha lol, vrij vragen om GTA te spelen![]()
Verwijderd
Toen ik afgelopen week een pre order doosje in de Bart Smit in handen had en zag dat ze 5eu duurder waren werd ik aangesproken door een medewerkster....Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 01:09:
[...]
Inderdaad prijs tussen winkels boeit me niet "echt" veel. Heb het spel wel voor de zekerheid bij Bart Smit en MediaMarkt gereserveerd.
Can't wait...
Ze vroeg aan me of ik ook naar de nacht opening kwam, waarop ik zei; waarschijnlijk wel maar niet bij jullie, gezien het prijsverschil van 5eu.
Ze wilde dat uitzoeken, mocht dat echt zo zijn, dan zou ze meegaan in de prijs van de MM en Saturn.
Gewoon een foto maken van de prijs bij de MM of Saturn en ze gaan mee.
Ja, je krijgt hem. Staat op bol.combram1984 schreef op maandag 16 september 2013 @ 08:22:
Ik zie dat beide versies bij Bol inmiddels zijn uitverkocht. Ik heb donderdag de PS3 versie besteld, toen nog leverbaar. Hopelijk komt het goed.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Zo zo de laatste wachtdag vanavond kunnen we allemaal lekker naar die midnight release
Zullen er genoeg zijn die het morgenochtend weer gewoon licht zullen zien worden
Zullen er genoeg zijn die het morgenochtend weer gewoon licht zullen zien worden
als er vervoer was ging ik naar de midnight-release ja xDTwinbuster schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:03:
Zo zo de laatste wachtdag vanavond kunnen we allemaal lekker naar die mdinight release
All-Round nerd | iRacing Profiel
Ik ga vanavond kei hard aan mijn laatste opdracht werken voor mijn diploma. Ik heb met mezelf afgesproken, dat ik het spel pas koop als ik deze opdracht heb afgerond. Anders komt er helemaal niets van:P
Xbox: Gulpener88
Verwijderd
De orderstatus van mijn SE bij All4Games is als volgt:
Orderstatus: Product besteld - Wachten op levering
Ik vertrouw de melding nog niet helemaal en ben bang dat ik morgen alsnog naar de winkel moet.
Ik vertrouw de melding nog niet helemaal en ben bang dat ik morgen alsnog naar de winkel moet.
Je fietsw4rguy schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:04:
[...]
als er vervoer was ging ik naar de midnight-release ja xD
Ik heb hem gereserveerd in Utrecht omdat ik daar werk, en woon in Sassenheim (leiden). Sorry, dat ga ik niet fietsenTwinbuster schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:09:
[...]
Je fiets? Lopend? Alles voor gta v toch?
Heeft er iemand voor vandaag al een live steam?
Op deze site staat nog geen werkende:
www.reddit.com/r/GrandThe...thread_updated_regularly/
Moet de komende uren nog even door komen zonder gta zelf te spelen
Natuurlijk zit die pre-order bonus erbij. Ze gaan toch niet speciaal voor Wehkamp die DLC uit het hoesje halen.Enes_81 schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:11:
Op Wehkamp werd aangegeven dat er geen pre-order bonus is als je daar besteld, maar de volgende tweet geeft toch hoop:
[afbeelding]
Die Wehkamp medewerkers hebben gewoon geen verstand van game releases..
om 11 uur ook maar is de intertoys in rotterdam bekijken, misschien hebben we geluk anders word het toch vannacht/morgenochtend.
De status van mijn bestelling bij Wehkamp is veranderd
Morgen tussen 11.00 en 15.00 wordt ie bezorgd als het goed is.
[ Voor 9% gewijzigd door Southern Sun op 16-09-2013 09:25 ]
http://instagib.tv/comedyy deze meneer is aan het streamen, doet volgens mij voornamelijk free roam (weet ik niet helemaal zeker)SpeedfreakR schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:16:
Heeft er iemand voor vandaag al een live steam?
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Kan je die atomic blimp ook bijkopen?
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Straks in de lunch ook maar even wat winkels langslopen, moet toch nog de stad in.
De Media Markt hoef ik niet te proberen aangezien zij een nightlaunch doen, anders ga ik daarheen. Nog nooit meegemaakt dat een nightlaunch uitverkoopt bij ze.
De Media Markt hoef ik niet te proberen aangezien zij een nightlaunch doen, anders ga ik daarheen. Nog nooit meegemaakt dat een nightlaunch uitverkoopt bij ze.
Tesla Model Y RWD (2024)
Wanneer heb je besteld? Ik heb daar ook besteld, maar kreeg donderdag een mail dat ze onvoldoende binnen zouden krijgen. Gelijk geannuleerd.Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:08:
De orderstatus van mijn SE bij All4Games is als volgt:
Iemand al gezien dat de status op Bol veranderd is?
Op 16 mei bij Wehkamp besteld en morgen wordt de game geleverd tussen 14.00 - 18.00 uur. Ideaal, net op tijd thuis van werk dan.
Verwijderd
27 augustus. Ik heb geen dergelijke mail ontvangen. Tevens heb ik ze vorige week wel zelf gemaild met de vraag of ik morgen een exemplaar kan verwachten. Hier heb ik nooit antwoord op gehad...bram1984 schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:33:
[...]
Wanneer heb je besteld? Ik heb daar ook besteld, maar kreeg donderdag een mail dat ze onvoldoende binnen zouden krijgen. Gelijk geannuleerd.
Iemand al gezien dat de status op Bol veranderd is?
Vraagje, krijg je een mail als de bestelling is verzonden bij bo.com?
Vannacht sta ik niet in de wachtrij voor GTA V,
maar zit ik in de auto onderweg naar barcalona.
Als ik vrijdag terug ben, hoop ik dat ons ma de game heeft gehaald (als ze tijd had ging ze dat doen
)
en anders moet ik vrijdag maar lekker de stad in xD
maar zit ik in de auto onderweg naar barcalona.
Als ik vrijdag terug ben, hoop ik dat ons ma de game heeft gehaald (als ze tijd had ging ze dat doen
en anders moet ik vrijdag maar lekker de stad in xD
Angelo NL / Global Cargo VTC
Heb zelf ook gevraagd aan bol.com hoe en wat. Hier staat de status hier op:
Grand Theft Auto V - Collector's Edition
Rockstar
PlayStation 3
€ 129,99
Wordt verwerkt
Verzonden: Op verschijningsdatum
Annuleer
Grand Theft Auto V - Collector's Edition
Rockstar
PlayStation 3
€ 129,99
Wordt verwerkt
Verzonden: Op verschijningsdatum
Annuleer
JaPs3-Opt1fl3x schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:36:
Vraagje, krijg je een mail als de bestelling is verzonden bij bo.com?
same here, ook voor €38,45?me_mrtn schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:34:
Op 16 mei bij Wehkamp besteld en morgen wordt de game geleverd tussen 14.00 - 18.00 uur. Ideaal, net op tijd thuis van werk dan.
Ik heb aangegeven dat ik mijn exemplaar bij de AH wil ophalen omdat bij de pakketjes pas om 15:00 worden geleverd door de post. Hoop dat ik eerder naar de AH kan om GTA op te halen.
Iemand hier ervaring mee?
Hier ook! Haha kreeg jij ook een mailtje van ze met:Southern Sun schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:25:
De status van mijn bestelling bij Wehkamp is veranderdMorgen tussen 11.00 en 15.00 wordt ie bezorgd als het goed is.
Het spijt ons vreselijk, maar de levering van je bestelling is vertraagd. Het gaat om de volgende bestelling:
ARTIKELOMSCHRIJVING BESTELDATUM
Grand theft auto V (GTA V) (Playstation 3)
Artikelnummer: 702721 26/08/2013
Wij begrijpen hoe vervelend dit voor je is. Onder mijn bestellingen op Mijn wehkamp.nl vind je de actuele verwachte levertijd. Je krijgt natuurlijk bericht wanneer de bestelling voor je beschikbaar is.
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
DANK!job115 schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:25:
[...]
http://instagib.tv/comedyy deze meneer is aan het streamen, doet volgens mij voornamelijk free roam (weet ik niet helemaal zeker)
Nope niet gehad. Gelukkig nietSvenderson schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:39:
[...]
Hier ook! Haha kreeg jij ook een mailtje van ze met:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Southern Sun op 16-09-2013 09:41 ]
Ik werk zelf bij AH. De pakketjes worden door POSTNL vaak pas aan het einde van de dag afgegeven volgens mij. Er staat vaak in je mail dat je deze pas na 15 uur kan ophalen of iets dergelijks.nielsn schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:39:
Ik heb aangegeven dat ik mijn exemplaar bij de AH wil ophalen omdat bij de pakketjes pas om 15:00 worden geleverd door de post. Hoop dat ik eerder naar de AH kan om GTA op te halen.
Ik weet het niet helemaal zeker hoor.
Ik ook niet...
Ik heb helemaal geen mail van Wehkamp ontvangen.
In mijn account staat wel dat ze tussen 9 en 3 langskomen. Maar normaal gesproken krijg ik ook een verzendbevestiging.
Ach ja, als ik morgen GTA van Wehkamp niet binnen krijg...
Ga ik in de avond naar de Mediamarkt.
1 ding is zeker.... Morgenavond speel ik non-stop GTA 5...
Same here, dus ik hoop eigenlijk ook dat ik 'm 's ochtends al kan ophalen.nielsn schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:39:
Nee hij (ene Jordi Palm) reageert extreem slecht op mails. Ik heb 'm voor 27 augustus besteld, dus jij hebt denk ik ook pech. Nog geen bevestiging van mijn annulering gehad. Probeer nu te bellen en krijg een beantwoorder dat ze vanaf half 10 open zijn.Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:34:
[...]
27 augustus. Ik heb geen dergelijke mail ontvangen. Tevens heb ik ze vorige week wel zelf gemaild met de vraag of ik morgen een exemplaar kan verwachten. Hier heb ik nooit antwoord op gehad...
bol.com
Hoi Kevin,
We versturen je game in de nacht van maandag op dinsdag. Zodra het artikel is overgedragen, krijg je van ons een mailtje. Je hebt de game morgen in huis.
Groetjes bol.com
JEAH!
Hoi Kevin,
We versturen je game in de nacht van maandag op dinsdag. Zodra het artikel is overgedragen, krijg je van ons een mailtje. Je hebt de game morgen in huis.
Groetjes bol.com
JEAH!
Mijn broer gaat vandaag eventjes naar de lokale gamestore om wat te proberen, ben heel erg benieuwd.
Kan echt pas na de aangegeven tijd. De pakketjes worden aan het einde van de rit bij de AH geleverd, niet eerder...nielsn schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:39:
Iemand enig idee wanneer GTA V bij Dixons wordt verzonden?
Bij mij is de status nog in behandeling.
Je hoeft helemaal geen uren te wachten,bij GTA4 was ik binnen een kwartiertje al weer weg.mrc4nl schreef op maandag 16 september 2013 @ 08:15:
Over preorders, ik had voor. Bf3 bij gamemania gedaan. Ik kom m de dag van release ophalen en zonder wachtrij. Of je moet wel heel wanhopig zijn door urenlang te wachten bij een nachtopening. Dat vind ik
Vanavond ga ik ook naar een nachtopening,is toch maar 3 minuten lopen voor mij.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Helaasw4rguy schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:46:
[...]
Kan echt pas na de aangegeven tijd. De pakketjes worden aan het einde van de rit bij de AH geleverd, niet eerder...
Ging er vanuit dat leveringen naar bedrijven eerder zouden worden bezorgd.
Nu maar even wachten op een status verandering met tijdsindicatie.
[ Voor 9% gewijzigd door nielsn op 16-09-2013 09:50 ]
Meeste bedrijven sturen pas eind van de dag de melding dat het verzonden is. Dus ik zou me geen zorgen makenHjsurk schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:47:
Iemand enig idee wanneer GTA V bij Dixons wordt verzonden?
No signature required.
Ik heb hem uiteindelijk toch ook maar ge preordered bij de MM vanochtend.... ik neem aan dat ik hem nu vannacht gewoon kan ophalen?
Anders ga ik het GTA style morgen avond ophalen, vol met bestelbus in het pand rijden. Who's with me? (not srs)
Vanacht heb ik m'n pre-order van de PSN store binnen gehengeld. Game staat nu klaar op 2 PS3 systemen. Kost wel wat centen meer jammer genoeg, maar met 2 PS3's in huis is die prijs ook wel weer te verdedigen. ;-)
Weet iemand vanaf welk moment tie dan te spelen is? Na 12 uur vanacht neem ik aan?
Weet iemand vanaf welk moment tie dan te spelen is? Na 12 uur vanacht neem ik aan?
PSN: xpock Live: xspock
Ik heb GTA V besteld bij Mediamarkt op 13 sept.. Iemand enig idee wanneer ik de game kan verwachten?
Ik meen gelezen te hebben dat pre-orders niet bij de nachtelijke opening opgehaald konden worden.dennisroo schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:50:
Ik heb hem uiteindelijk toch ook maar ge preordered bij de MM vanochtend.... ik neem aan dat ik hem nu vannacht gewoon kan ophalen?
Heb je via de webshop ge-preordered?
Edit:
van de website
Grand Theft Auto V Nacht-verkoop
Kom naar de nacht-verkoop bij een van de deelnemende Media Markt vestigingen en koop Grand Theft Auto V op het eerste moment van uitgave.
Datum: Maandag 16 september
Tijd: 23:59
Online pre-orders kunnen niet tijdens de nachtopening worden opgehaald.
[ Voor 30% gewijzigd door maussert op 16-09-2013 09:55 ]
Oké, gelukkig! Om het uur maar even refreshenM3rcury schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:49:
[...]
Meeste bedrijven sturen pas eind van de dag de melding dat het verzonden is. Dus ik zou me geen zorgen maken
Media Markt Eindhoven bevestigd zojuist dat ze bij de nachtopening ook de SE versie verkopen, adviseren alleen wel op tijd te zijn zodat je hem niet misloopt.
Hmm, twijfel nu toch wel zwaar om te gaan of Dixons af te wachten.
Hmm, twijfel nu toch wel zwaar om te gaan of Dixons af te wachten.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
BIJNABIJNABIJNABIJNABIJNABIJNABIJNABIJNABIJNABIJNABIJNABIJNABIJNABIJNABIJNABIJNABIJNABIJNABIJNA
Hmm.....das me net ff te laat.green-tea schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:51:
01:00 to be exact!
Morgenavond dan maar aan de slag.
PSN: xpock Live: xspock
De graphics vallen mij erg mee
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Sterker nog, vorige keer dat ik een pre-order bij dixons had besteld kreeg ik pas om 00:10 (dag van release) een bericht dat hij verzonden was.Hjsurk schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:52:
[...]
Oké, gelukkig! Om het uur maar even refreshen
No signature required.
Waarom pre-ordert iedereen hem eigenlijk. Hij is nu al bij een aantal winkels te halen, en je kan toch pas morgen spelen.
Alleen om de prijs? of om de Blimp?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ja, dit heb ik al meegemaakt bij Coolblue. Wist echter niet dat het bij Dixons ook zo laat doorging.M3rcury schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:56:
[...]
Sterker nog, vorige keer dat ik een pre-order bij dixons had besteld kreeg ik pas om 00:10 (dag van release) een bericht dat hij verzonden was.
Beide, als Media Markt bij de nachtopening ook de Blimp levert ben ik om en ga ik hem vannacht daar nog halen.Damian schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:57:
Waarom pre-ordert iedereen hem eigenlijk. Hij is nu al bij een aantal winkels te halen, en je kan toch pas morgen spelen.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Verwijderd
Om er zeker van te zijn dat je het spel op tijd hebt! Waar is die nu al te halen? Ga ik direct naar de winkel!Damian schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:57:
Om het feit dat bij veel winkels/webshops nu al wordt gezegd dat zij de game pas weer begin Oktober kunnen leveren, veel van ons zijn dit voor door een pre-order te plaatsen die niks meer kost.Damian schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:57:
Mij ook, verraste me nog behoorlijk om te zien dat de oude hardware dit allemaal aankan.
Ben ik hier de enige die die blimp niet zo bijzonder vind
?
Jongeh, 't is een blimp!LuukwaHD schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:01:
Ben ik hier de enige die die blimp niet zo bijzonder vind?
[ Voor 7% gewijzigd door w4rguy op 16-09-2013 10:02 ]
Ik heb GTA V besteld bij Mediamarkt op 13 september.. Iemand enig idee wanneer de game verstuurd zal worden en of het nog op voorraad is?
ik gok op volgende maandSuren01 schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:01:
Ik heb GTA V besteld bij Mediamarkt op 13 september.. Iemand enig idee wanneer de game verstuurd zal worden en of het nog op voorraad is?
Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch