disweb schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:52:
[...]
De 15e (om 23.30). Dit was nadat overal op reddit en andere sites stond dat de GMG methode niet meer werkte, en ik het zelf ook niet voor elkaar kreeg eerst.
Ik check het net voor je en het werkt nog steeds! Ik gebruik flyvpn.com en kies de server uit Rio de Janeiro. Dan een account maken etc op
www.greenmangaming.com.br . Deze screenshot net gemaakt:
[
afbeelding]
EDIT: volgens mij heb ik het in een incognito venster gedaan, misschien dat dat uitmaakt vanwege cookies?
thanks, via deze route zie ik hem ook voor die prijs staan maar helaas loopt ik tegen tig problemen aan dat ik het inmiddels heb opgegeven.
Kleine opsomming:
* Voeg hem 1x toe maar site voegt hem 2x toe (inmiddels opgelost)
* VPN software gooide me eruit omdat blijkbaar trial wachtwoord was verlopen - Moest hier 10 minuten op wachten nadat ik het opnieuw kon proberen
* paypal primair adres kwam niet overeen met het email adres wat ik bij GMG gebruikte - Ja duh, die gebruik ik al voor de normale EU versie.
* Mijn email adres bij paypal veranderd maar zodra ik via GMG moet inloggen op paypal gooit die me er weer uit met de text (Oops, we cannot compute! Can you please check your card details and enter them again? Thanks). Wat ik opzich vreemd vind want voordat ik mijn primair adres had veranderd in paypal kon ik wel gewoon inloggen maar ging het fout bij het autorizeren van de betaling (zelfde foutmelding overigens).
* Met tegenzin mijn CC gebrobeerd - zelfde melding
* Adres in GMG aangepast naar Braziliaans adres - zelfde melding.
maw: ik geef het op, ik wacht wel op iets anders helaas

Sirhc_95 schreef op zondag 19 april 2015 @ 13:28:
[...]
Ik vond net in m'n mail nog een kortingscode van GMG van 20%, die is geldig tot morgenavond 18:00 Nederlandse tijd. Dan komt het uit op 0,8*$39,99 = $31,99 = +/- €29,61.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Hoe kom jij eigenlijk met Hola op de Brazilaanse site van GMG? Want als ik dat probeer gaat Hola automatisch via een Amerikaanse proxy naar de Amerikaanse site. EDIT: In Firefox lukt het wel om de Brazilaanse GMG site te openen met Hola. Ik voel er ook niet veel voor om via een of andere schimmige Braziliaanse webproxy met PayPal te betalen

Bij Chrome werkte het zonder problemen bij maar het is al je gelukt. Die code werkt overigens niet meer.
[
Voor 18% gewijzigd door
Raven__NL op 19-04-2015 13:49
]