Omdat jullie site ook geld moet verdienen gebruik ik geen ad-blocker. Jullie doen een vriendelijk verzoek met uitleg en dan hou ik me daar graag aan.
Maar met die KPN reclame die auto start (en met iig de EDGE browser niet op pauze te zetten) pushen jullie de limit en begint die ad-blocker weer een optie te worden. Ik kan me niet voorstellen dat niet meer mensen dat gevoel hebben.
Als jullie vriendelijk aan iedereen vragen om de reclames niet te blocken moet je zelf wel zorgen dat die reclames extreem hinderlijk aanwezig zijn.
If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.
Waarom? Jullie communiceren toch de regels lijkt me? Dus alle recht om de banner uit te zetten zolang KPN deze niet repareert.Van-Gogh schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 11:21:
Het probleem van de kpn is duidelijk en er wordt naar een oplossing gezocht. Helaas gaat dat iets langzamer ivm weekend.
Probleem opgelost.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ik ondervind er ook onmetelijk veel last van...Squ1zZy schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 09:30:
[...]
De autoPlay reclame is HEEL irritant.
[afbeelding]
Edit: Ook de Ford reclame start automatisch.
Met Edge, maar ook met IE op W10.
Autospeel reclames (met geactiveerd geluid iig) komen altijd zeer amateuristisch op mij over...
[ Voor 11% gewijzigd door StrongArmLance op 10-10-2015 14:52 ]
Voor de duidelijkheid: onze guidelines staan niet toe dat banners ongevraagd geluid afspelen. Dat was ook niet de bedoeling bij deze banner en voor zover ik weet is het tijdens testen ook niet naar voren gekomen. Bij mij persoonlijk heeft de banner ook nooit geluid gemaakt. Waarom het bij sommige mensen wel gebeurde, is nu nog onduidelijk.jobvr schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 13:11:
Lieve redactie.
Omdat jullie site ook geld moet verdienen gebruik ik geen ad-blocker. Jullie doen een vriendelijk verzoek met uitleg en dan hou ik me daar graag aan.
Maar met die KPN reclame die auto start (en met iig de EDGE browser niet op pauze te zetten) pushen jullie de limit en begint die ad-blocker weer een optie te worden. Ik kan me niet voorstellen dat niet meer mensen dat gevoel hebben.
Als jullie vriendelijk aan iedereen vragen om de reclames niet te blocken moet je zelf wel zorgen dat die reclames extreem hinderlijk aanwezig zijn.
Hij is voorlopig uitgezet, dus als het goed is zie je hem niet meer.
Deze heb ik net weer een keer gezienrens-br schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:23:
[afbeelding]
Reclame is niet echt duidelijk. De link komt in ieder geval uit op: YouTube: The possibilities that come with the Magento B2B Quick Ordering - Youwe
Browser: IE11
Als je vervolgens de pagina scrollt, krijg je boven de menubalk nog een glimps van de pagina die er achter passeert.
Dit gebeurt bij de laatste chrome (geen andere browser getest) op Mac, en enkel bij de L'OR reclame (altijd).
Adblock uitgeschakeld, plugins zijn click-to-play.

afbeelding klikbaar
PSN/Steam: Xamsix
[ Voor 39% gewijzigd door Laguna op 21-10-2015 21:02 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Dat is niet bepaald ideaal, je wilt flash wel achter de hand hebben mocht het echt niet anders kunnen._David_ schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 19:11:
Die videoplayer is er ook in HTML5 variant, moet je wel flash compleet verwijderen uit je browser (ipv click to play) om hem te krijgen op de desktop
Is het niet mogelijk om dit als optie toe te voegen bij de instellingen van eenieders profiel?
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Volledig mee eensch. Dat ding vertraagt alles tot het punt dat het zo'n beetje onwerkbaar wordt. Ik heb Adblock maar weer ingeschakeld, maar het is echt stuitend hoeveel dat scheelt in snelheid en algemene werkbaarheid van de site.Laguna schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 18:41:
Gaarne iemand naar die brakke flash banner van Florius hypotheken laten kijken, telkens als die op m'n scherm belandt schiet CPU usage naar 100% (zou ook graag zien dat Tweakers helemaal van flash afstapt, de videoplayer zou naar HTML5 over gaan maar vooralsnog is het helaas nog steeds default flash).
Is dat zo'n groen/zwarte banner?Laguna schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 18:41:
Gaarne iemand naar die brakke flash banner van Florius hypotheken laten kijken, telkens als die op m'n scherm belandt schiet CPU usage naar 100% (zou ook graag zien dat Tweakers helemaal van flash afstapt, de videoplayer zou naar HTML5 over gaan maar vooralsnog is het helaas nog steeds default flash).
Geeft hier op een snel Core i7 systeem ook 100% load op één van de cores, zelfs als de site in een tab op de achtergrond open staat. Zit in no-time door m'n acculading heen als ik de site toevallig daarop open heb
Tweakers gooi dat ding aub in de blocklist, anders doe ik het.
Tja als dat nog maanden gaat duren dan is het een kleine moeite._David_ schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:20:
Er wordt door de video provider van Tweakers (StreamOne) gewerkt aan een nieuwe video player waarbij de html5 versie de standaard is, dus nu een instelling er voor gaan maken is nogal zonde
crisp schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:29:
[...]
StreamOne werkt momenteel aan een nieuwe player waarbij HTML5 inderdaad de default gaat worden
Dat is 'm inderdaad.

Deze viel me wat tegen. Ik zet met plezier m'n µBlock uit op Tweakers omdat de advertenties me ook nooit storen, maar dit blok staat wel op een zeer jammere plaats, en scrollt nog eens lekker mee ook.
Linkt naar
1
| http://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=CpBZUK_ArVq_NGunDiQbggLuwAerJ88YGmo6xzooCjIuFngsQASCUiO4EYJGchYXkF6ABntKX1APIAQGoAwGqBLQBT9DugGfqNERUzY1iLwMfFEI-zumOmyRx31dxDb1myl9jJgL0V_teHSaCRClLrwFx2BTe53_MN-WU_QR8ImClzbcspNvKKjohGL3ACi31UpJs2kmST7jonj8s8YaRqPnzbdX0e0_NUuntPr5yFwKFjTSDtDG8wUT-xTAv4I1Oml8lzOVjYzTcNw-iHPbRtF1Wt_nvG0EJDvbrGysc8lci7P-FF8dMlWuxYPrJhv_yvzs7n0vJiAYBgAfKregrqAemvhuoB7XBG9gHAQ&num=1&cid=5GgSnMR1qBI6Eo28DNzlGEde&sig=AOD64_1xkvd0cfwGM-0OGNqfZj0hZPhClA&client=ca-pub-6863650218525502&adurl=http://www.winzipsystemtools.com/nl/du/driver-updater.html |

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
99% zeker dat deze advertentie niet van tweakers af komt.Fontainemelon schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:37:
[afbeelding]
Deze viel me wat tegen. Ik zet met plezier m'n µBlock uit op Tweakers omdat de advertenties me ook nooit storen, maar dit blok staat wel op een zeer jammere plaats, en scrollt nog eens lekker mee ook.
Ik zou maar eens even je pc scannen met bijvoorbeeld https://www.malwarebytes.org/
Malwarebytes draait standaard op m'n systeem, en ik ben er 100% zeker van dat ik geen troep op m'n PC heb staan. Ik kom absoluut nergens dergelijke bizarre advertenties tegen, vandaar ook dat deze op Tweakers me opviel. Ik had overigens geen advertentie bovenaan de pagina toen ik deze advertentie zag, alsof de header-advertentie zichzelf had losgerukt en onderaan de pagina had gegooid om lekker mee te scrollen.DarkShadow16 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 14:13:
[...]
99% zeker dat deze advertentie niet van tweakers af komt.
Ik zou maar eens even je pc scannen met bijvoorbeeld https://www.malwarebytes.org/
Edit: bij deze, net even gescand met Malwarebytes om m'n post kracht bij te zetten: geen kwaadaardige bestanden gevonden.
[ Voor 8% gewijzigd door Fontainemelon op 25-10-2015 22:09 ]
Kan iemand mij eens uitleggen waarom een stilstaand plaatje überhaupt zoveel processortijd nodig heeft? Ik was toch wel even aan het zoeken waarom mijn laptop zoveel herrie begon te maken. Echt enorm irritant.Laguna schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 18:41:
Stilstaand, ik wilde eigenlijk klagen over het geknipper van de banner die maar blijft loopen.jbhc schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:22:
[...]
Kan iemand mij eens uitleggen waarom een stilstaand plaatje überhaupt zoveel processortijd nodig heeft? Ik was toch wel even aan het zoeken waarom mijn laptop zoveel herrie begon te maken. Echt enorm irritant.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ik vermoed de Microsoft reclame van Sogeti.
Edit 1: in een aparte window de Sogeti reclame gezien, samen met een Office365 Adwords banner. Hoewel de cpu schiet naar <30%, eenmaal geladen gedraagd de windows zich rustig +/- 5%
Edit 2: nu de flash banner alleen geopend en niets aan het handje. Ik zoek verder.
[ Voor 30% gewijzigd door PcDealer op 27-10-2015 09:28 ]
Zelfde hier, wat een kutreclame. Normaal stond mijn adblocker uit op tweakers, maar als jullie zo'n reclame gaan showen zet ik hem ook gewoon weer aan.Fontainemelon schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:37:
OPEL OH

[ Voor 26% gewijzigd door PcDealer op 27-10-2015 10:30 ]
(en uiteraard als deze uiting vaker voor komt, zouden er wel meer klachten geweest zijn
[ Voor 17% gewijzigd door Puc van S. op 27-10-2015 11:07 ]
Jammer dat je de url niet vermeld dat iedereen een conclusie kan trekken. En nogmaals, het lijkt me niet van tweakers afkomstig. Het is alleen zo vervelend (nogmaals) dat de crew niet reageert.MClaeys schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:47:
Zelfde irritante reclame hier op Tweakers daarnet, en op kruisje wegklikken ging zelfs niet het bracht me gewoon naar de website van de banner ...
Neen hoor, ook ik heb deze advertentie zien voorbijkomen. Het ligt dus niet aan jou.Fontainemelon schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:33:
[...]
Malwarebytes draait standaard op m'n systeem, en ik ben er 100% zeker van dat ik geen troep op m'n PC heb staan. Ik kom absoluut nergens dergelijke bizarre advertenties tegen, vandaar ook dat deze op Tweakers me opviel. Ik had overigens geen advertentie bovenaan de pagina toen ik deze advertentie zag, alsof de header-advertentie zichzelf had losgerukt en onderaan de pagina had gegooid om lekker mee te scrollen.
Edit: bij deze, net even gescand met Malwarebytes om m'n post kracht bij te zetten: geen kwaadaardige bestanden gevonden.
Correct me if I'm wrong, maar deze vraag komt me redelijk bekend voor. Volgens mij is de simpele verklaring dat de servers die de advertenties leveren gewoon wat trager reageren dan de servers die de main content leveren. Als ik het me goed herinner was het alternatief een mechanisme inbouwen dat pas de content zou laten zien nadat de advertenties ingeladen zijn, maar werd dat middel beschouwd als erger dan de kwaal. Het valt me overigens zelfs op YouTube op. Daar verschijnen de gewenste zoekresultaten zoveel langzamer dan de reclames dat ik standaard een paar seconden wacht om ergens op te klikken.MrAndy9797 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 22:06:
Is er een speciale reden waarom advertenties net ietsje later geladen worden dan de webpagina zelf?
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
Jup inderdaad, YouTube heeft hetzelfde. Vind ik wel jammerTribits schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:19:
[...]
Correct me if I'm wrong, maar deze vraag komt me redelijk bekend voor. Volgens mij is de simpele verklaring dat de servers die de advertenties leveren gewoon wat trager reageren dan de servers die de main content leveren. Als ik het me goed herinner was het alternatief een mechanisme inbouwen dat pas de content zou laten zien nadat de advertenties ingeladen zijn, maar werd dat middel beschouwd als erger dan de kwaal. Het valt me overigens zelfs op YouTube op. Daar verschijnen de gewenste zoekresultaten zoveel langzamer dan de reclames dat ik standaard een paar seconden wacht om ergens op te klikken.
Bij deze: eerst snel naar een add website die dan doorstuurt naar http://nl.opel.be/nieuws/...a_DIS_AWA_2015_10_Opel_BEPcDealer schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 20:47:
[...]
Jammer dat je de url niet vermeld dat iedereen een conclusie kan trekken. En nogmaals, het lijkt me niet van tweakers afkomstig. Het is alleen zo vervelend (nogmaals) dat de crew niet reageert.
[ Voor 77% gewijzigd door PcDealer op 28-10-2015 11:38 ]
Doorklikken geeft natuurlijk nepzooi, altijd handig dat er nog weinig tot geen 'virussen' zijn voor WP
Diversen | ||
![]() | ![]() | ![]() |
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ah kijk, vandaar dat ik hem sowiezo nog niet tegengekomen ben.. iedereen die hem meld komt namelijk uit België..PcDealer schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:37:
Reclame uit Belgie. Ben je Vlaming? Aan je achternaam te zien wel. Dan is de targeting erg goed gelukt. Maar aangezien de banner onder de hoofdtekst komt, denk ik niet dat het van tweakers komt. Zou de eerste keer zijn dat het zo wordt aangeboden en ook nog eens buiten enige kaders.
Verklaart uiteraard ook dat (indien het wel een uiting van t.net is) er zo weinig meldingen zijn in dit topic.
[ Voor 10% gewijzigd door Puc van S. op 28-10-2015 12:09 ]
Intentionally left blank
Ik dacht in eerste instantie ook niet aan Tweakers, ik dacht dat ik ergens malware had opgepikt (het zou me verbazen, maar het is niet onmogelijk bvb door infected ads). Maar toen ik hier meerdere meldingen zag en ik het op geen enkele andere site al ben tegengekomen ging ik er op den duur wel van uit. En inderdaad, wij Belgen snuisteren hier ook al eens rondPcDealer schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:37:
Reclame uit Belgie. Ben je Vlaming? Aan je achternaam te zien wel. Dan is de targeting erg goed gelukt. Maar aangezien de banner onder de hoofdtekst komt, denk ik niet dat het van tweakers komt. Zou de eerste keer zijn dat het zo wordt aangeboden en ook nog eens buiten enige kaders.
Dus dan is het wel van Tweakers? Ik lees niet veel fraais van JustPremium dus graag er uit schoppen dan.crisp schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:20:
Floor-ads staan vziw nog gewoon op de ratingkaart, en Belgische bezoekers kunnen inderdaad andere uitingen krijgen
Dat kan ik helaas niet met zekerheid zeggen, dat zullen de mensen van traffic (die hier als het goed is ook meelezen) moeten kunnen zienMClaeys schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:24:
[...]
Dus dan is het wel van Tweakers? Ik lees niet veel fraais van JustPremium dus graag er uit schoppen dan.
Intentionally left blank
Ten voordele voor jullie laat ik deze afstaan maar dit is zwaar irritant...

De bron is deze:
Scan laten lopen op Malware en op spyware maar geen resultaat. Ook full virus scan heeft geen resultaat. Dit komt ook enkel door als ik Ghostery afzet. Wat ik wel terug kan vinden is dat de serving-sys een advertentie domein is... http://en.wiki-domains.net/wiki/serving-sys.comview-source:http://ds.serving-sys.com/BurstingRes/Site-31485/WSFolders/4374592//ING_Insurances_MyMyMy_Generic_720x480_NL.html?v=_2_48_1_0
Intentionally left blank
Die laatste zie ik ook met regelmaat helaas!SinergyX schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:40:
Kwam deze op het forum tegen, mobiele browser op WP10.
Doorklikken geeft natuurlijk nepzooi, altijd handig dat er nog weinig tot geen 'virussen' zijn voor WP
Diversen [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
https://master.hellobank....S4516P5617F3006A0055M00B2

Dus zoals hiervoor al gemeld werd, zullen enkel de Belgische bezoekers hier last van hebben. Wel serieus irriterende advertentie die de pagina laat haperen bij het scrollen.
Erg onwaarschijnlijk op een Windows Phone. Zelfs hackers hebben er nauwelijks interesse in.
Dit soort advertenties vind ik niet passend bij de betrouwbare uitstraling die Tweakers.net beoogt te hebben.
Heb te weinig karma om screen shots via het fotoalbum toe te voegen. Denk dat de lezers ze ook wel kennen.
[ Voor 29% gewijzigd door RadioGnome1971 op 02-11-2015 07:03 . Reden: per ongeluk op plaats knopje gedrukt voordat ik klaar was. ]

Aangezien ik dacht dat het om een dropbox alternatief ging klikte ik erop, en kreeg meteen tig schermpjes van NOD32 dat de url van een onderdeel van die site geblokkeerd is. Iets wat ik niet van advertenties op Tweakers.net gewend ben.
Ik zit al even te klikken om een screenie van die bewuste advertentie te maken, maar krijg die ad nu natuurlijk niet meer te zien... Het was een geel/bruine banner bovenaan de pagina.
Ik begrijp dat een site als deze niet gratis kan werken. Daarom maak ik een uitzondering op deze website en zet ik mijn adblocker uit. Aub zorg dan teminste dat de reclame aan een minimale kwaliteit voldoet. De laatste weken is het meerdere malen amateuristisch geweest. Ik begrijp niet dat dit kan voor een site van dit kaliber
Meerdere malen zijn er reclame's opgekomen die overlays over de layout zetten die niet weg te klikken. Dit maakt de website echt niet prettig in gebruik:

Reimage Repair reclame onder dit artikel. Is gewoon rommel en dient ver van je pc verwijdert te blijven.

wat leuk, posters van Ariane Grande en andere blote damesmeuk op een tech-forum
Ook van Minecraft, dat dan weer wel

dang, absurd die screenshot... toch maar even met tagje verkleint... foto's uploaden en zelf thumbnails maken vanaf mobiel zou toch makkelijker moeten kunnen, misschien een update nodig voor "voeg toe via fotoalbum?" Dat hele "kan niet toevoegen, copy paste deze code maar" veldje is ook nogal ouderwets
[ Voor 42% gewijzigd door Umbrah op 02-12-2015 17:06 ]

Ik was abonnee, maar heb sinds kort weer banners aanstaan (tweakers in de whitelist van de adblocker), maar de frontpage is nu van de whitelist. Dit is gewoon te irritant en lelijk.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Ik heb ad-blockers uitgeschakeld om tweakers zijn reclames te laten tonen, maar als ik naar interne pagina's doorklik binnen tweakers.net verwacht ik dat alles werkt en vind ik het vreemd dat ik via een doubleclick redirect ga en daar stuiteren mijn browser instellingen dus wel op.

Enig idee hoe dit komt? Adblock staat uitgeschakeld voor tweakers.
Gezien er chrome extension staat maar even gaan googlen. Lijkt een zelf geinstaleerde extension te zijn.Li1quid schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:46:
Ik krijg sinds vandaag deze popup wanneer ik op tweakers rond surf:
[afbeelding]
http://home.mcafee.com/vi...sprofile.aspx?key=8545271
Waarschijnlijk van Utorrent? Laatst een nieuwe update gehad die je toegestaan hebt?
Slecht getest? Als het inderdaad is gebeurd.vliegnerd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 20:52:
Het is volgens mij al vaker langsgekomen, maar de achtergrond banner van Alternate is irritant lelijk en op lage resolutie (zie hieronder vanaf mijn laptopje) maar half leesbaar:
Ik zie het probleem niet. Alle berichten zijn gewoon leesbaar. Zo kun je alles irritant vinden.[afbeelding]
Ik was abonnee, maar heb sinds kort weer banners aanstaan (tweakers in de whitelist van de adblocker), maar de frontpage is nu van de whitelist. Dit is gewoon te irritant en lelijk.
Ja.Get!em schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:21:
Vraagje, moet ik de hele pagina http://tweakers.net/acties/ als reclame gaan beschouwen? Ik weet niet of het al eens gevraagd is, maar alle links die verwijzen naar tweakers.net/acties/<iets> en alle links op de tweakers.net/acties zijn links naar doubleclick framework.
Ja, weet hoe dit komt. Zie mijn reactie: elke link van tweakers die via een reclame netwerk geredirect wordt, stuit op dit filter in uBlock (opensource variant van Adblock). Voor alle links die beginnen met Tweakers.net kan je dan uBlock uitgeschakeld hebben, maar als Tweakers.net linkt via redirect dan filtert hij wel.Li1quid schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:46:
[afbeelding]
In jouw geval ben je ook nog eens gehijackt door een adware progje, die alle normale linkjes redirecten.
http://www.2-spyware.com/remove-gemius-virus.html
Ik hoef vast niet uit te leggen waarom scareware crapware MacKeeper van jullie aanraad/advertentieblok zou moeten worden geweerd.

[ Voor 24% gewijzigd door Blizz op 16-12-2015 17:22 ]
Klachten over mijn reacties kunnen naar /dev/null
Ik heb allang gestemd en ik ben ingelogd. Waarom zie ik deze mededeling dan toch steeds?Heb jij al gestemd voor de Tweakers Awards?
Beste tweaker, dit jaar organiseren we voor de negende keer de Tweakers Awards. Wat vind jij de beste technologie- en elektronicaproducten? Laat je stem gelden en maak kans op een Chromecast Audio, Raspberry Pi 2 of twee vrijkaarten voor de uitreiking op 4 februari! Breng nu je stem uit.

Ook hier gekomen om toch nadrukkelijk te vragen MacKeeper te weren.
(Zag ook nog een andere dubieuze ad)
Omdat iedereen die te zien krijgt omdat het lastig is de melding alleen te laten zien aan mensen die nog niet gestemd hebben? Eén keer op het kruisje drukken en je bent er van af. Heeft ook weinig met twijfelachtige reclames te maken dit.PcDealer schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:34:
[...]
Ik heb allang gestemd en ik ben ingelogd. Waarom zie ik deze mededeling dan toch steeds?
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Er is toch zoiets als cookies en sessies? Ik vind het raar dat ik het krijg.Migrator schreef op donderdag 17 december 2015 @ 12:21:
[...]
Omdat iedereen die te zien krijgt omdat het lastig is de melding alleen te laten zien aan mensen die nog niet gestemd hebben? Eén keer op het kruisje drukken en je bent er van af. Heeft ook weinig met twijfelachtige reclames te maken dit.
Het kost jou een seconde om het weg te klikken, terwijl het ons enkele uren en vele extra queries zou kosten om dit op gebruikersniveau wel of niet te tonen. De uitkomst van die afweging heb je al ondervondenPcDealer schreef op donderdag 17 december 2015 @ 12:44:
[...]
Er is toch zoiets als cookies en sessies? Ik vind het raar dat ik het krijg.
Intentionally left blank
IMO is 1s een onderschatting..crisp schreef op donderdag 17 december 2015 @ 12:47:
[...]
Het kost jou een seconde om het weg te klikken, terwijl het ons enkele uren en vele extra queries zou kosten om dit op gebruikersniveau wel of niet te tonen. De uitkomst van die afweging heb je al ondervonden
5s * 100000 users = 5,79 dagen aan verspilde tijd..
Het wordt blijkbaar al ergens opgeslagen, dit zou toch eenvoudig te realiseren moeten zijn?
[ Voor 10% gewijzigd door Olaf van der Spek op 17-12-2015 12:52 ]
Jullie tijd kost ons nietsOlaf van der Spek schreef op donderdag 17 december 2015 @ 12:51:
[...]
IMO is 1s een onderschatting..
5s * 100000 users = 5,79 dagen aan verspilde tijd..
Het wordt blijkbaar al ergens opgeslagen, dit zou toch eenvoudig te realiseren moeten zijn?
En ja, het had gekunt, maar daar is of niet (op tijd) aan gedacht, of er is besloten om dat gewoonweg niet te doen... En zelfs de meest eenvoudige oplossing kost je gauw een paar uur met testing en deployment erbij (en in dit soort gevallen wil je resultaten ook liever cachen in de sessie om vele extra dubbele queries te voorkomen, en dat kost nog wat meer tijd)...
[ Voor 21% gewijzigd door crisp op 17-12-2015 13:00 ]
Intentionally left blank
Verwijderd
Dit leid (bij mij in elk geval) naar een website met nep meldingen over het verlopen van WhatsApp en nep reclame voor de iPhone 7 waar gevraagd wordt naar telefoonnummers. Dit lijkt mij niet helemaal de bedoeling? Is dit via jullie eigen adsense campagne binnen gekomen (als jullie dat überhaupt kunnen zien) of ligt dit aan mijn kant?
Edit: kwam hem nogmaals tegen. Dit keer wel een screenshot gemaakt.

Voor de duidelijkheid, het gaat om de linker advertentie. Met de rechter advertentie Is niks mis.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2015 01:48 ]
Ik heb hier ook steeds last van.. Deze popups springen regelmatig open bij het aanklikken van nieuwsberichten.Li1quid schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:46:
[afbeelding]
No way dat ik de enige ben met dit probleemfilenox schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:49:
[...]
Ik heb hier ook steeds last van.. Deze popups springen regelmatig open bij het aanklikken van nieuwsberichten.

Die popup-content zelf: gemius = adware = browser hijack
Dat is je eigen computer probleem. Ga je computer schonen....
Probleem 2:
Omdat de hijack reclame laadt in een nieuw venster/popup op basis van triggers in je browser, maar de reclame zelf initialiseert op een ander domein dan tweakers.net, hangt de uBlock plugin meteen in de ankers ivm getoonde reclame.
Waarschijnlijk heb je tweakers.net in de whitelist van uBlock plugin staan. Die blijft echter dan wel alle reclame blocken die niet door tweakers.net zelf geïnitialiseerd wordt.
Nog meer mensen last van?
http://android-update.com...id..&PREFIJO=9100#forward
[ Voor 47% gewijzigd door Chadi op 01-01-2016 10:39 ]
Klinkt weer als dit: Vervelende advertenties met redirects [Chrome]Chadi schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 10:36:
Als je met de telefoon op de mobiele site van het AD surft wordt je vaak door gestuurd naar een vage update-watsap site waar je niet uitkomt behalve door de browser te killen.
Daar lijken veel sites al een tijd last van te hebben. Leve de bannerveilingen waar jan en alleman voor een paar stuivers hun crap kunnen verspreiden...
Intentionally left blank
Jep, heb ik hier al een hele tijd last vanChadi schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 10:36:
Als je met de telefoon op de mobiele site van het AD surft wordt je vaak door gestuurd naar een vage update-watsap site waar je niet uitkomt behalve door de browser te killen.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde

Hij blijft herhaaldelijk terug komen.
[ Voor 14% gewijzigd door RatedR op 04-01-2016 09:34 ]

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Asian Dating for Men 50+
Sweet Ladies Find Lonely Men for Love or Friendship. Check'em out!
www.chinese-lady.com
Deze kreeg ik vanmorgen toen ik een artikel hier op Tweakers opende. Lijkt mij niet de bedoeling.Chadi schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 10:36:

Lijkt me geen uitleg nodig te hebben dat reclame voor diensten zoals dit soort vieze praktijken niet de bedoeling is. Het gaat dus om de rechter reclame
[ Voor 4% gewijzigd door !mark op 08-01-2016 16:18 ]
Ik ben toch eigenlijk wel benieuwd. Wat is er vies aan?!mark schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:17:
Lijkt me geen uitleg nodig te hebben dat reclame voor diensten zoals dit soort vieze praktijken niet de bedoeling is.
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Zo'n tooltjes gaat je simpelweg je systeem af en geeft aan wat "outdated" is en wil dan geld zien in de vorm van een subscriptie om Drivers voor je te installeren/ bij te werken

Naast het feit dat iedereen die zulke rotzooi kan installeren en er geld online naar over kan maken dit ook prima zelf kan staan, staan dit soort Tools ook bekend om een "false positive" van een verouderde driver te melden, puur zodat mensen overgaan tot aanschaf van de software(want scannen is gratis, "installeren" niet).
Hier wil een site als Tweakers toch nog mee geïdentificeerd worden?
Geldt dat ook voor Driver Turbo? Ik lees er vooral positieve dingen over:!mark schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 17:02:
staan dit soort Tools ook bekend om een "false positive" van een verouderde driver te melden
http://www.chip.de/downloads/Driver-Turbo_66704259.html
http://www.heise.de/download/driver-turbo-1187798.html
http://download.cnet.com/...3000-2094_4-75750156.html
Op Fok.nl eergisteren ook.ventilatorr schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:42:
[...]
Deze kreeg ik vanmorgen toen ik een artikel hier op Tweakers opende. Lijkt mij niet de bedoeling.
Deze rotzooi van reimageplus daarintegen:

Weer zo'n shady advertentie in de vorm van een zogenaamde Windows "fixer". Als je na die site gaat kom je er niet meteen weg ook:

De zoek resultaten in een (anoniem!) zoekvenster zijn ook niet veel beter

[ Voor 17% gewijzigd door !mark op 08-01-2016 19:56 ]
Ohjazeker. Een van die mobiele troep verspreidende netwerken is door noest werk van Bartvb en Tweakers collega's uit de lucht. Helaas is het een veelkoppig monster. Hak je er een af, groeien er twee terug. Blijf dus vooral melden!PcDealer schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:11:
Wordt er ook nog wat gedaan met de opmerkingen? Ik merk dat in dit topic de relevante crew nauwelijks reageert.
We kunnen niet altijd en overal feedback teruggeven. Dat klinkt vervelende dan het is bedoeld, dat besef ik. We krijgen echter tips via vele bronnen en methoden binnen. Dus het kan zijn dat we 'het al wisten'. Daarbij is er ook nog het gewonen werk te doen. Dus onze excuses voor het uitblijven van een reactie hier en daar.
http://puu.sh/mrD45/7ff8681a74.jpg
http://puu.sh/mrD5H/d3b3d55335.jpg
andere reclame.
http://puu.sh/mrD52/e59c1a585a.png
zoom staat op 100, browser is chrome.
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
[ Voor 98% gewijzigd door enigmafan op 11-01-2016 16:35 . Reden: Foue thread ]
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Dit topic is gesloten.
Dit is niet het topic om te discussiëren over reclame. Alleen meldingen over fouten of verdachte reclame. Overige posts worden verplaatst naar [Discussie] Reclame algemeen.
Spammers in reacties op artikelen kan je hier melden.
Wat hebben we nodig om je klacht te kunnen checken?
- Tijd
- Plaats op de site waar je de reclame zag
- URL waar de banner je naartoe stuurt.*
- Screenshot