Ach dan heb je alsnog de optie om pagedown the klikken en personen eruit the gooien, of iedereen tegelijk middels de optie locked aan te zetten en daarna snel weer unlocked/squad,platoon om ze weer in te laten spawnen voor een nieuwe drop.
Het is misschien wat meer werk maar dan ook weer war effectiever.
btw. De spawn opties die een paar patches geleden in het spel is geplaatst begint mijn neus uit te komen. Of je kan nergens spawnen, of je kan niet naar leuke gevechten gaan. Je kan zelfs niet eens proberen om een basis te veroveren omdat je niet eens in de buurt terecht kan komen omdat er gewoon geen popultie is.
Maarja laatst de tsar-42 geauraxiumd (4x scope, silencer etc), nu begonnen met de rams 50. en de bullet drop is bijna niets als je ze met elkaar vergelijkt (komt meerendeel door de silencer maar ja, soms even silent ops). Wel meteen de straight pull bolt erop gezet en knallen maar. Een 39 killstreak verkregen binnen de eerste 100 kills (ging neer door mijzelf te zichtbaar op te stellen naar een bepaald punt (tower building) terwijl ik naar de andere kant aan het snipen was, ben toen totaal maar 3 keer gespot voor de rest wisten ze niet waar ik vandaan schoot.
Ook komt binnenkort de world record match eraan. Meerdere (al dan niet alle) servers spelen er in mee. Het wordt ook massaal gestreamd door bekende (niet zo bekend bij mij) streamers. Het aantal spelers dat ze willen verkrijgen is 1100 en het geheel speelt zich af in Hossin. Ik hoop alleen dat er wel plannen zijn om de server te laten crashen nadat de recordpoging over is door massaal voertuigen te spawnen en een battle royale uit te voeren op nason's defiance.
Tevens is de ps4 beta online. Dit is nog in Amerika maar is over (wat ik gelezen heb) 3 weken ook beschikbaar in de rest van de wereld. Natuurlijk zijn er wel bugs aanwezig welke al bekend zijn in de pc versie, als de invisibility bug en de zombie bug(voor anderen lig je op de grond te bewegen terwijl jij wel gewoon beweegt). Maar er zijn ook nieuwe bugs aanwezig.
Ook is op het moment een nieuwe bug/feature gevonden aangaande de railjack. Met deze bolt action is het namelijk mogelijk om totaal te quickscopen. Dit kun je doen door naar het richten te gaan (middels rechtermuisknop) en te schieten, daarna laat je je rechtemuisknop los en heb je in het midden van de crosshairs geschoten terwijl je niet eens door je scope heen gekeken hebt (echt totaal in het midden). Dit heb ikzelf getest en het is dus mogelijk. Helaas moet je wel stilstaan aangaande het spel wel de weapon sway meeneemt tijdens het richten.