Ik krijg sinds een dag of 2 te zien dat ik een addblocker gebruiker. Wat vreemd is omdat ik Tweakers op de whitelist heb staan.
Neem eens een kijkje/meld je in Je blokkeert onze banners, dat topic gaat (o.a.) over dat probleem3raser schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:52:
Ik krijg sinds een dag of 2 te zien dat ik een addblocker gebruiker. Wat vreemd is omdat ik Tweakers op de whitelist heb staan.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Hoe staat het met het ziggo verhaal? Ik krijg die ziggo reclame nogsteeds te zien. Dat is toch wel wat jammer, had wel verwacht dat het na zo'n ~10 dagen opgelost zou kunnen zijn 
EDIT heb adblock maar weer geactiveerd
EDIT heb adblock maar weer geactiveerd
[ Voor 10% gewijzigd door jaapzb op 28-03-2015 00:26 ]
Bosch Compress 7400i 7kW (2023) - 16x 395Wp JASolar met SolarEdge SE8K omvormer (2022)
Ik vraag me af of er met bepaalde reclames, zoals die van Ziggo op dit moment, gekeken kan worden naar het dekkingsgebied. Ik zit hier in Vlissingen en heb dus helemaal niets aan ziggo-reclames.
Leuk hoor, die pagina-grootte flitsende exclusieve kortingen. Dan gaat mijn adblocker toch weer aan.
Dito. En de grootste grap is nog, dat zodra je er op hebt geklikt de melding verschijnt:Sylph-DS schreef op maandag 30 maart 2015 @ 00:16:
Leuk hoor, die pagina-grootte flitsende exclusieve kortingen. Dan gaat mijn adblocker toch weer aan.
Deze Advertorial staat onder embargo.
U heeft geen permissie om deze advertorial te bekijken. Neem voor het verkrijgen van toegang contact op met uw contactpersoon bij Tweakers
Ik denk dat deze reclame bedoelt is voor de paasdagen. Ik wilde deze reclame ook net gaan melden.
Lijkt me eerder een 1 april grap
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
En weer die **&^%$$# Ziggo reclame. Weer ablock aan gezet.
Ik vind die Coolblue reclame spam op de frontpage echt afbreuk doen van deze website. Dit is echt een verloedering
Ziggo? Volgens mij draait die niet op dit moment. Alleen onze eigen paasactie.ZFLaSH schreef op maandag 30 maart 2015 @ 08:27:
En weer die **&^%$$# Ziggo reclame. Weer ablock aan gezet.
nl-chrs schreef op maandag 30 maart 2015 @ 09:56:
Ik vind die Coolblue reclame spam op de frontpage echt afbreuk doen van deze website. Dit is echt een verloedering
Er zit een cap op van 10 views. Dus na 10 refreshes/clicks is 'ie weg.Sylph-DS schreef op maandag 30 maart 2015 @ 00:16:
Aha. Nou voorruit dan maar, dan zet ik de adblock wel weer uit. Maar realiseer wel dat ik nu gewoon 10 keer op f5 ram, en niet daadwerkelijk 10 keer de advertentie bekijk, dus of het doel nu bereikt iszeef schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:24:
[...]
Er zit een cap op van 10 views. Dus na 10 refreshes/clicks is 'ie weg.
Voor jou individueel niet misschien. Maar op het totaal gaat het aardig.Sylph-DS schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:57:
[...]
Aha. Nou voorruit dan maar, dan zet ik de adblock wel weer uit. Maar realiseer wel dat ik nu gewoon 10 keer op f5 ram, en niet daadwerkelijk 10 keer de advertentie bekijk, dus of het doel nu bereikt is
Nou, dan klik maar eens op een artikel. Ik kreeg hem meteen weer voor mijn kiezen net.zeef schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:24:
[...]
Ziggo? Volgens mij draait die niet op dit moment. Alleen onze eigen paasactie.
[...]
Het spijt me. Coolblue reclame zo pontificaal aanwezig dat ik adblock plus weer van stal gehaald heb. Mijn ogen weten gewoon niet meer waar ze moeten kijken. Op deze manier schiet je je doel dus volgens mij een beetje voorbij.
Het spijt me. Coolblue reclame zo pontificaal aanwezig dat ik adblock plus weer van stal gehaald heb. Mijn ogen weten gewoon niet meer waar ze moeten kijken. Op deze manier schiet je je doel dus volgens mij een beetje voorbij.
edit: tja aan de andere kant.... ik heb de reclame wel gezien, en het bedrijf onthouden. Doel bereikt dus wellicht. Maar wel ten koste van wat ergernis.
edit 2: ik zie dat er iets mis gegaan is met mijn eerste edit, waardoor de reactie 2x geplaatst is. Excuus hiervoor
edit: tja aan de andere kant.... ik heb de reclame wel gezien, en het bedrijf onthouden. Doel bereikt dus wellicht. Maar wel ten koste van wat ergernis.
edit 2: ik zie dat er iets mis gegaan is met mijn eerste edit, waardoor de reactie 2x geplaatst is. Excuus hiervoor

[ Voor 14% gewijzigd door gysman11 op 30-03-2015 14:14 ]
Er zit een cap van 10 op, dus het leed is te overzien.
Sorry zeef, dan treedt mijn eigen regel in werking: "If it looks like telegraaf.nl then block". En dat is niet omdat ik tweakers.net reclameinkomsten misgun, het gaat mijn op de manier waarop. Pagina takeovers of reclameuitingen die daar op lijken gaan mij te ver.
En ik hoop van harte dat velen dit melden, zodat tweakers weer de juiste balans vindt tussen wat acceptabel is, en wat storend.
En ik hoop van harte dat velen dit melden, zodat tweakers weer de juiste balans vindt tussen wat acceptabel is, en wat storend.
Ziggo draait vandaag ook mee, ook met een cap. Enige is dat wanneer je onze cookies blokkeert, de cap inderdaad niet werkt.
Als het te storend voor je is: voor €1,25 per maand ben je van zo goed als alle reclame verlost.gysman11 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:47:
Sorry zeef, dan treedt mijn eigen regel in werking: "If it looks like telegraaf.nl then block". En dat is niet omdat ik tweakers.net reclameinkomsten misgun, het gaat mijn op de manier waarop. Pagina takeovers of reclameuitingen die daar op lijken gaan mij te ver.
Aparte is, dat ik vaak gewoon geen reclame heb.. klopt dit? Oo Heb adblock e.d. uit staan, maar heb maar eens per 5 of 6 refreshes een banner. En bij artikelen nog zeldzamer.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik heb zelf ook nauwelijks tot geen reclame en gebruik geen enkele vorm van "anti-reclame" dingen.lanerios schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:10:
Aparte is, dat ik vaak gewoon geen reclame heb.. klopt dit? Oo Heb adblock e.d. uit staan, maar heb maar eens per 5 of 6 refreshes een banner. En bij artikelen nog zeldzamer.
Dus ik denk dat dat "normaal" is? Ik stoor me overigens niet aan reclames, ik "zie" ze gewoon niet, zelfs als ze aanwezig zijn.
MIjn mening is mijn mening, ben je het daar niet mee eens? Dat is dan jouw mening!
Dat klopt wel. De 'meubelboulevard' campagne heeft een cap, daarna val je terug in het gewone systeem. Bij mij staat reclame ook gewoon aan en ik herken de frequentie.lanerios schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:10:
Verwijderd
Hoort deze reclame zo groot? (vrij storend iig):
[ Voor 42% gewijzigd door Kees op 13-03-2018 14:20 ]
Serieus? Vind je dat een storende banner?schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:42:
[afbeelding]
[ Voor 2% gewijzigd door Kees op 13-03-2018 14:46 ]
Dat vind ik persoonlijk de minst iritante vorm van reclame. Integreert mooi.
Wat dat je van deze prachtige banner?schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:42:
[afbeelding]

[ Voor 1% gewijzigd door Kees op 13-03-2018 14:46 ]
Tja, als de grootte en knipperfrequentie van reclameuitingen op tweakers in deze thread niet ter discussie gesteld mag worden, dan moet dat wellicht even aangegeven worden. Feit is dat ruim circa de helft van mijn monitor gebruikt wordt voor weergaven van de banner.
En ja ik weet dat ik voor 15 euro reclamevrij kan zijn. En ja, ik heb voor mijzelf bepaald dat ik daar geen 15 euro aan wil besteden.
Ik heb helemaal geen hekel aan reclame. De "IN YOUR FACE"-factor hiervan vind ik echter vrij groot. En volgens mij is dit hier toch de plaats om dit te melden? En het enige antwoord dat gegeven wordt is: "dan moet je maar betalen" en "het komt maar tien keer in beeld".
Prima. Adblock dus.
En ja ik weet dat ik voor 15 euro reclamevrij kan zijn. En ja, ik heb voor mijzelf bepaald dat ik daar geen 15 euro aan wil besteden.
Ik heb helemaal geen hekel aan reclame. De "IN YOUR FACE"-factor hiervan vind ik echter vrij groot. En volgens mij is dit hier toch de plaats om dit te melden? En het enige antwoord dat gegeven wordt is: "dan moet je maar betalen" en "het komt maar tien keer in beeld".
Prima. Adblock dus.
Kan je er niet een filter in drukken dat ik al Ziggo hebzeef schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:07:
Ziggo draait vandaag ook mee, ook met een cap. Enige is dat wanneer je onze cookies blokkeert, de cap inderdaad niet werkt.
[...]
Als het te storend voor je is: voor €1,25 per maand ben je van zo goed als alle reclame verlost.

Ik heb al vaak genoeg gehad dat de FP/Forum is geladen en 1 tel later komt die Ziggo banner te voorschijn terwijl ik op een van de producten/forum wil klikken maar dan daadwerkelijk op die Ziggo banner
Ik weet niet of dat technisch kan, maar ik ga het idee zeker neerleggen.ThaHandy schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:56:
[...]
Kan je er niet een filter in drukken dat ik al Ziggo hebdesnoods icm. ip range van ziggo.
Ik heb al vaak genoeg gehad dat de FP/Forum is geladen en 1 tel later komt die Ziggo banner te voorschijn terwijl ik op een van de producten/forum wil klikken maar dan daadwerkelijk op die Ziggo banner

Bij het spelen van deze ad worden 4 cores iets teveel belast
Taskmanager: http://i.imgur.com/m5DJQHN.png
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
De grootte en vormgeving zijn geen zaken die doorgaans raar of twijfelachtig zijn. Te druk knipperen, twijfelachtige inhoud, te hoog CPU-gebruik en dergelijke zijn wel zaken waarvoor je hier terecht kangysman11 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:38:
Tja, als de grootte en knipperfrequentie van reclameuitingen op tweakers in deze thread niet ter discussie gesteld mag worden, dan moet dat wellicht even aangegeven worden. Feit is dat ruim circa de helft van mijn monitor gebruikt wordt voor weergaven van de banner.
Intentionally left blank
Waarom springt de site nog een stuk naar beneden bij het laden van de reclame
wil ik op het bovenste nieuws item klikken klik ik mis omdat de site verspringt
Cloud ☁️
Overal die Ziggo reclame!!!
Op Youtube, als ik naar school fiets en nu ook al op de FP.
En ook verwarrend, veel mensen zullen denken 200mb/s, maar 200mbit/s is net wat anders
Op Youtube, als ik naar school fiets en nu ook al op de FP.
En ook verwarrend, veel mensen zullen denken 200mb/s, maar 200mbit/s is net wat anders
Ads door Google
Télécharger Les Pilotes
Tout pilotes Windows Xp/Vista/7/8. Installation des pilotes en 2 min !
pilotes-windows.driverturbo.com
Installeer Driver Updates
(Voor Windows 8, 7, XP en Vista). Gratis Download.
www.winzipsystemtools.com
Ik keek net toevallig naar het 'Software update' artikel van AdwCleaer 4.200 van gisteren, daarbij werd mij onderstaande advertentie getoond. Kan me voorstellen dat dit voor de niet-gebruikelijke Tweaker erg verwarrend kan zijn. Zo'n grote 'Download' knop in beeld bij een artikel over software (onderin).
De link leidt overigens naar: een site om je downloadsnelheid te meten..
De link leidt overigens naar: een site om je downloadsnelheid te meten..

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!
Net als enkele anderen hierboven melden, heb ik regelmatig een processor die het zwaar heeft met alle reclames op de frontpage en bij nieuwsartikelen.
Hier draait een moderne i5 die afhankelijk van de pagina en advertenties tussen de 5% en 40% (!) belasting door één tabblad. De piek van 40% is maar kort, zo'n 2 tot 3 seconden. Daarna schommelt het voor meerdere tabbladen (tussen de 3 en 6) naast elkaar op zo'n 5 tot 15 procent.
Welke reclame het precies is, kom ik niet echt achter. De Carsom en bol.com reclame lijken het niet te zijn, maar verder ...
Wilde het in ieder geval doorgeven, misschien kunnen jullie er iets mee. Misschien ook niet.
Hier draait een moderne i5 die afhankelijk van de pagina en advertenties tussen de 5% en 40% (!) belasting door één tabblad. De piek van 40% is maar kort, zo'n 2 tot 3 seconden. Daarna schommelt het voor meerdere tabbladen (tussen de 3 en 6) naast elkaar op zo'n 5 tot 15 procent.
Welke reclame het precies is, kom ik niet echt achter. De Carsom en bol.com reclame lijken het niet te zijn, maar verder ...
Wilde het in ieder geval doorgeven, misschien kunnen jullie er iets mee. Misschien ook niet.
denk ik..... of zoiets. >> Het blijft maar een mening tenslotte ;)
Volgens mij zit er geen cap meer op of doet hij het niet.zeef schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:10:
De cap reset iedere 24 uur. Dankje feestelijk. Toch maar weer de adblock aan.
Uiteraard... het zijn ook iedere 24 uur een andere aanbieder/andere acties...Sylph-DS schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:02:
De cap reset iedere 24 uur. Dankje feestelijk. Toch maar weer de adblock aan.
Deze zogenaamde cap is echt waardeloos, iedere dag komt die spam toch weer in beeld. Sterker nog de cap lijkt nu helemaal niet meer te werken. Deze site is van een goede onafhankelijk community overgegaan naar commercieel bevooroordeeld platform... erg zonde dat men de site durft te verpesten om wat geld binnen te kunnen krijgen met site vullende reclame...zeef schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:24:
[...]
Ziggo? Volgens mij draait die niet op dit moment. Alleen onze eigen paasactie.
[...]
[...]
Er zit een cap op van 10 views. Dus na 10 refreshes/clicks is 'ie weg.

Oh? Waarom zie ik de reclame dan nog steeds na 20x op de Homepage op F5 gedrukt te hebben, daarna de banner 10x aangeklikt te hebben en de FP nog een keer gerefresht te hebben?zeef schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:10:
*AdBlockPlus staat weer aan, dit is niet gewenst, dag Tweakers inkomsten

[ Voor 10% gewijzigd door Vickiieee op 01-04-2015 14:20 ]
Verwijderd
Je kan ook gewoon een abo nemen voor 0,0411 euro per dag. Dan heb je deze probleempjes niet meer..Vickiieee schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:18:
[...]
Oh? Waarom zie ik de reclame dan nog steeds na 20x op de Homepage op F5 gedrukt te hebben, daarna de banner 10x aangeklikt te hebben en de FP nog een keer gerefresht te hebben?
*AdBlockPlus staat weer aan, dit is niet gewenst, dag Tweakers inkomsten*
Edit: 0,0411 euro per dag natuurlijk
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2015 22:59 ]
Het is al bekend dat mensen zonder abonnement o.i.d. Tweakers meer opleveren met ad-views (zelfs als je ze niet aan klikt, maar ze alleen getoond worden) dan abonnementhouders. Maar deze informatie klopt gewoon niet.Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:43:
[...]
Je kan ook gewoon een abo nemen voor 0,0411 eurocent per dag. Dan heb je deze probleempjes niet meer..
Principe-kwestie'tje
Je bedoelt 0,04 euro per dag natuurlijk, maar er kleven meer bezwaren aan een abonnement dan alleen de financiële.Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:43:
[...]
Je kan ook gewoon een abo nemen voor 0,0411 eurocent per dag. Dan heb je deze probleempjes niet meer..
Zou Ziggo dit expres doen? Lijkt je huidige internet langzamer...spone schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:59:
[afbeelding]
Bij het spelen van deze ad worden 4 cores iets teveel belast. En ik me maar afvragen van 'waarom hangt mn browser'...
Is het overigens zo dat een bedrijf als Ziggo extra moet betalen wanneer je de banner aanklikt? Misschien wordt het dan tijd dat we met z'n allen massaal op die banner gaan klikken om Ziggo te fucken?
Ik denk niet dat T-net zo werkt, maar "Ziggo fucken" is geen goed plan, want ik ben abonnee bij Ziggo en uiteindelijk betalen de abonnees toch het gelag...Wild Chocolate schreef op woensdag 01 april 2015 @ 21:02:
[...]
Is het overigens zo dat een bedrijf als Ziggo extra moet betalen wanneer je de banner aanklikt? Misschien wordt het dan tijd dat we met z'n allen massaal op die banner gaan klikken om Ziggo te fucken?
Ik ben ook abonnee bij Ziggo, maar ze zullen toch wel zo slim zijn om eerst te stoppen met de belachelijke advertenties, als ze meer kosten dan ze opleveren?
Zoniet dan wordt ADSL vanzelf weer interessanter.
Zoniet dan wordt ADSL vanzelf weer interessanter.
Inmiddels, na er al dagen tegenaan te hebben gekeken, hangt 'ie me danig de keel uit

To terminate or not to terminate, that's the question...
Heb hetzelfde probleem, heb meer FPS tijdens het gamen dan dat wanneer die reclame aan het afspelen is.spone schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:59:
[afbeelding]
Bij het spelen van deze ad worden 4 cores iets teveel belast. En ik me maar afvragen van 'waarom hangt mn browser'...
Als Belg vind ik niks aan die domme Ziggo reclame.
Wordt er geen rekening gehouden met je landinstellingen?
Wordt er geen rekening gehouden met je landinstellingen?
Ik heb de huidige paginavullende reclame nog steeds, zelfs al denk ik dat ik nu wel ongeveer aan de 10 views zou moeten zijn gekomen.
Ik vind deze reclame bijzonder ongewenst, en denk dat het een probleem is als de reclames zo invasief worden. Uiteindelijk is het toelaten van zulke reclames een wapenwedloop die niet leidt tot meer inkomsten, alleen maar tot steeds invasievere zaken voor hetzelfde geld.
Ook het omschakelen naar een abo vind ik geen optie, ik heb niets tegen relevante reclames op tweakers, ik heb alleen wat tegen dergelijke invasieve reclames.
Ik zou dus nadrukkelijk willen vragen om dat beleid nog eens tegen het licht te houden. Ik denk dat dit namelijk niet oplevert wat het op zou moeten leveren. Voor nu schakel ik adblock in voor ongeveer een dag, elke keer dat ik een dergelijke banner krijg. Nogmaals: ik heb geen moeite met relevante en acceptabele reclames en hou Tweakers gewhitelist bij normale banners.
Ik vind deze reclame bijzonder ongewenst, en denk dat het een probleem is als de reclames zo invasief worden. Uiteindelijk is het toelaten van zulke reclames een wapenwedloop die niet leidt tot meer inkomsten, alleen maar tot steeds invasievere zaken voor hetzelfde geld.
Ook het omschakelen naar een abo vind ik geen optie, ik heb niets tegen relevante reclames op tweakers, ik heb alleen wat tegen dergelijke invasieve reclames.
Ik zou dus nadrukkelijk willen vragen om dat beleid nog eens tegen het licht te houden. Ik denk dat dit namelijk niet oplevert wat het op zou moeten leveren. Voor nu schakel ik adblock in voor ongeveer een dag, elke keer dat ik een dergelijke banner krijg. Nogmaals: ik heb geen moeite met relevante en acceptabele reclames en hou Tweakers gewhitelist bij normale banners.
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
En weer zo'n ziggo ding. Ik heb een beter idee dan bovenstaande:zeef schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:32:
[...]
Wat dat je van deze prachtige banner?
[afbeelding]

Inderdaad, ik gebruikte op dat moment mijn Ipad (4?). Dat verklaard ook wel waarom ik hem voor de eerste keer zie. Ik gebruik vooral mijn pc, maar die kan ik niet mee naar school nemen, dus ga ik op school maar op de iPad lopen kloten
.
Searching for the path of the least resistance using an ohmmeter
Weet niet of dit hier thuishoort, maar ik krijg sinds gistermiddag af en toe dat als ik naar GoT surf er een nieuwe tab opent naar
http://www.stamplive.com/...t.ly%2FActivismUKmediahub
Die vervolgens zegt No Data Received, maar goed. Lijkt echt aan GoT te liggen, heb t nergens anders.
http://www.stamplive.com/...t.ly%2FActivismUKmediahub
Die vervolgens zegt No Data Received, maar goed. Lijkt echt aan GoT te liggen, heb t nergens anders.
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Komt er serieus bij ieder filmpje dat ik kijk op tweakers eerst reclame?
Ik kijk niet vaak filmpjes maar het valt me wel op dat ik steeds eerst moet wachten
Ik kijk niet vaak filmpjes maar het valt me wel op dat ik steeds eerst moet wachten

Doorgaand op die filmpjes...redbullet schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:46:
Komt er serieus bij ieder filmpje dat ik kijk op tweakers eerst reclame?
Bij de Kia-reclame openen ineens een behoorlijk aantal trackers welke ik normaal nooit zie op tweakers.
Momenteel heb ik het enkel nog voor die reclame gezien, maar deze hoeveelheid lijkt me behoorlijk excessive.
Hier een lijstje:
De reclame speelt in mijn geval elke keer voor het filmpje in het volgende artikel:Adap.tv
ADARA Analytics
AdoTube
AdPlan
Advertising.com
AppNexus
Audience Science
BidSwitch
BlueKai
BrightRoll
Chango
DataXu
DoubleClick
DoubleClick Bid Manager
Dstillery
eXelate
Eyeota
Eyeview
Google Adsense
Google Analytics
LiveRail
LiveRamp
MaxPoint Interactive
Media Optimizer (Adobe)
MediaMath
NetRatings SiteCensus
Neustar AdAdvisor
Platform161
Quantcast
RadiumOne
Rocket Fuel
ScoreCard Research Beacon
SpotXchange
TradeDesk
Tremor Media
TubeMogul
Turn Inc.
Videology
Visible Measures
Webtrekk
Yashi
reviews: Star Wars: Battlefront - Een nieuw begin
[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 18-04-2015 15:37 ]
Die politie-reclame bij video's kan je pas "overslaan" als de advertentie bijna is afgelopen. De teller blijft ook heel lang op 0.10 sec staan.
Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC
Update: bleek stiekem toch aan mij te liggenzeef schreef op woensdag 15 april 2015 @ 23:52:
Komt mij niet bekend voor.
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
second it.TommyGun schreef op zondag 19 april 2015 @ 11:34:
Die Amazon reclame....![]()
Alleen de banner is een animatie, de rest gewoon een static afbeelding maar wel lekker afleidend...
[afbeelding]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ik kreeg vanmiddag een irritante reclame die de pagina sloopte. Op het kruisje klikken haalt de reclame wel weg maar niet het vakje en dus kon ik niet op forum-menu klikken zonder refresh.

Edit: refreshen helpt pas als je eerst de advertentie wegklikt/als ongepast meldt. Refreshen zonder iets met de advertentie te doen zorgt alleen voor een nieuwe advertentie
.

Edit: refreshen helpt pas als je eerst de advertentie wegklikt/als ongepast meldt. Refreshen zonder iets met de advertentie te doen zorgt alleen voor een nieuwe advertentie
[ Voor 24% gewijzigd door O88088 op 29-04-2015 17:36 ]
Forum navigatiemenu is niet te gebruiken door advertentie op Android Chrome:

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Dit lijkt me niet de bedoeling. 
Dropdownmenu is hierdoor niet te gebruiken...

Zie de 2 posts boven jeManiacsHouse schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 18:19:
Dit lijkt me niet de bedoeling. [afbeelding]
Intentionally left blank
offtopic:
Wanneer kunnen we volgende release verwachten?
Iteraties duren 3 wekenRonald8 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 19:11:
[...]
offtopic:
[ Voor 5% gewijzigd door _David_ op 08-05-2015 11:38 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Leuk die HP advertentie over de HP Elite x2 1011! Mooie advertentie voor een ehm 502-error pagina! Nou ja, tweakers krijgt zijn geld en HP moet maar zorgen dat zijn website werkt!
[ Voor 20% gewijzigd door Groentjuh op 03-05-2015 12:33 ]
Dank voor de melding. We zullen het mediaburau mailen en vragen of zij de landingpagina kunnen wijzigenGroentjuh schreef op zondag 03 mei 2015 @ 12:32:
Leuk die HP advertentie over de HP Elite x2 1011! Mooie advertentie voor een ehm 502-error pagina! Nou ja, tweakers krijgt zijn geld en HP moet maar zorgen dat zijn website werkt!
Ik zie dat ze het al bij het mediabureau hebben aangepast. De link werkt weerTjappie schreef op zondag 03 mei 2015 @ 16:12:
[...]
Dank voor de melding. We zullen het mediaburau mailen en vragen of zij de landingpagina kunnen wijzigen
Mag ik hier even klagen over de advertenties van Dominos op Tweakers? Deze zien er veels te lekker uit! Ik wil dit gewoon NIET zien. Want dan wil ik pizza (natuurlijk wel van New York Pizza, want die vind ik lekkerder) Maar deze ongezonde bende moet niet kunnen, net zoals je geen reclame toont voor alcohol of snoepjes. Kan ik voedsel-ads niet gewoon via een feature uitzetten?
En ook die "prijs bij afhalen"-prijzen moeten ze mee ophouden. Welke Tweaker haalt zijn pizza nou zelf op??
En ook die "prijs bij afhalen"-prijzen moeten ze mee ophouden. Welke Tweaker haalt zijn pizza nou zelf op??
Volgens mij ben je de
in jouw post vergeten te verwerken
Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?
I feel your pain.sebasmeer schreef op maandag 04 mei 2015 @ 19:05:
Mag ik hier even klagen over de advertenties van Dominos op Tweakers? Deze zien er veels te lekker uit! Ik wil dit gewoon NIET zien. Want dan wil ik pizza (natuurlijk wel van New York Pizza, want die vind ik lekkerder) Maar deze ongezonde bende moet niet kunnen, net zoals je geen reclame toont voor alcohol of snoepjes. Kan ik voedsel-ads niet gewoon via een feature uitzetten?
Verwijderd
Klopt het dat deze advertentie over de titel valt?
[ Voor 38% gewijzigd door Kees op 13-03-2018 14:45 ]
Tweakers reclame op tweakers? Ik kan me niet voorstellen dat jullie doubleclick betalen om op jullie eigen site te adverteren

op reviews: Intel Compute Stick: de nieuwe pc van je moeder?
wijst door naar https://adclick.g.doublec...-edge-32gb-zwart/reviews/

op reviews: Intel Compute Stick: de nieuwe pc van je moeder?
wijst door naar https://adclick.g.doublec...-edge-32gb-zwart/reviews/
Het is dan ook geen Tweakers reclame maar reclame van Samsung voor de S6. Daarnaast is deze "campagne" gewoon afgenomen door Samsung en ingeboekt via Double Click zoals we dat met alle campagnes doen. Wat vind je hier precies raar of twijfelachtig aan?Viper-92 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 08:17:
Tweakers reclame op tweakers? Ik kan me niet voorstellen dat jullie doubleclick betalen om op jullie eigen site te adverteren
Aaah, vandaar. Ik in de veronderstelling dat het reclame voor tweakers was.Inspector schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:56:
Het is dan ook geen Tweakers reclame maar reclame van Samsung voor de S6.
Mogen zij zomaar het (oudeInspector schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:56:
[...]
Het is dan ook geen Tweakers reclame maar reclame van Samsung voor de S6. Daarnaast is deze "campagne" gewoon afgenomen door Samsung en ingeboekt via Double Click zoals we dat met alle campagnes doen. Wat vind je hier precies raar of twijfelachtig aan?
Als men toestemming heeft van Tweakers voor gebruik van het logo en de content: ja, dan mag dat.
Hebben Kiswum en Sander761 nog iets te zeggen over hun uitspraken, of is alles wat je schrijft op Tweakers vatbaar voor commerciëel gebruik?
(ik lees de kleine lettertjes nooit)
Ik neem aan dat ze meegedaan hebben met plan: Samsung Galaxy S6 Testpanel - Exclusief preview-event voor tweakers - Update en dat ze daar toestemming voor hebben gegevenToff schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:51:
Hebben Kiswum en Sander761 nog iets te zeggen over hun uitspraken, of is alles wat je schrijft op Tweakers vatbaar voor commerciëel gebruik?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Aha, vandaar. Zo'n gratis telefoon maakt veel goed.
[ Voor 145% gewijzigd door Toff op 07-05-2015 22:28 ]
Ik krijg zulk soort advertenties met enige regelmaat. Lijkt mij niet helemaal de bedoeling toch? Ik zou bijna mijn adblocker weer aanzetten ;-)

Respect begint waar eigen kunnen ophoudt! - Kinderkleding webshop van vrouwlief: coz-adore.nl
Oei, dat is zeker niet de bedoeling! Helaas komen dit soort uitingen wel eens door het automated trading systeem heen. Er word gekeken naar de aanbieder van de ad en deze wordt dan geblokkeerd. Bedankt voor het melden!Marientjuh schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:59:
Ik krijg zulk soort advertenties met enige regelmaat. Lijkt mij niet helemaal de bedoeling toch? Ik zou bijna mijn adblocker weer aanzetten ;-)
[afbeelding]
Ik weet niet of dit het juiste topic is maar weet iemand of er een reden is dat ghostery af en toe een lijstje van 25(!) third party trackers laat zien in plaats van de standaard 3? 25 lijkt mij namelijk wel een beetje overdereven.
[ Voor 23% gewijzigd door jbhc op 08-05-2015 23:56 ]
Goedemiddag,
Vandaag al 2 keer Tweakers.net op mobiel geopend via app. Dan krijg ik een pagina vullende reclame, die uiteindelijk (nadat je hem aangeklikt hebt) constant onder blijft staan. De reclame stuurt je naar een website die wat probeert te downloaden.
Dit zijn de links:
Kan geen virus vinden op mijn telefoon (Oneplus One, Android 5.0.2 Cyanogen OS version: 12.0-YNG1TAS17L)
Vandaag al 2 keer Tweakers.net op mobiel geopend via app. Dan krijg ik een pagina vullende reclame, die uiteindelijk (nadat je hem aangeklikt hebt) constant onder blijft staan. De reclame stuurt je naar een website die wat probeert te downloaden.
Dit zijn de links:
spoiler:
http://your.dailytopdealz...direct/?aid=36729&uid=219
http://your.dailytopdealz...ct/?aid=36729&uid=219&j=1
http://goto.mobomatic.com...cb-4f5c138b04a0__rd..your\.\dailytopdealz\.\com&clickid1=15050910_06_219_554dc521366252a4
http://goto.mobomatic.com...cb-4f5c138b04a0__rd..your\.\dailytopdealz\.\com&clickid1=15050910_06_219_554dc521366252a4
Kan geen virus vinden op mijn telefoon (Oneplus One, Android 5.0.2 Cyanogen OS version: 12.0-YNG1TAS17L)
Tweakers heeft geen eigen app, dus waarmee heb je het bekeken?IdieEasy schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 18:06:
Goedemiddag,
Dit zijn de links:
spoiler:http://your.dailytopdealz...direct/?aid=36729&uid=219
De tweakers.net viewer app. Van realise it. Maar dat zou het dan waarschijnlijk zijn, dat er iets verandert is in de app, jammer, hij werkte fijn tot nog toe. Terug naar Chrome!DarkShadow16 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 19:40:
[...]
Tweakers heeft geen eigen app, dus waarmee heb je het bekeken?
Maar goed, dan heeft het niets met tweakers te maken, sorry voor de valse melding.

Amerikaanse reclames? weet niet of dit ook onder raar / twijfelachtig valt.
Maar vind het er nogal apart uitzien die banner
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Beetje jammer deze, ik heb echt geen probleem met een advertentie hier en daar, maar mijn volledige frontpage is gewoon gevuld met advertenties...

Nvm
[ Voor 99% gewijzigd door evilution op 18-05-2015 21:05 ]
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Nota bene bij de LG G4 review komt deze reclame in beeld. In mijn ogen schep je nou niet echt een beeld van objectiviteit als je een groep klappende mensen en daarna het Tweakers + Samsung logo laat zien. Al helemaal niet als je in de review daarna tig keer de G4 met de Galaxy S6 gaat vergelijken.

Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit is niet het topic om te discussiëren over reclame. Alleen meldingen over fouten of verdachte reclame. Overige posts worden verplaatst naar [Discussie] Reclame algemeen.
Spammers in reacties op artikelen kan je hier melden.
Wat hebben we nodig om je klacht te kunnen checken?
Dit is niet het topic om te discussiëren over reclame. Alleen meldingen over fouten of verdachte reclame. Overige posts worden verplaatst naar [Discussie] Reclame algemeen.
Spammers in reacties op artikelen kan je hier melden.
Wat hebben we nodig om je klacht te kunnen checken?
- Tijd
- Plaats op de site waar je de reclame zag
- URL waar de banner je naartoe stuurt.*
- Screenshot