Laten we het hopen
Bah tot 4 uur opgebleven, blijkt er ineens een hunt stop, en hetzelfde programma van gisterochtend werd afgedraaid, met 1 uitzondering, GEEN boxen
Ach, kop op. Die Philips Trio D305 draadloze telefoons met antwoordapparaat maakt een hoop goed toch?paulus_01 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 07:30:
Bah tot 4 uur opgebleven, blijkt er ineens een hunt stop, en hetzelfde programma van gisterochtend werd afgedraaid, met 1 uitzondering, GEEN boxen
Huistelefoon, wie gebruikt dat nog :\
Daar zijn we weer! Zo te zien was de laatste box gister om 19:10. Dat is al even geleden...
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ik? En waarschijnlijk 80% van alle Nederlanders ook nog?improperBunny schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 07:35:
Huistelefoon, wie gebruikt dat nog :\
Ik heb zo'n ding dat in mn zak past en t overal doetvinom schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 07:36:
[...]
Ik? En waarschijnlijk 80% van alle Nederlanders ook nog?
Een postduif?improperBunny schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 07:37:
[...]
Ik heb zo'n ding dat in mn zak past en t overal doet
Een buzzer??improperBunny schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 07:37:
[...]
Ik heb zo'n ding dat in mn zak past en t overal doet
-
3D VGA?
Begin heel erg te twijfelen of we eerder een game-console van Apple op de markt zien verschijnen of dat er een box het licht ziet...
KOM OP!!!! Alsjeblieft
KOM OP!!!! Alsjeblieft
Willen jullie 3D troep? Gisteren kwam er een 4D voorbij!
Net nog 73Dhejkompas schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 07:45:
Willen jullie 3D troep? Gisteren kwam er een 4D voorbij!
Nice
4.0
[ Voor 13% gewijzigd door improperBunny op 29-08-2013 07:49 ]
Nog meer mensen die zoiets aardig vinden? --> http://www.youtube.com/watch?v=eHyAejjUnoU&list=RD02dYLMUnOVVPA
[ Voor 4% gewijzigd door hejkompas op 29-08-2013 07:51 ]
Is dit trouwens een beetje redelijke media speler? Ik heb nu nog een AC Ryan HD2, maar zoals je al verwacht is dat het net niet
pff ik dacht echt dat er een zou komen nu
En nu staat er Mid-Size; wil zeggen dat ie 60 is?improperBunny schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 07:50:
Nu al 2x een artikel met BOX in de naam
Verwijderd
Hopelijk heb je gelijk!hejkompas schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 07:53:
[...]
En nu staat er Mid-Size; wil zeggen dat ie 60 is?
BOXBOXBOX!!!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Told you so! Twee vogeltjes in een box!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Oh, nu staat er 'duo', ze bieden vast twéé boxen aan in 1 deal! 
Edit: Of we kunnen naar die box fluiten
Edit: Of we kunnen naar die box fluiten
[ Voor 25% gewijzigd door Frolow op 29-08-2013 07:57 ]
Kwaliteit is wel matig, erg plastic fantastic.Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 07:57:
Daarnaast is dit wel een grappig dingetje!
Meh voor 15 euro sla ik wel een paar spijkers in de muur om mn sleutels aan te hangen
[ Voor 20% gewijzigd door improperBunny op 29-08-2013 07:58 ]
Goedemorgen!! En daar gaan we weer ... volgens mij heb ik vannacht geen box gemist toch?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
nope, huntpauze vanaf 3 uurrenzo4000 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:12:
Goedemorgen!! En daar gaan we weer ... volgens mij heb ik vannacht geen box gemist toch?
Klopt, laatste box was gister om 19:10.renzo4000 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:12:
2 boxenrenzo4000 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:12:
Ja die had ik echt net gemist ... potverdikkie!
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ben ik blij dat ik om half 3 ging slapen! Had ik net zo goed al om 10 uur m'n nest in kunnen gaan -_-
Ik hoef geen box, ik wil de sony in ears op een normaal tijdstip!
Espresso erbij en we kunnen er weer tegenaan....
Ok, gelukkig dat ik die dan net gemist heb. Vond het wel een geinig vogelhuisje, maar niet wanneer het plastic fantastic matige kwaliteit is..Tsurany schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 07:58:
[...]
Kwaliteit is wel matig, erg plastic fantastic.
Order today shipped on tuesday .... verzenddatum is 06-09 (vrijdag)
Net zoiets als die product-expert die er nooit is...renzo4000 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:27:
Order today shipped on tuesday .... verzenddatum is 06-09 (vrijdag)
-
Interessante bestekset, maar vind 'm nog wel vrij duur?
Zit ook te twijfelenChillPascal schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:34:
Same here. Misschien wel handig voor mijn uitzet.
Weet alleen niet of het echt een goede prijs is. Ben nog bezig met vergelijkingsmateriaal te zoeken.
125-delig voor €129,95?
Linkje
Linkje
ChillPascal schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:34:

Paar euro ...
Ok, dan heb ik nu besloten dat ik deze te prijzig vind
En trouwens, who the fuck gebruikt 139 stukken bestek?
Je hebt er wel jaren plezier van.. En overal 12-stuks, hoef je iig een week de afwas niet te doen..
-
Plus: Minder afwas
Koop wel een 4 of 6 persoons setje
Als je met z'n 5en bent en iedereen ontbijt, luncht en dineert thuis.EricNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:40:
[...]
Ok, dan heb ik nu besloten dat ik deze te prijzig vind
En trouwens, who the fuck gebruikt 139 stukken bestek?
5x3 = 15 messen; dan heb je dus al niet genoeg messen.
Mocht ik een bestekset halen aim ik ook zeker voor +- 12 persoon's
EDIT: en weg is ie
Was toch wat aan de dure kant, en heb nog wel een jaar of twee de tijd om bestek te halen voor de uitzet
[ Voor 21% gewijzigd door ChillPascal op 29-08-2013 08:42 ]
Ik herhaal: misschien handig voor mijn uitzetChillPascal schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:41:
[...]
Als je met z'n 5en bent en iedereen ontbijt, luncht en dineert thuis.
5x3 = 15 messen; dan heb je dus al niet genoeg messen.
Mocht ik een bestekset halen aim ik ook zeker voor +- 12 persoon's
Dus voor mij is het een beetje over-the-top
En btw: Dan eet ik mijn cornflakes toch lekker met een vork

Gaan ze de box weer op pauze zetten in werktijden (9-5) gisteren tijdens me werk helemaal niks gezien qua boxen en toen ik thuis kwam of nog laat op het werk zat (Weet het niet meer precies) kwam er pas een box.
Mogguh :)!
Eens kijken of er vandaag wat leuks voorbij komt.
Eens kijken of er vandaag wat leuks voorbij komt.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik denk, en hoop het niet. Laatste box was gisteren om 19:10. Ze hebben daarnaast aangegeven dat er per keer zo'n 60 boxen uit gaan. Volgens mij hadden ze ook aangegeven dat na de eerste 2 boxen er nog iets van 500 ofzo waren (exacte aantal weet ik niet meer).xeoMe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:43:
Gaan ze de box weer op pauze zetten in werktijden (9-5) gisteren tijdens me werk helemaal niks gezien qua boxen en toen ik thuis kwam of nog laat op het werk zat (Weet het niet meer precies) kwam er pas een box.
Vaak doen ze tussen 23:00 en 00:00 nog wel een keer een box, dus ik ga er eigenlijk wel vanuit dat er vandaag tijdens kantoor-tijden nog wel 1, of misschien zelfs 2 boxen voorbij komen.
[ Voor 8% gewijzigd door EricNL op 29-08-2013 08:46 ]
Gisteren dus nog een box gemist, zal dadelijk de spullen van gisteren eens bekijken. Lekker uit eten geweest, dus boeit me eigenlijk niet. Vandaag eea aan spullen opruimen dus hopelijk ben ik niet te laat (lees: >1m van je pc af zijn is al te veel met de box eigenlijk).EricNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:45:
[...]
Ik denk, en hoop het niet. Laatste box was gisteren om 19:10. Ze hebben daarnaast aangegeven dat er per keer zo'n 60 boxen uit gaan. Volgens mij hadden ze ook aangegeven dat na de eerste 2 boxen er nog iets van 500 ofzo waren (exacte aantal weet ik niet meer).
Vaak doen ze tussen 23:00 en 00:00 nog wel een keer een box, dus ik ga er eigenlijk wel vanuit dat er vandaag tijdens kantoor-tijden nog wel 1, of misschien zelfs 2 boxen voorbij komen.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ach ja. Vorige hunt was ik ook actief aan het box-hunten en had ik er 2. Dat was de eerste keer dat ik een box wist te bemachtigen. Ik probeer het nu ook wel, maar de drang is in ieder geval een stuk minder.RickvN schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:49:
[...]
Gisteren dus nog een box gemist, zal dadelijk de spullen van gisteren eens bekijken. Lekker uit eten geweest, dus boeit me eigenlijk niet. Vandaag eea aan spullen opruimen dus hopelijk ben ik niet te laat (lees: >1m van je pc af zijn is al te veel met de box eigenlijk).
Wat had jij er toen inzitten? Ik heb er nog nooit 1 gescoord, ook nog nooit ECHT actief achter de laptop gezeten, maar wel bijv. zoveel mogelijk gedaan. Wel een keer 2-3x mis gegrepen.EricNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:50:
[...]
Ach ja. Vorige hunt was ik ook actief aan het box-hunten en had ik er 2. Dat was de eerste keer dat ik een box wist te bemachtigen. Ik probeer het nu ook wel, maar de drang is in ieder geval een stuk minder.
geen eens een box geweest vannacht! En de server lag er een paar uur uit zeker?
toettoett
Spongebob
[ Voor 20% gewijzigd door RickvN op 29-08-2013 09:00 ]
1x €40,- boxRickvN schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:51:
[...]
Wat had jij er toen inzitten? Ik heb er nog nooit 1 gescoord, ook nog nooit ECHT actief achter de laptop gezeten, maar wel bijv. zoveel mogelijk gedaan. Wel een keer 2-3x mis gegrepen.
- Koptelefoon (weet niet meer precies welk merk) - Verkocht voor €40
- Quintezz RGB LED Strip
- Quintezz Motion Sensor
- Smart Baby Monitor - Verkocht voor €30,-
- Belkin N-Router - Verkocht voor €30,-
- Nog wat spullen, weet het niet precies meer
1x €100,- box
- Onkyo Receiver (modelnummer weet ik niet meer) - verkocht voor €150,-
- HTC Desire X of S (weet ik veel hoe die dingen allemaal heten) - verkocht voor €150,-
- Nog wat klein spul
Al met al absoluut geen slechte boxjes, maar er waren absoluut betere.
[ Voor 4% gewijzigd door EricNL op 29-08-2013 09:01 ]
Leuke winstpakker dus inderdaad :)!
ik had in 40 (2):RickvN schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:01:
Leuke winstpakker dus inderdaad :)!
- denon koptelefoon
- lacoste zonnebril
- philips touch ab
- ext hdd 1.5tb
- 4.3" archos tablet
- dubbelwandige glazen
- ledlampjes
- industriele batterijen
- h1 zoom stereo audiorecorder
100:
- 4 bay iomega nas ix4-300d met 2*2tb schijf
- 5.5 bar siemens stoomstation
- bordspel
- andere meuk
Ik had inderdaad ook de Denon Koptelefoon. Maar dat zijn 2 mooie boxjes dacht ik zo.paulus_01 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:05:
[...]
ik had in 40 (2):
- denon koptelefoon
- lacoste zonnebril
- philips touch ab
- ext hdd 1.5tb
- 4.3" archos tablet
- dubbelwandige glazen
- ledlampjes
- industriele batterijen
- h1 zoom stereo audiorecorder
100:
- 4 bay iomega nas ix4-300d met 2*2tb schijf
- 5.5 bar siemens stoomstation
- bordspel
- andere meuk
ja niet gek...nog niet alles verkocht overigens, NAS twijfel ik nog beetje over, heb een 2 bay, en ander grut heb ik ook nog 
wel al genoeg verkocht om kosten er uit te halen
wel al genoeg verkocht om kosten er uit te halen
Godver, die denons wou ik vorige keer ook al, waarom al om 7:15 komen
En zelfs de hufterproof zaklamp gemist
En zelfs de hufterproof zaklamp gemist
[ Voor 25% gewijzigd door ByteMe_ op 29-08-2013 09:11 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik ben mijn e-reader vergeten mee te nemen naar het werk..
And now i'm sad
And now i'm sad
I'm an Ironman!
Niemand die de Onkyo wil? Mooie prijs toch? Is toch weer 40 tientjes goedkoper. Ik heb zelf de 616 dus niet nodig.
Heb een Pioneer staan, geen nood dus.
De Doos! voor stekkers dan
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Wat me opvalt is dat er ook alleen maar Onkyo versterkers komen. Als het nou een keer een Pioneer of Yamaha is.
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Sorry, heb de Marantz SR5007 alrenzo4000 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:12:
Niemand die de Onkyo wil? Mooie prijs toch? Is toch weer 40 tientjes goedkoper. Ik heb zelf de 616 dus niet nodig.
heb al denon 1713 ciao4nowwwwwwwwwwwwww
toettoett
Die NR626 is goedkoper in de PW dus nee.renzo4000 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:12:
Nee, klik maar eens door in de PW. Staat daar niet goed.MeltedForest schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:18:
[...]
Die NR626 is goedkoper in de PW dus nee.
edit: ik zie het al ... is geen nederlandse webshop maar Amazon.de ... vind ik niet helemaal vergelijkbaar overigens.
[ Voor 20% gewijzigd door renzo4000 op 29-08-2013 09:20 ]
wel hoor, bij amazon.de is ie 420Erenzo4000 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:19:
[...]
Nee, klik maar eens door in de PW. Staat daar niet goed.
edit door edit
[ Voor 5% gewijzigd door Thecola op 29-08-2013 09:23 ]
toettoett