Ik had reeds een universele houder voor in de auto waar m'n Samsung s2 goed in past.drvinnie schreef op maandag 10 februari 2014 @ 22:28:
Zijn er ook mensen die hem al in de auto geinstalleerd hebben? Ik wil denk ik zo'n magnetische lader kopen in combinatie met een universele houder.
Ik had vandaag wel het idee dat streamen over Bluetooth erg zacht volume geeft. Kan iemand dat bevestigen? Ik probeer t morgen nog eens.
Waar ik me wel wat aan erger is de positie van de lader met de z1c. Wanneer je in de auto zit en ik zo'n standaard lader met opgekruld snoer gebruik zie ik toch enige spanning op de z1c in de houder staan, alsof ie naar beneden wordt getrokken.
Misschien dat er nog wat speling in moet komen maar een echt lekker idee geeft het niet
Die z1 houder ziet er ideaal uit. Hoe goed laadt de telefoon op tov microusb? Zit er verschil tussen laadvermogen / snelheid met bijv zo'n dock?JanB schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:36:
[...]
Ik hoop dat Brodit binnenkort met een actieve autohouder komt voor de Z1 Compact zoals ze al hebben voor de Z1. Een houder zonder lader hebben ze al voor de Z1 Compact.
Deze is voor de Z1
[afbeelding]
[ Voor 24% gewijzigd door .je op 11-02-2014 11:19 ]