De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 120 ... 137 Laatste
Acties:
  • 339.464 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Eens.

Ik heb de nodige ervaring met Sharepoint als CMS, maar ik ben niet van mening dat dat nou zo'n toppertje is. Het serveert weliswaar webpagina's en mensen kunnen zelf hun pagina's bewerken, maar de moeite die je moet doen... :/

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:24
GateKeaper schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:37:
[...]

Misschien een hele domme vraag hoor (al zeggen ze dat domme vragen niet bestaan). Maar als je RabbitMQ gebruikt, waar heb je MassTransit dan nog voor nodig?
Ik denk dat je dit soort frameworks pas gaat waarderen als je een keer iets hebt gedaan met een ruwe AMQP client.

Dan kom je er achter dat er stiekem best wel veel is wat je dan zelf moet gaan bouwen. RabbitMQ werkt als een trein, maar ik gebruik bv polymorphisme op mijn message types, en dat kan best met RabbitMQ, maar ik heb geen zin om handmatig allerlei exchanges, bindings en weet ik wat nog meer te moeten configureren, iedere keer als ik eem message type toevoeg in mn applicatie.

Noch de zin om daar allerlei tooling rondom te bouwen als ik deze gewoon out of the box kan gebruiken.

*een message type wil ik kunnen consumen op zijn explicit type, maar ook op interfaces die deze wellicht implementeert. Zoals IMessage, ICommand, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Zucht, batch-files en string replacement zijn niet echt goede vriendjes. Helaas is powershell geen optie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-10 01:32

F.West98

Alweer 16 jaar hier

m-m schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:24:
[...]

Klopt maar daar ligt hetzelfde aan ten grondslag uiteindelijk. Onder jongeren (dwz jongens) valt het denk ik tegenwoordig trouwens heel erg mee, apps kunnen bouwen enzo wordt wel tof gevonden. Maar dat is wel een nogal recente ontwikkeling.
Dat kan ik half beamen.
Als je goed bent, en coole dingen maakt, dan wordt het zeker gerespecteerd en vindt iedereen dat cool. Als je echter maar wat aanprutst, het typische niet-sociaal bent en enkel zit op te scheppen 'dat je zo goed bent' wordt niet gerespecteerd.
Zeker de mensen waarmee je omgaat maken uit. In de bèta-kringen wordt het meer gerespecteerd dan de alpha-leerlingen.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
F.West98 schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:07:
[...]

Zeker de mensen waarmee je omgaat maken uit. In de bèta-kringen wordt het meer gerespecteerd dan de alpha-leerlingen.
In de alphakringen krijg je meer respect door doelpunten te scoren tijdens (zaal)voetbal of door de meeste meisjes mee te nemen naar huis na het plaatselijke schoolfeest? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
  • Laatst online: 10-10 08:02
zucht.. De braakbal van php met brokjes html code voorzien een laagje visuele suiker genaamd wordpress een prachtige product noemen,is van een aardig gelijkwaardig nivo als de gegrilde vlees-diarree van de mcDonalds als culinair hoogstandje prijzen, vanwege de stukjes rode ui en het frisse schijfje tomaatje erop.

Driving a cadillac in a fool's parade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:52
kwaakvaak_v2 schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:09:
zucht.. De braakbal van php met brokjes html code voorzien een laagje visuele suiker genaamd wordpress een prachtige product noemen,is van een aardig gelijkwaardig nivo als de gegrilde vlees-diarree van de mcDonalds als culinair hoogstandje prijzen, vanwege de stukjes rode ui en het frisse schijfje tomaatje erop.
Een culinair hoogstandje is het niet maar wel een hoogstandje dat je die meuk zo goed verkocht krijgt. Na een paar maand, ik denk bijna een jaar, er slechts een of twee keer geweest te zijn is het echt niet meer te eten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

D-Raven schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:34:
[...]

Ik denk dat je dit soort frameworks pas gaat waarderen als je een keer iets hebt gedaan met een ruwe AMQP client.

Dan kom je er achter dat er stiekem best wel veel is wat je dan zelf moet gaan bouwen. RabbitMQ werkt als een trein, maar ik gebruik bv polymorphisme op mijn message types, en dat kan best met RabbitMQ, maar ik heb geen zin om handmatig allerlei exchanges, bindings en weet ik wat nog meer te moeten configureren, iedere keer als ik eem message type toevoeg in mn applicatie.

Noch de zin om daar allerlei tooling rondom te bouwen als ik deze gewoon out of the box kan gebruiken.

*een message type wil ik kunnen consumen op zijn explicit type, maar ook op interfaces die deze wellicht implementeert. Zoals IMessage, ICommand, etc.
De ruwe RabbitMQ client niet echt fijn om mee te werken inderdaad. Zelf gebruik ik EasyNetQ waar ik wel heel erg over te spreken ben, maar misschien ga ik toch even kijken naar MassTransit.

Klopt het als ik zeg dat MassTransit lijkt op NServiceBus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
HMS schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:18:
[...]

De ruwe RabbitMQ client niet echt fijn om mee te werken inderdaad. Zelf gebruik ik EasyNetQ waar wel heel erg over te spreken ben, maar misschien ga ik toch even kijken naar MassTransit.

Klopt het als ik zeg dat MassTransit lijkt op NServiceBus?
EasyNetQ heb ik ook naar zitten kijken. Maar ik vond deze pas nadat ik met MassTransit aan de slag ging.

Het lijkt op NServiceBus in de zin van, je registreert je consumers via je IoC container (of direct) in MassTransit, en deze zorgt dan zelf voor de subscriptions e.d.

Voor de rest heeft het ook support voor Saga's, eigen TimeoutService, en out of the box RabbitMQ configuratie.

Wat NServiceBus wel heeft en MassTransit minder, is de ServiceHost applicatie (mocht je daar fan van zijn, ik persoonlijk niet zo).

Verder heeft NServiceBus een achterlijk typisch Amerikaans licentie systeem. Wat MassTransit niet heeft.

De documentatie van NServiceBus is wel _veel_ beter. Plus het heeft wat meer features welke je wel/of niet wilt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ealanrian schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:14:
[...]

Een culinair hoogstandje is het niet maar wel een hoogstandje dat je die meuk zo goed verkocht krijgt. Na een paar maand, ik denk bijna een jaar, er slechts een of twee keer geweest te zijn is het echt niet meer te eten...
Ik ben de afgelopen 3 dagen 3 keer bij McDo geweest en moet toch zeggen dat ik de McDo in België beter vind dan die in Nederland. Wat maakt het eigenlijk uit, de Quick blijft de beste fastfood-keten in België. Ik hou niet zo van McDo; enkel de cheeseburgers zijn wel OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

kwaakvaak_v2 schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:09:
Mwoah als ik onderweg ben en even snel wat moet eten dan kan ik best een keer bij de McSpuitvlees eten....zolang ik maar geen friet en frisdrank maar een salade of wrap en water er bij bestel heb je wel bijna het equivalent van een fatsoenlijke maaltijd. De McSpuitvlees wordt ook voornamelijk geprezen vanwege het feit dat het wereldwijd vrijwel volledig conform is (of was) en je sneller klaar bent met bestellen, eten en opruimen dan bij vrijwel iedere andere manier van eten.

Trefwoorden: je moet weten wat je doet, gemak, snelheid, standaard

Overigens ken ik vrijwel geen open source PHP pakket waar mensen alleen maar enthousiast over zijn. Kan aan mij liggen? Hoor vrijwel niemand over Django klagen. Hier ligt iedereen altijd te schelden op maakt niet uit wat het PHP framework is.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
BikkelZ schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:31:
[...]

Mwoah als ik onderweg ben en even snel wat moet eten dan kan ik best een keer bij de McSpuitvlees eten....zolang ik maar geen friet en frisdrank maar een salade of wrap en water er bij bestel heb je wel bijna het equivalent van een fatsoenlijke maaltijd. De McSpuitvlees wordt ook voornamelijk geprezen vanwege het feit dat het wereldwijd vrijwel volledig conform is (of was) en je sneller klaar bent met bestellen, eten en opruimen dan bij vrijwel iedere andere manier van eten.

Trefwoorden: je moet weten wat je doet, gemak, snelheid, standaard

Overigens ken ik vrijwel geen open source PHP pakket waar mensen alleen maar enthousiast over zijn. Kan aan mij liggen? Hoor vrijwel niemand over Django klagen. Hier ligt iedereen altijd te schelden op maakt niet uit wat het PHP framework is.
De enige manier om fatsoenlijk vers voedsel te krijgen is een standaard burger aanpassen waardoor je de snelheid weer kwijt bent... Nee ik neem toch liever wat tijd voor mijn eten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:31:
[...]

de Quick blijft de beste fastfood-keten in België.
Quick -O-

Ik heb er een paar keer gegeten in de tijd dat ik in België woonde, maar iedere keer had ik het gevoel dat ik een lading warm karton zat te vermalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Fastfood -O-

Soms duw ik het naar binnen maar dan voel ik me de rest van de avond vies :{ Ik heb in genoeg restaurants en pubs lekkere patat met dito hamburger gegeten maar werkelijk iedere fastfoodketen (McD, BK, Quick, Wendy's, KFC, ad inf) weet het te verknallen.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Het enige wat ik te kanen vind is Burger King van de grote ketens en dan alleen maar de burger bestellen me een watertje. Mensen kijken je altijd zo raar aan als je geen compleet menu neemt, alsof je gratis geld weggooit. Ze vragen altijd nog een keer zeker of je geen menu wil want dat is maar één euro duurder.

Alsof ik één euro wil uitgeven voor het privilege van het dichtslibben van mijn aderen met aanmaakcola en slechte friet.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
BikkelZ schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:31:
[...]

minder aktieve gebruikers onder de tweakers denk ik. PHP is natuurlijk laagdrempelig, en een sleur'n'pleur variant van wordpress (lees waar ik vandaag mijn soort van straf mee uit moet zitten) kan ook worden geinstalleerd door het handige neefje van 12 en door oma gevuld worden.

Ik snap dat het populair is, maar ik had intussen wel gehoopt dat de makers van wordpress een paar ballen hadden laten groeien en het in ieder geval iets minder houwtje-touwtje aan elkaar geplakt zouden hebben. Maar nee hoor, nog steeds kilometers serialized arrays in de database opslaan, en bij elke hit unserializen en door heen lopen om het goede elementje te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Voor mijn eigen blog gebruik ik gewoon Wordpress. Geen probleem mee doet wat het moet doen en snel genoeg voor mij in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex) schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:34:
[...]

Quick -O-

Ik heb er een paar keer gegeten in de tijd dat ik in België woonde, maar iedere keer had ik het gevoel dat ik een lading warm karton zat te vermalen.
Hangt er echt vanaf wat je eet hoor. Ik hou het meestal op de "luxe"-burgers (Supreme Pepper, Super Bacon, ...) en die eet ik wel echt graag. Die hebben meestal ook "echte" groenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Alex) schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:08:
[...]

In de alphakringen krijg je meer respect door doelpunten te scoren tijdens (zaal)voetbal of door de meeste meisjes mee te nemen naar huis na het plaatselijke schoolfeest? :+
Nee en Ja.
Dat laatste is overigens bij de beta weer minpunten. Enorm veel.

Hmm... Nieuwe opzet in PHP of .NET maken.. Moeilijke keuze :+

(en ja, sommige dingen die ik doe zijn makkelijker in PHP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

F.West98 schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:45:
[...]

Nee en Ja.
Dat laatste is overigens bij de beta weer minpunten. Enorm veel.

Hmm... Nieuwe opzet in PHP of .NET maken.. Moeilijke keuze :+

(en ja, sommige dingen die ik doe zijn makkelijker in PHP)
Zoals falen met tekst-encoding? True, dat lijkt me makkelijker in PHP. :+

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:43:
[...]

Hangt er echt vanaf wat je eet hoor. Ik hou het meestal op de "luxe"-burgers (Supreme Pepper, Super Bacon, ...) en die eet ik wel echt graag. Die hebben meestal ook "echte" groenten.
Dat soort luxe gedoe kenden ze daar toen nog niet, ik had een gewone cheeseburger (of hoe het ook heet). 'Mijn' lokale Quick was toen die in Antwerpen Berchem nabij de GB (tegenwoordig Carrefour) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korben schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:46:
[...]

Zoals falen met tekst-encoding? True, dat lijkt me makkelijker in PHP. :+
_O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Ik zou in ieder geval geen grote lappen PHP meer willen schrijven. Het is gewoon lastig te testen en te debuggen en zo gauw je er meer structuur in gaat brengen werkt het gewoon niet zo lekker als een strong typed language.

PHP is leuk als je snel iets wil maken wat overal moet kunnen draaien en waar je minimale code schrijft of wat frameworks aan elkaar plakt.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/anY7nvV_460s.jpg

En ik maar denken dat roltrappen veilig waren

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Haha. Nee.
Ik doelde meer op een cronjob maken, daarmee een heleboel pagina's ophalen via cURL en die HTML encoden.

Aan de andere kant is .NET veel beter qua opzet. Maar voor uitbreiding naar andere scholen/dingen is de hosting dan weer duurder.
En ik moet mijn API opnieuw maken en de oude API is op PHP gebaseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

BikkelZ schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:49:
Ik zou in ieder geval geen grote lappen PHP meer willen schrijven. Het is gewoon lastig te testen en te debuggen en zo gauw je er meer structuur in gaat brengen werkt het gewoon niet zo lekker als een strong typed language.
Dat heeft weinig te maken met het feit dat het een strongly-typed taal is, hoor. :+

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
Korben schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:52:
[...]

Dat heeft weinig te maken met het feit dat het een strongly-typed taal is, hoor. :+
inderdaad... Dat kan in een loose typed taal ook. Alleen moet je er zelf goed opletten dat je niet ineens een int als string gaat behandelen. En dat is redelijk af te dwingen door een interface of iets dergelijks.

Wat ik wel erg tof zou vinden, als de RFC die voor 5.6 open staat voor named parameters binnen methods door zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-10 02:03

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Rustig ademhalen.
Tel even tot tien.
Tel maar tot honderd Firesphere.
Niet gaan schreeuwen.
Nee, niet agressief worden.
Laat de frustratie van je afgleiden.

De volgende die dikgedrukt, Caps-Lock aan en uitroeptekens gebruikt om aan tegeven dat er een typo zit in de tekst. Kan rekenen op de volle laag.
Maar voor nu, ben ik weer rustig.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firesphere schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:09:
Rustig ademhalen.
Tel even tot tien.
Tel maar tot honderd Firesphere.
Niet gaan schreeuwen.
Nee, niet agressief worden.
Laat de frustratie van je afgleiden.

De volgende die dikgedrukt, Caps-Lock aan en uitroeptekens gebruikt om aan tegeven dat er een typo zit in de tekst. Kan rekenen op de volle laag.
Maar voor nu, ben ik weer rustig.
ER MOET EEN ',' TUSSEN HONDERD EN FIRESPHERE!!!111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:12:
[...]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:49
Gamebuster schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:43:
[...] Ik heb een hoop ideeen in mijn hoofd zitten hoe ik bepaalde delen van mijn game kan implementeren, maar voor 10% is er al een bestaande implementatie en voor de andere 90% is er beter algoritme voor, ook met bestaande implementatie.

Nu ik steeds verder mijn project in C heb zitten, ben ik echt zwaar onder de indruk van de performance die je hebt in C i.c.m. OpenGL.
Woah kan niet wachten op januari. Dan heb ik eindelijk weer tijd om aan mijn engine te werken. Zoveel nog te doen, maar allereerst maar eens goed kijken naar hoe ik game objecten ga definiëren. Heb het mijzelf wel gemakkelijk gemaakt door in ieder geval vast te stellen dat ik zo'n 7GB RAM kan gebruiken en dat laadtijden van scenes idealiter tot een half minuut mogen duren (met 2500K met SSD). Verder wel dat ik zoveel mogelijk alle CPU cores belast en de GPU bezig hou. Maar omdat ik toch Intel TBB gebruik en alle data lokaal aan de tasks kan houden gaat alles momenteel best snel ^^ Kijk wel een beetje op tegen het moment dat ik performance issues ga krijgen, dan moet ik me echt gaan verdiepen in hoe de processoren alles afhandelen.
Ah, nog maar twee weken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

[...]

Hoezo?
Eén Firesphere
Twee FireSphere
Drie F1r3Sph3re
Vier Firesphere
Vijf Firesphere
... Ad nauseam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Korben schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:52:
[...]

PHP is geen strong typed language. Dus je IDE noch je compiler kan herkennen wanneer je je types door elkaar gooit.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

BikkelZ schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:19:
[...]

PHP is geen strong typed language. Dus je IDE noch je compiler kan herkennen wanneer je je types door elkaar gooit.
Mijn punt was dat het feit dat het lastig te testen en debuggen is, meer te maken heeft met het feit dat PHP een eh... minder prettige taal is, dan met het feit dat het loosely typed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Debuggen met PHP:
PHP:
1
die(print_r($array));

:+

In Visual Studio kan dat niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

F.West98 schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:21:
Debuggen met PHP:
PHP:
1
die(print_r($array));

Visual Studio heeft daar dan ook bar weinig mee te maken. Maar geloof maar dat dat soort dingen zonder meer mogelijk zijn in .NET. Dat het een dom idee is, is een ander punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Debuggen met PHP:
PHP:
1
die(print_r($array));

Dat is gewoon een kwestie van reflection gebruiken om de values van een doorgegeven object uit te lezen, en in het geval van een collectie eroverheen te itereren. Je zou zelfs een XML- of JsonSerializer kunnen ge-/misbruiken om de objectgraph te printen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:09
Debuggen met PHP:
PHP:
1
die(print_r($array));

Visual Studio heeft een debugger die wat beter werkt dan print_r/var_dump. Daarnaast bestaat er ook een PHP plug-in voor Visual Studio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

RobertMe schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:25:
[...]

Visual Studio heeft een debugger die wat beter werkt dan print_r/var_dump. Daarnaast bestaat er ook een PHP plug-in voor Visual Studio.
Precies, en brrrr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-10 11:41

TheNephilim

Wtfuzzle

Debuggen met PHP:
PHP:
1
die(print_r($array));

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Batch-files zijn kwalitatief uitermate teleurstellend. Bagger-enabledelayedexpasion 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Korben schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:20:
[...]

Mijn punt was dat het feit dat het lastig te testen en debuggen is, meer te maken heeft met het feit dat PHP een eh... minder prettige taal is, dan met het feit dat het loosely typed is.
Er valt van alles over PHP te zeggen maar er zijn een hoop dingen die gewoon inherent zijn aan loosely typed talen. En het is gewoon bedoeld als een hoopje tekst wat geinterpreteerd wordt door je webserver terwijl Python bedoeld is als general purpose taal. Dan krijg je ook vanzelf volwassener tooling.

[ Voor 3% gewijzigd door BikkelZ op 16-12-2013 17:37 ]

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dan nog zijn er prima debuggers :z

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Laatst online: 19:38
RobertMe schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:25:
[...]

Je kan met XDebug in PHPStorm (en andere IDE's) ook gewoon fatsoenlijk debuggen.

Toevallig vandaag ook leuk nieuws om PHP (vooral Symfony) te promoten/verbeteren: http://fabien.potencier.o...ost-the-symfony-ecosystem
And today, I'm really excited to announce that SensioLabs just raised 5 million euros (about 7 million dollars) to boost Symfony and its ecosystem. [..] In one sentence: we want to improve the current PHP toolset.

[ Voor 37% gewijzigd door Barryvdh op 16-12-2013 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Gamebuster schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:50:
[afbeelding]

En ik maar denken dat roltrappen veilig waren
Heeft die roltrap nu een nep-ugg opgegeten? Zo ja, dan beginnen machines eindelijk intelligent te worden :+

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:47
.Gertjan. schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:49:
[...]

Heeft die roltrap nu een nep-ugg opgegeten? Zo ja, dan beginnen machines eindelijk intelligent te worden :+
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

[...]

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TOEwJ1w0pB3nQQCd0gTrSdpT/full.gifAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TOEwJ1w0pB3nQQCd0gTrSdpT/full.gifAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TOEwJ1w0pB3nQQCd0gTrSdpT/full.gif

Ik heb je gewaarschuwt. :+

spoiler:
Ja, dat is expres ja
Korben schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:14:
[...]

Hoezo?

[...]

... Ad nauseam.
En jij vraagt er ook om he! :(
Debuggen met PHP:
PHP:
1
die(print_r($array));

XDebug en PHPStorm. Werkt veel fijner.
Daarnaast is var_dump plezieriger dan print_r over het algemeen, als je't dan toch zo wilt doen.

[ Voor 50% gewijzigd door Firesphere op 16-12-2013 18:37 ]

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
Korben schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:23:
[...]

Visual Studio heeft daar dan ook bar weinig mee te maken. Maar geloof maar dat dat soort dingen zonder meer mogelijk zijn in .NET. Dat het een dom idee is, is een ander punt.
Wat is er precies dom aan dan? Printf debugging is zo'n beetje de meest betrouwbare manier van debuggen die ik ken, al zitten er ook een aantal haken en ogen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Hele. Diepe. Zucht.

Ik werk één week niet aan de app, en de code is direct één chaos geworden. Een class als "RoosterDownloader" roept ook de RoosterBuilder op om het rooster te maken. MAAR DAT IS NIET GEWENST!
Het is heel slecht OOP, en alles verwijst naar elkaar zonder logica. En dan ook nog eens dingen als functienamen als "laadUitGeheugen" en "slaOp". Kom op, je hoeft je niet te verlagen tot Infoweb-niveau :F
Hij heeft geen weet van SQLite DB's op je Android, dus hij slaat alles geserialized op in het geheugen bij de sharedpreferences :F
Hij laadt continu alles opnieuw, omdat hij het niet (goed) opslaat.

Ik ga mijn dingen afmaken en dan enkel server-side code doen hoor. Wauw.

offtopic:
Hiermee zeg ik dus niet dat ik het perfect doe, maar dit is wel een klein drama zeg...

Voor wie wil kijken, source staat op GitHub, ga maar zoeken :>

[ Voor 11% gewijzigd door F.West98 op 16-12-2013 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat je nou bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

WTF?

Iets werkt prima, behalve als het woord "groep" in de titel staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-10 17:25
Groepswerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Nop, die is stilgelegd. Ik werk nu in zijn repository, kijk even naar de repositories waar ik contribute.

https://github.com/ThomasdenH/RoosterPGPlus :>

[ Voor 8% gewijzigd door F.West98 op 16-12-2013 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-10 16:28

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Zo, eens lubuntu installeren op mn netbook (of beter gezegd die van mn vriendin..). Windows is wel leuk en aardig, maar op zo'n brak systeem zit je al snel tegen je limiet qua snelheden. Daarbij komt windows de laatste zowat elke dag met een graf update waardoor in feite heel dat ding op zijn gat gaat :+ Je hebt zo weinig specs en als hij dan die updates binnenhaalt is het niet meer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Ik word een beetje chagerijnig van dat "Deployment strategie" topic. Ga maar weer netflixen :(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Hydra schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:46:
Ik word een beetje chagerijnig van dat "Deployment strategie" topic. Ga maar weer netflixen :(
Ik word ook wel eens chagrijnig.
Dat schrijf ik dan van me af, dat lucht echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik word chagerijnig van een klant die zegt dat ze supertopmodern zijn en dat ze dan met webforms in vb.net aankomen, kan wel janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

[Keuze C#.NET/PHP] Welke van de twee is beter in mijn geval?

*brengt heel subtiel onder de aandacht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megamind schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:54:
[...]

Ik word chagerijnig van een klant die zegt dat ze supertopmodern zijn en dat ze dan met webforms in vb.net aankomen, kan wel janken.
Als ik zo'n topic zie, denk ik bij mezelf…
Afbeeldingslocatie: http://cloud.h-dev.nl/image/020E0w3b0k3m/3357-gtfo.jpg

edit:
en in before modje datzelfde zegt over bovenstaande post... :+

@F.West98: Cool trouwens, het downloaden van een haan. :*)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2013 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:27
Cobol natuurlijk! Of nog beter geschikt waarschijnlijk: Brainfuck of LOLCODE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ryur schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:09:
[...]

Cobol natuurlijk! Of nog beter geschikt waarschijnlijk: Brainfuck of LOLCODE!
Nee, daar is geen lol aan!

* Firesphere gaat even 1'tjes en 0'tjes de TCP-kabel induwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 14:17

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik wil iets bestellen op een webshop, en zie de optie "afhalen" en ik denk, hè als dat in de buurt is komt dat mooi uit. dus ik op de site kijken naar een adres: nergens te vinden.

whois levert mij alleen de hoster op, en met google alleen het marketing shizzle bedrijf die de site heeft gemaakt.

in hun portofolio staat een link naar de webshop maar die werk niet omdat de url fout gespeld is :') :') :')
(naam waar je op klikt is wel goed)

ow en op de website, en KVK vind ik ook geen inschrijving :') ik zal de webshop morgen eens bellen, zeggen dat ze een pauper site hebben

evt kan je zelf op zoek naar info -> http://raamfoliewebshop.nl

[ Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 16-12-2013 22:12 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

mrc4nl schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:11:
Ik wil iets bestellen op een webshop, en zie de optie "afhalen" en ik denk, hè als dat in de buurt is komt dat mooi uit. dus ik op de site kijken naar een adres: nergens te vinden.

whois levert mij alleen de hoster op, en met google alleen het marketing shizzle bedrijf die de site heeft gemaakt.

in hun portofolio staat een link naar de webshop maar die werk niet omdat de url fout gespeld is :') :') :')
(naam waar je op klikt is wel goed)

ow en op de website, en KVK vind ik ook geen inschrijving :') ik zal de webshop morgen eens bellen, zeggen dat ze een pauper site hebben

evt kan je zelf op zoek naar info -> http://raamfoliewebshop.nl
Raamfoliewebshop
Parallelweg 50, 1131DM Volendam
Postbus 50, 1130 AB Volendam

binnen 1 minuut hé *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 14:17

mrc4nl

Procrastinatie expert

douweegbertje schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:12:
[...]

Raamfoliewebshop
Parallelweg 50, 1131DM Volendam
Postbus 50, 1130 AB Volendam

binnen 1 minuut hé *O*
en ik maar denken dat dat een externe partij was }:|
mmm wel een ander telefoonnumer though, netnummer wel hetzelfde

[ Voor 9% gewijzigd door mrc4nl op 16-12-2013 22:19 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

mrc4nl schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:17:
[...]

en ik maar denken dat dat een externe partij was }:|
mmm wel een ander telefoonnumer though, netnummer wel hetzelfde
Die website is één handelsnaam van Glass Solution Windowfilm B.V. (http://gsw.nu/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Dag, lieve kijkbuiskinderen en oogjes dicht en snaveltjes toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firesphere schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:23:
Dag, lieve kijkbuiskinderen en oogjes dicht en snaveltjes toe.
Slaap lekker, FireSphere! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

En dan druk je nog 1x op refresh voor je weg gaat he :/
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TOEwJ1w0pB3nQQCd0gTrSdpT/full.gif
KLEINE s!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firesphere schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:25:
[...]

En dan druk je nog 1x op refresh voor je weg gaat he :/
[afbeelding]
KLEINE s!
Afbeeldingslocatie: http://memeblender.com/wp-content/uploads/2011/10/troll-face-meme-do-not-feed-the-trolls.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Op dit moment bestaat mijn productiedeploymentstrategie uit het volgende "Ik stop zoveel mogelijk stappen in batchfiles en geef de lui die productie managen een handleiding die bestaat uit deze stappen":
1) Open cmd.exe
2) Typ in: c:\package\install.cmd instancenaam username wachtwoord
3) ????
4) PROFIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:01
F.West98 schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:11:
Hele. Diepe. Zucht.

Ik we
[...]
(goed) opslaat.

offtopic:
Hiermee zeg ik dus niet dat ik het perfect doe, maar dit is wel een klein drama zeg...

Haha
code:
1
// TODO: Beveiliging!

edit: oops dat ben jij dus niet

[ Voor 3% gewijzigd door djluc op 16-12-2013 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Maar, niet mijn code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Megamind schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:54:
[...]

Maar aan de andere kant word ik zelf ook niet zo blij van bedrijven die met ieder "hippe" fase meewaaien. Van die figuren die werken op non-proven spul onder het mom van cutting-edge... :X

VB.NET is gewoon een volwassen taal en webforms worden nog steeds ondersteund en hebben hun eigen nut. Ik snap dat gebash op webforms niet helemaal, in bepaalde situaties moet je je in MVC behoorlijk in bochten wringen om iets te doen (andersom in Webforms ook). Maar om nu iets af te zeiken omdat het in WebForms is is wel iets te kort door de bocht ;)

Een deel van mijn projecten is in Webforms, een ander deel in MVC, maar alle projecten zijn goed opgezet qua architectuur en gebruiken best toffe technieken en functionaliteiten :) Er zit zelfs een verdwaald VB.NET project tussen (waarbij een deel in MVC en een ander deel in WebForms is).

Ik ben dus hip en ouderwets tegelijk! :*)

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

.Gertjan. schreef op maandag 16 december 2013 @ 23:36:
[...]

Maar aan de andere kant word ik zelf ook niet zo blij van bedrijven die met ieder "hippe" fase meewaaien. Van die figuren die werken op non-proven spul onder het mom van cutting-edge... :X
Kan je dit iets beter uitleggen? Alsof 'proven' spul een garantie voor succes is, dat kan net zo goed in je gezicht opblazen op het verkeerde moment :P. Zolang de developers weten wat ze aan het doen zijn, dan zou het mee moeten vallen.

Trouwens, ik zat gisteren een lezing te bekijken (deze) en daarin kwam het volgende lijstje voorbij over de oorzaken van down time in productieomgevingen:
1. Admin 'cock-ups'
2. Clustering Software
3. Hardware Failures
4. Software bugs

Punt 2 is wel iets om over na te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
HMS schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 00:15:
[...]

Kan je dit iets beter uitleggen? Alsof 'proven' spul een garantie voor succes is, dat kan net zo goed in je gezicht opblazen op het verkeerde moment :P. Zolang de developers weten wat ze aan het doen zijn, dan zou het mee moeten vallen.
De afgelopen jaren was jQuery hip en kreeg je dat overal voor geadviseerd, zelfs voor de meest basale acties die je met een paar simpele regels JS ook zou moeten kunnen. Op dit moment lijkt 'client-side MVVM' helemaal de bom te zijn en zie je de frameworks als paddenstoelen uit de grond springen. AngularJS, Knockout JS, Ember. js, enzovoorts...

De grootste gemene deler is dat relatief nieuw spul ineens hip en modern is en dat devs het koste wat kost in willen zetten in een project voor een klant. Hartstikke leuk, maar als het framework van je keuze over een half jaar ineens een totaal andere richting inslaat (onder het motto "oh shit dat hebben we niet slim gedaan") of erger nog, ineens er helemaal mee stopt, dan zit je wel met een hoop extra werk om je bestaande code (die met een beetje pech 2 weken later naar productie moet) aan te passen aan de veranderde realiteit.

MVC-versus-webforms: beide platforms hebben hun sterke kanten. Bij applicaties waarbij veel met data wordt gedaan ben ik toch eerder geneigd om voor webforms te kiezen, ik vind het template-based databinden in WebForms (asp:ListView bijvoorbeeld) fijner werken dan in MVC waarbij je HTML gaat mengen met Razor en andere nare markup.

Iets anders wat ik mis zijn user controls: hoewel je met partials en child actions ver kunt komen werkt het voor mijn gevoel toch nog niet zo lekker als een losstaand user control in webforms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F.West98 schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:11:
Hele. Diepe. Zucht.

Ik werk één week niet aan de app, en de code is direct één chaos geworden. Een class als "RoosterDownloader" roept ook de RoosterBuilder op om het rooster te maken. MAAR DAT IS NIET GEWENST!
Het is heel slecht OOP, en alles verwijst naar elkaar zonder logica. En dan ook nog eens dingen als functienamen als "laadUitGeheugen" en "slaOp". Kom op, je hoeft je niet te verlagen tot Infoweb-niveau :F
Hij heeft geen weet van SQLite DB's op je Android, dus hij slaat alles geserialized op in het geheugen bij de sharedpreferences :F
Hij laadt continu alles opnieuw, omdat hij het niet (goed) opslaat.

offtopic:

Ik wist niet dat er nog mensen meewerkten aan je app; is dat iemand van je klas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:02
Zal wel zo'n leuk verplicht groepsproject zijn zoals op het HBO :')

Ik heb een keer alle 3 de andere mensen uit m'n groep de opdracht gegeven maar gewoon tutorials te gaan lezen en heb vervolgens alles zelf zitten coden. Een andere keer heb ik dmv. een contract 2 van de 4 mensen uit m'n groep kunnen zetten (die hadden dus een onvoldoende).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen, iemand koffie? :Y)

Er zijn al 2 mensen hier op de afdeling, die allebei een andere radiozender op hebben staan... Wat gek dat ik dan om half 8 al met oordopjes met m'n eigen muziek in zit. :+

Update van zo'n 200MB downloaden duurt een kleine 10 minuten. Zo snel is het internet hier! Maar wel al 3 internetradio's aan die ik hier kan horen... Fuck logic! :+

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Woy schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:15:
:( een van mijn poezen heeft sinds een week last van epileptische aanvallen, vorige week was er eigenlijk nog niks aan de hand, en nu is ze helemaal plat gespoten met valium. Ik denk dat ze het niet lang meer overleeft als ik die aanvallen zo zie

:(
Gisteren avond de poes in laten slapen, ze was al grotendeels verlamd, en totaal niet meer echt bewust bij. Het is maar beter zo :'(

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:02

Hoogie2004

Whohooooo

Sterkte Woy, zeer vervelend. Ik leef met je mee.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
Woy schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 08:30:
[...]

Gisteren avond de poes in laten slapen, ze was al grotendeels verlamd, en totaal niet meer echt bewust bij. Het is maar beter zo :'(
Dat is dan toch nog snel gegaan, maar beter zo misschien.

Alvast veel sterkte!

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
[...]

:( Wat jammer! Maar is wel beter zo. Anders had ze misschien alleen maar pijn. Nog steeds erg though :(

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kips
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 15:44
[...]

sterkte Woy...
kan me nog herinneren dat ik ook een klein traantje heb gelaten toen ik hoorde dat mijn kat, die nog bij mijn moeder woonde, was overleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:27
[...]

:'(
Ik krijg er zelf beetje tranen in mijn ogen van.
Sterkte Woy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Dat soort regels zijn volgens mij heel normaal bij zulke dingen. Google heeft in iedergeval soort gelijke dingen bij GSOC.

Note to self: een avondje spareribs bunkeren in Groningen is niet verstandig als je de volgende dag weer vroeg op moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Sterkte Woy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:56
first:
sterkte Woy.

second:
dagje debugging vandaag. Zitten wat rare IE11 bugjes in het systeem.

third:
gisteren vrij gehad. dus nog 4 daagjes werken. Volgende week 2 daagjes en dan de rest van het jaar vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CP3BEST
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-11-2023
Sterkte Woy, ik ken je pijn.

Je weet zeluf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdebie schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:07:
second:
dagje debugging vandaag. Zitten wat rare IE11 bugjes in het systeem.
In wat voor een systeem? :+ Als het MS-related is kan het wel eens zijn dat je updates moet draaien op de server, heeft dit topic mij een aantal pagina's geleden geleerd... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:22:
[...]

In wat voor een systeem? :+ Als het MS-related is kan het wel eens zijn dat je updates moet draaien op de server, heeft dit topic mij een aantal pagina's geleden geleerd... _O-
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:53
pdebie schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:07:
third:
gisteren vrij gehad. dus nog 4 daagjes werken. Volgende week 2 daagjes en dan de rest van het jaar vrij.
Nog 3,5 dag en dan twee weken vrij 8)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:56
in onze eigen applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkeerde dag voor het koffieapparaat om te lopen fucken. Normaal is het al niet om over naar huis te schrijven, maar vandaag is het simpelweg niet te zuipen. Lijkt wel alsof er 3 liter "suiker" (vloeibare meuk) in zit. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Mijn Kerst icoon maar weer ‘ns ingesteld. :Y)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Koffie drink je toch zwart als de ziel? niks geen suiker/melk of andere meuk er in pure zwarte drek de aderen in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Laatst online: 21:36
Systeembeheer is weer eens goed bezig in Jira. Gisteren werd er een reactie geplaatst bij een issue van 20/07/2012, en dat was de eerste reactie. Vandaag dan direct antwoord van de persoon die de issue gemeld heeft. Ik denk dat systeembeheer toch iets aan hun snelheid van communicatie zal moeten doen. :+

Het is niet het enige issue dat zo wordt behandeld, ik heb er al veel zien passeren. Dikwijls is de eerste reactie van systeembeheer: "Doet die probleem zich nog voor?". Tja, als je eerst maanden of jaren wacht om te reageren en dan daarmee komen. 8)7

Een andere is gisteren afgesloten geweest als Fixed, zonder verder commentaar van systeembeheer, terwijl de laatste commentaar van de melder was "Dit werkt nog steeds niet" op 20/06/2012. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ealanrian schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:46:
Koffie drink je toch zwart als de ziel? niks geen suiker/melk of andere meuk er in pure zwarte drek de aderen in :P
Hier inclusief melk en suiker, anders is het helemaal niet weg te krijgen. Maar met suiker in dit geval ook niet. :+

Maar sowieso, automatenkoffie... :r Heb liever m'n verse bonenkoffie.. :Y
Pagina: 1 ... 120 ... 137 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.