Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-10 15:09
TH0R schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 07:36:
Ok, verder met de DK32

Eerste snelle test, met Nokia 1A USB-micro lader aan het dock gekoppeld:
Telefoon opladen van 62% naar 88% ging in 32 minuten. Als ik dat extrapoleer (wat niet helemaal zuiver is) dan ben je in 2 uur klaar met laden.

Vanavond even laden zonder dock, maar met dezelfde kabel.
Test gedaan:

Met alleen de kabel, zonder DK32:
Van 65% naar 85% in 23 minuten.
Ook dan ben je dus in 2 uur klaar met laden.

Het lijkt er op, dat er geen laadsnelheid verloren gaat :-)

Het stomme is dat Sony's eigen SmartConnect app de DK32 niet als Lader ziet. Ik heb zo'n standaard profiel aan staan:
wanneer aan de lader tussen 2300 en 0700, geluid uit

En als ik via de DK32 laad, gebeurt er dus niets.

Even wat met profielen spelen van Smart Connect, er is ook een 'laadstation' optie..

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ifeman
  • Laatst online: 25-05-2022
Werkt bij jullie de camera toets wel?

Wanneer ik in mijn home screen ben en op de camera toets druk dan wordt de camera niet geactiveerd.
Als ik de camera activeer via de App en de camera toets gebruik om een foto te schieten dan stelt hij de autofocus wel in maar schiet geen foto.
Ik heb al in de camera instellingen gekeken en wat settings geprobeerd met de optie "snel start" maar dat geeft geen resultaat.

De camera werkt verder wel want ik kan gewoon foto’s schieten met knop op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:19
Ifeman schreef op zondag 16 februari 2014 @ 10:27:
Werkt bij jullie de camera toets wel?

Wanneer ik in mijn home screen ben en op de camera toets druk dan wordt de camera niet geactiveerd.
Als ik de camera activeer via de App en de camera toets gebruik om een foto te schieten dan stelt hij de autofocus wel in maar schiet geen foto.
Ik heb al in de camera instellingen gekeken en wat settings geprobeerd met de optie "snel start" maar dat geeft geen resultaat.

De camera werkt verder wel want ik kan gewoon foto’s schieten met knop op het scherm.
Hier even getest: Je moet het knopje even doordrukken, een soort 2e fase. Een korte druk op de knop doet niets, waarschijnlijk om per ongeluk foto's te maken tegen te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ifeman
  • Laatst online: 25-05-2022
Hoyden schreef op zondag 16 februari 2014 @ 10:38:
[...]

Hier even getest: Je moet het knopje even doordrukken, een soort 2e fase. Een korte druk op de knop doet niets, waarschijnlijk om per ongeluk foto's te maken tegen te gaan?
Inderdaad, ik ben blijkbaar te voorzichtig. Thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om scherp te stellen / focussen :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Nelsi schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 18:26:
Hallo
Ik wil de z1c gaan bestellen, ik heb echter een hi abonnement die ik kan gaan verlengen.
Nu las ik dat hi deze telefoon niet levert, betekent dit dat ik dan moet overstappen naar tmobile?
Of kan ik mijn hi abonnement gewoon verlengen en de telefoon er toch bij krijgen via een ander verkooppunt?

Hoop dat iemand mij kan helpen aan een z1C!
Verlengen via Studentmobiel ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haya99
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 18:59
Verwijderd schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 18:14:
[...]

Kan gewoon hoor, ik heb pattern unlock en als ik boven de pattern naar links swype kan ik widgets wijzigen/toevoegen.
Kan je mij vertellen wat je dan precies ziet? Ik dacht dat er ergens een '+' teken zou moeten verschijnen. Het enige wat ik kan is het venster van bv. de klokwidget vergroten naar beneden toe of gewoon naar de camera swipen,that's it. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy.dz
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2023
haya99 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 12:50:
[...]

Kan je mij vertellen wat je dan precies ziet? Ik dacht dat er ergens een '+' teken zou moeten verschijnen. Het enige wat ik kan is het venster van bv. de klokwidget vergroten naar beneden toe of gewoon naar de camera swipen,that's it. :(
Naar van rechts naar links swipen opent de camera. Van links naar rechts swypen opent een nieuw venster waarop je een widget kan toevoegen. De klok ingedrukt houden geeft de mogelijkheid de klok widget te verwijderen en een andere widget toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haya99
thommy.dz schreef op zondag 16 februari 2014 @ 19:26:
[...]

Naar van rechts naar links swipen opent de camera. Van links naar rechts swypen opent een nieuw venster waarop je een widget kan toevoegen. De klok ingedrukt houden geeft de mogelijkheid de klok widget te verwijderen en een andere widget toe te voegen.
Klopt allemaal, ik kan alleen niks toevoegen. Heel vreemd, heb inmiddels heel internet afgestruind, maar geen oplossing kunnen vinden. Erg irri...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShAd0w
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-10 15:02
@Haya99

Op het plusje drukken en daarna (mocht je net als mij pincode als beveiliging hebben), zul je eerst je pincode in moeten voeren voordat je een widget mag toevoegen.
Zal zo ook wel zijn met swipe of een andere beveiliging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:10
Volgens mij komt dat doordat hij niet alle beschikbare widgets pakt.
Hij laat bij mij alleen een selectie zien van widgets die ik op mijn homescreen kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 13:22
Goed om te lezen dat dit sinds A 2.3 niet veranderd is :)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Ik heb afgelopen vrijdag eindelijk mijn Z1c binnengekregen. Omdat ik al een paar Android telefoons gehad heb is het voor mij niet heel spannend om met een nieuwe telefoon te spelen zonder dat al mijn apps en data erop staan. (Voor mij is dat de beste manier om deze en mijn vorige telefoon met elkaar te vergelijken)

Ik heb daarom mijn telefoon meteen geroot volgens de instructies op XDA (link is ook hier ergens in deze thread te vinden). Het rooten is goed gelukt (de japanse firmware ziet er trouwens grappig uit! toch heel verschillend met wat wij krijgen). Vervolgens heb ik mijn backup (van apps en data) van mijn vorige telefoon overgezet en geinstalleerd. Het viel mij meteen op dat het installeren van deze apps (inclusief data) heel snel ging. Daar kon ik al uit afleiden dat deze telefoon een stuk sneller is dan ik gewend ben. (mijn vorige telefoon was een xperia S)

Dingen die mij opvallen:
  • Tot nu toe reageert de telefoon snel en soepel. Een verademing in vergelijking met mijn vorige telefoon
  • Het scherm is een ongelofelijke stofmagneet
  • Games waar mijn vorige telefoon moeite mee had kunnen nu vloeiend gespeeld worden. Zelfde geldt voor apps zoals de Opera browser
  • De batterij gaat lang mee. Afgelopen weekend heb ik het volle weekend met 1 acculading gedaan. En de Stamina modus stond uit. _/-\o_ (en best veel gebruik gemaakt van de telefoon ook nog)
  • De aanpassingen van Sony aan het instellingenmenu zijn ook heel welkom. Vind het prettig om bijvoorbeeld de snelkoppelingen in de notificatiescherm aan te kunnen passen.
Ik ben kortom heel blij met mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-10 12:11
avec_style schreef op maandag 17 februari 2014 @ 15:26:
Dingen die mij opvallen:
  • Tot nu toe reageert de telefoon snel en soepel. Een verademing in vergelijking met mijn vorige telefoon
  • Het scherm is een ongelofelijke stofmagneet
  • Games waar mijn vorige telefoon moeite mee had kunnen nu vloeiend gespeeld worden. Zelfde geldt voor apps zoals de Opera browser
  • De batterij gaat lang mee. Afgelopen weekend heb ik het volle weekend met 1 acculading gedaan. En de Stamina modus stond uit. _/-\o_ (en best veel gebruik gemaakt van de telefoon ook nog)
  • De aanpassingen van Sony aan het instellingenmenu zijn ook heel welkom. Vind het prettig om bijvoorbeeld de snelkoppelingen in de notificatiescherm aan te kunnen passen.
Ik ben kortom heel blij met mijn telefoon.
Een vol weekend? Wow. Toch grappig hoe "intensief gebruik" zo veel verschild tussen mensen. Hij doet het inderdaad een stuk langer dan de SXS, maar een weekend lukt mij niet hoor :)

Ik heb wel het idee dat de firmware die we aan het rooten hebben overgehouden (de UK) wat minder loopt dan waarmee de telefoon kwam. Ik heb ook wat grafische foutjes met het switchen naar Chrome (zwart scherm totdat ik de browser even beetpak met mn vinger).

Wat mij nog opviel: ik probeerde onderwater een foto te maken, maar soms registreert het beeldscherm waterdruk/golfjes als input. Dat is VRESELIJK irritant. Gelukkig zijn onderwaterfotos puur een campagne-gimmick.

Heeft iemand al een magnetische kabel van langer dan een meter gespot, behalve dan die slechte van Ebay? Ik heb in de auto een flinke kabel nodig als ik m niet strak langs de stoelen wil spannen.

[ Voor 6% gewijzigd door drvinnie op 17-02-2014 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweedehans
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 24-10 15:47
USB verlengkabel 5 meter:
https://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-034886

In combinatie met je standaard lader lang genoeg voor je limo.

Trouwens iemand al een pasklare bestelbare screenprotector, zowel voor- als achterzijde?
Ik struin wat webshops af, maar de muvit is niet meer leverbaar (alleen voorkant), uitverkocht of in bestelling.

[ Voor 42% gewijzigd door Tweedehans op 17-02-2014 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
  • Laatst online: 18:13
Iemand een oplossing voor matig bluetooth geluid met een Mr Handsfree Blue multi headset? Verschillende instellingen gebruikt en Mr Handsfree al gemaild. Met een nokia e05 is de kwaliteit beter (harder en minder ruis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweedehans
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 24-10 15:47
Als ik deze DK32 probeer te bestellen met een Nederlands adres, krijg ik te horen:

Dieser Artikel kann leider nicht an den von Ihnen gewünschten Ort versandt werden. Sie können entweder die Versandadresse ändern oder den Artikel aus Ihrer Bestellung löschen, indem Sie die Stückzahl auf 0 setzen und anschließend auf "Aktualisieren" klicken.

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel rechtstreeks bij Amazon?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minimaLL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-10 16:07
Ondertussen ook de telefoon 2 dagen in gebruik genomen. Misschien toch maar even bij vermelden dat dit mijn eerste echte smartphone is (ik kom van symbian 40 - nokia c3.01). Dus ook de androidwereld id nieuw voor me. Voorlopig heel tevreden van het toestel. Mooi design, goed formaat, snel, mooie foto's en de info eye is ook een leuke toevoeging. Wel een paar vraagjes/opmerkingen:

- com.sonyericcson.android.wakeup bleek mijn batterij nogal leeg te slurpen. 's nachts gewoon op nachttafeltje van 80% naar 36%. Volgens mij heeft dit te maken met 4G/3G-verbinding...Ik heb de app gestopt en telefoon opnieuw opgestart. Als ik klik op 'cache' verwijderen blijft dit steken op 20kb, is dit normaal? Ondertussen heb ik data-verbinding uitgezet (nieuwe bundel bij provider wordt nog verwerkt) dus kan ook nog niet testen of het batterijprobleem volledig van de baan is.

- Ik krijg de kalender niet gesyncht. Synchronisatie van mijn outlook/hotmail/gmail staat nochtans aan, maar mijn agenda's komen niet in de kalender van mijn toestel... 2 agenda's zijn wel via een link op het internet, kan ik deze ook gewoon ergens invoeren in de kalender app en mij hier zo op abonneren?

- Hoe komt het dat mijn contactlijst soms zelf mijn contacten verbindt aan mijn facebook en bij sommigen niet? Ligt dit aan hun facebookinstellingen?

Sorry, dat dit misschien niet allemaal toestelgelateerde vragen zijn. Maar zoals eerder gezegd zijn dit ook mijn eerste ervaringen met android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:02

MaDLiVe

.-Observer-.

Tweedehans schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:29:
[...]

Als ik deze DK32 probeer te bestellen met een Nederlands adres, krijg ik te horen:

Dieser Artikel kann leider nicht an den von Ihnen gewünschten Ort versandt werden. Sie können entweder die Versandadresse ändern oder den Artikel aus Ihrer Bestellung löschen, indem Sie die Stückzahl auf 0 setzen und anschließend auf "Aktualisieren" klicken.

Meer mensen hier last van?
Gewoon een andere aanbieder zoeken op amazon.de, bij voorkeur iemand die met amazon shipped.

Ik heb trouwens mijne besteld maar las dat hij ook weer issues zou hebben met cases en weer niet lekker zou passen. Iemand al een goeie combo gevonden voor een cover en de DK32 dock? Heb een roxfit flipcover, mooie case maar gaat nergens op passen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
CLB schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:14:
Weer een app, kan ook met bv Light Flow...
Dit werkt dus alleen met Stamina Mode uit... Tenminste, dat is wat ik kan vinden op google maar dat zijn oude posts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haya99
ShAd0w schreef op maandag 17 februari 2014 @ 09:45:
@Haya99

Op het plusje drukken en daarna (mocht je net als mij pincode als beveiliging hebben), zul je eerst je pincode in moeten voeren voordat je een widget mag toevoegen.
Zal zo ook wel zijn met swipe of een andere beveiliging
Daar gaat het dus om... dat plusje is niet te zien/vinden.

En verder:

- Waardeloze geluidskwaliteit met bellen; mensen zijn gewoon niet te verstaan
- Belhistorie??? Waar is die gebleven? Er wordt niets bewaard en kan dus niet zien wie me heeft gebeld
- Belhistorie (dus) en telefoonboek niet uit te lezen in de auto

Kortom; ben niet blij met dit ding. Overweeg om weer terug naar de iPhone te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
haya99 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 22:03:
[...]

Daar gaat het dus om... dat plusje is niet te zien/vinden.

En verder:

- Waardeloze geluidskwaliteit met bellen; mensen zijn gewoon niet te verstaan
- Belhistorie??? Waar is die gebleven? Er wordt niets bewaard en kan dus niet zien wie me heeft gebeld
- Belhistorie (dus) en telefoonboek niet uit te lezen in de auto

Kortom; ben niet blij met dit ding. Overweeg om weer terug naar de iPhone te gaan.
Bel kwaliteit hoort niet. Als dat aanhoudt zou ik ermee terug gaan. Andere problemen zijn gebruikersproblemen. Elke telefoon houdt een gesprekshistorie bij, deze dus ook. Maar dan moet je hem wel weten te vinden.
Wat voor carkit heb je? Wellicht is er een firmware update nodig...

[ Voor 4% gewijzigd door Momus op 17-02-2014 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haya99
Gaat via de boordcomp.

Oorzaak zit hem in de Sony, juist omdat die belhistorie niet te vinden is. En dan dat plusje nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy.dz
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2023
haya99 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 23:30:
Gaat via de boordcomp.

Oorzaak zit hem in de Sony, juist omdat die belhistorie niet te vinden is. En dan dat plusje nog...
Ik weet niet wat voor toestel er bij jou geleverd is maar er lijkt iets niet helemaal goed te zijn gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
haya99 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 23:30:
Gaat via de boordcomp.

Nogmaals, die belhistorie hoort er gewoon te zijn. Of je doet iets fout, of je toestel is defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:20
Je bel historie staat op hetzelfde tabje als de plek waar je nummer invoert.
Als er geen lijst staat moet je op de instellingen(drie puntjes boven elkaar) drukken en dan kiezen "Gesprekkenlijst tonen".

Je ziet de laatste 3-4 nummers en daar te scrollen zie je de hele lijst.

As for bel kwaliteit, daar durf ik niks over te zeggen, de keren dat ik heb gebeld kon ik de personen altijd goed verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:26

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• on99
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-07-2021
Wanneer je klopt op je achterkant met je nagel kan je dit al een beetje aanvoelen. Wist het niet zeker en weet nog niet of ik juist blij of teleurgesteld moet zijn... Ik heb er nu in ieder geval geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:49
on99 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:39:
[...]

Wanneer je klopt op je achterkant met je nagel kan je dit al een beetje aanvoelen. Wist het niet zeker en weet nog niet of ik juist blij of teleurgesteld moet zijn... Ik heb er nu in ieder geval geen last van.
Ik vind het ook niet erg, telefoon oogt nog steeds zeer strak. Maar wat mij wel irriteert is dat je echt een case nodig hebt anders is je telefoon echt te glad ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
er staan al langer fotos filmpjes op internet die dit bevestigd hebben

YouTube: Разбираем Sony Xperia Z1 Compact. Специально для DGL.ru

[ Voor 29% gewijzigd door Proxx op 18-02-2014 16:14 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppux
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-07 19:22
Correct, maar nu is het officiëel door Sony bevestigd. Tot nu toe was er nog steeds geen officiëel statement waarin de plastic achterkant werd bevestigd.

Heb zelf ondertussen ook mijn Z1 Compact ontvangen en wat mij opviel was dat er aan de voorkant een kleine uitsparing is tussen het glas en de rand. Aan de achterkant is deze uitsparing er niet. Zonder deze uitsparing komt er veel meer druk op het glas te staan en hierdoor zal de achterkant bij veel Z1 eigenaars snel kapot gegaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Voor mensen met root die ook xposed willen gebruiken, voor de xperia is er een aparte versie die wel werkt;
http://forum.xda-develope...p=48484642&postcount=6846

Wat achtergrond; Met xposed kun je je stock rom aanpassen zonder ingewikkeld te flashen van andere ROMS. Zie ook:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1574401

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haya99
Ik weet hoe je de belhistorie moet kunnen laten zien, met alle varianten erop.

Ik vrees dat ik idd een maandagochtend modelletje heb ontvangen. Heb inmiddels algebeld.nl gemaild en gevraagd om een oplossing voor dit irritante probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Even nog een vraagje:
Ik zie dat de Z1c niet voorkomt in de Kraken Bench DB.

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn, om met zo min mogelijk opstaande apps (background), deze test 3x te willen uitvoeren en de resultaten hier te posten?

BvD :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

D_Jeff schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:28:
Even nog een vraagje:

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn, om met zo min mogelijk opstaande apps (background), deze test 3x te willen uitvoeren en de resultaten hier te posten?

Ik kan zo snel geen app vinden voor deze benchmark, ik wil hem best voor je draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Is ook geen app ;)

Open je browser (chrome is de standaard sinds Jelly Bean firmware) en zoek naar Mozilla Kraken Bench.

Of tab/klik hier: http://krakenbenchmark.mozilla.org/

[ Voor 18% gewijzigd door D_Jeff op 19-02-2014 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:49
Eppux schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:55:
[...]

Correct, maar nu is het officiëel door Sony bevestigd. Tot nu toe was er nog steeds geen officiëel statement waarin de plastic achterkant werd bevestigd.

Heb zelf ondertussen ook mijn Z1 Compact ontvangen en wat mij opviel was dat er aan de voorkant een kleine uitsparing is tussen het glas en de rand. Aan de achterkant is deze uitsparing er niet. Zonder deze uitsparing komt er veel meer druk op het glas te staan en hierdoor zal de achterkant bij veel Z1 eigenaars snel kapot gegaan zijn.
Hoe bedoel je? De Speaker boven het sony logo?

Sowieso zal daardoor niet het glas snel kapot zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

D_Jeff schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:53:
Is ook geen app ;)

Open je browser (chrome is de standaard sinds Jelly Bean firmware) en zoek naar Mozilla Kraken Bench.

Of tab/klik hier: http://krakenbenchmark.mozilla.org/
Krijg helaas een error na het runnen van de test in Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
D_Jeff schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:28:
Even nog een vraagje:

Alsjeblieft. (de test is gedaan in de opera browser)

http://krakenbenchmark.mo...282,294,268,249,253%5D%7D

Http://krakenbenchmark.mo...285,239,262,279,246%5D%7D

Http://krakenbenchmark.mo...281,277,233,305,225%5D%7D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Weet iemand hoe ik notificaties op mijn lockscreen krijg? En is het ook mogelijk om bij Gmail een teller te laten zien van het aantal ongelezen mailtjes?

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Jay-K schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:52:
Weet iemand hoe ik notificaties op mijn lockscreen krijg? En is het ook mogelijk om bij Gmail een teller te laten zien van het aantal ongelezen mailtjes?
Je kan een programma als missed it hiervoor gebruiken.
Hiermee kun je widgets maken die notificaties tonen.
Verder kun je het aantal ongelezen mailtjes/sms/whatsapp /etc ook via een teller laten bijhouden. maar hier heb je ook de nova launcher voor nodig (in combinatie met missed it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
@ Avec: Dank :)

Wat me opvalt is het verschil tussen bench 1 en 3: meer dan 100 ms verschil.
Als ik even zo snel kijk naar de Database van T.net met de vermelding van de Z1, zie ik echter een verschil van 2k ms. Beetje vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 17:22

.je

Vandaag mijn nieuwe cover toegestuurd gekregen voor de z1c:

Compact Pudding Smooth Soft Gel Felxible Matte TPU case

De cover zit lekker om de telefoon en biedt bij de eerste kijk prima wat het moet doen.

Het aanbrengen van de cover op m'n telefoon vergt enige moeite. De cover blijft wel zitten, al sluit hij bovenin niet super aan en voelt / ziet het wat losjes uit.
De achterkant ziet er stevig uit. De zijkanten mist vooral veel in termen van de kleine openingen
  • Linksboven waar je het klepje zit voor het opladen is lastig te bereiken.
Je kunt je nagel prima kwijt om het klepje eruit te wippen echter is de opening van de cover niet groot genoeg. |:( Dit valt vooral op wanneer je je telefoon wilt opladen. Op het moment dat je het klepje wilt openen en opzij wilt plaatsen zodat je de telefoon op kunt laden haalt de cover rare capriolen uit om toch het plaatsen van je microusb kabel mogelijk te houden.

PS. Wat ook vervelend is van het oplaadklepje is dat de cover niet in mijn huidige cardkit-houder kan laten zitten op deze manier. Iets waar ik zonder cover ook al last van had, gezien mijn gekrulde oplaadkabel zoveel spanning geeft dat de telefoon schuin omlaag wordt getrokken in de houder.
  • Er zit geen opening bij het SDcard gedeelte
Niet erg. Immers doe je 'm maar 1x open om het kaartje te plaatsen (of eruit te halen), daarna hoef je er niet meer bij.
  • Het handige magnetische oplaadgedeelte kun je niet bij met de cover.
Dit is een doorn in het oog voor mijn (toekomstige) cardkit, waarvan ik reeds voor de Z1 enige varianten van heb gezien. Of voor een eventuele oplaad dock welke ik een aantal posts terug had gezien.

Foto's zijn gemaakt maar kan ik hier niet bijkomen. Ik zal de post aanvullen zodra ik thuis ben, dan zijn bovenstaande punten ook wat duidelijker door de foto's O-) .

En ach, 2 euro voor zo'n cover. Er zijn er genoeg dus gok dat ik nog even anderen ga bekijken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week mijn Z1C ontvangen van Coolblue. Echter was de doos niet verzegeld, zijn er meer mensen die dit hebben opgemerkt?
Ik gebruik op het moment de Roxfit Gel Shell icm een matte screenprotector van Muvit, werkt goed zo, telefoon is goed beschermd.

https://www.dropbox.com/s/eod8ufxwvsgf1ht/P2198305.JPG
https://www.dropbox.com/s/xofa9i8qod5rgp2/P2198306.JPG
https://www.dropbox.com/s/rbrx38vgj0tczwj/P2198307.JPG

Gisteren een adaptertje van ebay binnen gekregen (micro usb --> magnetic), deze werkt redelijk om mee op te laden bij gebruik van de originele lader, echter wanneer ik hem wil gebruiken icm mijn Philips AS111 dock, heb ik geen spanning op de pins, iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

https://www.dropbox.com/s/d1g0uvva9zwq0ea/P2198308.JPG

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2014 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• on99
Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 20:27:
Vorige week mijn Z1C ontvangen van Coolblue. Echter was de doos niet verzegeld, zijn er meer mensen die dit hebben opgemerkt?
Ik had de z1c zaterdag ochtend, 1 feb, gekocht, net nadat ze waren binnen gekomen. Ik vroeg ook om een verzegelde, waarna de verkoper naar achter liep om de overige toestellen te halen, allen zonder verzegeling. Ik heb toen maar eentje eruit gepakt en gekeken of daar geen "vette vingers" op zaten.

Dus ja, ze zijn niet verzegeld. Wel een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels een update voor wat betreft de Philips dock en de magnetische connector. Ik heb het verloopstukje opengemaakt en het is zo (zoals verwacht) dat het verloopstuk alleen de twee voedingslijnen van de micro usb gebruikt. Waarschijnlijk is het zo dat de dock enige communicatie vereist voordat deze de laadspanning gaat uitsturen. Ik vrees dus dat het een gevalletje van jammer is om het opladen op deze manier te laten werken.

Een oplossing zou natuurlijk zijn om een stukje intelligentie toe te voegen aan het verloopstukje zodat het dock denkt dat er een apparaat is aangesloten. Ik heb al geprobeerd dit met een weerstand van 1500 Ohm te realiseren, helaas geen resultaat. Mocht er iemand zijn die thuis is op dit gebied, hoor ik het uiteraard heel graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Laatst online: 26-10 15:41
zijn er meer mensen die zogenaamde fantoom notificatie geluiden krijgen? Ik krijg namelijk een aantal keer per uur geluidjes te horen maar heb geen idee waar ze vandaan komen.

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
  • Laatst online: 18:13
FYI: contact gezocht met BodyGuardz; geen plannen voor een screen protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartjeuhz schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 23:24:
zijn er meer mensen die zogenaamde fantoom notificatie geluiden krijgen? Ik krijg namelijk een aantal keer per uur geluidjes te horen maar heb geen idee waar ze vandaan komen.
NFC?

• Bartjeuhz
  • Laatst online: 26-10 15:41
Die staat aan inderdaad. Maar waarom zou die notification sounds sturen op de meest willekeurige momenten?

Steam: CatBearCow

• avec_style
Ik denk dat ik een bug gevonden heb in de software.
Van tijd tot tijd (ongeveer 1 keer per dag) doet mijn internetverbinding het niet meer. Mijn telefoon geeft wel aan dat ik verbinding heb via 3g of hsdpa, maar mijn apps krijgen geen data binnen.

Als ik dan vervolgens de dataverbinding handmatig uitzet en weer aanzet doet hij het weer gewoon goed.
(kan heel snel als je deze opneemt in de snelkies menu)

Hebben anderen dit ook opgemerkt?

• TH0R
  • Laatst online: 21-10 15:09
avec_style schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:46:
Ik denk dat ik een bug gevonden heb in de software.
Van tijd tot tijd (ongeveer 1 keer per dag) doet mijn internetverbinding het niet meer. Mijn telefoon geeft wel aan dat ik verbinding heb via 3g of hsdpa, maar mijn apps krijgen geen data binnen.

Als ik dan vervolgens de dataverbinding handmatig uitzet en weer aanzet doet hij het weer gewoon goed.
(kan heel snel als je deze opneemt in de snelkies menu)

Hebben anderen dit ook opgemerkt?
Ik heb om de zoveel dagen dat ik thuis kom en dat data via de wifi niet meer werkt. Wifi aan/uit en we gaan weer door.
Ook al een keer gehad zomaar opeens de data via LTE/UMTS/etc niet meer werkt. Dat heb ik niet elke dag, maar wel dezelfde syptomen als jij dus.

Trotse vader!

• Sannieboy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-08 17:16
He, wat ik niet begrijp...hoe krijg je notificaties te zien op je scherm voor whatssapp? Zoals een nummer op je whatsapp-icoon? Nu alleen op de top een notificatie

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
In het lockscreen bedoel je? Als je dat wil dan zal je een aparte app moeten installeren waarmee je dat in kan stellen (of een iPhone kopen :p).

Edit: blijkbaar kan dit tegenwoordig al standaard in Whatsapp :)

[ Voor 28% gewijzigd door SToRM666 op 20-02-2014 12:42 ]

PSN id: NL_SToRM

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-10 20:43
Kan je in whatsapp zelf instellen bij inatellingen, meldingen en dan popup daar staan diverse opties.
Sannieboy schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:13:
He, wat ik niet begrijp...hoe krijg je notificaties te zien op je scherm voor whatssapp? Zoals een nummer op je whatsapp-icoon? Nu alleen op de top een notificatie

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:32
Bartjeuhz schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 07:35:
[...]

Die staat aan inderdaad. Maar waarom zou die notification sounds sturen op de meest willekeurige momenten?
Dat had ik ook met mijn Xperia P. Duurde een flinke tijd voordat ik doorhad dat dat kwam doordat ik mijn pasje van mijn werk (NFC) er dichtbij hield. Misschien is het zoiets?

• Sannieboy
franssnarf schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:39:
Kan je in whatsapp zelf instellen bij inatellingen, meldingen en dan popup daar staan diverse opties.

[...]
Ja ik kom net van een iphone 4, dus vandaar.
Maar de app: popup free is geweldig.

Dus een aanrader 8)

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Weet iemand hoe ik de ICS browser op de Z1c kan krijgen ?
Ik gebruikte altijd die ring met snel toetsen die je vanuit de kant van je scherm kon bedienen maar, dat is kennelijk verdwenen onder JB.

Mag overigens ook een andere browser zijn.
Dat Chrome hoeft van mij niet zo.

• haya99
Probleem vwb de lockscreen widgets is opgelost (min of meer). Zodra je een corporate account toevoegt, wordt die mogelijkheid nl. geblokkeerd. Account verwijderen brengt die mogelijkheid weer terug.

Nu dat gelazer met de belhistorie nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:20
Turbo-Puppy schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 17:27:
Weet iemand hoe ik de ICS browser op de Z1c kan krijgen ?
Ik gebruikte altijd die ring met snel toetsen die je vanuit de kant van je scherm kon bedienen maar, dat is kennelijk verdwenen onder JB.

Mag overigens ook een andere browser zijn.
Dat Chrome hoeft van mij niet zo.
Via playstore kan je volgensmij gewoon een browser naar keuze downloaden.
Ik vind Dolphin nog steeds een fijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt natuurlijk, maar daar zit geen 'Quick Controls' in verwerkt :)

Je zou je toestel kunnen rooten en dan Google Play: [ROOT]AOSP Browser Installer kunnen proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychosystema
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-02 15:52
Mijn z1 compact is defect :( Als ik rechts onder op t scherm druk, valt t scherm uit en gaat t niet meer aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Psychosystema op 21-02-2014 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
Heb een vodafone super-abbo met het toestel. Ben nu aan het werken in Delft en ik heb geen enkele keer het 4G icoontje gezien. Moet ik iets in de instellingen veranderen om 4G te krijgen? Heb hem nu staan op LTE/WCDNA/GSM .
Of ligt het nu echt aan de dekking, wat de klantenservice mij heeft verteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
je telefoon lijkt gewoon goed ingesteld te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
avec_style schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:26:
je telefoon lijkt gewoon goed ingesteld te staan.
Dus ligt aan de dekking? Mijn collega hier met T-mobile iphone 5s heeft gewoon 4G }:O
Had wat beters van vodafone verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Sannieboy schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:39:
[...]

Dus ligt aan de dekking? Mijn collega hier met T-mobile iphone 5s heeft gewoon 4G }:O
Had wat beters van vodafone verwacht.
In plaats van een H+ of 3g icoontje zou je een 4g icoontje moeten krijgen. Je telefoon lijkt verder prima ingesteld. (heb zelf ook t-mobile maar ga begin volgende maand weer naar Vodafone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
Volgens Vodafone is dekking in Delft niet optimaal, pas vanaf juli 2014. Ik heb het nog niet in rdam getest, ga ik straks naar toe. Geef wel een update.
Iphone 5 bijv werkt ook via 1800 mhz frequency en hebben dus op dit moment het beste 4G bereik.
Ons apparaatje alleen via 800 mhz

[ Voor 30% gewijzigd door Sannieboy op 21-02-2014 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShAd0w
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-10 15:02
Ik heb een klein irritatie puntje en weet niet of het aan mezelf ligt, de software of het touchscreen.

Als ik een nieuwe app geinstalleerd hebt, komt er een snelkoppeling op het home-scherm. Echter wil ik hem daar niet hebben en sleep hem dus naar rechts, het tweede scherm.

Je ziet dan als hij aan de rand is dat het rechtse scherm ervan 'groen' word, met andere woorden hij snapt dat ik hem daarheen wil hebben, maar hij sweept niet naar dat gedeelte.... hij blijft gewoon staan.
Na 10x proberen doet hij het dan een enkele keer wel eindelijk...

Naar links is geen probleem, zodra je de rand aanraakt met de app die je wilt verplaatsen gaat hij direct naar links, maar rechts wil hij niet op de een of andere manier :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-10 11:23

elsinga

=8-)

Je moet op het moment dat de rand groen wordt nog even "doordrukken", zeg maar. Net of je het icoontje van het scherm wilt vegen.

Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

REDSD schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:42:
[...]

Via playstore kan je volgensmij gewoon een browser naar keuze downloaden.
Ik vind Dolphin nog steeds een fijne.
De meeste heb inmiddels al geprobeerd maar.....
CLB schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:48:
Klopt natuurlijk, maar daar zit geen 'Quick Controls' in verwerkt :)

Je zou je toestel kunnen rooten en dan Google Play: [ROOT]AOSP Browser Installer kunnen proberen :)
inderdaad. Geen van deze gebruikt quick controls.

Ik ga eens opzoek na een eenvoudige manier om te rooten en dan de aiso browser is proberen.
Dank voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-10 17:03
edit: never mind, lang geleden dat ik android heb gehad |:(

[ Voor 78% gewijzigd door Poesmij op 21-02-2014 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag dan toch maar eentje gehaald,ik kom van een Lumia en daat kan je instellen dat je nummerherkening enkel aanstond voor je contacten en als je naar andere nummers belde stond deze op privé oproep.

Kan dit ook ergens bij dit heerlijk toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, ik heb een probleem. Als ik bij update kijk staat er een update voor album (Album 5.4.A.20) ik kan deze niet downloaden, want dan staat er kan niet downloaden. Kunnen mensen dat hier ook niet? En hoe los je dat op?
Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Bij mij staat er voor die versie "bijgewerkt"
Misschien heb je het automatisch updaten uit staan voor album waardoor deze niet automatisch of via de app gedownload kan worden ?
Of toevallig op 3g staan en updaten alleen via wifi aan staan ?

M'n Xperia S had ook zulke nukken. Meestal doordat ik ergens een instelling had gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• on99
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 20:16:
[...]

De meeste heb inmiddels al geprobeerd maar.....

[...]

inderdaad. Geen van deze gebruikt quick controls.

Ik ga eens opzoek na een eenvoudige manier om te rooten en dan de aiso browser is proberen.
Dank voor de tip.
Check het volgende, druk op de menu knop onderin, waarmee je je apps afsluit. Onderin zie je een balk en daarin ook een wereldbolletje. Klik daar op en als het goed is krijg je dan je standaard browser. Correct me if im wrong, maar dat is volgens mij zeker geen chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@turbo
Alles geprobeerd, maar lukt op geen enkele manier. Iemand anders een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• on99
@stef07

Ik heb hetzelfde probleem met de update. Er staat bij info dat het o.a. een update is voor kitkat 4.4 wellicht dat die er snel aan zit te komen? Anyways maak je niet druk want de .12 versie van album werkt vooralsnog prima. Als het me wel lukt laat ik het wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij kan hij het ook niet downloaden.
Is het notificatie ledje in te stellen?En dan bedoel ik niet enkel aan of uit,maar ook de kleur ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook niet, op een Sony Xperia ZL :) Zal wel iets zijn met de update-servers ofzo, be patient!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hm, de update naar 14.2.A.1.142 wordt kennelijk uitgerold.
http://www.xperiaguide.co...-firmware-update-rolling/
Ben benieuwd wanneer deze naar NL komt, zie hem hier nog niet.

Overigens heb ik hetzelfde probleem als hier wordt beschreven, namelijk dat de proximity sensor traag reageert als ik klaar ben met bellen en de telefoon van mijn oor afhaal. Duurt dan wel 2 seconden voordat het scherm weer aan gaat, best vervelend. Anderen die hier last van hebben?

[ Voor 47% gewijzigd door Appelsap op 22-02-2014 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haya99
Yep, hier ook. Kan er nog wel bij... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee van het notificatie ledje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guusz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-10 12:31
In sommige apps kan je de kleur zelf instellen (zoals whatsapp), anders moet je Lightflow of iets dergelijks installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee wat er is gebeurt, maar nu kon ik ineens wel de nieuwe update van albums downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

on99 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 09:54:
[...]

Check het volgende, druk op de menu knop onderin, waarmee je je apps afsluit. Onderin zie je een balk en daarin ook een wereldbolletje. Klik daar op en als het goed is krijg je dan je standaard browser. Correct me if im wrong, maar dat is volgens mij zeker geen chrome.
Ik heb even gekeken maar, ik zie daar geen browser staan bij mij.
Onderin vind ik 5 icoontjes die staan voor album en video en notitie...en nog wat. geen browser in ieder geval. Weet je toevallig hoe die heet (zoek ik de apk wel op) en of die browser quick controls gebruikt ?

@stef07... mooi dat het werkt !

ps, mijn proximity sensor werkt ook slecht.
Na het bellen moet ik even het scherm aanraken om weer beeld te krijgen.
Dat is eigenlijk best irritant. Zal vast een instelling voor zijn of fix voor komen mag ik hopen.

Is er trouwens al iemand geweest die root heeft weten te verkrijgen middels een exploit ?
(lees: geen bootloader unlocken of complete rom flashen)
Een rom flashen heb ik weinig moeite mee mits dat simpel met ftf-je kan in flashtool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• on99
@Turbo-puppy,

https://drive.google.com/...rdHdlRTQ/edit?usp=sharing

Bij mij staat hij er gewoon in. Ik zat laatst te kijken welke apps geinstalleerd waren en kwam ik onder "alles" de browser (kleine app) tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Guusz schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:47:
In sommige apps kan je de kleur zelf instellen (zoals whatsapp), anders moet je Lightflow of iets dergelijks installeren.
Maar dan moet je de stamina modus wel uitzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eejeej
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 15:16

eejeej

i865Pe With Pat&HT :-)

Onlangs een DK32 dock gekocht, die na een paar dagen stopte met werken.
Ding opengeschroeft (2 schroefjes onder de rubber antisliprand) en doorgemeten, printplaat defect.
Oplossing: usb kabel rechtstreeks aan het laadcontact gesoldeerd.

Nu nog een cover vinden die past, de krusell frost cover past niet zoals hier al te lezen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 18:26:
Weet je toevallig hoe die heet (zoek ik de apk wel op) en of die browser quick controls gebruikt ?
Ja, dat is namelijk gewoon de AOSP-browser :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
eejeej schreef op zondag 23 februari 2014 @ 11:34:
Nu nog een cover vinden die past, de krusell frost cover past niet zoals hier al te lezen was.
Die past wel alleen dan zonder inzet stukje, werkt prima hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 18:26:
[...]

Is er trouwens al iemand geweest die root heeft weten te verkrijgen middels een exploit ?
(lees: geen bootloader unlocken of complete rom flashen)
Een rom flashen heb ik weinig moeite mee mits dat simpel met ftf-je kan in flashtool.
Letterlijk een aantal paginas hiervoor gemeld;

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2634196

De meest recente en werkende optie voor root, helaas geen 1-click methodes beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

on99 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 10:23:
@Turbo-puppy,

https://drive.google.com/...rdHdlRTQ/edit?usp=sharing

Bij mij staat hij er gewoon in. Ik zat laatst te kijken welke apps geinstalleerd waren en kwam ik onder "alles" de browser (kleine app) tegen.
Gevonden ! Er is kennelijk een soort playstore met "kleine apps" . Had geen weet van die appstore maar, daar stond hij inderdaad in. Geinige app overigens.

Die aosp browser staat idd in de gewoon in google playstore met de vermelding dat hij alleen werkt onder ics. Schiet niet erg op. Maar...met zoeken aosp browser kwam ik wel een andere browser tegen die ook gewoon "browser" heet en die is idd indentiek aan degene die ik had en met quick controls. Die browser loopt als een raket.
Ik werd echt chaggerijnig vam dat brakke chrome. Weg d'r mee !

Wat betreft dat rooten wacht ik toch maar even tot er een exploit gevonden wordt.
Dat flashen van diverse system elementen vind ik allemaal maar niks. Op de SXS werd het daar ook nooit beter van. Ondertussen schakel in de bloatware voor zover mogelijk wel uit.

Ps...heb inmiddels een erg mooie hoes voor niets mogen afhalen bij t-mobile. ( punten ) vind het zelf wel een aanrader. Zal morgen even een foto schieten.
Het is een Muvit bimat bumper met harde back cover die je er evt. Af kan slopen zodat je alleen een bumper overhoudt. Ze komen in de kleuren van de z1 compact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• on99
Turbo-Puppy schreef op zondag 23 februari 2014 @ 21:25:
[...]

Gevonden ! Er is kennelijk een soort playstore met "kleine apps" . Had geen weet van die appstore maar, daar stond hij inderdaad in. Geinige app overigens.

Die aosp browser staat idd in de gewoon in google playstore met de vermelding dat hij alleen werkt onder ics. Schiet niet erg op. Maar...met zoeken aosp browser kwam ik wel een andere browser tegen die ook gewoon "browser" heet en die is idd indentiek aan degene die ik had en met quick controls. Die browser loopt als een raket.
Ik werd echt chaggerijnig vam dat brakke chrome. Weg d'r mee !

Wat betreft dat rooten wacht ik toch maar even tot er een exploit gevonden wordt.
Dat flashen van diverse system elementen vind ik allemaal maar niks. Op de SXS werd het daar ook nooit beter van. Ondertussen schakel in de bloatware voor zover mogelijk wel uit.

Ps...heb inmiddels een erg mooie hoes voor niets mogen afhalen bij t-mobile. ( punten ) vind het zelf wel een aanrader. Zal morgen even een foto schieten.
Het is een Muvit bimat bumper met harde back cover die je er evt. Af kan slopen zodat je alleen een bumper overhoudt. Ze komen in de kleuren van de z1 compact.
Ik vind het ook wel een grappige app, je kan hem altijd oproepen en werkt als een soort popup.

Het wordt dus eindelijk tijd om langs de T-Mobile shop te gaan. Ik stopte vooralsnog mijn z1c in een sok voordat ik hem bij de voetbal in de tas met waardevolle spullen stopte :) Binnenkort dus niet meer nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
__REMCO__ schreef op zondag 23 februari 2014 @ 11:04:
[...]

Maar dan moet je de stamina modus wel uitzetten...
en als je de app op de white list van stamina modus plaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
avec_style schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:33:
[...]

en als je de app op de white list van stamina modus plaatst?
Dan nog niet, tenminste ik krijg t niet voor elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Wordt tijd dat er een beetje fatsoenlijke rom uitkomen. want het is een beetje stil rond de scene lijkt het.

of wachten ze allemaal tot de 4.4 img die ze dan massaal gaan modden ?

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Proxx schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:02:
Wordt tijd dat er een beetje fatsoenlijke rom uitkomen. want het is een beetje stil rond de scene lijkt het.

of wachten ze allemaal tot de 4.4 img die ze dan massaal gaan modden ?
Het lijkt er inderdaad op dat ontwikkelen voor Sony's niet zo heel vlot gaat. Komt ook omdat ze zoveel toestellen releasen en het gezeur met DRM en unlocken van de bootloader. Zelfde gold voor de z1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er trouwens meer mensen die last hebben van de battery drain van de volgende app:
com.sonyericsson.android.wakeup

ding verbruikt meer dan mijn scherm.. heb nu 89% batt op 2u56m en 19% van het verbruik is aan de wakeup te danken.. is in 3 uur al 937x geactiveerd...
Pagina: 1 ... 8 ... 34 Laatste

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [Sony Xperia Z1 Compact] Levertijden en Prijzen