Toon posts:

Rare of twijfelachtige reclames: geef ze hier door OverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 21 22 Laatste
Acties:
  • 204.101 views

Acties:
  • +3Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-06 15:09

3raser

⚜️ Premium member

chengbondkwok schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:25:
[...]

Yes, komt door de tracker. @Yevrah neemt contact op met ons Adops team om dit probleem voor te leggen, zodat zij met Weborama kunnen schakelen om rekening te houden met het in/uitklap gedrag van de tracker.
Ingeklapt of uitgeklapt maakt bij mij niets uit. De banner blijft het bovenste deel van het beeld blokkeren. Heb er nu ook weer last van en aangezien de banner ook mee scrolt met de pagina overweeg ik een adblocker in te schakelen.

[Voor 23% gewijzigd door 3raser op 19-05-2021 14:16]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-06 09:04
3raser schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:15:
[...]

Ingeklapt of uitgeklapt maakt bij mij niets uit. De banner blijft het bovenste deel van het beeld blokkeren. Heb er nu ook weer last van en aangezien de banner ook mee scrolt met de pagina overweeg ik een adblocker in te schakelen.

[Afbeelding]
Hmm, we hebben de banner nu on hold gezet. Meerdere problemen blijkbaar :/

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Yevrah
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 26-05 06:26
3raser schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:15:
[...]

[Afbeelding]
Hi 3raser,

We hebben contact opgenomen met de partij die verantwoordelijk is voor de creatie van de banner, en zij hebben aangegeven dat de desbetreffende banner inmiddels gefixt. Zojuist heb ik dit voor de zekerheid gecheckt en ik kan bevestigen dat de banner op de juiste positie blijft staan, dus de banner is op Tweakers weer hervat.

Bedankt voor het maken van deze melding!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Picknickmand
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:20
Dit lijkt nog steeds niet goed te gaan, de banner is nu groter en blokkeert nog meer inhoud.
Tijd: 20:03
Plaats: nieuws: Microsoft stopt volgend jaar met ondersteuning van Internet Explorer
URL: iframe met url https://cstatic.weborama....id%3D%26retargeting%3D%26

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chengbondkwok
Picknickmand schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:07:
Dit lijkt nog steeds niet goed te gaan, de banner is nu groter en blokkeert nog meer inhoud.
Tijd: 20:03
Plaats: nieuws: Microsoft stopt volgend jaar met ondersteuning van Internet Explorer
URL: iframe met url https://cstatic.weborama....id%3D%26retargeting%3D%26

[Afbeelding]
Hmm, deze billboard (970x250px) draait al een tijdje (zeker al een maand), in tegenstelling tot die van LG die maandag pas was gestart. De banner is niet groter geworden, maar er lijkt iets mis te gaan.

Even voor de zekerheid: draai je bepaalde plugins? Welke browser gebruik je?

Het lijkt er namelijk op dat er iets mis is met de bovenste Div en niet zozeer de banner @crisp

[Voor 4% gewijzigd door chengbondkwok op 20-05-2021 08:03]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:09

crisp

Devver

Pixelated

chengbondkwok schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:02:
[...]

Hmm, deze billboard (970x250px) draait al een tijdje (zeker al een maand), in tegenstelling tot die van LG die maandag pas was gestart. De banner is niet groter geworden, maar er lijkt iets mis te gaan.

Het lijkt er namelijk op dat er iets mis is met de bovenste Div en niet zozeer de banner @crisp
Ik kan het niet reproduceren, en volgens mij limiteren wij ook niet de hoogte van de div. Maar zo te zien is dit weer typisch een voorbeeld van een banner die niet binnen het doorvoor bestemde iframe blijft maar zichtzelf injecteert in de pagina en vervolgens zichzelf positioneert. Ik dacht dat we ondertussen wel van die praktijken verlost waren want dat is altijd al een recept geweest voor problemen en is bovendien totaal onnodig.

Intentionally left blank

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Picknickmand
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:20
chengbondkwok schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:02:
[...]

Ik kom hem net weer tegen maar nu wel gewoon op zijn plek. Up-to-date chrome, geen plugins. Als ik hem weer een keer over de tekst heen zie zal ik eens kijken hoe het zit met de hoogte.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-06 06:44
Vanaf een android device met gebruik van Chrome kreeg ik het bericht dat een banner was verwijderd. Knopje in de trant "show me why" kwam met onderstaande tekst.

Ik weet niet hoe ik meer info kan geven omtrent deze reclame maar dit lijkt mij in ieder geval niet wenselijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chengbondkwok
Fore! schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 06:58:
Vanaf een android device met gebruik van Chrome kreeg ik het bericht dat een banner was verwijderd. Knopje in de trant "show me why" kwam met onderstaande tekst.

Ik weet niet hoe ik meer info kan geven omtrent deze reclame maar dit lijkt mij in ieder geval niet wenselijk.

[Afbeelding]
Thanks voor je melding! Heel soms (1x in de paar weken) krijg ik deze melding ook te zien. Het gekke is, is dat dit van een bannercampagne komt (in mijn geval) die normaal wel goed blijft draaien. Ik had er al een keer met Google contact over opgenomen, maar ook zij hadden geen idee. Het jammere is dat je niet het verbruik achteraf kan zien :/

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-06 06:44
chengbondkwok schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 07:38:
[...]

Thanks voor je melding! Heel soms (1x in de paar weken) krijg ik deze melding ook te zien. Het gekke is, is dat dit van een bannercampagne komt (in mijn geval) die normaal wel goed blijft draaien. Ik had er al een keer met Google contact over opgenomen, maar ook zij hadden geen idee. Het jammere is dat je niet het verbruik achteraf kan zien :/
Wellicht is deze info dan al bekend bij jullie ( of tenminste voor de advertentie makers)
https://www.zdnet.com/art...ces-starting-august-2020/

Mijn device betreft een 1+ Nord. Ik denk dat jullie wellicht kunnen meten hoeveel data zo'n add zou kunnen verstoken of afspraken over hebben, dus m'n aanname is dat de add wellicht te CPU heavy is. Dit lijkt mij dit lastig te managen want geen device is hetzelfde en wordt anders belast (achtergrond taken) op het moment de add wordt getoond.

• chengbondkwok
Fore! schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 08:02:
[...]

Wellicht is deze info dan al bekend bij jullie ( of tenminste voor de advertentie makers)
https://www.zdnet.com/art...ces-starting-august-2020/

Mijn device betreft een 1+ Nord. Ik denk dat jullie wellicht kunnen meten hoeveel data zo'n add zou kunnen verstoken of afspraken over hebben, dus m'n aanname is dat de add wellicht te CPU heavy is. Dit lijkt mij dit lastig te managen want geen device is hetzelfde en wordt anders belast (achtergrond taken) op het moment de add wordt getoond.
We hebben er wel afspraken over, en dit speelt soms bij retailers die net iets teveel producten willen laten zien in hun carrousel. De retailers testen daar wel mee (soms zijn het 4 producten, soms 5, soms 6). Afhankelijk van een aantal additionele variabelen (hoe groot zijn de productafbeeldingen bijv) kan dat getriggerd worden. Ik zie het eens in de paar weken, dus het kan echt botte pech zijn voor de adverteerder dat de banner weggehaald wordt.

Want n.a.v. het artikel wat je had gelinkt, zijn de regels redelijk strak.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:04

Sméagol

Master of Mayhem

Voor de advertenties boven de comments:
kunnen jullie gewoon direct ruimte reserveren voor die advertenties bij het laden van de pagina?

Nu verspringen de comments elke keer zodra m'n oog er op valt, en daar heb ik een tering hekel aan.

Make lovecraft not warcraft. / Films 2022

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bart Zoetmulder
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-05 08:16
Sméagol schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 00:34:
Voor de advertenties boven de comments:
kunnen jullie gewoon direct ruimte reserveren voor die advertenties bij het laden van de pagina?

Nu verspringen de comments elke keer zodra m'n oog er op valt, en daar heb ik een tering hekel aan.
Dat is inderdaad een doorn in het oog. Punt is dat we ook een hekel hebben aan witruimtes, er komt namelijk niet altijd een advertentie en die kunnen ook nog van formaat verschillen.

Op redelijk korte termijn, we gaan uit van kwartaal 3, zullen we het verspringen opgelost hebben. Dus nog even geduld, maar we werken eraan, terecht punt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-06 15:28

PcDealer

HP ftw \o/

Bart Zoetmulder schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 01:03:
[...]

Op redelijk korte termijn, we gaan uit van kwartaal 3, zullen we het verspringen opgelost hebben. Dus nog even geduld, maar we werken eraan, terecht punt.
Dat verspringen en de witruimte is al zo vaak langs gekomen dat ik me nu echt afvraag waarom het nu opeens wel een optie is en jarenlang niet.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +2Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

PcDealer schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 06:18:
[...]

Dat verspringen en de witruimte is al zo vaak langs gekomen dat ik me nu echt afvraag waarom het nu opeens wel een optie is en jarenlang niet.
Omdat wij ook zien dat het probleem met de tijd is verergerd. Het Google advertentienetwerk lijkt steeds trager te zijn geworden, en ook de populariteit van de grotere bannerformaten zorgt voor grotere verschuivingen. Ook heeft CLS tegenwoordig effect op de ranking in de Google zoekresultaten (waar wij het in vergelijking met veel andere sites overigens best goed doen op dit vlak). Overigens pleitte ik vorig jaar al om te gaan experimenteren met reserveren van ruimte voor banners ;)

Ik moet de post van @Bart Zoetmulder overigens wel nuanceren; we zullen ons in eerste instantie gaan focussen op de topbannerpositie. We zijn van plan om daar afhankelijk van de pagina ruimte te reserveren voor 970x250 of 728x90 (desktop) en 300x100 (mobile) en deze te voorzien van een soort in-housebanners als fallback als er geen banner wordt geserveerd. De fill-rate van de topbannerpositie is vrij hoog, en we weten vrij goed welke formaten op welke pagina's dominant zijn.

Voor andere bannerposities is dat lastiger, en we willen ook niet teveel formaten als fallback moeten ondersteunen. We zullen daar dus per positie moeten gaan kijken wat de beste oplossing is, maar we zullen ook moeten accepteren dat we het niet overal 100% kunnen oplossen.

[Voor 6% gewijzigd door crisp op 08-07-2021 08:18]

Intentionally left blank

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
@Bart Zoetmulder Als er geen echte advertentie komt kan je altijd nog een aanprijzing van iets op Tweakers (of de rest DPG) neerzetten. Dat is veel beter dan dat irritante verspringen.

@crisp Kan dat trouwens ook niet gedaan worden bij verschillende formaten? Als de optie is 970x250 of 728x90 kan je dan niet een eigen 970x150 10px onder een 728x90 advertentie zetten zodat het formaat wat je moet reserveren altijd hetzelfde is?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

JeroenE schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:17:
@Bart Zoetmulder Als er geen echte advertentie komt kan je altijd nog een aanprijzing van iets op Tweakers (of de rest DPG) neerzetten. Dat is veel beter dan dat irritante verspringen.
Dat is dus inderdaad het idee ;)
@crisp Kan dat trouwens ook niet gedaan worden bij verschillende formaten? Als de optie is 970x250 of 728x90 kan je dan niet een eigen 970x150 10px onder een 728x90 advertentie zetten zodat het formaat wat je moet reserveren altijd hetzelfde is?
Ik denk niet dat we banners moeten gaan stapelen, dat zal er niet fraaier op worden. Wat de beste fallback zal zijn zal afhankelijk zijn van de fill-rate en welk formaat het meest voorkomt op de betreffende pagina.

Ter illustratie: als op een pagina 80% 728x90 voorkomt, 10% 970x250 en 10% niks dan kan je beter voor 728x90 ruimte reserveren (en een fall-back klaarzetten) dan voor 970x250. Je accepteert dan dat je in 10% van de gevallen wel een shift houdt (maar dan wel minder groot). Naar de toekomst toe kan je dan gaan sturen op het verkleinen van die verschillen.

[Voor 8% gewijzigd door crisp op 08-07-2021 09:38]

Intentionally left blank

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
@crisp Als er zo'n groot verschil is dan zou je toch net zo goed maar 1 formaat toe kunnen staan? Of leveren die paar advertenties van een afwijkende maat zo veel meer op?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chengbondkwok
JeroenE schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:00:
@crisp Als er zo'n groot verschil is dan zou je toch net zo goed maar 1 formaat toe kunnen staan? Of leveren die paar advertenties van een afwijkende maat zo veel meer op?
Hoe groter het formaat, hoe duurder het is om te adverteren. De 970x250 zijn grofweg 2x zo duur als een 728x90. Voor kleinere adverteerders is dat prijsverschil gewoon te hoog, zeker omdat het allemaal op impressiebasis wordt verkocht. Met een 728x90 heb je dus grofweg 2x zoveel views tot je beschikking t.o.v. een 970x250 met hetzelfde budget.

En we willen dat zowel de grote als de kleine adverteerders kunnen adverteren op Tweakers.

[Voor 6% gewijzigd door chengbondkwok op 08-07-2021 10:26]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 17:54

S913

Abusus non tollit usum

Geen idee of het hier thuishoort/past, maar aangezien ik niet denk dat het van Tweakers zelf afkomstig is dan misschien van een reclame?

Ik krijg nu al een aantal dagen het bericht van de Armor software in mijn Netgear router dat er spam attempts geblocked worden, elke keer dat ik een willekeurig artikel op de FP open:

Het gaat steeds om dezelfde Cloudfront url. Geen last op GoT, geen last op de FP zelf, alleen als ik een willekeurig artikel open.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

• chengbondkwok
S913 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 14:16:
Geen idee of het hier thuishoort/past, maar aangezien ik niet denk dat het van Tweakers zelf afkomstig is dan misschien van een reclame?

Ik krijg nu al een aantal dagen het bericht van de Armor software in mijn Netgear router dat er spam attempts geblocked worden, elke keer dat ik een willekeurig artikel op de FP open:

[Afbeelding]

Het gaat steeds om dezelfde Cloudfront url. Geen last op GoT, geen last op de FP zelf, alleen als ik een willekeurig artikel open.
Dit bericht ff gemist. Excuses daarvoor. Ik heb hier alleen vrij weinig aan: ik heb de URL even bezocht en het lijkt om een XML file te gaan wat maar niet wil laden, en daardoor requests blijft sturen denk ik? Ik kan alleen niet achterhalen welke banner het is geweest :/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 17:54

S913

Abusus non tollit usum

Ik begin ook te twijfelen of het wel aan een banner ligt ... sporadisch loop ik er ook tegen aan op andere sites. Alleen bij de Tweakers artikelen heb ik het constant als ik die open.

Google search op "d6tizftlrpuof" vind ik redelijk wat hits (incl een post hier op GoT uit 2018), maar weinig aanvullende info (voor mij als "leek").

[edit 22/7] Probleem lijkt opgelost, misschien was het wel een foutje in de Armor policy van Netgear.

[Voor 13% gewijzigd door S913 op 22-07-2021 12:28]

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kuusje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-06 14:43

Op mijn mobiel krijg ik een banner voor BestGetest.nl, op mijn desktop niet. Bij beide ben ik ingelogd, geen issues met mijn abonnement o.i.d..

Het gaat om deze url - https://tweakers.net/solid-state-drives/vergelijken/

Ik zou het fijn vinden als ik op mijn mobiel deze banner niet zie :)

Team anti-scalp

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chengbondkwok
Kuusje schreef op zondag 25 juli 2021 @ 22:39:
[Afbeelding][Afbeelding]

Op mijn mobiel krijg ik een banner voor BestGetest.nl, op mijn desktop niet. Bij beide ben ik ingelogd, geen issues met mijn abonnement o.i.d..

Het gaat om deze url - https://tweakers.net/solid-state-drives/vergelijken/

Ik zou het fijn vinden als ik op mijn mobiel deze banner niet zie :)
Die banner van BestGetest.nl is afhankelijk van hoevaak je op een bepaald device zit. Als je een bepaalde browser / device niet vaak gebruikt, dan komt er een bestgetest banner tevoorschijn. Het is gericht op de niet zo frequente bezoeker (maar we kunnen dat niet cross device doen, omdat we geen cross device cookies hebben). En het gebruiken van UserId is niet zo GDPR vriendelijk.

• Kuusje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-06 14:43
chengbondkwok schreef op maandag 26 juli 2021 @ 08:55:
[...]

Die banner van BestGetest.nl is afhankelijk van hoevaak je op een bepaald device zit. Als je een bepaalde browser / device niet vaak gebruikt, dan komt er een bestgetest banner tevoorschijn. Het is gericht op de niet zo frequente bezoeker (maar we kunnen dat niet cross device doen, omdat we geen cross device cookies hebben). En het gebruiken van UserId is niet zo GDPR vriendelijk.
goedemorgen :) thx voor de snelle terugkoppeling!

In mijn profiel staat “Schakel de banners op Tweakers uit” aangevinkt. Ik kan verder helaas weinig met je terugkoppeling. De achterliggende technische implementatie zal dit zeker uitdagend maken. Dat neemt niet weg dat er betaald is om precies dit te voorkomen.

Team anti-scalp

Acties:
  • +2Henk 'm!

• chengbondkwok
Kuusje schreef op maandag 26 juli 2021 @ 09:04:
[...]

goedemorgen :) thx voor de snelle terugkoppeling!

In mijn profiel staat “Schakel de banners op Tweakers uit” aangevinkt. Ik kan verder helaas weinig met je terugkoppeling. De achterliggende technische implementatie zal dit zeker uitdagend maken. Dat neemt niet weg dat er betaald is om precies dit te voorkomen.
Dan moeten we @crisp even lief aankijken; ik heb er even niet stil bijgestaan dat dit ook als reclame opgevat kan worden, en dan moeten we dit uitschakelen voor abonnees.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

chengbondkwok schreef op maandag 26 juli 2021 @ 09:07:
[...]

Dan moeten we @crisp even lief aankijken; ik heb er even niet stil bijgestaan dat dit ook als reclame opgevat kan worden, en dan moeten we dit uitschakelen voor abonnees.
@Kuusje: die 'banner' wordt vanuit ons A/B-test platform geserveerd, en zou sowieso ingelogde gebruikers moeten uitsluiten. We zijn nog aan het kijken waarom dat blijkbaar soms niet gebeurd. Het is wel de bedoeling om het op termijn te integreren in onze codebase zodat we beter kunnen 'targetten'. Voor nu heb ik dit even neergelegd bij onze A/B-testguru's :)

Intentionally left blank

• robinvw1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-06 17:16
Ik heb een bugje op de frontpage. Namelijk het advertentieblok boven 'Laatste nieuws' heeft meer whitespace dan dat de advertentie daadwerkelijk gebruikt:

En het tweede wat mij opviel, was dat na verloop van tijd Chrome de advertentie van MediaMarkt automatisch blokkeerde:

• chengbondkwok
robinvw1 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:40:
Ik heb een bugje op de frontpage. Namelijk het advertentieblok boven 'Laatste nieuws' heeft meer whitespace dan dat de advertentie daadwerkelijk gebruikt:

[Afbeelding]

En het tweede wat mij opviel, was dat na verloop van tijd Chrome de advertentie van MediaMarkt automatisch blokkeerde:

[Afbeelding]
Yes, probleem is bekend: Reclame FP werkt niet goed, sinds paar dagen

De oorzaak van het probleem nog niet helaas.

Inmiddels is het probleem opgelost :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-06 15:28

PcDealer

HP ftw \o/

Franse tekst van bol.com:

https://www.bol.com/nl/nl...MnltJbrrfICFQgAiwodreIGQw

via
V&A aangeboden: HP 5565 (HSTNC-012-TC(B) Spelletjes computer (DOS)

Probleem ligt bij bol.com zelf neem ik aan.

[Voor 12% gewijzigd door PcDealer op 13-08-2021 13:07]

LinkedIn WoT Cash Converter

• chengbondkwok
Is inderdaad een issue bij bol.com :) Zal het doorgeven, thanks!

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06:51

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Niet echt een reclame, maar is die tweakers awards aankondiging zo bedoeld, met dat bijna witte vlak en zo?

Toegegeven, met een standaard opmaak oogt het subtieler:

[Voor 29% gewijzigd door teacup op 23-08-2021 21:06]

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:00
Opzich is dit geen foute reclame, maar dit is meer promotie om Tweakers zover krijgen om op FRITZ! te laten stemmen met de Tweakers Awards 2021. Tweakers zouden gewoon moeten kunnen stemmen zonder (mogelijke) beïnvloeding zoals met deze advertentie.

Linkt naar plan: Het stemmen voor de Tweakers Awards 2020/2021 is begonnen

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-06 21:18

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Fout: i9-11700 moet zijn i7-11700.
Tijd: 00:26
Plaats: Frontpage
URL: Alternate
Screenshot:

• Yevrah
Nemean schreef op woensdag 22 september 2021 @ 00:28:
Fout: i9-11700 moet zijn i7-11700.
Tijd: 00:26
Plaats: Frontpage
URL: Alternate
Screenshot:

[Afbeelding]
Hi Nemean,

Bedankt voor het doorgeven hiervan. Erg scherp van je.
Wij hebben i9-11700 veranderd naar i7-11700.

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-06 16:28
Tijd: 12-10-2021 10:00
Plaats op de site waar je de reclame zag: Frontpage
URL waar de banner je naartoe stuurt: https://www.lg.com/nl/lg-...ign=netherlands&utm_id=HE
Screenshot:

URL verwijst naar een niet bestaande pagina

• Yevrah
markisoke schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:06:
Tijd: 12-10-2021 10:00
Plaats op de site waar je de reclame zag: Frontpage
URL waar de banner je naartoe stuurt: https://www.lg.com/nl/lg-...ign=netherlands&utm_id=HE
Screenshot:
[Afbeelding]

URL verwijst naar een niet bestaande pagina
Hi markisoke,

Thanks voor het maken van een melding. Dat de banner doorverwijst naar een pagina van LG die niet beschikbaar is is natuurlijk niet de bedoeling.

De banners van LG zijn zojuist gepauzeerd. Wij gaan hier achteraan en zodra de juiste url is gekoppeld aan de banners, zetten wij de LG banners weer live.

Ik hou je op de hoogte.

Update: De url is inmiddels gewijzigd naar: https://www.lg.com/nl/lg-...ign=netherlands&utm_id=HE en de banners van LG staan weer live.

[Voor 11% gewijzigd door Yevrah op 13-10-2021 15:21]

• MeneerHart
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 02-06 19:45

MeneerHart

Mess with the bull..

Hi, ik weet dat het tegenwoordig legaal is maar kunnen we de goksites reclame zoals betcity weglaten?
Is meer een persoonlijk- dan een tweakers issue, maar bedankt voor het overwegen.

• chengbondkwok
MeneerHart schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 14:02:
Hi, ik weet dat het tegenwoordig legaal is maar kunnen we de goksites reclame zoals betcity weglaten?
Is meer een persoonlijk- dan een tweakers issue, maar bedankt voor het overwegen.
Gokreclames in Nederland hebben we altijd op de blacklist staan. In België zijn ze wel toegestaan.

• MeneerHart
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 02-06 19:45

MeneerHart

Mess with the bull..

chengbondkwok schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 14:57:
[...]

Gokreclames in Nederland hebben we altijd op de blacklist staan. In België zijn ze wel toegestaan.
Cool, dus onderstaande zie ik niet meer terug. Thanks!

• chengbondkwok
MeneerHart schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 19:14:
[...]

Cool, dus onderstaande zie ik niet meer terug. Thanks!

[Afbeelding]
Mocht je het tegenkomen, kan je de URL ervan plaatsen? Volgens mij is BetCity een nieuwe speler, maar negeert het blijkbaar onze regels. Ben nu wel benieuwd onder welke categorie ze zich scharen.

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-06 15:06

InflatableMouse

Vinyl Bliss!

crisp schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:40:
[...]

@Kuusje: die 'banner' wordt vanuit ons A/B-test platform geserveerd, en zou sowieso ingelogde gebruikers moeten uitsluiten. We zijn nog aan het kijken waarom dat blijkbaar soms niet gebeurd. Het is wel de bedoeling om het op termijn te integreren in onze codebase zodat we beter kunnen 'targetten'. Voor nu heb ik dit even neergelegd bij onze A/B-testguru's :)
Ik realiseer me dat dit al wat ouder is en verwacht dat bovenstaande ondertussen al opgelost is, maar ik weet niet zo goed waar ik dit anders kwijt kan.

Ik had tot voor kort letterlijk nog geen enkele keer iets van bestgetest gezien. Ik ben abo-houder, en ik krijg sinds kort deze "reclame" steeds vaker te zien onder allerlei categorieen in de pricewatch.

Kan ik daar iets aan doen want (met alle respect :P) ik zie het liever niet.

Alvast bedankt!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

InflatableMouse schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:36:
[...]

Ik realiseer me dat dit al wat ouder is en verwacht dat bovenstaande ondertussen al opgelost is, maar ik weet niet zo goed waar ik dit anders kwijt kan.

Ik had tot voor kort letterlijk nog geen enkele keer iets van bestgetest gezien. Ik ben abo-houder, en ik krijg sinds kort deze "reclame" steeds vaker te zien onder allerlei categorieen in de pricewatch.

Kan ik daar iets aan doen want (met alle respect :P) ik zie het liever niet.

Alvast bedankt!
Bedankt voor het melden. Ik heb nog eens nagevraagd om de targetting hiervan te dubbelchecken want naar ik begrepen had zouden alleen niet-ingelogde gebruikers deze promo moeten krijgen.

Intentionally left blank

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-06 16:29

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

InflatableMouse schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:36:
[...]

Dat blok wordt in principe getarget op niet-ingelogde gebruikers alleen doet de tool die hiervoor verantwoordelijk is dit kennelijk niet helemaal betrouwbaar. Ik heb een andere oplossing in gedachte die ik er binnenkort in wil bouwen.

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-06 15:06

InflatableMouse

Vinyl Bliss!

@crisp @Femme bovenstaande is eigenlijk bedoelt dus voor bezoekers zonder account en die niet ingelogd zijn. Geldt dat voor deze melding ook toevallig? Het is geen probleem hoor dat het verschijnt, ik vraag het omdat er specifiek in de tekst staat dat dit bedoelt is voor gebruikers zonder account. Ik ben ingelogd en ik dacht dat het wellicht dan om dezelfde reden bij mij verschijnt als die andere melding. Misschien helpt het jullie was de gedachte.

code:
1
2
3
4
Uitnodiging gebruikerstest in Amsterdam
We zijn op zoek naar deelnemers voor een leuke gebruikerstest in het centrum van Amsterdam. Voor de test zoeken we mensen die Tweakers gebruiken zonder account. Het onderzoek duurt ongeveer 45 minuten en na afloop ontvang je een VVV-bon van 40 euro en je reiskosten worden vergoed!

Heb je op 15 november tijd om mee te doen (tussen 9:30 en 17:00)? Meld je dan aan voor de selectie en wellicht zien we je snel!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

InflatableMouse schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:37:
@crisp @Femme bovenstaande is eigenlijk bedoelt dus voor bezoekers zonder account en die niet ingelogd zijn. Geldt dat voor deze melding ook toevallig? Het is geen probleem hoor dat het verschijnt, ik vraag het omdat er specifiek in de tekst staat dat dit bedoelt is voor gebruikers zonder account. Ik ben ingelogd en ik dacht dat het wellicht dan om dezelfde reden bij mij verschijnt als die andere melding. Misschien helpt het jullie was de gedachte.

code:
1
2
3
4
Uitnodiging gebruikerstest in Amsterdam
We zijn op zoek naar deelnemers voor een leuke gebruikerstest in het centrum van Amsterdam. Voor de test zoeken we mensen die Tweakers gebruiken zonder account. Het onderzoek duurt ongeveer 45 minuten en na afloop ontvang je een VVV-bon van 40 euro en je reiskosten worden vergoed!

Heb je op 15 november tijd om mee te doen (tussen 9:30 en 17:00)? Meld je dan aan voor de selectie en wellicht zien we je snel!
We hebben voor die functionaliteit helaas geen manier om het alleen aan niet-ingelogde gebruikers te tonen...

Intentionally left blank

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:41

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Kon effe niet bedenken waar ik deze moest posten maar ik zat even op Destentor.nl en toen kwam een deze reclame langs

Hij knalde er letterlijk in met geluid op standje oorverdovend echt niet chill.

Zo dus

Stentor heeft geen voorkeurs instellingen van mijn dit is in incognito modus.

En filmpje laad niet eens correct die freeze heb ik nu 3 keer gezien

ook raar.

[Voor 40% gewijzigd door 42dpi op 10-11-2021 21:07]

Si vis pacem, para bellum

• carlo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-05 23:06
nieuws: Realme brengt Google TV-stick uit in Nederland voor 55 en 70 euro
Er zijn een micro-USB-aansluiting, een HDMI-aansluiting met en ondersteuning voor wifi en bluetooth 5.0.
Hier is iets weggevallen...

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Misschien niet helemaal de juiste plek om dit aan te kaarten maar kan er op het tweakblog deel ook met een bezem door wat blogs heen gevlogen worden?

Onderstaande is één voorbeeld van een oud blog uit 2015 welke regelmatig op popt met 'nieuwe' content in de reacties maar écht zinnig is die content (sinds September 2020) niet IMHO ;)

Avatar_Aang zijn blog: Drone van de Action

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Will_M schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:45:
Misschien niet helemaal de juiste plek om dit aan te kaarten maar kan er op het tweakblog deel ook met een bezem door wat blogs heen gevlogen worden?

Onderstaande is één voorbeeld van een oud blog uit 2015 welke regelmatig op popt met 'nieuwe' content in de reacties maar écht zinnig is die content (sinds September 2020) niet IMHO ;)

Avatar_Aang zijn blog: Drone van de Action
Reacties onder tweakblogposts zijn in eerste instantie de verantwoording van de tweakblogeigenaar, in dit geval @Zipperman. De beste oplossing is om na een bepaalde periode reacties automatisch uit te zetten, en/of anonieme reacties helemaal niet toe te staan. Dat kan ingesteld worden in het weblogbeheer.

Intentionally left blank

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:16
Er is een mediamarkt Black Friday banner in de Pricewatch die zo zwaar is dat andere acties, zoals scrollen extreem traag gaan op mijn iphone11. Duurt heel lang ook met laden.

Helaas kan ik hem er niet meer voor krijgen nu, aangezien ik nu een andere winkel daar krijg.

[Voor 21% gewijzigd door GAIAjohan op 21-11-2021 11:36]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:58

Croga

The Unreasonable Man

GAIAjohan schreef op zondag 21 november 2021 @ 11:32:
Er is een mediamarkt Black Friday banner in de Pricewatch die zo zwaar is dat andere acties, zoals scrollen extreem traag gaan op mijn iphone11. Duurt heel lang ook met laden.

Helaas kan ik hem er niet meer voor krijgen nu, aangezien ik nu een andere winkel daar krijg.
Ennnnnnn hij is terug. Ios apparaten gaan helemaal over de zeik van de mediamarkt reclame

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

@Yevrah dat probleem met de Mediamarkt banners op iOS, is dat iets wat jij of iemand anders bij Sales zou kunnen opnemen met MM? Ook in Tweakers werkt niet lekker in Safari iOS15 worden de MM-banners genoemd als (mogelijke) oorzaak van traagheid.

Intentionally left blank

• Yevrah
crisp schreef op maandag 31 januari 2022 @ 08:36:
@Yevrah dat probleem met de Mediamarkt banners op iOS, is dat iets wat jij of iemand anders bij Sales zou kunnen opnemen met MM? Ook in Tweakers werkt niet lekker in Safari iOS15 worden de MM-banners genoemd als (mogelijke) oorzaak van traagheid.
Hallo,

Morgen zitten een andere collega en ik (virtueel) samen met een aantal personen van Media Markt. Dit zal ik dan gaan aankaarten. Ik meen mij te herinneren dat een soortgelijk euvel eerder heeft plaatsgevonden (2021) in een banner van Media Markt. Zij hadden dit destijds opgelost, maar klaarblijkelijk is het weer terug.

Ik breng het in ieder geval ter sprake en laat het jullie weten welke vervolgstappen worden ondernomen.

P.S. Thanks voor het maken van de melding.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:13

nelizmastr

Goed wies kapot

Ik schop dit topic even want het speelt nog steeds. Vandaag alweer een paar halve vastlopers gehad op mijn iPhone 13 Mini (iOS15) door de MM banner in Safari.

I reject your reality and substitute my own

• Yevrah
nelizmastr schreef op maandag 14 maart 2022 @ 12:37:
Ik schop dit topic even want het speelt nog steeds. Vandaag alweer een paar halve vastlopers gehad op mijn iPhone 13 Mini (iOS15) door de MM banner in Safari.
Hi,

Weet je toevallig nog wat de inhoud van de banner was? De reden dat ik dit vraag is omdat wij op 14 maart (en nu nog steeds) veel verschillende campagnes en daardoor banners van Media Markt hebben draaien. Hiermee kunnen wij beter de banner/campagne pinpointen waar het misgaat op iOS. Ik heb zelf namelijk geen iPhone waardoor ik het vastlopen niet kan reproduceren. Misschien weet je nog of het een animerende of statische banner was?

Een beetje off-topic, maar Media Markt gebruikt sinds een aantal weken nieuwe creaties/banners op Tweakers. Wij hoopten hiermee dat de banner problemen op iOS zouden zijn opgelost, maar dat is blijkbaar dus niet zo. :/

Wij gaan het in ieder geval ook weer melden bij Media Markt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nelizmastr
  • Laatst online: 08:13

nelizmastr

Goed wies kapot

Het was een geanimeerde banner over verschillende “Megadeals”

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Yevrah
nelizmastr schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 06:40:
Het was een geanimeerde banner over verschillende “Megadeals”
Oké, dankjewel! Dan weten wij bij welke campagne/banner(s) de vastloper zit.

Wij gaan dit vandaag oppakken met Media Markt.

Update: Media Markt is hier inmiddels van op de hoogte en gaat dit intern verder opvolgen. Het is voor mij lastig om in te schatten wanneer het probleem is gevonden en is opgelost, maar voor nu heb ik een uitlevering van deze specifieke campagne op iOS devices (mobile) uitgesloten zodat andere gebruikers met een iPhone hier (hopelijk) geen last meer van hebben.

[Voor 37% gewijzigd door Yevrah op 18-03-2022 14:54]

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Weg

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:11

PB-powell

Mr. Laziness

Een niet goed gesizede banner (overigens geen idee of dit de juiste plek is), ik kan nog helemaal naar rechts scrollen

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Luuk58
  • Laatst online: 17-05 17:26
Dezelfde als PB-powell hierboven. Een flinke banner zo :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Equites
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08-02 18:01
Tijd: 19:55
Plaats: homepage, advertentie aan zijkant
URL: https://www.bequiet.com/en/casefans/light-wings/3447

Ik hoop dat ik het zo goed doe.
Als ik klink op de reclame van BCC word ik naar de pagina van bequiet gestuurd.

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-06 12:29
Deze ad op de frontpage verwijst niet naar de site van de mediamarkt, waar ik wel heen wilde.

URL: https://aa.tweakers.nl/ra...103/URhttp://tweakers.net

Picture URL:https://ab.tweakers.nl/pool/lib/103_0.png

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-06 11:47

jelle.

Product Owner
Equites schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 20:00:
Tijd: 19:55
Plaats: homepage, advertentie aan zijkant
URL: https://www.bequiet.com/en/casefans/light-wings/3447
[Afbeelding]

Ik hoop dat ik het zo goed doe.
Als ik klink op de reclame van BCC word ik naar de pagina van bequiet gestuurd.
HenkEisDS schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 17:18:
Deze ad op de frontpage verwijst niet naar de site van de mediamarkt, waar ik wel heen wilde.

[Afbeelding]

URL: https://aa.tweakers.nl/ra...103/URhttp://tweakers.net

Picture URL:https://ab.tweakers.nl/pool/lib/103_0.png
Dank nog voor het melden, dit zou inmiddels verholpen moeten zijn :)

Omdat we met onze overstap naar trackingvrije advertenties ook geen geautomatiseerde verkoop (programmatic advertising) meer aanbieden, hebben we een nieuw topic in LA aangemaakt om eventuele problemen met advertenties te melden: Feedbacktopic voor advertenties (banners).
Pagina: 1 ... 20 21 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is niet het topic om te discussiëren over reclame. Alleen meldingen over fouten of verdachte reclame. Overige posts worden verplaatst naar [Discussie] Reclame algemeen.

Spammers in reacties op artikelen kan je hier melden.

Wat hebben we nodig om je klacht te kunnen checken?
  • Tijd
  • Plaats op de site waar je de reclame zag
  • URL waar de banner je naartoe stuurt.*
  • Screenshot
*= indien mogelijk linkadres kopiëren. In ieder geval niet de link gebruiken.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee