Rare of twijfelachtige reclames: geef ze hier door Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 22 Laatste
Acties:
  • 212.542 views

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:51

crisp

Devver

Pixelated

roy-t schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:36:
[afbeelding]
[...]
Edit: is het nu trouwens standaard dat je 3 reclames om een nieuwsbericht heen krijgt? Dit was me nog niet opgevallen.
We hebben al vrij lang 3 advertentie-posities op die pagina's, alleen wordt onder het artikel meestal een textuele advertentie getoont. Er kan dus inderdaad soms ook een kleine banner getoond worden. Over het algemeen komt het vaker voor dat er maar 1 of 2 uitingen getoond worden dan dat ze alledrie gevuld worden.

Intentionally left blank

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Oh ik vind het ook niet erg, alleen kwam het toevallig (met dit korte artikel) een beetje ongelukkig uit :).

~ Mijn prog blog!

• Gillonde
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 16:01
Bij deze banner is het vooral storend dat de tekst veel groter is dan de tekst van tweakers zelf.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:52

Fiber

Beaches are for storming.

Gillonde schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:30:
[...]

Bij deze banner is het vooral storend dat de tekst veel groter is dan de tekst van tweakers zelf.
En helaas ook nog min of meer in de Tweakers kleuren... Jammer genoeg kom je de laatste tijd dat onding bijna overal tegen. O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdemaat
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 16:11
Ik zie diezelfde storende reclame momenteel steeds vaker, past volgens mij niet in het straatje van Tweakers:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XZoiTyQ.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0VstwOv.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van-Gogh
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 09:35
Gaan we blokkeren. Je kunt trouwens op het (x) rechtsboven klikken en aangeven dat je deze banner niet meer wilt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 23:52

Fiber

Beaches are for storming.

Ik durf bij dat soort zooi nooit ergens op te klikken. Voor dat je het weet heb je een virus binnen... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Deze komen van Google, dus dat kruisje kun je nog wel vertrouwen (tenminste, dat hoop ik) maar het duurt wel een aantal keer voordat Google doorheeft dat je die specifieke advertentie niet wil zien.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Afbeeldingslocatie: https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/uploads-eu.hipchat.com/44200/294848/sbCgDQUI7Irom75/cosmox.jpg

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 08:11
Dit ziet er niet uit als iets dat Tweakers serveert. Wellicht heb je een virusje te pakken? Probeer eens je PC te scannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:17
Ik had op de conclusie pagina van de Crucial BX100 MX200 toenet een t-mobile reclame die niet zichtbaar was, het geluid knalde uit mijn koptelefoon, maar aangezien ik Ali B niet uit kon zetten was de enigste mogelijkheid de pagina verlaten.

Ik had dit gisteren ook al op een andere pc bij de lumix review pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:35

LankHoar

Langharig tuig

Mijn Arabisch is niet zo best, maar de link van de website waar deze ad heen verwijst vind ik nogal verdacht klinken. Van die 'computerverbeter tools' lijkt me nou niet iets wat T.net wil promoten.

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/16m3ap.png

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• error 404
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-08 20:59

error 404

Gebruiker niet gevonden

Ik vind deze banner wel heel groot...,Dit lijkt me niet normaal.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/K5trZ47.png

[ Voor 3% gewijzigd door error 404 op 19-02-2015 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 15:04
Net artikel geopend, hoor opeens reclame door audio, maar zie geen video oid. Ging volgens mij over t-mobile.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/A2iAkLg.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Tankbuster schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 02:17:
Net artikel geopend, hoor opeens reclame door audio, maar zie geen video oid. Ging volgens mij over t-mobile.
[afbeelding]
Ja, heel irritant want blijkbaar wordt er niks gedaan aan het feit dat reclames gewoon nog altijd autoplay hebben.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 21:02

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Kevinp schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 09:35:
[...]

Ja, heel irritant want blijkbaar wordt er niks gedaan aan het feit dat reclames gewoon nog altijd autoplay hebben.
Jawel hoor, alleen moeten we het dan wel weten. Dank voor het melden Tankbuster. We gaan er naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Wilbert de Vries schreef op maandag 23 februari 2015 @ 09:55:
[...]

Jawel hoor, alleen moeten we het dan wel weten. Dank voor het melden Tankbuster. We gaan er naar kijken.
Is het dan zo dat dit per reclame gedaan moet worden?

Bij deze.

De evolve reclame heeft er ook last van.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xVhbgoIaeeduDpi2sRfY30be/thumb.png

Autoplay van de filmpjes, zo te zien geen geluid.

[ Voor 31% gewijzigd door Kevinp op 23-02-2015 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van-Gogh
@woest85, het lijkt er op dat er een formaat op de verkeerde locatie is geserveerd. Je ziet een half page add (300x600) op de plek van een leaderboard (728x90). Waarschijnlijk geen virusje

@Lanhaor, google adsense kijkt volgens mij naar je ip-adres en bepaald vervolgens je land/taal instellingen. obv wordt een adsense advertie getoond. Google heeft je ip-adres of land/taal instellingen niet goed geidentificeerd. Het is theoretisch ook nog mogelijk dat deze arabische partij speciek Nederlands sites target.

@arcademan, het is idd een groot formaat. De IAB noemt dit een billboard. Gelukkig staat er ook een aanzienlijke vergoeding tegenover

@kevinp, @tankbuster, we zoeken dit uit. Dit zou niet mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van-Gogh
@kevinp, autoplay mag conform onze richtlijnen. Automatisch geluid afspelen mag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Van-Gogh schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:12:
@kevinp, autoplay mag conform onze richtlijnen. Automatisch geluid afspelen mag niet.
Dat doet hij niet dus dat is goed dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmeer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 09:56
Hoor ik ineens Ali-B praten terwijl ik een artikel lees. Onacceptabel. Verder had ik hetzelfde als hierboven, geen beeld, wel audio. Vreemd dat dit door de keuring is gekomen.

Pas het aub snel aan. Zeker als dit al afgelopen zaterdag is gemeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• balfnl
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-09 18:59
Net de Ali B T-Mobile advertentie die wel autoplay MET geluid had. Heel vervelend ( vooral in de trein als je vergeten bent dat je geluid nog aan staat ^^ ).

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 22:52
Tankbuster schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 02:17:
[afbeelding]
Ook net gehad. Best irritant op werk.

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-09 16:43
Van-Gogh schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:12:
Niet om heel erg te zeuren, maar er komt - voor mijn gevoel - wel bijna iedere week een reclame voorbij met automatisch geluid. Is er wel enige screening vooraf?

Tjolk is lekker. overal en altijd.

• Van-Gogh
Alle uitingen die handmatig worden ingeboekt door onze Operations afdeling door hen ook gecontroleerd. Alle uitingen die automatische binnenkomen worden gecontroleerd door Google. De eigenaar van het systeem waar we gebruik van maken voor automatische advertenties.

Het was mij niet bekend dat er zo vaak problemen met geluid waren. Ik zal het opnemen met Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:27

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Verkeerde topic.

[ Voor 94% gewijzigd door Jorgen op 01-03-2015 14:52 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scsirob
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 20:01
Net een "Je blokkeert onze banners 8-( " popup gekregen. Ik gebruik Ghostery maar Tweakers is ge-whitelist. Huh??

To terminate or not to terminate, that's the question...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Echt? Maar kijk hier eens: Je blokkeert onze banners

[ Voor 36% gewijzigd door 8088 op 01-03-2015 18:17 ]

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scsirob
  • Laatst online: 18-09 20:01
Zoals ik aangaf, Tweakers staat ge-whitelist in mijn Ghostery setup. Er worden dus geen banners, reclames of andere inkomstenbronnen geblokkeerd voor onze vrienden op de Tweakers redactie. Toch kreeg ik die pop-up. Kan betekenen dat Ghostery tóch iets blokkeert (wellicht dat iets van een externe site ook een tracker probeert te gebruiken), of dat Tweakers soms iets detecteert wat er niet hoort te zijn.

To terminate or not to terminate, that's the question...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

scsirob schreef op maandag 02 maart 2015 @ 08:12:
[...]

Zoals ik aangaf, Tweakers staat ge-whitelist in mijn Ghostery setup. Er worden dus geen banners, reclames of andere inkomstenbronnen geblokkeerd voor onze vrienden op de Tweakers redactie. Toch kreeg ik die pop-up. Kan betekenen dat Ghostery tóch iets blokkeert (wellicht dat iets van een externe site ook een tracker probeert te gebruiken), of dat Tweakers soms iets detecteert wat er niet hoort te zijn.
Het probleem dat je hebt lijkt vaker voor te komen; het topic waarnaar door 8088 gelinkt wordt is 'bedoeld' om dat soort problemen aan te kaarten/op te lossen. Dit topic is bedoeld om rare reclames door te geven ;).

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-09 16:25
Zalando reclame
Vreselijke Zalando reclame - niet mijn cup of tea :)

[ Voor 23% gewijzigd door Master FX op 04-03-2015 11:54 ]

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
Master FX schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:53:
[afbeelding]
Vreselijke Zalando reclame - niet mijn cup of tea :)
Er is toch verder niets raar of twijfelachtigs aan deze pre-roll? Of mis ik iets? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Ik heb liever een preview van een game, dan een schreeuwende schoenen/kleding reclame. Trouwens voor het eerst dat ik iets dergelijks op Tweakers tegenkwam, dus daarom dacht ik dat het de moeite van het melden waard was :)

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
Master FX schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:42:
Ik heb liever een preview van een game, dan een schreeuwende schoenen/kleding reclame. Trouwens voor het eerst dat ik iets dergelijks op Tweakers tegenkwam, dus daarom dacht ik dat het de moeite van het melden waard was :)
Begrijp ik, ware het niet dat we absoluut geen persoonsgegevens opslaan en dus niet aan tracking doen. We weten dus nooit wat iemand wel of niet interessant vind en kunnen daar ook niet op in spelen. Privacy is iets dat hoog in het vaandel staat, zeker bij de meeste Tweakers. Pre-rolls en andere uitingen op Tweakers worden grotendeels d.m.v. automatic trading geserveerd. Dit is iets waar we dus weinig invloed op hebben. We ondernemen enkel actie indien er echt aanstootgevend materiaal geserveerd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Goed, helder. Net weer een KFC reclame voorgeschoteld gekregen. Lijkt wel alsof het aanbod breder wordt. Maar dat kan ook aan mij liggen.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Inspector schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:32:
[...]

Begrijp ik, ware het niet dat we absoluut geen persoonsgegevens opslaan en dus niet aan tracking doen. We weten dus nooit wat iemand wel of niet interessant vind en kunnen daar ook niet op in spelen.
Maar Google weet blijkbaar wel wie bepaalde banners niet wil zien:
Van-Gogh schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:43:
Gaan we blokkeren. Je kunt trouwens op het (x) rechtsboven klikken en aangeven dat je deze banner niet meer wilt zien.
Het lijkt mij dat niet beide beweringen waar kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Laatst online: 23-09 13:04
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/302m58o.png

IE10
Windows 7 32 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
Toff schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 20:27:
[...]

Maar Google weet blijkbaar wel wie bepaalde banners niet wil zien:

[...]

Het lijkt mij dat niet beide beweringen waar kunnen zijn?
Waarom zou dat niet kunnen? :) Het is overigens niet Google die ons van advertenties voorziet maar dat terzijde. Tweakers doet niet aan tracking, zoals je zelf al zegt derde partijen doen dat wellicht wel. Als jij aangeeft iets niet meer te willen zien kunnen die partijen dat opslaan. Tweakers doet dat echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Oké, "we" (Tweakers) doen niet aan tracking, maar de partijen waar we zaken mee doen wel. Helder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weinig twijfelachtigs aan, maar wel raar, ik kreeg bij deze video 2 tellertjes voor het skippen van de reclame, de standaard teller rechtsboven, maar er stond ook een teller rechts onder (precies in de stijl van youtube) die me 4 seconden eerder de reclame liet skippen.

Wou nog een screenshot maken maar komt geen reclame meer voor in de plaats, ook niet op andere videos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michi mara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-10-2020
Een vreemde advertentie met chinese karakters tegengekomen.

nieuws: Beveiligingsbedrijf vindt meegeleverde malware op Xiaomi Mi 4

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/16birsi.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enai
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-02 18:25
Ads door Google
1.Click to Start Download
2. Get Your Free Software. 3. Enjoy!
www.download.snapscreenshot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-09 23:00
Welliswaar geen reclame op de site .. maar wel een reclame in verband met tweakers ..
[zuurpruimmodus]
Misschien de tweakers awards eens restylen, afhankelijk van de categorie is het min of meer een populariteits poll (meeste mensen stemmen op wat ze zelf hebben/kennen en als dat niet al te slecht is).
Zodat je nu op de radio wordt doodgegooid met een reclame van Ziggo, dat ze de beste internetprovider zouden zijn volgens tweakers.

Dat ze een van de grotere zijn, een hoop mensen inderdaad niet beter kunnen krijgen omdat het enige alternatief een nog net iets beroerdere adsl lijn is, dat zal wel zo zijn. Maar dat wil dus niet zeggen dat een kleine internetprovider opzich niet een betere internetprovider zou kunnen zijn.

Jullie denken wel na over nieuwe logo's om niet met een atoombom vergeleken te worden, echter je gooit wel je naam half ter grabbel doordat je "winnaars" je voor dit soort reclame uitingen gaan gebruiken.
[/zuurpruimmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:19
Opzich een niet al te rare reclame maar de nieuwe ad van ziggo heeft een hele vervelende eigenschap om zichzelf langzaam uit te klappen of te vergroten bij het laden van de pagina.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-09 16:57
Thasquealer schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:16:
Opzich een niet al te rare reclame maar de nieuwe ad van ziggo heeft een hele vervelende eigenschap om zichzelf langzaam uit te klappen of te vergroten bij het laden van de pagina.
Het word zelfs gekker, als je wat wilt zoeken via de frontpage, kan dat gewoon niet meer.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/r1fKj35.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:57
Kun je vertellen welke browser en welk OS je gebruikt? In Safari met OSX yosemite werkt het gewoon.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/EVDXMDtu0dNXBATFwGuknLRP/full.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door zeef op 17-03-2015 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:08
markisoke schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:04:
[...]

Het word zelfs gekker, als je wat wilt zoeken via de frontpage, kan dat gewoon niet meer.

[afbeelding]
In chrome zit de advertentie wel achter het zoek gedeelte.

Maar hij klapt inderdaad vervelend langzaam uit, helemaal als je even wat nieuwsaritkelen wilt langslopen is dit echt niet te doen (aangezien het dus hele tijd verschuif de eerste 3 seconden?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
tokko1 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:12:
[...]

Maar hij klapt inderdaad vervelend langzaam uit, helemaal als je even wat nieuwsaritkelen wilt langslopen is dit echt niet te doen (aangezien het dus hele tijd verschuif de eerste 3 seconden?).
Ik gebruik chrome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Welke versie en welke versie OS? Dan kunnen we kijken of we het kunnen reproduceren hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 15:14

ATS

Thasquealer schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:16:
Precies. Zullen we dat niet meer doen? Het zorgt voor miskliks op artikelen gedurende de animatie. Overigens kan ik geen eens Ziggo/UPC nemen al zou ik het willen.

[ Voor 7% gewijzigd door ATS op 17-03-2015 10:37 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
zeef schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:35:
[...]

Welke versie en welke versie OS? Dan kunnen we kijken of we het kunnen reproduceren hier.
Windows 7

Versie 41.0.2272.89 m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:56

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Op Windows 8 met 41.0.2272.89 m geen problemen. Which is weird.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows 10 build 9926, Firefox 38.0a2 (2015-03-16) geen pobleem
Windows 10 build 9926, Chrome 41.0.2272.89 m, geen probleem

Op het uitschuiven na dan, dat is gewoon vervelend :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2015 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Doet tweakers nou wel of niet aan getrackte advertenties? Gisteren uitgebreid gezocht naar telefoon fiets houders en ik zie het nu constant overal voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcool
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:17
Ook ik vind de reclame van Ziggo erg vervelend dat hij langzaam groter wordt. Hierdoor heb ik al meerdere keren verkeerd geklikt op een artikel.

(Hebben jullie zo'n mooie snelle website moet je na het laden nog 2 seconden wachten totdat je ergens op kan klikken :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuey
  • Laatst online: 26-08 13:50
tomcool schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:54:
Ook ik vind de reclame van Ziggo erg vervelend dat hij langzaam groter wordt. Hierdoor heb ik al meerdere keren verkeerd geklikt op een artikel.

(Hebben jullie zo'n mooie snelle website moet je na het laden nog 2 seconden wachten totdat je ergens op kan klikken :P)
Eensch! Deze reclame is bijzonder storend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:09

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ircghost schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:50:
Doet tweakers nou wel of niet aan getrackte advertenties? Gisteren uitgebreid gezocht naar telefoon fiets houders en ik zie het nu constant overal voorbij komen.
Tweakers zelf? nee, Maar derde partijen kunnen dat natuurlijk wel doen.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

_David_ schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:58:
[...]

Tweakers zelf? nee, Maar derde partijen kunnen dat natuurlijk wel doen.
Sorry ik verwoorde het een beetje slecht, dat is wat ik bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 17:03
tomcool schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:54:

Precies dit. Stoor me hier ook nogal aan. Prima dat er een grote reclame banner staat. maar zet hem dan meteen goed in plaats van langzaam uitschuiven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 23:06
+1 erg irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Ik zou heel graag via de banner een abbo bij ze willen afsluiten maar ik woon niet in het servicegebied :'(
Maar ben het er mee eens dat hij niet zo fijn is om genoemde reden.

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
De klacht over de laadtijd is genoteerd en we zijn ermee aan de slag. Excuses voor de overlast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GEi
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

GEi

Dat uitschuiven van die Ziggo ad geeft mij ook veel irritatie; wil ik op een nieuwsitem klikken, scrollt mijn pagina naar beneden...
T.net: alstublieft niet meer dit soort uitschuif reclames toestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• owner01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 15:57
Ja dit is of een reden om een abbo te kopen op tweakers of om adblock aan te zetten want werkt echt zeer irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-05 03:22
Ik heb vandaag mijn adblocker maar weer aangezet want de reclame op de frontpage is om helemaal gek van te worden! Vind het niet erg om her en der een reclame tegen te komen en gun jullie de inkomsten echt wel, maar eentje die constant als de frontpage wordt geladen uitklapt ? nee dankje! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedva
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 14:16

Hedva

Blobfish

Serieus, Ziggo reclame, alsjeblieft.
Ik dacht dat ik misschien de enige was maar dit slaat nergens op. Hij rolt zichzelf langzaam uit, super vervelend als je naar onder aan het scrollen bent.

Reclame op tweakers, oke
Grote dikke reclames, oke
Maar reclames die zichzelf langzaam gaan uitrollen waardoor de pagina langzaam verspringt, alsjeblieft zeg.

Daarnaast maak ik al gebruik van Ziggo, je zou toch denken dat ze wel zouden kunnen zien wie er al van hun diensten gebruik maakt, en daar geen reclame naar toe stuurt. Google maakt ook geen reclame voor Google Chrome als mensen die browser als gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:19

Illusion

(the art of)

Ik had ABP al tijden uitstaan op tweakers.net, maar die ziggo reclame is dusdanig irritant dat ik nu overweeg adblock plus maar weer in te schakelen..
(firefox op osx yosemite)

[ Voor 34% gewijzigd door Illusion op 18-03-2015 01:04 ]

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:25
Gelukkig ben ik niet de enige die de huidige uitschuif ad irritant vind. Was al op zoek waar ik dat kon melden, hier dus.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-09 16:18

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Ik word ook gek van die ziggo uitschuif ad, vooral omdat ie op deze langzame bak stotterend uitschuift en 3 seconden nodig heeft. Had gehoopt dat ie na een dag weg zou zijn :/
Een ad mag van mij schuiven wat ie wil, als ie de pagina content maar op zijn plek laat staan.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Same.. nog steeds die irritante reclame :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Door een splitsing (ongewenst?) van forumposts hier ook maar even m'n ei neerleggen:
Vreselijke defacende reclame, en hij lijkt gestoeld te zijn op het idee dat je een van de drie "blokken" bovenaan wilt aanklikken, om vervolgens een ziggo add onder je muiscursor geduwd te krijgen.
De add load ook nog eens als allerlaatste, waardoor je een kunstmatig hoge 'wait time' hebt voordat de frontpage bruikbaar is (sta je dan als tweakers met je dikke serverrack, om een externe add als bottleneck te hebben)

Het defacen is punt 1 van kritiek, het feit dat dit (expres) gebeurt op een hotspot locatie van clicks is punt 2 van kritiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakashi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 13:28

kakashi

respect my authoritah

ik heb net maar weer mijn adblock aangezet op de tweakers pagina, van deze reclame word ik helemaal para.
elke keer als ik weer terug keer naar de front-page weer deze belachelijke ad waar ik op moet wachten.
als ze nou alvast een stuk wit vast maken waar de ad zich uitvouwt dan is er niks aan de hand dan beweegt die hele pagina tenminste niet

ik weet niet hoe lang de ad op de frontpage blijft ik zal iig volgende week ergens kijken of ik hem weer uit zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GEi
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

GEi

Hedva schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 19:15:
Serieus, Ziggo reclame, alsjeblieft.
Ik dacht dat ik misschien de enige was maar dit slaat nergens op. Hij rolt zichzelf langzaam uit, super vervelend als je naar onder aan het scrollen bent.

Reclame op tweakers, oke
Grote dikke reclames, oke
Maar reclames die zichzelf langzaam gaan uitrollen waardoor de pagina langzaam verspringt, alsjeblieft zeg.

Daarnaast maak ik al gebruik van Ziggo, je zou toch denken dat ze wel zouden kunnen zien wie er al van hun diensten gebruik maakt, en daar geen reclame naar toe stuurt. Google maakt ook geen reclame voor Google Chrome als mensen die browser als gebruiken.
Amen.
T.net: stuur mij ff een persoonlijk bericht wanneer deze reclame niet meer wordt gebruikt :9 . Tot die tijd zal ik AB aan hebben staan op T.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 16:52
Ik had eigenlijk een snellere actie verwacht om het uitschuifprobleem op te lossen. Er worden door meerdere mensen aangegeven dat vooral het uitschuiven als erg vervelend word ervaren. Er word enkel gereageerd wanneer de searchbar niet meer werkt of wanneer er over de laadtijd word geklaagt.

Er kan tegenwoordig erg makkelijk een ad-blocker aangezet worden en is het whitelisten steeds meer een gunfactor dan een zekerheid. Dit soort reclames helpen hier niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
mhoogendam schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:33:
Ik had eigenlijk een snellere actie verwacht om het uitschuifprobleem op te lossen. Er worden door meerdere mensen aangegeven dat vooral het uitschuiven als erg vervelend word ervaren. Er word enkel gereageerd wanneer de searchbar niet meer werkt of wanneer er over de laadtijd word geklaagt.

Er kan tegenwoordig erg makkelijk een ad-blocker aangezet worden en is het whitelisten steeds meer een gunfactor dan een zekerheid. Dit soort reclames helpen hier niet bij.
Intern ergeren we ons ook groen en geel aan het uitschuiven. Helaas zitten er media bureaus, advertentie bureaus en vele andere personen tussen die even hun plasje erover moeten doen. Hierdoor heeft operations online (de afdeling die advertenties inboekt) moeite om de uiting nog aangepast te krijgen. We betreuren het echt en er wordt getracht z.s.m. met een oplossing te komen en dit in het vervolg te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 23:06
Inspector schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:38:
[...]

Intern ergeren we ons ook groen en geel aan het uitschuiven. Helaas zitten er media bureaus, advertentie bureaus en vele andere personen tussen die even hun plasje erover moeten doen. Hierdoor heeft operations online (de afdeling die advertenties inboekt) moeite om de uiting nog aangepast te krijgen. We betreuren het echt en er wordt getracht z.s.m. met een oplossing te komen en dit in het vervolg te voorkomen.
Dan zou ik toch even zorgen dat de procedures veranderen en er een mogelijkheid komt dat Operations dit kan bypassen. Een dag voor een storende reclame weg kan zijn is nogal raar imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• owner01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 15:57
418O2 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:45:
[...]

Dan zou ik toch even zorgen dat de procedures veranderen en er een mogelijkheid komt dat Operations dit kan bypassen. Een dag voor een storende reclame weg kan zijn is nogal raar imo
Precies heb adblock nu weer aangezet omdat het gewoon niet te doen is vind het vrij erg dat tweakers hier op korte termijn niets aan kan doen / misschien wel wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
owner01 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:26:
[...]

Precies heb adblock nu weer aangezet omdat het gewoon niet te doen is vind het vrij erg dat tweakers hier op korte termijn niets aan kan doen / misschien wel wil doen.
We willen dolgraag, maar het is materiaal dat de klant alleen kan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henktiggelaar
  • Laatst online: 22-09 16:51
Ziggo reclame = AdBlock Plus weer aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 16:52
zeef schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:43:
[...]

We willen dolgraag, maar het is materiaal dat de klant alleen kan veranderen.
Het is toch wel mogelijk om de ruimte te reserveren zodat deze niet meer uitschuift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Het is ook mogelijk om de add gewoon uit te schakelen, en te wachten op de aanlevering van versie B vanuit Ziggo.
Gezien het feit dat dit nu niet gebeurt, lijkt mij óf een spoedfix onderweg, of een "schijt aan de free user" approach en afvangen door de community manager tot de volgende add.
Jammer voor ons gebruikers dat tweakers ondertussen zo groot is dat makkelijke keuzes ook al over vijf schijven met externe input moeten verlopen..

edit: poging tot typo fix

[ Voor 3% gewijzigd door dyrc op 18-03-2015 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Laatst online: 22-09 12:30

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik vind de aan woede grenzende verongelijktheid van sommige users in dit topic wel erg ver gaan. Het feit dat er een meldpunt is, en het feit dat er uberhaupt iets aan gedaan wordt is wel zo prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henktiggelaar
  • Laatst online: 22-09 16:51
Tweakers is één van de weinige sites die ik heb gewhitelist. Maar er zijn grenzen en deze kansloze Ziggo banner gaat daar overheen. Het laden duurt lang, de content verschuift en zelfs na het afspelen van de veel te drukke animatie blijft 'ie de processor lekker bezig houden. Dit soort reclames getuigt wat mij betreft van erg weinig respect voor de bezoeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcool
  • Laatst online: 07:17
De ziggo reclame is wel beter geworden maar nog steeds vindt ik hem irritant. De pagina verschuift telkens 2 keer. De flow is nu:
intial load van tweaker --> ~0.5 sec later wordt de ingeklapte reclame geladen --> ~1 sec later wordt hij snel groter. Dus het is al een verbetering van eerst. Maar bij "normale" reclames heb je alleen de eerste twee van de flow.

Is het niet mogelijk om de reclame meteen uitgeklapt weer te geven. Want tweakers reserveert niet automatisch ruimte voor reclame blokken. Daardoor verschuift alles.

/zeurmodus uit
Wel top dat jullie iets doen met de klachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Verklein je venster even tot tablet formaat en je hebt geen last meer van de vervelende Ziggo reclame. Het zou verder fijn als er geen uitklappende reclames meer werden goedgekeurd. Plaats het wat mij betreft over de hele achtergrond; zolang de content maar niet verschuift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Jammer dat je in adblock plus op een site in je whitelist bepaalde advertentie domeinen toch kan blocken. Het is of alles of niets.
Ik heb tweakers in me whitelist staan maar door die draak van een ziggo reclame zou ik eigenlijk tweakers (tijdelijk) van whitelist willen halen.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-09 16:43
Toet3r schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 17:22:
Jammer dat je in adblock plus op een site in je whitelist bepaalde advertentie domeinen toch kan blocken. Het is of alles of niets.
Ik heb tweakers in me whitelist staan maar door die draak van een ziggo reclame zou ik eigenlijk tweakers (tijdelijk) van whitelist willen halen.
Niemand houdt je tegen hoor

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 18:19
Toet3r schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 17:22:
Voor 15€ kun je er voor een jaartje vanaf ;)

https://secure.tweakers.net/aboshop/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers heeft ook geen problemen met de illegale diensten van Uber, dus gewoon doen waar je zin in hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan9711
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:39

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 02:02:
Tweakers heeft ook geen problemen met de illegale diensten van Uber, dus gewoon doen waar je zin in hebt ;)
Uber is niet illegaal, dat ik UberPop.
Net als dat Wiet gebruiken niet illegaal is, maar het telen wel 8)7

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 02:02:
offtopic:
De tweakers hebben een nieuwe stok gevonden om mee te slaan. Deze hullie doen het ook zie je overal te pas en te onpas verschijnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Johan9711 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 06:19:
[...]
Uber is niet illegaal, dat ik UberPop.
Net als dat Wiet gebruiken niet illegaal is, maar het telen wel 8)7
Bezit van wiet is weldegelijk illegaal in NL, net als het kweken ervan. Er is echter geen actief vervolgingsbeleid. Wanneer je wordt betrapt op het bezit van maximaal 5 gram wiet of het kweken van maximaal 5 planten, dan kan je afstand doen, zonder vervolgd te worden. Ik heb het niet verzonnen, het is de wet. Veel politieagenten kennen de wet niet voldoende en laten je lopen met 5 gram c.q. 5 planten. Geen slapende honden wakker maken, wat mij betreft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 11:28
Ik heb net Tweakers weer gewhitelist en de eerste reclame die ik voor mijn kiezen krijg is die uitschuifreclame van Ziggo. Ik dacht dat jullie dit gefixed hadden? Adblock staat weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
tokko1 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:12:
[...]

Dat vind ik ook, deze reclame is gruwelijk irritant, dan denk je de pagina is klaar met laden, knalt opeens zo'n blok in beeld. Ik hoop dat Tweakers iets aan dit blok doet, anders ga ik toch terug op ABP. Als het onderdeel meteen geladen is, kan ik er mee leven, maar dit...

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hood
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-09 14:42
Ja de irritante reclame van Ziggo is weer terug. Zouden jullie er wat aan willen doen?

Never fall in love with your own design!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze reclame is irritant op een iPad2, in Safari, iOS 8.2.
URL
http://adcreator.mobpro.com/tags.html#creative=df5dc9ae&placement=469a9e2f&sdk=MobileWeb&adserver=DFPPremium&swipeable=0&preferredClickThroughWindow=&clickEvent=advertiser&creativeLoads=&creativeShowsWithMeasurableViewability00=&creativeShowsWithMeasurableViewability501=&gpsLat=&gpsLng=
.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/3YdgfcmNefLas3AD3YE7gzic/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:20
Met Chrome op een Nexus 10 is hij net zo vervelend, vreemd genoeg alleen in landscape-oriëntatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 12:13

jasjenl

Liab A Tymo

Inderdaad, de hele layout raakt verneukt door die ad op een iPad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjappie
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:07:
Deze reclame is irritant op een iPad2, in Safari, iOS 8.2.
URL
http://adcreator.mobpro.com/tags.html#creative=df5dc9ae&placement=469a9e2f&sdk=MobileWeb&adserver=DFPPremium&swipeable=0&preferredClickThroughWindow=&clickEvent=advertiser&creativeLoads=&creativeShowsWithMeasurableViewability00=&creativeShowsWithMeasurableViewability501=&gpsLat=&gpsLng=
.

[afbeelding]
:'( als het goed is moet het niet meer te zien zijn. Excuses voor het ongemak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjappie schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:38:
[...]

:'( als het goed is moet het niet meer te zien zijn. Excuses voor het ongemak
Correct, het laatste half uur of zo is het prettiger surfen. De pagina wordt niet meer verkleind en krijgt de reguliere bladvulling (Cubesensors & Sophos UTM). :)
Pagina: 1 ... 5 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is niet het topic om te discussiëren over reclame. Alleen meldingen over fouten of verdachte reclame. Overige posts worden verplaatst naar [Discussie] Reclame algemeen.

Spammers in reacties op artikelen kan je hier melden.

Wat hebben we nodig om je klacht te kunnen checken?
  • Tijd
  • Plaats op de site waar je de reclame zag
  • URL waar de banner je naartoe stuurt.*
  • Screenshot
*= indien mogelijk linkadres kopiëren. In ieder geval niet de link gebruiken.