Jawel fabrieks adviesprijzen zijn dat
hahah, als je goed kijk naar de gemiste Hunts, van gisteren, komen ze eigenlijk bijna in de zelfde volgordeSjarelke schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 01:57:
@mraggie
Ben je maar wat aan het raden ? xD IS toch echt iets anders geworden: Medisana Fleece-massagemat met kussen en warmtefunctie...!
Toch wel. Alleen dat zijn echt niet de normale verkoopprijzen op het internet.Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 01:58:
Die adviesprijzen klopt ook niks van bij iBood. Alsof iemand daar nog in gaat trappen?
Zoeken ze niet altijd gewoon de duurste retailer om niet geheel te liegen?
Ik wil nog wel blauwe ballen, dat combineert mooi met mijn rode.
Moet niet veel gekker worden danmraggie schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 01:58:
[...]
hahah, als je goed kijk naar de gemiste Hunts, van gisteren, komen ze eigenlijk bijna in de zelfde volgorde

Ik heb er al genoeg in mijn broekAppliArt schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 01:59:
Fabrikanten geven toch praktisch altijd adviesprijzen uit? Die houden ze aan.
En dan heb je weer iemand die al die 216 rode en 216 blauwe uit elkaar gaat halen...AppliArt schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 01:59:
Als je het over Chinese ballen hebt, die moet je juist niet hebben. Die zijn na een paar dagen totaal gedemagnetiseerd.
Mijn chinese ballen doenhet nog prima
Gaan al die dingen echt zo snel op door grote vraag of zit iBood te trollen door van elk item maar 1 of 2 exemplaren beschikbaar te stellen?
Belgische is dezelfde als die van ons.bobsquad schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 02:03:
Nee per land is er een hunt
Je loopt achter, hier is al een neplampje of 4
wel een beetje jammer dan dat we daarstraks werden opgescheept met een belgisch stromblokkiebobsquad schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 02:03:
Nee per land is er een hunt
-edit-
[ Voor 89% gewijzigd door WhatTheFuck op 30-08-2013 00:27 ]
Nu maar paar stuks....boor gokje?Amanoo schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 02:03:
Gaan al die dingen echt zo snel op door grote vraag of zit iBood te trollen door van elk item maar 1 of 2 exemplaren beschikbaar te stellen?
Niet mijn eerste hunt, maar ik keek bij de vorige 1 of 2 maar erg sporadisch.
1. TijdgebondenAmanoo schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 02:03:
2. Aantal gebonden
3. Bezoekers gebonden (aantal transacties max bereikt is gelijk aan product op)
In de praktijk is de factor tijd de belangrijkste.
en daarna het ijzer, en daarna de tommie shirts ?
Bonuspunten voor mraggie
ja ik zet nog maar een sam sam op.. eer dat die box eens langs komt... ben hoe dan ook te laat.. kan ik beter iets aan tijdverdrijf doen..
Ik ben zo boos op mezelf, niet ingelogd toen die kut tv kwam die ik wilde hebben.
Ik heb hier ook nog wel een box staan.. hoeveel geef je er voor ?
Wat staat die koelkast ineens ver weg!
Volgende item is het scheergerei
Volgende item is het scheergerei
Ik kijk al de hele tijd filmpjes die ik snel stopzet als de aanbieding over is, en daarna weer aan omdat de volgende aanbieding me niet boeit.
luchtje, gereedschap, gsm in de volgende zeg, 5-6 ronden?
Enig idee of er nog wat van die tv's komen? Hoeveel voorraad is er meestal?
nog ff een noob vraagje.. Waar zie ik op 1dk of ik ingelogd ben of niet ?
Betalen jullie de box via ideal? Ben je dan niet al te laat, aangezien je jouw bank nog eerst moet selecteren?
Dan staat er bovenin "uitloggen" in plaats van "inloggen".
Volgende vier rondes komt nog bestek/messen of snijplank, gok ik.paulus_01 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 02:08:
luchtje, gereedschap, gsm in de volgende zeg, 5-6 ronden?
gewoon klikken op ik neem er een.
Moet je niet inloggen maar je gegevens invoeren ben je dus ingelogd..
Moet je niet inloggen maar je gegevens invoeren ben je dus ingelogd..
KillStream schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 02:09:
nog ff een noob vraagje.. Waar zie ik op 1dk of ik ingelogd ben of niet ?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik betaal via Mastercard gaat net iets sneller.
en kijken of je via 1dk bent ingelogd druk even op de knop ik neem er een en je ziet het gelijk
en kijken of je via 1dk bent ingelogd druk even op de knop ik neem er een en je ziet het gelijk
We zullen zienmystiqu schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 02:09:
[...]
Volgende vier rondes komt nog bestek/messen of snijplank, gok ik.
Goed dat je het zegt. ik heb net ff snel ingelogd.
hmm als ik klik op ik neem er 1 dan moet ik idd adres gegevens ed invullen.
Gewoon op iBOOD zelf inloggen, 1DK stuurt je toch door naar de iBOOD bestelpagina.KillStream schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 02:11:
hmm als ik klik op ik neem er 1 dan moet ik idd adres gegevens ed invullen.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Verwijderd
Misschien kan iemand je een schop verkopenAppliArt schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 02:11:
Ik wacht nog steeds op blauwe ballen.
Ik heb (nog) geen kinderen, dus heb er niks aan.. SorrySjarelke schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 02:07:
Ik heb hier ook nog wel een box staan.. hoeveel geef je er voor ?
Heb je net een paar x gemist man2fastTG schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 02:11:
En ik wacht alweer op de 46" tv..
Kan ik er dan ook gekke vormpjes mee maken?Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 02:11:
[...]
Misschien kan iemand je een schop verkopen?
Ik wil die zonder brilletje, wacht er nu al op sinds die van vanmiddg! Was net helaas niet uitgelogd...
Leuke aanbieding als je katten hebt rondlopen en een keer goed wil lachen.
Dat is een normale prijs die ze vragen, echt niet GE-WEL-DIG

ze lezen mee en slaan mijn producten over
Damn, nu haat ik mezelf echt voor het niet ingelogd zijn godver de godver
Samsung Galaxy Tab 2 7.0 WiFi – 8GB Zwart goedkoper op T.net
Niet doen, check V&A op Tweakers, staan er zat!