Hebben die wat extra beveiliging niet JUIST nodig?
iBood, doe eens niet dingen posten die ik al bezit? Ik heb al een eReader en een Wacom, al zijn het wat goedkopere versies.
Staat deze niet in de pricewatch voor 40 euro? Die wacom pen v3
Sorry verkeerd gekeken
Sorry verkeerd gekeken
[ Voor 20% gewijzigd door Mitx op 29-08-2013 01:28 ]
nee, is 129 in pricewatch
[ Voor 4% gewijzigd door hejkompas op 29-08-2013 01:29 ]
Uhm... tja twijfel nog of ik nog een uurtje blijf hangen pff...
[ Voor 75% gewijzigd door bobsquad op 29-08-2013 01:29 ]
Het ligt er een beetje aan wat je kiest. Als het je maat of je kleur bij iBood niet was, is het sowieso een goede deal. Bij iBood had je ook nog 6 euro verzendkosten, dus kwam je bij 15 zwarte op 21 uit, terwijl je hier met 12 zwarte op 22.50 uitkomt. Dat is dus iets slechter, maar je hoeft voor die 1.50 dan weer niet te wachten op een aanbieding in de HuntThecola schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 01:23:
[...]
nee hoor, dit was 15 voor 15 euro ofzo bij ibood toch? Die jij hebt is 9,50 voor 6 en dan zullen er nog verzendkosten bijkomen denk ook
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Ik ook, maar ik miste die aanbiedingbobsquad schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 01:29:
Ik wou alleen maar zwarte dus ideaal voor mij die sokken
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
* The Eagle slapen gaat.
Hunt duurt toch 48 uur, al die meuk komt morgen ook wel weer voorbij. Bovendien binnenkort op vakantie dus waarschijnlijk toch niet thuis op de geschatte leverdata
Hunt duurt toch 48 uur, al die meuk komt morgen ook wel weer voorbij. Bovendien binnenkort op vakantie dus waarschijnlijk toch niet thuis op de geschatte leverdata
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
nog 1 aanbieding en dan ga ik ook tukken.. doetema die box.. morgen weer half 8 de wekker :W
toettoett
Ja same here, kom maar door met die box anders peer ik 'm
Ik ging een half uur geleden ook naar bed. Niet gelukt, maar die box gaat pas veel later komen ben ik bang.
Slaap ze allemaal. Ik ga ook maar eens, want ik zit nu echt veel te lang met een schuin oog naar deze monitor te kijken
Succes met de box!
Succes met de box!
Denk dat de box pas weer om 3:00+ komt.
Vind zelf dat ik al veuls te lang heb gekeken naar de hunt voor vandaag en zo zo ook maar richting me bed.
Vind zelf dat ik al veuls te lang heb gekeken naar de hunt voor vandaag en zo zo ook maar richting me bed.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Die Wacoms lopen ook hard maar niet heus...
tot morgen Beakzz
[ Voor 3% gewijzigd door bobsquad op 29-08-2013 01:37 ]
Misschien hadden de scripts de box al gedetecteerd, en is de site al vastgeslagen ?
How do you save a random generator ?
Toch nog even meespieken op me laptop.
Benieuwd of er nog eentje komt!
Benieuwd of er nog eentje komt!
Ik houd me nog wel even bezig, onder andere de zee rmannelijke activiteit van kijken naar filmpjes over kittens die met een newtonpendel spelen.
een S2..
die had ik vier jaar geleden.. pgff
die had ik vier jaar geleden.. pgff
Voor 50 euro meer koop je een tweedehandse goed onderhouden S3.
die box krijgt nog 20 minuten van mij....
en weer een tv..
Geen eensch 4k!
Geen eensch 4k!
Onze Samsung die nooit aan staat is prima zat.
pfff laat ze eens aanmaken met die box. maarja als ik ga slapen dan pas komt er weer een box en dat heb ik al 2x gehad
Insomnia dusbobsquad schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 01:43:
pfff laat ze eens aanmaken met die box. maarja als ik ga slapen dan pas komt er weer een box en dat heb ik al 2x gehad
Niet gaan slapen danbobsquad schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 01:43:
De aanhouder wint...bobsquad schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 01:43:
Misschien moet er een keer een box-alarm-app worden gemaakt. Zodra er een box komt begint meteen je telefoon snoeihard te loeien.
Dan ben je al telaatAmanoo schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 01:44:
Misschien moet er een keer een box-alarm-app worden gemaakt. Zodra er een box komt begint meteen je telefoon snoeihard te loeien.
Verwijderd
Dan ben je waarschijnlijk alsnog te laatAmanoo schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 01:44:
Dan ben je al te laat...Amanoo schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 01:44:
YouTube: ibood unboxingmraggie schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 01:45:
Wat komen er eigenlijk uit dat Box, waarop iedereen zo geinteresseerd is?
Spulletjesmraggie schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 01:45:
Wat komen er eigenlijk uit dat Box, waarop iedereen zo geinteresseerd is?
Misschien moet je een script erbij hebben die automatisch op "Ik neem er één" drukt. Hoef je alleen nog op je dooie gemak je gegevens in te vullen. En het geloei gaat niet uit voor je het hebt ingevuld, zodat je niet weer in slaap valt. Zal je vriendin/vrouw ook waarderen.
heeft geen zin pas op het moment dat je in het betalingsscherm zit heb je 5 min de tijd. Daarna is je sessie afgelopen ivm met iDeal restricties
Koop deze denk ik maar... is ook vierkant
Ik moet zeggen, ze stoppen nog best wel af en toe wat aardigs in zo'n box, als ik dit filmpje zo zie.
Shit. Ik kom er ook altijd te laat achter dat er een Hunt gaande is!
Als ik de tijden van de doos terug kijk, dan kan 'ie straks ook nog komen. Heb er nog nooit één gehad en aas er al een paar Hunts op. Toch nog maar even wakker blijven dan
Als ik de tijden van de doos terug kijk, dan kan 'ie straks ook nog komen. Heb er nog nooit één gehad en aas er al een paar Hunts op. Toch nog maar even wakker blijven dan
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
iemand al opgevallen dat het dezelfde volgorde is als gisternacht?
met sommige weggelaten?
let maar op: medisana matras hierna
met sommige weggelaten?
[ Voor 17% gewijzigd door Keida op 29-08-2013 01:52 ]
-edit-
[ Voor 92% gewijzigd door WhatTheFuck op 30-08-2013 00:27 ]
Ik begin nu ook zo'n box te overwegen. Als er iets in zit wat ik niet nodig heb kan ik het vast wel verkopen en er wil best wel eens wat leuks tussen zitten, ook best wat spul dat samen ver veel meer waard is dan wat je ervoor betaald hebt. Is het soms geen crisis meer of zo en is sinterklaas vroeg?
Nu je het zegt inderdaad! Helaas heeft ibood je post gezien, want met deze D-link gaat het niet meer op haha.Keida schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 01:52:
iemand al opgevallen dat het dezelfde volgorde is als gisternacht?
met sommige weggelaten?
Die boxen zijn altijd minimaal 3 x zoveel waard oidAmanoo schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 01:53:
Ik begin nu ook zo'n box te overwegen. Als er iets in zit wat ik niet nodig heb kan ik het vast wel verkopen en er wil best wel eens wat leuks tussen zitten, ook best wat spul dat samen ver veel meer waard is dan wat je ervoor betaald hebt. Is het soms geen crisis meer of zo en is sinterklaas vroeg?
Klopt, maar wel grote stap overgeslagen
alhoewel ik nog wel 3 dingen heb gekocht die ik wel nodig heb dus voor mij geen verkeerde hunt het is wel eens minder geweest en ook wel eens veel meer
Ik vind alleen 100 euro wel veel geld als je niet weet wat het is, maar als het een 40 euro doos is ga ik denk ik snel op de koop-knop drukken.
wat hebben mensen nu nog met scripts en boxen nu met de captcha heeft dat totaal GEEN zin meer zelfs menselijk wil het wel eens niet werken
lol, soms krijg je bij captcha Griekse letters of zelfs afbeeldingen.
Uhu, kloptmraggie schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 01:55:
Volgende is een:
Wacom Intuos 5 Touch L
of
Quintezz Outdoor Eco Motion Light+
Oh, nu is 'ie weer teruggesprongen. Doei medisana!
@mraggie
Ben je maar wat aan het raden ? xD IS toch echt iets anders geworden: Medisana Fleece-massagemat met kussen en warmtefunctie...!
Ben je maar wat aan het raden ? xD IS toch echt iets anders geworden: Medisana Fleece-massagemat met kussen en warmtefunctie...!
Zal ik ook eens een gok doen:
Box, €60
Box, €60
Succes met het scoren van een box, als je denkt te gaan drukkenAmanoo schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 01:55:
Ik vind alleen 100 euro wel veel geld als je niet weet wat het is, maar als het een 40 euro doos is ga ik denk ik snel op de koop-knop drukken.
Verwijderd
Die adviesprijzen klopt ook niks van bij iBood
. Alsof iemand daar nog in gaat trappen?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2013 01:58 ]