Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:52
Lekkerboeie86 schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:00:
is er al ergens een review te lezen of iets dergelijks? Ben wel erg benieuwd wat mensen ervan vinden. Uiteraard is het spel nog niet uit, maar komt best wel eens voor dat er al een uitgebreid verslag is..
Maandag verschijnen de eerste reviews van GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
dutchgio schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:58:
Zo leuk he, iedereen die zegt/vraagt: "bij de launch van GTA IV""
Weet je hoelang geleden dat is?!
Niet representatief voor de launch van GTA V" nu de playerbase van de ps3/xbox velen malen groter is.
Ik kan mij nog alleen de reclames van GTA IV op de tv herinneren.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EpicPuma
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-01-2022
is er al ergens een review te lezen of iets dergelijks? Ben wel erg benieuwd wat mensen ervan vinden. Uiteraard is het spel nog niet uit, maar komt best wel eens voor dat er al een uitgebreid verslag is..
Vrij laag ben ik bang, want anders gaat iedereen hem al maandag halen en hebben ze voor niks een nachtrelease. Ze kunnen ook een boete krijgen btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:08

SomerenV

It's something!

Volgens mij zit er een embargo op de reviews. Van Gametrailers weer ik dat ze hem maandagochtend online gooien dus ergens in de avond voor ons Nederlanders. Zal wel hetzelfde zijn op veel andere websites.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 09:08

Frits Flits

SOUND! Designer

Ik geloof dat ze vanaf morgenmiddag 16u geplaatst mogen worden

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:10
okej thx all :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 16:13

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

hahahaha magic mike is aan touren .. is ze schoffel met 10 politie auto achter hem aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Ik zag gisteren trouwens een post ergens op een forum (weet zo niet meer waar en kan het zo 1 2 3 niet terugvinden) waar ze de beelden van nu vergeleken met de beelden van de eerste trailers. Zo lieten ze een stukje uit een trailer zien van de bergen. Ongelooflijk gedetailleerd, scherpe textures, enorm veel bomen en struikjes. Datzelfde stukje ziet er nu veel minder scherp uit en met heel veel minder begroeiing. Ook andere delen waren aanzienlijk verlaagd qua graphics. Er gaan geruchten dat de eerste paar trailers dan ook gemaakt zijn op basis van PC/Nextgen-beelden. Klonk wel aannemelijk :) Als je dan toch al weet dat er een nextgen-versie komt kun je dat maar beter als basis houden en de graphics omlaag brengen voor de huidige consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Thanks, Dames en Heren ik ga me bed opzoeken mijn wekker gaat weer om 05:00 en moet toch een beetje fit zijn voor morgen nacht, al zullen die biertjes van vandaag niet zo slim zijn geweest 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 19:10

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Iemand een andere goeie stream? Magic Mike kapt er mee

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
mike is out!

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

niemand een idee over de gamemania utrecht HC ?

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:57

Vis

SomerenV schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:04:
Ik zag gisteren trouwens een post ergens op een forum (weet zo niet meer waar en kan het zo 1 2 3 niet terugvinden) waar ze de beelden van nu vergeleken met de beelden van de eerste trailers. Zo lieten ze een stukje uit een trailer zien van de bergen. Ongelooflijk gedetailleerd, scherpe textures, enorm veel bomen en struikjes. Datzelfde stukje ziet er nu veel minder scherp uit en met heel veel minder begroeiing. Ook andere delen waren aanzienlijk verlaagd qua graphics. Er gaan geruchten dat de eerste paar trailers dan ook gemaakt zijn op basis van PC/Nextgen-beelden. Klonk wel aannemelijk :) Als je dan toch al weet dat er een nextgen-versie komt kun je dat maar beter als basis houden en de graphics omlaag brengen voor de huidige consoles.
Dit had ik als eerste al geroepen op GoT na het uitbrengen van de trailers.. Toen werd ik voor gek verklaard door een aantal tweakertjes :9

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Wacht tot morgen nacht / dinsdag en ondek het zelf YEAH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Hij doet voorkomen dat hij helemaal stopt met streamen, of sluit hij wel vaker zo af?!

Je zou eigenlijk voor de lancering van elke game zo'n paar dagen streams moeten hebben; dan weet je zeker of je m moet halen of niet. Bij GTA V is het puur interesse en benieuwdheid, doe zou ok sowiezo toch al halen.

[ Voor 56% gewijzigd door dutchgio op 15-09-2013 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

wjjkoevoets schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:07:
Iemand een andere goeie stream? Magic Mike kapt er mee
Check even de afgelopen twee/drie pagina's voor een antwoord.
Of je kijken naar Mouse_NL z'n link :+
w4rguy schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:08:
niemand een idee over de gamemania utrecht HC ?
Niemand kan in de toekomst kijken.

[ Voor 5% gewijzigd door SomerenV op 15-09-2013 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

SomerenV schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:09:
Niemand kan in de toekomst kijken.
Ik bedoelde het meer als in, of iemand al eerder een game bij dat filiaal had gehaald voor de release ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjjkoevoets

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Helaas doen de meeste van stream die op reddti staan allemaal missies :(

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

w4rguy schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:10:
[...]

Ik bedoelde het meer als in, of iemand al eerder een game bij dat filiaal had gehaald voor de release ;)
Kun je niemand voor je laten gaan tijdens de nachtrelease? Ik acht de kans klein dat je GTA V al vóór de release mee gaat krijgen omdat je 's nachts niet kan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 11:55
Krijg net de wekelijkse shitload aan reclamefolders naar binnen gegooid:

Bij MediaMarkt normale versie € 47, SE € 69. Nachtverkoop vanaf 0:00 bij de 3 vestigingen van MM in R'dam, on-line pre-orders zijn niet af te halen tijdens nachtopening. Staat ook bij dat je het spel niet meekrijgt als je te jong bent (in hoeverre ze er daadwerkelijk op letten zal ook van het aanwezige personeel afhangen).

Bij Bart Smit normale versie € 52,99, SE € 72,99. Voor SE geldt op=op. Nachtverkoop vanaf 0:00 bij een groot aantal vestigingen, geopend vanaf 23:55.
Reserveerders krijgen een € 5 kadokaart. En alle eerste kopers krijgen de Atomic Blimp DLC (dus niet alleen pre-orders, maar er zal wel gelden op=op).

Meeste zal al wel bekend zijn, dus wellicht ten overvloede, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

SomerenV schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:11:
[...]

Kun je niemand voor je laten gaan tijdens de nachtrelease? Ik acht de kans klein dat je GTA V al vóór de release mee gaat krijgen omdat je 's nachts niet kan :X
nja ik kan dinsdagochtend zelf langs de winkel maar als ik hem maandag al heb is dat sowieso beter natuurlijk. Alleen al het installeren zou schelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Laatst online: 22:27
SomerenV schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:04:
Grote kans dat dit inderdaad nextgen / pc graphics waren. Lijkt erop dat een nextgen versie niet uitgesloten is: http://www.psx-sense.nl/1...-v-suggereren-ps4-versie/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Ik zie dat er 2 streamers zijn die al klaar zijn met de game ........ de laatste keer dat ik dit had was met TR.

Die had ik zo vroeg gekregen dat ik hem af had voor de launch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

w4rguy schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:11:
[...]

nja ik kan dinsdagochtend zelf langs de winkel maar als ik hem maandag al heb is dat sowieso beter natuurlijk. Alleen al het installeren zou schelen :P
Je hebt al 2 jaar gewacht, die een/twee extra dagen die je moet wachten kunnen daar dan toch ook wel bij? ;) Ben maar blij dat je op een console kunt spelen. Ik mag nog een goede 6 maanden wachten (afgaande op eerdere PC-releases).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

SomerenV schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:14:
[...]

Je hebt al 2 jaar gewacht, die een/twee extra dagen die je moet wachten kunnen daar dan toch ook wel bij? ;) Ben maar blij dat je op een console kunt spelen. Ik mag nog een goede 6 maanden wachten (afgaande op eerdere PC-releases).
Dat is net als je verjaardag, de laatste dagen voelen als een eeuwigheid! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
2 DAGERNWIAEFAF NWAENAEAN 2 DAGEN

MINDER ZELFS 1 dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Ok..

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 19:00
Ps3-Opt1fl3x schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:17:

MINDER ZELFS 1 dag
Say wut?! 8)7
w4rguy schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:16:
[...]

Dat is net als je verjaardag, de laatste dagen voelen als een eeuwigheid! :O
Zo ja vandaag voelde ook echt als een eeuwigheid :P

[ Voor 40% gewijzigd door lochpatje op 15-09-2013 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 16:13

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

iemand nieuwe stream?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-05 07:33
Ps3-Opt1fl3x schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:17:

MINDER ZELFS 1 dag
nog 1 Dag 1 Uur en 39 Minuten

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
  • Laatst online: 24-07 19:16
RedHat schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:48:
Ik ga morgenavond naar Saturn Amersfoort. Nog meer mensen? Heb geen pre-order, maar dat zal wel loslopen :)
Ik ga ook naar Saturn Amersfoort :)
Een vriend gaat mee en zelfs mijn vrouw wilde wel eens kijken :') B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 18:06
Ik ga waarschijnlijk ook bij de Saturn kijken of het lukt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Lees eens wat posts, dat nieuws is al zoooo vaak gepost..

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

:/ Niet voor mij. En misschien ook niet voor veel anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Grote kans dat de ps3/xbox versie gewoon een snelle release is met kut graphics om de verkoop te doen stijgen, als dan iedereen overgaat naar de ps4/nieuwe xbox kopen heel veel mensen toch weer gta 5 op hun nieuwe console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:56
Scrtz schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:32:
Grote kans dat de ps3/xbox versie gewoon een snelle release is met kut graphics om de verkoop te doen stijgen, als dan iedereen overgaat naar de ps4/nieuwe xbox kopen heel veel mensen toch weer gta 5 op hun nieuwe console.
Als je savegame mee kan vind ik dat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:43

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:51
Als ik straks de PS3 versie heb uitgespeeld, dan zie ik niet echt nut en noodzaak meer in om de PS4 versie voor de volledige prijs te gaan kopen. Dan zou ik The Complete Edition wel voor de PS4 halen, als deze onder € 25,00 was geworden, om de extra missie te doen op de PS4. Ik denk dat velen met mij er ook zo over denken.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
RedHat schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:48:
Ik ga morgenavond naar Saturn Amersfoort. Nog meer mensen? Heb geen pre-order, maar dat zal wel loslopen :)
parkeren is daar zo kut, ik haal em wel in breda waar ik dan vandaan kom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:22
Yup, die 2 consoles hebben al een zeer grote userbase en dan heb je dus meteen leuke verkoop cijfers.
Als ze hem vlak na de release van de nieuwe consoles op de markt gooien dan is de userbase flink lager en zullen de verkoop cijfers dus ook een flink stuk lager liggen dan nu het geval zal zijn.

En dan zullen er altijd wel van die idioten zijn die zeggen dat de verkoop vies tegenvalt vergeleken met GTA4 en dat daarom deze GTA minder goed is.

Daarnaast stond vandaag een artikel op de FP waarom gezegd werd dat er nog flink gewerkt moet worden aan de drivers van de 2 nieuwe consoles.
Dus ik denk dat Rockstar sowieso een tijdje wacht tot die drivers in orde zijn zodat ze zoveel mogelijk uit de nieuwe consoles kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Dongersmooi schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:24:
[...]

Ik ga ook naar Saturn Amersfoort :)
Een vriend gaat mee en zelfs mijn vrouw wilde wel eens kijken :') B)
Sinda 3 maanden vrijgezel na een relatie van ruim 10 jaar. Anders had ik van de vrouw niet gemogen als ik de volgende dag moet werken. Nu gewoon maandag ff slapen na het werk, dan nachtopening en gamen tot ik weer naar mijn werk moet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Maegrim schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:35:
[...]

parkeren is daar zo kut, ik haal em wel in breda waar ik dan vandaan kom :+
Ben daar nog nooit geweest. Woon zelf in Nijkerk, maar wel tegen Vathorst aan.

14 jaar lid, en dan dubbelposten :N

[ Voor 6% gewijzigd door RedHat op 15-09-2013 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
RedHat schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:37:
[...]

Sinda 3 maanden vrijgezel na een relatie van ruim 10 jaar. Anders had ik van de vrouw niet gemogen als ik de volgende dag moet werken. Nu gewoon maandag ff slapen na het werk, dan nachtopening en gamen tot ik weer naar mijn werk moet :D
Heb ik nooit last vaan gehad dat de vrouw het bepaald (ze heeft er rekening mee te houden) .... sorry in deze tijd moet het kunnen.

- kroeg te duur
- uitgaan te duur
- bioscoop te duur
- buiten de deur naaien te duur

Dus binnenshuis gamen ..... dat is tenminste goedkoop en kan ze niet klagen dat je weg bent!

Voor de donkere dagen staat het volgende:

- GTA V
- AC BF
- Watch Dogs
- Kill Zone SF
- PS 4

Ben blij dat mijn vriendin er geen problemen mee heeft ..... zij speelt haar Candy Crush en ik mijn console games!

[ Voor 9% gewijzigd door Mouse_NL op 15-09-2013 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Ik speel nu GTA IV nog met plezier, dus als ik op 29 november een PS4 weet te bemachtigen is de kans groot dat ik GTA V ook nog haal, naast de mooie line-up met battlefield 4, fifa 14, watch_dogs enzovoorts, dus wellicht is er later in het jaar nog plek voor GTA V.

Met die planning is GTA V mijn laatste game die ik haal voor de ps3, maar het kan zo anders lopen.
Zeker van een launch-ps4 ben ik nog niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Ik lees op Twitter dat het volledige spel te downloaden is via PSN wegens een fout, klopt vast niet, maar ik dacht ik vraag het even na :)

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ja je kan het spel al downloaden via PSN, nadat je betaald hebt :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Fietsbel schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:45:
Ik dacht al haha.
Ergens een Magic Mike stream trouwens?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Fietsbel schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:45:
Voor 70 euro stelletje oplichters .......... mensen ga morgen naar de launch of anders naar de gewone winkel ...... scheelt all snel 23 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
Zijn er mensen die naar de nachtopening gaan, of eerder zoiets gedaan hebben? Kan me niet echt een voorstelling maken van hoe druk het zal zijn.. of er een rij staat uberhaupt, of dat je gewoon 5 min na 12en door kan lopen zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-10-2021
Decennia schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:46:
[...]

Ik dacht al haha.
Ergens een Magic Mike stream trouwens?
Nope, die is er mee gestopt voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielster
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 16:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielster
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 16:03
Oh wat raar. Ik kan gewoon kijken via die link! Zie inderdaad als ik er nog eens op klik voor een ander tablat dat die het niet doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Klopt wordt de site plat gegooid ...... ik kijk strax wel even .... morgen lange dag tot 24:00 uur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
RedHat schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:37:
[...]

Als je ergens niet heen mocht van je vriendin/vrouw deed je het wel verkeerd hoor. Misschien maar beter zo.

Mijn vriendin mag me van alles adviseren maar verbieden gaat hem ecjt niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:18
Hehe iemand op een stream heeft hem net uitgespeeld :D
Klikte een stream aan en toen zag ik gelijk de aftiteling.

[ Voor 35% gewijzigd door SidewalkSuper op 15-09-2013 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 08:14
SidewalkSuper schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:55:
Hehe iemand op een stream heeft hem net uitgespeeld :D
Klikte een stream aan en toen zag ik gelijk de aftiteling.
Die moet haast wel fulltime bezig geweest zijn de afgelopen 3 a 4 dagen. Uitspelen red je namelijk niet met 3 a 4 uurtjes per dag gamen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Geen idee hoe lang ie heeft gespeeld.
Dit was de url http://hashd.tv/gta5 Aftiteling loopt nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-05 07:33
Arwintju schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:57:
[...]

Die moet haast wel fulltime bezig geweest zijn de afgelopen 3 a 4 dagen. Uitspelen red je namelijk niet met 3 a 4 uurtjes per dag gamen :')
Ik heb m sinds vrijdag.. en zeker al 10 uurtjes gespeeld. zit nu op 19,6 %
Natuurlijk ook een beetje gefree-roamed.
Dus ik denk dat die gast nog niet geslapen heeft... haha

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

SidewalkSuper schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:59:
Geen idee hoe lang ie heeft gespeeld.
Dit was de url http://hashd.tv/gta5 Aftiteling loopt nog :)
gelukkig heb ik hem afgezet :) Ging heel kort kijken maar hij reed alleen in een auto, ben toen gestopt. Gelukkig.

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 08:14
DutchGamer schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:00:
[...]

Ik heb m sinds vrijdag.. en zeker al 10 uurtjes gespeeld. zit nu op 19,6 %
Natuurlijk ook een beetje gefree-roamed.
Dus ik denk dat die gast nog niet geslapen heeft... haha
haha dat zal idd wel niet. Maar ik denk ook dattie niet veel gefree-roamed heeft hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laminaatplaat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-06 08:08
Zó, ik heb zojuist even wat ruimte vrijgemaakt op de HDD van m'n Xbox 360. 18 vrije GBs schoon aan de haak voor GTA V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:26
Ik zit ook binnen no-time al op 7,nogwat%. Misschien 2/3 uur gespeeld ofzo. Maar ziet er wel tof uit, leuke missies ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

troqdog schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:35:
[...]

De Filialen van Dixons krijgen ze dinsdag pas.
Ze waren nog niet aanwezig op het hoofdmagazijn op zaterdag, die krijgen ze daar morgen binnen.
Neem aan dat alle preorders direct vanaf t hoofdmagazijn verzonden worden, dan zouden we m dinsdag thuis mogen verwachten. Al ben ik er nog niet helemaal gerust op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:54:
[...]

Als je ergens niet heen mocht van je vriendin/vrouw deed je het wel verkeerd hoor. Misschien maar beter zo.

Mijn vriendin mag me van alles adviseren maar verbieden gaat hem ecjt niet worden.
Je wil niet weten hoevaak je hier tegenkomt dat men van de vrouw iets niet mag....
Zo lees je hier ook regelmatig dat men niet meerdere consoles in de woonkamer mag hebben staan.

Mijn partner heeft niets met games maar het zal haar aan haar reet roesten wat ik allemaal koop...(zolang ik maar lol heb).
Heb hier vijf consoles in de woonkamer staan maar (wel in een stijlvolle kast).

Je moet elkaar gewoon vrij laten en blij zijn dat ieder een hobby heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2013 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Laatst online: 17-11-2024
Er sterven dagelijks zo'n 18.000 kinderen van de honger. Of je nou je nieuwe computerspelletje op Maandagnacht of Dinsdagmiddag of zelfs omg...OMFG op Woensdag!!!! pas hebt. Who gives a fuck! Je kan bijvoorbeeld de tijd doden met eten, en d'r potverdikke van genieten.

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
power_user schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:15:
Er sterven dagelijks zo'n 18.000 kinderen van de honger. Of je nou je nieuwe computerspelletje op Maandagnacht of Dinsdagmiddag of zelfs omg...OMFG op Woensdag!!!! pas hebt. Who gives a fuck! Je kan bijvoorbeeld de tijd doden met eten, en d'r potverdikke van genieten.
Wauw, dat is wel de grootste dooddoener die er is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:21

NSG

Je weet niks!

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ach die sterven ook als ik de game niet haal, zelfs als ik de 50,- van de game opstuur naar ze kunnen ze er niets mee.

Lijkt me dus totaal niet relevant voor dit topic.
Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:10:
[...]

Je wil niet weten hoevaak je hier tegenkomt dat men van de vrouw iets niet mag....
Zo lees je hier ook regelmatig dat men niet meerdere consoles in de woonkamer mag hebben staan.

Mijn partner heeft niets met games maar het zal haar aan haar reet roesten wat ik allemaal koop...(zolang ik maar lol heb).
Heb hier vijf consoles in de woonkamer staan maar (wel in een stijlvolle kast).

Je moet elkaar gewoon vrij laten en blij zijn dat ieder een hobby heeft.
Precies. Hoort ook bij samen leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de wetenschap van de betrekkelijkheid van het leven moet je er alles uithalen wat erin zit!
Is dat voor iemand een computerspel kopen midden in de nacht, dan moet ie dat vooral doen.

Niets uitstellen, van uitstel komt afstel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 12:13
Eens!

Ondertussen download ik hem wel via psn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Decennia schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:44:
Ik lees op Twitter dat het volledige spel te downloaden is via PSN wegens een fout, klopt vast niet, maar ik dacht ik vraag het even na :)
Ik kan het nu wel downloaden zonder te betalen btw.
Maar neem aan dat als ik voor morgen niet alsnog heb betaald, het dan niet speelbaar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

cubuz schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:24:
[...]

Eens!

Ondertussen download ik hem wel via psn. ;)
Je hebt de disc toch nodig om echt te spelen? De download is namelijk maar 18GB...

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
@Donstil

Ik haal de game ook hoor, ben net zo 'hypocriet' als een ander, werd gewoon wat flauw van t gemekker als: 'Als ik op donderdag om 3 uur een mail heb verzonden naar die en die winkel kan ik dan om 00:23 mijn game wel ophalen? Anders ga ik namelijk dood van ongeluk.' :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
fonsmeister schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:24:
[...]

Maar neem aan dat als ik voor morgen niet alsnog heb betaald, het dan niet speelbaar is..
dat is opzich vaag? kon nooit eerder een download starten voor hij betaald was dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Decennia schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:29:
[...]

Je hebt de disc toch nodig om echt te spelen? De download is namelijk maar 18GB...
Je hoeft bij PSN niet een schijfje te hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 12:13
Decennia schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:29:
[...]

Ik heb het pre-ordered via psn dus er komt geen disc aan te pas.

Download is op 99%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een bevestiging van all4games dat ze 'm morgen versturen? Heb een mailtje geprobeerd te sturen maar weinig reactie vooralsnog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
power_user schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:29:
@Donstil

Ik haal de game ook hoor, ben net zo 'hypocriet' als een ander, werd gewoon wat flauw van t gemekker als: 'Als ik op donderdag om 3 uur een mail heb verzonden naar die en die winkel kan ik dan om 00:23 mijn game wel ophalen? Anders ga ik namelijk dood van ongeluk.' :O
Helemaal niet verkeerd bedoeld, maar negeer gewoon zulke reacties en ga zelf niet een of andere reactie maken die nog veel flauwer gemekker oplevert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Laatst online: 04:50
fonsmeister schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:24:
[...]

Hoe doe je dat?

Ik zie namelijk: verwachte betaaldatum uit portemonnee: 15/09 - 18/09 staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Snapte het ook niet helemaal, leek alsog je moest betalen maar je kon op "vooruit bestellen" klikken en download begon, kreeg daarna ook email met bevestiging.

Echter een 2e email met daarin dat het aankoopbedrag niet toereikend is en dat men probeert het nogmaals af te schrijven voor release, mocht dat niet lukken dan zijn ze genoodzaakt de vooruitbestelling te annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:34:
Iemand een bevestiging van all4games dat ze 'm morgen versturen? Heb een mailtje geprobeerd te sturen maar weinig reactie vooralsnog..
Heb net een mail ontvangen dat ze failliet zouden zijn en al het geld van reeds geplaatste orders zullen gebruiken om schuldeisers te betalen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
1e screen na uitspelen
geld bijgeschreven na uitspelen

Uitgespeeld met 72% in ~30uur.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/O4GviOn.jpg

[ Voor 196% gewijzigd door SidewalkSuper op 15-09-2013 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 15:53
Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:34:
Ja, die heb ik gehad. Ze hadden meer orders dan ps3 games die ze gekregen hebben. Ik had nog gevraagd of ik 'm kreeg en ik zat tussen degene die de ps3 versie maandag verstuurd kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
:') x oneindig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Arnlith schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:33:
[...]

Je hoeft bij PSN niet een schijfje te hebben :P
Dit snap ik, ik dacht dat het een pre-load oid was. Veel mensen op Twitter zeggen namelijk dat ze gewoon zonder te betalen kunnen downloaden.

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Nu online

PBP

Decennia schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:50:
[...]

Dit snap ik, ik dacht dat het een pre-load oid was. Veel mensen op Twitter zeggen namelijk dat ze gewoon zonder te betalen kunnen downloaden.
Het is ook een preload. Tussen vandaag en de 18e word dan geld van je creditcard/portomonnee gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
dat is ook mijn vraag.. zelfs als geen euro in je portemonee hebt start de download blijkbaar :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Ja, net geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Nu online

PBP

Ja ik zie de heisa op twitter :'). Als je te weinig geld heb en ze kunnen niks afschrijven zal die wel geblokt worden totdat je betaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
PBP schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:52:
[...]

Het is ook een preload. Tussen vandaag en de 18e word dan geld van je creditcard/portomonnee gehaald.
Dus als psn geen 69,99 van je portemonee kan afrekenen tussen die paar dagen, dan geen activatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Nu online

PBP

Ik citeer uit de PSStore:

''Verwachte betaaldatum uit Portomonnee 15/09/2013 - 18/09/2013".
En ook staat er heel duidelijk 'vooruitbestellen €69,99' bij. Als het een foutje van de PSstore geweest was (wat vaker is voorgekomen) staat er GRATIS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
He ik zie dat het al maandag is, oftewel morgen is de officiële release :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

zelfs minder dan 24 uur :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjjkoevoets

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Donstil schreef op maandag 16 september 2013 @ 00:07:
He ik zie dat het al maandag is, oftewel morgen is de officiële release :D
Gelukkig, werd eens tijd :P

Pagina: 1 ... 23 ... 118 Laatste

Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.

<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]

Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch