Wanneer je in FPS zit en dan rechtermuisknop en dan scrollup met je muis dan kan je aim down sight met je wapen kijken.vlam12 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:14:
Hoe kun je door de scope/iron sights kijken op de pc versie?
Het spel draait lekker op een i7 4700hq en een 750 gtm al dan wel alles op low en full hd beeld.
Schijnt nu een patch uit te zijn.
"May our framerates be high and our temperatures low."
Virtual geheugen/swap file opnieuw instellenMeulendijks89 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:59:
Ik heb een paar keer tijdens het spelen de volgende fout melding gekregen:
Uw computer heeft te weinig geheugen beschikbaar!
Maar ik heb 8GB Geheugen
Standaard is dat de middlemouse button. Dus je scrollwiel klikken. Gewoon remappen dus.vlam12 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:14:
Hoe kun je door de scope/iron sights kijken op de pc versie?
Het spel draait lekker op een i7 4700hq en een 750 gtm al dan wel alles op low en full hd beeld.
Bron?Deem schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:22:
Schijnt nu een patch uit te zijn.
Verwijderd
Social club als bron. Mijn game is aan het updaten
De snelheid is wel verschrikkelijk. Denk dat iedereen hem aan het downloaden is (duh).
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2015 12:35 ]
Kan bevestigen er zijn 2 updates een van 50MB en een van 352MB, inderdaad is de downloadsnelheid trager dan traag. Overigens kan het zijn dat je error 12 krijgt moet je gewoon proberen opnieuw op te starten.Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:34:
[...]
De snelheid is wel verschrikkelijk. Denk dat iedereen hem aan het downloaden is (duh).
msischien kan iemand ze weer op mega zettenVerwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:34:
[...]
Duurde 10 sec om de update te downloaden. ;p
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Volgens mij is de patch van iets meer dan 50MB gewoon de installatie van Social Club. En dat het dus een update voor Social Club is.
Maar de game duurt 6-7-8 uur om te downloaden.....
Hoe kan dit sneller?
Hoe kan dit sneller?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Mijn download zakte net naar 16kB/s. Maar die launcher van Social Club is raar, want als ik pauzeer en dan resume is de snelheid weer rond de 1MB/s.
Verwijderd
Met de nieuwe update crashed mijn gtavlauncher nog steeds helaas
Dit keer in elk geval wel met een windows fout schermpje erbij
Ik weet niet of je de game al hebt, maar via de discs gaat het sneller.Snuffel schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:45:
Hoe kan dit sneller?
Hier ook de patch aan het downloaden. Weet iemand of er een fixlist is?
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Krijg je de melding "GTA 5 exited unexpectedly"?Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:47:
Met de nieuwe update crashed mijn gtavlauncher nog steeds helaasDit keer in elk geval wel met een windows fout schermpje erbij
Edit: Ah, dit is alleen de fix voor de special characters in je windows profiel naam error.
[ Voor 13% gewijzigd door aicaramba op 17-04-2015 12:50 ]
hier ook maar de patch aan het downloaden maar echt met 100kb/sec dus duurt nog wel even voordat de 325mb binnen is
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Verwijderd
Nee dat kreeg ik niet. Met mijn originele launcher (11,4MB) krijg ik code 2 en met de geupdate launcher (19,6MB) start ie helemaal niet meer op...aicaramba schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:48:
[...]
Krijg je de melding "GTA 5 exited unexpectedly"?
Ik kreeg nu een melding dat Rockstar offline was en kon daarna kiezen voor offline play gelukkig.
Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!
online key....RobinNL schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:47:
[...]
Ik weet niet of je de game al hebt, maar via de discs gaat het sneller.
Hier ook de patch aan het downloaden. Weet iemand of er een fixlist is?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Hij begint nu met connection lost en error code 2. Denk dat de boel nu plat ligt.
Asus G501
Verwijderd
Mocht je daar ooit een oplossing voor vinden PM dan aub! Ik wordt een beetje moe van dagen lang fixes, wachten op patches en rotzooien met de pc...RemcoINC08 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:01:
Hij begint nu met connection lost en error code 2. Denk dat de boel nu plat ligt.
Denk dat we daar zelf weinig aan kunnen oplossen, dit ligt volgens mij puur aan hun kant. Kwa server overbelasting enzo.Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:03:
[...]
Mocht je daar ooit een oplossing voor vinden PM dan aub! Ik wordt een beetje moe van dagen lang fixes, wachten op patches en rotzooien met de pc...Heb zelf ook code 2 en service unavailable. Dit is alleen met de aziatische launcher btw sinds alle andere launchers niet eens openen.
Asus G501
Verwijderd
Nieuwe update is nu met wel geteld 65kb/s aan het downloaden!! 108/352.75mb..................
af en toe de connection lost error of de statuscode 2. zucht
Heb nu 2x die 350mb gedownload maar telkens een error 2 code als die afrond. Daarna begint ie weer overnieuw met downloaden.
Ow das ook lekker ik denk ik wacht nog 20 min ( zegt ie ) maar dan download ik vanavond wel weer verder.TheUninvited schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:07:
Heb nu 2x die 350mb gedownload maar telkens een error 2 code als die afrond. Daarna begint ie weer overnieuw met downloaden.
Asus G501
Zover ik weet moet je het dan gewoon downloaden. Mocht je iemand kennen die GTA V op discs heeft, dan kan je altijd vragen of je ze mag lenen.
De patch downloadt hier met 10kb/s...
[ Voor 6% gewijzigd door RobinNL op 17-04-2015 13:11 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
denk dat er idd weinig anders op zit. downloaden gaat tussen de 15mb/s (zeldzaam) en 203kb/s (normaal)RobinNL schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:10:
[...]
Zover ik weet moet je het dan gewoon downloaden. Mocht je iemand kennen die GTA V op discs heeft, dan kan je altijd vragen of je ze mag lenen.
Gaat een lange zit worden dus.
Nee hoor,Snuffel schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:45:
Hoe kan dit sneller?
Ik was na een dikke 1.5 uur klaar met downloaden.
Nieuwe update loopt ook weer lekker "vlot"binnen 
*gaat even wat anders doen*
*gaat even wat anders doen*
Verwijderd
Je kan UltraSurf downloaden, soort tool die je downloadsnelheid opeens weer boven de 1mb laat schieten. Werd aangeraden op Reddit. Mijn update was binnen 10 minuten binnen.
Het enige probleem is nu dat hij zegt: "Installation Failed, please exit and try again." waarna hij alles weer opnieuw gaat downloaden. Mijn vrije middagje GTA gaat zo te zien dus niet door..
Het enige probleem is nu dat hij zegt: "Installation Failed, please exit and try again." waarna hij alles weer opnieuw gaat downloaden. Mijn vrije middagje GTA gaat zo te zien dus niet door..
oke... was net zo lekker aan het gamen...
Je zou zeggen dat ze goed genoeg verdiend hebben om de verspreiding van een update beter geregeld te hebben dan via p2p...
8 uur remaining...
Je zou zeggen dat ze goed genoeg verdiend hebben om de verspreiding van een update beter geregeld te hebben dan via p2p...
8 uur remaining...
[ Voor 7% gewijzigd door downcom op 17-04-2015 13:24 ]
Liep hier net nog met 54Kb/s, nu connections errors, duurt dus nog wel even denk ikVerwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:24:
ben nu juist de patch aan het downloaden... 282/352 tegen 1MBps
Update loopt hier binnen met 4MBps 
Edit: Shouldn't have said that, drop naar 200KBps
Edit: Shouldn't have said that, drop naar 200KBps
[ Voor 43% gewijzigd door Mr. Jummy op 17-04-2015 13:26 ]
Sultana?
Zzz... 225.6kb/s....
Nog 40GB te gaan
Nog 40GB te gaan
Verwijderd
en nu op de laatste 10MB word ik omlaag geknald naar 64KBdragoncry schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:26:
[...]
Liep hier net nog met 54Kb/s, nu connections errors, duurt dus nog wel even denk ik
I jinxed it lol
same thing here.. nu zelf " connection to download server lost."Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:28:
[...]
en nu op de laatste 10MB word ik omlaag geknald naar 64KBgod damn!
I jinxed it lol
gg
Verwijderd
nog geen connection lost tot hiertoe... 28.8 KBSmokingCrop schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:29:
[...]
same thing here.. nu zelf " connection to download server lost."
gg
Verwijderd
Zijn er mensen die de patch succesvol hebben kunnen installeren nadat ze hem gedownload hadden? Bij mij blijft hij "Installation failed" zeggen.
haha, sorry moest wel even lachenVerwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:28:
[...]
en nu op de laatste 10MB word ik omlaag geknald naar 64KBgod damn!
I jinxed it lol
Ja op 1 pc, was een kale installatie en even gespeeld, ben nu op de andere pc aan het downloadenVerwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:30:
Zijn er mensen die de patch succesvol hebben kunnen installeren nadat ze hem gedownload hadden? Bij mij blijft hij "Installation failed" zeggen.
Verwijderd
GTA 5 liep helemaal soepel tot ik over de snelweg reed aan de oostkust, toen ging het helemaal mis want ik haalde nog geen 30 fps maar zakte zelfs terug naar de 22 fps.
In de stad zelf heb ik geen fps problemen want daar blijf ik netjes boven de 40 fps en gemiddeld 60 fps.
Mijn setting: 1920x1080
Alles op het hoogste behalve Grass detail die staat op very high en gebruik FXAA als enige AA optie.
Systeem:
i7 4500mhz
gtx 980 stock drivers up to date.
16 gb geheugen.
In de stad zelf heb ik geen fps problemen want daar blijf ik netjes boven de 40 fps en gemiddeld 60 fps.
Alles op het hoogste behalve Grass detail die staat op very high en gebruik FXAA als enige AA optie.
Systeem:
i7 4500mhz
16 gb geheugen.
Nou na de download foutcode 1 en weer opnieuw beginnen met downloaden.
Waarom als rockstar offline is moet het hele bestand opnieuw binnengehaald worden
Waarom als rockstar offline is moet het hele bestand opnieuw binnengehaald worden
Beste Tweakers, omdat ik geen reactie krijg vanuit het ticket systeem richt ik me tot hier.
Ik heb zojuist ook een kleine update gehad ( 53mb ) en deze was zo gedownload en geïnstalleerd.
Echter kom ik na het inloggen weer terecht bij een loading screen in social club. Ook flikkert er om de seconden iets in het beeld wat lijkt op de paarse knop retry en de grijze knop cancel. Deze zijn niet klikbaar en deze loading loop gaat eindeloos door. Ik heb de heist patch oa ook nog niet gedownload. (ik denk dat die stap nog moet komen?)
Ik heb verschillende dingen al geprobeerd, zelfs een schone win installatie, het uitzetten van bepaalde dingen en het verplaatsen van bepaalde dingen.
Zijn er meer mensen met deze klachten of heeft recent iemand dit weten op te lossen.
Ik heb zojuist ook een kleine update gehad ( 53mb ) en deze was zo gedownload en geïnstalleerd.
Echter kom ik na het inloggen weer terecht bij een loading screen in social club. Ook flikkert er om de seconden iets in het beeld wat lijkt op de paarse knop retry en de grijze knop cancel. Deze zijn niet klikbaar en deze loading loop gaat eindeloos door. Ik heb de heist patch oa ook nog niet gedownload. (ik denk dat die stap nog moet komen?)
Ik heb verschillende dingen al geprobeerd, zelfs een schone win installatie, het uitzetten van bepaalde dingen en het verplaatsen van bepaalde dingen.
Zijn er meer mensen met deze klachten of heeft recent iemand dit weten op te lossen.
Verwijderd
ik moet nog eens beginnen knutselen met mijn graphics setup... Maar ik heb precies niet echt veel om omhoog/omlaag te gooien?Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:32:
GTA 5 liep helemaal soepel tot ik over de snelweg reed aan de oostkust, toen ging het helemaal mis want ik haalde nog geen 30 fps maar zakte zelfs terug naar de 22 fps.
Systeem:
i7 4500mhz
16 gb geheugen.
Al bij de geavanceerde instellingen gekeken?, daar ias aardig wat in te stellenVerwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:34:
[...]
ik moet nog eens beginnen knutselen met mijn graphics setup... Maar ik heb precies niet echt veel om omhoog/omlaag te gooien?
Heb eigenlijk nog helemaal geen problemen met gta gehad, 1 maal een vastloper omdat DirectX vast liep maar meer nietRTM93 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:33:
Beste Tweakers, omdat ik geen reactie krijg vanuit het ticket systeem richt ik me tot hier.
Same here,Rubman schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:33:
Nou na de download foutcode 1 en weer opnieuw beginnen met downloaden.
Tadaaa
Weet iemand wat deze patch doet? Is er ergens een changelog te vinden? Want ben wel benieuwd wat deze update veranderd.
Ik las op reddit dat de launcher die veel cpu gebruikt gefixt is, en hoogswaarschijnlijk is het probleem met karakters in je Windows Username ook gefixt.
Tadaaa
Gemiddeld nu uit eindelijk op 440kb/s en op 70% (10min)
waar kan ik de exe vinden? dan post ik het hier weer terug.
waar kan ik de exe vinden? dan post ik het hier weer terug.
Als het goed is, in C:\Users[Username]\AppData\Local\Temp.
Tadaaa
Gevonden! zal hem zo meteen uploadenTr4il schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:40:
Als het goed is, in C:\Users[Username]\AppData\Local\Temp.
Ik haal 12KB / sec momenteel. Zucht.
Nuja, goed, is maar voor de laatste 60mb, rest heeft hij veel sneller binnen gehaald.
Nuja, goed, is maar voor de laatste 60mb, rest heeft hij veel sneller binnen gehaald.
Wat is de beste website voor mods en tips en tricks of tweaks ?
Ik lees mee op GTAForums, denk dat dit zowaar de hub geworden is in alle GTA Games voor mod en de ontwikkeling ervan enzo.SideShow schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:43:
Wat is de beste website voor mods en tips en tricks of tweaks ?
Verwijderd
Ik had trouwens gisteren opeens na een dag probleemloos spelen last van het volgende probleem:

Flikkerende pixels all over the place. Na herstarten van mijn computer was het verdwenen. Komt dit iemand bekent voor?
Flikkerende pixels all over the place. Na herstarten van mijn computer was het verdwenen. Komt dit iemand bekent voor?
Uh-Oh nu kan hij helemaal niet meer connecten met de download servers lijkt wel
Probeer eens GTA5.exe high priority te gevenCrotchy schreef op donderdag 16 april 2015 @ 22:44:
Krijg het spel maar niet goed draaiend
Zit hier met een i5 2500k, 16 gig, r9 290 en uiteraard alles op een SSD (windows 8.1).
Framerate drops de hele tijd, en de wereld lijkt niet goed in te laden (http://i.imgur.com/JGAt3OZ.jpg).
Draai trouwens de laatste beta drivers (15.4).
Iemand enig idee?
Hoe kun je de auto sign-in van de launcher aanpassen? Ik wilde gisteren op een pc waar iemand anders automatisch werd ingelogd, inloggen, echter leek het niet zomaar mogelijk om het aan te passen. Vervolgens probeerde we om hem in het spel uit te loggen en vervolgens mij in te loggen, echter moest ik toen weer opnieuw de campaign doen en kon ik niet naar online....
Beetje vaag verhaal, hopelijk snapt iemand mijn vraag
Beetje vaag verhaal, hopelijk snapt iemand mijn vraag
~150kb/s < 3 minuten dus moet goed komen. Uploaden is zo gepiept
Pft... Update al 3x binnengehaald tot 350MB, maar krijg telkens een error 2.
Ik lees dat iedereen foutmeldingen heeft na het downloaden van de 350mb update. Is het uberhaupt al bij iemand gelukt om hem succesvol te installeren? Of zijn die allemaal aan het spelen?
ik hoop het laatsteSteven316 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:48:
Ik lees dat iedereen foutmeldingen heeft na het downloaden van de 350mb update. Is het uberhaupt al bij iemand gelukt om hem succesvol te installeren? Of zijn die allemaal aan het spelen?
Ja hoor. Ging probleemloos op pc 1.Steven316 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:48:
Ik heb hetzelfde.Cheacker schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:47:
Pft... Update al 3x binnengehaald tot 350MB, maar krijg telkens een error 2.
En denk het eerste
Komt hij dan hier te staan? :-) 5kb/sdowncom schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:46:
[...]
~150kb/s < 3 minuten dus moet goed komen. Uploaden is zo gepiept
zakt naar 86kb/s dus duurt (weer) ietsje langer. Maar we hebben geduld toch?
Is sneller dan mijn 6kb/sdowncom schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:55:
[...]
zakt naar 86kb/s dus duurt (weer) ietsje langer. Maar we hebben geduld toch?
Sultana?
ik had denk ik ook mn mond moeten houden.... 28.8
Verwijderd
Ik kreeg ook error code 2 op het eind klik dan niet op retry maar ga dan naar
C:\Users\Gebruikersnaam\AppData\Local\Temp en zoek dan GTA_V_Patch_1_0_331_1.exe kopieer de volledige patch even naar andere locatie. Sluit je gta 5 launcher , dan patch uitvoeren en voilla je kan spelen.
Verwijderd
geen probleem hierSteven316 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:48:
Verwijderd
Heb de volledige patch GTA_V_Patch_1_0_331_1 op dropbox gedeeld http://bit.ly/1b3TstC .
veel plezier met binnenhalen iedereen
Ga van het internet af, ik moet bellen
Sultana?
De versie van dit bestand is niet compatibel met de Windows-versie die wordt uitgevoerd. Controleer de systeeminformatie van uw computer of u een x86- (32-bits) of x64- (64-bits) versie van het programma nodig hebt. Neem vervolgens contact op met de uitgever van de software.Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:56:
[...]
Ik kreeg ook error code 2 op het eind klik dan niet op retry maar ga dan naar
C:\Users\Gebruikersnaam\AppData\Local\Temp en zoek dan GTA_V_Patch_1_0_331_1.exe kopieer de volledige patch even naar andere locatie. Sluit je gta 5 launcher , dan patch uitvoeren en voilla je kan spelen.
Klinkt als het probleem dat ik had. Installer Social Club via deze link en installeer de game.RTM93 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:33:
Hier ook, ik kan net -eindelijk- weer gaan spelen..
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
bedankt!Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:59:
Heb de volledige patch GTA_V_Patch_1_0_331_1 op dropbox gedeeld http://bit.ly/1b3TstC .
Hier nog een Backup link
Werkt perfect. Thanks!Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:59:
Thanks dit gaat lekker snel,Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:59:
al 2 maal error 2 gehad was het een beetje zat aan het raken
| Youtube |
Net binnen (minstens 3x zo snel als bij rockstar) en lijkt te werken. Nu aan het installerenVerwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:59:
Werkt!Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:59:
Strider > Rockstar
Jeej werkend
Connection to the server lost. Dat gebeurd er dus als je nog meer in snelheid zakt dan 2kb seconde. Hij probeert nu te reconnecten. Heb hem bijna binnen... Dringend tijd dat ze bij Rockstar server cappaciteit wat verhogen of de bestanden ook vrijgeven buiten hun download service via trusted mirrors.
Kan je ook ff de game posten zodat ik met fatsoenlijke snelheid kan downloaden?
Heb nu al een paar keer gehad dat ik bezig was met een online missie, en nog aan het winnen was ook, dat GTA V.exe doodleuk stopt met werken... Gewoon crash and burn...
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Heel erg bedankt!!Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:59:
Verwijderd
Waar is een Like knop als je hem nodig hebtSnuffel schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:11:
On-Topic: Hoe hebben jullie het probleem opgelost indien de launcher al vanaf het begin nooit wilde opstarten? Los van het aziatische launcher alternatief.
Ik ben dus niet de enige die dat heeft. Kost weer reputatie, een beetje jammer.MonkeySleeve schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:12:
Heb nu al een paar keer gehad dat ik bezig was met een online missie, en nog aan het winnen was ook, dat GTA V.exe doodleuk stopt met werken... Gewoon crash and burn...
and thanks for all the fish.
Vriend van me heeft een iso van de dvd's gedownload via een torrent. Stukken sneller maar wel in grijs gebied. Er zit geen crack of andere hack op, zijn puur de dvd's van de retail versie. Installeren en activeren via je legale key en nog de laatste patches binnen trekken en je bent vertrokken.Snuffel schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:11:
Maar euhmm. Wel geheel op eigen risico é
Je verstaat dat er hieraan risico's verbonden zijn en dat je de afkomst van die files niet 100% kan controlleren
Ben ook al aan het zoeken naar torrents/nieuwsgroepen, maar helaas, of ze zijn weg of het duurt nog langer dan de installer download...Marsmillo schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:15:
[...]
Vriend van me heeft een iso van de dvd's gedownload via een torrent. Stukken sneller maar wel in grijs gebied. Er zit geen crack of andere hack op, zijn puur de dvd's van de retail versie. Installeren en activeren via je legale key en nog de laatste patches binnen trekken en je bent vertrokken.
Maar euhmm. Wel geheel op eigen risico é
Je verstaat dat er hieraan risico's verbonden zijn en dat je de afkomst van die files niet 100% kan controlleren
ach, geduld is eens schone zaak?
Pak de dropbox link op deze pagina.Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:15:
Ennnnnn error code 1... "Update service unavailable" iemand hier een oplossing voor?
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
De download failed bij de hele tijd. Connection to servers lost.
Patch brengt nog niet veel goeds hier, nu gigantische input lag
Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch