Door 4.4.2 heb je wel nu 2,71GB ram die weergeeft. Maar je toestel verbruikt ook meer ram. Rond 1,35GB nu terwijl voor de updaten dat hier 1GB ram was.
kitkat werkt bij mij niet lekker, dus een hard Reset gedaan.
Er blijken meer problemen te zijn met het lezen van de externe sd, door sommige apps zoals es fileexplorer.
Zie hier op xda: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2537793
Kitkaaaaaat
Er blijken meer problemen te zijn met het lezen van de externe sd, door sommige apps zoals es fileexplorer.
Zie hier op xda: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2537793
Kitkaaaaaat
iemand ?
dj.verhulst in "[Samsung Galaxy Note 3] Ervaringen & Discussie"
Je hebt 24 uur gewacht met kicken, zoals ook de regels zijn, maar je vorige bericht staat nog gewoon op dezelfde pagina bij de "laatste" berichten... Beetje overdone om dan je hele post precies te herhalen. Dus je bericht wat aangepast.
dj.verhulst in "[Samsung Galaxy Note 3] Ervaringen & Discussie"
Je hebt 24 uur gewacht met kicken, zoals ook de regels zijn, maar je vorige bericht staat nog gewoon op dezelfde pagina bij de "laatste" berichten... Beetje overdone om dan je hele post precies te herhalen. Dus je bericht wat aangepast.
[ Voor 78% gewijzigd door 13art op 26-01-2014 22:31 ]
niet gehindert door enige vorm van inzicht
Hier ook update binnen gehaald. Telefoon reageert heel traag nu. Aan en uit zetten gaat na 10x drukken soms. Mijn originele flip cover van Samsung reageert ook niet meer optimaal.
Heeft iemand dit met een harde reset of met iets anders opgelost. Gek word ik ervan. Ik heb nu veel minder plezier van mijn telefoon.
Heeft iemand dit met een harde reset of met iets anders opgelost. Gek word ik ervan. Ik heb nu veel minder plezier van mijn telefoon.
Vanmiddag heb ik van nood de mijne maar gereset. Alles loopt nu weer naar behoren, maar het lezen van de externe SD is helaas niet opgelost. Dit blijkt een eigenschap van Kitkat te zijn.adsa schreef op zondag 26 januari 2014 @ 22:31:
Hier ook update binnen gehaald. Telefoon reageert heel traag nu. Aan en uit zetten gaat na 10x drukken soms. Mijn originele flip cover van Samsung reageert ook niet meer optimaal.
Als ik dat geweten had, was ik niet aan kitkat begonnen.
Jij bent de zoveelste met problemen. Een harde reset na instal, blijkt dus nodig om de boel soepel aan de praat te krijgen.
Op het moment lijkt de accuduur weer normaal.
Heb wat apps van Samsung in actieve processen gestopt en updates verwijderd. Daarnaast locatie service aangezet.
4 uur scherm aan, 11 uren van de lader en nog 62 procent over.
Heb wat apps van Samsung in actieve processen gestopt en updates verwijderd. Daarnaast locatie service aangezet.
4 uur scherm aan, 11 uren van de lader en nog 62 procent over.
Gelukkig werkt ook de Samsung Allshare Cast dongle (ooit gekocht voor SGS3) nog op deze Note3. En na de Kitkat update doet ie het nog steeds. Lekker Angry Birds op de Beamer spelen. Of een presentatie geven aan the board of directors 
Lol: http://youtu.be/ByepoxtzG9k
Lol: http://youtu.be/ByepoxtzG9k
Is inderdaad een leuk ding. Maar ik schrok wel van de prijsmaffe schreef op zondag 26 januari 2014 @ 23:24:
Gelukkig werkt ook de Samsung Allshare Cast dongle (ooit gekocht voor SGS3) nog op deze Note3.
ik ben die firmware aan het downloaden maar die is 1.2 Gb groot !
<edit> heb hem inmiddels binnen
N9005XXUENA6_N9005PHNENA2_PHN.zip
heb odin 3.04 gedownload ,, maar vroeg me af welke van de 4 opties moet ik aanvinken en dat md5 bestand koppelen ?

@NLF
maar die stilgezette apps worden na de eerste reboot onderwater weer geinstalleerd.
als je passwoord weg gooit geen toegang tot de google store , dat zou kunnen helpen, en als je dan iets wil downloaden dan ff aan dan.
<edit> heb hem inmiddels binnen
N9005XXUENA6_N9005PHNENA2_PHN.zip
heb odin 3.04 gedownload ,, maar vroeg me af welke van de 4 opties moet ik aanvinken en dat md5 bestand koppelen ?

@NLF
maar die stilgezette apps worden na de eerste reboot onderwater weer geinstalleerd.
als je passwoord weg gooit geen toegang tot de google store , dat zou kunnen helpen, en als je dan iets wil downloaden dan ff aan dan.
[ Voor 30% gewijzigd door dj.verhulst op 27-01-2014 13:31 ]
@dj.verhulst, die zip moet je uitpakken zodat je een .tar overhoud van 2gb.
Die tar richten op pda en natuurlijk aanvinken, that is all.
Die tar richten op pda en natuurlijk aanvinken, that is all.
Ik heb de PHN versie nu over de Poolse heen gezet, via Odin. Nu afwachten of deze wat stabieler is.
Ik wacht nog wel even met de upgrade. Heb de OTA binnen en ook de Sammobile versie, dus de complete. Want na de update van de bootloader kunnen we niet meer terug. Mijn phone werkt prima op dit moment.
Waarom zou die versie stabieler zijn, enigste verschil is de csc.Frank S schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:09:
Ik heb de PHN versie nu over de Poolse heen gezet, via Odin. Nu afwachten of deze wat stabieler is.
Soms gebeurd het wel eens dat een flash niet helemaal lekker is verlopen en een reflash lijkt het dan in het gareel te zetten.
Maar dit klinkt mij eerder als dat sommige apps zelf de problemen geven, ook geprobeerd om die apps opnieuw te installeren of de cache van die apps leeg te gooien?
@Rhodan
bedankt,, het ging vrij soepel allemaal, heb nu 4.4.2 erop staan en zie PHN en the netherlands staan.
heb wel eerst vooraf een complete back up van alles gemaakt,, mocht ie debiel doen,, dan een harde reset en de backup terug.
met wat geluk ben ik nu van die battery drain af,, vanmorgen van de lader gehaald en 6 uur later al ruim 33 % op gevreten, terwijl ie helemaal niks gedaan had, en als ik kijk waar ie het aan op gemaakt heb,, aan het systeem en ongeveer 4 uur wakker geweest.....
bedankt,, het ging vrij soepel allemaal, heb nu 4.4.2 erop staan en zie PHN en the netherlands staan.
heb wel eerst vooraf een complete back up van alles gemaakt,, mocht ie debiel doen,, dan een harde reset en de backup terug.
met wat geluk ben ik nu van die battery drain af,, vanmorgen van de lader gehaald en 6 uur later al ruim 33 % op gevreten, terwijl ie helemaal niks gedaan had, en als ik kijk waar ie het aan op gemaakt heb,, aan het systeem en ongeveer 4 uur wakker geweest.....
kan ik met een T-mobile branded note 3 die versie van sammobile erop zetten?
http://www.sammobile.com/firmwares/3/?download=24599
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
ik zag dat die een eigen versie heeft, maar waarom zou je de T mobile variant willen ?
Lijkt me dat je de standaard versie er gewoon op kan zetten, is ie gelijk sim lock free.
Maar laat de deskundige hun zegje maar doen, mogelijk moet je er toch wat extra's aan doen vooraf of zo
Lijkt me dat je de standaard versie er gewoon op kan zetten, is ie gelijk sim lock free.
Maar laat de deskundige hun zegje maar doen, mogelijk moet je er toch wat extra's aan doen vooraf of zo
Zag net ook dat die van mij een kitkat update deed. Toestel werkt nu noch steeds normaal, en lekker vlot (voelt vlotter aan). Batterijverbruik laat 1 rechte streep zien, niets dus
Verder geen reset, of wat dan ook gedaan.
Dat kan zeker :-) hier namelijk van branded vodafone naar pnh firmware gegaan ook via Sammobile.darkphoenix schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:04:
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
ik wil m'n note 3 wel rooten om die bloat ware van samsung er af te mikken.
Zit momenteel gewoon op de nightlies van cyanogene mod, werken best prima alleen zo nu en dan een freeze maar goed het zijn ten slotte nightlies.
Wat zijn je ervaringen met de nightlies? Wil binnenkort ook over gaan ( hoop dat MIUI ook mee komt ) maar zag dat er nog wel een aantal bugs waren, en is de battery drain al weg?qlum schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:18:
Zit momenteel gewoon op de nightlies van cyanogene mod, werken best prima alleen zo nu en dan een freeze maar goed het zijn ten slotte nightlies.
Zucht...
Vertrouw nooit op dat soort programma's die een backup en restore doen, zeker na een telefoon wissel. Altijd met handje copieren. Kabeltje tussen de telefoon en pc, foto's en muziek overblazen, klaar. Al die andere pulp zoals Facebook, Twitter etc opnieuw installeren enz. Hoge scores van games pleitte: JammerAloysxda schreef op zondag 26 januari 2014 @ 13:16:
De laatste paar dagen ben ik druk geweest om alles naar mijn hand te zetten. Een harde reset heb ik daarom nog niet uitgevoerd. Kan ik weer opnieuw beginnen.
Zou het zin hebben om de sd kaart opnieuw op het apparaat te formatteren, en daarna alle date weer terug te kopieren ?
Adresboek kan je met google syncen, die komt vanzelf weer terug.
Keep it simple!
Wat zit er voor bijzonders in de backup wat absoluut terug moet?
Klopt, de nieuwste TV's van Samsung hebben zo'n ding intern in de tv. Dan hoef je die dongle niet meer te kopen, maar is je tv meteen een stuk duurder. Die dongle is wel heel erg handig om in je beamer te doenpvtonger schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:43:
[...]
Is inderdaad een leuk ding. Maar ik schrok wel van de prijs
het is gelukt!! me happydarkphoenix schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:04:
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Vraagje: Binnenkort ga ik op skivakantie en gebruik voor de navigatie Tomtom op mijn Note 3. De verkeersinfo zal buitenlandse data verstoken, maar met de Vodafone Blox kan ik 35 Mb per dag verbruiken.
Bestaat er een app waarmee ik alle overige data verbruikers uit kan zetten zodat alleen TT kan 'roamen' en ik binnen die 35Mb kan blijven?
Of is het alles of niets?
Bestaat er een app waarmee ik alle overige data verbruikers uit kan zetten zodat alleen TT kan 'roamen' en ik binnen die 35Mb kan blijven?
Of is het alles of niets?
Verwijderd
Nadat ik mijn toestel verschillende keren "overgetweaked" (lees: verprutst) had (tot 2 maal toe kreupel weten te krijgen -No Guts No Glory
- zonder verdere hardwarematige gevolgen), heb ik alles erafgegooid, terug naar fabrieksinstellingen en ge-update naar kitkat.
Heb tot nu toe geen enkel probleem met de update. Wel heb ik 1 app die niet compatibel is met kitkat: pogoplug. De app geeft andere functies aan de hometoets en bevriest het toestel. Tot 3 maal toe geinstalleerd/verwijderd. Een andere app die (op jelly bean ook al) slecht draaide is Skype (onderdeel van microsoft). Ironisch dat de software-Reus niet in staat is om haar app te optimaliseren (traag- tot niet opstarten). Los van die apps; mijn Note3 is na de update nog steeds supersnel, no issues here.
Wat me verder opvalt aan kitkat is dat'r flink gesleuteld is aan het "google/samsung" OS. Vooral met betrekking tot het veel lichtere KNOX aka "Beveiligde opslag". maw Niet enkel de naam is veranderd (teveel negatieve associaties met betrekking tot knox?), maar tevens is de applicatie ook beter geintegreerd in verschillende android processen (hence: knox light). Dat google het geheugenmanagement heeft geoptimaliseerd, was al bekend.

Bevatten Eldar's laatste tweets dan een kern van waarheid? Maar goed samsungs officiele blog is daar nog zeer summier over.
Dat google samsung als partner wil behouden (samsung zorgt voor de omzet) en zelfs verschillende concessies wil doen door verschillende touchwiz applicaties -standaard- in android te integreren, aangezien samsung steeds weer voor de "vernieuwingen" binnen o.a. android zorgt, is begrijpelijk.
De touchwiz features (also recognized by sony, LG, ...), het steeds weer doorontwikkelde oled scherm, de kunstlederen backcover ... Wat de lederen backcover betreft; tijdens de presentatie vd Note3 leek me dit al onwaarschijnlijk. Immers hoeveel koeienhuiden moet samsung dan wel niet opkopen, besides that; een nieuwe afdeling openenen ? Ik dacht het niet
Anyway de achterkant is hetzelfde materiaal als wat men in oa de dashboards van duurdere auto's ziet. Duurzaam, stoot- en slijtvast, laat geen vingerafdrukken achter, glijd niet uit je vingers en is niet afhankelijk van temperatuurinvloeden (zoals oa alu dat wel is). Dat Tweakers reviews hier geen uitspraken over durft maken door zich "niet te willen branden aan termen als 'mooi' of 'lelijk' " is puur een gebrek aan ervaring en een bepaalde "voorkeur" voor niet samsung toestellen (oftewel afkeur).
Samenvattend: In tegenstelling tot oa de iphones is samsung steeds weer -op alle vlakken- vernieuwend. Als consument is dat een voorwaarde, ik wil waar voor mijn geld. Ik wil hoogwaardige componenten, degelijk materiaal en steed weer innoverende features. Samsung delivers, me happy. Dat samsung voet aan amerikaans grond wil krijgen, en daarvoor mee wil werken met de inlichtingen diensten, om een veilige omgeving te creëren voor bedrijven, is begrijpelijk. Ik (wij), de Europese consument, heeft hier geen baat bij. Integendeel, we're f*cked (kom ik op terug).
Los van samsung's belangen; mijn toestel is tegenwoordig niet meer versleuteld, maar alle data loopt tegenwoordig (encrypted) via VPN (work in progress). Verder heb ik, na de update, enkel de bekende snelle tweaks toegepast. Animatiesnelheid op 0.5 (vind ik fijner dan alles uit) en de hometoets hoeft niet meer te wachten om eventueel s voice te activeren. Genieten dus van de hardware (o.a. de snelle soc en aangename achterkant) en snappy software (op het prachtig scherm).
Geen wolkje aan de lucht, zou je denken, maar schijn bedriegt. Op een bepaald moment wil ik'n een afspraak maken via s voice, en krijg ik het volgende te zien ...

(Wellicht niet slim om dat hier te plaatsen, maar op dit moment heb ik overal lak aan(!), start analyzing my handwriting
). S voice bleef zichzelf herhalen ... Ik wil hier duidelijk over zijn; mic was niet "bewust" in gebruik.Verder, wil ik hier geen uitspraken over doen.
Vervolgens Loeiihard Metallica opgezet (om ff tot rust te komen
) Om'n hardware error uit te sluiten: een kennis gebeld, geen enkel probleem met de mic. Daarna s voice weer opgestart en toen geen issue meer. Zucht ... Dan maar verder verdiepen om data te versleutelen. Ondanks alle vergaarde data (again; data aftappen is niet merk/OS gebonden), I Really Love my Note3
Heb tot nu toe geen enkel probleem met de update. Wel heb ik 1 app die niet compatibel is met kitkat: pogoplug. De app geeft andere functies aan de hometoets en bevriest het toestel. Tot 3 maal toe geinstalleerd/verwijderd. Een andere app die (op jelly bean ook al) slecht draaide is Skype (onderdeel van microsoft). Ironisch dat de software-Reus niet in staat is om haar app te optimaliseren (traag- tot niet opstarten). Los van die apps; mijn Note3 is na de update nog steeds supersnel, no issues here.
Wat me verder opvalt aan kitkat is dat'r flink gesleuteld is aan het "google/samsung" OS. Vooral met betrekking tot het veel lichtere KNOX aka "Beveiligde opslag". maw Niet enkel de naam is veranderd (teveel negatieve associaties met betrekking tot knox?), maar tevens is de applicatie ook beter geintegreerd in verschillende android processen (hence: knox light). Dat google het geheugenmanagement heeft geoptimaliseerd, was al bekend.

Bevatten Eldar's laatste tweets dan een kern van waarheid? Maar goed samsungs officiele blog is daar nog zeer summier over.
Dat google samsung als partner wil behouden (samsung zorgt voor de omzet) en zelfs verschillende concessies wil doen door verschillende touchwiz applicaties -standaard- in android te integreren, aangezien samsung steeds weer voor de "vernieuwingen" binnen o.a. android zorgt, is begrijpelijk.
De touchwiz features (also recognized by sony, LG, ...), het steeds weer doorontwikkelde oled scherm, de kunstlederen backcover ... Wat de lederen backcover betreft; tijdens de presentatie vd Note3 leek me dit al onwaarschijnlijk. Immers hoeveel koeienhuiden moet samsung dan wel niet opkopen, besides that; een nieuwe afdeling openenen ? Ik dacht het niet

Anyway de achterkant is hetzelfde materiaal als wat men in oa de dashboards van duurdere auto's ziet. Duurzaam, stoot- en slijtvast, laat geen vingerafdrukken achter, glijd niet uit je vingers en is niet afhankelijk van temperatuurinvloeden (zoals oa alu dat wel is). Dat Tweakers reviews hier geen uitspraken over durft maken door zich "niet te willen branden aan termen als 'mooi' of 'lelijk' " is puur een gebrek aan ervaring en een bepaalde "voorkeur" voor niet samsung toestellen (oftewel afkeur).
Samenvattend: In tegenstelling tot oa de iphones is samsung steeds weer -op alle vlakken- vernieuwend. Als consument is dat een voorwaarde, ik wil waar voor mijn geld. Ik wil hoogwaardige componenten, degelijk materiaal en steed weer innoverende features. Samsung delivers, me happy. Dat samsung voet aan amerikaans grond wil krijgen, en daarvoor mee wil werken met de inlichtingen diensten, om een veilige omgeving te creëren voor bedrijven, is begrijpelijk. Ik (wij), de Europese consument, heeft hier geen baat bij. Integendeel, we're f*cked (kom ik op terug).
Los van samsung's belangen; mijn toestel is tegenwoordig niet meer versleuteld, maar alle data loopt tegenwoordig (encrypted) via VPN (work in progress). Verder heb ik, na de update, enkel de bekende snelle tweaks toegepast. Animatiesnelheid op 0.5 (vind ik fijner dan alles uit) en de hometoets hoeft niet meer te wachten om eventueel s voice te activeren. Genieten dus van de hardware (o.a. de snelle soc en aangename achterkant) en snappy software (op het prachtig scherm).
Geen wolkje aan de lucht, zou je denken, maar schijn bedriegt. Op een bepaald moment wil ik'n een afspraak maken via s voice, en krijg ik het volgende te zien ...

(Wellicht niet slim om dat hier te plaatsen, maar op dit moment heb ik overal lak aan(!), start analyzing my handwriting
Vervolgens Loeiihard Metallica opgezet (om ff tot rust te komen
Voor wie eens wat anders wil dan het (gewone samsung themed gebeuren)
Ik heb de rom Van Bobcat draaien perfect en als je van kleuren houdt een aanrader, hier de link.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2498687
Ik heb de rom Van Bobcat draaien perfect en als je van kleuren houdt een aanrader, hier de link.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2498687
[offtopic?]Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 01:19:
start analyzing my handwriting
Analytisch meegaand. Wellicht een heel klein beetje dominantie erin maar dat denk ik niet.
Je kan best gemakkelijk binnen een groep mee komen, wordt vaak gezien als het bindende element of diegene die je het meest kan vertrouwen. Leiderschap schrikt je niet af maar doe je niet graag. JE moet en zal alles tot in de puntjes uitvogelen en weten. KWaliteit staat overduidelijk boven kwantiteit en je vraagt je altijd af; 'Waarom?'
Je hoofdletters zijn overduidelijk hoofdletters vergeleken bij de rest. Schrijfstijl is net, duidelijk en leesbaar maar wel wat losjes. Het zijn geen blokletters en je interpunctie is net iets te mooi om nog enkel van een functionele schrijfstijl te spreken.
Oh, en je voorkeurshand is rechts.
Alstu.
[/offtopic]
Verder; je No Guts No Glory instelling vind ik eigenlijk best tof. Bij mn Note 1 was ik wat voorzichtiger maar de N900 heeft wat dat betreft wat te lijden gehad tot ik em echt goed kreeg.
Hoe zit het met je KNOX flag/counter/trip of hoe je het ook wil noemen, eigenlijk? Heb je die al lang en breed getripped en zou die nu eigenlijk op 0x999999 moeten staan of probeer je die op 0x0 te houden?
En de rest? Boeit de flag jullie iets of gaan jullie gewoon door met Root/Custom ROMs zoals normaal?
Kan ik alleen maar aanbevelen.dj.verhulst schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:45:
ik wil m'n note 3 wel rooten om die bloat ware van samsung er af te mikken.
Draai nu Omega v7.1 debloated en vannacht 1/2% verlies op 8 uur en toestel doet zo'n beetje alles wat ik er van verwacht toe doen.
Inclusief waar mogelijk privacy bescherming, hoewel ik niet de illusie heb dat als ze willen, niet in mijn telefoon kunnen komen.
zag gisteren opeens dat de telefoon al mijn opgeslagen wifi netwerken vergeten is, waardoor ik nu weer alle wachtwoorden moet achterhalen. Iemand een idee hoe ik de netwerken weer terug kan krijgen?
Dat heb ik exact hetzelfde! Ze stonden er nog in na de update naar Kitkat, een dag later waren ze weg!stijnec1 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:16:
zag gisteren opeens dat de telefoon al mijn opgeslagen wifi netwerken vergeten is, waardoor ik nu weer alle wachtwoorden moet achterhalen. Iemand een idee hoe ik de netwerken weer terug kan krijgen?
Ik sluit me hier bij aan heb alleen nog geen oplossing gevonden.Sahi_NL schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:57:
[...]
Dat heb ik exact hetzelfde! Ze stonden er nog in na de update naar Kitkat, een dag later waren ze weg!
Hier staan ze er allemaal nog in.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Hier hetzelfde, gelukkig zijn er wps knoppen...
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Ik verwachtte eerlijk gezegd niet dat deze stabieler is, maar nu kan ik weer gewoon meelopen met de standaard PHN OTA updates. Feit is overigens wel dat ik in de laatste 24 uur nog geen app-freeze heb gehad en geen reboot. Met de Poolse 4.4.2 was dat aan de orde van de dag (minstens 1x per dag een spontane reboot). Herinstallatie van apps heb ik niet overwogen, maar de app die het vaakst vastliep was S-Note. Cache heb ik een paar keer geleegd, dat hielp niet merkbaar.Rhodan schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:15:
[...]
Waarom zou die versie stabieler zijn, enigste verschil is de csc.
Soms gebeurd het wel eens dat een flash niet helemaal lekker is verlopen en een reflash lijkt het dan in het gareel te zetten.
Maar dit klinkt mij eerder als dat sommige apps zelf de problemen geven, ook geprobeerd om die apps opnieuw te installeren of de cache van die apps leeg te gooien?
24 uur is wellicht nog niet echt representatief, maar ik heb goede hoop dat na deze reflash alles wat stabieler is geworden.
Fotos zijn verdwenen uit de telefoon zelf na het updaten. Maar staan in dropbox dus geen probleem. Wel jammer
heb nu 82% sinds gisteravond tot nu,, gewoon gebruik,, kort whats app en een paar korte gesprekken en wat mail gelezen ,, vind ik acceptabel tot nu.Rhodan schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:05:
[...]
Kan ik alleen maar aanbevelen.
Draai nu Omega v7.1 debloated en vannacht 1/2% verlies op 8 uur en toestel doet zo'n beetje alles wat ik er van verwacht toe doen.
Inclusief waar mogelijk privacy bescherming, hoewel ik niet de illusie heb dat als ze willen, niet in mijn telefoon kunnen komen.
Die Omega v7.1 pluk je bij XPA vandaan,, gaat op de zelfde manier als bij sammobile ?
Dat zou deze http://forum.xda-develope...ache=1&z=7618580304775839 moeten zijn.
ik wacht nog ff af vind de stap tamelijk groot,
Dat had ik ook op m'n oude S2 ,, waren ze ook ineens weg,, op m'n note 3 nog niet gehad ( gelukkig )stijnec1 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:16:
maar heb ze wel in back up kan ze terug zetten.
morgen maar eens zien wat het doet,, vandaag is de eerste gewone werkdag met de phone..stijnec1 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:17:
ik heb vrijdag geupdate, gisterenavond waren ze opeens verdwenen
hoop niet dat dit een standaard geintje is, want ik ben best afhankelijk van wifi
[ Voor 5% gewijzigd door dj.verhulst op 28-01-2014 15:51 ]
+1Rhodan schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:05:
[...]
Kan ik alleen maar aanbevelen.
Draai ook Omega 7.1 en het is een heerlijke ROM. Met alle bloatware eruit gaat de batterij erg lang mee en de performance van de ROM is echt top. Daarnaast nog geen enkele freeze, stottering of iets dergelijks gehad.
Kortom; installeren die handel
naast de rom heb je een apart bootloader nodig,, en welke odin ?
[ Voor 7% gewijzigd door dj.verhulst op 28-01-2014 15:57 ]
Ik heb nog steeds geen melding via OTA of via Kies van enige update... 
Maar volgens mij heb ik een Franse telefoon gekregen bij de phonehouse als ik zo mijn csc bekijk:
N9005OXXDMK3
Kies geeft aan dat ik de meest recente firmwareversie heb.. Afwachten dan maar? Wil de telefoon namelijk liever niet rooten ivm de garantie van de telefoon... (En ben nogal een noob op dat gebied)
Maar volgens mij heb ik een Franse telefoon gekregen bij de phonehouse als ik zo mijn csc bekijk:
N9005OXXDMK3
Kies geeft aan dat ik de meest recente firmwareversie heb.. Afwachten dan maar? Wil de telefoon namelijk liever niet rooten ivm de garantie van de telefoon... (En ben nogal een noob op dat gebied)
When you are standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...
via sammobile ,, kan je een stock rom krijgen die je er zo op trapt.Marty__Mouse schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:59:
Ik heb nog steeds geen melding via OTA of via Kies van enige update...
N9005OXXDMK3
heb je Odin nodig ,, en die rom van sammobile, zet je telefon in dowload mode ,,
Ligt dit aan mij of lijkt dit topic steeds meer op een customrom topic voor de Note3??
Anyway.
Ik hoop straks mijn N3 op te halen.
Zal direct kijken of ik Kitkat erop krijg voordat ik eigen dingen installeer.
Iemand nog specifieke apps die "onmisbaar" zijn op de N3?
Anyway.
Ik hoop straks mijn N3 op te halen.
Zal direct kijken of ik Kitkat erop krijg voordat ik eigen dingen installeer.
Iemand nog specifieke apps die "onmisbaar" zijn op de N3?
Sinds een paar dagen draai ik op kitkat. Loopt lekker. alleen kan ik met esfileexplorer de externe sd wel benaderen, maar geen bestanden verwijderen. Lukt dat bij jullie wel bij de standaard kitkat ?
De nieuwe bootloader zit in the stock rom, dus als je de nieuwe Kitkat draait, draai je dus op de nieuwe bootloader.dj.verhulst schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:57:
naast de rom heb je een apart bootloader nodig,, en welke odin ?
Batterij gaat zelfs iets langer mee dan op stock (na dat ik zo ongeveer alle toegang van de google apps heb ontzegd) en verder doet hij het gewoon goed. Ik moet daar bij wel bekennen dat ik eens in de paar dagen een freeze krijg en het is me ook wel overkomen dat hij s' nachts vastloopt en warm wordt waarna hij s' ochtends leeg is. Maar over het algemeen doet hij het goed.SgtElPotato schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:24:
[...]
Wat zijn je ervaringen met de nightlies? Wil binnenkort ook over gaan ( hoop dat MIUI ook mee komt ) maar zag dat er nog wel een aantal bugs waren, en is de battery drain al weg?
Nadat ik een T-mobile branded note3 heb geflasht naar stockrom 4.4.2 werkt alles nog beter dan voorheen en geen enkele problemen tot nu toe!
Dat zijn de betere berichten. Gebruik jij misschien Esfileexlorer ?darkphoenix schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:24:
Nadat ik een T-mobile branded note3 heb geflasht naar stockrom 4.4.2 werkt alles nog beter dan voorheen en geen enkele problemen tot nu toe!
Werkt dit bij jouw naar behoren ?
Na kitkat update doen alle call recorders het niet meer, als je geluid via mic doet. Hoor nu een kabaal terwijl dat hiervoor perfect werkte. Baal ervan want kan nu geen gesprek meer luisteren
Ligt inmiddels aan de lader. Bijna vol
Straks eens kijken wat deze allemaal voor verbeteringen heeft boven mijn oude Note1.
Straks eens kijken wat deze allemaal voor verbeteringen heeft boven mijn oude Note1.
Eindelijk, nu werkt mijn note 3 ook weer perfect! Na de update ging de accu nog maar 10 uur mee, toen maar besloten om een factory reset te doen. En dit heeft geholpen:

Dat heeft te maken met nieuwe rechten die in KitKat zijn toegepast. Het is dus een eigenschap, hoe vervelend het ook is. Verschillende apps moeten nu ook door hun makers aangepast worden om te doen wat ze behoren te doen.Aloysxda schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:38:
Sinds een paar dagen draai ik op kitkat. Loopt lekker. alleen kan ik met esfileexplorer de externe sd wel benaderen, maar geen bestanden verwijderen. Lukt dat bij jullie wel bij de standaard kitkat ?
Je zou 'mijn bestanden' van Samsung zelf eens kunnen proberen, wellicht heeft deze meer rechten.
[ Voor 8% gewijzigd door Pierre_nr1 op 28-01-2014 21:52 ]
die 4.4.2 heb ik nu,, hij heeft denk ik geen full wipe gedaan.Rhodan schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 18:20:
[...]
De nieuwe bootloader zit in the stock rom, dus als je de nieuwe Kitkat draait, draai je dus op de nieuwe bootloader.
je bedoelt dat ik die rom er zo op kan zetten, en niet zoals in die andere instructie filmpjes meerdere handelingen moet uitvoeren.
ik doe nu nog even niks, heb al wel het topic bij xpa gevonden en probeer wat zaken daar inzichtelijk te krijgen
Je hoeft alleen nog maar een custom recovery te flashen. wel een KK versie, dan vanuit recovery de rom flashen. Althans, van Omega weet ik dat hij pre rooted is, bij andere heb je misschien CF auto root nodig voor je de custom rom ksn flashen.dj.verhulst schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 22:57:
[...]
die 4.4.2 heb ik nu,, hij heeft denk ik geen full wipe gedaan.
je bedoelt dat ik die rom er zo op kan zetten, en niet zoals in die andere instructie filmpjes meerdere handelingen moet uitvoeren.
ik doe nu nog even niks, heb al wel het topic bij xpa gevonden en probeer wat zaken daar inzichtelijk te krijgen
Bedankt voor het meedenken. Mijn bestanden, werken wel, alleen dit werkt niet zo mooi als esfileexplorer. Maar hopen dat daar snel een update voor komt.Pierre_nr1 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:51:
[...]
Dat heeft te maken met nieuwe rechten die in KitKat zijn toegepast. Het is dus een eigenschap, hoe vervelend het ook is. Verschillende apps moeten nu ook door hun makers aangepast worden om te doen wat ze behoren te doen.
Je zou 'mijn bestanden' van Samsung zelf eens kunnen proberen, wellicht heeft deze meer rechten.
Edit:
Zojuist een nieuwe versie van playstore gehaald. helaas, geen verschil........
[ Voor 6% gewijzigd door Aloysxda op 28-01-2014 23:28 ]
Note 3 in de aanbieding bij Groupon voor 450 Eurie!
http://www.groupon.nl/dea...-internacional-3/33510326
http://www.groupon.nl/dea...-internacional-3/33510326
Verwijderd
goedemorgen ,
na de kitkat update werkt mijn alarm klok niet meer, heb me al 2x overslapen....
heeft iemand een oplossing??
gr
Steven
na de kitkat update werkt mijn alarm klok niet meer, heb me al 2x overslapen....
heeft iemand een oplossing??
gr
Steven
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2014 09:13 ]
En wat is daarmee gewiped? Of valt dat mee?darkphoenix schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:24:
Heahea...
na 4 maanden iOS (Vanaf de Note 1) mag ik eindelijk weer een Note vast houden.
Keurig uit de doos meteen in een Spigen SGP Neo Hybrid. De tR.SLIM protector laat alleen helaas nog op zich wachten, dus vooralsnog "voorzichtig" met broek/jas zakken.
CSC: N9005VFGDMJ1
Baseband: N9005XXUDMJ4
Vodafone Branded NL apparaat.
Android is nog 4.3, zowel KIES als OTA update zeggen dat ik de laatste firmware heb en dat er geen update beschikbaar is.
Ach - eerst moet ik dat ding eens even goed instellen zoals ik de 1 had, dan kan ik een update eroverheen gooien.
Rooten? Custom ROM? misschien, misschien... bloatware is nu al iig irritant genoeg om het te overwegen maar ik laat het voor nu even zo.
na 4 maanden iOS (Vanaf de Note 1) mag ik eindelijk weer een Note vast houden.
Keurig uit de doos meteen in een Spigen SGP Neo Hybrid. De tR.SLIM protector laat alleen helaas nog op zich wachten, dus vooralsnog "voorzichtig" met broek/jas zakken.
CSC: N9005VFGDMJ1
Baseband: N9005XXUDMJ4
Vodafone Branded NL apparaat.
Android is nog 4.3, zowel KIES als OTA update zeggen dat ik de laatste firmware heb en dat er geen update beschikbaar is.
Ach - eerst moet ik dat ding eens even goed instellen zoals ik de 1 had, dan kan ik een update eroverheen gooien.
Rooten? Custom ROM? misschien, misschien... bloatware is nu al iig irritant genoeg om het te overwegen maar ik laat het voor nu even zo.
Ik heb vannacht m'n Note 3 geüpdated naar KitKat maar sindsdien crashen al m'n apps en heb ik om de zoveel minuten spontane reboots. Dat wordt een factory reset denk ik..
Vervelend voor je.Disfigured schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:56:
Ik heb vannacht m'n Note 3 geüpdated naar KitKat maar sindsdien crashen al m'n apps en heb ik om de zoveel minuten spontane reboots. Dat wordt een factory reset denk ik..
Maar wellicht handig om te vertellen wat je precies hebt gedaan. Anders gaan er dadelijk nog mensen denken dat de OTA mislukt is. (Ik neem aan dat je een 4.4.2 ROM geflashed hebt)
Ik heb gewoon een officiële update geïnstalleerd die m'n phone zelf binnen heeft gehaald. Zojuist een factory reset gedaan en tijdens de setup van de telefoon meteen weer een reboot.
Waar kan het aan liggen dat ik nog geen 4.4.2 OTA krijg? Provider? Ik heb m'n phone niet geroot o.i.d.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Heb je ook cache en dergelijke gewist? (Weet niet precies wat factory reset bij een stock ROM allemaal aanpast)Disfigured schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:23:
Ik heb gewoon een officiële update geïnstalleerd die m'n phone zelf binnen heeft gehaald. Zojuist een factory reset gedaan en tijdens de setup van de telefoon meteen weer een reboot.
Geen idee, gewoon een factory reset.. Dan haalt 'ie toch gewoon alles leeg?pvtonger schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:30:
[...]
Heb je ook cache en dergelijke gewist? (Weet niet precies wat factory reset bij een stock ROM allemaal aanpast)
Je zou wipe data/factory reset en wipe cache partition kunnen proberen. Als dat niet helpt, weet ik 't even niet meer.Disfigured schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:38:Geen idee, gewoon een factory reset.. Dan haalt 'ie toch gewoon alles leeg?
Waar vind ik die instellingen?pvtonger schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:46:
[...]
Je zou wipe data/factory reset en wipe cache partition kunnen proberen. Als dat niet helpt, weet ik 't even niet meer.
In de Recovery. Toestel uitzetten. Dan aanzetten door Vol+ / Power / Home ingedrukt te houdenDisfigured schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:06:Waar vind ik die instellingen?
Helaas, nog steeds spontane reboots..
Ik ben een beetje aan het rond zoeken, maar wat is nou de beste optie om je beeld van je Note 3 naar je tv te streamen? Mijn samsung plasma smart tv ondersteunt dit niet standaard en moet ik dus op zoek naar een ander apparaat die dit wel kan.
De pricewatch: Samsung Display Hub WiFi lijkt mij dan de enige oplossing? Hebben mensen ervaring met dit apparaat of andere apparaten om je beeld te mirroren op je tv?
De pricewatch: Samsung Display Hub WiFi lijkt mij dan de enige oplossing? Hebben mensen ervaring met dit apparaat of andere apparaten om je beeld te mirroren op je tv?
Zucht...
Krijg je de reboots nadat je allerlei applicaties geinstalleerd en accounts aangemaakt hebt? Misschien gebruik je een app die niet compatible is met 4.4.2. Als je dat nog niet hebt geprobeerd zou ik dat eerst even doenDisfigured schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:19:Helaas, nog steeds spontane reboots..
Ik had het net tijdens het downloaden van de Netflix app, en vlak daarvoor tijdens het instellen van m'n Google account. Het lijkt echt puur random nu.
[ Voor 11% gewijzigd door Disfigured op 29-01-2014 14:30 ]
Is je toestel branded?spaceboy schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:23:
Waar kan het aan liggen dat ik nog geen 4.4.2 OTA krijg? Provider? Ik heb m'n phone niet geroot o.i.d.
Unbranded toestellen zijn altijd eerder omdat bij een branded ROM de provider eerst nog zijn aanpassingen doet aan de update (zijn software er weer inzetten enzo)
Mijn internet is al de hele hele dag onbereikbaar. Laat ik het anders zeggen: vanochtend om 6 uur deed ie het gewoon. Daarna geen internetbereik meer. Lijkt alsof internet niet aan staat, maar staat wel aan. Dus geen tekentje (geen H of G). Resetten en batterij er uithalen helpt blijkbaar ook niet.
Leuk man gatheren
Mijn Note 3 komt van Vodafone, dus ik neem aan dat hij branded is, er staat vodafone rommel op..
Ik heb dus ook nog geen update.
Kan ik er een unbranded firmware opzetten via kies? Ik had het bestandje al van Sammobile gehaald maar ik snap niet wat ik er verder mee moet.
Of moet ik hem hier voor al rooten?
bvd
Kan ik er een unbranded firmware opzetten via kies? Ik had het bestandje al van Sammobile gehaald maar ik snap niet wat ik er verder mee moet.
bvd
Je kan dat niet via KIES.mrmoos schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:20:
Mijn Note 3 komt van Vodafone, dus ik neem aan dat hij branded is, er staat vodafone rommel op..
bvd
Je moet een nieuwe ROM installeren, dit betekent dat je ROOT access nodig hebt. Als je je daarmee niet eerder hebt beziggehouden: lees je eerst even goed in, dat kan problemen voorkomen.
Via KIES kun je alleen de reguliere updates installeren en die komen dan van je provider.
[ Voor 6% gewijzigd door Gadgeteer op 29-01-2014 16:44 ]
Uhm nee hoor. Odin + flashen kan zonder root.
Zoals @senor sjon ook al zei, dat kan gewoon zonder root. Odin en de 4.4.2 PHN dowloaden, flashen en klaar is KitKat.mrmoos schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:20:
bvd
Was al eerder gemeld 00:37 uur.
Besef wel dat je het toestel (Spaans model?) moet opsturen naar Spanje indien er problemen zijn.
Bij de Mediamarkt is ie tijdens de BTW actie slechts 516 euro.
Wel zo handig indien je problemen hebt voor 66 euro meer.
Werkt met de update van vandaag weer welAloysxda schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:38:
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Prijzen en levertijden : Samsung Galaxy Note 3 - Prijzen & levertijden
Wat je zegt. Geduld.........Pierre_nr1 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:04:
[...]
Goed te horen, het kost even tijd voordat de developers hun appjes bijgewerkt hebben. Kwestie van tijd en geduld dus.
Vandaag op mijn note ook de update van esfileexplorer gedaan en we zijn weer blij. Werkt weer super, zoals vanouds.
Even een tip voor alle kitkat updaters, doe na de update even een Hard Reset. Dat scheelt je een hoop gemorrel
Wie kan mij even op weg helpen?
Ik heb hier mijn note 3 met firmware van T mobile.
Nu wil ik er gewoon de laatste firmware via odin opzetten, maar niet meer van T mobile.
Als ik dit doe moet ik het toestel eers rooten? of is het mogelijk om meteen via odin de vrije software erop te zetten?
Thanks
Nu wil ik er gewoon de laatste firmware via odin opzetten, maar niet meer van T mobile.
Als ik dit doe moet ik het toestel eers rooten? of is het mogelijk om meteen via odin de vrije software erop te zetten?
Thanks
Dat kan gewoon zonder root. Download odin 3.09, en download 4.4.2 PHN bij Sammobile.com, flashen en klaar is KitKat. (zet wel vinkje 'bootloader' aan in Odin)pappaleone schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:33:
Wie kan mij even op weg helpen?
Thanks
Pierre_nr1 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:38:
[...]
Dat kan gewoon zonder root. Download odin 3.09, en download 4.4.2 PHN bij Sammobile.com, flashen en klaar is KitKat. (zet wel vinkje 'bootloader' aan in Odin)
Wat hier vreemd is, is dat mijn toestel nog steeds niet geupdate kan worden naar versie 4.4 en draait nog steeds op 4.3. Toestel in Nederland gekocht en twijfel of het nu wel een Nederlands toestel is. Hoe kan ik deze controleren? Onder model number staat namelijk: SM-N9005
draai *#1234# maar eens dan zie je alles wel
AP: N9005XXUDMJ7dj.verhulst schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:51:
draai *#1234# maar eens dan zie je alles wel
CP: N9005XXUDMJ7
CSC: N9005OXXDMJ4
http://www.sammobile.com/firmwares/2/
hier kan je de juist rom vinden,, in de diverse talen,, en van een tele toko of gewoon stock
met de app uit de google store phone info vind je uitgebreide info over je note 3
en als je een nederlandse neemt heb je die 4.4.2 daar heb ik hem ook vandaan
hier kan je de juist rom vinden,, in de diverse talen,, en van een tele toko of gewoon stock
met de app uit de google store phone info vind je uitgebreide info over je note 3
[ Voor 15% gewijzigd door dj.verhulst op 29-01-2014 22:58 ]
Product code: SM-N9005ZKETPHdj.verhulst schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:57:
http://www.sammobile.com/firmwares/2/
Portugal
Toestel een aantal weken gelegen gekocht en kan dit zomaar? Moet ik dit accepteren?
[ Voor 3% gewijzigd door Fermion op 29-01-2014 23:15 ]
Als je dat niet van tevoren vraagt, dan moet je dat inderdaad accepteren. Die van mij is UK Vodafone branded, was ook een verrassing. Maar, met Odin kom je een heel eind.Fermion schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:14:
[...]
Product code: SM-N9005ZKETPH
Portugal
Toestel een aantal weken gelegen gekocht en kan dit zomaar? Moet ik dit accepteren?
btw, waar heb je je Note 3 gekocht?
[ Voor 4% gewijzigd door Pierre_nr1 op 29-01-2014 23:26 ]
Wel, ik neem aan dat een update kennelijk alleen langer op zich laat wachten dor het uitrol schema van Samsung.Pierre_nr1 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:20:
[...]
Als je dat niet van tevoren vraagt, dan moet je dat inderdaad accepteren. Die van mij is UK Vodafone branded, was ook een verrassing. Maar, met Odin kom je een heel eind.
btw, waar heb je je Note 3 gekocht?
[ Voor 3% gewijzigd door Fermion op 29-01-2014 23:28 ]
De update hangt af van land van herkomst, en welke provider.Fermion schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:27:
[...]
Wel, ik neem aan dat een update kennelijk alleen langer op zich laat wachten dor het uitrol schema van Samsung.
Ik krijg over een 5 dagen ook een note 3, echter bij een abbo van T-Mobile. Nu las ik een paar posts terug dat je dus de branded rom kan vervangen door een standaard rom.
Je hoeft hierbij niet te rooten, maar mijn vraag is nu of je garantie dan vervalt of niet?
Je hoeft hierbij niet te rooten, maar mijn vraag is nu of je garantie dan vervalt of niet?
Ik zit nog op Android v4.3, heb de Kitkat OTA update binnen op mijn telefoon en ook de PHN file van Sammobile. Ik wacht altijd even op de eerste reacties van de die hards na een major upgrade. Dus als ik het goed begrijp is er alweer een kleine update voor NA6 beschikbaar? Welk nummer heeft deze? Thanks.
Verwijderd
Hoi allemaal,
stel dat ik over wil van mijn Franse uitvoering naar een PHN NL, werkt dat? Ik zie nl een andere modemversie staan en vraag me af of dat geen problemen op zal leveren.
Voor de mensen die mijn eerder vraag over autonavigatie hadden beantwoord, thanks! Ik gebruik nu de RAM mount naar volle tevredenheid en een Spigen slim armor view case
Vindt die view toch wel fijn voor bescherming!
Grtzz
Michiel
stel dat ik over wil van mijn Franse uitvoering naar een PHN NL, werkt dat? Ik zie nl een andere modemversie staan en vraag me af of dat geen problemen op zal leveren.
Voor de mensen die mijn eerder vraag over autonavigatie hadden beantwoord, thanks! Ik gebruik nu de RAM mount naar volle tevredenheid en een Spigen slim armor view case
Grtzz
Michiel
NeeKypo schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 06:20:
Ik krijg over een 5 dagen ook een note 3, echter bij een abbo van T-Mobile. Nu las ik een paar posts terug dat je dus de branded rom kan vervangen door een standaard rom.
Ik ben zelf van de NL (4.3) naar de Poolse versie (4.4.2) gegaan en daarna weer terug naar de NL 4.4.2. Allemaal via Odin en zonder root. Dus ik denk dat jij probleemloos van de Franse naar de PHN kunt flashen, mits de hardware gelijk is.Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:40:
Let op:
Voor prijzen en levertijden: Samsung Galaxy Note 3 - Prijzen & levertijden
Voor accessoires: Accessoires voor de Samsung Galaxy Note 3
Voor (Custom) ROM's: [Samsung Galaxy Note 3] Custom ROM's & Custom Firmware
Voor prijzen en levertijden: Samsung Galaxy Note 3 - Prijzen & levertijden
Voor accessoires: Accessoires voor de Samsung Galaxy Note 3
Voor (Custom) ROM's: [Samsung Galaxy Note 3] Custom ROM's & Custom Firmware