Zo zie ik het niet. Als ik naar mezelf kijk heb ik min of meer altijd het geld gehad voor zo'n uitgave (ik had vroeger een dubbele krantenwijk), maar goed tegenwoordig is het crisis e.d.KeaveXL schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:14:
[...]
200 is wellicht wat laag, maar dan nog. We praten wel over 350 euro, dat is niet een bedrag dat iedere puber op zijn rekening heeft staan of iemand even zonder na te denken uitgeeft. Het gros van de bestelde consoles nu is van mensen die al geld had weg gezet of overwogen heeft in november een nieuwe console te gaan halen. Ik heb wat getallen gehoord van lokale gameshop en grotere ondernemingen als de Mediamarkt en in het geval van de PS4 blijft dat in de tientallen. Ik verwacht dan ook dat Microsoft prima wat doosjes richting de Neckermann kan schuiven.
Het belangrijkste wat je echter vergeet is de acceptgiro. Je hoeft dus *niks* te betalen nog en als je het geld tegen die tijd nog niet hebt, of er vanaf wil, kun je er sowieso altijd binnen 7 dagen vanaf. Wat dat betreft hoef je er dus hooguit initiaal even vlug over na te denken.
Ik ben voor 90% insta-iDeal betaler, maar in dit geval heb ik liever ook geen geld een paar maanden rommelen daar. De duitse tak schijnt al een tijdje voor geen meter te lopen!
[ Voor 7% gewijzigd door BDHowner op 13-08-2013 16:21 ]