Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Of juist wel
[ Voor 38% gewijzigd door PeterSelie op 10-10-2013 14:15 ]
Staat alleen niet bij of dat met of zonder HDD is. Maar het is dan met HDD, en zonder is 2.0 lees ik echt overal.douweegbertje schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:29:
[...]
http://in.playstation.com...select-tab-specifications
Mass: Approx. 2.1kg
Officiële website
[ Voor 94% gewijzigd door .oisyn op 10-10-2013 14:17 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Maar het kan dus nooit zo zijn dat ze er twee verstuurd hebben, immers hadden ze dan minstens 4 kg moeten versturen..oisyn schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 14:15:
Student he
[...]
Staat alleen niet bij of dat met of zonder HDD is. Maar het is dan met HDD, en zonder is 2.0 lees ik echt overal.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
[ Voor 26% gewijzigd door Caelorum op 10-10-2013 14:50 ]
Verwijderd
HahaCaelorum schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 14:49:
Heb mijn eerste stappen in Android devven gezet, maar heb nu al zin om hard terug te rennen naar de WP SDK. Wat een warboel is die Android SDK zeg ^^ Moet er wel bij zeggen dat het bij lange na nog niet zo erg is als dat ik na alle verhalen had verwacht...
Binnenkort wil ik Windows Phone 8 gaan oppakken. Ben nu op stage bezig met WinRT development. Bevalt mij heeeeeel erg goed!
Weinig/geen ervaring met Android SDK; staat ooit wel op de planning.
Ik ben een app/Prototype voor Servicemonteurs voor de Microsoft Surface aan het maken.Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:34:
Wat ben je precies aan het maken?
Het bedrijf waar ik werk, heeft er een iPad versie voor gemaakt, die bestaat al 2,5 jaar zoiets. En ik ben onderzoek aan het doen naar de mogelijkheden van WinRT.
[ Voor 25% gewijzigd door Ryur op 10-10-2013 15:36 ]
Het is 5 uur geweest dus er komt niet veel zinnings meer uit hier..
[ Voor 68% gewijzigd door sig69 op 10-10-2013 17:16 ]
Unit of measure? Dit is dan weer te combineren met 'base quantity', zodat je kunt zeggen dat iets € 20 euro per 5 kilo kost.TheNephilim schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 17:12:
Champagne per fles of doos bestellen; amount type, order type, quantity type?Om nog maar te zwijgen over hoe dat in het Nederlands moet gaan heten. Best lastig soms, om kloppende termen te verzinnen voor bepaalde objecten of onderdelen van een project
Als je bij een product meerdere groottes kunt kiezen, dan wordt er ook vaak gesproken over 'SKU type' of 'package type'.
[ Voor 22% gewijzigd door Korben op 10-10-2013 17:28 ]
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Iedereen die het ziet roept "Minority Report!" / "Hebben!"
iOS developer
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
You scored 15 out of 20!
Zonder valsspelen... Komt wss omdat ik deze zomer vrij vaak in de Ikea gepasseerd ben
Ik ben 2 jaar niet bij ikea geweest, en ik had ook 15 van de 20. Het zijn ook wel redelijk duidelijke namenwsitedesign schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:10:
[...]
You scored 15 out of 20!
Zonder valsspelen... Komt wss omdat ik deze zomer vrij vaak in de Ikea gepasseerd ben
Maar eens aan de slag gegaan met zo'n kek JS frameworkje: KnockoutJS.
Mind = blown....
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Chrome, IE, extensions of niet, dit is wat ik binnenkrijg op die site:
1
2
3
4
5
| <html> <body> <!-- default --> </body> </html> |
Heb ik nu 20/20 goed
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Site is kapot, ik krijg het nu ook niet meerCodeCaster schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 20:02:
[...]
Chrome, IE, extensions of niet, dit is wat ik binnenkrijg op die site:
HTML:
1 2 3 4 5 <html> <body> <!-- default --> </body> </html>
Heb ik nu 20/20 goed
iOS developer
Even een beetje bekeken, nooit echt van gehoord maar kun je misschien een beetje uitleggen waarom 'mind = blown'? Ik zie zelf nog niet het voordeel tegenover een basis in bijv. een php mvc framework met de kracht van html5 + jquery. Of vergelijk ik het nu echt verkeerd?armageddon_2k1 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:53:
Zo, weer eens even wat tijd om te hobbyen sinds een paar maanden.
Maar eens aan de slag gegaan met zo'n kek JS frameworkje: KnockoutJS.
Mind = blown....
Let wel, ik ben de laatste 2,5 jaar meer en meer een hobbyist geworden he? Ik deed vroeger veel met jQuery, PHP en dat was het dan ook wel.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Misschien moet ik maar eens wat met een van die hippe JS MVC frameworks gaan doen zodat ik dat op mijn CV kan zetten. Zit er echt een leercurve aan dat soort dingen of is het toch wel heel erg voor de hand liggend allemaal als je MVC en JS kent?
iOS developer
[ Voor 43% gewijzigd door CodeCaster op 10-10-2013 20:39 ]
Jquery kan altijd overbodig zijn, afhankelijk wat je doet natuurlijkBikkelZ schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 20:27:
jQuery wordt langzaam wel een beetje overbodig nu er toch heel veel op IE9 en bruikbaarder ingezet wordt. Het is toch weer een extra library die je laadt terwijl het enige wat ik echt gebruik de selectors zijn en die zitten ook native in browsers tegenwoordig.
Misschien moet ik maar eens wat met een van die hippe JS MVC frameworks gaan doen zodat ik dat op mijn CV kan zetten. Zit er echt een leercurve aan dat soort dingen of is het toch wel heel erg voor de hand liggend allemaal als je MVC en JS kent?
Ik heb het er in elk geval standaard in zitten en de 'split' van jquery (de non ie 6-7-8 versie) voorspelt veel goeds op het moment dat we ergens gaan komen dat oude browsers niet meer aanwezig zijn.
You scored 13 out of 20!
mmm betekend dat ik nu weinig van death metal weet of van ikea producten?
ik kende iig geen èèn band. niet mijn genre
ora et labora
Ik had vanmiddag 19/20. De enige die ik fout had was de Ikea Bank. Ik denk dat ik Bank en Band door elkaar haaldemrc4nl schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:01:
[...]
You scored 13 out of 20!
mmm betekend dat ik ik weinig van death metal weet of van ikea producten
ik kende iig geen èèn band. niet mijn genre
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ah, die kende ik nog niet. Had altijd zo het gevoel dat ik met knockout zoveel dubbel werk zat te doen). Leuk om morgenmiddag mee te spelen.CodeCaster schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 20:36:
Dat kléine beetje KnockoutJS + MVC (= KnockoutMVC) waarin ik me verdiept heb, heb je zo opgepakt.Ik heb er alleen nog geen moeilijke dingen mee gedaan.

Wat vinden jullie ervan? En waar moet de submit knop en hoe moet die eruit zien? Ik heb geen inspiratie
Gewoon onderaan is onhandig omdat je onbeperkt data en locaties in kan vullen
2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
En ik zou een ander font kiezen voor de titel, want dat ronde lettertype valt heel erg uit de toon.
De afkortingen in je datepicker zou ik ook nog even naar kijken: het drieletterige "Mon" is gebruikelijk in Engelstalige gebieden, maar "Maa" kom ik in de Nederlandse taal nooit tegen. "Ma" of zelfs "M" staat denk ik mooier.
[ Voor 20% gewijzigd door Alex) op 10-10-2013 22:12 ]
We are shaping the future
Daar dacht ik ook al aanAlex) schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:10:
De voor mij logische flow is dat ik de kolommen van boven naar beneden lees, en daarna opschuif naar de volgende kolom. De submitbutton helemaal aan het einde van die flow is voor mijn gevoel het meest logische, qua positie kun je denken aan de onderkant gelijk met 'wachtwoord', rechterkant gelijk met de rechterkant van de datepicker)
Is exact dezelfde als de rest van de paginaEn ik zou een ander font kiezen voor de titel, want dat ronde lettertype valt heel erg uit de toon.
TrueDe afkortingen in je datepicker zou ik ook nog even naar kijken: het drieletterige "Mon" is gebruikelijk in Engelstalige gebieden, maar "Maa" kom ik in de Nederlandse taal nooit tegen. "Ma" of zelfs "M" staat denk ik mooier.
2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Je moet in principe het pad volgen wat de ogen afleggen als ze het formulier bekijken en invullen. Vermoedelijk zal dat van links boven naar links onder zijn, en vervolgens vanaf bovenaan (in het midden) weer naar beneden. Vanuit dat perspectief bezien zou ik juist de submit button onder 'Loc(atie?)' plaatsen, en dat links uitlijnen.Alex) schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:10:
De voor mij logische flow is dat ik de kolommen van boven naar beneden lees, en daarna opschuif naar de volgende kolom. De submitbutton helemaal aan het einde van die flow is voor mijn gevoel het meest logische, qua positie kun je denken aan de onderkant gelijk met 'wachtwoord', rechterkant gelijk met de rechterkant van de datepicker)
Zie ook dit artikel bijvoorbeeld.
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Dan rendert dat font behoorlijk inconsequent...F.West98 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:48:
[...]
Is exact dezelfde als de rest van de paginaMaar klopt wel, geen idee hoe het beter kan
dcm360 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:57:
[...]
Dan rendert dat font behoorlijk inconsequent...
1
| font-style: supercalifragilisticexpialidocious; |
Verwijderd
Wait. What?F.West98 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:48:
Is exact dezelfde als de rest van de paginaMaar klopt wel, geen idee hoe het beter kan

Exact hetzelfde? Lijkt mij niet..
Net sex gehad met mijn vrouw (sorry, een detail dat helaas van belang is voor deze anekdote
ora et labora
Wait.. Eerst heb je seks (wtf zo laat? wordt al moe van de gedachte ^^) en daarna kan je zonder problemen achter je xbox kruipen? En om het af te maken kom je het allemaal hier vertellen? wtf.oisyn schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 00:29:
OMG
Net sex gehad met mijn vrouw (sorry, een detail dat helaas van belang is voor deze anekdote). Ga daarna nog even Xboxen, had even een nieuw XBL silver accountje nodig om iets te vergelijken, krijg ik als automatisch gegenereerde naam FertileBeast60
Hij heeft nog niet zolang zijn eerste kind toch? Dan is het gewoon altijd juichen wanneer je er weer een keer op mag in het begin.
Wat dat betreft ben je dan gewoon weer puber.
Lekker op de bank
.oisyn schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 00:29:
OMG
Net sex gehad met mijn vrouw (sorry, een detail dat helaas van belang is voor deze anekdote). Ga daarna nog even Xboxen, had even een nieuw XBL silver accountje nodig om iets te vergelijken, krijg ik als automatisch gegenereerde naam FertileBeast60
Zeker die nieuwe XBOX Kinect alvast thuis staan.oisyn schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 00:29:
OMG
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
.oisyn schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 00:29:
OMG
Had je de kinect aan tijdens de daad toevallig?
edit: err ja, Woy beat me to it. Eerst lezen dan reageren..
[ Voor 5% gewijzigd door EddoH op 11-10-2013 08:46 ]
NSAMicrosoft knows it all.oisyn schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 00:29:
... sex gehad ... automatisch gegenereerde naam FertileBeast60
Ik vind het er gewoon super uit zien. Misschien omdat ik Windows 8 ook mooi vind.F.West98 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:06:
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan? En waar moet de submit knop en hoe moet die eruit zien? Ik heb geen inspiratie
Het ziet er inderdaad wel netjes uit maar die fonts zijn gewoon irritant.jochem4207 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 08:49:
[...]
Ik vind het er gewoon super uit zien. Misschien omdat ik Windows 8 ook mooi vind.
Nothing to see here!
Of eigenlijk met eender welke Microsofttool.
De submit knop zou ik rechtsonderaan plaatsen onder Locatie (althans, ik vermoed dat daar locatie onder de kalender staat).F.West98 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:06:
[afbeelding]
Ben het eens over de titel. Dat font oogt raar. Is de tekst 'Maak nieuwe meeting' soms bold? En de rest niet?
JA!!!!
[ Voor 9% gewijzigd door PdeBie op 11-10-2013 09:37 ]
TDS? Je bedoelt Tabular Data Streams, wat geen tool is maar een protocol? Niemand werkt daar mee, iedereen gebruikt gewoon de door Microsoft aangeleverde library's.Gunirus schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:36:
Argl, frustratie. Ik snap niet dat mensen vrijwillig met TDS werken.
Of eigenlijk met eender welke Microsofttool.
En niet om weer een 'Microsoft vs. de rest'-discussie te starten, maar spul van andere leveranciers is allemaal ook niet zo rooskleurig.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Ik heb KnockoutMVC na dat topic ontdekt, anders had ik erin kunnen reageren.sig69 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:09:
[...]
Ah, die kende ik nog niet. Had altijd zo het gevoel dat ik met knockout zoveel dubbel werk zat te doen). Leuk om morgenmiddag mee te spelen.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| <table> <thead> <tr><th>First name</th><th>Last name</th></tr> </thead> <tbody data-bind="foreach: people"> <tr> <td data-bind="text: firstName"></td> <td data-bind="text: lastName"></td> </tr> </tbody> </table> <script type="text/javascript"> ko.applyBindings({ people: [ { firstName: 'Bert', lastName: 'Bertington' }, { firstName: 'Charles', lastName: 'Charlesforth' }, { firstName: 'Denise', lastName: 'Dentiste' } ] }); </script> |
Dan zit je dus gewooon weer de properties van je model over te tikken, wat inderdaad behoorlijk dubbelop is.
Sinds wanneer werkt Ctrl+V niet meer in de Windows Explorer om van een URL van je clipboard een .lnk-snelkoppeling te maken?
Nee, dat was een typo. TFS, ochtendKorben schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:39:
[...]
TDS? Je bedoelt Tabular Data Streams, wat geen tool is maar een protocol? Niemand werkt daar mee, iedereen gebruikt gewoon de door Microsoft aangeleverde library's.
En niet om weer een 'Microsoft vs. de rest'-discussie te starten, maar spul van andere leveranciers is allemaal ook niet zo rooskleurig.
En nee, ik wou geen discussie starten, enkel melden dat dit een puinhoop is.
You can say that again..Gunirus schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:44:
[...]
Nee, dat was een typo. TFS, ochtend![]()
En nee, ik wou geen discussie starten, enkel melden dat dit een puinhoop is.
Caelorum schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 00:59:
[...]
Wait.. Eerst heb je seks (wtf zo laat? wordt al moe van de gedachte ^^) en daarna kan je zonder problemen achter je xbox kruipen? En om het af te maken kom je het allemaal hier vertellen? wtf
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Ik dan gisteren... Ik had maar 1 project geopend, waarin ik met exceptions begonnen was. Om mijn catch functie te testen throw ik een exception... Gebeurt er helemaal niets..EddoH schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:02:
Godgloeiende...waarom build QtCreator niet gewoon het project van de current file als ik op build druk. Zit ik al 20 minuten het verkeerde project te compilen omdat die nog op 'Active Project' stond.
Was QT mij vrolijk een eerder project dat ik al geclosed had aan het voorschotelen..
Ik zat al scheel te kijken want op een gegeven moment denk je toch dat er iets niet klopt als je gewoon "throw 007" bovenin je main hebt staan.. Dacht al, dat is wel heel robuust
Precies. Sowieso kun je nu zelfs git gebruiken met TFS wat ook super nice isAlex) schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:09:
TFS 2012 vind ik een verademing ten opzichte van 2010
Nothing to see here!
Dat ziet er handig uit, eens kijken of ik daar iets mee kan doen in een volgend projectCodeCaster schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:39:
[...]
Ik heb KnockoutMVC na dat topic ontdekt, anders had ik erin kunnen reageren.Maar wanneer je met zulke examples begint zónder MVC-helpers:
-knip-
Dan zit je dus gewooon weer de properties van je model over te tikken, wat inderdaad behoorlijk dubbelop is.
Als ik op "Get Latest" klik en vervolgens 10 minuten moet wachten met een not responding VS dan vind ik het een puinhoop ja.Rutix schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:10:
[...]
Precies. Sowieso kun je nu zelfs git gebruiken met TFS wat ook super nice is. Mensen die een puinhoop van TFS maken are doing it wrong. Wij maken sinds kort ook gebruik van de scrum features in TFS en dat is ook super nice
Als dat inmiddels nog niet opgelost is, kan je beter KnockoutMVC beter links laten leggen, en je gewoon in KnockoutJS gaan verdiepen. Veel dubbel werk? Dat wel. Maar KnockoutJS komt ook het meest tot zijn recht in singlepage applications, en niet als vervanger van bijvoorbeeld jQuery.
Eneuhm, m.b.t. SPA's, dan heb je ook niet zo heel veel meer werk dan anders. We hebben nu vaak (Domain)Model, View, ViewModel. Ook het Model twee keer dus. Je View wordt bij de SPA gewoon een Knockout template (mustache?), je ViewModel wordt je Knockout model, en in de (Web)API valideer je je viewmodel en convert hem naar je domain model.
Kijk anders ook eens hier, hier en hier, mocht je jezelf "dubbel werk" willen besparen.
Dat ligt dan toch aan jouw netwerk of TFS server. Oké, het had mooier geweest dat VS niet volledig vast ging hangen ... Maar dan nog. Ik denk dat veel IDE's daar last van zullen hebben.Gunirus schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:17:
[...]
Als ik op "Get Latest" klik en vervolgens 10 minuten moet wachten met een not responding VS dan vind ik het een puinhoop ja.
Njah, m'n VS draait remote op een server die in hetzelfde rack zit als de TFS server. Lijkt me dat de lijn wel goed isStyxxy schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:39:
[...]
Dat ligt dan toch aan jouw netwerk of TFS server. Oké, het had mooier geweest dat VS niet volledig vast ging hangen ... Maar dan nog. Ik denk dat veel IDE's daar last van zullen hebben.
Dat is niet direct een garantie.Gunirus schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:44:
[...]
Njah, m'n VS draait remote op een server die in hetzelfde rack zit als de TFS server. Lijkt me dat de lijn wel goed is
[ Voor 5% gewijzigd door GateKeaper op 11-10-2013 10:46 ]
True true. De snelheid is ook prima als ik wat data heen en weer gooi tussen beideGateKeaper schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:46:
[...]
Dat is niet direct een garantie.Hardware technisch zal de "lijn" misschien oké zijn. Maar gegarandeerde snelheid omdat het in hetzelfde rack zit, no way.
Nothing to see here!
1. Een ovulerende vrouw laat niet op zich wachten (damnit nog meer detalsCaelorum schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 00:59:
[...]
Wait.. Eerst heb je seks (wtf zo laat? wordt al moe van de gedachte ^^) en daarna kan je zonder problemen achter je xbox kruipen? En om het af te maken kom je het allemaal hier vertellen? wtf
2. Waarom zou dat niet kunnen?
3. Ik moest hard lachen maar had niemand om het mee te delen. Dan maar hier posten
4. Je vergeet het stuk dat ik eigenlijk ook nog eens strontverkouden ben
* .oisyn doet nog eens een poging om al die drek uit z'n voorhoofdholte te krijgen.
[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 11-10-2013 12:02 ]
Dacht dat je dat kon instellen?EddoH schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:02:
Godgloeiende...waarom build QtCreator niet gewoon het project van de current file als ik op build druk. Zit ik al 20 minuten het verkeerde project te compilen omdat die nog op 'Active Project' stond.
1. kan wel, maar is nogal vermoeiend dacht ik zo. Mijn voorkeur gaat iig naar de ochtend uit als ik uitgerust ben ^^ Mijn vriendin zou het niet leuk vinden iig als ik direct na de seks achter de computer zou kruipen of iets zou doen in mijn eentje. Iets met knuffelen ofzo.. Vrouwen zijn raar ^^.oisyn schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:59:
[...]
1. Waarom zou dat niet kunnen?
2. Ik moest hard lachen maar had niemand om het mee te delen. Dan maar hier posten
3. Een ovulerende vrouw laat niet op zich wachten (damnit nog meer detals)
4. Je vergeet het stuk dat ik eigenlijk ook nog eens strontverkouden ben. Maar door al dat in bed liggen is mijn dag-nacht ritme compleet verstoord dus ben ik tot een uur of 4:00 'snachts gewoon klaarwakker. Ik had gehoopt dat die activiteit me wel slaperig zou maken maar helaas
* .oisyn doet nog eens een poging om al die drek uit z'n voorhoofdholte te krijgen.
2. eheh...
3.
4. Beterschap.
[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 11-10-2013 12:09 ]
Blegh, kan me vandaag weer eens niet concentreren... Zo krijg ik mijn project voor studie nooit af...
Heb je het dan over een natte 40, of een droge 30douweegbertje schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:12:
Zodra ik thuis ben ook maar eens iemand ff vol blaffen.
Denk dat hij doelt op iemand vol blaffen met lood in GTA VRobbiedobbie schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:14:
[...]
Heb je het dan over een natte 40, of een droge 30
What's the fun of that?Good Fella schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:16:
[...]
Denk dat hij doelt op iemand vol blaffen met lood in GTA V
Robbiedobbie schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:14:
[...]
Heb je het dan over een natte 40, of een droge 30
RTFM!
Daar is ook best veel lol aan hoor
Vooral tijdens kantooruren, dat maakt het extra leuk
Aargh bah!.oisyn schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:59:
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Zeker, erg leuk op kantoor, maar als je niet meer vrijgezel bent en je je vrouw telkens mee naar je werk moet nemen wordt het wat onhandiger.Firesphere schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:37:
[...]
Daar is ook best veel lol aan hoor
Vooral tijdens kantooruren, dat maakt het extra leuk
(Het gaat nog steeds over "spelletjes" voor volwassenen toch?)
Verwijderd
Naast geschoten is altijd mis.oisyn schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:59:
Ik had het over GTA V_js_ schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:28:
[...]
Zeker, erg leuk op kantoor, maar als je niet meer vrijgezel bent en je je vrouw telkens mee naar je werk moet nemen wordt het wat onhandiger.
(Het gaat nog steeds over "spelletjes" voor volwassenen toch?)
_js_ heeft wat koffie nodig
Waarwaarwaarwaar? Zou wel willen maar tot nu toe niet gevonden.
Goed plan. Iemand anders ook nog een hapje?Robbiedobbie schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:35:
[...]
_js_ heeft wat koffie nodig. Misschien moet je hem wat aanbieden
Slecht geregeld dus.Ealanrian schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:01:
Ik ben vanavond Bob naar een concert toe...
Vals alarmEddoH schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:39:
[...] Waarwaarwaarwaar? Zou wel willen maar tot nu toe niet gevonden.
*edit* damn you! net te laat
Nou voor de volledigheid dan maar: http://www.jetbrains.com/...tures/cpp.html?dotnetblog kan je je aanmelden en wie weet mag je het testen...
*edit 2* was ik nou weer te laat?
[ Voor 78% gewijzigd door Caelorum op 11-10-2013 15:39 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.