[PC/PS4] Planetside 2 deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangaande noob island zijn een aantal mensen wel negatief.

Als eerste zijn het de directives. Als de spelers een bepaalde tijd gespeeld hebben gaan zij ook in rank omhoog. Dit gaat ten kosten van de mentorship ribbons.
Ten tweede is het skill niveau. Dit is verschillend naarmate de mensen later in het spel komen. Eerst kunnen zij het redelijk tot goed waarna zij daarna de grond in worden geboord door de meer veterane spelers.
Het laatste is de Tech plant, deze is maar voor een enkele factie aanwezig en dus zal maar een enkele factie deze in bezit hebben. Dit voordeel is groot omdat een tech voor mijn gevoel de meeste waarde heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 03:44
Leuk dat deze game weer eens in het nieuws bij Tweakers staat.

Mbt het noob eiland, het is nog helemaal niet duidelijk hoe de spelregels er omheen zullen zijn. Het lijkt me bv sterk dat alleen de TR factie (waar de Techplant naast staat) de hele tijd toegang krijgt tot MBT's. Ook andere mogelijke bezwaren, zoals verschil in skill en BR is niet iets wat met bv match making niet opgelost zou kunnen worden.

Verwijderd

Nu weer nieuw in planetside. automatische turrets en de vulcan revamp. Nu op de testserver en binnekort dus ook op live. tevens komen de sneeuwpoppen terug en kun je mutsen dragen. En nog meer dingen. zie hier de post van shaql op reddit voor alle info. Deze update zal tevens naar de normale servers komen.

http://www.reddit.com/r/P...h_notes_2014112520141126/

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik mis RSG (cobalt) nog in het lijstje is toch een van de oudste TR outfits op cobalt.

Prestige93

Republican Shock Guard -RSG1

Cobalt - TR

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Verwijderd

De nieuwe patch komt vandaag online. De (voor mij) onderwerpen zijn:

Wieldable knifes; messen kun je nu als standaard dragen door of 8 in te drukken of de knife knop langer ingedrukt te houden ook zijn er nieuwe knifes beschikbaar welke geactiveerd kunnen worden voor meer schade.

De spitfire turrets; net als normale turrets maar nu schieten ze uit zichzelf en kunnen 360 graden draaien, kunnen alleen voertuigen beschadigen welke beschadigd kunnen worden middels normale wapens beschadigd kunnen worden (harrasser, flash etc).

Directives; De nieuwe event directives komen online. Dit betekend dat er weer meer snowmen spawnen en gold snowmen. Tevens zijn er in de andere continenten rockmen. Dit heeft als reden dat men niet alleen op Esamir hoeft te zijn om de directives te voltooien.

Wat balance notes; Dit gaat om de Banshee en de vulcan

Implants; Er komt een nieuwe tier implants aan. tier 4. Tevens komen er een aantal bij (in gradaties) en een aantal implants worden in hun effectiviteit verminderd om tier 4 niet te sterk te maken, en het verschi groot genoeg te houden om je implants up te graden.

En nog een aanta; andere dingen.

Hier zijn de volledige patch notes te vinden. https://forums.station.so...game-update-12-18.210014/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
RSG1 staat erbij. Ander nieuws: Hopelijk gaat deze week eindelijk de PS4 closed beta build de deur uit.

Heeft iemand zich trouwens al aangemeld voor de Guiness Book wereldrecordpoging meeste spelers in een FPS match? Het vind plaats op 24 januari, 23:00, Hossin, Jaeger (wedstrijd-) server. Ze gaan voor 1100 man, wat op zich makkelijk te doen moet zijn want het is niet heel veel anders dan een doordeweekse prime time continent Alert waar een server wachtrij voor is.

De in-game naam die je opgeeft zal ook de factie zijn waarmee je speelt. Dus als je TR bent speel je met Europeanen, Amerikanen en Australiers, tegen VS en NC spelers uit alle windhoeken vd wereld.

Een leuk evenement en goede reclame voor de game. Ik heb me een paar maanden geleden heel sterk gemaakt voor dit idee op reddit. Leuk dat SOE en de mannen van ServerSmash er nu ook wat mee doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
Die outfits die in beginpost staan, zijn dat enkel nl/be? Of gewoon met veel nl/be-ers erin?
Ik ben namelijk op zoek naar een nl/be-only outfit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Outfits met alleen maar Nederlandssprekenden ben ik eerlijk gezegd nog niet tegengekomen. Ik weet wel dat Sound of Violence (Miller, TR) van Nederlandse oorsprong is maar die zijn nauwelijks nog actief in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Je kan een nieuwe map spelen op de test server! Koltyr ofwel noob island, alleen toegankelijk voor BR <10.

Is nog niet af maar ziet er al veelbelovend uit: Een mix tussen Esamir, Hossin en Amerish.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zE5f6O5.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Rolfski op 07-01-2015 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Laatste nieuws: De closed beta voor PS4 start op 20 januari!

http://blog.us.playstatio...ta-hits-ps4-january-20th/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 20:37
Nog een outfit om aan het lijstje toe te voegen; ELME (Elementary Beginners)
site = ELME.RED
op Miller ;) TR uiteraard :D
Leider is Nederlander maar niet actief hier :) zitten ook wat Belgen en Nederlanders bij

[ Voor 7% gewijzigd door Ch3ckmate op 08-01-2015 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt men dit nog wel? Kom maar weinig bekende namen tegen deze dagen.

Weet niet of het volgende toepasselijk is of toegestaan:

WASP is trouwens ook bezig om mensen de wat meer doel gerichte speelstijl te laten zien, daarvoor organiseren we op 22 januari een operation waarmee je onder WASP kan spelen. De vorige keer was een groot succes, we kregen zelfs veel en veel meer mensen dan in eerste instantie gedacht. Geen ervaring of al in een Outfit maakt niet uit.

http://www.reddit.com/r/MillerPlanetside/comments/2ruzln/wasp_semipublic_operations_thursday_22012015/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel wrdt nog redelijk actief gespeeld. genoeg zelfs dat SOE nog steeds nieuwe elementen wil gaan toevoegen. Zelf speel ik op Cobalt, maar ik zie helaas wel een vermindering in speelactiviteit. Andere spellen worden namelijk ook gespeeld. Wel zie ik lagere BR's maar dat hoeft niet zoveel te bedoelen.

Planetside komt ook nog naar de consoles waardoor het een boost kan krijgen, maar door de (soms) nog buggy gameplay en lag is het niet zo aantrekkelijk op het moment.

Op het moment zijn er toernooien aan de gang. Dit wordt georganiseerd door PSBL(planetsidebattles) en betreft een wedstrijd van 12 vs 12 op een enkele basis. Maar ook hier merken we dat sommigen het spel verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:03

Gmount

Ecorunner lid

@Sevk: interessant! ik heb een poosje bij een kleine groep fransen gezeten die erg leuk speelden, maar communicatie was toch wel lastig. nu merk ik dat puur de zerg volgen het ook niet helemaal is voor mij.

Origineel was PS2 volgens mij een 10-jaren plan/spel. het doel is dus om het spel gedurende 10 jaar uit te breiden. Tenzij de structuur van de game zo opgezet is dat ze later nog grote veranderingen kunnen maken denk ik overigens niet dat dat gaat lukken.

Na een poosje spelen heb je toch een beetje zoiets van "been there, done that." Zeker zonder leuke outfit waar je echt lol kunt hebben word het toch een keertje saai. Daarnaast komen er ook nog steeds nieuwe games met betere graphics etc. Ikzelf speelde bijv ook eerst een poosje niet meer toen ik FC 4 had. Toen kwam The Crew, steam sale met een paar oude doch leuke games enzovoort. Dus ik denk dat ik vorige week weer voor het eerst sinds een maand gespeeld heb. Dat was wel eens anders ;)

hopelijk trekt Noob-eiland en de introductie op de PS4 weer wat nieuwe spelers.

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk zelf dat de doelgerichte groepen toch langzaam aan kapot gaan. Redeployside op zichzelf is een ellende, maar je kan eromheen werken. Gecombineerd met de resource revamp is elke vorm van strategie kapot gemaakt. Naast alerts zijn gebieden waardeloos om over te nemen. Hierdoor zie je als PL toch vaak dat beide kanten wachten op een aanval inplaats.

Dit is een van de redenen waarom op Miller veel van de combined arms en organised outfits steeds kleiner worden. Er is over het algemeen gewoon geen reden om te vechten op certs na. Hierdoor wordt een farm cultuur gepromoot samen met een focus op verdedigen dankzij redeployside. De ellende wordt alleen maar groter als je bedenkt dat je vijanden ook niet meer kan onderscheppen, ze redeployen toch wel. SOE probeert spawn camping te verminderen door de xp voor fresh spawns te verwijderen, maar het is effectief de enige manier om een basis over te nemen op het moment.

Hoop dat SOE hier snel naar gaat kijken in combinatie met performance updates. De organised outfits gaan het niet nog een half tot heel jaar volhouden op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Meer diepgang en reden voor samenspel staan naast een betere noob ervaring als het goed is hoog op de dev agenda dit jaar. Ze hebben aangegeven na twee jaar eindelijk redelijk tevreden te zijn over de basis moment-to-moment gameplay (uitzonderingen daargelaten).

Zaken als meer betekenis toevoegen aan het veroveren van bases zouden we dus als het goed is binnenkort iets van moeten merken. Verder verwacht ik binnenkort ook wat meer belangstelling voor deze game door de PS4 beta, de aanstaande wereldrecordpoging en de hype rond de Early Access van de DayZ concurrent H1Z1, gemaakt op dezelfde engine, die je vanaf vandaag kan spelen via Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
Spam

[ Voor 97% gewijzigd door psychoclown op 15-01-2015 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prestige93 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:57:
Hallo VS, NC en TR

3-4-5 April is er een grote Lan-party in Eindhoven genaamd The Party.
op dit moment is er nog geen PS2 competitie maar dit mag daar natuurlijk niet missen!

misschien is het een idee dat iemand van de PS2 community met wat ervaring hier een competitie voor wil opzetten, wanneer dit mogelijk is natuurlijk.
dit gaat natuurlijk in overleg met de organisatie van The Party.

er loopt momenteel een Topic over deze Lan, hier kun jij je ook aanmelden als het je leuk lijkt mee te gaan!
het topic vind je hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1621042
Hoi Prestige. Leuk dat je het aanduid dat er een LAN-party wordt georganiseerd. Op het moment is planetside 2 alleen speelbaar via de servers van SOE. Dus om planetside 2 te spelen zal een stabiele connectie wenselijk zijn.

Ik lees dat je een competitie op wil zetten. Dit zal moeilijk gaan aangaande planetside 2 honderden mensen op een enkele server bezighoudt. Maar dit is alleen op de normale servers. Behalve de normale servers zijn er twee andere soorten servers aanwezig. deze zijn de testserver en de jeagerserver. In de testserver worden (soms) de nieuwe patches getest en heeft soms ook wat meer bugs.

De Jeagerserver daarintegen is de server voor evenementen en wedstrijden. Maar hier moet je wel accounts aanvragen om op bepaalde data er gebruik van mogen te maken. Respect is hier noodzakelijk. Je kan niet zomaar in het wilde weg schieten aangannde sommige mensen hier ook online kunnen zijn en dus wedstrijden aan het spelen zijn of aan het trainen. Als je meer informatie wilt kun je het altijd vragen, ook kun je op de volgende website kijken naar opties om wedstrijden te organiseren: http://planetsidebattles.org/ . Overigens veel succes met je LAN party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
@pariah_terror,

het is niet mijn Lan party, het is een initiatief van een grotere organisatie waar wij als een groep tweakers aan deel gaan nemen.
ik was er al bang voor dat dit lastig ging worden maar ik heb te weinig uren op PS2 om hier alles over te weten.

mocht iemand alsnog interesse hebben in de Lan party en als mede tweaker mee willen gaan, voel je dan vrij om je aan te melden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Lanparty is een leuk idee maar Planetside 2 is daar inderdaad niet de meest geschikte game voor. Iig niet in Nederland, SOE organiseert zelf wel af en toe Planetside 2 LAN evenementen in de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
Rolfski schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:37:
Lanparty is een leuk idee maar Planetside 2 is daar inderdaad niet de meest geschikte game voor. Iig niet in Nederland, SOE organiseert zelf wel af en toe Planetside 2 LAN evenementen in de VS.
het was mij bekent dat dit wel gedaan werd in de VS inderdaad, ik ga gewoon een poging wagen!
mocht er iets georganiseerd worden omtrent PS2 dan horen jullie dit natuurlijk direct!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De evenementen zijn eigenlijk internationaal (niet alleen amerika). Op het moment is er een toernooi aan de gang tussen verschillende outfits (clans). Ikzelf speel daar ook in mee en het is zeer goed speelbaar (alhoewel de servers in amerika staan).

Op de website welke ik al eerder gegeven had (http://planetsidebattles.org/) zijn regels te vinden, dit gaat meerendeel over wapens etc. Hier kun je alvast wat inspiratie opdoen als je iets wilt organiseren (tevens mogelijk contact opnemen om accounts te krijgen).

Er is nog wel een scheiding tussen Amerika en Europa wegens de ping, Dit om de een minder voordeel te geven aan de ander, als ieder op eenzelfde continent zit is alles goed (ook omdat er minder spelers aanwezig zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
ik ga ze een mail sturen wie weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:43

Foamy

Fulltime prutser

@Sevk: semi-public platoons zijn idd leuk :) Doen we met XDT ook steeds vaker de laatste tijd. Ik merk alleen als Galaxy pilot wel dat luisteren voor de meeste randoms nog wat lastig kan zijn :)

blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foamy schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:11:
@Sevk: semi-public platoons zijn idd leuk :) Doen we met XDT ook steeds vaker de laatste tijd. Ik merk alleen als Galaxy pilot wel dat luisteren voor de meeste randoms nog wat lastig kan zijn :)
Ach dan heb je alsnog de optie om pagedown the klikken en personen eruit the gooien, of iedereen tegelijk middels de optie locked aan te zetten en daarna snel weer unlocked/squad,platoon om ze weer in te laten spawnen voor een nieuwe drop.

Het is misschien wat meer werk maar dan ook weer war effectiever.

btw. De spawn opties die een paar patches geleden in het spel is geplaatst begint mijn neus uit te komen. Of je kan nergens spawnen, of je kan niet naar leuke gevechten gaan. Je kan zelfs niet eens proberen om een basis te veroveren omdat je niet eens in de buurt terecht kan komen omdat er gewoon geen popultie is.

Maarja laatst de tsar-42 geauraxiumd (4x scope, silencer etc), nu begonnen met de rams 50. en de bullet drop is bijna niets als je ze met elkaar vergelijkt (komt meerendeel door de silencer maar ja, soms even silent ops). Wel meteen de straight pull bolt erop gezet en knallen maar. Een 39 killstreak verkregen binnen de eerste 100 kills (ging neer door mijzelf te zichtbaar op te stellen naar een bepaald punt (tower building) terwijl ik naar de andere kant aan het snipen was, ben toen totaal maar 3 keer gespot voor de rest wisten ze niet waar ik vandaan schoot.

Ook komt binnenkort de world record match eraan. Meerdere (al dan niet alle) servers spelen er in mee. Het wordt ook massaal gestreamd door bekende (niet zo bekend bij mij) streamers. Het aantal spelers dat ze willen verkrijgen is 1100 en het geheel speelt zich af in Hossin. Ik hoop alleen dat er wel plannen zijn om de server te laten crashen nadat de recordpoging over is door massaal voertuigen te spawnen en een battle royale uit te voeren op nason's defiance.

Tevens is de ps4 beta online. Dit is nog in Amerika maar is over (wat ik gelezen heb) 3 weken ook beschikbaar in de rest van de wereld. Natuurlijk zijn er wel bugs aanwezig welke al bekend zijn in de pc versie, als de invisibility bug en de zombie bug(voor anderen lig je op de grond te bewegen terwijl jij wel gewoon beweegt). Maar er zijn ook nieuwe bugs aanwezig.

Ook is op het moment een nieuwe bug/feature gevonden aangaande de railjack. Met deze bolt action is het namelijk mogelijk om totaal te quickscopen. Dit kun je doen door naar het richten te gaan (middels rechtermuisknop) en te schieten, daarna laat je je rechtemuisknop los en heb je in het midden van de crosshairs geschoten terwijl je niet eens door je scope heen gekeken hebt (echt totaal in het midden). Dit heb ikzelf getest en het is dus mogelijk. Helaas moet je wel stilstaan aangaande het spel wel de weapon sway meeneemt tijdens het richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foamy

Foamy

Fulltime prutser

Meestal schop ik hem inderdaad wel leeg, maar als je zelf de orders hebt gehad direct een mooi doelwit uit te zoeken en je Galaxy daar tegen aan te prakken heb ik meestal vingers te kort voor mn stuurmanskunsten :P

Spawnopties zijn op zich vrij voorspelbaar, en zeker beïnvloedbaar. Spawnen word voornamelijk gepushed naar spawnpunten waar jou factie op dat moment een minderheid heeft. Hierdoor zul je soms voor jou gunstige spawns inderdaad niet direct kunnen gebruiken en zul je een omweg moeten nemen.

blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Ik vroeg me af of er hier PS4 spelers zijn die al een closed beta code hebben ontvangen. Gisteren hebben ze de eerste 2500 keys de deur uit gedaan (vandaag volgende batch) en ik heb al op Twitch al een beetje kunnen zien hoe het speelt: Opties zijn nog beperkt (alleen Esamir bv) maar het ziet er toch echt wel beter uit dan op de gemiddelde settings van PC spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foamy schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:56:
Meestal schop ik hem inderdaad wel leeg, maar als je zelf de orders hebt gehad direct een mooi doelwit uit te zoeken en je Galaxy daar tegen aan te prakken heb ik meestal vingers te kort voor mn stuurmanskunsten :P

Spawnopties zijn op zich vrij voorspelbaar, en zeker beïnvloedbaar. Spawnen word voornamelijk gepushed naar spawnpunten waar jou factie op dat moment een minderheid heeft. Hierdoor zul je soms voor jou gunstige spawns inderdaad niet direct kunnen gebruiken en zul je een omweg moeten nemen.
Ik heb het ergste al meegemaakt:
Zelfs waar friendlies in de minderheid zijn (zeg 48+ 2 vs 1 of meer) heb ik niet eens de optie om daar te spawnen. Ik wil wat groente verbouwen daar, maar het spel zegt dat ik alleen in de 3 naastgelegen basissen kan spawnen of de dichtsbijzijnde facility. Ik wil gewoon een spawn optie aan het front, en ik wil ook graag kiezen tegen welke factie ik liever wil strijden. Dus spwnopties voor beide zijden lijkt mij het beste.

Ook laatst een van de meest lachwekkende gevechten gehad. Het was een stalemate tussen VS en TR (ik TR) en wij (2 vrienden en ik) gingen ze flanken. Het werd een Arsenalletje (niet de voetbalclub). Het betrof het over een heuvel heen rijden om bij de spawnroom te komen van de tegenstander. Dus we rijden over de heuvel/berg (het was Hossin) met een double fury sunderer. We rijden langs de spawnroom en rijden naar de camp plek toe en schieten een paar neer en rijden een paar over. Dit hebben we drie keer gedaan en we werden zelfs een keer omringt door AV MAXes omdat we letterlijk naast de spawnroom gingen rijden om weer terug te gaan.

Een van mijn vrienden had een dergelijke lachbui dat hij er de volgende dag ook nog last van bleek te hebben. Het hielp ook dat ik Leroy Jenkins aan het roepen was bij het rijden door iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foamy

Foamy

Fulltime prutser

Grote minderheid zal je inderdaad geen spawnoptie opleveren. Geld enkel voor kleine minderheden, geen idee waar de treshold precies op zit momenteel. Evt. kun je Flash of een Valkyrie pakken om daar snel mee in de combat-zone te knallen zodat je wel gebruik kunt maken van aanwezige Sunderers.

Zoals hierboven ook al aangegeven kan het spelen af en toe heel erg Redeploy-Side worden, maar in sommige gevallen kan dit hele intense avondjes opleveren. Speel bijvoorbeeld eens een alert met 1 of 2 squads en Galaxys. In plaats van lanes pushen ga je je enkel bezig houden met friendly caps supporten en verdedigen waar nodig. Zodra de actie in 1 basis over is zorg je dat je 2 Galaxies boven je nieuwe actiepunt hebt hangen. 2 Squads die redeployen, recht de actie in. Zodra iedereen er is kan de pilot op weg naar de volgende actie. En daar herhaalt het verhaaltje zich weer.

blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Iedereen klaar vanavond voor de Guinness Book wereld record poging meeste spelers in een shooter game? Het start om 23:00 uur en zal op de voorpagina te zien zijn van Twitch (meerdere streams),

Ik speel zelf met mijn BRTD squad voor de TR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Cool, ik kon dit spel nog niet zo goed. Heb wat stream's en filmpjes de afgelopen dagen bekeken en wou dit spel gaan kopen. Maar zag tot mijn verbazing dat het gratis was. Gelijk maar even gedownload :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
GluonC schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 18:29:
Cool, ik kon dit spel nog niet zo goed. Heb wat stream's en filmpjes de afgelopen dagen bekeken en wou dit spel gaan kopen. Maar zag tot mijn verbazing dat het gratis was. Gelijk maar even gedownload :)
Vergeet vooral niet ff de tips en gratis goodies in het starter topic te checken.

Wereldrecord is binnen trouwens: 1158 spelers in een FPS match. Was af en toe wel behoorlijk laggen maar uiteindelijk toch een spannende wedstrijd met veroveringen en verdedigingen in de allerlaatste seconde. NC won.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Vandaag weer PS2 geinstalleerd. Helaas had ik een psg account en die zijn dus verwijdert :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
dr34m3dd schreef op zondag 01 februari 2015 @ 19:38:
Vandaag weer PS2 geinstalleerd. Helaas had ik een psg account en die zijn dus verwijdert :'(
Je had 3 maanden de tijd om je ProSieben account over te zetten. Als je er veel geld op gespendeerd hebt zou je SOE Support lief kunnen aankijken. Misschien komen ze je wel tegemoet.

Aan de andere kant is het eigenlijk helemaal niet zo erg om af en toe weer eens helemaal opnieuw te beginnen. Ik maak regelmatig een compleet nieuw karakter aan en het speelt heel verfrissend. Veel meer gefocust ook omdat je meer gedwongen bent een enkele klasse te spelen en uit te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Rolfski schreef op zondag 01 februari 2015 @ 20:11:
[...]

Je had 3 maanden de tijd om je ProSieben account over te zetten. Als je er veel geld op gespendeerd hebt zou je SOE Support lief kunnen aankijken. Misschien komen ze je wel tegemoet.

Aan de andere kant is het eigenlijk helemaal niet zo erg om af en toe weer eens helemaal opnieuw te beginnen. Ik maak regelmatig een compleet nieuw karakter aan en het speelt heel verfrissend. Veel meer gefocust ook omdat je meer gedwongen bent een enkele klasse te spelen en uit te bouwen.
Ik heb niet zo lang gespeeld en was nog maar level 31 dus dan opnieuw beginnen vindt ik een beetje zonde haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:57

KipCurreh

Nightcrawler

Gisteren ook nog maar even terug gespeeld, blijkbaar had ik nog een lvl 08 NC van ooit eens te proberen :)

Het is toch best wel een goeie game, alleen is het in het begin nogal overweldigend qua opties enz... En verder lijkt het mij ook nogal lang te duren vooraleer je dingen kan vrijspelen (certificates) in vergelijking met als je zou betalen, of ligt dit aan mij ?
Had gister toch een goeie tijd, een mooie K/D en toch maar (relatief) weinig certs behaald... Heb wel ff men sniper rifle gepimpt met een 10x en straight pull bolt :)

Zijn er nog Tweakers die hier spelen ? Ik speel op Cobalt btw

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog actief aan het spelen als een TR Cobalt. Ik ben vooral in de avond te vinden. Dus als je nog tips nodig hebt kun je me ook ingame een berichtje sturen (of een friend request). De naam van mijn character is Pariahterrus. Over het algemeen hangt het van je speelstijl af hoeveel certs je verdiend.

In het begin is het natuurlijk wat moeilijker om certs te verdienen omdat je tools niet volledig geupgraded zijn, maar dit gaat sneller naarmate je deze verbetert.

Zelf heb ik net Auraxium behaald voor mijn NS-PDW en voor mij de derde smg. Nu ga ik voor de Armistice. Deze heeft een firerate van bijna 900 RPM, maar de schade valt een beetje tegen. Tijdens squadplay met mijn outfit ben ik bijna altijd een infiltrator (smg) en er wordt gemopperd wanneer ik dat niet ben.

Ook zijn we soms lekker bezig met harrassers. Ik kom meestal in elke base met dit voortuig. Vooral Watersons redemption(octagon) is leuk om in te rijden en als je neergaat is het maar 150 nanites. (Marauder/cnnister/PPA + Reckless driving = OP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Heb momenteel nog enkel maar infantry gespeeld, dus alles met voertuigen klinkt heel exotisch voor me atm :)

Zag trouwens wel dat ik constant op Bad Connection stond (rood bolletje) terwijl het zeker niet aan men internetverbinding kan liggen imo.. Zeker voor het snipen is dit nogal moeilijk aangezien je ze op een lange afstand ziet 'stutteren'
Is dit een bekend probleem, of ligt het ergens aan men pc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, bad connection is momenteel een bekend probleem alsook het verkrijgen van een grotere ping. Ze zijn er mee bezig maar het wil niet echt helpen. Maar het is gewoon nog goed speelbaar (voor mij in ieder geval). En het teleporting van vijanden kan komen doordat zijzelf ook een slechtere connectie hebben. Gelukkig geen rubberbanding zodat je een echt (stilstaand) doelwit wordt.

Als je een keertje mee wilt lopen kan dat gemakkelijk. Gisteren hadden een ook een open platoon met onze outfit en dit ging redelijk (alleen VS en NC gingen een beetje teamen tot het laatste halfuurtje waarin ze allebei ongeveer 40% territory hadden, daarna kwamen ze erachter en kregen we een beetje rust).

Edit: hopelijk is het nu wat beter of opgelost. Ze hebben weer wat verandert en het ziet er positief uit. Nu effe wacht op de echte stresstest van de avond/weekend populatie. http://www.reddit.com/r/P...pdate_first_blood_part_3/

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2015 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Rolfski schreef op zondag 01 februari 2015 @ 20:11:
[...]

Heb m'n account terug! Dankjewel voor de tip! Laten we eens zien of ik je nog eens in-game tegenkom jij TR scum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Ik ben nu wel NC, kan ik mensen van een andere side dan adden als friend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount

Gmount

Ecorunner lid

ja je kunt ook enemies als vriend hebben.

van https://forums.station.so...reak-game-company.213868/:
Dear Players, Partners and Friends,

Today, we are pleased to announce that we have been acquired by Columbus Nova, an investment management firm well known for its success with its existing portfolio of technology, media and entertainment focused companies. This means that effective immediately SOE will operate as an independent game development studio where we will continue to focus on creating exceptional online games for players around the world, and now as a multi-platform gaming company. Yes, that means PlayStation and Xbox, mobile and more!

As part of this transition, SOE will now become Daybreak Game Company. This name embodies who we are as an organization, and is a nod to the passion and dedication of our employees and players. It is also representative of our vision to approach each new day as an opportunity to move gaming forward.

So what exactly does this mean for you? It will be business as usual and all SOE games will continue on their current path of development and operation. In fact, we expect to have even more resources available to us as a result of this acquisition. It also means new exciting developments for our existing IP and games as we can now fully embrace the multi-platform world we are living in.

Our games and players are the heart and soul of our organization, and we are committed to maintaining our portfolio of online games and pushing the limits of where we can take online gaming together.

Thank you for your continued support. See you in game!

The Team at Daybreak
We zullen wel zien of het veel uit gaat maken

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Gmount schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 18:38:
ja je kunt ook enemies als vriend hebben.

van https://forums.station.so...reak-game-company.213868/:

[...]

We zullen wel zien of het veel uit gaat maken
Deze game komt zeker naar Xbox One, ga daar maar vanuit, Wat supergoed nieuws is trouwens. Niet alleen omdat ie daardoor meer gespeeld gaat worden maar ook vanwege de aankomende support voor DX11 (het is nu nog een DX9 game op PC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:15
Ook maar weer is opgepakt. Nieuw char gemaakt dus als iemand is wil knallen let me know!

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Br3wmaster schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 21:00:
Ook maar weer is opgepakt. Nieuw char gemaakt dus als iemand is wil knallen let me know!
Check ff het starter topic om in-game Tweakers te ontmoeten en laat ff weten als je zelf aan de lijst wilt toegevoegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Je mag me zeker aan de lijst toevoegen. Speel atm bij de SV en die bevallen me opzich wel :) . Lijken ook een beetje de underdogs te zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Br3wmaster schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:08:
Je mag me zeker aan de lijst toevoegen. Speel atm bij de SV en die bevallen me opzich wel :) . Lijken ook een beetje de underdogs te zijn :9
Prima, dan heb ik wel ff alle gegevens nodig: Server, factie, outfit (naam, afkorting en link) en ingame naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Even kijken, Server = Miller, Factie = VS, Outfit = Geen en ingame naam ga ik nog even nakijken, want ik begin een beetje te twijfelen nu :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:00
Na tijden in WASP op miller te hebben gespeeld ben ik ermee gestopt. De belangrijkste reden was dat planetside eerder redeploy-side was geworden, waar de mega-zergs de dienst uitmaakte, voor tactische gameplay was dus eigenlijk geen mogelijkheid meer.

Kan iemand me vertellen hoe dat nu verloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cardinal schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:39:
Na tijden in WASP op miller te hebben gespeeld ben ik ermee gestopt. De belangrijkste reden was dat planetside eerder redeploy-side was geworden, waar de mega-zergs de dienst uitmaakte, voor tactische gameplay was dus eigenlijk geen mogelijkheid meer.

Het is nog steeds aanwezig. Soms dan wel weer meer en soms weer minder. Kom echt nog tegen dat in de laatste minuut de populatie van de tegenstander verdubbeld (verviervoudigd) terwijl het eerst gelijke populatie is. Dit is de situatie op Cobalt.

De redeployside is wel verminderd omdat de spawnopties verminderd zijn. maar als je squad/platoon een galaxy heeft, kun je toch overal heengaan.

Gelukkig zijn er wel evenementen georganiseerd door PSBL waardoor wel met een gelijke populatie bent (denk aan 12 vs 12 op een enkele basis, ze zijn nu ook bezig om over een laan met maximaal 48 per zijde). maar dit kan ook variëren (Serversmash). Maar dan is het niet zonder risico's (lagere populatie andere gevechten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cardinal schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:39:

Nog steeds wordt redeployside veel gebruikt, vooral door grote outfits nu. WASP heeft wel wat manieren gevonden om het wat te kunnen opvangen, maar het is alsnog mogelijk om gewoon een platoon op een squad te dumpen door een beetje creatief te redeployen. Gebeurt niet altijd, maar het merendeel van de tijd kan je wel een redeploy van tenminste gelijke nummers verwachten. Vooral tijdens alerts gebeurt dit veel in de laatste 30 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Rolfski schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:21:
[...]

Prima, dan heb ik wel ff alle gegevens nodig: Server, factie, outfit (naam, afkorting en link) en ingame naam.
Even kijken, Server = Miller, Factie = VS, Outfit = Geen en ingame naam = Goofair.

Gister even alle classes geprobeerd maar met medic level je toch wel lekker snel healen/ressen en tussen door nog wat kills pakken :9 .

Vanavond ben ik sowieso vanaf 7 uur online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het bedrijf dat SOE overgenomen heeft, DGB, heeft een (groot??) aantal medewerkers van het bedrijf ontslagen welke aan diverse spellen werkten. Dit is een van de berichten: http://kotaku.com/big-lay...t-studio-today-1685243961.

Voor diegenen die het niet weten SOE was de eigenaar/ontwikkelaar van onder andere Planetside, H1Z1 en Everquest.

• Br3wmaster
Gister avond weer even wat gespeeld. BR6 ondertussen. Spawnde bij een van onze facilities die ik moest helpen defenden. Snel een squard gejoind en gaan spelen als Medic. Bleek in een squad de zitten met alleen maar mensen uit 1 outfit. Kreeg hun teamspeak server en de rest van de avond met ze gespeeld.

zondag avond mag ik een trail doen en als het bevalt mag ik hun outfit joinen :) .

In ieder geval na het sucesvol defenden zelf nog 4 facilities overgenomen!

Deze game is echt zoveel leuker als je in een team speelt. De 1e avond eigenlijk solo gespeeld maar nu was er echt coordinatie. Meerdere teams van ground en air units aangevuld met wat tanks e.d.
Spel werd ineens heel erg intens :D
Het bedrijf dat SOE overgenomen heeft, DGB, heeft een (groot??) aantal medewerkers van het bedrijf ontslagen welke aan diverse spellen werkten. Dit is een van de berichten: http://kotaku.com/big-lay...t-studio-today-1685243961.

Voor diegenen die het niet weten SOE was de eigenaar/ontwikkelaar van onder andere Planetside, H1Z1 en Everquest.
Kan de link op mijn werk niet openen maar denk je dat dit negatieve effecten gaat hebben voor Planetside?

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:12
hehe sinds 2 dagen ook weer aan het spelen. zat effe /r/planetside te checken zie ik ook ineens een hele pagina met berichten van mensen die ontslagen zijn. Hoop dat dit niet te veel gevolgen heeft voor de game.

Ik moet zeggen dat ze het spel aardig geoptimaliseerd hebben. Ik kon het een jaar geleden niet lekker spelen op mijn pc, en nu heb ik gewoon overal 60 fps. Ook in de zware gevechten. Speelt een stuk beter nu.

• Br3wmaster
Het zou echt jammer zijn als dit gevolgen gaat hebben voor PS2. Speel nog niet zo lang en ben behoorlijk hooked :9 . Optimalisatie valt zeker niks tegen eigenlijk nog maar 1x een onspeelbare fps gehad en dat was aan het eind van de 1e avond waarin er 2 mega zergs waren :o

Verwijderd

Op het moment zal het weinig gevolgen hebben. /r/planetside is nu vol met dramaqueens die allemaal hun zegje willen doen. Wanneer het eenmaal gekalmeerd is zal er meer over gezegd kunnen worden.

Voor de (op het moment 4) werknamers kwam het als een minder grote verrassing wordt er verteld. Bij de overname werdt er al verteld dat er een aantal hervormingen gingen plaatsvinden. Tevens nemen zij het nieuws goed op. Zelf zijn ze positief over de hervormingen en zeggen dat het leven nou zo in elkaar zit.

Dus over de korte termijn zal er weinig gebeuren. Over de langere termijn is het wat minder zeker maar je kan het wel positief inzien.

Overigens komt binnenkort een nieuwe patch aan met meer decals etc. Onder deze decals zitten ook de recordsmash en de championship decal beschikbaar voor de deelnemers.

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:12
Op zich is het spel ook al redelijk doorontwikkeld. Dus waarschijnlijk kunnen ze het met minder werknemers ook wel af.

Verwijderd

Rudolf schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:29:
Op zich is het spel ook al redelijk doorontwikkeld. Dus waarschijnlijk kunnen ze het met minder werknemers ook wel af.
Er stond/staat nog veel op de planning. Hossin heeft nog een aantal construction sites. Na de release van dit continent zijn er een aantal van deze basissen verbouwd.Mijn verwachting is dat er nog meer vervouwd zal worden.
Dan heb je nog de Battle Islands en Searhus (vulkaancontinent) welke nog in ontwikkeling zijn.
Tevens zijn ze ook nog bezig met de resource revamp, momenteel vindt ik de huidige versie niet goed, maar wel gebalanceerd.
En dan zijn er nog de bugs welke nog verholpen moeten worden voorbeelden zijn de onzichtbaarheid, onsterfelijkheid, het plaatsen van de turret, en nog meer.

• Br3wmaster
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:57:
[...]

Er stond/staat nog veel op de planning. Hossin heeft nog een aantal construction sites. Na de release van dit continent zijn er een aantal van deze basissen verbouwd.Mijn verwachting is dat er nog meer vervouwd zal worden.
Dan heb je nog de Battle Islands en Searhus (vulkaancontinent) welke nog in ontwikkeling zijn.
Tevens zijn ze ook nog bezig met de resource revamp, momenteel vindt ik de huidige versie niet goed, maar wel gebalanceerd.
En dan zijn er nog de bugs welke nog verholpen moeten worden voorbeelden zijn de onzichtbaarheid, onsterfelijkheid, het plaatsen van de turret, en nog meer.
Wow dat klinkt wel heel erg veel belovend. Heb eigenlijk nog maar 1 continent gezien. (Ben de naam even kwijt :9 ) zal vanavond is kijken of ik naar een ander continent kan

Verwijderd

WASP organiseert vanavond weer een Semi-Public platoon.

Dus vind je het niet erg om NC te spelen, en wil je eens een organized platoon meemaken, kom dan langs!

• Br3wmaster
Ik heb 3 chars voor elke faction 1 :9 . Dus ik kom waarschijnlijk wel even langs. Ben benieuwd!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 13:06:
WASP organiseert vanavond weer een Semi-Public platoon.

Dus vind je het niet erg om NC te spelen, en wil je eens een organized platoon meemaken, kom dan langs!
Helaas, het is op Miller. Al mijn chars zijn op Cobalt

• Rolfski
Br3wmaster schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 08:17:
[...]
Even kijken, Server = Miller, Factie = VS, Outfit = Geen en ingame naam = Goofair.
Staat erbij.
Br3wmaster schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 08:43: Deze game is echt zoveel leuker als je in een team speelt. De 1e avond eigenlijk solo gespeeld maar nu was er echt coordinatie. Meerdere teams van ground en air units aangevuld met wat tanks e.d.
Spel werd ineens heel erg intens :D
Het spel is er helemaal op ontworpen. Als je webcommentaren leest van spelers die het maar niets vinden, dan zijn dat na even doorvragen bijna altijd (solo-) spelers die nog nooit in goede outfit hebben gezeten. Als je dit spel ingaat met een COD mentaliteit dan maak je jezelf het gewoon een stuk lastiger om je draai te vinden.
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:37:
Voor de (op het moment 4) werknamers kwam het als een minder grote verrassing wordt er verteld.
De teller staat inmiddels op 7:
  1. David Carey, producer
  2. Katherine Anderson, build master
  3. Xander Clauss, level designer
  4. Kevin Moyer, designer/vehicle balance
  5. Taylor Dowell, database/marketplace
  6. Sarah Vu, QA
  7. Ryan Owens, QA
Vooral het gemis van David zal gevoeld worden, maar ook de anderen hebben een zichtbare bijdrage aan de game geleverd. Insiders weten bv precies welke bases Xander heeft ontworpen en je kon vaak meekijken op Twitch bij het maken ervan.
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 13:55:
[...]
Helaas, het is op Miller. Al mijn chars zijn op Cobalt
Gewoon ff een nieuwe account aanmaken, doe ik ook. De uitdaging van helemaal overnieuw beginnen is juist verfrissend. Ik heb inmiddels 10 karakters, verdeeld over bijna alle servers.

• Br3wmaster
Mijn dank is groot!
Rolfski schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:07:

[...]
Het spel is er helemaal op ontworpen. Als je webcommentaren leest van spelers die het maar niets vinden, dan zijn dat na even doorvragen bijna altijd (solo-) spelers die nog nooit in goede outfit hebben gezeten. Als je dit spel ingaat met een COD mentaliteit dan maak je jezelf het gewoon een stuk lastiger om je draai te vinden.
De 1e avond speelde ik inderdaad solo en vond het toen wel grappig maar zoveel plezier als ik gister gehad hebt .. echt heel tof en zeker ook omdat het redelijk strak georganiseerd was. Waaran aantal ground soldiers wat voertuigen tanks e.d. en air support! Leek net echt :9

[ Voor 15% gewijzigd door Br3wmaster op 12-02-2015 15:17 ]

Verwijderd

Ik heb nog wel wat SC om een vierde character er bij te kopen. Dan heb ik ten minste wel mijn Blackheart, Speel meerendeels SMG infiltrator, als je de drop een beetje kan berekenen is het een goed wapen. Kan ik tevens ook de "skill" proeven welke op Miller aanwezig is. Gelukkig is het niet morgen want dan is het weer "Scrim" tijd. Deze keer tegen FOG. Enig idee hoe goed ze zijn.

Verwijderd

Br3wmaster schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:16:
[...]

Mijn dank is groot!

[...]

De 1e avond speelde ik inderdaad solo en vond het toen wel grappig maar zoveel plezier als ik gister gehad hebt .. echt heel tof en zeker ook omdat het redelijk strak georganiseerd was. Waaran aantal ground soldiers wat voertuigen tanks e.d. en air support! Leek net echt :9
Met welke outfit speelde je samen?

• Br3wmaster
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:53:
[...]

Met welke outfit speelde je samen?
Zal ik straks even voor je nakijken. In iedergeval geen high ranked outfit o.i.d. Maar het samen spel was wel heel tof. Natuurlijk werden we ook nog geholpen door een hele hoop random zergs :9. Maar samen spelen maakt het spel in ieder geval wel heel leuk

Verwijderd

Kom er net achter dat de reddit post geen TS link heeft. En de man die het gepost heeft is er vandaag helaas niet bij. Oftewel, geef even een seintje aan Sevk ingame of Sevk op tweakers, en dan zorg ik voor de TS.

Weet alleen niet of de belofte van een platoon nog wel doorgaat. :P Een squad of 2 lukt vandaag nog wel.

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 20:37
Om te zeggen dat planetside snel saai is zonder outfit...meh :p heb het anderhalf jaar gespeeld zonder bewust in een outfit te zitten, zat wel in elme op miller maar die drongen nooit aan. Lone wolfing vond ik geweldig, het enige dat ik super vind aan outfits is de xp boost die je krijgt van squad members :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Meh loopt alles toch weer anders en gister helaas niet kunnen spelen :(

Zonder outfit is het ook zeker niet saai, er lopen genoeg zergs rond waar je achter aan kan lopen alleen mis ik bij die zergs gewoon teamplay en coordinatie. Toen ik met die gasten meespeelde had ik dat gevoel totaal niet en dat maakte het voor mij zo leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Matt Higby, de God van deze game is hem gepeerd (+ Codeforge, de technical director). Zwaar depressief nieuws....
Een van de coolste en meest betrokken devs die ik ooit in mijn gaming life ben tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Rolfski schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 16:52:
Matt Higby, de God van deze game is hem gepeerd (+ Codeforge, de technical director). Zwaar depressief nieuws....
Een van de coolste en meest betrokken devs die ik ooit in mijn gaming life ben tegengekomen.
Ben benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount

Gmount

Ecorunner lid

op dit moment gebeurt er dit:
http://www.reddit.com/r/P...quad_ddosing_the_servers/
lizard squad is bezig.

Ben ook wel benieuwd of they break games zijn naam waar maakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
omg dat is dus de reden dat ik niet kon spelen zaterdag middag. Wel jammer om te horen dat er 2 man zijn opgestapt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rolfski schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 16:52:
Ik vond Higby altijd ongelofelijk cool en betrokken, maar helaas krijg ik ook vaak het idee dat hij geen idee had hoe het spel in elkaar stak. Hij speelde vooral infantry en dan ook erg de lone wolf. Veel van de devs zagen volgens mij vooral de solo player kant, in plaats van hoe outfits het spel ervaren.

Ik kan me best voorstellen dat dit één van de redenen is waarom we nu gewoon een grote TDM hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:31:
[...]
Ik vond Higby altijd ongelofelijk cool en betrokken, maar helaas krijg ik ook vaak het idee dat hij geen idee had hoe het spel in elkaar stak. Hij speelde vooral infantry en dan ook erg de lone wolf. Veel van de devs zagen volgens mij vooral de solo player kant, in plaats van hoe outfits het spel ervaren.

Ik kan me best voorstellen dat dit één van de redenen is waarom we nu gewoon een grote TDM hebben.
Veel spelers onderschatten de zware afwegingen die hij altijd moest maken. Iedereen roept constant om hardcore features voor gevorderde outfit-spelers. Maar dat zijn niet altijd de features die makkelijk te implementeren zijn en de grootst gemene deler raken.

Toen deze game lanceerde was de moment-to-moment gameplay errug matig: Veel ghost capping, lang wachten op een cap, veel dooie momenten met af en toe een veldslag, zergs die elkaar ontweken, spawn room camping, matige balans, slechte framerates, onoverzichtelijk slagveld zonder echte frontlinies, Indarside, Crown gevechten die de hele gameflow verstoorde, halfbakken UI, ondermaats base design (wie herinnert zich dat toiletpot misbaksel "the Pit" nog?), totaal onbegrijpelijk voor buitenstaanders, etc, etc.

Stuk voor stuk essentiële onderdelen die de gemiddelde speler raken. De meeste van die issues zijn nu verleden tijd en zeker met de opkomende newbie map is dit een game geworden die je de gemiddelde shooter liefhebber gerust kan aanbevelen, wetende dat ie instant spektakel en plezier zal beleven zonder uren te hoeven zoeken naar een goed gevecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de server, performance, bugs na is het inderdaad een goed spel. Maar een instant spektakel zou ik het niet noemen, je kan instant naar een gevecht. De flow en betekenis achter gevechten is echter weg, niet dat er veel betekenis was eerst. Ben een groot tegenstander van Redeployside op het moment, te veel misbruik door platoons. Ik snap waarom het helpt, vooral voor de solo spelers. Maar enkele regels omtrent platoon spawning zou nu wel eens mogen.

Qua gevechten zie je nu vaak dat nummers gewoon heen en weer hoppen voor de verdediging. Vaak zie je zelfs dat alle drie de kanten wachten totdat een van de drie ergens aanvalt. En dan hoppa, Redeployside.

Dit ligt echter niet bij Higby, goede gast, alleen zijn streams gaven mij dus echt de indruk dat hij gewoon geen idee had hoe dingen in elkaar staken op strategisch niveau. Geen idee hoe dit de game heeft beïnvloed. Denk echter wel dat hij gewoon z'n resources kwijt was op het moment dat de PS4 ellende begon. Tussen het daadwerkelijk maken van de PS4 versie en de bugfixes na de code merge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Hij speelde vaak genoeg mee met gerenommeerde outfits als FCRW of keek mee in outfit streams en top matches. En hij erkende de outfit problemathiek maar outfit-gerelateerde mechanieken zijn niet altijd zo makkelijk te verbeteren en te implementeren.

En dat hele redeployside verhaal is altijd al een delicate balans geweest tussen uptime (snel spawnen op de juiste plekken voor iedereen) en strategisch spelen (spawnen op de juiste plek bijna alleen maar toegankelijk voor georganiseerde outfits). Op dit moment is de balans wat doorgeslagen naar het eerste maar dat zal heus wel weer bijgetrokken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het balans is echter al een vrij lange tijd zoek qua Redeployside. Gaat nu richting een half jaar, wat toch echt wel te lang is voor zo'n belangrijk deel van het spel. Met als gevolg dat de organized outfits steeds kleiner worden, omdat Planetside 2 vooral de farm cultuur promoot op het moment. Redeployside is natuurlijk niet de enige rede, maar wel een grote voor veel mensen die ik heb zien vertrekken. Daarnaast hebben leiders steeds minder zin om te leiden, want het is niet echt meer nodig. (Op alerts na.)

Ik wil weer massagebruik van Galaxies en Sunderers zien tijdens alerts :( En niet alleen voor aanvallen.

Maar naast mijn gezeur organiseert WASP ook deze week weer een semi-open platoon. http://www.reddit.com/r/MillerPlanetside/comments/2vxjn6/nc_wasp_semipublic_operations_19022015/

Verwijderd

Vandaag komt er een hotfix als het goed is rond 15:00 (server zal even offline zijn). Hierbij wordt o.a. de recordsmash decal uitgereikt aan de deelnemers en nog wat andere dingen. Alle veranderingen zijn te vinden op https://forums.station.so...2-19.215114/#post-3108856

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond had DBG een Q&A met de kijkers van de stream. Hier zijn een aantal dingen besproken. De samenvatting is hier beschikbaar http://www.reddit.com/r/P...for_anyone_who_missed_it/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount

Gmount

Ecorunner lid

De status van de servers is ook niet betrouwbaar meer zeg! Ik vond al dat er verdacht weinig niewe reacties op het topic kwamen, blijk je gewoon te kunnen spelen!

Die samenvatting is wel nuttig, staat interessante info in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja soms is er gewoon niet zoveel te melden, maar nu ik het erover heb. Er was een niewe patch uitgekomen als het goed is. De effectiviteit van de EMP-grenade is zeer goed gebuffed. Hier zijn de patchnotes: https://forums.station.so...reads/hotfix-2-25.215540/

Zelf denk ik erover om nu nano-armor cloaking te gaan gebruiken. De cloak geeft alleen een lichtreactie wanneer het schild gebroken is en niet bij elk schot. Tevens geeft het maximale niveau een resistance van 35%. Dit betekend bijna 500 effectieve health wanneer je gecloaked bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Gmount schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:35:
De status van de servers is ook niet betrouwbaar meer zeg! Ik vond al dat er verdacht weinig niewe reacties op het topic kwamen, blijk je gewoon te kunnen spelen!
Ff geen nieuws wil niet gelijk zeggen dat de game dood is. Verre van dat zelfs. Volgende week komt een hele grote PS4 patch uit die er voor zorgt dat dit continent ook aan de beta kan meedoen. Dus als je een PS4 hebt, ff aanmelden 8)

Mijn Guinness World Record badge staat wel cool trouwens :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ozkMARU.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk een mogelijkheid voor Nederlanders om een PS2 membership aan te gaan, zonder creditcard? Ik zie zelf debit staan, maar het accepteert geen IBAN nummer?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 13:31:
Is er eigenlijk een mogelijkheid voor Nederlanders om een PS2 membership aan te gaan, zonder creditcard? Ik zie zelf debit staan, maar het accepteert geen IBAN nummer?

Bedankt!
Ik dacht dat je ook met paypal kon betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:32

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Geweldig spel. Ik was even in een dip beland, nadat ik gestopt was met QuakeLive. Zocht een alternatief dat me kon boeien en dat is PS2 absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Placid_K schreef op zondag 22 maart 2015 @ 23:38:
Geweldig spel. Ik was even in een dip beland, nadat ik gestopt was met QuakeLive. Zocht een alternatief dat me kon boeien en dat is PS2 absoluut.
Als je hulp of uitleg nodig hebt, roep dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:32
Ik heb me gisteren ook maar snel ingeschreven voor de beta op de ps4 mijn PC gaat dit nooit draaien. En ben erg benieuwd of dit me vervanger word voor call of duty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inhumanous schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:06:
Ik heb me gisteren ook maar snel ingeschreven voor de beta op de ps4 mijn PC gaat dit nooit draaien. En ben erg benieuwd of dit me vervanger word voor call of duty
Als ik het mij het goed herinner hoef je voor PS2 voor de PS4 geen PS abonnement te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Ik heb mijn Planetside 2 EU Beta key ontvangen en het spul gedownload.

Ik krijg vervolgens de melding "Server Unavailable", maar dat is niet zo gek gezien het bericht wat eronder staat.

"Thank you for participating in the Planetside 2 Beta. Available: Mon - Thurs. 3pm - 9pm PST. Available on weekends starting Fri. 3pm to Sun. 9pm PST."

3pm PST = 23:00 GMT = 00:00 NL

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:24
Kun je in ieder geval zaterdag en zondag op een schappelijke tijd spelen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Vreemd genoeg toch wel in kunnen loggen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Ben heel erg benieuwd naar de PS4 beta ervaringen met deze game, vooral als het een beetje druk op de server begint te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:31
iemand al ps4 key? niets gezien hier.. jammer

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een update geweesd. Je kan nu o.a. de SCHNOZ verkrijgen. Veel plezier ermee.

https://www.planetside2.com/news/sitrep-april-update-news

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
merlin1201 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:41:
iemand al ps4 key? niets gezien hier.. jammer
Yep. Net verzilverd. Had em schijnbaar al een tijdje ofzo, maar hij stond in mijn spam folder... Check de jouwe ook maar eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Morgen schijnt er weer een nieuwe PS4 patch uit te komen plus een rits nieuwe keys die eruit gaan. Die Clownside 2 gadgets kunnen me trouwens gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Rolfski schreef op woensdag 01 april 2015 @ 21:09:
Morgen schijnt er weer een nieuwe PS4 patch uit te komen plus een rits nieuwe keys die eruit gaan. Die Clownside 2 gadgets kunnen me trouwens gestolen worden.
Ik zag het op Twitter inderdaad. Ik ben erg benieuwd of deze game de opvolger is/kan worden in onze Battlefield 4 groep: vooral het nauw samen kunnen/moeten spelen is iets dat me nog niet helemaal duidelijk is.

In hoeverre heb je nu echt voordeel als je samen optrekt? Ik snap dat je dan vaker de overhand hebt, maar in BF3/4 levert dit vaak veel extra op.
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste