Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-10 11:27
Ik heb na een tijd spelen constant artifacts met een 280x, overclock er al compleet af gehaald en extra voltage gegeven. Alle drivers en compleet afgehaald en opnieuw erop gezet (beta), dit leek even opgelost maar het is toch weer terug gekomen.

Al met instellingen geprobeerd MSAA en AA eraf maar dit lijkt niet te helpen.

Iemand dezelfde problemen?

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:02
Z500 schreef op zondag 19 april 2015 @ 11:57:
Ik heb na een tijd spelen constant artifacts met een 280x, overclock er al compleet af gehaald en extra voltage gegeven. Alle drivers en compleet afgehaald en opnieuw erop gezet (beta), dit leek even opgelost maar het is toch weer terug gekomen.

Al met instellingen geprobeerd MSAA en AA eraf maar dit lijkt niet te helpen.

Iemand dezelfde problemen?
Sinds de patch heb ik inderdaad hetzelfde met mijn 280x :(.

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:42

Fanta

FordPerformance™️

Vandaag vergeten afterburner uit te zetten voordat ik de game opstart. Wat denk je? Loopt als een zonnetje, geen crashes meer.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-11 00:58
Moet zeggen dat de pc versie maar nauwelijks verschilt met de PS4 variant (draai op een knappe pc), beide zien er gewoon fantasties uit....goed werk dus van Rockstar wat ze op de console voor elkaar gekregen hebben.
En wat die 30fps op de console betreft, daar heb ik geen last van en speel het net zo smooth als op pc dmv ultra motion flow op mijn tv. ms blijft rond de 30 dus voor dit genre games geen probleem, fps is een ander verhaal maar nog altijd goed te doen.

Vermaak me er wederom weer goed mee op de pc, ben benieuwd wat voor mods er aankomen...daar heb ik em uiteindelijk ook voor gekocht ;)

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:00

Damian

Insane Obtrusion

Zijn er uberhaupt al mods?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-11 11:07
disweb schreef op zondag 19 april 2015 @ 11:56:
[...]

Zelf op greenmangaming gehaald (zonder voucher) voor maar 30 euro. De truc: Braziliaanse VPN aanzetten, naar GMG.com.br gaan, NIEUW account maken (anders werkt het niet). Met dit account zie je in de VIP GTA V staan voor 32 dollar als het goed is. Die gewoon bestellen en betalen met PayPal heeft gewerkt. Ik probeerde dit eerst met mijn account dat ik zonder vpn had aangemaakt en dit werkte niet. De voucher was bij mij ook al verlopen. Succes!
Wanneer heb je deze methode toegepast?
Want als ik nu kijk zie ik hem staan voor 39,99 en dat is normaal. Kijk ik bij de VIP nadat ik een nieuw account heb aangemaakt staat die 2x vermeld met de prijs 46,79. Dit alles heb ik gedaan met de Hola plugin en als land Brazilie gekozen. Helaas kom ik dus nergens die 30 euro tegen wat jij aan geeft.

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:38

tomk94

Developer

Ik heb zojuist GTAV gekocht en download hem nu via Social Club. Gaat alleen niet echt snel, 3.2 KB/s, zo ben ik nog 217 dagen bezig met downloaden :/ Lees hier dat het bij andere mensen wel redelijk vlot ging?

Edit: Blijkbaar heeft even op pauze zetten effect, gaat nu weer naar de 6MB/s

[ Voor 16% gewijzigd door tomk94 op 19-04-2015 12:49 ]

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:00
tomk94 schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:48:
Ik heb zojuist GTAV gekocht en download hem nu via Social Club. Gaat alleen niet echt snel, 3.2 KB/s, zo ben ik nog 217 dagen bezig met downloaden :/ Lees hier dat het bij andere mensen wel redelijk vlot ging?
Ik had hetzelfde, bij mij heeft ultrasurf geholpen. Waarom? I don't know... maar het werkte :9

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Raven__NL schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:38:
[...]

Want als ik nu kijk zie ik hem staan voor 39,99 en dat is normaal. Kijk ik bij de VIP nadat ik een nieuw account heb aangemaakt staat die 2x vermeld met de prijs 46,79. Dit alles heb ik gedaan met de Hola plugin en als land Brazilie gekozen. Helaas kom ik dus nergens die 30 euro tegen wat jij aan geeft.
De 15e (om 23.30). Dit was nadat overal op reddit en andere sites stond dat de GMG methode niet meer werkte, en ik het zelf ook niet voor elkaar kreeg eerst.

Ik check het net voor je en het werkt nog steeds! Ik gebruik flyvpn.com en kies de server uit Rio de Janeiro. Dan een account maken etc op www.greenmangaming.com.br . Deze screenshot net gemaakt: :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1V8A3zi.jpg?1

EDIT: volgens mij heb ik het in een incognito venster gedaan, misschien dat dat uitmaakt vanwege cookies?

[ Voor 5% gewijzigd door disweb op 19-04-2015 12:55 ]

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-11 13:46
bas.dijkstra schreef op zondag 19 april 2015 @ 10:52:
Genieten, net 3 minuten aan het spelen:
[afbeelding]
Heb je misschien een controller aangesloten? Als je dit hebt moet je die even afkoppelen, Vsync aanzetten en controller weer aansluiten ;)

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:46
Ik heb aardig wat input devices aangesloten. Welgeteld 7 waarvan 5 'gamecontrollers'. Ik merk wel dat t spel daar niet goed mee overweg kan. De exe crashed meteen bij het opstarten. Als ik er een aantal disconnect dan is er niks aan de hand.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:58
Bontes schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:27:
En wat die 30fps op de console betreft, daar heb ik geen last van en speel het net zo smooth als op pc dmv ultra motion flow op mijn tv.
Als je TV er zelf frames tussen gaat zetten resulteert dat meestal in een gigantische input lag (immers moet hij weten wat het volgende frame wordt) en bovendien lijkt het spel erdoor meer 'blurry' omdat de tussenliggende frames twee vage halve frames zijn.

Totaal niet vergelijkbaar met 60fps IMO.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bontes schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:27:
Moet zeggen dat de pc versie maar nauwelijks verschilt met de PS4 variant (draai op een knappe pc), beide zien er gewoon fantasties uit....goed werk dus van Rockstar wat ze op de console voor elkaar gekregen hebben.
En wat die 30fps op de console betreft, daar heb ik geen last van en speel het net zo smooth als op pc dmv ultra motion flow op mijn tv. ms blijft rond de 30 dus voor dit genre games geen probleem, fps is een ander verhaal maar nog altijd goed te doen.

Vermaak me er wederom weer goed mee op de pc, ben benieuwd wat voor mods er aankomen...daar heb ik em uiteindelijk ook voor gekocht ;)
Ik zie toch wel verschil hoor. Bij de PC versie zijn vooral de deatails op afstand beter. Op korte afstand zie ik ook weinig verschil.

Hier ook een filmpje waarin je dat best goed ziet.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Sirhc_95
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-11 23:16
Raven__NL schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:38:
[...]

Ik vond net in m'n mail nog een kortingscode van GMG van 20%, die is geldig tot morgenavond 18:00 Nederlandse tijd. Dan komt het uit op 0,8*$39,99 = $31,99 = +/- €29,61.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Hoe kom jij eigenlijk met Hola op de Brazilaanse site van GMG? Want als ik dat probeer gaat Hola automatisch via een Amerikaanse proxy naar de Amerikaanse site. EDIT: In Firefox lukt het wel om de Brazilaanse GMG site te openen met Hola. Ik voel er ook niet veel voor om via een of andere schimmige Braziliaanse webproxy met PayPal te betalen :S

[ Voor 4% gewijzigd door Sirhc_95 op 19-04-2015 13:42 ]

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:46

kaanmijo

Picobello B.V.

Zijn er hier nog meer mensen die hun online preorder bonus niet hebben gehad? Ik heb 'm gekocht bij de Bart Smit. Offline heb ik 't wel gekregen

[ Voor 12% gewijzigd door kaanmijo op 19-04-2015 13:39 ]

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-11 11:07
disweb schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:52:
[...]

De 15e (om 23.30). Dit was nadat overal op reddit en andere sites stond dat de GMG methode niet meer werkte, en ik het zelf ook niet voor elkaar kreeg eerst.

Ik check het net voor je en het werkt nog steeds! Ik gebruik flyvpn.com en kies de server uit Rio de Janeiro. Dan een account maken etc op www.greenmangaming.com.br . Deze screenshot net gemaakt: :)

[afbeelding]

EDIT: volgens mij heb ik het in een incognito venster gedaan, misschien dat dat uitmaakt vanwege cookies?
thanks, via deze route zie ik hem ook voor die prijs staan maar helaas loopt ik tegen tig problemen aan dat ik het inmiddels heb opgegeven.

Kleine opsomming:
* Voeg hem 1x toe maar site voegt hem 2x toe (inmiddels opgelost)
* VPN software gooide me eruit omdat blijkbaar trial wachtwoord was verlopen - Moest hier 10 minuten op wachten nadat ik het opnieuw kon proberen
* paypal primair adres kwam niet overeen met het email adres wat ik bij GMG gebruikte - Ja duh, die gebruik ik al voor de normale EU versie.
* Mijn email adres bij paypal veranderd maar zodra ik via GMG moet inloggen op paypal gooit die me er weer uit met de text (Oops, we cannot compute! Can you please check your card details and enter them again? Thanks). Wat ik opzich vreemd vind want voordat ik mijn primair adres had veranderd in paypal kon ik wel gewoon inloggen maar ging het fout bij het autorizeren van de betaling (zelfde foutmelding overigens).
* Met tegenzin mijn CC gebrobeerd - zelfde melding
* Adres in GMG aangepast naar Braziliaans adres - zelfde melding.

maw: ik geef het op, ik wacht wel op iets anders helaas :(
Sirhc_95 schreef op zondag 19 april 2015 @ 13:28:
[...]

Ik vond net in m'n mail nog een kortingscode van GMG van 20%, die is geldig tot morgenavond 18:00 Nederlandse tijd. Dan komt het uit op 0,8*$39,99 = $31,99 = +/- €29,61.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Hoe kom jij eigenlijk met Hola op de Brazilaanse site van GMG? Want als ik dat probeer gaat Hola automatisch via een Amerikaanse proxy naar de Amerikaanse site. EDIT: In Firefox lukt het wel om de Brazilaanse GMG site te openen met Hola. Ik voel er ook niet veel voor om via een of andere schimmige Braziliaanse webproxy met PayPal te betalen :S
Bij Chrome werkte het zonder problemen bij maar het is al je gelukt. Die code werkt overigens niet meer.

[ Voor 18% gewijzigd door Raven__NL op 19-04-2015 13:49 ]

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:45
Ik zelf zie de prijs nog steeds staan op 40 dollar terwijl ik flyvpn gebruik en daarnaast ook nog hola. Ik heb ook gewoon een Braziliaans IP en kan niet reageren op deze thread door de ipban van tweakers.

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:26

Ad Hox

N/A

Kan je in story mode cash wisselen tussen characters? Ik heb bij Franklin de ingame cash maar wil dit graag overhevelen naar een andere character.
Ad Hox schreef op zondag 19 april 2015 @ 14:04:
Kan je in story mode cash wisselen tussen characters? Ik heb bij Franklin de ingame cash maar wil dit graag overhevelen naar een andere character.
Nee, is niet mogelijk.

Nederlandse PS5 clan / 30+

• KingSizeBas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:05
ViperTim schreef op zondag 19 april 2015 @ 11:49:
[...]

Overclocken van GPU kan inderdaad een oorzaak zijn, want dit is me ook 2 keer overkomen met overclocken van mijn GPU
Was inderdaad de oplossing. Leuk die MSI overclock app :P

• FrictionNL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-08 10:12
Raven__NL schreef op zondag 19 april 2015 @ 13:48:
[...]

thanks, via deze route zie ik hem ook voor die prijs staan maar helaas loopt ik tegen tig problemen aan dat ik het inmiddels heb opgegeven.

Kleine opsomming:
* VPN software gooide me eruit omdat blijkbaar trial wachtwoord was verlopen - Moest hier 10 minuten op wachten nadat ik het opnieuw kon proberen
* paypal primair adres kwam niet overeen met het email adres wat ik bij GMG gebruikte - Ja duh, die gebruik ik al voor de normale EU versie.
* Mijn email adres bij paypal veranderd maar zodra ik via GMG moet inloggen op paypal gooit die me er weer uit met de text (Oops, we cannot compute! Can you please check your card details and enter them again? Thanks). Wat ik opzich vreemd vind want voordat ik mijn primair adres had veranderd in paypal kon ik wel gewoon inloggen maar ging het fout bij het autorizeren van de betaling (zelfde foutmelding overigens).

[...]

Bij Chrome werkte het zonder problemen bij maar het is al je gelukt. Die code werkt overigens niet meer.
Ik heb hetzelfde probleem, kan niet afrekenen. Iemand al een work around gevonden?

• disweb
Raven__NL schreef op zondag 19 april 2015 @ 13:48:
[...]

Kleine opsomming:

Apart dat het niet lukt.. ik gebruikte ook een ander email adres dan die van mijn paypal en kreeg daar ook een melding van op GMG dat ik moest opletten dat at hetzelfde was. Melding genegeerd en het maakte helemaal niets uit.. Ik heb ook gewoon mijn NL adres ingevuld, behalve stad en land veranderd (naar Rio / Brazil)

Misschien heeft GMG het wel gefixt... maar kan me dat eigenlijk niet voorstellen omdat er helemaal niets over online stond.

Probeer anders voor het afrekenen de VPN eens uit te zetten, kan me niet goed herinneren of ik dat heb gedaan. Dus net voordat je op betalen met paypal klikt in GMG, de VPN uit zetten.
Negaiido schreef op zondag 19 april 2015 @ 13:51:
Ik zelf zie de prijs nog steeds staan op 40 dollar terwijl ik flyvpn gebruik en daarnaast ook nog hola. Ik heb ook gewoon een Braziliaans IP en kan niet reageren op deze thread door de ipban van tweakers.
Komt waarschijnlijk door je cookies, probeer het in incognito mode!

Hopelijk lukt het nog iemand door de VPN op het juiste moment uit te zetten, anders misschien een adere VPN gebruiken, of wachten tot www.nuuvem.com.br weer keys heeft ;)

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05:38
ik volg die guides voor stock market manipulation, om flink wat cash te verdienen, maar het valt mij op dat de stockmarket op de pc heel anders beweegt dan voor de consoles.

Zo wil ik nu beginnen aan de 1ste assination mission, voor dat je met die mission begint word je aanbevolen met al je chars geld te investeren in het bedrijf Beta Pharmacuticals (BET) tot het tot 80% stijgt, maar dat aandeel beweegt totaal niet bij mij ?! blijf op 0% staan.

hebben anderen dit ook meegemaakt met de pc versie ?

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:45
disweb schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:52:
[...]
..........................................................................................................................................................................................................

Hopelijk lukt het nog iemand door de VPN op het juiste moment uit te zetten, anders misschien een adere VPN gebruiken, of wachten tot www.nuuvem.com.br weer keys heeft ;)
Ik heb al mijn cookies verwijderd en toch lost het voor mij niet op.

edit: ook met incognito werkt het niet trouwens

[ Voor 3% gewijzigd door Negaiido op 19-04-2015 16:27 ]

• Sirhc_95
disweb schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:52:
[...]

Apart dat het niet lukt.. ik gebruikte ook een ander email adres dan die van mijn paypal en kreeg daar ook een melding van op GMG dat ik moest opletten dat at hetzelfde was. Melding genegeerd en het maakte helemaal niets uit.. Ik heb ook gewoon mijn NL adres ingevuld, behalve stad en land veranderd (naar Rio / Brazil)

Misschien heeft GMG het wel gefixt... maar kan me dat eigenlijk niet voorstellen omdat er helemaal niets over online stond.

Probeer anders voor het afrekenen de VPN eens uit te zetten, kan me niet goed herinneren of ik dat heb gedaan. Dus net voordat je op betalen met paypal klikt in GMG, de VPN uit zetten.
[...]

Ik heb het nu als volgt gedaan, in Firefox een nieuw account aangemaakt op GMG (Braziliaanse site via Hola) en heb toen gedachteloos m'n eigen Nederlandse adres ingevuld in m'n account. Toen ben ik naar de VIP sectie gegaan en de GTA versie van 31 USD in m'n mandje gedaan. Daarna in Chrome zonder Hola (en dus VPN) naar greenmangaming.com gegaan en ingelogd met het nieuwe account, de bestelling stond nog in m'n mandje :) Vervolgens heb ik nog geprobeerd of de eerder door mij hier vermelde kortingscode op deze manier wel werkt, maar helaas. Toen afgerekend met PayPal met een afwijkend mailadres en hetzelfde huisadres. Helaas kreeg ik toen op de GMG site de error "Oops, we can't compute, check your card details." EDIT: @disweb Had jij saldo op je PayPal account staan of betaalde je via je gekoppelde bankrekening/creditcard? Want ik had er nog geen saldo opgezet ...

[ Voor 6% gewijzigd door Sirhc_95 op 19-04-2015 16:23 ]

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:33

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Dus... Ik start GTA V op en hij zit ineens in een Windowed scherm terwijl ik dat gewoon op fullscreen had staan. Dus ik verander het en druk op apply changes. Switch hij ineens naar een 800x600 resolutie en nu kan ik het niet meer terug veranderen!

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• Linus_BE
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-11 12:52
MonkeySleeve schreef op zondag 19 april 2015 @ 16:47:
Dus... Ik start GTA V op en hij zit ineens in een Windowed scherm terwijl ik dat gewoon op fullscreen had staan. Dus ik verander het en druk op apply changes. Switch hij ineens naar een 800x600 resolutie en nu kan ik het niet meer terug veranderen!
Heb je manueel een resolutie gemaakt in nVidia control panel? Ik had mijn monitor op 70 Hz gezet op die manier en GTA V kan daar niet zo goed mee overweg.

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-11 18:01

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Ik heb dat ook, alleen ik kan het wel veranderen naar 1080p en bij jouw blijkbaar niet. :( :?

Trein?

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Linus_BE schreef op zondag 19 april 2015 @ 16:52:
[...]

Heb je manueel een resolutie gemaakt in nVidia control panel? Ik had mijn monitor op 70 Hz gezet op die manier en GTA V kan daar niet zo goed mee overweg.
Ik heb echt nergens iets verandert. Gister even gespeeld, afgesloten en nu weer opgestart.

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:27

Fixer

FP ProMod
Mij overkwam ongeveer hetzelfde. Loopt TeamViewer bij jou op de achtergrond (proces)? Dat was bij mij namelijk de oorzaak.

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-11 00:22
Vsync uit, na een tip van iemand hier, zorgt er bij mij iig voor dat GTA online nu soepel loopt met minimale drop tot +- 50 fps en alles op max en msaa uit.

4790k
Strix 970
SSD
8g ram

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-11 10:41
Is er al iets bekend waarom de launcher niet wilt starten ?

Heb hier op een laptop GTA 5 geïnstalleerd.

Iederkeer als ik het spel wilt starten wordt de launcher geladen en valt deze weg.
Al geprobeerd via apparaatbeheer GPU uit te schakelen maar heeft geen invloed.

iemand misschien nog tops ?

EDIT:

betreft een AMD GPU Beta 15.4 driver

[ Voor 7% gewijzigd door 88Gamer88 op 19-04-2015 17:51 ]

• disweb
Sirhc_95 schreef op zondag 19 april 2015 @ 16:15:
[...]

Ik heb het nu als volgt gedaan, in Firefox een nieuw account aangemaakt op GMG (Braziliaanse site via Hola) en heb toen gedachteloos m'n eigen Nederlandse adres ingevuld in m'n account. Toen ben ik naar de VIP sectie gegaan en de GTA versie van 31 USD in m'n mandje gedaan. Daarna in Chrome zonder Hola (en dus VPN) naar greenmangaming.com gegaan en ingelogd met het nieuwe account, de bestelling stond nog in m'n mandje :) Vervolgens heb ik nog geprobeerd of de eerder door mij hier vermelde kortingscode op deze manier wel werkt, maar helaas. Toen afgerekend met PayPal met een afwijkend mailadres en hetzelfde huisadres. Helaas kreeg ik toen op de GMG site de error "Oops, we can't compute, check your card details." EDIT: @disweb Had jij saldo op je PayPal account staan of betaalde je via je gekoppelde bankrekening/creditcard? Want ik had er nog geen saldo opgezet ...
Ah dat zal het zijn geweest. Ik heb mijn bank account gelinkt aan PayPal dus normaal betaal ik zonder dat ik er saldo op heb staan. Dit keer was dat echter anders en had ik 50 euro op PayPal staan als saldo, en is het dus daarvan betaald! Had dit helemaal niet bedacht, maar dan zal dat de reden zijn dat ik wél kon afrekenen. Dus, saldo laden allemaal >:)

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-11 00:12
Argh, net voor de 2e keer op rij een crash tijdens een bepaalde SP missie. Tijdens het switchen van character door de game zelf = instant "has stopped working"

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:58
CrapperDeCrap schreef op zondag 19 april 2015 @ 17:48:
Vsync uit, na een tip van iemand hier, zorgt er bij mij iig voor dat GTA online nu soepel loopt met minimale drop tot +- 50 fps en alles op max en msaa uit.

4790k
Strix 970
SSD
8g ram
Ik heb eigenlijk in elke game vsync uit... maar in GTAV zo veel last van tearing :(

• CedricD
  • Laatst online: 10-11 16:07
Voor de patch: overal constant 60 fps

na de patch:
- GTA start altijd windowed
- haast nooit meer 60 fps. Meestal rond de 45 met drops
- Scherm wordt lichter en donkerder snel na elkaar (weet niet hoe die term juist noemt)

Iemand ideeën?
- Laatste drivers zijn al (her)installeerd
- Zowat alles in de grafische settings proberen aan te passen
- met overclock en zonder overclock: identiek hetzelfde...

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-11 09:45

D33F

Tweelingtemmer

PantoffelKnager schreef op zondag 19 april 2015 @ 17:56:
Argh, net voor de 2e keer op rij een crash tijdens een bepaalde SP missie. Tijdens het switchen van character door de game zelf = instant "has stopped working"
Een mogelijke oplossing hiervoor (wat ik zoal gelezen heb) is om de optie Landing Page op on te zetten onder Saving and startup

Lies are obvious to read because the truth is already written

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Fixer schreef op zondag 19 april 2015 @ 17:04:
[...]

Mij overkwam ongeveer hetzelfde. Loopt TeamViewer bij jou op de achtergrond (proces)? Dat was bij mij namelijk de oorzaak.
Heb geen teamviewer geinstalleerd :( Snap er niks van

• FrictionNL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-08 10:12
disweb schreef op zondag 19 april 2015 @ 17:55:
[...]

Ah dat zal het zijn geweest. Ik heb mijn bank account gelinkt aan PayPal dus normaal betaal ik zonder dat ik er saldo op heb staan. Dit keer was dat echter anders en had ik 50 euro op PayPal staan als saldo, en is het dus daarvan betaald! Had dit helemaal niet bedacht, maar dan zal dat de reden zijn dat ik wél kon afrekenen. Dus, saldo laden allemaal >:)
Ik kan bevestigen dat het wel werkt wanneer je saldo op paypal account hebt!

• Joukea
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11 17:13
Ik heb vrijdag ook GTA V gekocht via steam, kon direct beginnen met downloaden. 60GB binnenhalen duurt meerdere dagen met mijn internetverbinding, dus helaas nog niet kunnen spelen. :(

Maar nu een vraag, is het leuker om eerst wat progressie in de single player te maken, of kan ik wel direct online gaan spelen? Een vriend van me heeft al zo'n 20 uur in single player zitten, maar wacht op mij met online spelen, zodat we samen kunnen spelen online.

• GrasshopperNL
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:04
Fixer schreef op zondag 19 april 2015 @ 17:04:
[...]

Heb ik ook wel eens. Gewoon Alt+Enter en de game is weer full screen

• Marsmillo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:50
Nog wat verder gedaan met singelplayer. Heb voor het eerst wat moeten vliegen en kan zeggen dat dit op computer zonder controller toch niet echt lekker verloopt. Heb ook al geprobeerd met de muis, maar dat is nog meer een ramp dan enkel met toetsenbord...

Kan wel opstijgen en landen, maar de checkpoints op de correcte manier raken is heel wat anders. Kreeg nu net bericht in de singelplayer dat flightschool open is, ik hoop dat ik daar niet al te hoge scores moet halen voor ik verder kan...

YouTube: GTA 5 Flight School Dropout! (BasicallyIRage) (met controller blijkbaar ook geen pretje)

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

Crash CRASH craaash
That's the sound of the GTA..

Denk dat het mijn Cayman 6970 is die het niet helemaal meer trekt.
Tijd voor een 970. Hopelijk crashed het dan wat minder en het ziet er gelijk super strak uit.

Op gegeven moment crashde hij en een andere game wilde niet meer starten.
Er was iets goed mis met de GPU of Driver dat pas na reboot weer ok was.

★ What does that mean? ★

• PuckStar
Hier nog 2 tip die bij mij best wel helpen:

1) Maak een batch script en zet er het volgende in en start het spel via die batch:
"x:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto V\PlayGTAV.exe"
timeout 35
wmic process where name="GTA5.exe" CALL setpriority "high priority"
wmic process where name="gtavlauncher.exe" CALL setpriority "idle"
wmic process where name="subprocess.exe" CALL setpriority "Idle"
waarbij x uiteraard jouw eigen locatie is.

2) Soms zit de FPS rond de 30 (normaal rond de 60), als ik dan even Alt-tab naar windows en weer terug dan zit tie weer rond de 60. Misschien dat dat met vsync off permanent is opgelost, maar ik wil met On spelen omdat ik me stoor aan de lijnen die ik dan zie.

• CedricD
  • Laatst online: 10-11 16:07
CedricD schreef op zondag 19 april 2015 @ 18:19:
Voor de patch: overal constant 60 fps

na de patch:
- GTA start altijd windowed
- haast nooit meer 60 fps. Meestal rond de 45 met drops
- Scherm wordt lichter en donkerder snel na elkaar (weet niet hoe die term juist noemt)

Iemand ideeën?
- Laatste drivers zijn al (her)installeerd
- Zowat alles in de grafische settings proberen aan te passen
- met overclock en zonder overclock: identiek hetzelfde...
Fans van GPU manueel op 100% laten draaien lost het grotendeels op.
Blijf nu meestal op 60 fps, soms wat minder.
2x gehad dat hij dropte onder de 30 fps :'( .
Met volgende drivers zal dit mss opgelost zijn :)

• Sirhc_95
disweb schreef op zondag 19 april 2015 @ 17:55:
[...]

FrictionNL schreef op zondag 19 april 2015 @ 18:44:
[...]

Ik kan bevestigen dat het wel werkt wanneer je saldo op paypal account hebt!
Dan zou ik echt niet weten wat ik verkeerd doe, heb er nu €35,- opgezet via iDeal maar ik krijg nog steeds de enter your card details error :S Betalen deed ik wel zonder VPN met een PayPal account wat niet hetzelfde emailadres is als m'n gmg account ...

• PuckStar
Sirhc_95 schreef op zondag 19 april 2015 @ 19:50:
[...]

[...]

Dan zou ik echt niet weten wat ik verkeerd doe, heb er nu €35,- opgezet via iDeal maar ik krijg nog steeds de enter your card details error :S Betalen deed ik wel zonder VPN met een PayPal account wat niet hetzelfde emailadres is als m'n gmg account ...
is al de moeite nog steeds die 10euro korting waard? :P

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:29
Zo best wel wet kunnen spelen dit weekend. Spel draait soepel; hier gelukkig geen gedonder zoals ik dat hier en daar lees.
Wel slordig dst die ifruit app niet werkt terwijl er ingame naar verwezen wordt😈 niet heel relevant maar toch...
Nog niet aan online gewaagd, spe is zo al verslavend genoeg.

mixing a drink and music

• polli_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-11 23:18
88Gamer88 schreef op zondag 19 april 2015 @ 17:50:
Is er al iets bekend waarom de launcher niet wilt starten ?

Heb hier op een laptop GTA 5 geïnstalleerd.

Iederkeer als ik het spel wilt starten wordt de launcher geladen en valt deze weg.
Al geprobeerd via apparaatbeheer GPU uit te schakelen maar heeft geen invloed.

iemand misschien nog tops ?

EDIT:

betreft een AMD GPU Beta 15.4 driver
Misschien helpt dit. Bij mij blijf de launcher wit.

https://support.rockstarg...-on-loading-splash-screen

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:59
Misschien even n stomme vraag.

Ben zelf volop met de SP bezig, maar wat is eigenlijk het 'spelelement' in de MP. Wat moet je precies doen in de MP?

• Sirhc_95
PuckStar schreef op zondag 19 april 2015 @ 19:51:
[...]

is al de moeite nog steeds die 10euro korting waard? :P
Tsja, het is toch weer 10 euro :P Uiteindelijk niet meer gelukt, ik kijk wel weer eens bij een volgende aanbieding.

• Macsylver
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-11 19:03
Ik blijf ze maar maar tegen komen op elke server, mensen die me achtervolgen die in (pause) ø mode / half transparant me achtervolgen. Zodra ze bij je zijn plakken ze een sticky bom op je auto of legen ze proximity bommen om je heen dus als je even niet oplet of niet weet wat er aan de hand is dan ben je iedere keer weer dood door zo een glitcher!

The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-11 01:03
Erg gave game, de missies en personages zijn weer goed over de top.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Exterminator schreef op zondag 19 april 2015 @ 20:47:
Misschien even n stomme vraag.

Ben zelf volop met de SP bezig, maar wat is eigenlijk het 'spelelement' in de MP. Wat moet je precies doen in de MP?
Het leuke (mijn mening) is dat je veel verschillende spelvormen hebt. Je kunt missies doen, je kunt 'oorlogje' spelen, je kunt capture the flag spelen, je kunt racen tegen elkaar (in van allerlei voertuigen), je kunt tenissen, en nog veel en veel meer.
En ondertussen verdien je geld en unlock je mods voor de auto, kleding, tatoo's en doe je gewoon waar je zin in hebt. MP is nog veel vrijer qua spelplezier dan SP in mijn ogen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• CrapperDeCrap
DoubleYouPee schreef op zondag 19 april 2015 @ 18:07:
[...]

Ik heb eigenlijk in elke game vsync uit... maar in GTAV zo veel last van tearing :(
Ja wel een beetje last van tearing, maar tot dat er hopelijk n patch komt vind ik het fijner dan lompe frame drops

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-10 19:28

b3ta

Hallo

fuqua schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:55:
ik volg die guides voor stock market manipulation, om flink wat cash te verdienen, maar het valt mij op dat de stockmarket op de pc heel anders beweegt dan voor de consoles.

Zo wil ik nu beginnen aan de 1ste assination mission, voor dat je met die mission begint word je aanbevolen met al je chars geld te investeren in het bedrijf Beta Pharmacuticals (BET) tot het tot 80% stijgt, maar dat aandeel beweegt totaal niet bij mij ?! blijf op 0% staan.

hebben anderen dit ook meegemaakt met de pc versie ?
Ik denk dat je pas bij missie 2 moet investeren in beta parma. Dat is bij de hotel assasination dacht ik. Google ff voor het overzicht!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:47

Mavamaarten

Omdat het kan!

Marsmillo schreef op zondag 19 april 2015 @ 19:29:
Nog wat verder gedaan met singelplayer. Heb voor het eerst wat moeten vliegen en kan zeggen dat dit op computer zonder controller toch niet echt lekker verloopt. Heb ook al geprobeerd met de muis, maar dat is nog meer een ramp dan enkel met toetsenbord...
Vliegtuigen via de numpad keys besturen ging bij mij echt niet goed inderdaad. Ik heb gewoon de pijltjestoetsen ingesteld. Nu is het gelijk aan de controls van Battlefield dus kan ik vliegen als een pro :+ 8-)

Android developer & dürüm-liefhebber

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Gebruiken jullie wel de A en de D toets tijdens het vliegen? Alleen met de numpad is best een ramp inderdaad.... Als je bijvoorbeeld naar links wilt sturen: A + 4

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• aicaramba
  • Laatst online: 20-11 20:39
spoiler:
Oh yeah. Ik kom er net achter dat GTA 5 ook weer bedrijven heeft als vice city. Yeej! :D

[ Voor 9% gewijzigd door aicaramba op 19-04-2015 22:01 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Marsmillo
Mick1990 schreef op zondag 19 april 2015 @ 21:57:
Gebruiken jullie wel de A en de D toets tijdens het vliegen? Alleen met de numpad is best een ramp inderdaad.... Als je bijvoorbeeld naar links wilt sturen: A + 4
Jawel hoor, ik gebruik alle toetsen, maar de fijne controlle heb ik niet. Tikje op een van de numpad keys en mijn vliegtuig schiet in een snok naar boven of onder. Het is doenbaar en na paar keer doen lukt het me ook om bvb onder een brug door te vliegen enzo, maar die groene en blauwe waypoints zijn echt niet simpel met een toetsenbord.

Goh, ik zie wel. Het lukt me wel, maar speelt niet lekker.

• PuckStar
Marsmillo schreef op zondag 19 april 2015 @ 22:03:
[...]

Jawel hoor, ik gebruik alle toetsen, maar de fijne controlle heb ik niet. Tikje op een van de numpad keys en mijn vliegtuig schiet in een snok naar boven of onder. Het is doenbaar en na paar keer doen lukt het me ook om bvb onder een brug door te vliegen enzo, maar die groene en blauwe waypoints zijn echt niet simpel met een toetsenbord.

Goh, ik zie wel. Het lukt me wel, maar speelt niet lekker.
je kunt de sensitivity van auto center aanpassen. dat scheelt wel veel vind ik.

• Marsmillo
PuckStar schreef op zondag 19 april 2015 @ 22:04:
[...]

je kunt de sensitivity van auto center aanpassen. dat scheelt wel veel vind ik.
Morgen eens mee spelen.

• turkeyhakan
  • Laatst online: 19:54
spoiler:
Mensen ik heb 850.000 dollar in Story mode. Waar moet ik dit aan uitgeven? tips?

[ Voor 10% gewijzigd door turkeyhakan op 20-04-2015 08:31 ]

• DoubleYouPee
turkeyhakan schreef op zondag 19 april 2015 @ 22:17:
Mensen ik heb 850.000 dollar in Story mode. Waar moet ik dit aan uitgeven? tips?
Ik heb 500.000 aan aandelen gekocht bij PissWasser bier :+

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-11 00:12
David Regeling schreef op zondag 19 april 2015 @ 18:21:
[...]

Een mogelijke oplossing hiervoor (wat ik zoal gelezen heb) is om de optie Landing Page op on te zetten onder Saving and startup
Het was de rechtermuisknop die het spel liet crashen, apart, hoefde gelukkig niet te schieten

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-11 20:13
Snap er niks van. Heb m'n graphic settings nagekeken en dus verlaagd. Gebruik nu maar +/- 1700 mb van de 3gb die m'n videokaart heeft en voor de patch liep alles soepel en nu zodra ik bijvoorbeeld die missie met dat vliegen naar die hangar van Trevor gaat hij hakkelen. Met Michael met die jetset open zee hetzelfde. Met die Heist met die motor door die gang naar dat riool kanaal ook stotter de stotter. Pc moet het makkelijk aankunnen. Nou ja

I5 4670k
8 gig 1600 MHz
Evga 780ti 3gb sc
1 x Samsung 840 + mushin 128 gb ssd
Coolermaster 1000w silent m pro

Iemand nog meer problemen met deze dingen?

[ Voor 7% gewijzigd door mike30 op 19-04-2015 22:43 ]

• turkeyhakan
DoubleYouPee schreef op zondag 19 april 2015 @ 22:21:
[...]

Ik heb 500.000 aan aandelen gekocht bij PissWasser bier :+
En dan? Kun je veel winst maken?

• DoubleYouPee
turkeyhakan schreef op zondag 19 april 2015 @ 22:35:
[...]

En dan? Kun je veel winst maken?
Geen idee maar ik wilde niet 500.000 vanaf de 1e missie.

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:46

kaanmijo

Picobello B.V.

Ik had net een onweersbui op 60fps :9~

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ilT5jZcFG9g]

Rechtsonderin even op 1080p60 zetten voor optimale evaring

• CrapperDeCrap
DoubleYouPee schreef op zondag 19 april 2015 @ 22:43:
[...]

Geen idee maar ik wilde niet 500.000 vanaf de 1e missie.
Er zijn n aantal momenten in story mode waar het verstandig is bepaalde aandelen te kopen. Zoek maar is op, destijds op ps3 hadden mijn 3 characters om en rond de 2 miljard.

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Macsylver schreef op zondag 19 april 2015 @ 21:13:
Ik blijf ze maar maar tegen komen op elke server, mensen die me achtervolgen die in (pause) ø mode / half transparant me achtervolgen. Zodra ze bij je zijn plakken ze een sticky bom op je auto of legen ze proximity bommen om je heen dus als je even niet oplet of niet weet wat er aan de hand is dan ben je iedere keer weer dood door zo een glitcher!
Dit heet passive mode.

• Dutchy88
  • Laatst online: 19:05
mike30 schreef op zondag 19 april 2015 @ 22:34:
Snap er niks van. Heb m'n graphic settings nagekeken en dus verlaagd. Gebruik nu maar +/- 1700 mb van de 3gb die m'n videokaart heeft en voor de patch liep alles soepel en nu zodra ik bijvoorbeeld die missie met dat vliegen naar die hangar van Trevor gaat hij hakkelen. Met Michael met die jetset open zee hetzelfde. Met die Heist met die motor door die gang naar dat riool kanaal ook stotter de stotter. Pc moet het makkelijk aankunnen. Nou ja

I5 4670k
8 gig 1600 MHz
Evga 780ti 3gb sc
1 x Samsung 840 + mushin 128 gb ssd
Coolermaster 1000w silent m pro

Iemand nog meer problemen met deze dingen?
Ik merk inderdaad wel dat er meer stotters zijn tijdens missies dan wanneer ik niet met een missie bezig ben.

• Mu.siQ
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

http://www.tradeindetecti...-gta-v-how-to-make-money/

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• mike30
Dutchy88 schreef op zondag 19 april 2015 @ 23:34:
[...]

Ik merk inderdaad wel dat er meer stotters zijn tijdens missies dan wanneer ik niet met een missie bezig ben.
Ik denk dat het idd een bug is want m'n systeem moet het zeker wel aan kunnen. In de stad kan ik op ultra very high spelen. Mits ik niet over m'n mem capaciteit ga. Maar zodra ik buiten de stad ga of over zee vlieg of vaar dan is krijg ik iedere seconden een hickup

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-11 13:46
Ik had met vsync aan in GTA nogal veel problemen, het leek af en toe dat ik met 55fps speelde... Ook had ik met vsync af en toe dat de game in 30fps ging draaien. Ik heb een GTX970 en de settings niet eens zo hoog staan dus vond dit een beetje raar.

Vsync uitzetten had voor mij geen zin, dit gaf dan weer een error; ERR_GFX_D3D_INIT.

De oplossing voor mensen met een Nvidia kaart:
Ga naar nvidia control panel. Zet hem op use advanced image settings. Ga naar die instelling en klik op add. Je voegt het proces van GTA5 toe en zet vSync hier op: on.

Ingame zet je vsync dus wel uit. Al met al een veel betere ervaring met minder framedrops voor mij.

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
mike30 schreef op maandag 20 april 2015 @ 00:06:
[...]

Ik denk dat het idd een bug is want m'n systeem moet het zeker wel aan kunnen. In de stad kan ik op ultra very high spelen. Mits ik niet over m'n mem capaciteit ga. Maar zodra ik buiten de stad ga of over zee vlieg of vaar dan is krijg ik iedere seconden een hickup
Staan er dingen aan bij Advanced Graphic settings (of hoe het ook precies heet).
Volgens Total Biscuit kunnen die wel eens problemen geven zoals die hick-up.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:49

Vuvuzela

My spire is forming

Ik koop meestal zo snel mogelijk de LS customs met Franklin. Dan kan je gratis zoveel auto's modden als je maar wilt, handig en leuk om te kunnen doen. 450k kost het geloof ik.
spoiler:
Juwelier heist + 100k bonus van een random event (Bicycle thief) en je hebt ook net genoeg $

I served in a company of heroes.

• mike30
SmokingCrop schreef op maandag 20 april 2015 @ 00:19:
[...]

Staan er dingen aan bij Advanced Graphic settings (of hoe het ook precies heet).
Volgens Total Biscuit kunnen die wel eens problemen geven zoals die hick-up.
Nee heb die dingen juist uit gezet. Denk dat er gewoon nog wat geoptimaliseerd moet worden. Rest van m'n games lopen prima op hoge settings: BF Hardline en Asetto Corsa.
Heb die tip met dat Vsync eens geprobeerd. Tenminste heb het aangezet ga morgen eens kijken hoe het werkt want moet nu echt naar m'n bed.
Denk dat het wel gewaardeerd word als ik morgen op tijd op werk kom

• Outersham
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-11 17:19
Game freezed bij mij nu steeds tijdens een bepaalde missie :(
Gister is de game ook een paar keer gecrashed (random), ik dacht toen dat dat kwam door dat ik teveel op de achtergrond had draaien. Daarna geen crash meer gehad, tot deze missie.. -O-

spoiler:
Tijdens de missie Dead Man Walking op het moment dat ik bijna de politie kwijt ben

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-11 22:20

Dennis de Vries

Redacteur
Andere mensen die nu ook opeens de err_gfx_D3D_init crash hebben?

Bij mij liep het spel de eerste paar dagen super, geen crashes, alleen soms online desyncs.

Sinds gisteravond heb ik deze beruchte crash nu ook. Een paar mensen op de Steam-forums gaven hetzelfde aan, nadat ze een Windows-update hadden gekregen.

Toevallig had ik gistermiddag ook een update van Windows.

• KingSizeBas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:05
Dennis de Vries schreef op maandag 20 april 2015 @ 03:06:
Andere mensen die nu ook opeens de err_gfx_D3D_init crash hebben?

Bij mij liep het spel de eerste paar dagen super, geen crashes, alleen soms online desyncs.

Sinds gisteravond heb ik deze beruchte crash nu ook. Een paar mensen op de Steam-forums gaven hetzelfde aan, nadat ze een Windows-update hadden gekregen.

Toevallig had ik gistermiddag ook een update van Windows.
Had ik ook (lees een aantal pagina's terug). Schijnt te maken te hebben met het overclocken van je videokaart. Ik had dit ook gedaan, maar na het terug zetten de clock, probleem opgelost.

• turkeyhakan
Werkt dit echt? Ik heb zo mijn twijfels.. en wil mijn geld ook niet kwijt raken, heb het met een missie verdiend.
Vuvuzela schreef op maandag 20 april 2015 @ 00:20:
[...]

Ik koop meestal zo snel mogelijk de LS customs met Franklin. Dan kan je gratis zoveel auto's modden als je maar wilt, handig en leuk om te kunnen doen. 450k kost het geloof ik.
spoiler:
Juwelier heist + 100k bonus van een random event (Bicycle thief) en je hebt ook net genoeg $
Dat is wel een goede tip! Kan je geld van je story mode niet overzetten naar online? Ik wil graag een leuke auto kopen, maar heb "maar" * geld met mijn online character.

Voor de juwelier heist heb ik * gekregen. Zijn er nog meer missies waar je zo veel mee kunt verdienen?

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
turkeyhakan schreef op maandag 20 april 2015 @ 08:07:
[...]

Werkt dit echt? Ik heb zo mijn twijfels.. en wil mijn geld ook niet kwijt raken, heb het met een missie verdiend.

[...]

Dat is wel een goede tip! Kan je geld van je story mode niet overzetten naar online? Ik wil graag een leuke auto kopen, maar heb "maar" 500k geld met mijn online character.

Voor de juwelier heist heb ik * gekregen. Zijn er nog meer missies waar je zo veel mee kunt verdienen?
Zet je verdiensten even tussen spoiler tags

spoiler:
en ja, er komen meer missies waarbij je veel gaat verdienen, als je het wil weten, bij de laatste missie zo'n 30 M per character

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• turkeyhakan
miicker schreef op maandag 20 april 2015 @ 08:20:
[...]

Zet je verdiensten even tussen spoiler tags

spoiler:
en ja, er komen meer missies waarbij je veel gaat verdienen, als je het wil weten, bij de laatste missie zo'n 30 M per character
Oke, dankje! Maar waarom moet ik de verdiensten tussen spoilers zetten? En zou je je bericht misschien kunnen editen en mijn verdiensten kunnen weghalen uit je quote? Alvast bedankt!

Trouwens, ik heb GTA IV op de PS3 gehad. Volgens mij kreeg je bij GTA V iets extra's, kan alleen het artikel niet meer vinden. Enig idee?

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

klinkt erg irritant en vervelend, is dat een feature of bug :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
zo ik heb gta 5 voor de ps4 vergeleken met de pc versie, alles op max. r9 290.

Het verschil is groot, 60 fps is vloeiender de game ziet er strakker uit.
Als ik dit had geweten had ik hem op de pc gespeeld, ben nu echter heel ver met de ps4 versie.

Daarentegen vindt ik de controls van de ps 4 fijner als de pc.

dus voor degene die twijfelen, hij ziet er veel beter uit op de pc.

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:58

HaTe

haat niet

De iFruit app werkt nu ook voor PC
Google Play: Grand Theft Auto: iFruit – Android Apps on Google Play

[ Voor 70% gewijzigd door HaTe op 20-04-2015 08:45 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• miicker
  • Niet online
turkeyhakan schreef op maandag 20 april 2015 @ 08:31:
[...]

Oke, dankje! Maar waarom moet ik de verdiensten tussen spoilers zetten? En zou je je bericht misschien kunnen editen en mijn verdiensten kunnen weghalen uit je quote? Alvast bedankt!

[...]
Andere mensen vinden het misschien leuk om er zelf achter te komen wat je voor welke missie krijgt.

je kan niet je geld van offline naar online transporteren, was het maar waar :P dan had ik nu ook miljarden.

• turkeyhakan
miicker schreef op maandag 20 april 2015 @ 08:40:
[...]

Andere mensen vinden het misschien leuk om er zelf achter te komen wat je voor welke missie krijgt.

je kan niet je geld van offline naar online transporteren, was het maar waar :P dan had ik nu ook miljarden.
Ah, dacht al. Misschien dat het niet mocht van GTA, vandaar..

Maar eh, miljarden ja? Ik zit nu op 25% en heb echt niet zo veel geld. Wil een auto kopen van 750.000 dollar, maar zelfs daar twijfel ik over..

• miicker
  • Niet online
turkeyhakan schreef op maandag 20 april 2015 @ 08:41:
[...]

Ah, dacht al. Misschien dat het niet mocht van GTA, vandaar..

Maar eh, miljarden ja? Ik zit nu op 25% en heb echt niet zo veel geld. Wil een auto kopen van 750.000 dollar, maar zelfs daar twijfel ik over..
spoiler:
als je miljarden wil hebben, volg dan deze guides:
http://www.reddit.com/r/G...ighest_possible_take_for/
http://www.reddit.com/r/G..._max_cash_21b_across_all/

Wat je bij deze guides doet, is misbruik maken van de missies die Lester geeft aan Franklin. Hierbij voer je alleen de eerste missie uit. Alle missies die Lester voor Franklin heeft beïnvloeden de stock market (aandelenmarkt). In de guides staat in welke bedrijven je moet investeren. Als je het goed doet heb je 2,1 Miljard per character.

• turkeyhakan
miicker schreef op maandag 20 april 2015 @ 08:46:
[...]

spoiler:
als je miljarden wil hebben, volg dan deze guides:
http://www.reddit.com/r/G...ighest_possible_take_for/
http://www.reddit.com/r/G..._max_cash_21b_across_all/

Wat je bij deze guides doet, is misbruik maken van de missies die Lester geeft aan Franklin. Hierbij voer je alleen de eerste missie uit. Alle missies die Lester voor Franklin heeft beïnvloeden de stock market (aandelenmarkt). In de guides staat in welke bedrijven je moet investeren. Als je het goed doet heb je 2,1 Miljard per character.
Dankje! En Online moet je gewoon missies spelen volgens mij of niet?

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-11 20:27

RoyK

Hobby tekenaar

Ik ben echt een beginneling wat betreft GTA en sta ook aan het begin van alle missies. Ik heb net een handje vol gedaan en middels het 2e karakter ontmoet. Ook een heel klein beetje geproefd van het online gamen.

Met stip is dit 1 van de beste en tofste games die ik ook heb gespeeld. Zelfs op normale settings (iMac 2011 doet het daar prima op) zijn de plaatjes waanzinnig. Ik bedoel, een stad met een dekentje van mist, tot in de verte zichtbaar.. of de regen en bijhorde plassen die nog even bijven liggen als het stopt met regenen. Zo ontzettend gaaf gedaan.

Misschien waren mijn verwachtingen nog hoger dan fair was. Ik dacht eigenlijk dat het vol zou zitten met winkeltjes. Maar die zijn er tot nu toe op een hand te tellen. Ook zie je nergens politie rijden maar zodra je iets fout doet lijken ze als geesten overal te verschijnen. Je kan makkelijk met 150 km p/u over een kruispunt vliegen en zes mensen te scheppen tijdens je vlucht, maar waag het niet iemand op zijn bek te slaan. Dan heb je de politie aan de stok.

Ook kan ik me voorstellen dat de heen en weer rij stukjes in de stad wel een keer gaan vervelen. Wat ik ook merk is dat ik het overzicht een beetje kwijt ben wat er nou van mij als gamer verwacht wordt. Er is natuurlijk een storyline gaande. Maar na een missie ben je vrij om te doen wat je wil. En dan merk ik dat ik weer een beetje rondrij in het niets, ruzie krijg met de politie en daar dan weer een paar minuten mee bezig ben. Moet ik nu steeds van vraagteken naar vraagteken rijden? Als iemand een tip heeft, hoor ik het graag!

Mijn portfolio op Instagram

• Devata
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-04 22:57
Sir_Hendro schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:57:
[...]

De controller gebruikt men normaal gesproken alleen voor het besturen van voertuigen. Lopen en schieten met tobo+muis. Ik wil wel eens zien hoe jij de Flight School gaat halen met alleen tobo muis. :D
Geen idee waarom je denkt dat dat zo moeilijk zou zijn maar ik heb dat ondertussen gedaan en vrijwel alles de eerste keer goud. De keren dat ik crashte was eerder omdat ik wat voor de lol zat te stuntvliegen.

Alleen de helikopter (en dan vooral snelheid houden) is wat lastiger. Dat ding zwiert alle kanten op. Maar vliegen met muis en tobo gaat verder ideaal.

Ik denk wel dat ik key-bindings voor de muis nog ga aanpassen, als dat mogelijk is zoals ik dat wil. Nu moet je telkens de muisknop inhouden om te sturen. Liever druk ik een knop in om rond te kijken en stuur ik default met de muis zonder iets in te hoeven drukken.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

RoyK schreef op maandag 20 april 2015 @ 08:54:
Met stip is dit 1 van de beste en tofste games die ik ook heb gespeeld. Zelfs op normale settings (iMac 2011 doet het daar prima op) zijn de plaatjes waanzinnig. Ik bedoel, een stad met een dekentje van mist, tot in de verte zichtbaar.. of de regen en bijhorde plassen die nog even bijven liggen als het stopt met regenen. Zo ontzettend gaaf gedaan.
De dynamische weer-effecten zijn inderdaad echt schitterend. Vooral onweer in de nacht _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-11 20:27

RoyK

Hobby tekenaar

TommyGun schreef op maandag 20 april 2015 @ 09:04:
[...]

De dynamische weer-effecten zijn inderdaad echt schitterend. Vooral onweer in de nacht _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
ja absoluut. En die worden gelukkig ook niet overdreven. Een enkele flits hier en daar, en dat is het. Je hoort dan zelfs ook de windt een beetje aanzetten en zie je blaadjes van de bomen vallen. Gaaf gedaan hoor! Of dat er minder autos rondrijden in de avond.. ook zo een leuk feitje :)

Mijn portfolio op Instagram

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Alleen jammer dat het snel voorbij is. Vooral regen is echt mooi.

Zou wel een knop willen waarmee je bepaald weer een tijd "vast" kan zetten... :)

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

RoyK schreef op maandag 20 april 2015 @ 09:10:
[...]

ja absoluut. En die worden gelukkig ook niet overdreven. Een enkele flits hier en daar, en dat is het. Je hoort dan zelfs ook de windt een beetje aanzetten en zie je blaadjes van de bomen vallen. Gaaf gedaan hoor! Of dat er minder autos rondrijden in de avond.. ook zo een leuk feitje :)
Nou ik zat anders gisteren middenin een onweersbui in de buurt van Trevor, dat ging me toch een partij los!

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• turkeyhakan
Trouwens nog een vraagje, via de iFruit app heb ik net mijn auto's geupgrade (voor de PC). Maar na het herstarten van de app staat alles weer op stock. Enig idee waarom? Ik heb de order geaccepteerd.

• Devata
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-04 22:57
GTA speelt zich prima weg en draait zonder problemen.

Het valt me wel op dat er erg veel kleine schoonheidsfoutjes in het spel zitten. Zo vind ik het wat amateuristisch overkomen dat een zwaar beschadigde auto na een missie (of zelfs een gesprekje van 3 min) ineens weer gerepareerd is en dat je in een cutscene (bijvoorbeeld al je bij een telefooncel staat te bellen) de auto niet ziet waar je hem hebt geparkeerd en dat hij erna ineens ergens anders staat geparkeerd. Het vervelendste vind ik wat dat betreft overigens nog auto’s die nadat ik mijn rug heb gedraaid of 10 meter heb gelopen ineens weg zijn.

Andere foutjes hebben te maken met dialogen die niet overeen komen met je acties, zo heeft Trevor op een gegeven moment commentaar op het feit dat er maskert zijn gekocht en op de maskers zelf. Michael toont ze aan de rest. Klein detail, ik had de maskers met Trevor gekocht. Een ander wel grappig voorbeeld van zo’n fout is direct nadat Michael even naar de woestijn gaat (ik laat het wat vaag om spoilers te voorkomen, maar iedereen die het al heeft gespeeld zal weten welk moment ik bedoel). Direct na die missie switchte ik naar Franklin en kon vervolgens Michael bellen om iets te gaan doen. Ik moest hem vervolgens in de stad oppikken, maar nadat we gedard hadden (in de woestijn) moest ik hem ook in de woestijn afzetten. De eerstvolgende misschien die ik met Franklin op pakte was degene waarbij hij leert dat Michael eventjes in de woestijn is.

Tenslotte heb je nog de momenten dat je ‘snel’ ergens heen moet om als je er aan komt je een 24 uur cyclus ziet (omdat de missie kennelijk op een bepaald moment van de dag zich moet afspelen en jij net iets later aan kwam) om vervolgens verder te gaan.

Ook zou ik wel wat meer impact willen zien van de keuzes die ik maakte. Bij de achtervolging van de boot heb ik toch een heel magazijn in de bestuurder geschoten maar die bleek immuun omdat dat nou eenmaal niet in de verhaallijn paste. Geen idee of er nog ooit een vervolg op dat verhaal komt maar het leek me beter dat afhankelijk van jou actie je vervolgens die boot wel of niet in je bezit hebt. In veel andere gevallen krijg je gewoon ‘mission failed’ als jou acties niet overeen komen met wat de makers in gedachte hadden.

Het spel zit dus vol met dit soort fouten of onlogica ’s. Het verdwijnen van auto’s of auto’s die ineens (gerepareerd) ergens anders geparkeerd staan vind ik echt vervelend, de rest niet maar dat had op zich ook niet gehoeven.
Echter buiten deze schoonheidsfouten is het een erg vermakelijk spel dat goed draait en redelijk stabiel.

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:40

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Inmiddels heeft de iFruit app op android een update gehad waarbij de PC versie van GTA V beschikbaar is gekomen. (optie Rockstar Social Club).
Eindelijk Chop trainen en auto's pimpen met je telefoon.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Pagina: 1 ... 108 ... 118 Laatste

Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.

<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]

Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch