Google volgt je. Misschien een keer naar huizen gekeken op x site?T0ny schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:07:
Ik krijg al tijden een reclame voorgeschoteld van een mega mansion ergens in de VS ter waarde van €25m en of dat niet wat voor mij is.
Hoe jullie weten dat dit binnen mijn budget valt is me ook een raadsel btw.
Ik weet niet of dit de bedoeling is, G2G reclame voor het kopen van WoW accounts, iets wat volgens de game policy niet mag, en waarvoor je een permanente ban kan krijgen. Daarnaast is het een in het verleden vrij veel gebruikt oplichtingsmodel (weet niet of dit nog steeds zo is), namelijk verkoop je account online. Enige tijd na verkoop geef je als verkoper aan bij Blizzard dat je account gehacked is, en wanneer je dan je originele vanilla WoW activatie sleutel bij Blizzard met een bewijs waar de naam op staan tijdens het aanmaken van dit account kan aanleveren krijg je zonder pardon de toegang tot het account weer terug en kan de koper fluiten naar zijn centen.
kunnen jullie niet op zn minst ff tweakers gerelateerde banners plaatsen? of doen we met zn allen sjoppen bij de Jumbo? even is niet erg, maar dat geel begint nu wel dominant te worden. Nog 1 dag en ik haal tweakers van mn whitelist op Ghostery
Het is vervelend als cynicus steeds gelijk te krijgen.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Ik krijg hem hier ook te zien, vind het een irritante reclame. Zelfs op meerdere pagina's kom ik ze tegen.
[ Voor 18% gewijzigd door SuperflipNL op 02-09-2015 10:11 ]
BFV: SuperflipNL [PS4]
Dreigenpeter00 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 21:54:
Nog 1 dag en ik haal tweakers van mn whitelist op Ghostery
neuh. Beloven. ;-)
Ik wil Tweakers best helpen bij hun verdienmodel, dus als er verdiend wordt met alleen het tonen van banners vind ik het prima. Maar t moet wel relevant blijven IMHO.
Tweakers is een van de weinige sites waar ik niets van blokkeer met Ghostery. Heerlijke plugin, nooit meer in-your-face reclames en stuk sneller laden van pagina's
Het is vervelend als cynicus steeds gelijk te krijgen.
Maar goed, je kan die zin ook achterwege laten.
Ben ik met je eens. Geen enkele reden om te pochen met je persoonlijke instellingen...PcDealer schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:08:
Maar goed, je kan die zin ook achterwege laten.
Net dezelfde reclame gekregen op de frontpage. Erg lelijk, irritant en komt over als een spammail waar je ook 100.000 euro's worden beloofd. Verder lijkt de website die achter de link zit ook niet echt betrouwbaar ogen:wheez50 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 02:43:
[afbeelding]
Dit is wel erg buiten proporties. Ik heb een prima adblocker en voor tweakers staat 'ie standaard uit. Nu weer ff aan...

En toch is die Fisher Investments gewoon 'normale' reclame. Dat het er niet uitziet en dat het leest als een spammail is helaas niet iets waar wij controle over hebben.
Toch vreemd dat iemand die bijna $3B waard is en $68B beheert nog zo'n waardeloze huisstijl heeft (Wikipedia: Kenneth Fisher)
Toch vreemd dat iemand die bijna $3B waard is en $68B beheert nog zo'n waardeloze huisstijl heeft (Wikipedia: Kenneth Fisher)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Toch niet het soort reclame dat ik op tweakers verwacht

Dat is gewoon een formaat dat door Tweakers verkocht wordt. Niks raars of twijfelachtigs aan, en hoort dan ook niet hier in dit topicAnoshky schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 08:19:
http://cl.ly/image/000W2g0E213r
Toch weer héél veel reclame op de front...
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Ik vind het twijfelachtig dat ik op een 1440x900 resolutie geen enkel nieuwspunt zie.Migrator schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 08:25:
[...]
Dat is gewoon een formaat dat door Tweakers verkocht wordt. Niks raars of twijfelachtigs aan, en hoort dan ook niet hier in dit topic
Daarvoor dient dit topic toch?
Nee, zoals in de TS én TW te lezen is dit alleen voor foute of verdachte reclame (die dus niet op Tweakers zou mogen draaien), voor dit soort zaken is er dus [Discussie] Reclame algemeen afgesplitst van dit topic.Anoshky schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 08:31:
[...]
Ik vind het twijfelachtig dat ik op een 1440x900 resolutie geen enkel nieuwspunt zie.
Daarvoor dient dit topic toch?

In deze reclame zit een 'Sluit' knop. Het sluit de advertentie ook, maar opent tegelijkertijd de volgende pagina: https://www.nintendo.nl/S...SuperMarioMaker#Bestel_nu
Lijkt me niet helemaal de bedoeling van een Sluit knop
Totaal offtopic, maar de relevantie is hier wel echt heel goed!rens-br schreef op donderdag 10 september 2015 @ 12:29:
[afbeelding]
In deze reclame zit een 'Sluiten' knop. De sluit de advertentie ook, maar opent tegelijkertijd de volgende pagina: https://www.nintendo.nl/S...SuperMarioMaker#Bestel_nu
Ik zie daar geen sluitknop (meer?)rens-br schreef op donderdag 10 september 2015 @ 12:29:
[afbeelding]
In deze reclame zit een 'Sluiten' knop. De sluit de advertentie ook, maar opent tegelijkertijd de volgende pagina: https://www.nintendo.nl/S...SuperMarioMaker#Bestel_nu
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dat is vreemd, want ik krijg dit:

Gebruik je een exotische browser Kees? Op zowel Chrome als Firefox krijg ik de sluitknop te zien.
non-flash fallback misschien?
Intentionally left blank
Flash gedisabled geeft nog steeds de sluitknop. Mysterieus
Er blijft daarna een knopje staan met Open.
Welke de advertentie weer toont en tegelijk je naar de bovengenoemde site doorklikt.
Welke de advertentie weer toont en tegelijk je naar de bovengenoemde site doorklikt.
HANDTEKENING!!!
Ik krijgt de sluitknop op zowel IE10, IE11 als de laatste versie van Chrome. Ik heb geen plugins geïnstalleerd en flash staat geënabled.
Heb adblock even aan gezet en dan verdwijnt de 'Sluit' knop wel. (De rest van de advertentie ook
)
Heb adblock even aan gezet en dan verdwijnt de 'Sluit' knop wel. (De rest van de advertentie ook

De reclame van HP levert niet alleen een banner op, maar ook extra =-tekens.
Dit is hooguit lelijk, maar daar hebben we dan weer geen aparte draad voor op GoT.
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Is dit de bedoeling? Dit onding neemt bijna mijn volledige 1080 pixels in beslag....
Hoi.
Ja, dat is een bestaand formaat (300x600) die we op alle grades serveren, behalve bij smartphones in portrait (grade D)...basdej schreef op maandag 14 september 2015 @ 20:19:
[afbeelding]
Is dit de bedoeling? Dit onding neemt bijna mijn volledige 1080 pixels in beslag....
Intentionally left blank
Het jammere dat-ie effectief de hele breedte ook inneemt, en dus niet alleen de 300px, waardoor je weinig meer ziet van de inhoud
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Is er een nieuwe reclameplek bijgekomen op de FP?

Het is de eerste keer dat ik op die plek reclame te zien krijg.

Reclame aan de rechterkant linkt naar Naughtydate.com, lijkt me echt in de catagorie 'Twijfelachtige reclame' vallen.

Het is de eerste keer dat ik op die plek reclame te zien krijg.

Reclame aan de rechterkant linkt naar Naughtydate.com, lijkt me echt in de catagorie 'Twijfelachtige reclame' vallen.
[ Voor 33% gewijzigd door rens-br op 18-09-2015 09:50 ]
Plus dat ik het helemaal heb gehad met die vent. Heel de dag staart ie je zo creepy aan.basdej schreef op maandag 14 september 2015 @ 20:19:
[afbeelding]
En nu heb ik 2 van die enorme reclame's tegelijk, das ook niet echt fijn:

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Wordt aan gewerkt. Testen op live-omgeving is niet de bedoeling
Dat is dezelfdethedon46 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:42:
En deze is ook niet helemaal de bedoeling:
[afbeelding]
Intentionally left blank
Heu? Dat is een formaat die wij niet eens hebben op onze site...Drwho1 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:33:
http://imgur.com/Kf0H3Zp
Dit ziet er ook niet uit...
Intentionally left blank
Dat ziet er eerder uit als injectie vanaf je eigen installatie dan iets wat Tweakers serveert.
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Is wel degelijk Tweakers en niet Injection van mijn eigen installatie. Had het enkel op die pagina en voor de refresh stond er rechts een andere advertentie (tweakers formaat).
-- Edit --
nu ziet diezelfde pagina er zo uit met "normale" reclames:
-- Edit --
nu ziet diezelfde pagina er zo uit met "normale" reclames:

[ Voor 37% gewijzigd door kristijn op 24-09-2015 12:01 ]
Ik zie de laatste tijd steeds meer uitingen die niet netjes in hun 'containertje' blijven en zichzelf proberen te positioneren (en daar jammerlijk in falen)... 
Dit is iets dat ik volgende week eens met onze adops ga bespreken want het is bijzonder hinderlijk...
Dit is iets dat ik volgende week eens met onze adops ga bespreken want het is bijzonder hinderlijk...
Intentionally left blank

Deze heeft een enorme container om zich heen maar laat een heel ielig klein plaatje zien. Het maakt het er niet mooier op.
[ Voor 12% gewijzigd door tiempjuuh op 27-09-2015 10:25 ]
^^ heb ik ook last van. OSX & safari, meest recente versies.
Het probleem van de verkeerde formaat banners (zoals die van groepenkasten) is bekend. Het is alleen nog onduidelijk waar het fout gaat. Het lijkt er op dat de adverteerder een verkeerde creative heeft geupload in het geval van "groepenkasten". Voorlopig wordt deze partij op de bloklist gezet. Heel vervelend van het ongemak, maar we zijn er mee bezig.
Mbt eerdere opmerkingen over de uiting van "Paper". Paper is een zustertitel van de Persgroep (waar Tweakers ook onderdeel van is). Ze waren vergeten de capping er op te zetten. Dus ipv dat je hem max x keer zag, zag je hem nog veel vaker. Dat is als het goed is nu aangepast.
Naughtydate.com hoort idd niet op Tweakers. Die worden ook geblocked (tenzij we andere geluiden horen van jullie
)
Mbt eerdere opmerkingen over de uiting van "Paper". Paper is een zustertitel van de Persgroep (waar Tweakers ook onderdeel van is). Ze waren vergeten de capping er op te zetten. Dus ipv dat je hem max x keer zag, zag je hem nog veel vaker. Dat is als het goed is nu aangepast.
Naughtydate.com hoort idd niet op Tweakers. Die worden ook geblocked (tenzij we andere geluiden horen van jullie
ik kreeg deze ook zojuist te zien boven de reacties in het volgende topic:jochem4207 schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:06:
Ik denk niet dat deze reclames tweakers veel clicks op gaan leveren
[afbeelding]
nieuws: Microsoft reageert op privacybezwaren in Windows 10
nooit een cursus chinees gevolgd, dus ben niet echt de doelgroep denk ik.
Jullie hebben een advertorial pagina voor Achmea online (hierzo).
Het lijkt mij niet de bedoeling dat er reclame komt voor de video's op die pagina?
Het lijkt mij niet de bedoeling dat er reclame komt voor de video's op die pagina?
Eentje in de categorie dubieus, bovenaan de frontpage. Is het bedrijf achter winzip zo erg afgezakt dat ze dit soort rotzooi gaan maken, die meer kwaad dan goed doet? Of is het het idee achter commodore, waar enkel de naam nog bestaat?

Verwijst naar:

Verwijst naar:
code:
1
| http://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=CQXmnqusKVsmPHNinbLKZgcgJ6snzxgaqvODd-QGMi4WeCxABIJuQsyRgkcSUhfwXoAGe0pfUA8gBAuACAKgDAcgDmQSqBIwBT9A67TbSdV8Sm3Y-N5-UT2Ff571JfluC0hCW83QxytNlgGV--MErS3Fr5mFfrdDhxzkbW9ZMserAOP-ugfM3ALpTrlq_qKfTYmiVw9B3XQTaqOknrdfw0da5qd882OTR3GU_ag96efFUEm_xhaGPTJaPlbEKSrylWhiE63cd69Qk_Pdn5bJ4iU2N5VjgBAGIBgGgBgKAB8qt6CuoB6a-G6gHtcEb2AcB&num=1&cid=5Gg_sAKg2G3X-Q6UUD01th3z&sig=AOD64_1-YdYyJkGxIeuPiK8Xespndb_F-w&client=ca-pub-5443109342713637&nm=3&nx=146&ny=19&mb=2&adurl=http://www.winzipsystemtools.com/nl/du/aw2-driver-updater.html |
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Nee, daar horen geen pre-rolls getoond te worden. Dat zou een bugje kunnen zijn. Ik check dat morgen evenHeedless schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:52:
Jullie hebben een advertorial pagina voor Achmea online (hierzo).
Intentionally left blank
Weet niet of het door reclame komt maar nieuws: Synology brengt half november zijn eerste router uit in Europa zorgt ervoor dat mijn TAB in Chrome volledig crashed. Deel kunt je zien en wanneer je denkt ik begin iets met scrollen crashed deze. Chrome herstarten helpt daarbij niet.
edit: nu nogmaals getest en nu crashed de pagina niet meer.
[ Voor 7% gewijzigd door The-Source op 02-10-2015 12:16 ]
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Ik zie daar geen gekke dingen...The-Source schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:53:
Weet niet of het door reclame komt maar nieuws: Synology brengt half november zijn eerste router uit in Europa zorgt ervoor dat mijn TAB in Chrome volledig crashed. Deel kunt je zien en wanneer je denkt ik begin iets met scrollen crashed deze. Chrome herstarten helpt daarbij niet.
Intentionally left blank
Zie Aw, snap!, die crash heeft niks met de reclames te maken. Er was een reactie van een gebruiker met een moeilijk grote .gif als usericon die Chrome deed crashen. Reactie is inmiddels verwijderd maar het profiel van die gebruiker crasht nog steeds evenals elke reactie die de gebruiker nu zou plaatsen. Maar dat is hier offtopic
Sorry, mijn Chinees is niet zo goed

dit is een ad van google niet van tweakers deze is gebaseerd op eigen interessenDutchredgaming schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 18:26:
Sorry, mijn Chinees is niet zo goed
[afbeelding]
Met Chinees XDparsnep schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 20:52:
[...]
dit is een ad van google niet van tweakers deze is gebaseerd op eigen interessen
Ik kreeg bij het volgende nieuwsbericht een banner onderaan met "Advertentie" nieuws: Kraken sha-1 kan veel goedkoper dan gedacht met gpu's
Zodra ik verder naar beneden scrollde kreeg ik een video die automatisch afspeelt.

Is dit de bedoeling?
Zodra ik verder naar beneden scrollde kreeg ik een video die automatisch afspeelt.

Is dit de bedoeling?
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Klopt, is een nieuwe advertentiepositie die we testen. De video start vanzelf, maar zonder geluid. Geluid gaat ook niet onclick aan, maar alleen als je op het audio icoon klikt. Scroll je door naar de comments, dan gaat 'ie weer weg. Er zit een beperking (cap) van 3 views op.
[ Voor 42% gewijzigd door zeef op 08-10-2015 18:02 ]
Oke, duidelijk. Bedanktzeef schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 17:57:
Klopt, is een nieuwe advertentiepositie die we testen. De video start vanzelf, maar zonder geluid. Geluid gaat ook niet onclick aan, maar alleen als je op het audio icoon klikt. Scroll je door naar de comments, dan gaat 'ie weer weg. Er zit een beperking (cap) van 3 views op.
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Ah, dan is dat ook opgehelderd. Die Chinese ad kreeg ik trouwens ook te zien hier.zeef schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 17:57:

Ik heb hem net tweemaal gehad. Ik vind het irritant. Zodra ik naar de comments scroll, klapt de ad open en gaat het spelen. De openklappen is het vervelende omdat er dan wat met het hele scherm in de browser gebeurd. Liever dat het reeds geladen is en niet meer openklapt.zeef schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 17:57:
Dank voor je feedback. Ik geef het door.PcDealer schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:11:
[...]
Ik heb hem net tweemaal gehad. Ik vind het irritant. Zodra ik naar de comments scroll, klapt de ad open en gaat het spelen. De openklappen is het vevelende omdat er dan wat met het hele scherm in de browser gebeurd. Liever dat het reeds geladen is en niet meer openklapt.
Nice. Hoe werkt het cap systeem? Ik had meerdere tabbladen open van verschillende tweakers artikelen. Ik heb de ad nu 6 keer gezien terwijl ik ingelogd ben.
Dat werk met een cookie van doubleclick.PcDealer schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:27:
[...]
Nice. Hoe werkt het cap systeem? Ik had meerdere tabbladen open van verschillende tweakers artikelen. Ik heb de ad nu 6 keer gezien terwijl ik ingelogd ben.
Intentionally left blank
Er is helaas iets niet helemaal goed gegaan met de instellingen. Het in/uitklappen zou anders moeten lopen. Dat wordt as we speak aangepast.
Dus die telt niet on the fly?
Goed bezig Herman Vincent!Van-Gogh schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:40:
Er is helaas iets niet helemaal goed gegaan met de instellingen. Het in/uitklappen zou anders moeten lopen. Dat wordt as we speak aangepast.
[ Voor 87% gewijzigd door PcDealer op 09-10-2015 10:06 ]
Ik heb geen idee hoe dat capping mechanisme precies werkt, maar als het niet werkt dan ligt dat meestal aan het feit dat die cookies bij de client geblokkeerd worden...
Intentionally left blank
Dit lijkt trouwens helemaal raar te gaan als je achored naar een reactie gaat (vanuit bv notificaties), je ziet kort de juiste reactie en dan schiet hij opeens <hoogte van filmpje> omhoog. Wilde daarna screenshot maken, maar zit blijkbaar al die 3 views.
Is dit btw IP based of account-based?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik vermoed lokaal, per systeem. Gisteren was ik aan het testen met een collega op een extern IP en we kregen beiden de reclame drie keer. Het verschuiven daar wordt aan gewerkt. We hebben specifiek gekozen voor een fixed positie.SinergyX schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:34:
[...]
Dit lijkt trouwens helemaal raar te gaan als je achored naar een reactie gaat (vanuit bv notificaties), je ziet kort de juiste reactie en dan schiet hij opeens <hoogte van filmpje> omhoog. Wilde daarna screenshot maken, maar zit blijkbaar al die 3 views.
Is dit btw IP based of account-based?
Dan zal ik maar aangeven dat ik niets (actief) blokkeer aan cookies, ads, etc.crisp schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:10:
[...]
Ik heb geen idee hoe dat capping mechanisme precies werkt, maar als het niet werkt dan ligt dat meestal aan het feit dat die cookies bij de client geblokkeerd worden...
FF 41.0.1 op Windows 8 i.c.m. Norton 360 Premier.

Reclame is niet echt duidelijk. De link komt in ieder geval uit op: YouTube: The possibilities that come with the Magento B2B Quick Ordering - Youwe
3rd party cookies was misschien nog een mogelijkheid geweest, maar as said: ik weet niet hoe het mechanisme precies werkt, hoe ik kan zien of het van toepassing is, en of het al dan niet real-time is. Ik weet alleen dat je wel cookies van doubleclick moet accepteren om het ueberhaupt te laten werken...PcDealer schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:14:
[...]
Dan zal ik maar aangeven dat ik niets (actief) blokkeer aan cookies, ads, etc.
FF 41.0.1 op Windows 8 i.c.m. Norton 360 Premier.
Intentionally left blank
Raar ding ja, schuift hier ook over de header heen:rens-br schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:49:
Ik had al gelezen dat jullie filmpjes bij reacties aan het testen waren. Maar dit lijk me toch niet helemaal de bedoeling:
[afbeelding]

Ik denk dat de z-index nog niet helemaal lekker staat. We gaan het oppakken. Bedankt voor het melden.rens-br schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:49:
Ik had al gelezen dat jullie filmpjes bij reacties aan het testen waren. Maar dit lijk me toch niet helemaal de bedoeling:
[afbeelding]
Van-Gogh schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:03:
[...]
Ik denk dat de z-index nog niet helemaal lekker staat. We gaan het oppakken. Bedankt voor het melden.
Zit net ook nog te denken. Misschien valt dat probleem samen met dit probleem: [bug] Video over header heen in IE 11.jip_86 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:58:
[...]Raar ding ja, schuift hier ook over de header heen:
[afbeelding]
[ Voor 24% gewijzigd door rens-br op 09-10-2015 13:21 ]
Gaat goed hier, dus dat denk ik niet.rens-br schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:20:
[...]
[...]
Zit net ook nog te denken. Misschien valt dat probleem samen met dit probleem: [bug] Video over header heen in IE 11.
Ik heb die video nu al tig keer langs zien komen. Niets een cap van 3.
Heel hinderlijk, voor nu maar weer even AdBlock aangezet op Tweakers (stond netjes uit).
Heel hinderlijk, voor nu maar weer even AdBlock aangezet op Tweakers (stond netjes uit).
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Blokkeer je toevallig cookies? Ik krijg hem met geen mogelijkheid meer getoond na de eerste 3 views.ATS schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:27:
Nee, dat doe ik niet.WoutF schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:36:
[...]
Blokkeer je toevallig cookies? Ik krijg hem met geen mogelijkheid meer getoond na de eerste 3 views.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Verwijderd
Autoplay Ford filmpje is niet prettig. Ding is hartstikke zwaar voor minder krachtige hardware.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2015 14:09 ]
Hier hetzelfde met de filmpjes. Dit jaar een nieuwe laptop gehad voor mn werk (i5 5300u @ 2,3Ghz, 8GB ram en windows 7), en die filmpjes zie je echt de performance omlaag trekken. Tot wel 15-20% CPU en een 3-5% memory extra vanaf alleen het filmpje.
Die paar MB extra aan verbruik per dag op je mobieltje wordt je ook niet vrolijk van trouwens. Stel dat ik elke dag tweakers check, a 3 verplichte filmpjes downloaden, heb ik alleen al 150-200MB aan databundel nodig voor die filmpjes. Betekend praktisch dat ik per direct tweakers op mn mobiel niet langer kan gebruiken, tenzij ik ergens zit waar wifi is...
Die paar MB extra aan verbruik per dag op je mobieltje wordt je ook niet vrolijk van trouwens. Stel dat ik elke dag tweakers check, a 3 verplichte filmpjes downloaden, heb ik alleen al 150-200MB aan databundel nodig voor die filmpjes. Betekend praktisch dat ik per direct tweakers op mn mobiel niet langer kan gebruiken, tenzij ik ergens zit waar wifi is...
[ Voor 11% gewijzigd door Xanaroth op 09-10-2015 14:24 ]
Hier hetzelfde probleem. Het filmpjes speelt elke keer de eerste 2/3 seconden af, maar dit gebeurd met schokken. Pas als ik zelf op play druk wordt de video goed afgepeeld.Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:46:
Autoplay Ford filmpje is niet prettig. Ding is hartstikke zwaar voor minder krachtige hardware.
Zover ik heb getest op mijn mobiel, lijken daar (op mobiele weergave) geen filmpjes te komen, zie alleen die animated KPN advertenties (dezelfde locatie/grootte).Xanaroth schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:23:
Hier hetzelfde met de filmpjes. Dit jaar een nieuwe laptop gehad voor mn werk (i5 5300u @ 2,3Ghz, 8GB ram en windows 7), en die filmpjes zie je echt de performance omlaag trekken. Tot wel 15-20% CPU en een 3-5% memory extra vanaf alleen het filmpje.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De z-index is ondertussen aangepast, dus laten we hopen dat alle browsers zich netjes aan de standaarden houden
Hi, kun je misschien aangeven welke browser, os, plug-ins, etc je gebruikt? Dan kunnen we even kijken wat een mogelijke oorzaak zou kunnen zijn.ATS schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:27:
Google Chrome Version 45.0.2454.101 m op Windows 8.1. Addons AddBlock (normaal uitgeschakeld voor Tweakers.net), LastPass, Qt Doc Search, Save to Pocket. Flash uitgeschakeld.Van-Gogh schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:37:
[...]
Hi, kun je misschien aangeven welke browser, os, plug-ins, etc je gebruikt? Dan kunnen we even kijken wat een mogelijke oorzaak zou kunnen zijn.
Ik hou het in de gaten! Ik zit alleen al lang over de 3 heen. Dus die advertentie ga ik vandaag niet meer zien.Van-Gogh schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:36:
[...]
De z-index is ondertussen aangepast, dus laten we hopen dat alle browsers zich netjes aan de standaarden houden
Krijg zowel die als daaronder het filmpje (zoals de eerder genoemde van Ford) bij verder naar beneden scrollen.SinergyX schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:27:
[...]
Zover ik heb getest op mijn mobiel, lijken daar (op mobiele weergave) geen filmpjes te komen, zie alleen die animated KPN advertenties (dezelfde locatie/grootte).
Verwijderd
Geen autoplay advertenties met geluid alstublieft, ik schrok me een hoedje!
Edit: een advertentie van KPN/iPhone.
Edit2: op elke pagina van Tweakers, met uitzondering van het forum, verschijnt deze ad. Keer op keer. De website is dus op dit moment helaas alleen bruikbaar met een adblocker.

Edit2: op elke pagina van Tweakers, met uitzondering van het forum, verschijnt deze ad. Keer op keer. De website is dus op dit moment helaas alleen bruikbaar met een adblocker.
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2015 20:11 ]
Ook hier een autoplay advertentie van KPN. Microsoft Edge, Win10 64 bit met flash uitgeschakeld.
Net als Lodesteijn en Lorem_lpsum boven mij. Volume is voor mensen met een gehoorbeschadiging zeker?
Volume staat hier op 30% en ben dus heel blij dat het niet harder staat.
Volume staat hier op 30% en ben dus heel blij dat het niet harder staat.
Even controleren. Er is een uiting van KPN die met geluid aan start? Dat mag idd niet.Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 19:52:
Geen autoplay advertenties met geluid alstublieft, ik schrok me een hoedje!![]()
Heeft iemand misschien een screenshot van die uiting? Ik krijg hem zelf niet te zien.
De autoPlay reclame is HEEL irritant.Van-Gogh schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 09:27:
[...]
Even controleren. Er is een uiting van KPN die met geluid aan start? Dat mag idd niet.
Heeft iemand misschien een screenshot van die uiting? Ik krijg hem zelf niet te zien.

Edit: Ook de Ford reclame start automatisch.
Met Edge, maar ook met IE op W10.
[ Voor 9% gewijzigd door Squ1zZy op 10-10-2015 09:32 ]
Verwijderd
Yep, geluid als hij start. Zie voor screenshot de post van Squ1zZy hierboven.Van-Gogh schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 09:27:
[...]
Even controleren. Er is een uiting van KPN die met geluid aan start? Dat mag idd niet.
Ik heb op mijn iPad een hele grote lege ruimte maar geen banner.
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door luckremers op 10-10-2015 09:59 ]
Airco? Warmtepomp? Inbedrijfstelling?! DM! | KremersTechSolutions.nl
Die krijg ik ook met regelmaat. Volgens mij zijn dat flashbanners zonder fatsoenlijke fallbackluckremers schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 09:54:
Ik heb op mijn iPad een hele grote lege ruimte maar geen banner.
[afbeelding]

In dit geval verdenk ik ook de KPN banner trouwens..
[ Voor 6% gewijzigd door crisp op 10-10-2015 14:22 ]
Intentionally left blank
Het probleem van de kpn is duidelijk en er wordt naar een oplossing gezocht. Helaas gaat dat iets langzamer ivm weekend.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit is niet het topic om te discussiëren over reclame. Alleen meldingen over fouten of verdachte reclame. Overige posts worden verplaatst naar [Discussie] Reclame algemeen.
Spammers in reacties op artikelen kan je hier melden.
Wat hebben we nodig om je klacht te kunnen checken?
Dit is niet het topic om te discussiëren over reclame. Alleen meldingen over fouten of verdachte reclame. Overige posts worden verplaatst naar [Discussie] Reclame algemeen.
Spammers in reacties op artikelen kan je hier melden.
Wat hebben we nodig om je klacht te kunnen checken?
- Tijd
- Plaats op de site waar je de reclame zag
- URL waar de banner je naartoe stuurt.*
- Screenshot