Toon posts:

[Actie] iBOOD Hunt augustus 2013 *uitpakken* Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 77 78 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Anoniem: 537767

dat dacht ik ook, maar kwam op alle sites op die pan uit. Duur pannetje. pffffff
zal gevalletje marktplaats worden denk ik

google maar eens op green pan wok 30cm

laat maar. verkeerd gezocht. te snel te enthousiast geweest

[Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 537767 op 05-09-2013 17:17]

• Nick0546
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-02 13:21
AdmiralSnipe schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:34:
[...]

Mijn box zat ook transparante tape op en de bovenkant was voor meer dan de helft opengesneden dus je kon zo dingen uit de box halen als je zou willen.
Hing ook helemaal geen briefje aan dat het gecontroleerd was.
Dat van die left-overs weet ik niet of dat klopt, iBOOD zegt zelf dat de dozen al van tevoren gemaakt worden dus ik denk niet dat er onderscheid is tussen een box van de eerste avond en een van de 2e avond.
In mijn Box zou een horloge van Breill moeten zitten. Het doosje was er wel, maar toen ik deze opende ontbrak het horloge :+ Doos was vrij simpel dichtgemaakt. Maar geloof niet dat de bezorger juist het horloge heeft meegenomen 8)7

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:02
Nick0546 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 17:15:
[...]

In mijn Box zou een horloge van Breill moeten zitten. Het doosje was er wel, maar toen ik deze opende ontbrak het horloge :+ Doos was vrij simpel dichtgemaakt. Maar geloof niet dat de bezorger juist het horloge heeft meegenomen 8)7
Kan me van de vorige hunt nog wel herinneren dat er meerdere mensen waren die lege doosjes van mobieltjes in hun box hadden.
Dit lijkt me eerder een slordigheidje van iBOOD zelf.
Als je als postbode zo graag een horloge wilt jatten dan neem je toch ook gelijk het doosje mee...

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
coyote1980 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:39:
Een dubbele 150 euro box. Ik verklap dan één van de twee teruggaat, maar niet wélke :P Veel kijkplezier! 8)

offtopic:
PS: eerste (unboxing) video ooit
1 terug sturen, "You unholy bastard".

Geef die geurtjes, pan, slaapzak en pantoffels dan aan Leger des Heils of andere zwerver-hangplek, voel je je nog goed daarbij ook, en ruiken zij voor de verandering ook eens lekker.

(op andere golflengte heb je erg veel kadootjes in je doos gekregen waar je je vrienden en familie "blij" mee kan maken, denk eens aan hoeveel geld je daarop zal besparen. ;) )

How do you save a random generator ?

• AdmiralSnipe
Nou die van mij gaat wss ook terug, heb hier een defect ding te pakken.

• Frolow
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-03 19:19
Wat voor defect product had je?

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
Mijn 40 euro box:
- Black en Decker 14,4v accu schroefboormachine
- Oregon Scientific Rainbow Alarmklok
- Max Pro Star stijltang
- Rob Brandt glazen
- Stekker

-

• Toettoetdaan
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-02 09:14
AdmiralSnipe schreef op donderdag 05 september 2013 @ 17:26:
Nou die van mij gaat wss ook terug, heb hier een defect ding te pakken.
Heb die van mij net terug gestuurd, blijkbaar moet dat voor één product.
Ik zie wel wat er uit komt :)

• Uchiha1911
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:45
Toettoetdaan schreef op donderdag 05 september 2013 @ 18:17:
[...]

Heb die van mij net terug gestuurd, blijkbaar moet dat voor één product.
Ik zie wel wat er uit komt :)
Wat zeiden ze?

• Toettoetdaan
Ik heb ze niet gesproken, gewoon een DOA request op de site gedaan.

Anoniem: 174872

Hoe stuur ik een pm ...

• Frolow
http://gathering.tweakers.net/forum/pm_new_message/2/user/

Of rechtsboven op de tweakers site op het 'tekstwolkje' klikken naast je loginnaam.

Of op de profielpagina van een gebruiker op 'Stuur een Direct Message' klikken.

[Voor 22% gewijzigd door Frolow op 05-09-2013 18:40]

Tank joe

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Mensen, denk erom: geen V&A in dit topic. Daar is een apart forumdeel voor :)

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• Cevie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-03 21:01
hier mijn 40 euro box dan.

black decker ka280k qs IBOOD= 39.95 internet 69.95

max-pro Star stijltang white met ionisator ibood= 39.95 internet 69.95

Q2HD Zoom Handy Video Recorder IBOOD= 129.95 internet 145

Netgear N300 Wireless Router + Built-in Powerline AV WNXR2000 tweakers= 70 ibood= 99.95

:(

[Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 174872 op 05-09-2013 19:21]

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:43

• Fawn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-06-2021
Hoe voorkomen ze bij iBood eigenlijk dat je één product uit de box haalt en hem vervolgens terugstuurt?
Ik neem aan dat ze bij deze willekeurige indeling het niet allemaal exact geadministreerd hebben?

• Frolow
Ze registreren per box/bestelnummer wat er in zit, aldus dat zeggen ze.

• patrick91
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-04-2018
Ze hebben een gewicht.. haal jij de emmer zout eruit en stuur je hem terug dan weten ze dat ze te weinig terugkrijgen.

• AdmiralSnipe
Parrot AR Drone doet het niet, daar was ik nou net benieuwd naar...
patrick91 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 20:07:
Ze hebben een gewicht.. haal jij de emmer zout eruit en stuur je hem terug dan weten ze dat ze te weinig terugkrijgen.
Dan vul je de emmer toch met zand? Komen ze nooit achter joh!

[Voor 41% gewijzigd door AdmiralSnipe op 05-09-2013 20:16]

• rhepius
  • Laatst online: 08-02 00:02
patrick91 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 20:07:
Een telefoontje weegt niet zoveel. ;)

• Yorick87
  • Laatst online: 06-03 18:42
Als je ze belt hoef je helemaal niet de hele box terug te sturen is mijn ervaring, dan zoeken ze gewoon een passende oplossing. Ik had een defect product tijdens de vorige hunt (d-link router) en er werd keurig een nieuwe gestuurd zonder dat ik iets op hoefde te sturen.

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-01 09:50
40€ box ook ontvangen met onderstaande inhoud, geen super inhoud maar zeker tevreden! Snap alleen niet dat ze er zo'n duits spel indoen maargoed...

Lion Sabatier International Seville messenblok met 5 messen €49,95 Ibood
Beddinghouse Bolton €35,- Smulderstextiel
Beurer bm26 bloeddrukmeter €24,95 Ibood hunt
Vor dem wind spel €26,95 Vanstockum.
Hugo boss tas €24,95 Ibood hunt
Toilettas ? ?

Totaal €161,80

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-11-2022
Toettoetdaan schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:44:
Mijn 9Kg 150euro box is ook binnen:
[afbeelding]
(van links naar rechts)
Oregon Scientific TP391 - 25euro?(Tweakers V&A)
(RMA brief, met naam, zit er nog bij en hij heeft ook gewoon de beschreven problemen)
Sagem 1&1 AudioCenter - 0euro (niet gevonden)
ICE-watch SI.BK.U.S.09 - 50euro (Amazon)
De beruchte stekker - 0euro
Panasonic dmc-zs6 - 75euro (ebay) (Refurbished met gebruikssporen)
(Zonder doos, zonder beschermhoesje en met een Amerikaanse stekker die niet past op de Iboodstekker)
DENON AH-W200 - 180euro (cool blue)
Philips Prestigo SRT9320 - 120euro (tweakers)
Netgear eva9100 - 0euro (laatste prijsvermelding in 2012 was 50euro)
ZyXEL dma-1000w - 0euro (laatste prijsvermelding in 2011 was 110euro)

Totaal (zonder RMA geval): 425euro (met 450euro)

Ik vind het persoonlijk een beetje tegenvallen voor een 150euro box, al helemaal als er ook een kapot product in zit. Het is natuurlijk nog steeds een leuke box, maar er zijn 40euro boxen die dit verbeteren. :/
Ik denk ongeveer 99,9% dat dat de zyxel is die ik in mijn vorige box had en heb geruild met een nieuwe box....die had exact dat plastic zo :D

• AdmiralSnipe
paulus_01 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 22:12:
[...]

Ik denk ongeveer 99,9% dat dat de zyxel is die ik in mijn vorige box had en heb geruild met een nieuwe box....die had exact dat plastic zo :D
Daarmee wil je dus zeggen dat dat ding defect is?? :o

• paulus_01
AdmiralSnipe schreef op donderdag 05 september 2013 @ 17:17:
[...]

Kan me van de vorige hunt nog wel herinneren dat er meerdere mensen waren die lege doosjes van mobieltjes in hun box hadden.
..
Jup <----

• Toettoetdaan
paulus_01 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 22:12:
[...]

Lol, zou goed kunnen, best een leuk ding. Jammer alleen dat de WIFI geen WPA wachtwoorden ondersteund. (Alleen WEP of geen wachtwoord)

• paulus_01
AdmiralSnipe schreef op donderdag 05 september 2013 @ 22:18:
[...]

Daarmee wil je dus zeggen dat dat ding defect is?? :o
Nee, ten 1e is het een gaar ding, nog geeneens 1080p als ik me niet vergis, maar zat bij in een box met een kapotte gsm en navi voor DE markt, dus ik heb die hele box geruild ;)

• Frolow
Yorick87 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 21:54:
Als je ze belt hoef je helemaal niet de hele box terug te sturen is mijn ervaring, dan zoeken ze gewoon een passende oplossing. Ik had een defect product tijdens de vorige hunt (d-link router) en er werd keurig een nieuwe gestuurd zonder dat ik iets op hoefde te sturen.
2 hunts terug had ik een defecte tablet in mijn €40 box, de rest van de producten was al helemaal niets, het enige dat ze mij toen aanboden was de hele doos terug voor geld retour of een kortingscode van €5. Vond ik toendertijds tegenvallen. Daarentegenover staat dat ze bij de vorige box een vervangend product regelden toen een simpel smartphonetje ontbrak in de doos.

Kortom, het verschilt nogal per keer dat er iets is.

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Grrr. Twee keer de postbezorger gemist en morgen de hele dag op het werk. Ik krijg mijn box pas zaterdag. :(

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:05

Frostbite

🤦🏻‍♂️

TweakersOnly schreef op donderdag 05 september 2013 @ 22:48:
Grrr. Twee keer de postbezorger gemist en morgen de hele dag op het werk. Ik krijg mijn box pas zaterdag. :(
kun je met met de track en trace code het adres veranderen naar dat na je werk.
Vraag: Kan ik mijn bezorging wijzigen?

Antwoord: Je kunt je bezorging alleen wijzigen wanneer je een Niet-thuis-code ontvangen hebt. Deze krijg je wanneer wij geen gehoor krijgen op het bezorgadres bij de eerste bezorgpoging. Je kunt je zending diezelfde dag tot 22:00 via MijnPakket.nl wijzigen. Daar kun je met een persoonlijk account (makkelijk zelf aan te maken) doorgeven of je de zending wil laten bezorgen op een ander tijdstip, bij de buren of op een PostNL afhaallocatie.

[Voor 44% gewijzigd door Frostbite op 05-09-2013 22:59]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• TweakersOnly
  • Nu online
Ik was vandaag op 10 minuten na de hele dag thuis. Postnl geeft aan dat ze tussen 12:30 en 20:30 uur komen, maar juist in die 10 minuten komen ze langs.

Anyway, vandaag was tweede poging dus morgen wordt pakket afgeleverd bij postkantoor dat maar tot 17:30 uur open is. Dat wordt dus zaterdagmorgen voor mij.

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-03 13:20
Hier zat het volgende in de 40 euro box:
- Braun series 3 390cc-4 scheerapparaat
- blaupunkt comfort 112
- Baletti 6 delig servies set

En natuurlijk de stekker ;) Groot verschil met de vorige keer bij mij haha! Zat echt te kijken of ik niet iets miste :)

Ben er wel blij mee aangezien ik een paar weken geleden nog twijfelde om een Braun te kopen :)

[Voor 17% gewijzigd door RuttoG op 06-09-2013 00:31]

• skdevil
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-03 18:39
40 euro box:

Kodak Zi10 PlayTouch Oranje (laatste prijs €200 2010) - refurbished
Philips HF8430 (Warme sensuele stimulator + 3 oplaadbare kaarsen €???
Nokia Asha 201 Wit (€61,52)
Calvin Klein Obsession Night (~€30)
HP wireless tv connect (€150)

• Tiestor
  • Laatst online: 18-03 09:47
Pfff, begin na het lezen van wat er allemaal in de boxen zit steeds meer te balen dat ik er geen heb kunnen krijgen....... Volgende keer maar weer mijn best doen!! Zitten mooie spullen bij!

"Be brave, don't shave"

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:11

murphylee

MurphyLee#2626

Tiestor schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 12:17:
Pfff, begin na het lezen van wat er allemaal in de boxen zit steeds meer te balen dat ik er geen heb kunnen krijgen....... Volgende keer maar weer mijn best doen!! Zitten mooie spullen bij!
Ook wel behoorlijk wat p**p boxen!
Je moet ten 1e geluk hebben om z'n box te kunnen winnen, en daarna nog eens geluk hebben dat je geen zooi er in krijg. Al met al ben ik blij dat ik er geen heb!

Natuurlijk kan je alles weer door verkopen, maar daar ben je nog wel een weekje mee bezig mits er sowieso animo is voor zulke "refurbished products"

I bad beat my meat by busting my nuts!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-02 12:48
murphylee schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 12:45:
[...]

Ook wel behoorlijk wat p**p boxen!
Je moet ten 1e geluk hebben om z'n box te kunnen winnen, en daarna nog eens geluk hebben dat je geen zooi er in krijg. Al met al ben ik blij dat ik er geen heb!

Natuurlijk kan je alles weer door verkopen, maar daar ben je nog wel een weekje mee bezig mits er sowieso animo is voor zulke "refurbished products"
Inderdaad, buiten een fatsoenlijke (dus niet refurbished) telefoon of tablet en evt. laptop had ik hier niet bijster veel aan gehad. Bij sommige boxen wordt je jaloers, maar van sommige ook zéker niet!

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Frolow
Het is en blijft een gok, maar je kan natuurlijk ook terugsturen. Niet elke box haal je er uit, maar als je er twee hebt kan je dit altijd wel compenseren met de inhoud van de andere box. Tot dusver alleen maar winst gemaakt, nu ook, en kan ik zelfs o.a. een 6TB NAS, een Micro hifi-setje en een Speakerdock behouden zonder dat het me ook maar iets gekost heeft :)

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:05

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Je ziet gewoon hoe iBood met de RMA aanvragen omgaat... Zo krijg de klager gewoon een nieuw product of zijn geld terug en wordt het kapotte product met brieven in een iBood box gegooid.

Als de dozen vol zijn dan houden ze weer een hunt en zenden het spul weer op naar de 'gelukkige koper'.

Behalve dat ik het raar vind dat ze niet gewoon de spullen opsturen naar de fabrikant (of zijn het echt Restpartijen uit faissementen e.d. ??) is het wel heel erg dat ze gewoon de originele RMA formulieren met alle gegevens er nog op laten zitten.

Als ik hier zo dat er een Sagem alarmklokje is dat bij iedereen gewoon defect is, dan weet ik zeker dat het een restpartij is en dat alles wat kapot terugkomt gewoon weer opgestuurd wordt naar een andere ibood box 'winnaar'..

Ik heb dan zelf zoiets van doe gewoon overbodige spullen in die box en alles wat echt kapot is, gooi dat aub in de container. Stuur gewoon de restanten op die het nog wel doen. Maar ja...

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Frolow
Punt is dat die Sagem Internetradio niet eens defect is, ondanks de blaadjes die erop geplakt zijn :P De Walkie Talkies van Oregon met RMA-formulier zijn bij velen dan wel nog defect.

Overigens net ibood gebeld m.b.t. de defecten, ze zeggen dat ik alsnog een mail moet sturen... dat zal dan wel de hele box terugsturen worden...

[Voor 28% gewijzigd door Frolow op 06-09-2013 13:07]

• JJ Le Funk
  • Niet online
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:02:
[...]
Ik heb dan zelf zoiets van doe gewoon overbodige spullen in die box en alles wat echt kapot is, gooi dat aub in de container. Stuur gewoon de restanten op die het nog wel doen. Maar ja...
toch knap van iBood dat mensen 'vechten' om een box ook al kan deze gevuld zijn met rommel en defecte meuk. 8)7

~

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:34
Frolow schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:04:
Punt is dat die Sagem Internetradio niet eens defect is, ondanks de blaadjes die erop geplakt zijn :P De Walkie Talkies van Oregon met RMA-formulier zijn bij velen dan wel nog defect.

Overigens net ibood gebeld m.b.t. de defecten, ze zeggen dat ik alsnog een mail moet sturen... dat zal dan wel de hele box terugsturen worden...
Vreemd dat ze iedereen anders behandelen. Ik werd doorverbonden naar een medewerker die mn defecte producten wilde vervangen. Van box terugsturen was geen sprake, terwijl dat was wat ik wilde. Maandag maar even via de site proberen (dat gaat automatisch?), benieuwd of ik dan niet alsnog een melding krijg de box retour te doen :9

• Yorick87
Via de site zegt het systeem automatisch dat je de box geheel terug moet sturen, terwijl dit dus vaak niet hoeft. Tenzij je natuurlijk de hele box niet meer wil en je geld terug wil.

• Pepper92
Yorick87 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 14:10:
Via de site zegt het systeem automatisch dat je de box geheel terug moet sturen, terwijl dit dus vaak niet hoeft. Tenzij je natuurlijk de hele box niet meer wil en je geld terug wil.
Maar als je je box dan terugstuurt (en kiest vpor vervangend product), krijg je dan een nieuwe box, of verwisselen ze enkel de defecte producten?

• skdevil
Had die Oregon walkie talkies ook in mijn box echter mist er bij 1 van de 2 de accu..
handig!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-03 21:32
skdevil schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 16:22:
Had die Oregon walkie talkies ook in mijn box echter mist er bij 1 van de 2 de accu..
handig!
en bij is er bij één het scherm stuk, ik zie enkel de rode backlight

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Die Oregon walkie talkies van mij doen het ook niet, 1 laad niet op en de andere heeft een kapot scherm.
Ik denk dat de laders en 1 batterij wel goed zijn.

Als 1 van jullie dat nog wil hebben/mist, PM me maar.

How do you save a random generator ?

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:32
Iemand al reactie na het melden van de defecten via mail?

• Frolow
Nope, hier nog niet...

• TweakersOnly
  • Nu online
Ik heb mijn vader zo gek gekregen dat hij vanmiddag de box heeft opgehaald bij het postkantoor. Bij thuiskomst een hoop gescheld, ik heb t enkel over een pakketje gehad in plaats van een 25kg box. :) :)

Anyway, alles is geleverd in zo'n grote deltex doos. En dit zat er in:
- Denon AH-NCW500 koptelefoon - €195
- Popcorn hour A400 - €299
- Lexmark pro901 all-in-one, geopend in beschadigde doos maar apparaat is ongebruikt - €200
- Synology ds213+ - €315
- Huawei ascend G510 - €175
- TizzBird N1 Smart Media Player - €80
- Tomtom go 1005 world - €249
- Foscam FI9821W - €145
- Intensotab 814 - €125
- TDK oordopjes - €75
- Boeddha keyboard - €0
- geen EU stekker :)

Totaalprijs tussen de 1700-1800 euro. Me is happy. :)

Foto volgt, staat nu nog op de ipad.

[Voor 0% gewijzigd door TweakersOnly op 06-09-2013 22:00. Reden: Tiepvautjes door automatische spelcontrole op de iPhone. :(]

• skdevil
TweakersOnly schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 20:38:
Ik heb mijn vader zo gek gekregen dat hij vanmiddag de box heeft opgehaald bij het postkantoor. Bij thuiskomst een hoop gescheld, ik heb t enkel over een pakketje gehad in plaats van een 25kg box. :) :)

- Lexmark pro901 all-in-one, geopend in beschadigde doos maar apparaat is ongebruikt - €200
- Synology ds213+ - €315
- Foscam FI9821W - €145
- Intensieve tab 814 - €125
- TDK oordopjes - €75
- Boeddha keyboard - €0

Dik!

• AdmiralSnipe

- Synology ds213+ - €315
- Foscam FI9821W - €145
- Intensieve tab 814 - €125
- TDK oordopjes - €75
- Boeddha keyboard - €0

Dat is wel een van de beter dozen, netjes!

• Bram1337
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-04-2018

[Voor 192% gewijzigd door Bram1337 op 15-01-2016 20:02]

• TweakersOnly
  • Nu online
De tomtom en de koptelefoon zijn al door m'n pa geconfisqueerd. ;)

• Fleximex
  • Laatst online: 22-03 16:44

- Synology ds213+ - €315
- Foscam FI9821W - €145
- Intensotab 814 - €125
- TDK oordopjes - €75
- Boeddha keyboard - €0

Was het een 100 euro box? Trouwens de TizzBird N1 is voor 19 euro te krijgen, desalniettemin nog steeds een flinke box.

• Toettoetdaan
Fleximex schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 12:19:
[...]

Was het een 100 euro box? Trouwens de TizzBird N1 is voor 19 euro te krijgen, desalniettemin nog steeds een flinke box.
Nope, 150euro box:
TweakersOnly schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 20:03:
Mijn 150e box is ook vandaag verzonden, gewicht 24580 gram. Fitness voor de postbezorgster hier in de buurt. :)
Hij heeft ook wel een echte 150euro box! _/-\o_

• TweakersOnly
  • Nu online
Zoals beloofd nog een foto van mijn 150euro box. De accordeon hoorde er niet bij. ;) ;)

• Pepper92
Wat is het leven soms oneerlijk -O- Ik wil ook wel zo'n doos! :Y

• hejkompas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:40
Zeu man, net doosje!

• pamtastic
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-07-2022
Da's inderdaad een hele mooie box, daar teken ik voor.
Ik ben nog in afwachting van de 150,= box, nog niet ontvangen (en verzonden)....

• pamtastic
Zijn er trouwens nog meer "box-scorers" die nog geen bevestiging (en box) hebben ontvangen?

yep, ik ook. zit ook op mijn box van 150 euri's te wachten. verwachte verzenddatum is vandaag. Zal vast wel weer vertraging oplopen

• Frolow
Inmiddels al iemand reactie van ibood na melding defecte producten?

• AdmiralSnipe
Nope, nog steeds niet.

• pamtastic
Anoniem: 537767 schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:35:
yep, ik ook. zit ook op mijn box van 150 euri's te wachten. verwachte verzenddatum is vandaag. Zal vast wel weer vertraging oplopen
Mijn verwachte verzenddatum was 5 september. Heb iBood al gemaild, want zij geven aan een mail te sturen als ze die datum niet gaan halen (ik ben niet ongeduldig, hoor ;) ).

@pamtastic. Mijn oorspronkelijke datum was eigenlijk 2 september. Maar hopelijk mogen we dan een mooie box ontvangen. Hoop heel stiekem op een tablet of een mooie mediaspeler. Maar ik zie het wel.

• Pepper92
Frolow schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:36:
Na melding via e-mail bedoel je? Nope.

• Yorick87
Mijn vertraagde € 150 box wordt waarschijnlijk vandaag verstuurd want ik kan het afleveradres niet meer aanpassen. Dat was altijd een voorbode dat de verzendbevestiging dezelfde dag nog volgt :)

• pamtastic
Yorick87 schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:51:
Mijn vertraagde € 150 box wordt waarschijnlijk vandaag verstuurd want ik kan het afleveradres niet meer aanpassen. Dat was altijd een voorbode dat de verzendbevestiging dezelfde dag nog volgt :)
Inderdaad, bij mij ook:
"Uw bestelling is reeds in het verzendproces of reeds verzonden uit het iBOOD magazijn. Helaas kan iBOOD daarom het afleveradres niet meer voor u wijzigen."

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-02 08:35
Mijn iBood box (150,-) met een verwachte verzenddatum van 03-09-2013 is ook niet meer van afleveradres te wijzigen.

Ik heb zojuist ook nog even telefonisch contact gezocht met iBood, omdat ik nogal huiverig ben/was dat ik een box samengesteld kreeg uit teruggestuurde (en/of defecte) producten, maar deze mevrouw gaf aan dat dit niet zo is. De boxen zijn van te voren al samengesteld, en moeten als het ware alleen nog maar gelabeld worden.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

idd Same here!! Hop hop, laat maar komen. hopen dat het zeer de moeite waard was waar we op gewacht hebben

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:32
Frolow schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:36:
Ook niet, wordt tijd dat ik er weer eens achteraan ga. Zal morgenmiddag bellen denk ik.

• AdmiralSnipe
EricNL schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:13:
Mijn iBood box (150,-) met een verwachte verzenddatum van 03-09-2013 is ook niet meer van afleveradres te wijzigen.

Ik heb zojuist ook nog even telefonisch contact gezocht met iBood, omdat ik nogal huiverig ben/was dat ik een box samengesteld kreeg uit teruggestuurde (en/of defecte) producten, maar deze mevrouw gaf aan dat dit niet zo is. De boxen zijn van te voren al samengesteld, en moeten als het ware alleen nog maar gelabeld worden.
Eeerm, die boxen worden juist samengesteld uit teruggestuurde producten omdat ze niet meer als nieuw verkocht mogen worden...
Of je moet spullen uit teruggestuurde boxen bedoelen.

[Voor 3% gewijzigd door AdmiralSnipe op 09-09-2013 18:29]

Hmmmm nog geen track en trace. Zal wel weer morgen worden
Afleveradres niet meer aan te passen blijft staan maar status nog op betaald.en nog niet op verstuurd

• EricNL
AdmiralSnipe schreef op maandag 09 september 2013 @ 18:28:
[...]

Eeerm, die boxen worden juist samengesteld uit teruggestuurde producten omdat ze niet meer als nieuw verkocht mogen worden...
Of je moet spullen uit teruggestuurde boxen bedoelen.
Nee, ik bedoel producten uit geretourneerde "iBood-hunt-boxen"...

• Mandera
  • Laatst online: 06:49
TV zojuist binnengekomen, doos ziet er onaangeraakt uit. :)

• EricNL
Inmiddels zijn we nu een week verder en nog steeds staat mijn box op "Betaald". Afleveradres is dan wel niet meer te wijzigen, maar blijf het toch fascinerend dat een bedrijf als iBood het niet voor elkaar krijgt om 500 labeltjes te plakken (aangezien mevrouw iBood had aangegeven dat de boxen van te voren al zijn samengesteld) in bijna 2 weken tijd...

[Voor 14% gewijzigd door EricNL op 10-09-2013 13:01]

Anoniem: 16328

Je krijgt straks gewoon 5 walki-talkie sets (defect), een berg internetradio's en BB Playbooks die niet willen opladen :P.

[Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 10-09-2013 13:28]

• EricNL
Anoniem: 16328 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:28:
Je krijgt straks gewoon 5 walki-talkie sets (defect), een berg internetradio's en BB Playbooks die niet willen opladen :P.
Ja en al die refurbished Vertex schijven waarschijnlijk ook nog 8)7

EricNL schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:01:
Inmiddels zijn we nu een week verder en nog steeds staat mijn box op "Betaald". Afleveradres is dan wel niet meer te wijzigen, maar blijf het toch fascinerend dat een bedrijf als iBood het niet voor elkaar krijgt om 500 labeltjes te plakken (aangezien mevrouw iBood had aangegeven dat de boxen van te voren al zijn samengesteld) in bijna 2 weken tijd...
Hier net zo. Heb al 2 mails gestuurd met de vraag hoe de actuele stand is, maar wordt niet op gereageerd. Geef het nog een dag en dan ga ik bellen

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-03 16:10

OmeJoyo

This is me

Mocht iemand zijn EYECam kwijt willen dan heb ik zeker interesse. Helaas heb ik die gemist en bij de boxen steeds net te laat :(

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• EricNL
Anoniem: 537767 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:02:
[...]

Hier net zo. Heb al 2 mails gestuurd met de vraag hoe de actuele stand is, maar wordt niet op gereageerd. Geef het nog een dag en dan ga ik bellen
Ik hang zometeen gewoon weer aan de telefoon. Krijg hier een beetje de scheit van...

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:09
EricNL schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:39:
[...]

Ja en al die refurbished Vertex schijven waarschijnlijk ook nog 8)7
geef die dan maar aan mij... wil er wel eentje hebben (overnemen).
Wel raar dat sommige boxen zo lang duren, zeker als ze enkel labels plakken... geloof dat ook niet zo eigenlijk (500 boxen in 1 dag de deur uit kan heus wel.... nog goedkoper voor ze ook waarschijnlijk)

• Frolow
Denk niet dat je allemaal playbooks en walkie talkies krijgt, want vooralsnog doet de RMA ook niet aan mailtjes terug.

EricNL schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:25:
[...]

Ik hang zometeen gewoon weer aan de telefoon. Krijg hier een beetje de scheit van...
Ik hoor heel graag van je wat ze gezegd hebben. Ben het ook wel moe of ze moeten het goed maken met ons

Yes. Verstuurd. Morgen tussen 2 en 4 aanleveren. Nu ff wachten op gewicht

• pamtastic
Jawel, ook de mijne is VERZONDEN !!!!

Inmiddels ook een gewicht bij mijnpakket.nl: 17.520 gram

[Voor 44% gewijzigd door pamtastic op 10-09-2013 22:22. Reden: gewicht toegevoegd]

pamtastic schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:27:
Jawel, ook de mijne is VERZONDEN !!!!

Inmiddels ook een gewicht bij mijnpakket.nl: 17.520 gram
Bij mij 18.420 gram. Begin nu wel nieuwschierig te worden. Laat hem gelukkig op het werk afleveren. Scheelt me een ritje naar het postkantoor.
Gewichten vorige week lagen er toch een hoop boven de 25kg. Maar wie weet wat we aantreffen met deze gewichten

• Frolow
Dat valt wel mee hoor, had boxen van 17, 10 en 7.5kg. Gewicht zegt sowieso niet alles :) Ben benieuwd wat de laatkrijgers allemaal in hun box hebben!

• pamtastic
Bij een gewicht van zo'n 30 kg verwacht ik een (voor mij overbodig) 5.1 boxen set.
Kan je natuurlijk verkopen, maar als het niet nodig is.....
En is het een grote doos, dan zitten er zeker 2 Cinderella kussens in ;-)

• EricNL
Gister avond eindelijk mijn Track 'n Trace ontvangen.
Daarnaast heb ik gister middag voor de 3e keer contact met iBood gehad (3 keer met dezelfde persoon), en pas gistermiddag wist zij mij te vertellen dat ze te maken hebben gehad met een storing waardoor orders bleven hangen op betaald, en er geen mails naar klanten werden verstuurd.

Voor iedereen waarbij de box nu nog steeds op betaald staat: Even belletje plegen naar iBood, en een beetje druk er op zetten.

Ik zal in ieder geval de traditie in gang houden: Mijn box weegt 24 KG. Verwachte bezorging vandaag tussen 12:30 en 14:30 en uiteraard wordt deze precies bezorgt als er nog niemand thuis is |:(

[Voor 17% gewijzigd door EricNL op 11-09-2013 09:04]

• pamtastic
Helaas, te laat. Morgen dan maar..... (dan werk ik gelukkig thuis)

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 22-03 15:04
Informatie over uw Vogel's TwistDock van iBOOD

Beste iBOOD'er,

Bedankt voor uw geduld.

Tot onze spijt kunnen wij het USB Hub onderdeel niet naleveren in tegenstelling tot eerder aangegeven.
Dit door een negatief voorraad verschil. Onze oprechte excuses.

Ter compensatie bieden wij u een coupon ter waarde van 5 Euro aan:

Deze coupon is geldig tot 11-09-2014.

Wij wensen u een fijne dag!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Heb je dat ding niet nodig om het apparaat werkend te krijgen?

[Voor 29% gewijzigd door WhySoSerious? op 11-09-2013 13:03]

• Frolow
Gelukkig maar dat iBood niet reageert, heb inmiddels nog een defect lol -_- Da's de derde uit dezelfde box... Blackberry Tablet, Stereoset, Walkie Talkies.

Beetje jammer dat het 'hoofdproduct' een 6TB NAS was, dus die doos stuur ik alsnog liever niet op :P

• rhepius
  • Laatst online: 08-02 00:02
dennisvdweg schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:58:
Informatie over uw Vogel's TwistDock van iBOOD

Beste iBOOD'er,

Bedankt voor uw geduld.

Tot onze spijt kunnen wij het USB Hub onderdeel niet naleveren in tegenstelling tot eerder aangegeven.
Dit door een negatief voorraad verschil. Onze oprechte excuses.

Ter compensatie bieden wij u een coupon ter waarde van 5 Euro aan:

Deze coupon is geldig tot 11-09-2014.

Wij wensen u een fijne dag!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Heb je dat ding niet nodig om het apparaat werkend te krijgen?
Heb je niet nodig, usbhub is extra hebbedingetje.

• EricNL
Wat was er nou precies aan de hand met de €100,- post-its op €150 boxen? Blijkt dat er op mijn 150,- box ook zo'n post-it zit. Probeert iBood mij/ons te naaien?

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 22-03 15:04
Heb je niet nodig, usbhub is extra hebbedingetje.
Oké bedankt voor het melden, dan haal ik hem zo uit de doos en sluit ik hem aan.
Haha € 5 coupon gekregen, nu heb mijn geld terug op verzendkosten na, want dat ding koste € 4,95 :+

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-03 21:16
EricNL schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:04:
Wat was er nou precies aan de hand met de €100,- post-its op €150 boxen? Blijkt dat er op mijn 150,- box ook zo'n post-it zit. Probeert iBood mij/ons te naaien?
Ibood gaf aan van niet en dat het een foutje betrof.. maar ik denk dat iedereen wel weet hoe het eigenlijk zit ;-)

• MusicAddict
  • Laatst online: 19-03 19:53
Frolow schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:43:
Gelukkig maar dat iBood niet reageert, heb inmiddels nog een defect lol -_- Da's de derde uit dezelfde box... Blackberry Tablet, Stereoset, Walkie Talkies.

Beetje jammer dat het 'hoofdproduct' een 6TB NAS was, dus die doos stuur ik alsnog liever niet op :P
Wat Was er mis met die bb tablet? Eerste keer laden zeker?
Pagina: 1 ... 76 77 78 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee