"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Hoe werkt dat dan? .. Waar zijn de controllers??improperBunny schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:36:
Weer een bordspel. Jeej.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

http://www.skoften.net/vi...piegels_van_irritant_wijf
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Iemand?
Als je het nodig hebt zou ik zeggen kopenChillPascal schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:43:
Hm, deze lijkt mij wel interessant.
Iemand?
toettoett
DoneimproperBunny schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:43:
[...]
Als je het nodig hebt zou ik zeggen kopen
Bordspel gekocht. Die 999 Games spellen zijn altijd wel tofimproperBunny schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:36:
Weer een bordspel. Jeej.
"Be brave, don't shave"
Goedkoper dan dat ga je het idd niet krijgen
Nou das dan stom, want hij komt iedere 2 weken. Wat doe je met 2 bundels?improperBunny schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:54:
Humblebundle heb ik allang natuurlijk koop ik gestaag elke week
Oohh, dus je kunt altijd beter bestellen als je twijfelt aangezien de verzending vaak wel een week duurt.quote: iBoodMocht u van uw aankoop af willen zien, dan kunt u via de “Mijn iBOOD” sectie uw order annuleren. Dit is kosteloos als u het voor de verzending van uw pakket doet.
Ideaal! Maar vooralsnog blij met m'n messenset
Enige nadeel dat je geld dan 10dagen vast staat op iBood z'n rekeningChillPascal schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:56:
[...]
Oohh, dus je kunt altijd beter bestellen als je twijfelt aangezien de verzending vaak wel een week duurt.
KloptChillPascal schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:56:
[...]
Oohh, dus je kunt altijd beter bestellen als je twijfelt aangezien de verzending vaak wel een week duurt.
Heb al een bitjes-set gekocht van mannesheim maar als ik die accutool niet krijg dan annuleer ik die mooi
toettoett
De weekly en normale bundlehejkompas schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:56:
[...]
Nou das dan stom, want hij komt iedere 2 weken. Wat doe je met 2 bundels?
Waar blijft de weekly van deze week eigenlijk? Dacht dat die week zonder weekly nou wel voorbij zou moeten zijn
Is nu een of andere comedy bundle, niet gekocht niet interresanthejkompas schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:01:
[...]
Waar blijft de weekly van deze week eigenlijk? Dacht dat die week zonder weekly nou wel voorbij zou moeten zijn
Ik had nog wel een Vertex 2 verwachtimproperBunny schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:03:
Echt als je denkt dat het niet erger kan
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Zijn er nog andere (betere) ssd's langsgekomen, of blijven ze maar komen met die vertex 2?
[ Voor 23% gewijzigd door improperBunny op 29-08-2013 10:07 ]
Het zal wel aan mijn zieke mind liggen , maar ik denk dan aan iets heel anders
Review van Tweakers laat zien dat de Vertex 3 beter ontvangen werd in zijn tijd dan Vertex 2. Dus tja..flo-rist schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:07:
die is toch ook niet zo goed? Die vertex 3? Gisteren bewust aan me voorbij laten gaan.
Je kunt voor de exacte info gewoon bij de ibood history kijken!Tarabass schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:07:
Hoe groot was die? Wil een grotere ssd kopen voor mijn mediacenter..
Sterke koffie
toettoett
*doet huilen*
YouTube: Best Cry Ever
vanaf 0:14
Denk het niet. Maar het tempo in de hunt is op dit moment bedroevend, en de producten zijn nog erger dan bedroevend.
Maar goed, kies gerust een categorie waar we weer even mee door kunnen:
- Meme-parade
- Gif-storm
- Flauwe grappen over specs van aangeboden producten ("EEN 3D BOOR-SET")
Slow-chat hier is (nog steeds) legaal, dus maak er vooral gebruik van

[ Voor 6% gewijzigd door EricNL op 29-08-2013 10:28 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL

✌
NopeAppliArt schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:30:
Heb ik een box gemist?
Ja, gisteren om 19:10 en de nacht ervoorAppliArt schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:30:
Heb ik een box gemist?
-
Voor de 9,0920182.1920918.120120821e keer. Check nou gewoon eens de start-post. Je vind daar misschien wel een linkje naar de geschiedenis...AppliArt schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:30:
Heb ik een box gemist?
Kom mannen, we gaan ons geheugen wegen.
Verwijderd
Alleen als ze ook een keer de moeite doen om alles te leveren! De hoofdproducten inclusief de toebehoren..iPodKiller schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:33:
Leuk om de boxen mee te wegen, als je er eentje hebt natuurlijk

Willen we dat wel?xeoMe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:36:
Deze weegschaal werkt erg goed, berekend je Bodyfat en vetvrijemassa heel goed uit nooit een verkeerde berekening!!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Minder eten is niet altijd de oplossing, gezonder, gevarieerder en minder koolydraten welPierre61 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:38:
Gewoon minder eten als je te zwaar bent, simpel
Of ruil alle cola en frisdrank in voor water. Geloof me, dat doet wonderen.Pierre61 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:38:
Gewoon minder eten als je te zwaar bent, simpel
Als je het na 1 dag al weer opgeeft zul je er geen reet van merken overigens.
[ Voor 26% gewijzigd door iPodKiller op 29-08-2013 10:41 ]
en onthoud: de spiegel is de beste weegschaal
toettoett
Ik zoek nog een 47" LG SmartTV met passieve 3D.
Die heb ik net gekocht en wordt morgen afgeleverd, maar die kan ik nog annuleren als hij toevallig voor de helft van de prijs langskomt.
Afvallen bereik je heel makkelijk om gewoon de dagelijke maaltijden aan te passen. Als je 's-ochtends gewend bent om fijne chocolade cornflakes te eten, ruil dit gewoon eens een paar weken in voor yoghurt met vers fruit.Thecola schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:42:
geweaun sporten denk
en onthoud: de spiegel is de beste weegschaal
Ruil je frisdranken in voor water (af en toe frisdrank geen probleem).
Belangrijk: verdeel je maaltijden in portie's. Als je 4 boterhammen per dag eet, eet er dan elk half uur eentje bijvoorbeeld.
En sporten helpt natuurlijk gigantisch. Maar dan geen kracht-training. Als je veel krachttraining doet zul je geen gewicht verliezen (omdat je spieren gaat kweken). Als je echt overgewicht hebt is het verstandig om eerst bij Cardio te blijven (hardlopen, fietsen, roeien) en als je op je gewenste gewicht zit met kracht-training te beginnen.
Veel water drinken, weinig alcohol en dan kom je al een eind
Krachtraining is prima om af te vallen licht er aan hoe je de training doet. 6 setjes van 4 herhalingen of 4 setjes van 12 herhalingen.
Beste is gewoon om je kop uit het zand te trekken en gewoon gezond eten, zoals moeders je dat heeft geleerd, clean. Weinig verzadigde vetten. Koolhydraten aantal zoals dat moet.
[ Voor 25% gewijzigd door DateTime.Now op 29-08-2013 10:51 ]
Ja maar gewicht is dus imho van ondergeschikt belang, daarom zeg ik: de spiegel is de beste weegschaalstreafer schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:51:
Krachttraining is er nooit om af te vallen. Daarvoor moet je toch echt bij duursport zitten. Spieren zijn namelijk zwaarder dan vet.. Bij krachttraining zorg je van verdikking van de spier = meer spiermassa = zwaarder.
toettoett
En troepproducten. Yes! Back on track.EricNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:52:
Maar waarom waren we ook alweer hier? Iets met een hunt ofzo toch
Zoiets ja...EricNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:52:
Maar waarom waren we ook alweer hier? Iets met een hunt ofzo toch
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Alleen maar meuk.AdmiralSnipe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:55:
Moggûh, niks gemist vanaf 7 uur zie ik.
Dus die telefoon hoef ik ook niet..