"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Cunning linguist.
Veranderd dat niet de samsung apps zoals s view enzBart ® schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 14:00:
Ik heb de S5 rom op mijn Note 3 gezet, echt geniaal. Kan het iedereen aanraden. Werkt nóg sneller, en batterij gaat langer mee.
Alle S-pen functies zaten er in vanaf vanaf v40.0racinfo schreef op maandag 15 december 2014 @ 08:28:
[...]
Veranderd dat niet de samsung apps zoals s view enz
Alleen de lay-out van de knoppen was niet zoals ik gewend ben.
Zou wel weer tijd duren voordat die uitkomt Samsung kennende...
asus p5kc - Q6600@3,25 Ghz - corsair 1066Mhz - 2X Jetway HD3870 - zm600hp
Toch blijf ik huiverig; vooral betreffende de camera want werken dan nog de spraak commando's zoals SHOOT enz?miorob schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:56:
Ik heb ook al een hele tijd de S5 rom erop staan, helemaal top en vooral vooruitgang met de camera!!
De software is nog steeds van Samsung, dus nog steeds Touchwiz, alleen verder doorontwikkeld en sneller en minder energieverbruik. Ik heb net een foto genomen met 'cheese' in plaats van 'shoot'.racinfo schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:10:
[...]
Toch blijf ik huiverig; vooral betreffende de camera want werken dan nog de spraak commando's zoals SHOOT enz?
Cunning linguist.
Oke, bedankt voor de melding. Blijf ik nog alleen zitten met de laatste vraag, zou het op de Note 3 neo ook werken? Die ROM van de S5Laudor schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 08:45:
Cheese en shoot is ook standaard functie in S5.
Ligt eraan of die rom ook is geport voor de Neo, anders gaat het zeker niet werken neeracinfo schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:39:
[...]
Oke, bedankt voor de melding. Blijf ik nog alleen zitten met de laatste vraag, zou het op de Note 3 neo ook werken? Die ROM van de S5
Neo? Geen idee, ken ik niet.racinfo schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:39:
[...]
Oke, bedankt voor de melding. Blijf ik nog alleen zitten met de laatste vraag, zou het op de Note 3 neo ook werken? Die ROM van de S5
[ Voor 35% gewijzigd door Bart ® op 16-12-2014 13:43 ]
Cunning linguist.
Note 3 neo is vrijwel dezelfde als de gewone Note 3 alleen in light uitvoering, met oa. 8 mp camera, 1440x720 amoled scherm en iets smaller (5.5 ipv 5.7) en 7 gram lichter. Ook geen temp, druk sensor of kompas. Daardoor goedkoper, rond de 300,-
[ Voor 4% gewijzigd door racinfo op 17-12-2014 11:12 ]
In werking is ie gelijk aan de note 3, behalve dan wat ik al noemde, scherm resolutie en de genoemde sensoren en camera.Mikayu schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:22:
En een andere soc waardoor ie toch vrijwel een hele andere phone is mijns inziens
Alle in dit forum besproken mogelijkheden zijn identiek in werking en uitvoering. Intussen mij t/m pag.52 ingelezen en alle tips en suggesties overgenomen.
Bij aankoop stond kk 4.4.2 al geinstalleerd; wel heb ik hem geroot omdat TB niet zonder dat werkt. De SoC draait op 4+2 kernen met de nieuwste cpu van samsung en is onvoorstelbaar snel. Van haperingen in weergave youtube en of video's is mij niets opgevallen.
De batterijduur is met heel veel gebruik (experimenteren ed.) meer dan 2 volle dagen en overtreft mijn stoutste verwachtingen. Onvoorstelbaar dat Samsung dit in de winkel legt voor rond de 300,-
http://forum.xda-develope...5-0-lollipop-rom-t2982110

[ Voor 15% gewijzigd door SuperVeloce op 24-12-2014 03:15 ]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Zie [Samsung Galaxy Note 3] Custom ROM's & Custom Firmware
[ Voor 35% gewijzigd door The Wizard op 25-12-2014 09:57 ]
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
[ Voor 59% gewijzigd door DutchOx op 26-12-2014 10:45 ]

Awake time: Overigens, WIFI altijd aan zegt hij altijd, maar dat klopt niet! Zodra ik van huis ben gaat die uit.

Android Systeem:

Kan je ook een screenshot plaatsen zodra de batterij rond de 20% is + Screen usage?
Eens in de zoveel tijd is dit hard nodig
Welke cache bedoel je Mikayu? Van de apps of in het recovery menu?
De screenshots:

Nu de cache partitie (recovery menu) gewiped. Ben benieuwd of 't wat gaat doen.
[ Voor 74% gewijzigd door Sahi_NL op 27-12-2014 12:15 ]
[update]
Vanuit Settings / Opslag / Cache gegevens wissen heeft veel geholpen!
[ Voor 17% gewijzigd door Sahi_NL op 30-12-2014 14:06 ]
Kan het niet zijn dat er teveel in het geheugen van de note3 staat? Ik lees oa dat het systeem een bepaalde ruimte nodig heeft om te kunnen starten; als die te klein wordt zal de goede werking hierdoor beinvloed worden!Sahi_NL schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:34:
Helaas. De Recovery wipe heeft weinig invloed gehad. Nu de opslag / Cache gegevens ook geleegd. Ondertussen naar andere Roms aan het kijken, waar heel de KNOX onzin die ik toch niet gebruik niet in zit.
[update]
Vanuit Settings / Opslag / Cache gegevens wissen heeft veel geholpen!
Knox gebruikt bij mij slechts 8 Kb, niet iets om je druk over te maken.
[ Voor 5% gewijzigd door racinfo op 02-01-2015 09:32 ]
Ik denk inderdaad dat de totale opslag het probleem is geweest en dat dat is opgelost met het wipen van de cache.
Verwijderd
Ik vraag dit niet ivm Nederlandse netwerken maar meer voor gebruik in het buitenland.
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 06:07:
Iemand hier die me kan vertellen welke LTE Mhz/Frequenties precies worden ondersteund door de Nederlandse Note 3's? Ik lees namelijk dat dit zelfs per land van verkoop verschilt.
Ik vraag dit niet ivm Nederlandse netwerken maar meer voor gebruik in het buitenland.

Verwijderd
Bedankt! Dan lijkt het in het overgrote deel van de landen geen probleem te zijn, met als grote uitzondering de VS.
[ Voor 106% gewijzigd door racinfo op 12-01-2015 16:15 ]
Iemand misschien bekend met dit euvel ? Wat zou hier de oor zaak van kunnen zijn ?
App opnieuw geïnstalleerd?
Volle cache, was ook mijn vermoeden, maar na een paar keer leeg maken geen verbetering. Omdat de nieuwe Opera browser bij mij niet voldeed op een paar websites, heb ik me toen vast gehouden aan de classic.Mikayu schreef op maandag 12 januari 2015 @ 20:18:
Klinkt als caches te vol
App opnieuw geïnstalleerd?
Deze Classic heb ik er nu maar eens af geknikkerd, en de nieuwe versie geinstalleerd. Verbluffend, hoe snel en soepel deze draait op de note 3. Het probleem is bij deze verholpen.
Bedankt voor het meedenken in ieder geval
http://www.androidplanet....13b6-10c12af27b-207870005
De note reageert niet meer op het aansluiten van de kabel. De reislader doet het nog prima met een andere kabel.Neem dus aan dat een van die stekkers van de kabel kapot is.
De mini usb stekker is echter breder dan een normale mini usb stekker.
Wat mis ik als ik een laad kabel gebruik met een normale mini-usb stekker ?
(gebruik de kabel alleen voor het opladen en niet voor data overdracht)
Je kan dus gewoon het "smalle" mini USB stekkertje gebruiken.
Ik gebruik de functie van de pen heel veel (klik voor context menu). Ik hoor vaak dat deze weg is na een installatie van custom rom (logisch, is stukje samsung software)
Handschrift herkenning van het pennetje, blijft deze?
En wat raden jullie aan? en! Hoe ingewikkeld is het, is het een uren proces of kan herpderp de dronken buurman het nog?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Zit er nog gewoon in bij BNL8 (gelekte 5-versie):Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:31:
In Android 4.x zit op de note 3 een optie bij instellingen/algemeen/accessoires/Audio-uitvoermodus. Is die optie nog steeds aanwezig in Android 5.x? Indien dit niet zo is, zou dat voor mij een reden kunnen zijn om 'straks' niet de update te installeren als die beschikbaar komt.
https://drive.google.com/...5blU5MzA/view?usp=sharing
Verwijderd
Top! Kan ik dit kabeltje dus gewoon blijven gebruiken. Wel zo handig.JdJtA schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:39:
[...]
Zit er nog gewoon in bij BNL8 (gelekte 5-versie):
https://drive.google.com/...5blU5MzA/view?usp=sharing
Rooten was het 1e wat ik deed op mijn Note 3; ook om gebruik te kunnen maken van Titanium Backup. Door het Rooten (alleen) veranderd er niets aan de bestaande software.lanerios schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:50:
Ik zit meer en meer te denken om te gaan rooten.. maar zit dan wel met wat angsten:
Ik gebruik de functie van de pen heel veel (klik voor context menu). Ik hoor vaak dat deze weg is na een installatie van custom rom (logisch, is stukje samsung software)
En wat raden jullie aan? en! Hoe ingewikkeld is het, is het een uren proces of kan herpderp de dronken buurman het nog?
Ik gebruik deze versie V19 Light: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2718684 Alle meuk is eruit, pennetje doet het nog.lanerios schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:50:
Ik zit meer en meer te denken om te gaan rooten.. maar zit dan wel met wat angsten:
Batterijgebruik is geweldig: Na bijna 4 dagen nog 47% over! (met Lean-kernel 3.14
Nu ben ik geen heavy-user, maar toch... 2 uur wandeling met gps (endomondo), Skypen met dochter, af en toe spelletje, mail bekijken etc.
Qua rooten en Custom Rom's instaleren: Kind kan de was doen als je de posts goed leest, en de instructies opvolgt.
Succes!
mijn plan:
Rooten
Custom rom vinden die de pen ondersteund qua functies
Langere batterijduur
betere bluetooth (blijft verbindingen verbreken)
Ik ga het uitzoeken. Thanks!
Hele mooie post!!racinfo schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:01:
Graag wil ik delen een methode hoe je in 4 stappen de hinderlijke bloatware van de Note 3 afkrijgt of uitschakeld.
http://www.androidplanet....13b6-10c12af27b-207870005
Alleen jammer werkt niet bij mij.
Ik heb de tool geinstalleerd en ook de usb drivers van samsung note 3 erbij gezet.
Maar het geeft aan "geen verbinding"
wel zie ik de telefoon bij "deze computer"

(windows 7 64bit)
1. Kwestie van usb drivers? Probeer KIES eens te installeren , deze plaatst goede drivers.my_fiero schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:03:
[...]
Hele mooie post!!
Ik heb de tool geinstalleerd en ook de usb drivers van samsung note 3 erbij gezet.
wel zie ik de telefoon bij "deze computer"![]()
(windows 7 64bit)
2. USB ontwikkelstand aangezet? (7x tikken bij instellingen op Buildnumber.)
Dan zou het toch moeten werken (zie bijgesloten plaatje).

-
Wat ik daarover in de handleiding las is dat de desbetreffende app wel een variabel scherm afm. moet ondersteunen; anders zie je maar een gedeelte van de beoogde app.dirkhimself schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 17:46:
kan je alleen de door Samsung voorgeschotelde apps multitasken of ook 3dr party apps? Ik wil bijv. flitsmeister of muziek app en een navigatie app draaien in 2 windows.
[ Voor 35% gewijzigd door racinfo op 16-01-2015 11:21 ]
Heb je USB-Foutopsporing aanstaan in Ontwikkelaarsopties?my_fiero schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:03:
[...]
Hele mooie post!!
wel zie ik de telefoon bij "deze computer"![]()
(windows 7 64bit)
Dat wil nog wel eens helpen.
Schijnt dat het wel kan bij de Rabobank. Wat is de laatste status?
Toevallig gisteren mijzelf dezelfde vraag gestelt, alle info bekeken bij de ING maar er (helaas) nog niets over gevonden.maffe schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 19:14:
Kunnen we inmiddels contactloos betalen met onze NFC chip in de Note3 bijv bij de ING (Postbank)?
Schijnt dat het wel kan bij de Rabobank. Wat is de laatste status?
De-Bloater,
Met die de-bloater heb ik gisteren hangouts en knox uitgezet; scheelt op 12 uur gebruik toch zeker 6-8% in accu verbruik! Ik overweeg ook die google-bende, zoals playboek, play films, play boeken enz eraf te gooien al was het alleen al om de dingen die ik toch nooit aanraak ook uit beeld (apps) te krijgen.
[ Voor 29% gewijzigd door racinfo op 17-01-2015 06:18 ]
Verwijderd
Ik weet niet waarom maar mn Android system draint mn battery life en het is echt niet normaal hoe snel hij leeg loopt nu. Ik weet niet hoe ik een foto moet uploaden maar mn android system neemt 69% in beslag bij mn battery en scherm maar 12% en dan heb ik nog een android system die 11% in neemt
Wtf is happening
T'is niet gemakkelijk om zonder nadere gegevens over bijv. welke app's je allemaal erop hebt draaien hier een zinnig antwoordt op te geven maar een veelkomend issue is een volgelopen cache. Er zijn diverse (betaal) app's die dat kunnen opschonen, bijv. Android assistent, AVG, enz.Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 11:16:
Kan iemand me helpen met mn note 3 android system issue?
Ik weet niet waarom maar mn Android system draint mn battery life en het is echt niet normaal hoe snel hij leeg loopt nu. Ik weet niet hoe ik een foto moet uploaden maar mn android system neemt 69% in beslag bij mn battery en scherm maar 12% en dan heb ik nog een android system die 11% in neemt
Wtf is happening
Ook via instellingen, algemeen, opslag en Cachegegevens opschonen kan helpen. Wat bedoel je met de opmerking: "Ik weet niet hoe ik een foto moet uploaden" ?
zelf gebruik ik de app: fast reboot. die schakelt de apps uit die op de achtergrond actief zijn.racinfo schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 19:42:
[...]
T'is niet gemakkelijk om zonder nadere gegevens over bijv. welke app's je allemaal erop hebt draaien hier een zinnig antwoordt op te geven maar een veelkomend issue is een volgelopen cache. Er zijn diverse (betaal) app's die dat kunnen opschonen, bijv. Android assistent, AVG, enz.
Ook via instellingen, algemeen, opslag en Cachegegevens opschonen kan helpen. Wat bedoel je met de opmerking: "Ik weet niet hoe ik een foto moet uploaden" ?
Thombias schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 16:04:
[...]
Heb je USB-Foutopsporing aanstaan in Ontwikkelaarsopties?
Dat wil nog wel eens helpen.
Dat was het probleem
Wat een lijst! 382 apps

Kan ik ergens een lijst zien welke allemaal zonder probleem kan uitzetten?
[ Voor 14% gewijzigd door my_fiero op 19-01-2015 12:19 ]
Op het xda-developers forum zijn lijsten te vinden.my_fiero schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:11:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was het probleem
Wat een lijst! 382 apps![]()
Kan ik ergens een lijst zien welke allemaal zonder probleem kan uitzetten?
Aan een lijst heb je niets; immers het is voor een ieder een persoonlijke zaak wat je in beeld wilt zien en wat niet. En als je twijfeld over een bepaalde functie kun je alltijd met dat item nog even googlen of er wat naders over bekend is.
[ Voor 34% gewijzigd door racinfo op 22-01-2015 11:50 ]
Ik heb er nu een aantal uitgezet maar eentje heeft als gevolg een fout melding.
Dus nu uitzoeken welke dat is (en dan weer aanzetten)
En nee het hoeft niet van de gsm af , maar wat moet ik bv met een app die ik nooit gebruik maar die wel altijd aan staat en de accu belast, dat is toch onzin.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2770729my_fiero schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:00:
Wat ik met een lijst bedoel, is welke apps je zonder problemen kunt uitzetten.
Ik heb er nu een aantal uitgezet maar eentje heeft als gevolg een fout melding.
Dus nu uitzoeken welke dat is (en dan weer aanzetten)
En nee het hoeft niet van de gsm af , maar wat moet ik bv met een app die ik nooit gebruik maar die wel altijd aan staat en de accu belast, dat is toch onzin.
Je kan het beste even op xda-developers.com kijken. Daar staan vaak de nieuwste methoden ook zonder knox te trippen etc.lanerios schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:16:
Ga hem vanavond toch maar rooten.. Iemand tips om er dan gelijk mee te doen? Bepaalde apps e.d. die gewoon handig zijn.
Edit:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2487916
[ Voor 8% gewijzigd door Thombias op 23-01-2015 18:26 ]
http://forum.xda-develope...n9005-audax-v9-0-t2847013
Van het topic:
- Based on firmware leaked XXUGBNL8 (credits to KenTcn)
- Kernel Stock XXUGBNL8
- Deodexed All Apps (credits to JoelDroid)
- Busybox
- Rooted with SuperSU (credits to chainfire)
- init.d support (credits to JustArchi)
- New updater-script (credits to alexndr)
- Tweaks in init.d
- Tweaks in Build.prop
- Multi CSC
- Removed Bloatware and Knox
- Aroma Installer (credits to amarullz)
- Added Wipe Data Choice in Aroma
- Auto Wipe Cache, Dalvik-Cache e Format System before flashing the Rom
- UpdateMe Audax (credits to acquariusoft)
- Touchwiz 5x5-dock6-fast scroll in Aroma
- Statusbar Audax with Home/Lock Button and 3Minit in Aroma
- Statusbar with Center Clock and 3Minit in Aroma
- 3Minit Battery Mod (credits to gharrington)
- Note4 Weather Themed Audax by Pescixx79
- Air Command Mods in UpdateMe Audax
- New Settings (credits to Djimmy)
- Audax Banner in Info Device
.- Toolbox Enabler (credits to Xperiacle)
- Note4 Smart Remote
- Sound Boost
- Added Android L Sounds
- Added Note4 Sounds
- Added S5 Sounds
- Integrated apps (Faster GPS, Ad Away)
- Fix WiFi password
- Added Apps in Multiwindow
- Added Roboto Condensed Font
- Added Secondary Symbols Keyboard
- Added Option Exit in Browser
- Added Call Button in Logs
- Added Call Recording
- Add Camera Shutter Sound
- Enable Camera During Call
- External SD Card Write Fix
- Add Ringtones in Ringtones List:
- Added Audax Wallpaper
Heeft iemand ervaring met deze schade? Ik ben langs een mobielboer geweest die vroeg er minimaal €150 kosten ervoor.
Lijkt me niet duurM0otje schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:49:
Heb hier een note 3 van me vader. Hij liet m vallenhet scherm touch doet het helemaal. Enige wat ik kan opmerken is dat het glas gedeelte kapot is. Dus niet de lcd naar mijn mening aangezien ik overal op het scherm de touchscreen werkt.
Heeft iemand ervaring met deze schade? Ik ben langs een mobielboer geweest die vroeg er minimaal €150 kosten ervoor.
http://www.mobiletechcenter.nl/reparatie/reparatie/index/toestel_id/650/teller/1
maar als je goed zoekt, kom je ook alleen front panel reparatie tegen
voor 60euro Rotterdam
http://link.marktplaats.nl/m872930468
79euro Wijchen
http://link.marktplaats.nl/m877088612
69euro Boskoop
http://link.marktplaats.nl/m888580468
79euro Eindhoven
http://link.marktplaats.nl/m892782076
60euro Rhoon
http://link.marktplaats.nl/m885542608
En anders front panel voor 8euro kopen en via YouTube zelf klussen
[ Voor 14% gewijzigd door SuperVeloce op 25-01-2015 20:17 ]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Als je in 't Custom Rom topic kijkt zie je (als 't goed is) ook meteen manieren om em te Rooten, en idd. Samsung levert ontiegelijk veel troep mee op hun telefoons.lanerios schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:13:
Meer om o.a. alle bloatware eraf te gooien. Ik wordt gek als ik een uninstaller gebruik en 20+ apps niet kan deleten >_<
Rotterdam
Cunning linguist.
Het kan wel, maar kost heel wat moeite, op YouTube kan je vinden hoe een Note 3 uit elkaar gaat.Bart ® schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:23:
Weet iemand of die nepchromen rand te vervangen is? Telefoon is nog piefgaaf, op een paar putjes in die rand na, door een val. Eventueel laten vervangen, als dat niet te duur is. Maar als je dan gelijk de hele digitizer moet vervangen is het natuurlijk weer niet interessant. Ervaringen hier?
Dan kan je dit onderdeel op Ebay bestellen:
http://www.ebay.com.au/it...ash=item19e3905929&_uhb=1
En daar alles op monteren..
Tering, alles zit daarop gemonteerdSuperVeloce schreef op maandag 26 januari 2015 @ 20:51:
[...]
Het kan wel, maar kost heel wat moeite, op YouTube kan je vinden hoe een Note 3 uit elkaar gaat.
Dan kan je dit onderdeel op Ebay bestellen:
http://www.ebay.com.au/it...ash=item19e3905929&_uhb=1
En daar alles op monteren..
Cunning linguist.
Haha en ik moet voor 60euro het front panel laten vervangen, voor ik mijne verkoop. Wil de nieuwe HTC One die 1 maart aangekondigd word.Bart ® schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:20:
[...]
Tering, alles zit daarop gemonteerd. Laat maar dan
. Dan maar verkopen met een paar deukjes.
Heb nu haardunne barst schuin van boven naar beneden. En linksonder is wat zwart af.
Vraag me af wanneer wij aan de beurt zijn
Staat op sammobile.comitsmemax schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 19:40:
Las zojuist dat de exynos versie in Rusland Lollipop binnenkrijgt.
Vraag me af wanneer wij aan de beurt zijn
Model: SM-N900
Model name: GALAXY Note 3
Country: Russia
Version: Android 5.0
Changelist: 3779962
Build date: Tue, 13 Jan 2015 16:11:27 +0000
Product Code: SER
PDA: N900XXUEBOA6
CSC: N900SEREBOA6
MODEM: N900XXUEBNL6
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Deze valt net als zovelen meldingen op scherm onder "advertenties" ; hoe vaak zie je in app's ook niet de melding dat er een mail binnen zou zijn gekomen? Klik je erop heb je meteen een reisje naar verweggistan geboekt.rooie60 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:37:
Iemand ooit n scherm gekregen met'u heeft waarschijnlijk de verkeerde/oude versie van whatsapp voor de note 3' en dan moet je klikken op OKE en etc......en dan zegt iets mij.......niet doen?want whatsapp wordt automatisch geupdate toch?
Advies: negeer meldingen in onder- of bovenkant van je scherm in GRATIS app's die je draait.
Het was n groot scherm bijna beeldvullend.
[ Voor 28% gewijzigd door rooie60 op 31-01-2015 12:37 ]
maar even afwachten dan maar.
niet gehindert door enige vorm van inzicht
Er is in iedergeval een gelekte versie al een aantal weken, die vlekkeloos loopt.dj.verhulst schreef op zondag 01 februari 2015 @ 18:59:
toch bij dat Android 5 toch naar de note 3 komt.
maar even afwachten dan maar.
http://lmgtfy.com/?q=note+3+lollipop+vs+kitkatdj.verhulst schreef op zondag 01 februari 2015 @ 22:34:
zijn er verder nog interessant verschillen ?
Klopt. Het Custom Rom topic is echter redelijk dood. Als er te weinig leven is kun je beter weer terug naar één topic dan het verspreiden over meerdere topics, dan hou je de boel een beetje levend.lanerios schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:22:
Zie de topic warning, voor CM12 (custom rom) hebben we een apart topic.
/off-topic
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
en dat ie voor oudere toestellen een aantal optimalisaties heeft, dan zou je mogen verwachten dat ie ook voor de note3 komt.
In de versie 5.0 zitten een aantal lastige bug's, wachten op 5.1 is moeite waard. Dit geldt natuurlijk niet voor CM12.dj.verhulst schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:20:
ik wacht maar af, wel gek ze zijn net begonnen met de uitrol en dan is 5.1 er alweer
nu draai ik al lange tijd cm12 van temasek
Ik las net dat V7.5.1 is safe nav bug incoming calls.SuperVeloce schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 21:33:
5.1 voor de Note 3, zal zeker halfjaar duren... tijdje 5.0 van samsung gedraaid,werkte gewoon goed
nu draai ik al lange tijd cm12 van temasek
maar dit is geen custom topic

ik vroeg me af zou deze stock rom beter zijn dan die ik nu heb ?
had even gekeken bij SAMmobile
Verder zie zie topic warning en xda
Voor prijzen en levertijden: Samsung Galaxy Note 3 - Prijzen & levertijden
Voor accessoires: Accessoires voor de Samsung Galaxy Note 3
Voor (Custom) ROM's: [Samsung Galaxy Note 3] Custom ROM's & Custom Firmware