Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
Super mijn dropbox link is al neer gehaald omdat er te veel verkeer word gegeneerd
En die is het zelfde momenteel. Al de uploader bestanden niet aanpast zou het dus redelijk safe moeten zijn om te downloaden.Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:59:
Heb de volledige patch GTA_V_Patch_1_0_331_1 op dropbox gedeeld http://bit.ly/1b3TstC .
veel plezier met binnenhalen iedereen
"May our framerates be high and our temperatures low."
Nee, dit is het niet, ik heb sowieso al een nieuwere versie dan de link die daar staat.NintendoSmasher schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:01:
[...]
Klinkt als het probleem dat ik had. Installer Social Club via deze link en installeer de game.
Fijn ook dat vanuit rockstar gecommuniceerd wordt richting mensen met klachten waar ze mee bezig zijn....
NOT.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Verwijderd
Het is de originele patch bestand hoor, ik ben geen ratje die even een virus er instopt om mijn mede tweakers het leven zuur te maken. Maar ik snap je wel hoorMarsmillo schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:21:
Oké, heb hem binnen, even de officieel gedwonloade versie gergeleken met de
[...]
En die is het zelfde momenteel. Al de uploader bestanden niet aanpast zou het dus redelijk safe moeten zijn om te downloaden.
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
ik heb het 1 keer gehad en dat was nadat ik mijn videokaart had overgeklokt. dus als jij dat ook hebt, misschien even terugdraaien.MonkeySleeve schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:12:
Heb nu al een paar keer gehad dat ik bezig was met een online missie, en nog aan het winnen was ook, dat GTA V.exe doodleuk stopt met werken... Gewoon crash and burn...
Had hem bijna binnen op de normale manier, dus heb even gewacht zodat ik kon vergelijken. Is denk ik altijd goed dat mensen ook van andere bronnen horen dat bestanden gelijk zijn. Op internet weet je immers nooit met wie je te maken hebt. Al denk ik dat we hier binnen tweakers wel redelijk safe zitten.Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:25:
[...]
Het is de originele patch bestand hoor, ik ben geen ratje die even een virus er instopt om mijn mede tweakers het leven zuur te maken. Maar ik snap je wel hoor
Kansloos, voor de update liep hij als een zonnetje.
Bleef maar code 2 krijgen als ik de update via de servers in NL ophaalde en het is nog traag ook.
Vanochtend 8u game geactiveerd en download aangezet. Om 12u was alles klaar. Geen vuiltje aan de lucht, game speelt fantastisch met de standaard settings (Very High, 1080p) en ziet het nu al niet slecht uit! Misschien laat ik het wel zo...Steven316 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:48:
Ik lees dat iedereen foutmeldingen heeft na het downloaden van de 350mb update. Is het uberhaupt al bij iemand gelukt om hem succesvol te installeren? Of zijn die allemaal aan het spelen?
PC: inventaris: Mini-ITX Gamesysteem
Heb even de benchmark gedraaid, in vergelijking met voor de patch is mijn performance +/- gelijk gebleven, misschien net iets geminderd? Laagste FPS die ik zag waren in de 40 waar dit hiervoor in de 50 was, maar over het algemeen zit het hoger, meer tegen de 70 dan tegen de 60. Mijn hoogste FPS die ik zag was wel ook stukje lager, ipv 118 was et deze keer maar 108.Junia schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:41:
Update zojuist binnengehaald d.m.v. de dropbox link en het werkt perfect. Ik merk na een paar minuten spelen geen performance issues.
Weet er trouwens iemand of de benchmarkt ook ergens een resultaat txt bestandje maakt?
Wat nu ik het gewoon kijken naar de fps metertje, is toch niet echt geheel correct.
Volgens mij in my documents.Marsmillo schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:48:
[...]
Heb even de benchmark gedraaid, in vergelijking met voor de patch is mijn performance +/- gelijk gebleven, misschien net iets geminderd? Laagste FPS die ik zag waren in de 40 waar dit hiervoor in de 50 was, maar over het algemeen zit het hoger, meer tegen de 70 dan tegen de 60. Mijn hoogste FPS die ik zag was wel ook stukje lager, ipv 118 was et deze keer maar 108.
Weet er trouwens iemand of de benchmarkt ook ergens een resultaat txt bestandje maakt?
Wat nu ik het gewoon kijken naar de fps metertje, is toch niet echt geheel correct.
Met dezelfde settings, maar textures op high haal ik 1997 MB VRAM gebruik
Met alles hetzelfde, maar textures op very high haal ik 1670 MB VRAM gebruik...
Heh?!
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
ik had dat 1 keer gedaan en dacht dat het zo bleef, maar net ging ik online en bam gelijk doodgeschoten. terwijl ik dus dacht dat ik passive was.
lukt het iemand al om heists te doen?
Heb gister mijn eerste heist voltooit.PuckStar schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:05:
nou lekker dan. je moet dus elke keer als je online gaat weer in passive mode zetten?
ik had dat 1 keer gedaan en dacht dat het zo bleef, maar net ging ik online en bam gelijk doodgeschoten. terwijl ik dus dacht dat ik passive was.
lukt het iemand al om heists te doen?
"May our framerates be high and our temperatures low."
Werkt de download variant intussen prima? Geen overbelaste servers meer?
Mijn download van het spel via Steam ging gewoon snel. 6MB/s. Nu komen er natuurlijk nog patches bij, maar die heb je ook voor het fysieke spel.Timberly2 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:17:
Hmm, Alternate lijkt nu weer voorraad te hebben. Nu ben ik in dubio, of nu de download starten via steam of GameSync, óf een dag wachten op de fysieke versie.
Werkt de download variant intussen prima? Geen overbelaste servers meer?
Verwijderd
Laat ik het anders zeggen, zijn die framedrops normaal met de instellingen die ik gebruik met mijn setup?Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:34:
[...]
ik moet nog eens beginnen knutselen met mijn graphics setup... Maar ik heb precies niet echt veel om omhoog/omlaag te gooien?
Ik heb nog hoop, maar ben er bang voor...
Heheh, first world problems.Linkje3 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:26:
Wat een sloom gedoe bij Rockstar Social Club, maar heb ook geen zin om 7 DVD´s te gaan verwisselen.
Het downloaden van het spel eergisteren ging ook al goed (dik 10MB/s gemiddeld) / redelijk (moest wel een paar keer pauzeren en hervatten, omdat de download stil viel).
[ Voor 30% gewijzigd door Pastafarian op 17-04-2015 15:32 ]
haal em dan bij de mediamarkt of online.FastFred schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:26:
Ik zou vandaag een telefoontje van de Intertoys krijgen als ze ze weer binnen kregen, maar nog niks gehoord![]()
Ik heb nog hoop, maar ben er bang voor...
Merkt iemand verschil? Ik lees tot nu toe van een enkeling dat er weinig verschil is en van een groter aantal dat de boel crasht (of deed hij het bij deze mensen uberhaupt niet?)
Bij mij draait hij namelijk als een zonnetje en dat wil ik graag zo houden
Dichtsbijzijnde Mediamarkt is 3 kwartier heen en 3 kwartier terug met de auto, Bol.com heeft een levertijd van 7 dagen momenteel en digitale aankoop wil ik niet, ik wil het doosje in m'n handen hebben, met het boekje en de map erbij
toys xl? gamemania? dixons misschien?FastFred schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:37:
[...]
Dichtsbijzijnde Mediamarkt is 3 kwartier heen en 3 kwartier terug met de auto, Bol.com heeft een levertijd van 7 dagen momenteel en digitale aankoop wil ik niet, ik wil het doosje in m'n handen hebben, met het boekje en de map erbij
meeste winkels hadden maar 2 fysieke exemplaren. Zoals waarschijnlijk met alle pc games van de laatste tijd. In Enschede waren de Bart Smit, mediamarkt en Gameshop Twente er ook doorheen. Gameshop twente in Hengelo was ook uitverkocht.
Idem dito, minstens een half uur in de auto enkele reis.
Toys XL nog nooit van gehoord overigens. Dichtstbijzijnde winkel waar ik altijd games kocht was Free Record Shop. Die is er niet meer, in een straal van 15 a 20km hebben we alleen de Intertoys nog die games verkoopt.
Alternate heeft inmiddels weer een levertijd van 10 werkdagen.
[ Voor 40% gewijzigd door FastFred op 17-04-2015 15:58 ]
Klein vraagje: ik zou het liefst de radiostations relatief harder zetten (tov rest geluid). Lijkt niet te kunnen?
mixing a drink and music
https://gamer.nl/articles...jke-downloadable-content/
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Viel mij gisteren ook op. Ik zat in een politie-achtervolging als Franklin en ging slow-motion in. Dan zie je de regendruppels om je heen rustig vallen. Hoef je niet eens voor in ultra te spelen. In de verte zie je in de goede omstandigheden ook nog eens bliksemschichten.Zidanexo schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:23:
man man man, voor het eerst in het spel dat het donker werd en dat het tegelijk regende.. dan ziet het spel er toch echt fantastisch uit. De reflecties van het licht dat dan ontstaat en niet alleen worden de wegen nat maar er ontstaan zelfs plassen
Als je met een controller speelt (dat doe ik in voertuigen, voor de rest toetsenbord en muis) trilt de controller als je de donder hoort. Dus eerst een flits, dan hoor en voel je de donder. Hier is over nagedacht zeg.Pastafarian schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:30:
[...]
Viel mij gisteren ook op. Ik zat in een politie-achtervolging als Franklin en ging slow-motion in. Dan zie je de regendruppels om je heen rustig vallen. Hoef je niet eens voor in ultra te spelen. In de verte zie je in de goede omstandigheden ook nog eens bliksemschichten.
and thanks for all the fish.
Klopt. Nu ik cijfermateriaal heb kan ik meer een onderbouwde mening geven. Op mijn systeem, met de zelfde instellingen als voor de patch moet ik vaststellen dat de performance geminderd is. Heb niets aan mijn systeem of settings veranderd sinds ik de benchmark bij launche gedraaid heb, dus dat kan geen invloed hebben gehad.
Resultaten:
Het gemiddelde van alle runs voor de patch was 76.8 fps, met een 152 als max en een 23 als minimum fps
Na de patch is het gemiddelde gezakt naar 60.8 fps, met 161 als hoogste en een 23 als minimum.
Edit, frametimings ook vermelden:
Frametimings voor deze patch was gemiddeld over alle runs: 13.2 ms (6.5 min en 41 max)
Na de patch is dat 18.2 ms (6.2 ms min en 32.7 max)
1280x1024 is native resolutie van mij wat ouder schermpje=== SYSTEM ===
Windows 8.1 Pro 64-bit (6.2, Build 9200)
DX Feature Level: 11.0
Intel(R) Core(TM) i7-4790 CPU @ 3.60GHz (8 CPUs), ~3.6GHz
8192MB RAM
NVIDIA GeForce GTX 970, 4187MB, Driver Version 350.12
Graphics Card Vendor Id 0x10de with Device ID 0x13c2
=== SETTINGS ===
Display: 1280x1024 (FullScreen) @ 60Hz VSync OFF
Tessellation: 3
LodScale: 1.000000
PedLodBias: 0.200000
VehicleLodBias: 0.000000
ShadowQuality: 3
ReflectionQuality: 3
ReflectionMSAA: 0
SSAO: 2
AnisotropicFiltering: 16
MSAA: 0
MSAAFragments: 0
MSAAQuality: 0
TextureQuality: 2
ParticleQuality: 2
WaterQuality: 2
GrassQuality: 3
ShaderQuality: 2
Shadow_SoftShadows: 5
UltraShadows_Enabled: true
Shadow_ParticleShadows: true
Shadow_Distance: 2.000000
Shadow_LongShadows: true
Shadow_SplitZStart: 0.930000
Shadow_SplitZEnd: 0.890000
Shadow_aircraftExpWeight: 0.990000
Shadow_DisableScreenSizeCheck: false
Reflection_MipBlur: true
FXAA_Enabled: true
TXAA_Enabled: false
Lighting_FogVolumes: true
Shader_SSA: true
DX_Version: 2
CityDensity: 1.000000
PedVarietyMultiplier: 1.000000
VehicleVarietyMultiplier: 1.000000
PostFX: 3
DoF: true
HdStreamingInFlight: true
MaxLodScale: 1.000000
MotionBlurStrength: 0.000000
V-Sync off voor de benchmark, als ik game staat het wel aan.
Zou nog eens kunnen tweaken aan deze settings, maar is wat nVidia als optimalized ingesteld had.
[ Voor 3% gewijzigd door Marsmillo op 17-04-2015 17:14 ]
Bummer. Hoop dat er nog een soort van roll back optie komt dit weekend.
Bart Smit en Intertoys hebben geen GTA v meer.
Trein?
Settings-> Audio:Boefmans schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:04:
Eindelijk een beetje tijd vrij kunnen makenmanoman wat ziet het er lekker uit. Eerst viel de fps wat tegen gevoelsmatig, bleek sli uit te staan
nu constant 60fps.
Klein vraagje: ik zou het liefst de radiostations relatief harder zetten (tov rest geluid). Lijkt niet te kunnen?
SFX volume lager zetten.
Music volume gelijk houden.
Ik weet niet wanneer die patch Online is gegaan dus dat hoor ik graag even van iemand.Fanta schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:35:
De errorcode die ik krijg is ERR_GFX_D3D_INIT.
Kansloos, voor de update liep hij als een zonnetje.
Wat betreft jouw error, Die heb ik gisteravond regelmatig gehad. Het heeft met DirectX 11 te maken, En bij mij liep het spel vanochtend weer drie uur lang (5:30 tot 8:30) zonder problemen op de default settings en DirectX 10 in plaats van 11.
(10.1 plaatste semi transparante vierkantjes op reflecties of iets dergelijks, Elke lantaarnpaal had ze op de voet.)
Vanochtend zonder problemen kunnen spelen. Toen ik vanmiddag de boel opnieuw aanslingerde werd er vlug een patch gedownload en startte hij op. (alles via Steam trouwens)
Wel opmerkelijk dat ik nog niets over patchnotes oid heb kunnen lezen.
[ Voor 3% gewijzigd door tumtum100 op 17-04-2015 17:24 ]
tumtum100 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:24:
omg.. Wilde op steam alle bestanden laten controleren klik ik perrongeluk aan spel verwijderen. Ben nu alles weer opnieuw aan het downloaden![]()
Meevaller steam servers zijn rap vandaag 11.2 mb/s continu.
Ander half uurtje te gaan
Ik ben nu een update van NVIDIA aan het installeren...... Pff de laatste die ik erop heb gezet was 21-12-14, dus er zal hopelijk nu heel wat verbeterd zijn
Johann Sebastian Bach
Verwijderd
Ik had het ook, maar dan bij een ander missie. Ik heb het gefixt door de missie met medium settings te doen, toen crashte hij niet meer op hetzelfde punt en kon de missie voltooien. Daarna settings weer omhoog gegooid en verder geen problemen meer gehad.-Jeffrey- schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:35:
Krijg vandaag tijdens één missie elke keer de melding 'GTA V werkt niet meer'.. Helaas is dat elke keer op het zelfde punt. Iemand hier ideeën over? Helaas slaat die hem niet op dus moet ik elke keer opnieuw beginnen..
spoiler:Aan het eind dat je van de FIB een geld wagen moet overvallen. Als ik dat gedaan hebt word er geswitcht naar Michael en dan cracht die
- MSI Afterburner uitgeschakeld
- Tesselation uitgeschakeld
Ik speel nu probleemloos, met verder alle settings maximaal, MSAA 4x. Vanavond ga ik nog wel even proberen welke van de 2 het probleem is, nu eerst nog even genieten van de game.
Geen CRC-errors hier met de fysieke versie btw (incl. 1.2 miljoen pre-order bonus), update ging ook vlot met 11 MB/s.
[ Voor 11% gewijzigd door Denniszx op 17-04-2015 21:25 ]
Apart, het enige wat ik op high heb staan zijn de textures. De rest heb ik sowiezo al op medium staan behalve extended distance. Heb net die ook omlaag gedaan aangezien ik net wat over mijn vram zat, maar dat hielp ook niet.Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:07:
[...]
Ik had het ook, maar dan bij een ander missie. Ik heb het gefixt door de missie met medium settings te doen, toen crashte hij niet meer op hetzelfde punt en kon de missie voltooien. Daarna settings weer omhoog gegooid en verder geen problemen meer gehad.
Probeer zomenteen met alles op medium en reso wat omlaag te doen. Hopelijk helpt dat.
i7 2600k @ 4,4ghz
16Gb Ram
R290
Zou toch niet mogen dat ik FPS drops heb waarbij het makkelijk zakt tot 15fps? speel met high settings.
Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist
Welke stand heb je MSAA staan en V-Sync aan of uit>?JacobsT schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:41:
Hier ook wel absurde problemen met de FPS. GTA V minimized en ik heb zelfs mega keyboard lag terwijl ik hier typ, iets wat ik anders nooit heb.
i7 2600k @ 4,4ghz
16Gb Ram
R290
Zou toch niet mogen dat ik FPS drops heb waarbij het makkelijk zakt tot 15fps? speel met high settings.
Verwijderd
Ik heb ook een r9 290, zwaar geklokt dat wel maar ik kreeg ook last van input lag met echt alles max en hogere resoluties dan 1080p. Ik zit nu op 1080p met alles gemaxed, 8x msaa/reflections/high res shadows en geen input lag. Toch nog maar eens je settings na gaan?JacobsT schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:41:
Hier ook wel absurde problemen met de FPS. GTA V minimized en ik heb zelfs mega keyboard lag terwijl ik hier typ, iets wat ik anders nooit heb.
i7 2600k @ 4,4ghz
16Gb Ram
R290
Wat ook flink kan helpen is alles uitzetten op de achtergrond, programmas, geen browsers open, 2de scherm uit. Alles dat power kan nemen gewoon uit.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2015 18:49 ]
Precies hetzelfde hier. dacht dat het aan mijn pc lag maar hoor er nu meer over.JacobsT schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:41:
i7 2600k @ 4,4ghz
16Gb Ram
R290
Heb over de 60 FPS.
Dat heb ik ook, als GTA draait kan ik niet fatsoenlijk typen in de browser.JacobsT schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:41:
Helaas heeft het omlaag gooien van de settings niks geholpen. Blijft elke keer op het exact zelfde punt crachen.
Ja kan niet eens door de settings scrollen, enter duwen vooraleer je in een zijmenu komt etc...
Dacht dat Rockstar hier zijn les wel geleerd had, pretty bummed to be honest.
Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist
Ja dat heb ik ook... heer vreemd.JacobsT schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:41:
Bijv. mn start knop werkte ook al niet meer.
Verwijderd
Dit komt denk ik omdat je systeem gewoon een te zware load krijgt. Ik Screenarcher verschillende games op de meeste bizarre resoluties maar dan heb ik dit ook nog wel eens. Ik denk toch echt je settings nog eens na lopenDoubleYouPee schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:52:
[...]
Ja dat heb ik ook... heer vreemd.
Bijv. mn start knop werkte ook al niet meer.
Onzin. Kan mn systeem zo hard belasten als ik wil, maar als ik alt-tab, is er altijd niks aan de hand.Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:55:
[...]
Dit komt denk ik omdat je systeem gewoon een te zware load krijgt. Ik Screenarcher verschillende games op de meeste bizarre resoluties maar dan heb ik dit ook nog wel eens. Ik denk toch echt je settings nog eens na lopen
En heb gewoon 60fps in GTAV.
Ligt gewoon aan GTAV.
Misschien dat het met borderless window beter wordt.
[ Voor 5% gewijzigd door DoubleYouPee op 17-04-2015 19:14 ]
[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 17-04-2015 19:19 ]
★ What does that mean? ★
Zodra ik inlog met die ***** social club, crashed de applicatie, en Rockstar reageert uiteraard niet op support tickets...
Drivers verwijderd, nieuwe geinstalleerd. Zelfs met de standaard vga adapter crashed dat programma na het inloggen
Elke extra programma wat draaide afgesloten ( afterburner, teamspeak, steam etc)
virusscanner uit
videokaart adapter uitschakelen
socialclub files in compatibiliteit mode gezet
zwaar irritant, zeker als ik zie dat jullie wel kunnen spelen
Voor poging/dag 4 ben ik opnieuw die GTAV_setup_tool aan het downloaden, maar volgens mij zit er een duif op hun internet verbinding en kom niet boven de 80k uit

Terwijl speedtest gewoon dit zegt:

Tesselation weer ingeschakeld, en alles werkt nog. Conclusie: Geen afterburner meer gebruiken, totdat er een fix voor is.Fanta schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:10:
Ik heb om de errorcode ERR_GFX_D3D_INIT te verhelpen het volgende gedaan:
- MSI Afterburner uitgeschakeld
- Tesselation uitgeschakeld
Ik speel nu probleemloos, met verder alle settings maximaal, MSAA 4x. Vanavond ga ik nog wel even proberen welke van de 2 het probleem is, nu eerst nog even genieten van de game.
Wat trouwens wel gek is, ik heb GTA V op 59Hz staan (60Hz kan ik niet kiezen en heb 2x 59Hz
Maar er is vandaag een update geweest, dus misschien dat het nu is opgelost.
[ Voor 59% gewijzigd door HaTe op 17-04-2015 19:40 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
"Failed to join session due to incompatible assets"
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ik doelde uiteraard op mensen die hetzelfde probleem hebben als ik..HaTe schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 19:38:
Tenzij Afterburner natuurlijk wél werkt. Ik draai met een redelijke overclock en met FPS overlay uitstekend GTA V hoor.
GTX980 ftw.
Thx 4 the info!Richh schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:47:
[...]
Nee. Dat was de pre-order bonus die tot de release geldde, en nu dus eigenlijk niet meer.
Sommige gamers melden echter dat ze deze bonus nog steeds krijgen, maar dat zijn dan waarschijnlijk gamekeys die voor pre-orders bedoeld waren.
Plus in het spel zelf totaal geen last van input-lag.
Streensj.
[ Voor 13% gewijzigd door AzzKickah op 17-04-2015 20:31 ]
Verwijderd
Hehe ik denk als jij je pc echt belast dat alt tabben al vrij lastig kan worden, maar het is al goed. Met 60 fps hoor je inderdaad geen lags te hebben.DoubleYouPee schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 19:14:
[...]
Onzin. Kan mn systeem zo hard belasten als ik wil, maar als ik alt-tab, is er altijd niks aan de hand.
En heb gewoon 60fps in GTAV.
Ligt gewoon aan GTAV.
Misschien dat het met borderless window beter wordt.
Ik heb hier ook gewoon last van, is gewoon iets van GTA V. Als ik iets typ of een website komen de letters met een delay. Terwijl ik dit zonder GTA V of elke andere game niet heb.Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 20:27:
[...]
Hehe ik denk als jij je pc echt belast dat alt tabben al vrij lastig kan worden, maar het is al goed. Met 60 fps hoor je inderdaad geen lags te hebben.
Ach ja, hoort gewoon bij de game. Gewoon niet alt+tabben
Tesla M3LR '21
Bij het aanmaken van een online character heb ik dit blijkbaar geskipped, maar kan het nergens terug vinden....als ik iemand wil joinen of accepten krijg ik de melding dat ik de online tut moet doen, maar waar..?
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
Tot 319 MB van 352 binnengeslurpt met 15mB/s.
Dan de laatste 40 MB nu met 10kB/s.
Als ie nog 3 seconden langer normale snelheid had was hij al klaar geweest en hadden ze weer een verbinding minder gehad.
Hoera console graphics :-/

Hier de locatie op de map, waarvan B Michael's huis is en de rode cirkel het gedeelte waar het spel crasht:

Zou iemand eens willen kijken in de Missie dan wel free raoming? Alvast dank!
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
heyhoi737freak schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 21:26:
Hoe kan het dat ik met een GTX970 op 1080p, met MSAA op 8X en alle relevante settings op het hoogst, toch nog overal blurry en dansende shadows & lijntjes heb?
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch