Sorry, je lijkt alleen te zijn
Verwijderd
Mijn status is 12-08-2013 Q592484 GAME CONS. 0 0 1 349,00 349,00 Wordt nageleverd.Joosie200 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:18:
Slotsom: diegene die met Paypal/iDEAL of creditcard betaald heeft krijgt de status: wordt nageleverd.
Degene die met acceptgiro heeft betaald heeft/krijgt als status: in behandeling. Tenminste als ik dit zo zie..
En betaald via acceptgiro.
Ik denk eerder dat het gewoon de volgorde van bestellen is. Ik was er in ieder geval behoorlijk snel bij.
Ik kan me voorstellen dat ze alle bestellingen > 1 op 1 hebben gezet, en vandaag dat op alle bestellingen in het systeem hebben uitgevoerd. Dan hebben we allemaal besteldatum 12-08. En zo komt ook hupske op het aantal van 1 uit.Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:28:
[...]
Zal wel de 'status datum van de bestelling' zijn. Ik zie bij iedereen 12-08 staan.
Wel een nette manier om alle 'grote inkopers' niet te hoeven bedienen en ieder die er 1 voor zichzelf wilde hebben, wel te kunnen bedienen.
Zal best kunnen. Ik struin vaak pas na 22:00 uur dit deel van GoT door en heb daarom om 23:30 uur zaterdags pas besteld. Vandaar de in behandeling ipv wordt nageleverd denk ik. Het feit dat ze bij alle vroege vogels die status hanteren geeft al wel enigszins blijk dat Neckermann zich gehouden voelt aan de overeenkomst. Anders ga je dit namelijk niet doen. Anders doe je het af met een eenvoudige e-mail > prijsfout > zie AV > bestelling geannuleerd en binnen x weken hebt u uw geld terug.Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:31:
[...]
Ik denk eerder dat het gewoon de volgorde van bestellen is. Ik was er in ieder geval behoorlijk snel bij.
Wanneer had je besteld?Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:31:
[...]
Mijn status is 12-08-2013 Q592484 GAME CONS. 0 0 1 349,00 349,00 Wordt nageleverd.
Ik 17:30 10aug.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
(wordt nageleverd)
10 augustus
Om 15:43
Ik was een van de eerste denk ik.
[ Voor 4% gewijzigd door Karun op 12-08-2013 22:41 ]
Ik ben mijn login naam vergeten, iemand enig idee wat het was? email oid?
Edit: Opgelost. Helaas stonden mijn oude adresgegevens nog in mijn account dus moet mijn nieuwe adres verwerkt worden voordat ik toegang krijg tot mijn bestellingen.
Edit: Opgelost. Helaas stonden mijn oude adresgegevens nog in mijn account dus moet mijn nieuwe adres verwerkt worden voordat ik toegang krijg tot mijn bestellingen.
[ Voor 53% gewijzigd door HollovVpo1nt op 12-08-2013 22:45 ]
Geen e-mail, maar een nickname, misschien die van GoT?HollovVpo1nt schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:40:
Ik om ~21:00 ook in behandeling...
Oke, best vroeg ja.Karun schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:40:
[...]
10 augustus
Om 15:43
Ik was een van de eerste denk ik.
Ik heb vrijwel gelijk besteld toen ik het zag staan hier.
(Kom verder nooit op de Nekkerman)
Volgens mij was het Joop IEHollovVpo1nt schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:40:

[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 12-08-2013 22:42 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik wacht het maar af, gister om 22:30 besteld, staat nu in mijn account op in behandeling. Was lang aan het twijfelen om hem te bestellen, aangezien mijn CC deze maand al behoorlijk belast was, toch maar gedaan uiteindelijk
11e om 10:42 en uiteraard in behandeling;)
Het is iig wel erg vreemd om te zien dat de orders al statussen hebben gekregen, of het is net die ene procent mazzel!:D
Het is iig wel erg vreemd om te zien dat de orders al statussen hebben gekregen, of het is net die ene procent mazzel!:D
Lichtpuntje...
Ik vandaag 12 aug om 00:04
Status in behandeling.
Status in behandeling.
Meer mensen die een krediet te besteden hebben bij Neckermann van €251?! Heb daar nog nooit eerder iets gekocht ofzo. Dit staat er:
" Mijn kredietruimte
Je kunt momenteel dit bedrag besteden € 251,00
neckermann.com behoudt zich het recht voor om van de
kredietruimte af te wijken, dit conform onze algemene
voorwaarden."
" Mijn kredietruimte
voorwaarden."
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
''Je kunt momenteel dit bedrag besteden: € 2151,00''Peter_Aragorn schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:54:
Meer mensen die een krediet te besteden hebben bij Neckermann van €251?! Heb daar nog nooit eerder iets gekocht ofzo. Dit staat er:
" Mijn kredietruimte
voorwaarden."
Ik heb al eens eerder een product gekocht via Neckermann, dus dat kan de reden zijn.
Bij mij staat €100, maar ligt aan leeftijd, postcode en betalingsgeschiedenis. Althans totdat ze je BKR kunnen inzien als je ooit eens te laat betaalt.Peter_Aragorn schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:54:
" Mijn kredietruimte
voorwaarden."
Ik heb overigens pas net mijn account aangemaakt, wel grappig dat ik zonder account wel de Xbox One heb kunnen bestellen (die natuurlijk veel duurder was dan €100).
[ Voor 11% gewijzigd door Robbert_jan op 12-08-2013 22:58 ]
Nooit iets bij hun besteld maar staat €800 hier bij mij.
Inderdaad, zo werkt afterpay ook. Kun je bij veel winkels mee betalen (achteraf). Maar daar ben je als nieuwe klant ook gelimiteerd tot een bedrag (afhankelijk van de winkel en zijn contract) van 100 tot 800 euro.
Die controleren echter ook op je bankrekening nr. Doet neckermann blijkbaar niet.
Die controleren echter ook op je bankrekening nr. Doet neckermann blijkbaar niet.
[ Voor 16% gewijzigd door Draakje5 op 12-08-2013 22:58 ]
12-08-2013 Q592484 GAME CONS. 0 0 1 349,00 349,00 In behandeling
Nou ik ben benieuwd, ik had er ook twee apart besteld, naderhand namelijk ook één voor mijn broertje, maar er staat nu maar één in mijn bestellijst. Misschien een soort coulance om gewoon iedereen één te leveren, zodat handelaren er minder misbruik van kunnen maken? Zou wel erg tof zijn
Één ding zit mij wel een beetje dwars, er wordt nergens in de email of bestellijst gesproken over een Xbox One, straks krijgen we allemaal een dure Xbox 360 haha.
Revenge of the NECKMANN
Nou ik ben benieuwd, ik had er ook twee apart besteld, naderhand namelijk ook één voor mijn broertje, maar er staat nu maar één in mijn bestellijst. Misschien een soort coulance om gewoon iedereen één te leveren, zodat handelaren er minder misbruik van kunnen maken? Zou wel erg tof zijn
Één ding zit mij wel een beetje dwars, er wordt nergens in de email of bestellijst gesproken over een Xbox One, straks krijgen we allemaal een dure Xbox 360 haha.
Revenge of the NECKMANN
Q592484 = xbox one artikelcode.Shady15 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 23:03:
Revenge of the NECKMANN
Jih, heb een stuk of vier screenies/prints van de productpagina
Ik zie het zo voor me dat ze zometeen de Xbox One weer online zetten bij hun maar dan met een ander artikel nummer.
Ik denk niet dat ze op hun achterhoofd zijn gevallen, dit lijkt me niet van toepassingKarun schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 23:07:
Ik zie het zo voor me dat ze zometeen de Xbox One weer online zetten bij hun maar dan met een ander artikel nummer.
Kijk over 3 maanden wel even op het besteloverzicht ipv 3 maanden lang speculeren, maar zal wel niks worden
Eigenlijk belachelijk. Net alsof ik nu niet meer kan besteden. En mogen ze zomaar BKR inzien dan? Niet dat ik ooit maar iets te laat betaald heb ofzo. Betaal altijd alle rekeningen zodra ze binnen zijn hier...Robbert_jan schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:57:
[...]
Bij mij staat €100, maar ligt aan leeftijd, postcode en betalingsgeschiedenis. Althans totdat ze je BKR kunnen inzien als je ooit eens te laat betaalt.
Ik heb overigens pas net mijn account aangemaakt, wel grappig dat ik zonder account wel de Xbox One heb kunnen bestellen (die natuurlijk veel duurder was dan €100).
Kan iemand anders een lijstje maken met de volgende punten:
Betalingsmethode: direct (ideal/paypal/creditcard) versus achteraf
Status: Wordt nageleverd versus in behandeling.
Datum van bestelling: xx
Tijdstip van bestelling:xx
Ik: via ideal betaald, besteld op zaterdag omstreeks 18.30
Besteldatum Artikel Omschrijving Kleur Maat Aantal Prijs Totaal Totaal Status /
Extra informatie
12-08-2013 Q592484 GAME CONS. 0 0 1 349,00 349,00 Wordt nageleverd
Extra informatie
Wat mij betreft mogen ze iedereen met meer dan 1 exemplaar direct wissen uit hun bestandSoullar schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:31:
[...]
Ik kan me voorstellen dat ze alle bestellingen > 1 op 1 hebben gezet, en vandaag dat op alle bestellingen in het systeem hebben uitgevoerd. Dan hebben we allemaal besteldatum 12-08. En zo komt ook hupske op het aantal van 1 uit.
Wel een nette manier om alle 'grote inkopers' niet te hoeven bedienen en ieder die er 1 voor zichzelf wilde hebben, wel te kunnen bedienen.
Ik hou niet zo van dat "geprofiteer". Koop er eentje voor jezelf als je er graag eentje wilt, ga niet direct voor de rest op Marktplaats bestellen

Mijn account is nu goedgekeurd, mag € 451,- bestellen (+ € 349,- = € 800,- totaal dus). Hij staat in behandeling, zondag 11 augustus 2013 15:08:25 is wat Outlook aangeeft als datum/tijd
Verwijderd
Wat zou daar het practisch nut van moeten zijn precies? De "ik ook" hebben geen enkele zin. Er word echt geen onderscheid gemaakt tussen een Ideal betaling en een met acceptgiro. Ook niet tussen het tijdstip van bestellen.xminator schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 23:22:
Kan iemand anders een lijstje maken met de volgende punten:
Extra informatie
via ideal betaald, besteld vanochtend rond 9:30 
Extra informatie
12-08-2013 Q592484 GAME CONS. 0 0 1 499,00 499,00 Wordt nageleverd
Extra informatie
12-08-2013 Q592484 GAME CONS. 0 0 1 499,00 499,00 Wordt nageleverd
Al betaald = wordt nageleverd
Acceptgiro = in behandeling
Simpel toch..
Simpel toch..
Onjuist, zagen we bij iemand die met acceptgiro had besteld en wordt nageleverd als status hadKryptex schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 23:26:
Simpel toch..
Verwijderd
Ja en? Wat is het nut ervan? Besteld is besteld. Juridisch is er geen verschil.Kryptex schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 23:26:
Simpel toch..
Inderdaad..Draakje5 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 23:27:
[...]
Onjuist, zagen we bij iemand die met acceptgiro had besteld en wordt nageleverd als status had
Dus tja afwachten maar.. ik blijf hopen dat ik dezelfde status krijg, wellicht hebben ze zich nog geen baan weten te maken door alle openstaande orders van dit weekendVerwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:31:
[...]
Mijn status is 12-08-2013 Q592484 GAME CONS. 0 0 1 349,00 349,00 Wordt nageleverd.
In beperkte mate maakt het zeker uit. Ik denk dat iedereen die hem voor maandag (of anders heel vroeg) besteld heeft hem i.i.g. voor € 349,- krijgt (mocht het feest doorgaan), voor alle latere bestellingen zie ik al € 499,- voorbij komen...Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 23:25:
[...]
Wat zou daar het practisch nut van moeten zijn precies? De "ik ook" hebben geen enkele zin. Er word echt geen onderscheid gemaakt tussen een Ideal betaling en een met acceptgiro. Ook niet tussen het tijdstip van bestellen.
Ook betaalmethode zou eventueel uit kunnen maken. iDeal is direct "alles rondgemaakt hebben", acceptgiro is "het geld komt nog wel". Geen idee of er juridisch een verschil is tussen die 2, dat denk ik dan weer niet (je hebt tenslotte al aangegeven hem te gaan betalen voor die prijs, dus de koop is al rond).
Jij bent toch die gast die er 10 had besteld? Ben eigenlijk wel benieuwd of ze dat geaccepteerd hebben.Kryptex schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 23:17:
Kijk over 3 maanden wel even op het besteloverzicht ipv 3 maanden lang speculeren, maar zal wel niks worden
Maak jij dat je klanten maar wijsBDHowner schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 23:29:
[...]
In beperkte mate maakt het zeker uit. Ik denk dat iedereen die hem voor maandag (of anders heel vroeg) besteld heeft hem i.i.g. voor € 349,- krijgt (mocht het feest doorgaan), voor alle latere bestellingen zie ik al € 499,- voorbij komen...
Ook betaalmethode zou eventueel uit kunnen maken. iDeal is direct "alles rondgemaakt hebben", acceptgiro is "het geld komt nog wel". Geen idee of er juridisch een verschil is tussen die 2, dat denk ik dan weer niet (je hebt tenslotte al aangegeven hem te gaan betalen voor die prijs, dus de koop is al rond).
Ik zag net iemand die ook vandaag had besteld, deze had 350 staan en niet zoals mij 500.
Wel raar dit allemaal.
Wel raar dit allemaal.
Maakt juridisch geen verschil. Er is een geldige reden tot overdracht = koop voor 349 euro, we mogen aannemen dat Neckermann als verkoper beschikkingsbevoegd is om die XB1's te verkopen en alleen op de bezitsverschaffing moeten we wachten want de feitelijke levering laat nog drie maanden op zich wachten. Maar aan alle drie eisen van art. 3:84 BW zijn voldaan, of je nu via iDEAL/acceptgiro/creditcard/paypal hebt betaald doet er dan niet toe.BDHowner schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 23:29:
[...]
Geen idee of er juridisch een verschil is tussen die 2, dat denk ik dan weer niet (je hebt tenslotte al aangegeven hem te gaan betalen voor die prijs, dus de koop is al rond).
Ja vind ik eigenlijk ook. Misschien hadden ze het bij € 399,- moeten houden (dat was de 360 launch toch ook?).Draakje5 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 23:31:
499 is ook gewoon belachelijk duur voor een spelcomputer
Hij mag dan namelijk wel "heel krachtig" zijn, het is nog steeds geen computer (als ik er nou mijn main PC van kon maken was hij al eerder besteld).
Het probleem met die dingen is echter dat ze niet upgradable zijn. Wat vandaag uitkomt moet morgen ook nog presteren. Ik ben zelf al heel benieuwd hoe die CPU het gaat houden. Leuk dat er acht kernen in zitten, maar ze zijn wel aan de lage kant geklokt.
[ Voor 17% gewijzigd door BDHowner op 12-08-2013 23:35 ]
We gaan off-topic hier.BDHowner schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 23:34:
[...]
Ja vind ik eigenlijk ook. Misschien hadden ze het bij € 399,- moeten houden (dat was de 360 launch toch ook?).
Hij mag dan namelijk wel "heel krachtig" zijn, het is nog steeds geen computer.
Het probleem met die dingen is echter dat ze niet upgradable zijn. Wat vandaag uitkomt moet morgen ook nog presteren.
Zojuist nog even ingelogd met m'n account. Status is 'In Behandeling', ik had gekozen voor Acceptgiro.
In behandeling - Je bestelling is in behandeling.
Wordt nageleverd - Het artikel is tijdelijk niet in voorraad. We leveren dit zo snel mogelijk
Lijkt mij dat de bestellingen met status in behandeling gewoon op launchdag geleverd worden en de rest later?
Misschien hebben ze daarom wel de Xbox er helemaal afgehaald, waarschijnlijk al een te groot aantal in backorder staan waardoor ze nooit binnen een redelijke termijn kunnen leveren als je nu zou bestellen (voor de normale prijs uiteraard)?
Uiteraard zijn dit gewoon mijn gedachten/theoriën
Wordt nageleverd - Het artikel is tijdelijk niet in voorraad. We leveren dit zo snel mogelijk
Lijkt mij dat de bestellingen met status in behandeling gewoon op launchdag geleverd worden en de rest later?
Misschien hebben ze daarom wel de Xbox er helemaal afgehaald, waarschijnlijk al een te groot aantal in backorder staan waardoor ze nooit binnen een redelijke termijn kunnen leveren als je nu zou bestellen (voor de normale prijs uiteraard)?
[ Voor 74% gewijzigd door gise op 12-08-2013 23:56 ]
Hier ook 
Zondagochtend rond 07:15 besteld. 's kijken wat ze gaan doen.
M'n broer heeft 't al maanden over die XB1, dus voor hem besteld, zou leuk zijn als het doorgaat
Zondagochtend rond 07:15 besteld. 's kijken wat ze gaan doen.
M'n broer heeft 't al maanden over die XB1, dus voor hem besteld, zou leuk zijn als het doorgaat
Haters everywhere but I don’t really care
Neen, in behandeling = bestelling moet nog gecontroleerd/geaccepteerd worden.gise schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 23:43:
Zojuist nog even ingelogd met m'n account. Status is 'In Behandeling', ik had gekozen voor Acceptgiro.
Na acceptatie van bestelling komt uitlevering, gezien de xbox one nog niet beschikbaar is krijg je dan de status: wordt nageleverd.
Hmmm, ik had er twee besteld (één voor me broer en één voor mij) op 10-08-13, er is er nu één ingeboekt op 12-08-13. Er gaat dus iets niet goed. Ook heb ik nog geen antwoord op mijn e-mail van 10-08-13.
[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 13-08-2013 00:27 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Off topic. Maar wil je daarmee zeggen dat ze dan m'n banksaldo kunnen zien! Dat zou mijn inziens belachelijk zijnDraakje5 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:58:
Inderdaad, zo werkt afterpay ook. Kun je bij veel winkels mee betalen (achteraf). Maar daar ben je als nieuwe klant ook gelimiteerd tot een bedrag (afhankelijk van de winkel en zijn contract) van 100 tot 800 euro.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Inderdaad off-topic, maar nee ze kunnen niet je banksaldo zien, ze kunnen wel via je bankrekeing, + naw gegevens na gaan als of je andere kredieten hebt welke vermeld zijn bij het BKR in Tiel.Copycat schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 00:41:
[...]
Off topic. Maar wil je daarmee zeggen dat ze dan m'n banksaldo kunnen zien! Dat zou mijn inziens belachelijk zijn
Hier onder vallen alle kredieten, rekeningen en creditcards, bijvoorbeeld limieten bij andere postorder bedrijven.
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Op mijn nieuwe account heb ik wordt verwerkt staan. Op het account van mijn ouders wordt nageleverd. Ik had voor de zekerheid nog een bestelling geplaatst op een bestaand account omdat de status van mijn bestelling op het nieuwe account niet geupdate werd. Nu heb ik dus 2 bestellingen staan. Mocht ik niemand kennen die een one wil en mocht dit allemaal doorgaan, zet ik de tweede op vraag en aanbod voor 350 euro.
Overigens bij beiden met acceptgiro betaald en de bestelling op het bestaande account vond 3 uur na de bestelling op het nieuwe account plaats.
Overigens bij beiden met acceptgiro betaald en de bestelling op het bestaande account vond 3 uur na de bestelling op het nieuwe account plaats.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2013 01:56 ]
Misschien een stomme vraag maar waar zie je: "mijn kredietruimte"?Peter_Aragorn schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:54:
" Mijn kredietruimte
voorwaarden."
Ik heb ingelogd maar ik zie nergens iets staan wat er maar op lijkt.
Staat gelijk bij het begin als je inlogt. Bij mij staat er:
Mijn kredietruimte
Je kunt momenteel dit bedrag besteden € 551,00
neckermann.com behoudt zich het recht voor om van de kredietruimte af te wijken, dit conform onze algemene voorwaarden.
?
Mijn kredietruimte
Je kunt momenteel dit bedrag besteden € 551,00
neckermann.com behoudt zich het recht voor om van de kredietruimte af te wijken, dit conform onze algemene voorwaarden.
?
Zojuist een email gekregen, besteld op 10 augustus met acceptgiro.
Servicemail
Beste meneer,
Op 12 augustus 2013 heb je bij neckermann.com een bestelling geplaatst. Op dat moment konden we je geen inzage geven in de verwachte levertijd.
Helaas zijn een of meerdere van de door jou bestelde artikelen momenteel niet voorradig. Er wordt naar gestreefd de bestelling zo spoedig mogelijk aan te leveren. Je ontvangt van ons een e-mail zodra je artikel op voorraad komt.
Excuses voor het ongemak en bij voorbaat hartelijk dank voor je geduld.
Alle informatie over je overige bestellingen, retouren en de actuele stand van je rekening vind je terug op mijn neckermann.com.
Met vriendelijke groet,
Customer Service
neckermann.com
Servicemail
Beste meneer,
Op 12 augustus 2013 heb je bij neckermann.com een bestelling geplaatst. Op dat moment konden we je geen inzage geven in de verwachte levertijd.
Helaas zijn een of meerdere van de door jou bestelde artikelen momenteel niet voorradig. Er wordt naar gestreefd de bestelling zo spoedig mogelijk aan te leveren. Je ontvangt van ons een e-mail zodra je artikel op voorraad komt.
Excuses voor het ongemak en bij voorbaat hartelijk dank voor je geduld.
Alle informatie over je overige bestellingen, retouren en de actuele stand van je rekening vind je terug op mijn neckermann.com.
Met vriendelijke groet,
Customer Service
neckermann.com
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Antwoord van Neckermann het moet niet gekker worden. (Soort van)
Ik heb nog niks ontvangen besteld op: 12 aug met IDeal.

Ik heb nog niks ontvangen besteld op: 12 aug met IDeal.
[ Voor 7% gewijzigd door Mvandenberg91 op 13-08-2013 08:29 ]
Volgens mij ben ik de enige hier die hoopt op een tegoedbon ipv daadwerkelijk uitlevering 
Kan ik daarmee de playstation 4 bestellen.
Kan ik daarmee de playstation 4 bestellen.
Ik heb geen antwoord nog hoor. Zaterdag besteld.
Hier ook de status: Wordt nageleverd op een al bestaand account van mijn ouders die al jaren klant waren.
Ik had er echter eerst een besteld zelf zonder account en die staat nog op in behandeling sinds vanochtend, maar die kan ik niet annuleren want in dat lijstje staat die dan weer niet...
Ik had er echter eerst een besteld zelf zonder account en die staat nog op in behandeling sinds vanochtend, maar die kan ik niet annuleren want in dat lijstje staat die dan weer niet...
HOI.
Dacht hier gisteren toevallig aan. Weet niet welke specificaties er op Neckermann bij stonden, maar zou het om een nog niet aangekondigde Xbox One zonder Kinect kunnen gaan?
nieuws: Xbox One werkt ook als Kinect niet aangesloten is
Mocht het er bij hebben gestaan dat er een Kinect meegeleverd zou worden, kunnen ze ipv de prijs aanpassen eventueel ook gewoon de inhoud van het pakket aanpassen. Om het vervolgens op een foute omschrijving te gooien. Dan kunnen ze gewoon leveren voor € 349 maar dan zonder Kinect.
Mocht het er bij hebben gestaan dat er een Kinect meegeleverd zou worden, kunnen ze ipv de prijs aanpassen eventueel ook gewoon de inhoud van het pakket aanpassen. Om het vervolgens op een foute omschrijving te gooien. Dan kunnen ze gewoon leveren voor € 349 maar dan zonder Kinect.
Kinect stond er gewoon bijagoNITE schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:10:
Dacht hier gisteren toevallig aan. Weet niet welke specificaties er op Neckermann bij stonden, maar zou het om een nog niet aangekondigde Xbox One zonder Kinect kunnen gaan?
Overigens zal MS denk ik nooit Kinect niet meeleveren. Het hele idee was dat iedereen dat ding zou hebben zodat developers er meer gebruik van kunnen maken.
Tuurlijk kunnen mensen hem uitzetten, maar ze hebben hem wel
Artikel gaat niet over uitzetten, maar over niet aansluiten. Groot verschil.
Maar als het er op Neckermann bij stond, kunnen ze het zo ook niet spelen
Iemand trouwens wel zo slim geweest screenshots te maken van de prijs/specificaties toch?
Maar als het er op Neckermann bij stond, kunnen ze het zo ook niet spelen
Iemand trouwens wel zo slim geweest screenshots te maken van de prijs/specificaties toch?
Een screenshot lijkt mij persoonlijk niet heel veel bewijs aangezien die "redelijk" makkelijk zelf te maken is.agoNITE schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:21:
Nickname does not reflect reality
Misschien, maar altijd beter dan helemaal niets hebben lijkt me? Vroeg het me ook meer af omdat Neckermann het artikel heeft verwijderd en ik benieuwd ben wat er allemaal stond qua tekst.
@ hierboven. Thanks, dat was ik net aan het zoeken.
@ hierboven. Thanks, dat was ik net aan het zoeken.
LOL, een controller als aandenken. Aandenken aan wat?Verkrijgbaar in beperkte oplage, inclusief een controller als aandenken en een exclusieve achievement.
[ Voor 38% gewijzigd door agoNITE op 13-08-2013 09:35 ]
Aan dit hele 50 euro circus.agoNITE schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:31:
[...]
LOL, een controller als aandenken. Aandenken aan wat?
Als je wilt weten hoe die controller eruit ziet dan moet je het filmpje van de Microsoft goeroe even bekijken, maar weet wel dat je nog iets veel leukers krijgt: EEN X-BOX STICKER!!!
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Verwijderd
Gaan ze niet gewoon zeggen, naar aanleiding van die mail, sorry, we krijgen niet geleverd we annuleren het hele rataplan en vervolgens zetten ze de xbone met een andere productcode weer online?
Het is al heel wat dat het erop lijkt dat jullie geleverd krijgen. Maar iedereen met in behandeling zal vast en zeker geen day one versie meer krijgen :-) Dus die kan dan gewoon geannuleerd worden. Er werd namelijk duidelijk gesproken over een day one versie.
Het lijkt me dat ze kijken naar de bestel datum/tijd en niet naar de manier van betalen. Mijn acceptgiro bestelling van zaterdag voor 6en staat nog op in behandeling.Eduardboon schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:52:
Het is al heel wat dat het erop lijkt dat jullie geleverd krijgen. Maar iedereen met in behandeling zal vast en zeker geen day one versie meer krijgen :-) Dus die kan dan gewoon geannuleerd worden. Er werd namelijk duidelijk gesproken over een day one versie.
Verwijderd
Ik heb eerder het idee dat ze kijken naar je account. Als je een "vertrouwd" account hebt krijg je voorrang over een nieuw account. Zie ook mijn post een paar posts geleden.
Mensen die met acceptgiro bestellen krijgen eerst een soort van kredietcheck....
Mensen die direct via Creditcard of Ideal betalen hebben natuurlijk al aan hun betalingsverplichting voldaan.
Dit is de insteek tussen de verschillende bestelstatusen, je kan echter er niets qua voorraad of snelheid van leveren uithalen.
Mensen die direct via Creditcard of Ideal betalen hebben natuurlijk al aan hun betalingsverplichting voldaan.
Dit is de insteek tussen de verschillende bestelstatusen, je kan echter er niets qua voorraad of snelheid van leveren uithalen.
Ik verwacht niet dat het hiermee te maken heeft. Ik heb zondag ochtend besteld, had nog geen Neckermann account, betaald met ideal en bij mij staat er ook 'Wordt nageleverd'.Deveon schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:00:
[...]
Het lijkt me dat ze kijken naar de bestel datum/tijd en niet naar de manier van betalen. Mijn acceptgiro bestelling van zaterdag voor 6en staat nog op in behandeling.
Ik heb goede hoop, mocht het zo zijn dan vind ik wel dat ze een mooi 'reclame' nieuwsberichtje op een van de bekendere nieuwssites verdienen.
Haha dat zou wat zijn, X-box One Day One pakket Neckermann Editie, met als extra feature extra licht pakket zonder Controller, Kinect en X One, enkel een sticker haha.rimave schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:06:
Wij krijgen een speciale Neckermann editie, zonder controllers en zonder Kinect.
Nee, als het geleverd wordt is het sowieso een compleet pakket zoals geadverteerd.
[ Voor 39% gewijzigd door RVE_NL op 13-08-2013 10:13 ]
Wij krijgen een speciale Neckermann editie, zonder controllers en zonder Kinect.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Je zou er stiekem deels gelijk in kunnen hebbenrimave schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:06:
Oftewel, Kinect niet verplicht?
PSN/XBL: DarkTaufu
Neeeeeeeeheeee, De beschrijving van het apparaat was op de Neckermann website duidelijk met Kinect, Men is bezig om een excuus te zoeken voor de lage prijs waar Neckermann hem voor op de website had staan.Tjiwa schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:10:
[...]
Je zou er stiekem deels gelijk in kunnen hebben
Kijk eens een aantal posts boven jeTjiwa schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:10:
[...]
Je zou er stiekem deels gelijk in kunnen hebben
Haha nee ik bedoel stel als microsoft de bundels opeens zouden wijzigen, en kinect niet meer standaard zou meeleveren,
Wat zou een verkoper dan moeten doen?
Gewoon leveren hetgeen op de product pagina stond.Tjiwa schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:20:
Haha nee ik bedoel stel als microsoft de bundels opeens zouden wijzigen, en kinect niet meer standaard zou meeleveren,
Nickname does not reflect reality
Zoals meerdere malen gemeld het ging over de versie met Kinect.
Dit is tot nu ook de enige versie die MS levert.
Dit is wat MS heeft gemeld: De Xbox One functioneert ook wanneer de bijgeleverde Kinect-camera niet op het apparaat is aangesloten.
Dit is tot nu ook de enige versie die MS levert.
Dit is wat MS heeft gemeld: De Xbox One functioneert ook wanneer de bijgeleverde Kinect-camera niet op het apparaat is aangesloten.
[ Voor 38% gewijzigd door Mvandenberg91 op 13-08-2013 10:26 ]
Ik heb ze net gebeld, we gaan allemaal een "brief" krijgen....
Heb je uit het gesprek op kunnen maken wat hier de strekking ongeveer van zal zijn?Godmaster schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:28:
Lekker vaag ben je..Godmaster schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:28:
Wat voor een brief?
Trouwens, een vriend van mij post net een screenshot van zijn creditcard afschrift.
353,95 afgeschreven door Neckermann.
Leuk zo een webshop die opeens lekker traditioneel een brief stuurt. Stuur gewoon een mail, veel goedkoper en sneller.
Denk dat ze aan 1 pak A4tjes niet genoeg hebbenGodmaster schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:28:
Het zal denk ik niet positief zijn... Ik ga me alvast voorbereiden met een tegenargument richting de Thuiswinkel.nl
Deel je argumenten ook, immers samen staan we sterkerTjiwa schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:30:
[...]
Denk dat ze aan 1 pak A4tjes niet genoeg hebben
Het zal denk ik niet positief zijn... Ik ga me alvast voorbereiden met een tegenargument richting de Thuiswinkel.nl
Dat is handig.... mijn adres staat al op mijn nieuwe woning:/
Edit: maar even snel aangepast;) wat ouderwets een brief
Edit: maar even snel aangepast;) wat ouderwets een brief
[ Voor 34% gewijzigd door LuisjeNL op 13-08-2013 10:35 ]
Lichtpuntje...
Ik geef alleen door wat ik te horen kreeg van hun salesdesk, anders bel ze zelf eens...toxict schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:30:
[...]
Lekker vaag ben je..
Wat voor een brief?
Trouwens, een vriend van mij post net een screenshot van zijn creditcard afschrift.
353,95 afgeschreven door Neckermann.
0115 640949
Ik denk dat dit gewoon via de mail gestuurd zal worden.
Denk ik ook, alhoewel het me niets zal verbazen als ze het analoog doen (krijg het idee dat ze graag kosten maken...Mvandenberg91 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:37:
Ik denk dat dit gewoon via de mail gestuurd zal worden.

We zullen zien maar ben benieuwd wat hier uit gaat komen.Godmaster schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:38:
[...]
Denk ik ook, alhoewel het me niets zal verbazen als ze het analoog doen (krijg het idee dat ze graag kosten maken...)
Het beste is om samen sterk te staan.
Ja die sticker.... ik moet hem hebbenMvandenberg91 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:47:
[...]
We zullen zien maar ben benieuwd wat hier uit gaat komen.
Het beste is om samen sterk te staan.
[ Voor 15% gewijzigd door Godmaster op 13-08-2013 10:50 ]
Heeft iemand anders hier ook last van? Net een account aangemaakt en volgens mij alles hetzelfde ingevuld als tijdens het bestellen van de Xbox, maar blijkbaar niet ofzo?

Kan mijn bestelling nu dus niet zien

Wat je zou kunnen doen is bellen denk ik.Bobbus schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:49:
Heeft iemand anders hier ook last van? Net een account aangemaakt en volgens mij alles hetzelfde ingevuld als tijdens het bestellen van de Xbox, maar blijkbaar niet ofzo?![]()
[afbeelding]
Van je bevestigingsmail je klantnummer kopiëren, deze bij 'mijn gegevens' invullen op de neckermann site. En dan even geduldig afwachtenBobbus schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:49:
Heeft iemand anders hier ook last van? Net een account aangemaakt en volgens mij alles hetzelfde ingevuld als tijdens het bestellen van de Xbox, maar blijkbaar niet ofzo?![]()
[afbeelding]
Had er zelf ook last van
Lichtpuntje...
Daar belde ik ze dus voor, omdat ik dat ook niet kon zien.Bobbus schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:49:
[afbeelding]
Je klant nummer is 0, in de "brief" die je gaat krijgen staat een klantnummer die je daar kunt invullen.
Aldus, de klanten service van Neckermann...
Valt me trouwens op dat in 'dit soort' topics relatief veel 'lurkers' reageren. Wel al langere tijd geregistreerde members met vaak erg weinig forumposts. Net of ze alleen in dit soort topics reageren om een slaatje mee te slaan omdat je sterker staat als groep dan alleen
Heerlijk om topics als deze te volgen, iedereen weet dondersgoed dat er geen bal van klopt en dan toch elke strohalm aangrijpen om een punt te kunnen maken.
Ben nooit echt actief normaal maar vind het wel leuk gezien we allemaal in dezelfde boot zitten nu. Niets mis mee toch? Plus als ik info kan verstrekken doe ik dat graag voor mijn mede tweakersagoNITE schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:54:
Valt me trouwens op dat in 'dit soort' topics relatief veel 'lurkers' reageren. Wel al langere tijd geregistreerde members met vaak erg weinig forumposts. Net of ze alleen in dit soort topics reageren om een slaatje mee te slaan omdat je sterker staat als groep dan alleen
Dit topic is gesloten.
Let op:
UPDATE: nieuw topic, zie het Shopping Forum.
[Zero Tolerance]
Opgelet: het is niet de bedoeling het over namen van Neckermann medewerkers te hebben, noch is het de bedoeling om het een klaaglitanie over Neckermann te laten worden. Blijf on-topic posten, dit is niet de plek voor het uiten van frustraties. Zie hier voor een uitgebreider overzicht van de spelregels voor dit topic
Het is intussen duidelijk dat het een fout was, en dat de werkelijke prijs €499 is. Gaarne niet in herhalingen vervallen waarom men vind dat er wel/niet geleverd dient te worden, maar zich te richten op updates van de situatie en communicatie vanuit Neckermann. Dus ook geen morele veroordelingen, krampachtige verdedigingen of andere dingen die al honderd keer zijn langsgekomen.
Verder: dit topic of het forum zijn niet bedoeld voor een "class action" of andere organisatievorm. Dat zal elders moeten gebeuren.
Reactie van Neckermann 13 Aug 2013
UPDATE: nieuw topic, zie het Shopping Forum.
[Zero Tolerance]
Opgelet: het is niet de bedoeling het over namen van Neckermann medewerkers te hebben, noch is het de bedoeling om het een klaaglitanie over Neckermann te laten worden. Blijf on-topic posten, dit is niet de plek voor het uiten van frustraties. Zie hier voor een uitgebreider overzicht van de spelregels voor dit topic
Het is intussen duidelijk dat het een fout was, en dat de werkelijke prijs €499 is. Gaarne niet in herhalingen vervallen waarom men vind dat er wel/niet geleverd dient te worden, maar zich te richten op updates van de situatie en communicatie vanuit Neckermann. Dus ook geen morele veroordelingen, krampachtige verdedigingen of andere dingen die al honderd keer zijn langsgekomen.
Verder: dit topic of het forum zijn niet bedoeld voor een "class action" of andere organisatievorm. Dat zal elders moeten gebeuren.
Reactie van Neckermann 13 Aug 2013