PSN: LockyLung BARE-KNUCKLE LOCKYLUNG, THE FALLEN DESTROYER]
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Zitten standaard geen kabels bij, heb dezelfde set vorig jaar gekocht.R0th schreef op woensdag 04 september 2013 @ 21:29:
Nee. Staat wel op doos, maar daar word niet gerept over kabels.
Subwoofer hoef je er maar 1 van aan te sluiten mits je versterker een sub pre out heeft.R0th schreef op woensdag 04 september 2013 @ 21:24:
Wellicht hoort dit in een ander topic thuis, maar here goes.
Iemand de Jamo setjes al uitgepakt? Ik heb welgeteld 2 kabeltjes. Ben helemaal niet thuis in de home cinema dus ik weet niet of dit gebruikelijk is. Maar ik heb volgens mij een digitaal coaxiaal kabeltje en een voedingskabel.
De meegeleverde audio kabel is een enkele, terwijl de subwoofer ingang heeft voor LEFT/RIGHT. Dus wat moet ik daar mee? En ook geen kabels om de 5 speakers te verbinden?
Vandaar ook de enkele kabel!
Een mooie airplay speaker van ruim 300 euro.
Oral B electrische tandenborstel
Philips prestigo universele afstandsbediening
Eyecam wireless camere
Weerstation
Designer wekker
Toetsenbord
Ik ben maar voor sinterklaas gaan spelen want ik kon eigenlijk alleen de Tandenborstel en afstandsbediening gebruiken.. De rest heb ik verdeeld onder familie. Mijn vader was erg blij met de speaker!!
[Voor 68% gewijzigd door KorrieM op 06-09-2013 16:40]

[Voor 90% gewijzigd door KorrieM op 06-09-2013 16:41]
Even een update mbt de inhoud:rhepius schreef op woensdag 04 september 2013 @ 20:21:
[afbeelding]
Blij met mijn 100 euro box! Onder meer een 5.1 Canton speakerset (past goed bij de Yamaha receiver die ik in box van vorige hunt kreeg), Blackberry tablet, 22" Asus TV en een Philips beamertje.
Canton Movie 65CX speakerset (€279,- tweakers)
Philips Picopix 1430 beamer (€238,- tweakers / €169.95 ibood)
Asus 22T1E televisie (€139,- ibood)
Blackberry playbook 64GB (€176,- tweakers / €89,95 ibood)
Monster Turbine in-ear dopjes (€139,- tweakers / €59,95 ibood)
Logitech m600 muis (€33 tweakers / €20,- ibood)
Vlinder mini booklight €7-
Bluemoon kaartspel €6,-
Zeer tevreden

Een dubbele 150 euro box. Ik verklap dan één van de twee teruggaat, maar niet wélke

PS: eerste (unboxing) video ooit
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Jij hebt al een mooie auto een mooi huis en een mooie vriendin jij hebt helemaal geen BOX nodig!coyote1980 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:39:
Pak een lekker glaasje whisky, wijn, of een lekker bier. En dan geen pils maar gewoon een echt lekker bier. En als je dat allemaal niet lust / mag / wilt, pak dan een lekker glaasje fris, want hier is mijn unboxing video!![]()
[video]
Een dubbele 150 euro box. Ik verklap dan één van de twee teruggaat, maar niet wélkeVeel kijkplezier!
![]()
offtopic:

Heb je die dozen zelf bij iBOOD vandaan gehaald ofzo, je plukt ze zo uit de auto.coyote1980 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:39:
Pak een lekker glaasje whisky, wijn, of een lekker bier. En dan geen pils maar gewoon een echt lekker bier. En als je dat allemaal niet lust / mag / wilt, pak dan een lekker glaasje fris, want hier is mijn unboxing video!![]()
[video]
Een dubbele 150 euro box. Ik verklap dan één van de twee teruggaat, maar niet wélkeVeel kijkplezier!
![]()
offtopic:
Het leek erop dat er best veel meuk in die dozen zat (tenzij je het echt kunt gebruiken) maar wat je op het laatst uit die tweede doos toverde maakte het toch weer helemaal goed! (zal niet verklappen wat het is).
[Voor 13% gewijzigd door AdmiralSnipe op 04-09-2013 22:54]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Na anderhalf minuut gekeken te hebben gok ik dat je de eerste terug stuurt.coyote1980 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:39:
[video]
![]()
offtopic:
Ofja, kan goed begrijpen dat je vriendin die lekkere sloffen wil voor in de magnetron

ps; was dat nou een wasbeer op 4:01?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Die Nikon 1 V1 met 2 objectieven had ik de vorige hunt in mijn box (met nog wat spullen). Pas meegenomen op vakantie, ben er superblij mee, echt een supercamera!coyote1980 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:39:
[video]
![]()
offtopic:
Veel plezier ermee!
Leuke camera, geen interesse in de Pyrex?coyote1980 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:39:
[video]
![]()
offtopic:
Mooi spul..
Nee dat is een Noorse Bos Doos, die heb ik hier ook.
Of het is een Coon.
[Voor 15% gewijzigd door Bad Brains op 04-09-2013 22:59]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Inderdaad, ik hoopte ook op de hoofdprijs. Maar met de producten die ik nu heb kan ik helaas niet heel veel. En als ik al die andere dozen zie die langskomenKoenCows schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:04:
[...]
Er zitten wel een aantal producten bij waar ik blij mee ben. Iedereen hoopt natuurlijk op de hoofdprijs, maar ik ben tevreden met wat ik heb. Wel twijfel ik of twee producten het doen. Even testen ;-). @Pepper92, kun jij er iets mee?

Morgen ook maar even testen. Eén van de producten, de walkie-talkies, zijn in ieder geval defect.
NVM, verkeerd gekeken.Pepper92 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:54:
[...]
Inderdaad, ik hoopte ook op de hoofdprijs. Maar met de producten die ik nu heb kan ik helaas niet heel veel. En als ik al die andere dozen zie die langskomen
Morgen ook maar even testen. Eén van de producten, de walkie-talkies, zijn in ieder geval defect.
[Voor 6% gewijzigd door AdmiralSnipe op 04-09-2013 22:56]

@AdmiralSnipe: Jups, mocht ze uitkiezen voor ze met de post gingen

@Famous: ja dat heb je heel snel heel goed gegokt

@Powdertoastman: ja die V1 uit jouw box herinner ik mij nog! Heb al een SX230HS en een D90, maar eens kijken wat er uiteindelijk blijven mag. Luxeproblemen

@Bad Brains: voor het slowcooken heb ik al een heuse Le Creuset geemailleerde pan. Mooie pan verder hoor, beetje dubbelop in de keuken.
[Voor 7% gewijzigd door coyote1980 op 04-09-2013 23:00]
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Denk dat Moeke kookt, maar dat buiten gelaten.coyote1980 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:59:
@Bad Brains: voor het slowcooken heb ik al een heuse Le Creuset geemailleerde pan. Mooie pan verder hoor, beetje dubbelop in de keuken.
Is het een Coon? of niet.
Hatelijke katten richting iBood Dozen.. Zo zie je maar weer.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ik heb 'm inderdaad al even terug gepost.
Veel €40-70 producten die meer mensen hebben, maar geen 'klapper' die >€150 waard is.

[Voor 23% gewijzigd door Frolow op 04-09-2013 23:24]
Er is een stukje terug gepost dat 'ie aan de computer een aantal uur nodig heeft. Een (goede) USB-stekker zou het beter moeten doen.Frolow schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:17:
Heeft iemand al z'n BB Playbook getest? Ik krijg 'm niet aan/niet aan het opladen...
Bij mij ook niet als ik hem oplaad gaat er zelfs geen lampje branden, heb service aanvraag gedaan maar dan moet ik heel de BOX terug sturen!Frolow schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:17:
Heeft iemand al z'n BB Playbook getest? Ik krijg 'm niet aan/niet aan het opladen... en hebben jullie ook alleen een Engelse stekker?
probeer met een mailtje te sturen waarin je zegt dat je al enkele dingen hebt weggegeven/verkocht?VincentVega schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:32:
[...]
Bij mij ook niet als ik hem oplaad gaat er zelfs geen lampje branden, heb service aanvraag gedaan maar dan moet ik heel de BOX terug sturen!

Die van mij is getest en werkt prima, werkte gelijk uit de doos. Bij mij mist echter de netsnoerkabel van de adapter.Frolow schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:17:
Heeft iemand al z'n BB Playbook getest? Ik krijg 'm niet aan/niet aan het opladen... en hebben jullie ook alleen een Engelse stekker?

Ik heb juist vandaag gebeld en daar werd mij verteld om een service aanvraag te doen via "mijn iBOOD" en dan de BOX kiezen etc. en toen kreeg ik melding en mail om de hele BOX terug te sturen.Cevie schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:36:
@VincentVega, probeer ze eens te bellen. Ik heb ze gebeld voor de playbook ook. ze hadden vermeld dat ik morgen nog een box krijg en dat ik het RMA morgen kon doen nadat ik alles getest had. Ze sturen dan per product een RMA formulier naar je mail. Je stuurt je defecte product op en krijgt een nieuwe als het idd defect is. Ik heb ook nog gevraagd of ze niet zoals vorige keer een 40 euro box konden geven maar dat is blijkbaar veranderd nu. Dus per defecte product een aanvraag doen via telefoon en je krijgt het in je mail;)
Zeer tevreden met de inhoud, de waarde is lekker hoog! Spijtig genoeg niet erg veel wat we gaan houden. De Galaxy Tab 10.1 blijft (50 euro cashback anyone?) en de Monster Turbine-oortjes waarschijnlijk ook.
Voor de rest, iets met V&A, DM, enzovoort

- Samsung Galaxy Tab 2 (230 euro) (edit: weg)
- IOmega NAS 2TB (225 euro) (edit: weg)
- Monster Turbine headphones (140 euro)
- Tizzbird F10 mediaspeler/androidbox (70 euro)
- Nilfisk hogedrukreiniger met andere accessoire (110 euro)
- Youw8 weegschaal
- Niet op de foto: Cinderella dekbed 1 persoon
- Niet op de foto: toetsenbord met plaatje van sumoworstelaar (edit: weg)
- Niet op de foto: Joseph Joseph snijplank (edit: weg)
Nogmaals erg blij met deze 100 euro box! Thnx iBood!
[Voor 2% gewijzigd door Richh op 05-09-2013 23:14. Reden: aantal dingen zijn weg, de rest is nog te koop!]
Anoniem: 16328
Check even deze link over het opladen van de accu: http://btsc.webapps.black...eViewedDocsListHelperImplVincentVega schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:32:
[...]
Bij mij ook niet als ik hem oplaad gaat er zelfs geen lampje branden, heb service aanvraag gedaan maar dan moet ik heel de BOX terug sturen!
rhepius schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:39:
[...]
Die van mij is getest en werkt prima, werkte gelijk uit de doos. Bij mij mist echter de netsnoerkabel van de adapter.

pw/ibood/google prijzen
Nomad Thermic All round Top €35
Sarah Jessica Parker NY Bodylotion 75ml €10
Axa-130 slot €50
CASIO HEREN HORLOGE MTP-1327-1AVDF €70
Alecto PBL-35 LED Bloempot €27,50
CaiiLady Handtas €40
Audessy audio dock air €130
ONKYO D 0450B €50
LG Google Nexus 4 €350
Totaal €762,50

Verder wel leuke box, toch blijft er een groot verschil in zitten met de verschillende boxen.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 2x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Wist niet dat lotion voor paarden te koop was en dan ook nog zo goedkoopSarah Jessica Parker NY Bodylotion 75ml €10

[Voor 14% gewijzigd door Cyclonic op 05-09-2013 00:11]
Ik heb enkel de adapter, niet de kabel om hem in het stopcontact te steken.
USB kabel zat er bij mij ook bij. De Playbook draait verder als een zonnetje.Frolow schreef op donderdag 05 september 2013 @ 00:15:
Grappig, die adapter heb ik niet. Alleen een USB-kabel en die lijkt vooralsnog niet te werken, lees overal over led lampjes die zouden knipperen als de batterij nog niet vol genoeg was o.i.d. maar heb nog 0 leven gezien op de mijne.

Hier nog wat tips als je de BB Playbook niet opgeladen krijgt.

Dat de accu kapot is bijna nooit zo, heb batteryreports gelezen van mensen die 600+ charges hebben en boven 80% capaciteit zitten, dus een keer een lange discharge krijg je de accu niet van kapot. Dus probeer het zelf voordat je een RMA aanvraagt.
Verder ideaal apparaatje, als iemand m houd en wil je tips/apps etc, stuur maar een DM.

Trouwens, mensen die de rapid charger hebben (het dikke blokje), ben blij, dat ding zit er standaard niet bij en kost op ebay nu 2 of 3 tientjes en veel sneller op

Als ik de boxen zie, jammer dat ik de tweede dag gemist heb. Had op de eerste dag er bijna 1, maar uiteraard bij de betaling loopt het in de soep

[Voor 9% gewijzigd door MusicAddict op 05-09-2013 00:35]
aha, dan heb ik dus een rapid chargerMusicAddict schreef op donderdag 05 september 2013 @ 00:34:
Ik had een paar maanden geleden de playbook gekocht bij ibood, ook problemen met de eerste lading. Punt is, dat ding 'mag' nooit maar dan ook nooit 0% batterij krijgen. Iets met de CPU die nodig is om te laden, maar zonder batterij werkt de CPU dus niet. Laad de kabel er een paar uur in zitten, hoe sterker de lader de beter, en inderdaad de tips hierboven werken ook.
Dat de accu kapot is bijna nooit zo, heb batteryreports gelezen van mensen die 600+ charges hebben en boven 80% capaciteit zitten, dus een keer een lange discharge krijg je de accu niet van kapot. Dus probeer het zelf voordat je een RMA aanvraagt.
Verder ideaal apparaatje, als iemand m houd en wil je tips/apps etc, stuur maar een DM.(en anders is het Playbook topic er voor)
Trouwens, mensen die de rapid charger hebben (het dikke blokje), ben blij, dat ding zit er standaard niet bij en kost op ebay nu 2 of 3 tientjes en veel sneller op
Als ik de boxen zie, jammer dat ik de tweede dag gemist heb. Had op de eerste dag er bijna 1, maar uiteraard bij de betaling loopt het in de soep

Klopt het dat hij niet standaard oplaad via de meegeleverde usb-kabel (in iPad-adapter geprikt)? Ik heb nog 75% van batterij over.
[Voor 4% gewijzigd door rhepius op 05-09-2013 00:45]
< dit stukje webruimte is te huur >
Ik had er laatst een rapid charger van ebay geplukt waar een engelse kabel aan zat voor de mijne, dus had deze gekocht omdat ik dacht dat ik die niet meer had liggen (bleek achteraf dat ik er nog wel een had liggenrhepius schreef op donderdag 05 september 2013 @ 00:42:
[...]
aha, dan heb ik dus een rapid chargerenig idee waar ik een goede drie-polige stekker vandaan haal voor dat ding?
Klopt het dat hij niet standaard oplaad via de meegeleverde usb-kabel (in iPad-adapter geprikt)? Ik heb nog 75% van batterij over.

http://www.kabeldirect.nl...1-8m-laptopvoedingen.html
Verder is het een standaard laptop kabel, dus eventueel kan je er een jatten van een oude 3 pins laptop voeding

Top, die heb ik nog wel liggen.. thanksMusicAddict schreef op donderdag 05 september 2013 @ 00:48:
[...]
Ik had er laatst een rapid charger van ebay geplukt waar een engelse kabel aan zat voor de mijne, dus had deze gekocht omdat ik dacht dat ik die niet meer had liggen (bleek achteraf dat ik er nog wel een had liggen):
http://www.kabeldirect.nl...1-8m-laptopvoedingen.html
Verder is het een standaard laptop kabel, dus eventueel kan je er een jatten van een oude 3 pins laptop voeding

Over je edit, de playbook is vreselijk kieskeurig met laders. BB zelf geeft aan dat alleen de bijgeleverde usb laders/rapid chargers werken maar ik heb hier zo 4 telefoonladers die het gewoon wel doen, maar bijvoorbeeld sommigen ook niet. Of dat hij aangeeft dat aangesloten op een pc hij niet kan opladen, maar uiteindelijk tóch langzaam oplaad. Dus soms werkt het wel soms niet, met je ipad lader heeft hij duidelijk dus problemenrhepius schreef op donderdag 05 september 2013 @ 00:49:
[...]
Top, die heb ik nog wel liggen.. thanks

Maar die rapid charger moet zn werk wel doen.
[Voor 7% gewijzigd door MusicAddict op 05-09-2013 00:58]

Overigens werkt de Sagem Internetradio wel gewoon, ondanks de 'defect' en 'werkt niet' post-its. De walkie-talkies moet ik nog nagaan.
Edit: De walkie-talkies vertonen inderdaad het probleem dat is beschreven in de brief die erbij zat. Morgen maar eens iBood bellen.
[Voor 17% gewijzigd door Frolow op 05-09-2013 01:20]
Há idd zeg... Hij werkt zowaar met de standaard oplader die ik nog had liggen van een Galaxy S2. Dus voor iedereen die het niet lukt om zijn Playbook van stroom te voorzien: probeer eens een Samsung oplader!MusicAddict schreef op donderdag 05 september 2013 @ 00:53:
[...]
Over je edit, de playbook is vreselijk kieskeurig met laders. BB zelf geeft aan dat alleen de bijgeleverde usb laders/rapid chargers werken maar ik heb hier zo 4 telefoonladers die het gewoon wel doen, maar bijvoorbeeld sommigen ook niet. Of dat hij aangeeft dat aangesloten op een pc hij niet kan opladen, maar uiteindelijk tóch langzaam oplaad. Dus soms werkt het wel soms niet, met je ipad lader heeft hij duidelijk dus problemen![]()
Maar die rapid charger moet zn werk wel doen.

Als je een driepolige stekker binnen handbereik hebt en in de buurt van den haag woont ben je welkom om hier te kickstartenFrolow schreef op donderdag 05 september 2013 @ 01:23:
't gaat er bij mij om dat hij onder de 5% zit en dus 'gekickstart' moet worden, dit kan alleen via de batterij zelf of de rapid charge aansluiting (dus niet USB), naar wat ik lees (de andere oplossingen uit bovenstaand filmpje werken helaas niet bij mij).

PSN: LockyLung BARE-KNUCKLE LOCKYLUNG, THE FALLEN DESTROYER]
Het werkt ook met de normale usb aansluiting, zolang de lader maar 'geaccepteerd' wordt. Het eerste geval is een X aantal uur de playbook te laten laden, vaak heeft hij dan nét genoeg stroom om te werken. Als dat niet zo is, dan heeft hij nog minder accu over dan geacht, en moet je inderdaad stack chargen.Frolow schreef op donderdag 05 september 2013 @ 01:23:
't gaat er bij mij om dat hij onder de 5% zit en dus 'gekickstart' moet worden, dit kan alleen via de batterij zelf of de rapid charge aansluiting (dus niet USB), naar wat ik lees (de andere oplossingen uit bovenstaand filmpje werken helaas niet bij mij).
Dit betekend maximaal 1 minuut de lader er in zetten (uithalen uit het stopcontact, usb is fragiel natuurlijk), er uit, paar seconden wachten en weer 1 minuut laden. Of je m nu een paar extra minuten laat zitten maakt niet uit, na 1 minuut krijgt hij geen stroom meer. Vraag me niet waarom maar iemand heeft dat getest. Dit todat het scherm aangaat en je het laadscherm ziet. Dit kan wel een half uurtje duren.. Vervolgens een paar uur laten laden. Dan is alles weer okee.
Probeer niet de tablet aan te zetten voordat je het laadscherm ziet, anders kan je weer overnieuw beginnen, heb je al die stroom weer weggehaald

Punt is de lader moet minimaal 1,7 Ampere zijn, anders duurt het vreselijk lang of werkt het niet. De standaard lader (die je om een of andere reden niet hebt, vraag ibood er maar om?) levert 2 ampere en de rapid charger zelfs het dubbele volgens mij. 2 ampere is als het goed is een flinke tablet lader.
Lees het hier maar even http://forums.crackberry....s-process-nothing-827839/
De situatie van de batterij is gewoon echt een ontwerpfout geweest, maar als het eenmaal werkt kom je bijna nooit meer in die situatie. Tenzij je m echt een paar maanden niet gebruikt en zelfs dan is gewoon een paar uurtjes laten laden al voldoende.
[Voor 15% gewijzigd door MusicAddict op 05-09-2013 01:41]
En dan ook nog die verhalen dat er post-its op sommige 150 euro boxen geplakt zijn waar 100 op staat.xminator schreef op donderdag 05 september 2013 @ 00:12:
Volgens mij zijn de 150 euro dozen gewoon oorspronkelijk 100 euro dozen. Geen enkele 100 euro doos doet op dit moment onder voor een 150 euro doos imo.
Zal wel zijn om wat extra winst te maken.
Was hier ook iemand die had precies dezelfde spullen in een 100 euro box als ik in een 150 euro box had.
Volgende keer maar een 100 euro box proberen te scoren.
Anoniem: 174872

huawei ascend g615
DuoPack ZyXEL PLA4201 500Mbps mini powerline-ethernetadapter
powerguard met airbungee voor iphone 4 en 4s
budha keyboard
monster Turbine in-ear headphones
ecovas d73 deebot robotstofzuiger
iconbit xds7 3d multimediaspeler
totale waarde van rond de 650 euro
jammer dat ik enkele weken geleden de d73 al op Ibood gekocht heb (voor 189,90)
heb nu twee robotstofzuigers, maar nog geen buitenverblijf
iemand interesse ???
of ruilen???
alle andere zaken zijn trouwens ook vatbaar voor koop/ruil

Pm me maar
[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 174872 op 05-09-2013 18:55]

Nuttig.

als je die stofzuiger nog hebt, heb ik wel interesseAnoniem: 174872 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:50:
ecovas d73 deebot robotstofzuiger
heb nu twee robotstofzuigers, maar nog geen buitenverblijf
iemand interesse ???
of ruilen???

Leuk detail: de klantenservice hunt zelf ook mee en zelfs van de klantenservice had niemand een box vertelde de dame mij

Net mailtje gehad, hij komt dinsdag met Dynalogic

[Voor 35% gewijzigd door Mandera op 05-09-2013 12:19]

Nu nog even een paar uurtjes werken.............

Iemand anders al een box van 40 euro binnen??
-
[Edit]: Mooi, dan ben ik nu wel zeker dat ie nieuw was.
[Voor 12% gewijzigd door Fleximex op 05-09-2013 12:34]
[Voor 12% gewijzigd door Netjes op 05-09-2013 12:27]
Jep dat is gebruikelijk.Fleximex schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:24:
Ik had onder andere Canton 85 cx in mijn 100 euro box. Deze 5.1 surround set mist echter kabels. Nu heb ik wel het idee dat de doos helemaal vol was en nieuw? Is het normaal dat je zelf de kabels erbij moet kopen?
Overigens is mijn bestelling net ook verzonden (heb 2x spel De Kathedraal gekocht).
(van links naar rechts)
Oregon Scientific TP391 - 25euro?(Tweakers V&A)
(RMA brief, met naam, zit er nog bij en hij heeft ook gewoon de beschreven problemen)
Sagem 1&1 AudioCenter - 0euro (niet gevonden)
ICE-watch SI.BK.U.S.09 - 50euro (Amazon)
De beruchte stekker - 0euro
Panasonic dmc-zs6 - 75euro (ebay) (Refurbished met gebruikssporen)
(Zonder doos, zonder beschermhoesje en met een Amerikaanse stekker die niet past op de Iboodstekker)
DENON AH-W200 - 180euro (cool blue)
Philips Prestigo SRT9320 - 120euro (tweakers)
Netgear eva9100 - 0euro (laatste prijsvermelding in 2012 was 50euro)
ZyXEL dma-1000w - 0euro (laatste prijsvermelding in 2011 was 110euro)
Totaal (zonder RMA geval): 425euro (met 450euro)
Ik vind het persoonlijk een beetje tegenvallen voor een 150euro box, al helemaal als er ook een kapot product in zit. Het is natuurlijk nog steeds een leuke box, maar er zijn 40euro boxen die dit verbeteren.

[Voor 4% gewijzigd door Toettoetdaan op 05-09-2013 13:52]
Oef voor 150 euro is het niet veel leuksToettoetdaan schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:44:
Mijn 9Kg 150euro box is ook binnen:
[afbeelding]
(van links naar rechts)
(RMA brief, met naam, zit er nog bij en hij heeft ook gewoon de beschreven problemen)
Sagem 1&1 AudioCenter - 0euro (niet gevonden)
ICE-watch SI.BK.U.S.09 - 50euro (Amazon)
De beruchte stekker - 0euro
Panasonic dmc-zs6 - 75euro (ebay) (Refurbished met gebruikssporen)
(Zonder doos, zonder beschermhoesje en met een Amerikaanse stekker die niet past op de Iboodstekker)
DENON AH-W200 - 180euro (cool blue)
Philips Prestigo SRT9320 - 120euro (tweakers)
Netgear eva9100 - 0euro (laatste prijsvermelding in 2012 was 50euro)
ZyXEL dma-1000w - 0euro (laatste prijsvermelding in 2011 was 110euro)
Totaal (zonder RMA geval): 425euro (met 450euro)
Ik vind het persoonlijk een beetje tegenvallen voor een 150euro box, al helemaal als er ook een kapot product in zit. Het is natuurlijk nog steeds een leuke box, maar er zijn 40euro boxen die dit verbeteren.
Anoniem: 537767
een snelle blik erin (zit op mijn werk namelijk)
-Karlsson kubus klok
-tdk draadloze koptelefoon
-zout molen
-fatsoenlijke zware wokpan
-de led verlichting (die bijna iedereen in de doos heeft)
-Cars rugzak en 3d poster (kinderen willen ook wat ;-) )
en de bekende stekker
best leuke doos voor 40 euro moet ik zeggen.
afwachten op de box van 150 euro. Die wordt pas 9 september verstuurd.
maar met deze doos heb ik vast de eerste kerst/sinterklaas cadeaus binnen
Piept die van jou ook als je 'm oplaadt?Toettoetdaan schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:44:

Balen dat ik geen box had gekocht

DENON AVR-X500
EYECam by storage options
Medisana Smart Baby Monitor
TDK EB410 in-ear
Bluetrek Duo Stereo
Buddha keyboard
Weet eigenlijk niet zo goed wat ik er van moet denken, vind het een beetje tegenvallen.
"Wij hebben de verzending gecontroleerd en de box die u heeft ontvangen is wél de juiste box. Wij vinden het vreemd dat er een post-it op terecht is gekomen met een andere waarde maar dit is wellicht tijdens het verzendproces per ongeluk op uw box terecht gekomen."
Ja, het zal..
Ga je sturen op welke kado's je kinderen "vragen"Anoniem: 537767 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:04:
box van 40 euro ook net binnen.
een snelle blik erin (zit op mijn werk namelijk)
-Karlsson kubus klok
-tdk draadloze koptelefoon
-zout molen
-fatsoenlijke zware wokpan
-de led verlichting (die bijna iedereen in de doos heeft)
-Cars rugzak en 3d poster (kinderen willen ook wat ;-) )
en de bekende stekker
best leuke doos voor 40 euro moet ik zeggen.
afwachten op de box van 150 euro. Die wordt pas 9 september verstuurd.
maar met deze doos heb ik vast de eerste kerst/sinterklaas cadeaus binnen

Het had leuk geweest dat ze hadden gezegd: Ja meneer we hadden nog 50 dozen staan met zoveel kapotte zooi dat we die niet voor 100 euro maar voor 150 verkocht hebben. We liggen nu nog steeds dubbel....hejkompas schreef op donderdag 05 september 2013 @ 15:48:
Ibood's reactie op mijn opmerking dat er een €100 post-it op m'n €150 doos zit;
"Wij hebben de verzending gecontroleerd en de box die u heeft ontvangen is wél de juiste box. Wij vinden het vreemd dat er een post-it op terecht is gekomen met een andere waarde maar dit is wellicht tijdens het verzendproces per ongeluk op uw box terecht gekomen."
Ja, het zal..

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
[Voor 85% gewijzigd door Frolow op 05-09-2013 16:03]
Met inhoud:
intenso-intab-8-inch-zwart
Nokia Lumia 800 Black phone (erg mooie phone, wilde al een nieuwe, nu heb ik hem dus)
TDK ST750 Headset (Voor bij de Nokia, Amazon nieuw 150Euro OMG

Blackberry playbook 64GB, Refurbished. (echt gaaf erg mooi ding)
Mannesmann CombiTool (Altijd handig)
1 Pannetje (Ook altijd handig)
Oregon Scientific TP391 Walkie Talkie (weet niet wat ik hiermee zou moeten maar wel leuk ding.)
En natuurlijk de engelse stekker die ik nooit ga gebruiken maar dat maakt niet uit.
Totaal waarde geschat op ongeveer 350-400Euro. (conservatief gerekend)

Ik ben er trouwens erg gelukkig mee dat er niks in zit wat ik al via iBood heb gekocht ledlampjes, batterijlader, powerplug en geen dingen waar ik geen interesse in heb zoals SSD, Medisanaspul.
Echt supergenieten dit ga het de volgende keer zeker weer proberen, maar ik zal net als nu "netjes" blijven en het maar bij 1 doos houden als ik er 1tje "gewonnen/gekocht" heb.
Echt een mooie dag vandaag.

[Voor 10% gewijzigd door enchion op 05-09-2013 17:18]
How do you save a random generator ?
Sta ook nog steeds versteld over wat er in zat, misschien heb ik die 150 doos gekregen van hejkompas.Frolow schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:16:
Da's zeker geen verkeerde box voor 40 euro!
Hij mag m van me overkopen als hij wil.

Denk dat ik de 150 variant, als die terugkomt maar links laat liggen.
Dat ze dan ook nog met smoesjes komen dat er "per ongeluk" een post-it op een doos gekomen moet zijn, terwijl dit bij meerdere klanten zo blijkt te zijn vind ik niet zo netjes.
Anoniem: 80487

Die hoofdtelefoon lijkt me wel een fijne unit.
En dus dat ik geen doos met "left-overs" heb gehad maar met een soort van geselecteerde combo.
Vond de doos trouwens niet geweldig dichtgeplakt, op de onderkant zat wel iBood tape maar niet bovenop, en ook niet langs alle naden.
Een Post medewerker had als hij hem herkend had gewoon open kunnen maken iets eruithalen en weer met blanco-tape dicht kunnen tapen, en ik had er niets van gemerkt.
Verder wel "goed" dat er alleen een geeltje op zat en niet schreeuwend erop dat het de iBoodbox was.

Mijn box zat ook transparante tape op en de bovenkant was voor meer dan de helft opengesneden dus je kon zo dingen uit de box halen als je zou willen.enchion schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:27:
Misschien is het omdat ik niet een doos had van de laatste avond (laatste paar uur), maar van eerder die dag.
En dus dat ik geen doos met "left-overs" heb gehad maar met een soort van geselecteerde combo.
Vond de doos trouwens niet geweldig dichtgeplakt, op de onderkant zat wel iBood tape maar niet bovenop, en ook niet langs alle naden.
Een Post medewerker had als hij hem herkend had gewoon open kunnen maken iets eruithalen en weer met blanco-tape dicht kunnen tapen, en ik had er niets van gemerkt.
Verder wel "goed" dat er alleen een geeltje op zat en niet schreeuwend erop dat het de iBoodbox was.
Hing ook helemaal geen briefje aan dat het gecontroleerd was.
Dat van die left-overs weet ik niet of dat klopt, iBOOD zegt zelf dat de dozen al van tevoren gemaakt worden dus ik denk niet dat er onderscheid is tussen een box van de eerste avond en een van de 2e avond.
Dat dacht ik eigenlijk ook.AdmiralSnipe schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:34:
Dat van die left-overs weet ik niet of dat klopt, iBOOD zegt zelf dat de dozen al van tevoren gemaakt worden dus ik denk niet dat er onderscheid is tussen een box van de eerste avond en een van de 2e avond.
Andere theorie kan zijn dat omdat ik al 4 producten had gekocht deze hunt ik misschien een andere doos heb gekregen dan mensen die alleen boxen lopen te hunten.
Verder kan het natuurlijk ook gewoon een foutje zijn.
(ik zou er wat dat betreft er eigenlijk geen probleem mee hebben nog 100 bij te betalen, als het echt "oneerlijk" zou zijn verlopen.)
De 150euro box VS de 100euro box vind ik voor alsnog twijfelachtig.
Bij mij knippert de beeldscherm verlichting als een gek.Pepper92 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:17:
[...]
Piept die van jou ook als je 'm oplaadt?
[Voor 37% gewijzigd door Toettoetdaan op 05-09-2013 16:51]
pricewatch: Sagem My Web Tuner 500Toettoetdaan schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:44:
Sagem 1&1 AudioCenter[/b] - 0euro (niet gevonden)
Dat is hem toch?
Anoniem: 537767
Green-pan wokpan 30cm 119 euro
Karlsson kubus klok: 75 euro
TDK WR700 Draadloze hoofdtelefoon: 87 euro
Peugeot zoutmolen: 43 euro
Led 5m verlichtingsset: 40 euro (hoop dat ik de juiste heb, van ibood site bekeken)
carssetje rugzak en 3d poster: 8 euro.
bij elkaar 372 euro.
Toch netjes dat voor 40 euro.
alleen een foto erop plaatsen lukt me niet.