Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Dank dropbox uploader, super goed werk kerel!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Verwijderd

Super mijn dropbox link is al neer gehaald omdat er te veel verkeer word gegeneerd :9 thx voor de backup link

• Marsmillo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:50
Oké, heb hem binnen, even de officieel gedwonloade versie gergeleken met de
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:59:
Heb de volledige patch GTA_V_Patch_1_0_331_1 op dropbox gedeeld http://bit.ly/1b3TstC .

veel plezier met binnenhalen iedereen :)
En die is het zelfde momenteel. Al de uploader bestanden niet aanpast zou het dus redelijk safe moeten zijn om te downloaden.

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11 18:43

Deem

Ontcijfer mij!

Ik ken het zelf niet controleren maar, de patch schijnt enorme negatieve impact te hebben op preformace...

"May our framerates be high and our temperatures low."

• RTM93
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-05 12:54
NintendoSmasher schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:01:
[...]

Klinkt als het probleem dat ik had. Installer Social Club via deze link en installeer de game.
Nee, dit is het niet, ik heb sowieso al een nieuwere versie dan de link die daar staat.

Fijn ook dat vanuit rockstar gecommuniceerd wordt richting mensen met klachten waar ze mee bezig zijn....

NOT. :(

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:36

Snuffel

Vroem!

of gebruik WeTransfer?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Verwijderd

Marsmillo schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:21:
Oké, heb hem binnen, even de officieel gedwonloade versie gergeleken met de

[...]

En die is het zelfde momenteel. Al de uploader bestanden niet aanpast zou het dus redelijk safe moeten zijn om te downloaden.
Het is de originele patch bestand hoor, ik ben geen ratje die even een virus er instopt om mijn mede tweakers het leven zuur te maken. Maar ik snap je wel hoor :)

• Mastadont
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:45
dude thnx

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:23

Fanta

FordPerformance™️

Zojuist probleemloos de patch binnen gehaald, game start prima op, maar zodra ik de single player start: BOEM crash.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:02
MonkeySleeve schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:12:
Heb nu al een paar keer gehad dat ik bezig was met een online missie, en nog aan het winnen was ook, dat GTA V.exe doodleuk stopt met werken... Gewoon crash and burn...
ik heb het 1 keer gehad en dat was nadat ik mijn videokaart had overgeklokt. dus als jij dat ook hebt, misschien even terugdraaien.

Verwijderd

Patch uploader(s) bedankt werkt hier weer prima!

• RTM93
Heb de patch maar eens via mega gedownload (bedankt) En weer social club opnieuw in een loading loop...

• Marsmillo
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:25:
[...]

Het is de originele patch bestand hoor, ik ben geen ratje die even een virus er instopt om mijn mede tweakers het leven zuur te maken. Maar ik snap je wel hoor :)
Had hem bijna binnen op de normale manier, dus heb even gewacht zodat ik kon vergelijken. Is denk ik altijd goed dat mensen ook van andere bronnen horen dat bestanden gelijk zijn. Op internet weet je immers nooit met wie je te maken hebt. Al denk ik dat we hier binnen tweakers wel redelijk safe zitten.

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

De errorcode die ik krijg is ERR_GFX_D3D_INIT.

Kansloos, voor de update liep hij als een zonnetje.

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-11 09:24
Zojuist de update binnengehaald m.b.v. VPNBook (Canadese server).
Bleef maar code 2 krijgen als ik de update via de servers in NL ophaalde en het is nog traag ook.

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-11 19:40
Update zojuist binnengehaald d.m.v. de dropbox link en het werkt perfect. Ik merk na een paar minuten spelen geen performance issues.

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 17:04

MeltedForest

Lenny-t

Steven316 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:48:
Ik lees dat iedereen foutmeldingen heeft na het downloaden van de 350mb update. Is het uberhaupt al bij iemand gelukt om hem succesvol te installeren? Of zijn die allemaal aan het spelen? :P
Vanochtend 8u game geactiveerd en download aangezet. Om 12u was alles klaar. Geen vuiltje aan de lucht, game speelt fantastisch met de standaard settings (Very High, 1080p) en ziet het nu al niet slecht uit! Misschien laat ik het wel zo...

PC: inventaris: Mini-ITX Gamesysteem

• Marsmillo
Junia schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:41:
Update zojuist binnengehaald d.m.v. de dropbox link en het werkt perfect. Ik merk na een paar minuten spelen geen performance issues.
Heb even de benchmark gedraaid, in vergelijking met voor de patch is mijn performance +/- gelijk gebleven, misschien net iets geminderd? Laagste FPS die ik zag waren in de 40 waar dit hiervoor in de 50 was, maar over het algemeen zit het hoger, meer tegen de 70 dan tegen de 60. Mijn hoogste FPS die ik zag was wel ook stukje lager, ipv 118 was et deze keer maar 108.

Weet er trouwens iemand of de benchmarkt ook ergens een resultaat txt bestandje maakt?
Wat nu ik het gewoon kijken naar de fps metertje, is toch niet echt geheel correct.

• RTM93
Zojuist 55/60gb download scherm ervoor gekregen toen ik als administrator uitvoerde. Is dit de heist patch waar men het over heeft ?

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-11 21:12
Marsmillo schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:48:
[...]

Heb even de benchmark gedraaid, in vergelijking met voor de patch is mijn performance +/- gelijk gebleven, misschien net iets geminderd? Laagste FPS die ik zag waren in de 40 waar dit hiervoor in de 50 was, maar over het algemeen zit het hoger, meer tegen de 70 dan tegen de 60. Mijn hoogste FPS die ik zag was wel ook stukje lager, ipv 118 was et deze keer maar 108.

Weet er trouwens iemand of de benchmarkt ook ergens een resultaat txt bestandje maakt?
Wat nu ik het gewoon kijken naar de fps metertje, is toch niet echt geheel correct.
Volgens mij in my documents.

• RTM93
DL met 7mb/s dus dat valt gelukkig mee.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Ik snap er maar weinig van.

Met dezelfde settings, maar textures op high haal ik 1997 MB VRAM gebruik
Met alles hetzelfde, maar textures op very high haal ik 1670 MB VRAM gebruik...

Heh?!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hij heeft geheugen nodig om te downscalen, logisch toch? :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• PuckStar
nou lekker dan. je moet dus elke keer als je online gaat weer in passive mode zetten?
ik had dat 1 keer gedaan en dacht dat het zo bleef, maar net ging ik online en bam gelijk doodgeschoten. terwijl ik dus dacht dat ik passive was.

lukt het iemand al om heists te doen?

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11 18:43

Deem

Ontcijfer mij!

PuckStar schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:05:
nou lekker dan. je moet dus elke keer als je online gaat weer in passive mode zetten?
ik had dat 1 keer gedaan en dacht dat het zo bleef, maar net ging ik online en bam gelijk doodgeschoten. terwijl ik dus dacht dat ik passive was.

lukt het iemand al om heists te doen?
Heb gister mijn eerste heist voltooit.

"May our framerates be high and our temperatures low."

• Timberly2
  • Laatst online: 23-10 17:33
Hmm, Alternate lijkt nu weer voorraad te hebben. Nu ben ik in dubio, of nu de download starten via steam of GameSync, óf een dag wachten op de fysieke versie.

Werkt de download variant intussen prima? Geen overbelaste servers meer?

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Timberly2 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:17:
Hmm, Alternate lijkt nu weer voorraad te hebben. Nu ben ik in dubio, of nu de download starten via steam of GameSync, óf een dag wachten op de fysieke versie.

Werkt de download variant intussen prima? Geen overbelaste servers meer?
Mijn download van het spel via Steam ging gewoon snel. 6MB/s. Nu komen er natuurlijk nog patches bij, maar die heb je ook voor het fysieke spel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:34:
[...]

ik moet nog eens beginnen knutselen met mijn graphics setup... Maar ik heb precies niet echt veel om omhoog/omlaag te gooien?
Laat ik het anders zeggen, zijn die framedrops normaal met de instellingen die ik gebruik met mijn setup?

• Timberly2
Hmm, aangezien ik vanavond toch niet kan gamen en ik een snelheid haal tussen de 5-7mb/s koop ik de fysieke variant bij alternate. Nu toch al zo lang gewacht, die 24 uur extra wachten kan ook nog wel.

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:06
Ik zou vandaag een telefoontje van de Intertoys krijgen als ze ze weer binnen kregen, maar nog niks gehoord :(

Ik heb nog hoop, maar ben er bang voor...

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-11 10:06
Wat een sloom gedoe bij Rockstar Social Club, maar heb ook geen zin om 7 DVD´s te gaan verwisselen.

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Linkje3 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:26:
Wat een sloom gedoe bij Rockstar Social Club, maar heb ook geen zin om 7 DVD´s te gaan verwisselen.
Heheh, first world problems.

iRacing Profiel

• Pastafarian
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-03 19:09
Ik ben nog aan het werk, maar omdat ik hier las dat mensen problemen hadden met het binnenhalen van de update heb ik het hier op de achtergrond aangezet. Was zo binnen met 15MB/s. Er lijkt dus wel een schifting te zijn van download servers. Wel gek. Ik download via Rockstar, en niet via Steam.

Het downloaden van het spel eergisteren ging ook al goed (dik 10MB/s gemiddeld) / redelijk (moest wel een paar keer pauzeren en hervatten, omdat de download stil viel).

[ Voor 30% gewijzigd door Pastafarian op 17-04-2015 15:32 ]

• Linkje3
Hier tussen de 500 kb en 2 mb, terwijl ik bij Steam makkelijk 7 haal.

• PuckStar
FastFred schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:26:
Ik zou vandaag een telefoontje van de Intertoys krijgen als ze ze weer binnen kregen, maar nog niks gehoord :(

Ik heb nog hoop, maar ben er bang voor...
haal em dan bij de mediamarkt of online.

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-11 13:01
Twee dagen geleden bij mij ook gewoon 12-14 mb/s. Alleen 2 of 3 keer dat het inkakte naar 80-100 kb/s. Drukte dan even op pauze, wacht 5 sec en resume, en ging weer verder op 14 mb/s.

iRacing Profiel

• Smobbo
  • Laatst online: 16:01
Heeft iemand al de release notes gevonden van die patch? Ik heb zitten zoeken op de support pagina van Rockstar, maar ik kan het niet vinden (ik kijk misschien met mn neus...).

Merkt iemand verschil? Ik lees tot nu toe van een enkeling dat er weinig verschil is en van een groter aantal dat de boel crasht (of deed hij het bij deze mensen uberhaupt niet?)

Bij mij draait hij namelijk als een zonnetje en dat wil ik graag zo houden :) !

• FastFred
PuckStar schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:35:
[...]

haal em dan bij de mediamarkt of online.
Dichtsbijzijnde Mediamarkt is 3 kwartier heen en 3 kwartier terug met de auto, Bol.com heeft een levertijd van 7 dagen momenteel en digitale aankoop wil ik niet, ik wil het doosje in m'n handen hebben, met het boekje en de map erbij

• PuckStar
FastFred schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:37:
[...]

Dichtsbijzijnde Mediamarkt is 3 kwartier heen en 3 kwartier terug met de auto, Bol.com heeft een levertijd van 7 dagen momenteel en digitale aankoop wil ik niet, ik wil het doosje in m'n handen hebben, met het boekje en de map erbij
toys xl? gamemania? dixons misschien?

• Timberly2
PuckStar schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:44:
[...]

meeste winkels hadden maar 2 fysieke exemplaren. Zoals waarschijnlijk met alle pc games van de laatste tijd. In Enschede waren de Bart Smit, mediamarkt en Gameshop Twente er ook doorheen. Gameshop twente in Hengelo was ook uitverkocht.

• FastFred
PuckStar schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:44:
[...]

Idem dito, minstens een half uur in de auto enkele reis.

Toys XL nog nooit van gehoord overigens. Dichtstbijzijnde winkel waar ik altijd games kocht was Free Record Shop. Die is er niet meer, in een straal van 15 a 20km hebben we alleen de Intertoys nog die games verkoopt.

Alternate heeft inmiddels weer een levertijd van 10 werkdagen.

[ Voor 40% gewijzigd door FastFred op 17-04-2015 15:58 ]

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:29
Eindelijk een beetje tijd vrij kunnen maken :) manoman wat ziet het er lekker uit. Eerst viel de fps wat tegen gevoelsmatig, bleek sli uit te staan :) nu constant 60fps.

Klein vraagje: ik zou het liefst de radiostations relatief harder zetten (tov rest geluid). Lijkt niet te kunnen?

mixing a drink and music

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11 00:30

MrDrako

nep ict'er

net weer een update van 352mb.. ben benieuwd wat het fixed

• Jeroendedoem
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-10 11:08
Weet iemand hoe ik op online politie autos in mijn garage kan glitchen, ik heb al een paar dingen geprobeerd maar ze werken allemaal niet meer :( Ik vind die undercover car zo awesome.

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:22
man man man, voor het eerst in het spel dat het donker werd en dat het tegelijk regende.. dan ziet het spel er toch echt fantastisch uit. De reflecties van het licht dat dan ontstaat en niet alleen worden de wegen nat maar er ontstaan zelfs plassen :O

• RobinNL
  • Laatst online: 15:53
"GTA 5-bestanden tonen mogelijke downloadable content"

https://gamer.nl/articles...jke-downloadable-content/

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Pastafarian
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-03 19:09
Zidanexo schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:23:
man man man, voor het eerst in het spel dat het donker werd en dat het tegelijk regende.. dan ziet het spel er toch echt fantastisch uit. De reflecties van het licht dat dan ontstaat en niet alleen worden de wegen nat maar er ontstaan zelfs plassen :O
Viel mij gisteren ook op. Ik zat in een politie-achtervolging als Franklin en ging slow-motion in. Dan zie je de regendruppels om je heen rustig vallen. Hoef je niet eens voor in ultra te spelen. In de verte zie je in de goede omstandigheden ook nog eens bliksemschichten.

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:11

Zalmanman

So long,

Pastafarian schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:30:
[...]

Viel mij gisteren ook op. Ik zat in een politie-achtervolging als Franklin en ging slow-motion in. Dan zie je de regendruppels om je heen rustig vallen. Hoef je niet eens voor in ultra te spelen. In de verte zie je in de goede omstandigheden ook nog eens bliksemschichten.
Als je met een controller speelt (dat doe ik in voertuigen, voor de rest toetsenbord en muis) trilt de controller als je de donder hoort. Dus eerst een flits, dan hoor en voel je de donder. Hier is over nagedacht zeg.

and thanks for all the fish.

• Marsmillo
DoubleYouPee schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:52:
[...]

Volgens mij in my documents.
Klopt. Nu ik cijfermateriaal heb kan ik meer een onderbouwde mening geven. Op mijn systeem, met de zelfde instellingen als voor de patch moet ik vaststellen dat de performance geminderd is. Heb niets aan mijn systeem of settings veranderd sinds ik de benchmark bij launche gedraaid heb, dus dat kan geen invloed hebben gehad.

Resultaten:
Het gemiddelde van alle runs voor de patch was 76.8 fps, met een 152 als max en een 23 als minimum fps
Na de patch is het gemiddelde gezakt naar 60.8 fps, met 161 als hoogste en een 23 als minimum.

Edit, frametimings ook vermelden:
Frametimings voor deze patch was gemiddeld over alle runs: 13.2 ms (6.5 min en 41 max)
Na de patch is dat 18.2 ms (6.2 ms min en 32.7 max)
=== SYSTEM ===
Windows 8.1 Pro 64-bit (6.2, Build 9200)
DX Feature Level: 11.0
Intel(R) Core(TM) i7-4790 CPU @ 3.60GHz (8 CPUs), ~3.6GHz
8192MB RAM
NVIDIA GeForce GTX 970, 4187MB, Driver Version 350.12
Graphics Card Vendor Id 0x10de with Device ID 0x13c2

=== SETTINGS ===
Display: 1280x1024 (FullScreen) @ 60Hz VSync OFF
Tessellation: 3
LodScale: 1.000000
PedLodBias: 0.200000
VehicleLodBias: 0.000000
ShadowQuality: 3
ReflectionQuality: 3
ReflectionMSAA: 0
SSAO: 2
AnisotropicFiltering: 16
MSAA: 0
MSAAFragments: 0
MSAAQuality: 0
TextureQuality: 2
ParticleQuality: 2
WaterQuality: 2
GrassQuality: 3
ShaderQuality: 2
Shadow_SoftShadows: 5
UltraShadows_Enabled: true
Shadow_ParticleShadows: true
Shadow_Distance: 2.000000
Shadow_LongShadows: true
Shadow_SplitZStart: 0.930000
Shadow_SplitZEnd: 0.890000
Shadow_aircraftExpWeight: 0.990000
Shadow_DisableScreenSizeCheck: false
Reflection_MipBlur: true
FXAA_Enabled: true
TXAA_Enabled: false
Lighting_FogVolumes: true
Shader_SSA: true
DX_Version: 2
CityDensity: 1.000000
PedVarietyMultiplier: 1.000000
VehicleVarietyMultiplier: 1.000000
PostFX: 3
DoF: true
HdStreamingInFlight: true
MaxLodScale: 1.000000
MotionBlurStrength: 0.000000
1280x1024 is native resolutie van mij wat ouder schermpje
V-Sync off voor de benchmark, als ik game staat het wel aan.
Zou nog eens kunnen tweaken aan deze settings, maar is wat nVidia als optimalized ingesteld had.

[ Voor 3% gewijzigd door Marsmillo op 17-04-2015 17:14 ]

• Joosttweakers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06:45
Erg vervelend, sinds de patch crasht ik regelmatig. Daarvoor geen enkel probleem gehad, op een systeem van circa 3 jaar oud.

Bummer. Hoop dat er nog een soort van roll back optie komt dit weekend.

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-11 18:01

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Uitverkocht in Leidschendam.
Bart Smit en Intertoys hebben geen GTA v meer.

Trein?

• Linkje3
Ik ben al 3 uur aan het downloaden, en nog niet eens op de helft :@. Helaas heb ik laatst mijn Sata kabel van de DVD Drive uitgeleend, waardoor ik hem niet vanaf de discs kan installeren.

• Ledtherebelight
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-11 15:16
Boefmans schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:04:
Eindelijk een beetje tijd vrij kunnen maken :) manoman wat ziet het er lekker uit. Eerst viel de fps wat tegen gevoelsmatig, bleek sli uit te staan :) nu constant 60fps.

Klein vraagje: ik zou het liefst de radiostations relatief harder zetten (tov rest geluid). Lijkt niet te kunnen?
Settings-> Audio:
SFX volume lager zetten.
Music volume gelijk houden.

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-11 12:20
Fanta schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:35:
De errorcode die ik krijg is ERR_GFX_D3D_INIT.

Kansloos, voor de update liep hij als een zonnetje.
Ik weet niet wanneer die patch Online is gegaan dus dat hoor ik graag even van iemand.

Wat betreft jouw error, Die heb ik gisteravond regelmatig gehad. Het heeft met DirectX 11 te maken, En bij mij liep het spel vanochtend weer drie uur lang (5:30 tot 8:30) zonder problemen op de default settings en DirectX 10 in plaats van 11.
(10.1 plaatste semi transparante vierkantjes op reflecties of iets dergelijks, Elke lantaarnpaal had ze op de voet.)

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• Sneek
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-11 11:31

Sneek

Tweaker

Hier eerder nog niets over gezegd maar net als de rest heb ik ook het probleem van trage download. Wat voor mij het probleem gefixt heeft is om via een VPN te downloaden. Ik heb Softether gebruikt met een connectie uit zuid korea. downloadspeed circa 1MB/s.

• Joosttweakers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06:45
Ik geloof dat de update rond een uur of 3 of 4 online kwam vanmiddag.

Vanochtend zonder problemen kunnen spelen. Toen ik vanmiddag de boel opnieuw aanslingerde werd er vlug een patch gedownload en startte hij op. (alles via Steam trouwens)
Wel opmerkelijk dat ik nog niets over patchnotes oid heb kunnen lezen.

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:14
omg.. Wilde op steam alle bestanden laten controleren klik ik perrongeluk aan spel verwijderen. Ben nu alles weer opnieuw aan het downloaden 8)7 |:(

[ Voor 3% gewijzigd door tumtum100 op 17-04-2015 17:24 ]

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-11 16:27

FlyEragon

Alien Monkeys

Mooi berichtje voor het FFUUUUUUUUU topic :P

• DoubleYouPee
tumtum100 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:24:
omg.. Wilde op steam alle bestanden laten controleren klik ik perrongeluk aan spel verwijderen. Ben nu alles weer opnieuw aan het downloaden 8)7 |:(
:X _O-

• tumtum100
Meevaller steam servers zijn rap vandaag 11.2 mb/s continu. _/-\o_
Ander half uurtje te gaan :(

• aicaramba
  • Laatst online: 20-11 20:39
Ik heb de MD5 check gedaan. 5 files klopte niet. Nu aan het downloaden en maar hopen dat het spel daarna werkt.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• ghostman
  • Laatst online: 13-11 10:48

ghostman

dwarf

Krijg vandaag tijdens één missie elke keer de melding 'GTA V werkt niet meer'.. Helaas is dat elke keer op het zelfde punt. Iemand hier ideeën over? Helaas slaat die hem niet op dus moet ik elke keer opnieuw beginnen..

spoiler:
Aan het eind dat je van de FIB een geld wagen moet overvallen. Als ik dat gedaan hebt word er geswitcht naar Michael en dan cracht die

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Eerst wat strangers en freaks doen.

Ik ben nu een update van NVIDIA aan het installeren...... Pff de laatste die ik erop heb gezet was 21-12-14, dus er zal hopelijk nu heel wat verbeterd zijn :+ :+ :')

Johann Sebastian Bach

• FastFred
Intertoys had nog niks binnen gekregen, ook voor hun lange levertijden. Bij de Mediamarkt in Doetinchem schenen ze er nog een paar te hebben, twijfel even of ik daarvoor 57km retour wil rijden

• comcas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-08-2024
Mediamarkt Zwolle had er vanmiddag nog zeker 20+ in de schappen liggen (en vermoedelijk nog meer in het magazijn).

Verwijderd

-Jeffrey- schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:35:
Krijg vandaag tijdens één missie elke keer de melding 'GTA V werkt niet meer'.. Helaas is dat elke keer op het zelfde punt. Iemand hier ideeën over? Helaas slaat die hem niet op dus moet ik elke keer opnieuw beginnen..

spoiler:
Aan het eind dat je van de FIB een geld wagen moet overvallen. Als ik dat gedaan hebt word er geswitcht naar Michael en dan cracht die
Ik had het ook, maar dan bij een ander missie. Ik heb het gefixt door de missie met medium settings te doen, toen crashte hij niet meer op hetzelfde punt en kon de missie voltooien. Daarna settings weer omhoog gegooid en verder geen problemen meer gehad.

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

Ik heb om de errorcode ERR_GFX_D3D_INIT te verhelpen het volgende gedaan:

- MSI Afterburner uitgeschakeld
- Tesselation uitgeschakeld

Ik speel nu probleemloos, met verder alle settings maximaal, MSAA 4x. Vanavond ga ik nog wel even proberen welke van de 2 het probleem is, nu eerst nog even genieten van de game.

• Denniszx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-11 22:56
Na 90 uur heb ik eindelijk toegang tot mijn SC club account (support is ronduit een drama; tickets verdwijnen, worden verwijderd of open gelaten). :')

Geen CRC-errors hier met de fysieke versie btw (incl. 1.2 miljoen pre-order bonus), update ging ook vlot met 11 MB/s. :*)

[ Voor 11% gewijzigd door Denniszx op 17-04-2015 21:25 ]

• ghostman

ghostman

dwarf

Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:07:
[...]

Ik had het ook, maar dan bij een ander missie. Ik heb het gefixt door de missie met medium settings te doen, toen crashte hij niet meer op hetzelfde punt en kon de missie voltooien. Daarna settings weer omhoog gegooid en verder geen problemen meer gehad.
Apart, het enige wat ik op high heb staan zijn de textures. De rest heb ik sowiezo al op medium staan behalve extended distance. Heb net die ook omlaag gedaan aangezien ik net wat over mijn vram zat, maar dat hielp ook niet. :(

Probeer zomenteen met alles op medium en reso wat omlaag te doen. Hopelijk helpt dat.

• JacobsT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-11 07:44
Hier ook wel absurde problemen met de FPS. GTA V minimized en ik heb zelfs mega keyboard lag terwijl ik hier typ, iets wat ik anders nooit heb.

i7 2600k @ 4,4ghz
16Gb Ram
R290

Zou toch niet mogen dat ik FPS drops heb waarbij het makkelijk zakt tot 15fps? speel met high settings.

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:20
JacobsT schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:41:
Hier ook wel absurde problemen met de FPS. GTA V minimized en ik heb zelfs mega keyboard lag terwijl ik hier typ, iets wat ik anders nooit heb.

i7 2600k @ 4,4ghz
16Gb Ram
R290

Zou toch niet mogen dat ik FPS drops heb waarbij het makkelijk zakt tot 15fps? speel met high settings.
Welke stand heb je MSAA staan en V-Sync aan of uit>?

Verwijderd

i7 2600k @ 4,4ghz
16Gb Ram
R290

Ik heb ook een r9 290, zwaar geklokt dat wel maar ik kreeg ook last van input lag met echt alles max en hogere resoluties dan 1080p. Ik zit nu op 1080p met alles gemaxed, 8x msaa/reflections/high res shadows en geen input lag. Toch nog maar eens je settings na gaan?

Wat ook flink kan helpen is alles uitzetten op de achtergrond, programmas, geen browsers open, 2de scherm uit. Alles dat power kan nemen gewoon uit.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2015 18:49 ]

• tumtum100

i7 2600k @ 4,4ghz
16Gb Ram
R290

Precies hetzelfde hier. dacht dat het aan mijn pc lag maar hoor er nu meer over.
Heb over de 60 FPS.

• ghostman

ghostman

dwarf

Dat heb ik ook, als GTA draait kan ik niet fatsoenlijk typen in de browser.

Helaas heeft het omlaag gooien van de settings niks geholpen. Blijft elke keer op het exact zelfde punt crachen.

• JacobsT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-11 07:44
Ik vind het eigenlijk zwaar balen weer. De port is beter dan GTA 4 maar het is toch duidelijk dat er weer serieuze performanceproblemen zijn en als je in het menu zit, je ziet dat het allemaal duidelijk voor een controller geoptimaliseerd is.

Ja kan niet eens door de settings scrollen, enter duwen vooraleer je in een zijmenu komt etc...

Dacht dat Rockstar hier zijn les wel geleerd had, pretty bummed to be honest.

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

• DoubleYouPee
Ja dat heb ik ook... heer vreemd.
Bijv. mn start knop werkte ook al niet meer.

Verwijderd

DoubleYouPee schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:52:
[...]

Ja dat heb ik ook... heer vreemd.
Bijv. mn start knop werkte ook al niet meer.
Dit komt denk ik omdat je systeem gewoon een te zware load krijgt. Ik Screenarcher verschillende games op de meeste bizarre resoluties maar dan heb ik dit ook nog wel eens. Ik denk toch echt je settings nog eens na lopen

• DoubleYouPee
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:55:
[...]

Dit komt denk ik omdat je systeem gewoon een te zware load krijgt. Ik Screenarcher verschillende games op de meeste bizarre resoluties maar dan heb ik dit ook nog wel eens. Ik denk toch echt je settings nog eens na lopen
Onzin. Kan mn systeem zo hard belasten als ik wil, maar als ik alt-tab, is er altijd niks aan de hand.
En heb gewoon 60fps in GTAV.

Ligt gewoon aan GTAV.

Misschien dat het met borderless window beter wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door DoubleYouPee op 17-04-2015 19:14 ]

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Met (adaptive) V-Sync aan heb ik die lag niet als ik alt-tab uit het spel.

[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 17-04-2015 19:19 ]

• MrMonkE
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

Misschien als jullie hardware accelleratie uitschakelen in je browsers?

★ What does that mean? ★

• XanaLuXX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:57
Kan nogsteeds niet spelen, kom niet eens verder dan inloggen
Zodra ik inlog met die ***** social club, crashed de applicatie, en Rockstar reageert uiteraard niet op support tickets...

Drivers verwijderd, nieuwe geinstalleerd. Zelfs met de standaard vga adapter crashed dat programma na het inloggen
Elke extra programma wat draaide afgesloten ( afterburner, teamspeak, steam etc)
virusscanner uit
videokaart adapter uitschakelen
socialclub files in compatibiliteit mode gezet

zwaar irritant, zeker als ik zie dat jullie wel kunnen spelen :'(

Voor poging/dag 4 ben ik opnieuw die GTAV_setup_tool aan het downloaden, maar volgens mij zit er een duif op hun internet verbinding en kom niet boven de 80k uit

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

Begin hier nou toch wel een beetje moedeloos van te worden..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/T7zJiv7.png

Terwijl speedtest gewoon dit zegt:

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/4297158691.png

8)7

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

Fanta schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:10:
Ik heb om de errorcode ERR_GFX_D3D_INIT te verhelpen het volgende gedaan:

- MSI Afterburner uitgeschakeld
- Tesselation uitgeschakeld

Ik speel nu probleemloos, met verder alle settings maximaal, MSAA 4x. Vanavond ga ik nog wel even proberen welke van de 2 het probleem is, nu eerst nog even genieten van de game.
Tesselation weer ingeschakeld, en alles werkt nog. Conclusie: Geen afterburner meer gebruiken, totdat er een fix voor is.

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:58

HaTe

haat niet

Tenzij Afterburner natuurlijk wél werkt. Ik draai met een redelijke overclock en met FPS overlay uitstekend GTA V hoor :).

Wat trouwens wel gek is, ik heb GTA V op 59Hz staan (60Hz kan ik niet kiezen en heb 2x 59Hz :s), maar als ik GTA V opstart, dan is hij gelokt op max 30FPS. Als ik een ding in de Graphics instelling verander (ook na terug veranderen) dan wil hij wel meer beelden per seconde tonen.

Maar er is vandaag een update geweest, dus misschien dat het nu is opgelost.

[ Voor 59% gewijzigd door HaTe op 17-04-2015 19:40 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• RobinNL
  • Laatst online: 15:53
Weten jullie wat deze error precies inhoudt? Ik wilde mijn vrienden joinen in een GTA Online sessie, maar kreeg deze error. Gisteren konden we gewoon samen spelen.

"Failed to join session due to incompatible assets"

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

HaTe schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 19:38:
Tenzij Afterburner natuurlijk wél werkt. Ik draai met een redelijke overclock en met FPS overlay uitstekend GTA V hoor :).
Ik doelde uiteraard op mensen die hetzelfde probleem hebben als ik.. ;)

• Dutchy88
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:20
Lijkt er op dat Steam toch niet eens zo'n slechte keuze was als ik hier zo al die netwerk problemen lees. O-)

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:49
Draai fps gewoon rond de 100 FPS. In de desert of drukke gebieden gewoon 60-65 FPS.
GTX980 ftw.

• Stievydude
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Richh schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:47:
[...]

Nee. Dat was de pre-order bonus die tot de release geldde, en nu dus eigenlijk niet meer.
Sommige gamers melden echter dat ze deze bonus nog steeds krijgen, maar dat zijn dan waarschijnlijk gamekeys die voor pre-orders bedoeld waren.
Thx 4 the info!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:00

AzzKickah

06-CENSORED

Same here wat betreft typen terwijl GTA minimized is. Terwijl de rest wel allemaal normaal snel reageert, als in muis-input, switchen tussen vensters, browsen, etc.
Plus in het spel zelf totaal geen last van input-lag.

Streensj.

[ Voor 13% gewijzigd door AzzKickah op 17-04-2015 20:31 ]

Verwijderd

DoubleYouPee schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 19:14:
[...]

Onzin. Kan mn systeem zo hard belasten als ik wil, maar als ik alt-tab, is er altijd niks aan de hand.
En heb gewoon 60fps in GTAV.

Ligt gewoon aan GTAV.

Misschien dat het met borderless window beter wordt.
Hehe ik denk als jij je pc echt belast dat alt tabben al vrij lastig kan worden, maar het is al goed. Met 60 fps hoor je inderdaad geen lags te hebben.

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:49
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 20:27:
[...]

Hehe ik denk als jij je pc echt belast dat alt tabben al vrij lastig kan worden, maar het is al goed. Met 60 fps hoor je inderdaad geen lags te hebben.
Ik heb hier ook gewoon last van, is gewoon iets van GTA V. Als ik iets typ of een website komen de letters met een delay. Terwijl ik dit zonder GTA V of elke andere game niet heb.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik kan ook niet fatsoenlijk typen als ik GTA aan heb staan. Zodra ik alt+tab heb ik lag, en dan met name in Skype.

Ach ja, hoort gewoon bij de game. Gewoon niet alt+tabben :P

Tesla M3LR '21

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
iemand een idee hoe ik de online (ingame) tutorial kan doen? Ik kan nu niemand joinen namelijk.
Bij het aanmaken van een online character heb ik dit blijkbaar geskipped, maar kan het nergens terug vinden....als ik iemand wil joinen of accepten krijg ik de melding dat ik de online tut moet doen, maar waar..?

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

• DoubleYouPee
Blijft apart die launcher.
Tot 319 MB van 352 binnengeslurpt met 15mB/s.
Dan de laatste 40 MB nu met 10kB/s.

Als ie nog 3 seconden langer normale snelheid had was hij al klaar geweest en hadden ze weer een verbinding minder gehad.

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

Na de patch ziet het gras er echt stom uit ... 5 meter verder dan waar ik sta is het gewoon een groen vlak.
Hoera console graphics :-/

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Op de PC met de missie Marriage Counseling krijg ik telkens een GTA V has stopped melding. Dat is gekomen sinds de patch van vandaag... Elke keer op exact hetzelfde kruispunt crashed de game. Overigens niet alleen tijdens die missie, maar ook met free roaming. Gaat om dit stuk:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/24409276/tweakers/got/IMG_1851.jpg

Hier de locatie op de map, waarvan B Michael's huis is en de rode cirkel het gedeelte waar het spel crasht:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/24409276/tweakers/got/gtavcrashmap.png

Zou iemand eens willen kijken in de Missie dan wel free raoming? Alvast dank!

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• aicaramba
  • Laatst online: 20-11 20:39
Ik heb de MD5 checks uitgevoerd. Ik heb 5 corrupte bestanden verwijderd. Hierna is de launcher weer gaan downloaden en nu lijkt spel eindelijk goed te draaien :)

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• 737freak
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-11 19:17
Hoe kan het dat ik met een GTX970 op 1080p, met MSAA op 8X en alle relevante settings op het hoogst, toch nog overal blurry en dansende shadows & lijntjes heb?

• Denniszx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-11 22:56
737freak schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 21:26:
Hoe kan het dat ik met een GTX970 op 1080p, met MSAA op 8X en alle relevante settings op het hoogst, toch nog overal blurry en dansende shadows & lijntjes heb?
heyhoi :D
Pagina: 1 ... 106 ... 118 Laatste

Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.

<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]

Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch