Maandag verschijnen de eerste reviews van GTA VLekkerboeie86 schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:00:
is er al ergens een review te lezen of iets dergelijks? Ben wel erg benieuwd wat mensen ervan vinden. Uiteraard is het spel nog niet uit, maar komt best wel eens voor dat er al een uitgebreid verslag is..
Ik kan mij nog alleen de reclames van GTA IV op de tv herinneren.dutchgio schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:58:
Zo leuk he, iedereen die zegt/vraagt: "bij de launch van GTA IV""
Weet je hoelang geleden dat is?!
Niet representatief voor de launch van GTA V" nu de playerbase van de ps3/xbox velen malen groter is.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Vrij laag ben ik bang, want anders gaat iedereen hem al maandag halen en hebben ze voor niks een nachtrelease. Ze kunnen ook een boete krijgen btw.Lekkerboeie86 schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:00:
is er al ergens een review te lezen of iets dergelijks? Ben wel erg benieuwd wat mensen ervan vinden. Uiteraard is het spel nog niet uit, maar komt best wel eens voor dat er al een uitgebreid verslag is..
Volgens mij zit er een embargo op de reviews. Van Gametrailers weer ik dat ze hem maandagochtend online gooien dus ergens in de avond voor ons Nederlanders. Zal wel hetzelfde zijn op veel andere websites.Lekkerboeie86 schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:00:
Ik geloof dat ze vanaf morgenmiddag 16u geplaatst mogen wordenLekkerboeie86 schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:00:
hahahaha magic mike is aan touren .. is ze schoffel met 10 politie auto achter hem aan..
Ik zag gisteren trouwens een post ergens op een forum (weet zo niet meer waar en kan het zo 1 2 3 niet terugvinden) waar ze de beelden van nu vergeleken met de beelden van de eerste trailers. Zo lieten ze een stukje uit een trailer zien van de bergen. Ongelooflijk gedetailleerd, scherpe textures, enorm veel bomen en struikjes. Datzelfde stukje ziet er nu veel minder scherp uit en met heel veel minder begroeiing. Ook andere delen waren aanzienlijk verlaagd qua graphics. Er gaan geruchten dat de eerste paar trailers dan ook gemaakt zijn op basis van PC/Nextgen-beelden. Klonk wel aannemelijk
Als je dan toch al weet dat er een nextgen-versie komt kun je dat maar beter als basis houden en de graphics omlaag brengen voor de huidige consoles.
Thanks, Dames en Heren ik ga me bed opzoeken mijn wekker gaat weer om 05:00 en moet toch een beetje fit zijn voor morgen nacht, al zullen die biertjes van vandaag niet zo slim zijn geweest

Iemand een andere goeie stream? Magic Mike kapt er mee
Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.
mike is out!
Iphone 5 -- eerste Iphone
niemand een idee over de gamemania utrecht HC ?
All-Round nerd | iRacing Profiel
Dit had ik als eerste al geroepen op GoT na het uitbrengen van de trailers.. Toen werd ik voor gek verklaard door een aantal tweakertjesSomerenV schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:04:
Ik zag gisteren trouwens een post ergens op een forum (weet zo niet meer waar en kan het zo 1 2 3 niet terugvinden) waar ze de beelden van nu vergeleken met de beelden van de eerste trailers. Zo lieten ze een stukje uit een trailer zien van de bergen. Ongelooflijk gedetailleerd, scherpe textures, enorm veel bomen en struikjes. Datzelfde stukje ziet er nu veel minder scherp uit en met heel veel minder begroeiing. Ook andere delen waren aanzienlijk verlaagd qua graphics. Er gaan geruchten dat de eerste paar trailers dan ook gemaakt zijn op basis van PC/Nextgen-beelden. Klonk wel aannemelijkAls je dan toch al weet dat er een nextgen-versie komt kun je dat maar beter als basis houden en de graphics omlaag brengen voor de huidige consoles.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Hij doet voorkomen dat hij helemaal stopt met streamen, of sluit hij wel vaker zo af?!
Je zou eigenlijk voor de lancering van elke game zo'n paar dagen streams moeten hebben; dan weet je zeker of je m moet halen of niet. Bij GTA V is het puur interesse en benieuwdheid, doe zou ok sowiezo toch al halen.
Je zou eigenlijk voor de lancering van elke game zo'n paar dagen streams moeten hebben; dan weet je zeker of je m moet halen of niet. Bij GTA V is het puur interesse en benieuwdheid, doe zou ok sowiezo toch al halen.
[ Voor 56% gewijzigd door dutchgio op 15-09-2013 22:10 ]
[quote]wjjkoevoets schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:07:
[/qu
http://www.reddit.com/r/G...thread_updated_regularly/
[/qu
Check even de afgelopen twee/drie pagina's voor een antwoord.wjjkoevoets schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:07:
Of je kijken naar Mouse_NL z'n link
Niemand kan in de toekomst kijken.w4rguy schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:08:
niemand een idee over de gamemania utrecht HC ?
[ Voor 5% gewijzigd door SomerenV op 15-09-2013 22:10 ]
Ik bedoelde het meer als in, of iemand al eerder een game bij dat filiaal had gehaald voor de releaseSomerenV schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:09:
Niemand kan in de toekomst kijken.
Tkx!Mouse_NL schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:08:
[quote]wjjkoevoets schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:07:
[/qu
Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.
Helaas doen de meeste van stream die op reddti staan allemaal missies
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Kun je niemand voor je laten gaan tijdens de nachtrelease? Ik acht de kans klein dat je GTA V al vóór de release mee gaat krijgen omdat je 's nachts niet kanw4rguy schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:10:
[...]
Ik bedoelde het meer als in, of iemand al eerder een game bij dat filiaal had gehaald voor de release

Krijg net de wekelijkse shitload aan reclamefolders naar binnen gegooid:
Bij MediaMarkt normale versie € 47, SE € 69. Nachtverkoop vanaf 0:00 bij de 3 vestigingen van MM in R'dam, on-line pre-orders zijn niet af te halen tijdens nachtopening. Staat ook bij dat je het spel niet meekrijgt als je te jong bent (in hoeverre ze er daadwerkelijk op letten zal ook van het aanwezige personeel afhangen).
Bij Bart Smit normale versie € 52,99, SE € 72,99. Voor SE geldt op=op. Nachtverkoop vanaf 0:00 bij een groot aantal vestigingen, geopend vanaf 23:55.
Reserveerders krijgen een € 5 kadokaart. En alle eerste kopers krijgen de Atomic Blimp DLC (dus niet alleen pre-orders, maar er zal wel gelden op=op).
Meeste zal al wel bekend zijn, dus wellicht ten overvloede, maar toch...
Bij MediaMarkt normale versie € 47, SE € 69. Nachtverkoop vanaf 0:00 bij de 3 vestigingen van MM in R'dam, on-line pre-orders zijn niet af te halen tijdens nachtopening. Staat ook bij dat je het spel niet meekrijgt als je te jong bent (in hoeverre ze er daadwerkelijk op letten zal ook van het aanwezige personeel afhangen).
Bij Bart Smit normale versie € 52,99, SE € 72,99. Voor SE geldt op=op. Nachtverkoop vanaf 0:00 bij een groot aantal vestigingen, geopend vanaf 23:55.
Reserveerders krijgen een € 5 kadokaart. En alle eerste kopers krijgen de Atomic Blimp DLC (dus niet alleen pre-orders, maar er zal wel gelden op=op).
Meeste zal al wel bekend zijn, dus wellicht ten overvloede, maar toch...
nja ik kan dinsdagochtend zelf langs de winkel maar als ik hem maandag al heb is dat sowieso beter natuurlijk. Alleen al het installeren zou schelenSomerenV schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:11:
[...]
Kun je niemand voor je laten gaan tijdens de nachtrelease? Ik acht de kans klein dat je GTA V al vóór de release mee gaat krijgen omdat je 's nachts niet kan
Grote kans dat dit inderdaad nextgen / pc graphics waren. Lijkt erop dat een nextgen versie niet uitgesloten is: http://www.psx-sense.nl/1...-v-suggereren-ps4-versie/SomerenV schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:04:
Ik zag gisteren trouwens een post ergens op een forum (weet zo niet meer waar en kan het zo 1 2 3 niet terugvinden) waar ze de beelden van nu vergeleken met de beelden van de eerste trailers. Zo lieten ze een stukje uit een trailer zien van de bergen. Ongelooflijk gedetailleerd, scherpe textures, enorm veel bomen en struikjes. Datzelfde stukje ziet er nu veel minder scherp uit en met heel veel minder begroeiing. Ook andere delen waren aanzienlijk verlaagd qua graphics. Er gaan geruchten dat de eerste paar trailers dan ook gemaakt zijn op basis van PC/Nextgen-beelden. Klonk wel aannemelijkAls je dan toch al weet dat er een nextgen-versie komt kun je dat maar beter als basis houden en de graphics omlaag brengen voor de huidige consoles.
Ik zie dat er 2 streamers zijn die al klaar zijn met de game ........ de laatste keer dat ik dit had was met TR.
Die had ik zo vroeg gekregen dat ik hem af had voor de launch!
Die had ik zo vroeg gekregen dat ik hem af had voor de launch!
Je hebt al 2 jaar gewacht, die een/twee extra dagen die je moet wachten kunnen daar dan toch ook wel bij?w4rguy schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:11:
[...]
nja ik kan dinsdagochtend zelf langs de winkel maar als ik hem maandag al heb is dat sowieso beter natuurlijk. Alleen al het installeren zou schelen
Dat is net als je verjaardag, de laatste dagen voelen als een eeuwigheid!SomerenV schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:14:
[...]
Je hebt al 2 jaar gewacht, die een/twee extra dagen die je moet wachten kunnen daar dan toch ook wel bij?Ben maar blij dat je op een console kunt spelen. Ik mag nog een goede 6 maanden wachten (afgaande op eerdere PC-releases).

2 DAGERNWIAEFAF NWAENAEAN 2 DAGEN
MINDER ZELFS 1 dag
MINDER ZELFS 1 dag
Say wut?!Ps3-Opt1fl3x schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:17:
MINDER ZELFS 1 dag

Zo ja vandaag voelde ook echt als een eeuwigheidw4rguy schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:16:
[...]
Dat is net als je verjaardag, de laatste dagen voelen als een eeuwigheid!
[ Voor 40% gewijzigd door lochpatje op 15-09-2013 22:18 ]
iemand nieuwe stream?
nog 1 Dag 1 Uur en 39 MinutenPs3-Opt1fl3x schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:17:
MINDER ZELFS 1 dag
:)
Ik ga ook naar Saturn AmersfoortRedHat schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:48:
Ik ga morgenavond naar Saturn Amersfoort. Nog meer mensen? Heb geen pre-order, maar dat zal wel loslopen
Een vriend gaat mee en zelfs mijn vrouw wilde wel eens kijken
Ik ga waarschijnlijk ook bij de Saturn kijken of het lukt
Lees eens wat posts, dat nieuws is al zoooo vaak gepost..
39

Grote kans dat de ps3/xbox versie gewoon een snelle release is met kut graphics om de verkoop te doen stijgen, als dan iedereen overgaat naar de ps4/nieuwe xbox kopen heel veel mensen toch weer gta 5 op hun nieuwe console.
Als je savegame mee kan vind ik dat prima.Scrtz schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:32:
Grote kans dat de ps3/xbox versie gewoon een snelle release is met kut graphics om de verkoop te doen stijgen, als dan iedereen overgaat naar de ps4/nieuwe xbox kopen heel veel mensen toch weer gta 5 op hun nieuwe console.
Gisteravond al gehoord, dat XML'etje

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Als ik straks de PS3 versie heb uitgespeeld, dan zie ik niet echt nut en noodzaak meer in om de PS4 versie voor de volledige prijs te gaan kopen. Dan zou ik The Complete Edition wel voor de PS4 halen, als deze onder € 25,00 was geworden, om de extra missie te doen op de PS4. Ik denk dat velen met mij er ook zo over denken.Scrtz schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:32:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
parkeren is daar zo kut, ik haal em wel in breda waar ik dan vandaan komRedHat schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:48:
Ik ga morgenavond naar Saturn Amersfoort. Nog meer mensen? Heb geen pre-order, maar dat zal wel loslopen
Yup, die 2 consoles hebben al een zeer grote userbase en dan heb je dus meteen leuke verkoop cijfers.Scrtz schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:32:
Als ze hem vlak na de release van de nieuwe consoles op de markt gooien dan is de userbase flink lager en zullen de verkoop cijfers dus ook een flink stuk lager liggen dan nu het geval zal zijn.
En dan zullen er altijd wel van die idioten zijn die zeggen dat de verkoop vies tegenvalt vergeleken met GTA4 en dat daarom deze GTA minder goed is.
Daarnaast stond vandaag een artikel op de FP waarom gezegd werd dat er nog flink gewerkt moet worden aan de drivers van de 2 nieuwe consoles.
Dus ik denk dat Rockstar sowieso een tijdje wacht tot die drivers in orde zijn zodat ze zoveel mogelijk uit de nieuwe consoles kan halen.
Sinda 3 maanden vrijgezel na een relatie van ruim 10 jaar. Anders had ik van de vrouw niet gemogen als ik de volgende dag moet werken. Nu gewoon maandag ff slapen na het werk, dan nachtopening en gamen tot ik weer naar mijn werk moetDongersmooi schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:24:
[...]
Ik ga ook naar Saturn Amersfoort![]()
Een vriend gaat mee en zelfs mijn vrouw wilde wel eens kijken![]()
Ben daar nog nooit geweest. Woon zelf in Nijkerk, maar wel tegen Vathorst aan.Maegrim schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:35:
[...]
parkeren is daar zo kut, ik haal em wel in breda waar ik dan vandaan kom
14 jaar lid, en dan dubbelposten

[ Voor 6% gewijzigd door RedHat op 15-09-2013 22:38 ]
Heb ik nooit last vaan gehad dat de vrouw het bepaald (ze heeft er rekening mee te houden) .... sorry in deze tijd moet het kunnen.RedHat schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:37:
[...]
Sinda 3 maanden vrijgezel na een relatie van ruim 10 jaar. Anders had ik van de vrouw niet gemogen als ik de volgende dag moet werken. Nu gewoon maandag ff slapen na het werk, dan nachtopening en gamen tot ik weer naar mijn werk moet
- kroeg te duur
- uitgaan te duur
- bioscoop te duur
- buiten de deur naaien te duur
Dus binnenshuis gamen ..... dat is tenminste goedkoop en kan ze niet klagen dat je weg bent!
Voor de donkere dagen staat het volgende:
- GTA V
- AC BF
- Watch Dogs
- Kill Zone SF
- PS 4
Ben blij dat mijn vriendin er geen problemen mee heeft ..... zij speelt haar Candy Crush en ik mijn console games!
[ Voor 9% gewijzigd door Mouse_NL op 15-09-2013 22:45 ]
Ik speel nu GTA IV nog met plezier, dus als ik op 29 november een PS4 weet te bemachtigen is de kans groot dat ik GTA V ook nog haal, naast de mooie line-up met battlefield 4, fifa 14, watch_dogs enzovoorts, dus wellicht is er later in het jaar nog plek voor GTA V.
Met die planning is GTA V mijn laatste game die ik haal voor de ps3, maar het kan zo anders lopen.
Zeker van een launch-ps4 ben ik nog niet..
Met die planning is GTA V mijn laatste game die ik haal voor de ps3, maar het kan zo anders lopen.
Zeker van een launch-ps4 ben ik nog niet..
Ik lees op Twitter dat het volledige spel te downloaden is via PSN wegens een fout, klopt vast niet, maar ik dacht ik vraag het even na
Gegroet!
Ja je kan het spel al downloaden via PSN, nadat je betaald hebt
39
Ik dacht al haha.Fietsbel schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:45:
Ergens een Magic Mike stream trouwens?
Gegroet!
Voor 70 euro stelletje oplichters .......... mensen ga morgen naar de launch of anders naar de gewone winkel ...... scheelt all snel 23 euro!Fietsbel schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:45:
Zijn er mensen die naar de nachtopening gaan, of eerder zoiets gedaan hebben? Kan me niet echt een voorstelling maken van hoe druk het zal zijn.. of er een rij staat uberhaupt, of dat je gewoon 5 min na 12en door kan lopen zeg maar
Nope, die is er mee gestopt voor vandaag.Decennia schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:46:
[...]
Ik dacht al haha.
Ergens een Magic Mike stream trouwens?
Oh wat raar. Ik kan gewoon kijken via die link! Zie inderdaad als ik er nog eens op klik voor een ander tablat dat die het niet doet...
Klopt wordt de site plat gegooid ...... ik kijk strax wel even .... morgen lange dag tot 24:00 uur!
Als je ergens niet heen mocht van je vriendin/vrouw deed je het wel verkeerd hoor. Misschien maar beter zo.RedHat schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:37:
[...]
Sinda 3 maanden vrijgezel na een relatie van ruim 10 jaar. Anders had ik van de vrouw niet gemogen als ik de volgende dag moet werken. Nu gewoon maandag ff slapen na het werk, dan nachtopening en gamen tot ik weer naar mijn werk moet
Mijn vriendin mag me van alles adviseren maar verbieden gaat hem ecjt niet worden.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hehe iemand op een stream heeft hem net uitgespeeld 
Klikte een stream aan en toen zag ik gelijk de aftiteling.
[ Voor 35% gewijzigd door SidewalkSuper op 15-09-2013 22:55 ]
Die moet haast wel fulltime bezig geweest zijn de afgelopen 3 a 4 dagen. Uitspelen red je namelijk niet met 3 a 4 uurtjes per dag gamenSidewalkSuper schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:55:
Hehe iemand op een stream heeft hem net uitgespeeld
Ik heb m sinds vrijdag.. en zeker al 10 uurtjes gespeeld. zit nu op 19,6 %Arwintju schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:57:
[...]
Die moet haast wel fulltime bezig geweest zijn de afgelopen 3 a 4 dagen. Uitspelen red je namelijk niet met 3 a 4 uurtjes per dag gamen
Natuurlijk ook een beetje gefree-roamed.
Dus ik denk dat die gast nog niet geslapen heeft... haha
:)
gelukkig heb ik hem afgezetSidewalkSuper schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:59:
Geen idee hoe lang ie heeft gespeeld.
Dit was de url http://hashd.tv/gta5 Aftiteling loopt nog
Gegroet!
haha dat zal idd wel niet. Maar ik denk ook dattie niet veel gefree-roamed heeft hoorDutchGamer schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:00:
[...]
Ik heb m sinds vrijdag.. en zeker al 10 uurtjes gespeeld. zit nu op 19,6 %
Natuurlijk ook een beetje gefree-roamed.
Dus ik denk dat die gast nog niet geslapen heeft... haha
Zó, ik heb zojuist even wat ruimte vrijgemaakt op de HDD van m'n Xbox 360. 18 vrije GBs schoon aan de haak voor GTA V.
Ik zit ook binnen no-time al op 7,nogwat%. Misschien 2/3 uur gespeeld ofzo. Maar ziet er wel tof uit, leuke missies ook.
Neem aan dat alle preorders direct vanaf t hoofdmagazijn verzonden worden, dan zouden we m dinsdag thuis mogen verwachten. Al ben ik er nog niet helemaal gerust op...troqdog schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:35:
[...]
De Filialen van Dixons krijgen ze dinsdag pas.
Ze waren nog niet aanwezig op het hoofdmagazijn op zaterdag, die krijgen ze daar morgen binnen.
Verwijderd
Je wil niet weten hoevaak je hier tegenkomt dat men van de vrouw iets niet mag....Donstil schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:54:
[...]
Als je ergens niet heen mocht van je vriendin/vrouw deed je het wel verkeerd hoor. Misschien maar beter zo.
Mijn vriendin mag me van alles adviseren maar verbieden gaat hem ecjt niet worden.
Zo lees je hier ook regelmatig dat men niet meerdere consoles in de woonkamer mag hebben staan.
Mijn partner heeft niets met games maar het zal haar aan haar reet roesten wat ik allemaal koop...(zolang ik maar lol heb).
Heb hier vijf consoles in de woonkamer staan maar (wel in een stijlvolle kast).
Je moet elkaar gewoon vrij laten en blij zijn dat ieder een hobby heeft.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2013 23:12 ]
Er sterven dagelijks zo'n 18.000 kinderen van de honger. Of je nou je nieuwe computerspelletje op Maandagnacht of Dinsdagmiddag of zelfs omg...OMFG op Woensdag!!!! pas hebt. Who gives a fuck! Je kan bijvoorbeeld de tijd doden met eten, en d'r potverdikke van genieten.
PSN: Oldzkoel
Wauw, dat is wel de grootste dooddoener die er is..power_user schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:15:
Er sterven dagelijks zo'n 18.000 kinderen van de honger. Of je nou je nieuwe computerspelletje op Maandagnacht of Dinsdagmiddag of zelfs omg...OMFG op Woensdag!!!! pas hebt. Who gives a fuck! Je kan bijvoorbeeld de tijd doden met eten, en d'r potverdikke van genieten.
power_user schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:15:
Ach die sterven ook als ik de game niet haal, zelfs als ik de 50,- van de game opstuur naar ze kunnen ze er niets mee.power_user schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:15:
Lijkt me dus totaal niet relevant voor dit topic.
Precies. Hoort ook bij samen leven.Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:10:
[...]
Je wil niet weten hoevaak je hier tegenkomt dat men van de vrouw iets niet mag....
Zo lees je hier ook regelmatig dat men niet meerdere consoles in de woonkamer mag hebben staan.
Mijn partner heeft niets met games maar het zal haar aan haar reet roesten wat ik allemaal koop...(zolang ik maar lol heb).
Heb hier vijf consoles in de woonkamer staan maar (wel in een stijlvolle kast).
Je moet elkaar gewoon vrij laten en blij zijn dat ieder een hobby heeft.
Verwijderd
Met de wetenschap van de betrekkelijkheid van het leven moet je er alles uithalen wat erin zit!power_user schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:15:
Is dat voor iemand een computerspel kopen midden in de nacht, dan moet ie dat vooral doen.
Niets uitstellen, van uitstel komt afstel!
Eens!power_user schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:15:
Ondertussen download ik hem wel via psn.
Ik kan het nu wel downloaden zonder te betalen btw.Decennia schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:44:
Ik lees op Twitter dat het volledige spel te downloaden is via PSN wegens een fout, klopt vast niet, maar ik dacht ik vraag het even na
Maar neem aan dat als ik voor morgen niet alsnog heb betaald, het dan niet speelbaar is..
PSN: fonsmeister
Je hebt de disc toch nodig om echt te spelen? De download is namelijk maar 18GB...cubuz schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:24:
[...]
Eens!
Ondertussen download ik hem wel via psn.
Gegroet!
@Donstil
Ik haal de game ook hoor, ben net zo 'hypocriet' als een ander, werd gewoon wat flauw van t gemekker als: 'Als ik op donderdag om 3 uur een mail heb verzonden naar die en die winkel kan ik dan om 00:23 mijn game wel ophalen? Anders ga ik namelijk dood van ongeluk.'
Ik haal de game ook hoor, ben net zo 'hypocriet' als een ander, werd gewoon wat flauw van t gemekker als: 'Als ik op donderdag om 3 uur een mail heb verzonden naar die en die winkel kan ik dan om 00:23 mijn game wel ophalen? Anders ga ik namelijk dood van ongeluk.'

dat is opzich vaag? kon nooit eerder een download starten voor hij betaald was dacht ik..fonsmeister schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:24:
[...]
Ik kan het nu wel downloaden zonder te betalen btw.
Maar neem aan dat als ik voor morgen niet alsnog heb betaald, het dan niet speelbaar is..
Je hoeft bij PSN niet een schijfje te hebbenDecennia schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:29:
[...]
Je hebt de disc toch nodig om echt te spelen? De download is namelijk maar 18GB...
Ik heb het pre-ordered via psn dus er komt geen disc aan te pas.Decennia schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:29:
[...]
Je hebt de disc toch nodig om echt te spelen? De download is namelijk maar 18GB...
Download is op 99%...
Verwijderd
Iemand een bevestiging van all4games dat ze 'm morgen versturen? Heb een mailtje geprobeerd te sturen maar weinig reactie vooralsnog..
Helemaal niet verkeerd bedoeld, maar negeer gewoon zulke reacties en ga zelf niet een of andere reactie maken die nog veel flauwer gemekker oplevertpower_user schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:29:
@Donstil
Hoe doe je dat?fonsmeister schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:24:
[...]
Ik kan het nu wel downloaden zonder te betalen btw.
Ik zie namelijk: verwachte betaaldatum uit portemonnee: 15/09 - 18/09 staan...
Snapte het ook niet helemaal, leek alsog je moest betalen maar je kon op "vooruit bestellen" klikken en download begon, kreeg daarna ook email met bevestiging.
Echter een 2e email met daarin dat het aankoopbedrag niet toereikend is en dat men probeert het nogmaals af te schrijven voor release, mocht dat niet lukken dan zijn ze genoodzaakt de vooruitbestelling te annuleren.
Echter een 2e email met daarin dat het aankoopbedrag niet toereikend is en dat men probeert het nogmaals af te schrijven voor release, mocht dat niet lukken dan zijn ze genoodzaakt de vooruitbestelling te annuleren.
Heb net een mail ontvangen dat ze failliet zouden zijn en al het geld van reeds geplaatste orders zullen gebruiken om schuldeisers te betalen.Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:34:
Iemand een bevestiging van all4games dat ze 'm morgen versturen? Heb een mailtje geprobeerd te sturen maar weinig reactie vooralsnog..
1e screen na uitspelen
geld bijgeschreven na uitspelen
Uitgespeeld met 72% in ~30uur.
geld bijgeschreven na uitspelen
Uitgespeeld met 72% in ~30uur.

[ Voor 196% gewijzigd door SidewalkSuper op 15-09-2013 23:44 ]
Ja, die heb ik gehad. Ze hadden meer orders dan ps3 games die ze gekregen hebben. Ik had nog gevraagd of ik 'm kreeg en ik zat tussen degene die de ps3 versie maandag verstuurd kreeg.Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:34:
power_user schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:15:
Dit snap ik, ik dacht dat het een pre-load oid was. Veel mensen op Twitter zeggen namelijk dat ze gewoon zonder te betalen kunnen downloaden.Arnlith schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:33:
[...]
Je hoeft bij PSN niet een schijfje te hebben
Gegroet!
Het is ook een preload. Tussen vandaag en de 18e word dan geld van je creditcard/portomonnee gehaald.Decennia schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:50:
[...]
Dit snap ik, ik dacht dat het een pre-load oid was. Veel mensen op Twitter zeggen namelijk dat ze gewoon zonder te betalen kunnen downloaden.
dat is ook mijn vraag.. zelfs als geen euro in je portemonee hebt start de download blijkbaar
Ja, net geprobeerd
Ja ik zie de heisa op twitter
. Als je te weinig geld heb en ze kunnen niks afschrijven zal die wel geblokt worden totdat je betaald hebt.
Dus als psn geen 69,99 van je portemonee kan afrekenen tussen die paar dagen, dan geen activatie.PBP schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:52:
[...]
Het is ook een preload. Tussen vandaag en de 18e word dan geld van je creditcard/portomonnee gehaald.
Ik citeer uit de PSStore:
''Verwachte betaaldatum uit Portomonnee 15/09/2013 - 18/09/2013".
En ook staat er heel duidelijk 'vooruitbestellen €69,99' bij. Als het een foutje van de PSstore geweest was (wat vaker is voorgekomen) staat er GRATIS.
''Verwachte betaaldatum uit Portomonnee 15/09/2013 - 18/09/2013".
En ook staat er heel duidelijk 'vooruitbestellen €69,99' bij. Als het een foutje van de PSstore geweest was (wat vaker is voorgekomen) staat er GRATIS.
He ik zie dat het al maandag is, oftewel morgen is de officiële release
Gelukkig, werd eens tijdDonstil schreef op maandag 16 september 2013 @ 00:07:
He ik zie dat het al maandag is, oftewel morgen is de officiële release
Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch