Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

Nou moet zeggen dat ik zelf ook voorral in dit type topics reageer, niet om te profiteren (heb de xbox namelijk niet gekocht) maar omdat mijn interesse in een technisch economische hoek liggen ;)
Dit zijn voor mij de leukste topics! Niet alleen vanuit de klant optiek maar ook de manier waarop verschillende webshops dit oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubenvanvliet
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
agoNITE schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:54:
Valt me trouwens op dat in 'dit soort' topics relatief veel 'lurkers' reageren. Wel al langere tijd geregistreerde members met vaak erg weinig forumposts. Net of ze alleen in dit soort topics reageren om een slaatje mee te slaan omdat je sterker staat als groep dan alleen :p
Ligt eraan hoe je dat bekijkt.. Je kan het ook zien als een gerelateerd topic wat interessant is voor je eigen situatie en dat daarom "lurkers" wel reageren. Posts als "samen staan we sterk, bla bla bla" geef ik niks om. Het gaat hier om een prijsfout, leveren ze wel, dat is mooi! Leveren ze niet, dan is het niet het einde van de wereld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godmaster
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-08 18:14
prd_mpm schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:58:
Nou moet zeggen dat ik zelf ook voorral in dit type topics reageer, niet om te profiteren (heb de xbox namelijk niet gekocht) maar omdat mijn interesse in een technisch economische hoek liggen ;)
Dit zijn voor mij de leukste topics! Niet alleen vanuit de klant optiek maar ook de manier waarop verschillende webshops dit oppakken.
En zo is het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
rubenvanvliet schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:58:
[...]

Ligt eraan hoe je dat bekijkt.. Je kan het ook zien als een gerelateerd topic wat interessant is voor je eigen situatie en dat daarom "lurkers" wel reageren. Posts als "samen staan we sterk, bla bla bla" geef ik niks om. Het gaat hier om een prijsfout, leveren ze wel, dat is mooi! Leveren ze niet, dan is het niet het einde van de wereld..
Zo kun je het ook zien inderdaad. Was ook niets meer dan een constatering van mijn kant. Viel me eigenlijk ook alleen maar op door het grote aantal posts Tweakers zonder avatar.

Maar er zullen zeker leden zijn die nooit tot nauwelijks iets posten en op de 'bandwagon' springen in de hoop 'goedkoper' een Xbox One te scoren met behulp van alle tips/trucs etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ik kreeg ook deze mail:
Beste meneer Broer,

Op 12 augustus 2013 heb je bij neckermann.com een bestelling geplaatst. Op dat moment konden we je geen inzage geven in de verwachte levertijd.

Helaas zijn een of meerdere van de door jou bestelde artikelen momenteel niet voorradig. Er wordt naar gestreefd de bestelling zo spoedig mogelijk aan te leveren. Je ontvangt van ons een e-mail zodra je artikel op voorraad komt.

Excuses voor het ongemak en bij voorbaat hartelijk dank voor je geduld.
Alle informatie over je overige bestellingen, retouren en de actuele stand van je rekening vind je terug op mijn neckermann.com.

Met vriendelijke groet,

Customer Service
neckermann.com
Ik heb een mail terug gestuurd dat ik erg teleurgesteld was dat het product nog niet op voorraad was, nadat ik 350 euro heb betaald. Is toch erg veel geld.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godmaster
Avioto schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:47:
Ik kreeg ook deze mail:

[...]

Ik heb een mail terug gestuurd dat ik erg teleurgesteld was dat het product nog niet op voorraad was, nadat ik 350 euro heb betaald. Is toch erg veel geld.
Baas _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kunnen alle wannabe mods de sollicitatieprocedure off-line doen? Die hele metadiscussie is ongewenst :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karun
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-09 09:06
Avioto schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:47:
Ik kreeg ook deze mail:

[...]

De console komt pas in November uit..

Edit: Als dat een troll moet voorstellen snap ik hem niet helemaal.

[ Voor 9% gewijzigd door Karun op 13-08-2013 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:12

BLACKfm

o_O

Dat noemen ze sarcasme :). Dat is nog van vóór de troll...

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:50
Godmaster schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:52:
[...]

Daar belde ik ze dus voor, omdat ik dat ook niet kon zien.

Je klant nummer is 0, in de "brief" die je gaat krijgen staat een klantnummer die je daar kunt invullen.

Aldus, de klanten service van Neckermann...
Je klantnummer staat in de email met de bevestiging van je bestelling. Als je die zelf invult bij "Mijn Gegevens"en vervolgens uitlogt en weer inlogt kun je daarna "mijn bestellingen" inzien.
Mocht je toevallig meer dan 1 account aangemaakt hebben op 1 adres en/of mocht de opgegeven naam en/of geboortedatum niet kloppen dan komt het niet goed met je bestelling.
Heb net meer dan 3 kwartier aan de telefoon gehangen om het in mijn geval goed te krijgen.
Overigens kreeg ik de indruk dat er gewoon geleverd gaat worden, de medewerkster ging er wel van uit.

[ Voor 12% gewijzigd door melk0r op 13-08-2013 11:58 ]

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-09 22:05
12-08-2013 Q592484 GAME CONS. 0 0 1 349,00 349,00 In behandeling

15:15 bevestigingsmail, via acceptgiro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoelly
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-07 08:03
Vreemd wel een bevestiging gehad van mijn order.. maar nergens onder mijn profiel te vinden bij neckerman :-( meer mensen die dat hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
Spoelly schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:30:
Vreemd wel een bevestiging gehad van mijn order.. maar nergens onder mijn profiel te vinden bij neckerman :-( meer mensen die dat hebben?
Ja, ik ook. Maar ik heb dan ook pas gisteren een account aangemaakt met het klantennummer van de bestelling.

(Overigens heb ik op zaterdag om 16:35 besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoelly
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-07 08:03
Robbert_jan schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:32:
[...]

Ja, ik ook. Maar ik heb dan ook pas gisteren een account aangemaakt met het klantennummer van de bestelling.

(Overigens heb ik op zaterdag om 16:35 besteld)
Het vreemde is dat ik met twee collega's tegelijk een bestelling heb gedaan, bij hun staat het wel in het lijstje. We hebben ook op het zelfde moment de accounts aangemaakt.. kennelijk is er iets mis gegaan bij het koppelen van het klantnummer. Nou ja ik zie wel, hou de mail wel in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:37
Ik heb bij een tweede bestelling een account aangemaakt (kon eerste niet vinden dus per ongeluk 2x besteld). Nu staat er een bestelling a 349 en een a 499. Echter, die van 499 kan ik niet annuleren, die andere uiteraard wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-08 16:49
Zingo schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:22:
Ik heb bij een tweede bestelling een account aangemaakt (kon eerste niet vinden dus per ongeluk 2x besteld). Nu staat er een bestelling a 349 en een a 499. Echter, die van 499 kan ik niet annuleren, die andere uiteraard wel.
Heb je die van 499 betaald via IDeal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Nu online

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Bij mij staat alles gewoon in behandeling. kan inloggen. prijs gewoon 349,-
Iemand al verdere info gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:34
Na 15 minuten in de wacht heb ik een medewerkster aan de telefoon gekregen over het koppelen van het account aan mijn klantnummer. Ze vertelde mij dat er vandaag een brief is verstuurd over een verplichte aanbetaling, met daarbij een acceptgirokaart. Ik vroeg aan haar dus de bestelling wordt gewoon uitgeleverd? Ze zei: ja mits u de aanbetaling doet. Vandaag is de brief verstuurd dus waarschijnlijk zal ik hem morgen ontvangen. Wanneer aanbetaling is gedaan zal ik de bestelling kunnen volgen in mijn account.

[ Voor 11% gewijzigd door menalert op 13-08-2013 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
De mensen die reeds hebben betaald via iDeal o.i.d. krijgen hem "dus" ook gewoon geleverd? Onverwacht :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
menalert schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:30:
Na 15 minuten in de wacht heb ik een medewerkster aan de telefoon gekregen over het koppelen van het account aan mijn klantnummer. Ze vertelde mij dat er vandaag een brief is verstuurd over een verplichte aanbetaling, met daarbij een acceptgirokaart. Ik vroeg aan haar dus de bestelling wordt gewoon uitgeleverd? Ze zei: ja mits u de aanbetaling doet. Vandaag is de brief verstuurd dus waarschijnlijk zal ik hem morgen ontvangen. Wanneer aanbetaling is gedaan zal ik de bestelling kunnen volgen in mijn account.
Die aanbetaling zal dus waarschijnlijk alleen voor de mensen zien die voor acceptgiro hebben gekozen, lijkt mij dat de mensen die met iDeal hebben betaald of CreditCard dat deze niet ook nog eens een aanbetaling te hoeven doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 17:11
Ongelooflijk hoe actief dit topic is xD.

Hou er rekening mee mensen, als je een paar maanden 10 min. per dag in dit topic doorbrengt, ben je qua uurloon al duurder uit dan de korting :F.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
BDHowner schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:39:
Hou er rekening mee mensen, als je een paar maanden 10 min. per dag in dit topic doorbrengt, ben je qua uurloon al duurder uit dan de korting :F.
Niet met mijn inkomen hoor d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niotex
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-06-2019
Gezien ik het geld al vrijdag nacht heb overgemaakt via Paypal/CC wacht ik af ivm deze brief. Ben benieuwt.

[ Voor 6% gewijzigd door Niotex op 13-08-2013 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Wel opmerkelijk, mocht het inderdaad zo zijn mensen om een aanbetaling gevraagd wordt dan lijkt het alsof ze door hebben dat ze niet zo veel aan hun foutje konden doen....

Mooi man ;) bewijst maar eens dat je als bedrijf gewoon moet opletten tegen welke prijzen je spullen in je webshop zet!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeBr
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 14:27
menalert schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:30:
Heb je in dit gesprek nog gesproken over de prijs, of deze wel of niet definitief is? Uiteraard heb je geen slapende honden wakker willen maken, maar wellicht is er tussen neus en lippen door iets gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
  • Laatst online: 06:34
JantjeBr schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:42:
[...]

Heb je in dit gesprek nog gesproken over de prijs, of deze wel of niet definitief is? Uiteraard heb je geen slapende honden wakker willen maken, maar wellicht is er tussen neus en lippen door iets gezegd.
Ze begon er zelf over dat hij van de website afgehaald is, toen heb ik gevraagd, dus ik krijg hem geleverd voor 349 euro mits ik een een aanbetaling doe? Ja zei ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
menalert schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:44:
[...]

Ze begon er zelf over dat hij van de website afgehaald is, toen heb ik gevraagd, dus ik krijg hem geleverd voor 349 euro mits ik een eenbetaling doe? Ja zei ze.
Jij hebt toevallig geen call recorder op je telefoon staan? :+

Iedereen die mij belt word automatisch opgenomen, dus hopen dat ze mij dan ook om een aanbetaling vragen o.i.d. xD. Heeft trouwens al zeer leuke momenten met vrienden opgeleverd. Vooral de eerste keer "ik kan het wel even terugluisteren" xD. Iedereen trok direct een wtf-gezicht, 5 min. later had iedereen een call recorder hihi.

[ Voor 22% gewijzigd door BDHowner op 13-08-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Ze bellen alleen niet jou, de anderen hier hebben zelf naar de klantenservice gebeld.

Misschien kan jij dat ook doen en een mp3'tje uploaden met de bewijslast? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Dus na een aanbetaling, krijgen we hem voor €349?"

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Laatst online: 04-09 18:23
BDHowner schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:45:
[...]
Iedereen die mij belt word automatisch opgenomen, d
Ff helemaal off topic, maar....ook als je anoniem wordt gebeld? Bij mij kan ie het dan niet opslaan (format van opgeslagen bestand is telefoonnr - tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Na alle aanbetalingen te hebben ontvangen verklaart Neckermann zichzelf failliet ;-)

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godmaster
KeaveXL schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:55:
Na alle aanbetalingen te hebben ontvangen verklaart Neckermann zichzelf failliet ;-)
Ben ik benieuwd wat die aanbetaling word, voor 50 euro is het het risico... (neckermann gaat niet zomaar failliet lijkt me)

Zou echt goed zijn als ze uitleveren...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 90% gewijzigd door gambieter op 13-08-2013 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-09 23:27
Aanbetaling is wel heel raar, neckermann staat er niet best voor. En hoezo moeten we opeens aanbetalen? staat dat in de voorwaarden? dacht ik niet toch?

Edit: er spelen bij mij nu ook gedachten van een slimme manager die even extra liquiditeit nodig heeft voor een paar bevriende schuld eisers/ loonkosten? Foutieve prijzen heel veel verkocht, laten aanbetalen en faillisement?

[ Voor 42% gewijzigd door My Tec Master op 13-08-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Mooi dat als dit waar het lijkt dat de consoles gaan worden uitgeleverd, dat had ik echt niet zo makkelijk verwacht. Echter een "verplichte aanbetaling" zou bij mij wel wat alarmpjes laten afgaan. Eerder in dit topic werd al gerefereerd door meerdere personen aan de schijnbaar slechte financiele positie van neckerman nederland. Echter door de betaling via acceptgiro was dit geen probleem daar er geen risico gelopen zou worden.

Met een aanbetaling is dit natuurlijk wel anders, loop je ineens wel risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeaveXL schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:55:
1000*50=5000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die aanbetaling is niet gek mensen. Dit is van microsoft uit. Je moet bij oa gamemania, nedgame etc. ook een aanbetaling doen van 50 euro. Een zekerheidje dat je ook echt de console wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
wie zegt dat het geen 10.000 *50 is ? ik kan niet zien hoe groot het volume is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godmaster
My Tec Master schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:01:
[...]

wie zegt dat het geen 10.000 *50 is ? ik kan niet zien hoe groot het volume is.
En ik kan niet zien wat de aanbetaling word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij alle andere shops bij welke de aanbetaling verplicht is is de aanbetaling 50 euro. Lijkt me sterk dat Neckermann opeens 100 euro gaat vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 100% gewijzigd door gambieter op 13-08-2013 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Ik zie het probleem niet in het aanbetalen van €50,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso zal het aantal orders wel drastisch teruglopen met een aanbetaling. Ik heb er nu ook 2 in bestelling staan (lang verhaal) , waarvan ik er maar 1 ga aanbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Als ze de Xbox One aan mij leveren voor 349 euro ga ik die overige 150 euro besteden aan games en controller. En die zal ik dan netjes op hun website bestellen. Maar goed, eerst maar even afwachten :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godmaster
Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:06:
Sowieso zal het aantal orders wel drastisch teruglopen met een aanbetaling. Ik heb er nu ook 2 in bestelling staan (lang verhaal) , waarvan ik er maar 1 ga aanbetalen.
En dat willen ze juist, dat al die plebs die er meer dan 2 bestellen terug gaan naar 1... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
Ik neem het 'risico' wel, mits de aanbetaling realistisch is.

En ik ben inderdaad wel benieuwd naar het volume. Ik verwacht niet dat dat gigantisch is. Een groep ijverige Tweakers en een clubje van Budgetgaming en wat los grut via Social Media. Ik heb wel eens grotere prijs vergissingen en drukkere topics gezien. Met name omdat 350 Euro slechts 50 Euro scheelt met de prijs van een PlayStation 4 en de doorsnee gamer toch een keuze maakt tussen die twee consoles. Daarnaast is 350 Euro natuurlijk nog steeds een hoop geld.

[ Voor 6% gewijzigd door KeaveXL op 13-08-2013 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
Godmaster schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:02:
[...]

En ik kan niet zien wat de aanbetaling word?
Klopt dat zie je ook niet, als die aanbetaling dus hoger dan 50 euro gaat worden gaan er bij mij bellen rinkelen. Eerst maar eens uitzoeken of die 50 euro normaal is.

En neckermann is trouwens van axivate capital. http://www.axivate.com/fi...mann-Axivate_20130103.pdf Kent iemand deze investeringsmaatschappij? (o.a minderheidsbelang in corendon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Waar gaat het heen met het onderwijs in dit land :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:10:
[...]

Waar gaat het heen met het onderwijs in dit land :)
Haha, het erge is nog dat het me nog niet opgevallen was ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
My Tec Master schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:07:
[...]

Klopt dat zie je ook niet, als die aanbetaling dus hoger dan 50 euro gaat worden gaan er bij mij bellen rinkelen. Eerst maar eens uitzoeken of die 50 euro normaal is.

En neckermann is trouwens van axivate capital. http://www.axivate.com/fi...mann-Axivate_20130103.pdf Kent iemand deze investeringsmaatschappij? (o.a minderheidsbelang in corendon).
Het is sowieso raar dat je bij een webshop een aanbetaling moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niotex
ad patat schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:11:
[...]

Mogelijk alleen voor acceptgiro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:03
Hang nu aan de telefoon en mevrouw kan mij vertellen dat ze nog in overleg en dergelijke zijn.
Word nu doorverbonden naar een andere afdeling dus ik ben benieuwd.

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
ad patat schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:11:
[...]

En ik vind het raar dat mensen dingen raar vinden in een topic dat gaat over een nog niet uitgekomen product met een belachelijke korting 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
Ben benieuwd wat ze doen met mensen die gelijk betaald hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
KeaveXL schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:12:
[...]

En ik vind het raar dat mensen dingen raar vinden in een topic dat gaat over een nog niet uitgekomen product met een belachelijke korting 8)7
uhhhh, wij zijn kudde dieren. als neckermann raar gaat doen met hun prijs is dit het gevolg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja, laten we die brief maar afwachten dan. Mocht ik morgen een brief met acceptgiro krijgen zal ik ook eens een belletje wagen: ik ga niet zomaar aftikken zonder dat ik gegarandeerd maar 350 euro hoef te betalen en niet later opeens 500 moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
Ik gebruik mijn creditcard alleen voor microtransacties over het algemeen, maar als ik moet aanbetalen gebruik ik die wel. Dat ding geeft wat meer bescherming toch? Of krijg je al een "kleine" acceptgiro?

[ Voor 10% gewijzigd door BDHowner op 13-08-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
LuisjeNL schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:12:
Hang nu aan de telefoon en mevrouw kan mij vertellen dat ze nog in overleg en dergelijke zijn.
Word nu doorverbonden naar een andere afdeling dus ik ben benieuwd.
Ben benieuwd laat maar ff weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:15:
Nou ja, laten we die brief maar afwachten dan. Mocht ik morgen een brief met acceptgiro krijgen zal ik ook eens een belletje wagen: ik ga niet zomaar aftikken zonder dat ik gegarandeerd maar 350 euro hoef te betalen en niet later opeens 500 moet betalen.
Je hebt altijd het recht, wanneer een product via internet is gekocht, gebruik te maken van de 14 dagen bedenktijd na dat het is geleverd. Echter, ze kunnen het bedrag niet zomaar "ineens" verhogen.
Je bent een koopovereenkomst aangegaan voor 349 euro, willen ze dit bedrag veranderen dan bestaat de overeenkomst niet meer. Los van het feit dat ze niet zomaar achteraf een bedrag kunnen verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat snap ik. Ik bedoelde meer dat ik hoop dat ze voor 350 euro leveren en dat ik niet hoef te annuleren, omdat ze de prijs verhogen. Dat kunnen ze natuurlijk wel doen, mits ze het je laten weten. Het betreft een pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
Mij word verteld dat er nog geen oplossing is bedacht, zijn er nu achter de schermen nog mee bezig en ik word gecontacteerd wanneer er een besluit is genomen.

Ik laat me verrassen :+

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
*knip* laat dat soort onzin maar achterwege

[ Voor 87% gewijzigd door gambieter op 13-08-2013 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
Het punt is gewoon dat er sowieso ''gedupeerde'' zijn omdat ze niet aan de grote vraag kunnen voldoen.
Dus die als laatste hebben besteld krijgen sowieso niks. Er wordt een X aantal naar Ned verscheept en onderverdeeld in de (Web)winkels.

Ze gaan sowieso de consoles niet voor 350 verzenden omdat ze dan megaverlies maken. Ze staan er al niet tamelijk sterk voor.

Optie kan dus zijn tegoedbon, je betaald 500 en krijgt een tegoedbon voor de webwinkel om het verlies nog enigszins te beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niotex
Spannend allemaal, dit alleen al is leuk zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
ad patat schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:26:
Het punt is gewoon dat er sowieso ''gedupeerde'' zijn omdat ze niet aan de grote vraag kunnen voldoen.
Dus die als laatste hebben besteld krijgen sowieso niks. Er wordt een X aantal naar Ned verscheept en onderverdeeld in de (Web)winkels.

Ze gaan sowieso de consoles niet voor 350 verzenden omdat ze dan megaverlies maken. Ze staan er al niet tamelijk sterk voor.

Optie kan dus zijn tegoedbon, je betaald 500 en krijgt een tegoedbon voor de webwinkel om het verlies nog enigszins te beperken.
Volgens mij kan alleen neckermann vertellen hoeveel orders ze hebben en hoeveel day one apparaten ze binnen krijgen ;) of jij weet iets wat wij ook graag willen weten! _/-\o_

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godmaster
Ja top plan... ik heb liever dat ze wel nadenken over een oplossing.... ze gaan echt niet "omdat het te druk is" €xx.xxx afschrijven...

[ Voor 37% gewijzigd door gambieter op 13-08-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
LuisjeNL schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:28:
[...]

Volgens mij kan alleen neckermann vertellen hoeveel orders ze hebben en hoeveel day one apparaten ze binnen krijgen ;) of jij weet iets wat wij ook graag willen weten! _/-\o_
Dat is heel makkeljk te vertellen, en anders is neckermann dubbel de fout in gegaan? want ik neem aan dat die preorder automatisch is verwijderd toen het max aantal is bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
My Tec Master schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:29:
[...]

Dat is heel makkeljk te vertellen, en anders is neckermann dubbel de fout in gegaan? want ik neem aan dat die preorder automatisch is verwijderd toen het max aantal is bereikt.
Ik kreeg daarnet tijdens een belletje naar Nman te horen dat ze dat gedaan hebben om het moment van het 'ontdekken' van de fout, de maandag. Desalniettemin zouden er niet te veel pre-orders mogen zijn als het systeem zo zou werken lijkt mij.

Niet dat hun huidige systeem goed werkt(iets met een kast bestellen 8)7 )

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
My Tec Master schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:29:
[...]

En dat geloof je zelf? 9/10 webwinkels hebben hun zaakjes niet zo goed op orde, en accepteren rustig 10k orders. Dit soort webwinkels zijn ook vaak "9 tot 5" aanwezig, alsof niemand even thuis de prijs kan aanpassen naar € 499,-, hij heeft het hele weekend op de verkeerde prijs gestaan.

Met pre-orders is er sowieso vaak al geen limiet. Kijk naar de iPhones destijds, iedereen kon reserveren, maar ze worden toch echt uitgeleverd op volgorde.

Dat zou zomaar ook een troef kunnen worden. Een handjevol uitleveren tijdens launch, en de rest maanden laten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
ad patat schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:26:

Wat Neckermann weet te verkopen, ondanks de prijsfout, verkoopt een ander niet. Het is voor MS en haar distributeurs dus heel gemakkelijk om de voorraadstroom te sturen zodat Neckermann meer exemplaren krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM

MPM

Dan ga je ervanuit dat iedereen die nu een xbox one heeft gekocht hem normaal ook day one zou kopen..
Denk je dat echt?? En verder lijkt het me niet dat andere winkels aangeven dat ze de xbox niet meer hoeven.. Ook al hebben veel mensen hem nu gekocht, de rest verkoopt ook echt wel hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
Bullet NL schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:36:
[...]

Wat Neckermann weet te verkopen, ondanks de prijsfout, verkoopt een ander niet. Het is voor MS en haar distributeurs dus heel gemakkelijk om de voorraadstroom te sturen zodat Neckermann meer exemplaren krijgt.
Dat is niet per definitie zo.

Bij gelimiteerde voorraad krijgen winkels waak evenveel (of, ongeveer evenveel) consoles. Zeker de eerdere verhalen die je eerder in het topic al eens voorbij zag komen over "Xbox 360's die niet van korting mochten worden voorzien" wekt bij mij het idee dat het Microsoft niks kan schelen. Dit kan namelijk ook oneerlijke concurrentie veroorzaken, aangezien retailers dan opzettelijk verlies kunnen maken op consoles, maar door ze bijv. te bundelen met games alsnog extra winst kunnen genereren.

En wat hierboven net geplaatst werd klopt ook, ik had nog nergens een order geplaatst, en was dit ook nog niet definitief van plan. Door de ineens aantrekkelijke prijs heb ik dat wel direct gedaan. M.a.w. ik ben niet per definitie een gemiste klant voor andere winkels zolang hij daar € 499,- is.

[ Voor 15% gewijzigd door BDHowner op 13-08-2013 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Laat ik het eens andersom stellen, is er wel een gelimiteerde voorraad? Ben nog nergens officiële berichten tegen gekomen die hier ook maar een beetje op wijzen....

Het creëren van schaarste door marketingachtige uitspraken of echt een gelimiteerde voorraad is natuurlijk duidelijk iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
Bullet NL schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:43:
Laat ik het eens andersom stellen, is er wel een gelimiteerde voorraad? Ben nog nergens officiële berichten tegen gekomen die hier ook maar een beetje op wijzen....

Het creëren van schaarste door marketingachtige uitspraken of echt een gelimiteerde voorraad is natuurlijk duidelijk iets anders.
Over de One in het algemeen is dat niet zeker, dat zien we pas tijdens de launch.

Echter even dit geval specifiek: de Day One editie is al het goed is wel echt gelimiteerd (tenminste dat doet Major Nelson wel zo overkomen in het unbox filmpje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
BDHowner schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:44:
[...]

Over de One in het algemeen is dat niet zeker, dat zien we pas tijdens de launch.

Echter even dit geval specifiek: de Day One editie is al het goed is wel echt gelimiteerd (tenminste dat doet Major Nelson wel zo overkomen in het unbox filmpje).
Voor zover het nog niet gezegd is, in de weggehaalde product text op de neckermann site staat duidelijk dat het de day one editie betreft. Daar heb je dus een overeenkomst voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niotex
Gezien MS waarschijnlijk maar ongeveer 1M units per maand kunnen produceren, ze 2/3 maanden aan het produceren zijn tot launch. Hebben ze waarschijnlijk 2.5/3M units voor alle regio's op launch date. Dus er zal een gelimiteerde voorraad zijn, is altijd zo met hardware launches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
My Tec Master schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:46:
[...]

Voor zover het nog niet gezegd is, in de weggehaalde product text op de neckermann site staat duidelijk dat het de day one editie betreft. Daar heb je dus een overeenkomst voor.
Ja dat weet ik, dat heb ik bovendien ook zelf gelezen ;).

Het is echter niet per definitie zo dat Microsoft even 10k Day One's aan Neckermann kan leveren, dat is wat ik bedoel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM

MPM

My Tec Master schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:46:
[...]

Maakt niet uit, als je daarop gaat staan heb je grote kans dat je niets krijgt.
Er zijn hoogstwaarschijnlijk maar een x aantal day one producten gemaakt.
De winkels krijgen een beperkt aantal day one versies en Microsoft gaat echt geen extra producten maken (en nazenden) naar een nederlands webshopje als Neckermann..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
BDHowner schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:47:
[...]

Ja dat weet ik, dat heb ik bovendien ook zelf gelezen ;).

Het is echter niet per definitie zo dat Microsoft even 10k Day One's aan Neckermann kan leveren, dat is wat ik bedoel ;).
De grote jongens zoals mediamarkt, bol, Gamemania krijgen altijd het meeste geleverd. En als eerste, daarna de kleintjes pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Stel dat Neckermann 10K aan Xboxen kan leveren (waar dat getal weg komt weet ik niet) dan zullen ze bij MS echt wel leveren tegen wat extra korting. Het zal MS verder een worst wezen, die geen een paar % extra inkoopkorting, of misschien spreken ze wel een jaarbonus af (daar moeten bedrijven als Neckermann het veelal van hebben) Het mag duidelijk zijn, Microsoft gaat het verlies van Neckermann zeker niet helemaal op zich gaat nemen, ze hebben echter wel belang dat de consoles tijdens de lauch goed verkopen. Ze gaan Neckermann echt wel voorzien van voldoende Day-One's
ad patat schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:49:
[...]

De grote jongens zoals mediamarkt, bol, Gamemania krijgen altijd het meeste geleverd. En als eerste, daarna de kleintjes pas.
Het kan dus maar zo zijn dat Neckermann (door dit foutje) nu de grootste is in aantallen pre-orders...... Wat zegt dan de grote van Media-Markt, Bol of een andere webwinkel dan nog???

[ Voor 27% gewijzigd door Bullet NL op 13-08-2013 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Jammer dat de klantenservice twee verschillende verhalen de wereld in helpt, afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het niet meer dan 2k bestellingen zullen zijn en dat zal nog aan de ruime kant zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
Sowieso gaat de Xbox One qua pre-orders niet zo lekker als de PS4. Er zijn nu nog echt wel pre-orders beschikbaar, anders hadden we wel soortgelijke berichten als bij de PS4 pre-order stop voor de Xbox One gezien. Microsoft kan nu alleen maar inspelen op de grote vraag naar de PS4. Er zal in de feest maanden genoeg vraag zijn naar een Next-Gen console, als de PS4 niet beschikbaar is dan maar een Xbox One. Lekker de markt afromen dus.

Gezien nog geen enkele retailer een pre-order stop voor de Xbox One heeft ingevoerd, zijn die Day One edities nog beschikbaar. Het hele idee van pre-orderen is dat Microsoft weet hoeveel ze waar moeten leveren. In dit geval moeten ze er dus 200 extra (ik gok echt niet dat het er veel meer zijn) leveren aan Neckermann. Valt dus allemaal reuze mee. Net als het 'produceren' van de Day One-edities. Er wordt een sticker op de controller geplakt en de andere content id DLC die je activeert via een code in XBL, kwestie van een paar extra codes genereren. Geloof mij, de Day One editie is de eerste paar week van de release gewoon verkijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:53:
Ik denk dat het niet meer dan 2k bestellingen zullen zijn en dat zal nog aan de ruime kant zitten.
Ik ken persoonlijk al 23 mensen die hem via de Neckermann hebben besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Bullet NL schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:55:
Ik ken persoonlijk al 23 mensen die hem via de Neckermann hebben besteld
Ik nul. En daar gaat het gemiddelde alweer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
:+ _/-\o_
Brad Pitt schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:56:
[...]

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Brad Pitt schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:56:
[...]

Dat is dus nu net het punt wat ik wou maken.... Alleen jij beantwoord hem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
KeaveXL schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:55:
Sowieso gaat de Xbox One qua pre-orders niet zo lekker als de PS4. Er zijn nu nog echt wel pre-orders beschikbaar, anders hadden we wel soortgelijke berichten als bij de PS4 pre-order stop voor de Xbox One gezien. Microsoft kan nu alleen maar inspelen op de grote vraag naar de PS4. Er zal in de feest maanden genoeg vraag zijn naar een Next-Gen console, als de PS4 niet beschikbaar is dan maar een Xbox One. Lekker de markt afromen dus.

Gezien nog geen enkele retailer een pre-order stop voor de Xbox One heeft ingevoerd, zijn die Day One edities nog beschikbaar. Het hele idee van pre-orderen is dat Microsoft weet hoeveel ze waar moeten leveren. In dit geval moeten ze er dus 200 extra (ik gok echt niet dat het er veel meer zijn) leveren aan Neckermann. Valt dus allemaal reuze mee. Net als het 'produceren' van de Day One-edities. Er wordt een sticker op de controller geplakt en de andere content id DLC die je activeert via een code in XBL, kwestie van een paar extra codes genereren. Geloof mij, de Day One editie is de eerste paar week van de release gewoon verkijgbaar.
Ik denk dat de 200 onderschat is.

Vergeet niet dat zoiets als een lopend vuurtje gaat.

Paar feiten:
1. Dit soort dingen worden direct op Twitter gezet, daar is de doelgroep vrij groot, dus genoeg mensen die het i.i.g. overwegen.
2. Alleen al op GoT is dit topic "hot".
3. Het heeft het hele weekend geduurd, dus iedereen kan op zijn gemakkie een stapel orders plaatsen.
4. Je hebt financieel nog geen enkel risico, dus "why not"?

De 10k die ik elke keer roep is niet echt een realistisch getal, maar meer worst case gedachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mol1337
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 20:59
Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:53:
Na wat ik gelezen heb over vergelijkbare situaties denk ik dat je het eerder moet zoeken tussen de 200 à 400 stuks en in een extreem geval misschien maximaal 600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Die Day One editie heeft toch niet echt iets bijzonders? Een achievement, een sticker en een controller met andere tekst erop.
Dan maakt het toch (voor een normaal mens) niet uit of het een day one is of niet?

Edit: Dus kunnen ze ook later nog leveren voor die prijs.

[ Voor 12% gewijzigd door BounceMeister op 13-08-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
BounceMeister schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:00:
Die Day One editie heeft toch niet echt iets bijzonders? Een achievement, een sticker en een controller met andere tekst erop.
Dan maakt het toch (voor een normaal mens) niet uit of het een day one is of niet?
Dat is het i.d.d.

Ik zou er niet om rouwen als ik geen Day One heb, en ook niet als ik hem niet op de launch dag krijg. Wel zou ik hem graag binnen een maandje krijgen (na launch dus) voor de € 349,-. Denk dat dat neit heel onrealistisch is gedacht (buiten het feit of we hem voor deze prijs gaan krijgen).

[ Voor 9% gewijzigd door BDHowner op 13-08-2013 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
BounceMeister schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:00:
Nou die achievement wil ik wel hoor :P

nee die wil ik echt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niks console... Ik wil die sticker :P Maar nee, mij ging het vooral voor de prijs. Was eerlijk gezegd niet van plan om een XOne te halen, maar dit kon ik niet laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacey23 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:07:
Als ze de Xbox One aan mij leveren voor 349 euro ga ik die overige 150 euro besteden aan games en controller. En die zal ik dan netjes op hun website bestellen. Maar goed, eerst maar even afwachten :)
Same here. En het ziet er nu naar uit dat dat ook gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:03:
[...]

Ik ga er in ieder geval een play en charge kit en battlefield 4 bestellen als dit allemaal door mocht gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Voor die €150 "korting" kan die achievement en die sticker op de controller me gestolen worden :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:03:
[...]

Kan ik me gedeeltelijk in vinden. Ik zeg niet dat ik het uit mezelf zou doen, maar als Neckermann het als deal zou voorstellen, zou ik er (mits de accessoires e.d. niet ineens een prijs van =adviesprijs*1,20 krijgen) wel mee akkoord gaan.

Wellicht is € 499,- betalen voor de One + een waardebon van € 151,- (binnen een jaar te besteden o.i.d.) dan misschien geen gekke uitweg voor Neckermann.

[ Voor 15% gewijzigd door BDHowner op 13-08-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ad patat
BDHowner schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:05:
[...]

Kan ik me gedeeltelijk in vinden. Ik zeg niet dat ik het uit mezelf zou doen, maar als Neckermann het als deal zou voorstellen, zou ik er (mits de accessoires e.d. niet ineens een prijs van =adviesprijs*1,20 krijgen) wel mee akkoord gaan.
Hier ook, 2 games a 60 euro en half jaartje gold a 30 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:48

DexterDee

I doubt, therefore I might be

ad patat schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:02:
Nou die achievement wil ik wel hoor :P

nee die wil ik echt :*)
Aldus de reden dat tweakers hun "day one" console op launch day voor €600 met succes op marktplaats verkopen.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
BDHowner schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:59:
[...]

Ik denk dat de 200 onderschat is.

Vergeet niet dat zoiets als een lopend vuurtje gaat.

Paar feiten:
1. Dit soort dingen worden direct op Twitter gezet, daar is de doelgroep vrij groot, dus genoeg mensen die het i.i.g. overwegen.
2. Alleen al op GoT is dit topic "hot".
3. Het heeft het hele weekend geduurd, dus iedereen kan op zijn gemakkie een stapel orders plaatsen.
4. Je hebt financieel nog geen enkel risico, dus "why not"?

De 10k die ik elke keer roep is wel wat veel, maar meer worst case gedachte.
200 is wellicht wat laag, maar dan nog. We praten wel over 350 euro, dat is niet een bedrag dat iedere puber op zijn rekening heeft staan of iemand even zonder na te denken uitgeeft. Het gros van de bestelde consoles nu is van mensen die al geld had weg gezet of overwogen heeft in november een nieuwe console te gaan halen. Ik heb wat getallen gehoord van lokale gameshop en grotere ondernemingen als de Mediamarkt en in het geval van de PS4 blijft dat in de tientallen. Ik verwacht dan ook dat Microsoft prima wat doosjes richting de Neckermann kan schuiven.

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
UPDATE: nieuw topic, zie het Shopping Forum.

[Zero Tolerance]
Opgelet: het is niet de bedoeling het over namen van Neckermann medewerkers te hebben, noch is het de bedoeling om het een klaaglitanie over Neckermann te laten worden. Blijf on-topic posten, dit is niet de plek voor het uiten van frustraties. Zie hier voor een uitgebreider overzicht van de spelregels voor dit topic

Het is intussen duidelijk dat het een fout was, en dat de werkelijke prijs €499 is. Gaarne niet in herhalingen vervallen waarom men vind dat er wel/niet geleverd dient te worden, maar zich te richten op updates van de situatie en communicatie vanuit Neckermann. Dus ook geen morele veroordelingen, krampachtige verdedigingen of andere dingen die al honderd keer zijn langsgekomen.

Verder: dit topic of het forum zijn niet bedoeld voor een "class action" of andere organisatievorm. Dat zal elders moeten gebeuren.

Reactie van Neckermann 13 Aug 2013