Omdat ik er nu 44 euro voor betaald heb en toch pas komend weekend kan spelen.Damian schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:57:
Waarom pre-ordert iedereen hem eigenlijk. Hij is nu al bij een aantal winkels te halen, en je kan toch pas morgen spelen.
Alleen om de prijs? of om de Blimp?
dat vroeg je om 9.52 ook alSuren01 schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:01:
Ik heb GTA V besteld bij Mediamarkt op 13 september.. Iemand enig idee wanneer de game verstuurd zal worden en of het nog op voorraad is?

via de webshop jamaussert schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:52:
[...]
Ik meen gelezen te hebben dat pre-orders niet bij de nachtelijke opening opgehaald konden worden.
Heb je via de webshop ge-preordered?
Edit:
van de website
[...]
Hmm afwachten maar..Sefaex schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:43:
[...]
Ik ook niet...
Ik heb helemaal geen mail van Wehkamp ontvangen.
In mijn account staat wel dat ze tussen 9 en 3 langskomen. Maar normaal gesproken krijg ik ook een verzendbevestiging.
Ach ja, als ik morgen GTA van Wehkamp niet binnen krijg...
Ga ik in de avond naar de Mediamarkt.
1 ding is zeker.... Morgenavond speel ik non-stop GTA 5...
Welke bezorger gebruikt Wehkamp eigenlijk? En ik neem aan dat t gewoon door de brievenbus gaat?
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Het is echt werkelijk niet normaal hoeveel mensen deze game bezighoudt. Gister in mijn elftal meer als de helft, en overal waar ik hier op mijn werk loop zie je desktopwallpapers of groepjes erover praten.
Ik zeg morgenvroeg een item bij rtl ontbijtnieuws.
Wehkamp gebruikt selektvracht. Als het in de brievenbus past mikken ze het er in.
Wehkamp gebruikt selektvracht. Als het in de brievenbus past mikken ze het er in.
[ Voor 14% gewijzigd door Vince22 op 16-09-2013 10:07 ]
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Svenderson schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:05:
[...]
Hmm afwachten maar..
Welke bezorger gebruikt Wehkamp eigenlijk? En ik neem aan dat t gewoon door de brievenbus gaat?
zal waarschijnlijk selektvracht zijn aangezien er een bezortijd wordt aangegeven.Southern Sun schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:25:
De status van mijn bestelling bij Wehkamp is veranderdMorgen tussen 11.00 en 15.00 wordt ie bezorgd als het goed is.
Selektvracht.Svenderson schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:05:
[...]
Hmm afwachten maar..
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Niet alleen het ontbijtnieuws. Vooral al die 'hippe' ochtendshows op de radio zullen het er wel over gaan hebben verwacht ik.Vince22 schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:06:
Het is echt werkelijk niet normaal hoeveel mensen deze game bezighoudt. Gister in mijn elftal meer als de helft, en overal waar ik hier op mijn werk loop zie je desktopwallpapers of groepjes erover praten.
Ik heb GTA V ook besteld bij de wehkamp maar ondanks dat ik de kortingscode van toen gebruikt heb staat er nu in de administratie dat ie 44 kost en niet 36,50 is dit bij meer van jullie het geval ?
Omdat ik een aantal maanden geleden maar €38,45 diende te betalenDamian schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:57:
Waarom pre-ordert iedereen hem eigenlijk. Hij is nu al bij een aantal winkels te halen, en je kan toch pas morgen spelen.
Alleen om de prijs? of om de Blimp?
Je moet hem in de winkel preorderen om je pre-order in de winkel op te halen tijdens de nachtrelease..
Je kan ook zonder pre-order naar de nachtrelease, en dan hopen dat ze m nog hebben..
Bij pre-order in de winkel kon ik gisteren zelfs nog de SE pre-orderen
Ik vrees áls het iets wordt, dat het zoiets gaat worden:Vince22 schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:06:
Blabla Grand Theft Auto Vijf . blabla Geweld .. blabla Ban deze game blabla
All-Round nerd | iRacing Profiel
Ik heb hem voor €38,45 besteld en bij mij staat ook sinds het beging €44,00. Maar goed in de mail staat duidelijk €38,45, dus ik maak mij niet druk.Batcompu schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:08:
Ik heb GTA V ook besteld bij de wehkamp maar ondanks dat ik de kortingscode van toen gebruikt heb staat er nu in de administratie dat ie 44 kost en niet 36,50 is dit bij meer van jullie het geval ?
thnx dan ga ik mij ook niet druk makenEnes_81 schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:11:
[...]
Ik heb hem voor €38,45 besteld en bij mij staat ook sinds het beging €44,00. Maar goed in de mail staat duidelijk €38,45, dus ik maak mij niet druk.
bij bol.com staat nu: Tijdelijk uitverkocht! Nieuwe levering verwacht eerste week oktober.
Ik neem aan dat dit geen gevolgen heeft voor mijn pre-order?
Ze gaan hier in Dubai (waar de game banned is...) in het zwarte circuit op het moment voor 100-200euro, ik heb gister arabieren €200 zien betalen onder de toonbank van een kleine gameshop.
Ik werk niet voor bol.com, daarom weet ik het antwoord als geen ander; het heeft geen effect op,je pre-order.servival7 schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:14:
bij bol.com staat nu: Tijdelijk uitverkocht! Nieuwe levering verwacht eerste week oktober.
Verwijderd
GTA V is het nieuwe goud?Zody schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:15:
Ze gaan hier in Dubai (waar de game banned is...) in het zwarte circuit op het moment voor 100-200euro, ik heb gister arabieren €200 zien betalen onder de toonbank van een kleine gameshop.

Nee, tenzij je besteld hebt toen dat er al stond.servival7 schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:14:
Ben benieuwd naar de reviews! En dan maak ik de beslissing om mn laatste game voor de huidige generatie te halen
Blijkbaar, ik had gister een deal met een mannetje voor €70 maar tegen de tijd dat ik er was om het om te halen moest hij er €100 voor hebben, niet normaal hoeveel mensen het er voor over hebben. Ik koop hem volgende week wel in Europa !
Ik wil je die review ook wel geven; Gewoon halen. Punt.Lekkerboeie86 schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:18:
Ben benieuwd naar de reviews! En dan maak ik de beslissing om mn laatste game voor de huidige generatie te halen
zolang bij je bestelstatus staat: wordt verwerkt en levering: op lanceerdatum moet er geen probleem zijn met je ordenNeyluzz schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:16:
[...]
Ik werk niet voor bol.com, daarom weet ik het antwoord als geen ander; het heeft geen effect op,je pre-order.
zet de redactie van tweakers de review om 16:00 ook online?
of hebben ze de game nog niet? \ of hebben ze de review nog niet klaar?
of hebben ze de game nog niet? \ of hebben ze de review nog niet klaar?
Mooi dan verwacht ik gewoon dat wanneer ik morgen uit mijn werk kom ik gewoon kan spelen.
Niet zo panieken jongens, heb een beetje vertrouwen.
Het zou je maar gebeuren dat je hem pas in oktober krijgt.LuukwaHD schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:21:
Niet zo panieken jongens, heb een beetje vertrouwen.

Dan kun je hem altijd nog downloaden via de psn store, al kost ie dan wel 70 euries.servival7 schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:22:
[...]
Het zou je maar gebeuren dat je hem pas in oktober krijgt.
Je kunt hem toch ook gewoon in winkel halen met nachtopening ofzo..
ik scoor hem hier bij media markt voor 47eu. (gewone editie). mocht deze op zijn heb ik hem alsnog gepreordered staan bij de gamemania en haal ik hem morgen op
mensen die hem al hebben of ook natuurlijk
gaan halen, speelse alvast!
ik scoor hem hier bij media markt voor 47eu. (gewone editie). mocht deze op zijn heb ik hem alsnog gepreordered staan bij de gamemania en haal ik hem morgen op
mensen die hem al hebben of ook natuurlijk
Mooi, avonddienst tot 23.00 in Groningen, daarna even naar de saturn op goed geluk.
Mocht dat op niets uitdraaien heb ik nog een pre-order bij de FRS om de volgende ochtend af te halen
Mocht dat op niets uitdraaien heb ik nog een pre-order bij de FRS om de volgende ochtend af te halen
Zojuist de Track & Trace code ontvangen van mijn PS3 GTA V Collectors Edition die ik 13 september 2013 nog heb kunnen bestellen (eerst mijn vroege preorder bij Saturn en daarna bij Mycom door de leverancier gecanceld).
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik heb ook avond dienst vanavond tot 00:00 en dan lekker meteen door naar de bart smit.. straks even checken of hij er daad werkelijk ook is.t!n0 schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:24:
Mooi, avonddienst tot 23.00 in Groningen, daarna even naar de saturn op goed geluk.
Net track & trace van mijn PS3 bestelling gekregen van Bart Smit, kan 'm morgen ophalen bij de winkel. Nu nog de T&T van mijn GTA V, bitches.
Hopelijk komt hij ook snel op de pc... :l
Dat mensen nu nog een PS3 nieuw kopen..
Over 2 maandjes mag mijne de deur uit als ik GTA V net zo grijs heb gespeeld als IV.
Al is dat bij IV niet zo moeilijk, want die heeft vanzichzelf al een grijze tint.
Over 2 maandjes mag mijne de deur uit als ik GTA V net zo grijs heb gespeeld als IV.
Al is dat bij IV niet zo moeilijk, want die heeft vanzichzelf al een grijze tint.
Ik hoop het niet.Dannhy schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:27:
Hopelijk komt hij ook snel op de pc... :l
[ Voor 41% gewijzigd door dutchgio op 16-09-2013 10:29 ]
Meeste mensen zeggen: totally worth itdutchgio schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:28:
Al is dat bij IV niet zo moeilijk.
[...]
Ik hoop het niet.
voor de mensen die de special edition nog willen hebben
http://www.bol.com/nl/p/g...edition/9200000014079608/
je krijgt hem alleen niet morgen, maar later...
http://www.bol.com/nl/p/g...edition/9200000014079608/
je krijgt hem alleen niet morgen, maar later...
Tja nu is het nog leuk maar volgend jaar of het jaar daarna zul je zien dat het tegenvalt als de meeste games alleen nog maar op de next-gen uitkomen.SpeedfreakR schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:29:
[...]
Meeste mensen zeggen: totally worth it
Ja idd, snap ik dus ook niet zo goed waarom je nu nog een PS3 zou kopen.dutchgio schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:28:
Al is dat bij IV niet zo moeilijk.
[...]
Ik hoop het niet.

Bij komt er ook een PS4, als ze tenminste weer op voorraad komen!
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Voor de mensen die nog een winkel zoeken met nachtopening:
http://www.budgetgaming.nl/news/2787.html
http://www.budgetgaming.nl/news/2787.html
Op Marktplaats gaan de PS3's voor dezelfde prijs als ik nu een nieuwe had gekocht (169,- met Wonderbook game en PS Move starterkit). Ik heb nog een 320gb 2,5" schijf liggen die ik er in kan doen en ga alleen GTA V en The Last of Us spelen, daarna verkoop ik 'm ook weer of geef ik 'm aan een maat van me.dutchgio schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:28:
Al is dat bij IV niet zo moeilijk, want die heeft vanzichzelf al een grijze tint.![]()
[...]
Ik hoop het niet.
PS2 heeft ook nog heel lang naast de PS3 gedraaid, en sommige mensen willen alleen GTA 5 spelen
Dan heb je voorlopig weinig aan je PS4.
Waarom niet, die dingen kosten niks meer, voor 160 euro heb ik de mijne kunnen kopen en je hebt een heleboel goeie games die niks meer kosten (uncharted series etc.) juist een goeie tijd om een ps3 te kopen.Niek_1981 schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:30:
[...]
Ja idd, snap ik dus ook niet zo goed waarom je nu nog een PS3 zou kopen.
het is btw ook bekend dat de special edition NIET door de brievenbus past en dus met pakketpost verzonden zal worden
Ik hoop wat zekerheid te krijgen van de BS over de levering van de ps4; als ik dat heb kan in begin/midden november de ps3 de deur uit: inclusief 3 controllers, games, headset en dergelijke, en hoop ik een leuk bedrag voor te krijgen zodat de ps4 niet zo'n hele dure upgrade isBlaim schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:31:
[...]
Op Marktplaats gaan de PS3's voor dezelfde prijs als ik nu een nieuwe had gekocht (169,- met Wonderbook game en PS Move starterkit). Ik heb nog een 320gb 2,5" schijf liggen die ik er in kan doen en ga alleen GTA V en The Last of Us spelen, daarna verkoop ik 'm ook weer of geef ik 'm aan een maat van me.
Ik hoop alleen dat de vraag naar een ps3 er dan nog is..
GTA V overslaan kan ik niet en te lang zonder console ook niet, dus het zal pas november worden dat ie op marktplaats gaat, als ik weet dat ik sowieso een launch-ps4 heb.
Ik hoorde iets over de Intertoys in het centrum(?)...dialmformark schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:35:
Iemand al gehoord van shops in Amsterdam die nu al de game verkopen?
Gegroet!
Of ergens anders in Nederland?dialmformark schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:35:
Iemand al gehoord van shops in Amsterdam die nu al de game verkopen?
Ja oke, heb je gelijk in, laat ik het zo zeggen, ikzelf zou dat nooit doen.in2duhCore schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:33:
[...]
Waarom niet, die dingen kosten niks meer, voor 160 euro heb ik de mijne kunnen kopen en je hebt een heleboel goeie games die niks meer kosten (uncharted series etc.) juist een goeie tijd om een ps3 te kopen.
Verwijderd
Denk dat de vraag dan weer gaat stijgen. Mensen die met sinterklaas een 2de handse PS3 geven, denk dat de Blu-Ray speler ook wel zorgt dat de prijs niet te erg gaat zakken. 2de handse Xbox 360 (los) kost je tegenwoordig ook maar 60-70 piekdutchgio schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:34:
[...]
Ik hoop wat zekerheid te krijgen van de BS over de levering van de ps4; als ik dat heb kan in begin/midden november de ps3 de deur uit: inclusief 3 controllers, games, headset en dergelijke, en hoop ik een leuk bedrag voor te krijgen zodat de ps4 niet zo'n hele dure upgrade is
Ik hoop alleen dat de vraag naar een ps3 er dan nog is..
GTA V overslaan kan ik niet en te lang zonder console ook niet, dus het zal pas november worden dat ie op marktplaats gaat, als ik weet dat ik sowieso een launch-ps4 heb.
Ah ok. Bij Dixons staat nog steeds in behandeling bij mij. Pre order van eind mei op de se. Is tot nu toe altijd goed gegaan maar het zal me toch niet nu met dit spel fout gaan O.o Hoop op een mail met t&t vanavond / vannacht
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Die aan de Heiligeweg? Zo maar even kijken denk ik..Decennia schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:35:
[...]
Ik hoorde iets over de Intertoys in het centrum(?)...
Zo jaloers op de mensen die nu al kunnen spelen, kan bijna niet wachten
Iemand zei eerder dat op de nachtelijk release bij mediamarkt de mensen die hebben gepreordert niet kunnen ophalen. Dat is onjuist! Mij werd verteld juist dat er een speciale rij is voor de preorders en jijzelf dus gegarandeerd 1 krijgt die je kan ophalen bij de infobalie;)
Iemand zei eerder dat op de nachtelijk release bij mediamarkt de mensen die hebben gepreordert niet kunnen ophalen. Dat is onjuist! Mij werd verteld juist dat er een speciale rij is voor de preorders en jijzelf dus gegarandeerd 1 krijgt die je kan ophalen bij de infobalie;)
Als je hem in de winkel pre-ordered, dan wel ja.RRCreations schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:39:
Zo jaloers op de mensen die nu al kunnen spelen, kan bijna niet wachten
Als je hem in de webshop pre-ordered heb je dikke pech. Staat duidelijk aangegeven in de folders en op internet.
Gelijk hebben ze. Sorry hoor maar vind dat zo nep van ze dat ze niet gewoon even 2 dagen wachten. Voelt toch veel fijner als je wacht tot het "mag".
Niet meer dan terecht lijkt mij dat ze dit onderzoeken.
Verwijderd
Ga ook zo even kijken! Laat jullie wel weten.dialmformark schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:37:
[...]
Die aan de Heiligeweg? Zo maar even kijken denk ik..
Word morgen een lange dag wachten
.

Hopelijk word dat tijdvlak nog wat verkleint wanneer PostNL het pakketje daadwerkelijk heeft
.

Hopelijk word dat tijdvlak nog wat verkleint wanneer PostNL het pakketje daadwerkelijk heeft
[ Voor 27% gewijzigd door lochpatje op 16-09-2013 10:49 ]
Ah kak .. zie net dat ik een borrel heb van 17:00 tot 19:00 met alle stagemedewerkers in het bedrijf waar ik stage loop. De gamemania waar ik wilde kijken sluit om 19:00 ...
Verwijderd
Hadden ze het spel al in maart moeten uitbrengen.Ps3-Opt1fl3x schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:40:
Gelijk hebben ze. Sorry hoor maar vind dat zo nep van ze dat ze niet gewoon even 2 dagen wachten. Voelt toch veel fijner als je wacht tot het "mag".
Ach, die zal hem toch nog niet hebben waarschijnlijk. Anders borrel je lekker door en ga je om 24.00 nog eensw4rguy schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:48:
Ah kak .. zie net dat ik een borrel heb van 17:00 tot 19:00 met alle stagemedewerkers in het bedrijf waar ik stage loop. De gamemania waar ik wilde kijken sluit om 19:00 ...
Dan kan ik niet meer thuis komen, OV rijdt dan niet meer naar de plaats waar ik woonMartinspire schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:50:
[...]
Ach, die zal hem toch nog niet hebben waarschijnlijk. Anders borrel je lekker door en ga je om 24.00 nog eens
Ga je kwartiertje eerder weg, zal vast wel mogen (:
Oeps, dan maar hopen dat vriendinlief of dochterlief thuis zijn morgen of dat de bezorger na 17:30 langs komt....BenjaminvSoest schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:33:
het is btw ook bekend dat de special edition NIET door de brievenbus past en dus met pakketpost verzonden zal worden
Staat ook in mijn planningLuukwaHD schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:52:
Ga je kwartiertje eerder weg, zal vast wel mogen (:
Vanavond naar de nachtopening bij Game Mania met 2 maatjes.
Zal wel lekker druk zijn!
Zal wel lekker druk zijn!
Ik heb 27 augustus besteld. Bij mij ook deze Orderstatus: Product besteld - Wachten op levering (bij all4games trouwens, niet bol.com)bram1984 schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:33:
[...]
Wanneer heb je besteld? Ik heb daar ook besteld, maar kreeg donderdag een mail dat ze onvoldoende binnen zouden krijgen. Gelijk geannuleerd.
Iemand al gezien dat de status op Bol veranderd is?
Onder klantenservice staat trouwens dit (bij all4games):
maandag telefonisch gesloten i.v.m. de verwerking en verzending van GTA 5
[ Voor 17% gewijzigd door SL65 op 16-09-2013 11:03 ]
Verwijderd
Waarom is dat?BenjaminvSoest schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:33:
Op internet staan deze maten:
Special Edition: 13.8 cm x 2.2 cm x 19.2 cm – approx. weight is 260 grams
Collector's Edition (rigid box): 24.1 cm x 18.7 cm x 29.9 cm - approx. weight is 2.04 Kg
En voor een brievenbus gelden dit maximumformaat: 38 x 26,5 x 3,2 cm
Ik heb mijn SE besteld bij Bol.com op 28/06 en bij mijn order staat net hetzelfde.SL65 schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:55:
[...]
Ik heb 27 augustus besteld. Bij mij ook deze Orderstatus: Product besteld - Wachten op levering
PSN: Wippie1880
Ik heb 'm afgelopen weekend besteld bij Gamemania.. Levering morgen in de loop van de dag (volgens de mederwerker kregen ze op dinsdag al weer de nieuwe batch binnen voor PS3) of woensdag...
En komtie niet.. komtie niet.. spelen we gewoon wat anders!
En komtie niet.. komtie niet.. spelen we gewoon wat anders!
PSN/XBOX : Murzeltje1976
je geeft zelf het antwoord al ;-)Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:57:
[...]
Waarom is dat?
Collector's Edition (rigid box): 24.1 cm x 18.7 cm x 29.9 cm - approx. weight is 2.04 Kg
Idd, als ik op youtube de filmpjes zie van de SE versie past deze zeker wel door de brievenbus.Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:57:
[...]
Waarom is dat?
Twijfel om vanavond naar de MM in rijswijk te gaan maar geen zin in gigantische druktes.
Egh dillema's. Loop gewoon stage dus als ik naar een midnight launch zou gaan, ben ik de volgende dag wel weer echt dood moe... Then again... GTA V!!!
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Lel schoolThE_OwNeR schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:02:
Egh dillema's. Loop gewoon stage dus als ik naar een midnight launch zou gaan, ben ik de volgende dag wel weer echt dood moe... Then again... GTA V!!!
Probeer maar eens morgen post

Bakje bier meeAMARONE schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:01:
Twijfel om vanavond naar de MM in rijswijk te gaan maar geen zin in gigantische druktes.
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
26 augustus besteld bij all4games, Orderstatus: Wacht op release datumSL65 schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:55:
[...]
Ik heb 27 augustus besteld. Bij mij ook deze Orderstatus: Product besteld - Wachten op levering (bij all4games trouwens, niet bol.com)
edit: PS3 versie

Ik wil je hier wel bier uit zien drinken!
Pèrfect
Kun je direct een vetlaag aanleggen tegen de kater
Kun je direct een vetlaag aanleggen tegen de kater
w4rguy schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:05:
[...]
[afbeelding]
Ik wil je hier wel bier uit zien drinken!
En dan door de lange rij jezelf tam drinken en niet meer kunnen pinnen als je eenmaal binnen bent
[ Voor 33% gewijzigd door AMARONE op 16-09-2013 11:08 ]
Verwijderd
Nope, nog niet -.-"Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:42:
[...]
Ga ook zo even kijken! Laat jullie wel weten.
Oh als het zo werd bedoeld lijkt het me niet meer dan logischGamezMaster schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:40:
[...]
Als je hem in de winkel pre-ordered, dan wel ja.
Als je hem in de webshop pre-ordered heb je dikke pech. Staat duidelijk aangegeven in de folders en op internet.
Coolblue/consoleshop is ook aan het inpakken gegaan: Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden

[ Voor 6% gewijzigd door DerOllie op 16-09-2013 11:10 ]
www.youtube.com/DerOllie
Winkels gaan hier pas 12 uur
open vandaag dus kan nog niet even gluren bij de Intertoys.
ik zou er maar niet te hard op rekenen dat hij ook daadwerkelijk te halen is vandaag hoor ;-)AMARONE schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:10:
Winkels gaan hier pas 12 uuropen vandaag dus kan nog niet even gluren bij de Intertoys.
Hier 13 uurAMARONE schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:10:
Winkels gaan hier pas 12 uuropen vandaag dus kan nog niet even gluren bij de Intertoys.
Hier zijn ze afgespannen in de Bart Smit zei een kameraad tegen mij 
HUZZAH teasing a la Belgie
Nja, werk bij de Makro dus trek hem daar alvast uit de doos denk ik.dennisroo schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:11:
[...]
ik zou er maar niet te hard op rekenen dat hij ook daadwerkelijk te halen is vandaag hoor ;-)
ik snap em niet...yzx schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:12:
Hier zijn ze afgespannen in de Bart Smit zei een kameraad tegen mij

Heb 'm besteld bij de Wehkamp op 16 mei. Heb nog geen bericht gehad over een evt. verzending dus ik ben benieuwd. Hoop van harte dat ik 'm ook gewoon morgen heb.
Vandaag om 16:00 de IGN review. Wat denken jullie, 10/10?
Ik zal helaas nog even moeten wachten omdat ik pas 4 september bij Dixons gepreordered heb
Ik zal helaas nog even moeten wachten omdat ik pas 4 september bij Dixons gepreordered heb
Net mailtje binnen van Gamesync dat ie verzonden is. Morgen uit mijn werk snel pizza halen en dan de brievenbus plunderen!
Pizza halen? Die laat ik lekker bezorgen terwijl ik zit te gamenChillco schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:14:
Net mailtje binnen van Gamesync dat ie verzonden is. Morgen uit mijn werk snel pizza halen en dan de brievenbus plunderen!
Ga gewoon vanavond om 00:00 of morgen bij wat winkels langs. De ervaring leert dat er normaal gesproken ook best wat exemplaren zijn die gewoon vrij verkocht worden.Sandrr schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:13:
Vandaag om 16:00 de IGN review. Wat denken jullie, 10/10?
Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch