Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met dat soort bestellingen benadeel je jezelf en alle anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextertime
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 16:57
Heb er ook 1 besteld, maar als ik zie hoeveel anderen met mij (zeker als er mensen zijn die er 10 gaan bestellen), kunnen we de uitkomst al op onze vingers natellen natuurlijk... ;w

Dit wordt anders een strop die het bedrijf niet meer kan dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Nou dat vind ik ook. Bestel er gewoon 1 of 2, meer niet. Twee kan ik ook nog begrijpen, een voor een familielid ofzo.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:40
Dextertime schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 19:37:
Heb er ook 1 besteld, maar als ik zie hoeveel anderen met mij (zeker als er mensen zijn die er 10 gaan bestellen), kunnen we de uitkomst al op onze vingers natellen natuurlijk... ;w

Dit wordt anders een strop die het bedrijf niet meer kan dragen.
Uitgaan van ongeveer 2000 bestellingen dit weekend, opzich wel reel toch?

2000 x een verliesmarge van minimaal 100 euro (laten we zeggen 50 euro marge op de adviesprijs van 499) geeft het bedrijf een netto verlies van 200.000 euro 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 16:13

Licko

ZVDK

Heb er zelf 1 besteld, maar 10 bestellen toont wel aan waarom zulke foutjes (?) beter niet daadwerkelijk uitgeleverd worden. Je hebt er altijd van die mafkezen bij die geen genoegen kunnen nemen met het voordeel wat je er met exemplaar al uit haalt. Triest.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
Deveon schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 19:28:
[...]

Je kan natuurlijk profiteren van een foutje, maar als je er 10 besteld dan toon je wel aan dat je weet dat het niet klopt en maak je in mijn mening misbruik van de situatie. Kopen voor gebruik is iets anders als kopen voor resell. Daarom verwacht en hoop ik ook dat jij ze niet krijgt.
Die 10 zal inderdaad het verschil uitmaken bij neckermann denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Kryptex schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 19:44:
[...]

Die 10 zal inderdaad het verschil uitmaken bij neckermann denk ik.
Ze kunnen best gaan zeggen - oké mensen dit was niet reel - maar om iedereen tegemoet te komen sturen we iedereen 1 stuk op.

Opzich geen verkeerde gedachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Het triest noemen dat mensen meerdere Xboxen bestellen, maar zelf ook gewoon een Xbox bestellen. De hypocrisie.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
Draakje5 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 19:45:
[...]

Ze kunnen best gaan zeggen - oké mensen dit was niet reel - maar om iedereen tegemoet te komen sturen we iedereen 1 stuk op.

Opzich geen verkeerde gedachte.
Prima toch? De meeste mensen bestellen er toch maar 1.

[ Voor 72% gewijzigd door Kryptex op 11-08-2013 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

witeken schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 19:46:
Het triest noemen dat mensen meerdere Xboxen bestellen, maar zelf ook gewoon een Xbox bestellen. De hypocrisie.
Op dit soort momenten mis ik de "like" knop.
Bij deze krijg je een henk Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6almVcL1xhKR3YT9IoaTXJ9t/full.gif

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Svp de "ethische" discussie achterwege laten hier. Daar gaan jullie toch niet uitkomen, en het is gewoon off-topic :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Switchie schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 19:48:
[...]

Op dit soort momenten mis ik de "like" knop.
Bij deze krijg je een henk [afbeelding]
Lijkt wel een voodoo-doll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Laatst online: 12-09 23:54
De Xbox One wordt toch al langer in deze vorm aangeboden door Neckermann? Dan kan je er toch vanuit gaan dat ze de prijs bewust aangepast hebben zou je toch haast denken?

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ach als ze je Order van 10 annuleren en er wel 1 hadden willen leveren kan je het altijd nog op een Foutje gooien. Zullen ze bij Nekkerman wel begrijpen :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Ook maar eentje besteld, ben benieuwd haha. Morgen zien we waarschijnlijk wel of het door gaat.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdyforwar
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-01 15:16
Laten we zeggen dat neckermann ongeveer 500-1000 consoles geleverd krijgen en er zijn er nu al 5 000 + gekocht dan zou ik zeggen veel plezier met jullie xbox one in 2015 aangezien de tweede lading consoles eind december komt en de derde lading maart 2014 en zelfs daarmee gaat neckermann het niet redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:39

Hupske

AFCA

rdyforwar schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 20:39:
Laten we zeggen dat neckermann ongeveer 500-1000 consoles geleverd krijgen en er zijn er nu al 5 000 + gekocht dan zou ik zeggen veel plezier met jullie xbox one in 2015 aangezien de tweede lading consoles eind december komt en de derde lading maart 2014 en zelfs daarmee gaat neckermann het niet redden.
Heb je nou serieus alleen een account aan gemaakt om zo reactie te plaatsen? 8)7 :P

Maakt niet uit wanneer die geleverd blijft, als je hem zelf voor een spectaculaire prijs kan krijgen. Voordat de prijzen zijn gedaald ben je al tijd verder.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Stef602 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:14:
[...]

350 t.o.v. 500 vind ik niet zo'n groot verschil. 35%. Dat is precies wat je bij de albert heijn korting krijgt op spullen die de volgende dag weg moeten als na een bepaalde tijd winkelt.
De alberty heijn gaat natuurlijk ook niet zomaar een apparaat van 400 euro afprijzen met 35%.

Maargoed, in principe is deze prijs aanneembaar.
Als neckermann er onderuit wilt komne moeten ze een verdomd goede reden hebben. En die is er mi niet. De prijs van 349 geeft geen enkele reden om te denken dat de prijs per abuis verkeerd is ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rdyforwar schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 20:39:
blijf eens even vriendelijk
Als jouw verhaal klopt, maakt het ook weinig uit. Je kan de bestelling ieder moment annuleren, morgen maar ook half jaar later. Je zit nergens aan vast *knip*

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 11-08-2013 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Ik zit nog steeds met de gedachte te spelen dat het een prijsverlaging kan zijn die ook voor anderen gaat gelden. MS leest ook dat bedrijven zeggen dat de PS4 harder verkoopt (in de pre-order) dan de Xbox One... Laat het nu zo zijn dat ze de adviesprijs inderdaad laten zakken, alles voor marktaandeel alsware, dan moet hij maar een jaartje langer meer voor dat er een opvolger komt.......

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 17:11
Draakje5 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 18:43:
[...]

Nja het is lastig te zeggen, iPhone's zijn dagprijzen en de prijzen waarvoor deze wordt aangeboden varieert nu van 335 euro tot 500 euro. De aanbieders van 335 euro hebben een marge van 0-4 euro. Als je een beetje in de middenmood zit kom je wel aan de 4% ja.

Maar vergis je niet dat als een winkel 100 iPhone's op een dag verkoopt en deze pas over 60 dagen hoeft te betalen, dat ze ondanks de marge van 1 euro toch een hoop aan verdienen :)
Denk je?

€ 100,- over 100 telefoons ben je sowieso alleen al kwijt aan aftersales, laat staan inpakken en verzenden e.d. (in het geval van een webwinkel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 20:57:
Ik zit nog steeds met de gedachte te spelen dat het...
Waarom dat jaartje meegaan ontgaat mij volledig.
Denk eerder dat een PS4 ook snel zal zakken. Dat is al eerder gebeurd.
.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2013 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:26
Bullet NL schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 20:57:
Ik zit nog steeds met de gedachte te spelen dat het een prijsverlaging kan zijn die ook voor anderen gaat gelden. MS leest ook dat bedrijven zeggen dat de PS4 harder verkoopt (in de pre-order) dan de Xbox One... Laat het nu zo zijn dat ze de adviesprijs inderdaad laten zakken, alles voor marktaandeel alsware, dan moet hij maar een jaartje langer meer voor dat er een opvolger komt.......
No way! Ze zullen eerst zoveel mogelijk de early-adopters willen laten kopen, de mensen die het apparaat moeten hebben ongeacht de prijs. Die betalen makkelijk 500 euro. Daarnaast, prijs omlaag brengen is makkelijk, prijs omhoog gooien wordt niet zo snel geaccepteerd dus zullen ze in de loop van de levenscyclus de prijs van het apparaat maar voorzichtig omlaag brengen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Je hebt ook best kans dat MS gewoon de prijs onder de PS4 duwt om meer aandeel te krijgen en Neckermann gewoon meer weet dan wij op dit moment.
Ramon schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:04:
[...]

No way! Ze zullen eerst zoveel mogelijk de early-adopters willen laten kopen, de mensen die het apparaat moeten hebben ongeacht de prijs. Die betalen makkelijk 500 euro. Daarnaast, prijs omlaag brengen is makkelijk, prijs omhoog gooien wordt niet zo snel geaccepteerd dus zullen ze in de loop van de levenscyclus de prijs van het apparaat maar voorzichtig omlaag brengen.
PS3 is ook lange tijd onder de kostprijs verkocht, geld wordt wel weer terugverdient met spellen en live features.

[ Voor 68% gewijzigd door Megamind op 11-08-2013 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
BDHowner schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 20:59:
[...]

Denk je?

€ 100,- over 100 telefoons ben je sowieso alleen al kwijt aan aftersales, laat staan inpakken en verzenden e.d. (in het geval van een webwinkel).
Klopt. Gaan daarom dus ook niet voor niets zo veel webwinkels failliet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-09 23:27
MS gaat echt niet de prijs verlagen met 150 euro in Nederland. Want zodra andere landen er lucht van krijgen gaan die ook hier orders plaatsen.. Dat zou de levenscyclus wereldwijd van de xbox nogal schaden. het moet een cashcow worden, geen gebeten hond ( marketing termen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
Draakje5 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:04:
[...]

Klopt. Gaan daarom dus ook niet voor niets zo veel webwinkels failliet :)
Ja, zeker!

Veel mensen lijken te vergeten wat er nog schuil gaat achter een bedrijf (denk dan vooral aan personeelskosten).

Roepen dat het leuk is om een euro te verdienen aan een iPhone is echt verkeerd gedacht. Enig idee hoeveel mensen dat ding bij sommige bedrijven nog in hun handen kunnen gaan krijgen (in geval van een defect bijv.), voordat hij opgestuurd word. Voorbeeldje (niet nader genoemd bedrijf): klantenservice, technische dienst, rma, rma zodra hij weer terug is. Zeker als de klant nog een paar keer terugkomt en iets over zijn telefoon wilt weten, pfff. Of wat denk je van die leuke claims in de trend van "je mag verwachten dat een iPhone langer meegaat dan 2 jaar". Ook een leuke (en een dure) ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon duidelijk een fout.

Ik neem aan dat morgen alles wordt geannuleerd op grond van de algemene voorwaarden op de site.

Net zoals bij de Vodafone actie met de Lumia kan je helemaal niks als ze gewoon niet leveren. Daar was zelfs nog door een medewerker op Twitter bevestigt dat de prijs juist was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:12:

Ik neem aan dat morgen alles wordt geannuleerd op grond van de algemene voorwaarden op de site.

Net zoals bij de Vodafone actie met de Lumia kan je helemaal niks als ze gewoon niet leveren. Daar was zelfs nog door een medewerker op Twitter bevestigt dat de prijs juist was.
Denk het ook wel.

Vind het een leuk ding, € 500,- vond ik nog even iets te, dus nog niet besteld.

Nu voor € 350,- wil ik hem zeker hebben en wil ik op zich wel even mijn gegevens invullen. We zien het wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:12:

Dit dus. Ik geef het een 1% kans dat jullie hem krijgen voor deze 350 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Dus zinloos om door te speculeren, morgen maar eens kijken wat er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stravincy schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:13:
[...]

Hopelijk dan wel een leuke compensatie, mag wel als grote webwinkel, anders gewoon pech gehad. Maar weinig te verliezen dus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:15:
[...]

Hopelijk dan wel een leuke compensatie, mag wel als grote webwinkel, anders gewoon pech gehad. Maar weinig te verliezen dus 8)7
"Compensatie"?

Wat voor schade heb je geleden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
BDHowner schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:19:
[...]

"Compensatie"?

Hij doelt op compensatie voor onwetenden die de pricewatch ingaan en zien dat ze bij Neckermann een goedkope xbox kunnen krijgen en die zonder nadenken bestellen. En als 1 iemand compensatie krijgt, dan krijgen we dat natuurlijk allemaal.

Als je in goed vertrouwen iets besteld voor bijv. je zoon, dan doet het wel degelijk schade toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
Die algemene voorwaarden zeggen niets trouwens, het gaat om het wetboek. heel veel algemene voorwaarden zijn niet eens geldig. (zogenaamde zwarte lijst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
En hoe is dat zo duidelijk dan?
Een tikfout is het om te beginnen niet en een computer fout lijkt me ook sterk. Dit is eerder om klanten te trekken en wat aandacht te genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Het is overigens nog eens een heel ander verhaal als Microsoft zelf deze aanbieding hadden gedaan. Zouden zij eerder het recht hebben alles goed te zetten dan Neckermann? (dit is een stelling, geen vraag oid, zelf heb ik ook geen xbox besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BDHowner schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:19:
[...]

"Compensatie"?

Als compensatie voor hun "foutje", dat gebeurt wel vaker bij webwinkels, kortingscodes, waardebonnen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
Eduardboon schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:20:
[...]

Hij doelt op compensatie voor onwetenden die de pricewatch ingaan en zien dat ze bij Neckermann een goedkope xbox kunnen krijgen en die zonder nadenken bestellen. En als 1 iemand compensatie krijgt, dan krijgen we dat natuurlijk allemaal.

Als je in goed vertrouwen iets besteld voor bijv. je zoon, dan doet het wel degelijk schade toe.
Nee, in dit geval kan ik niet echt begrip opbrengen voor mensen die zich gedupeerd voelen.

In de pricewatch zie je een enorm gat in de prijs zitten vergeleken met andere aanbieders, waarom zou dat per definitie juist moeten zijn?

Wat dat betreft alleen maar lof als ze met een leuke coupon aankomen, maar zo niet, dan lig ik er niet wakker van...

Als er morgen een rijtje leds uitvalt in de prijspaal van een benzinestation, ga je dan ook serieus claimen dat jij voor € 0,79 per liter wil tanken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Stravincy schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:13:
[...]

1 meer dan geen dus, ik doe het ervoor.

Had ik maar 1% kans op de miljoenen klapper te winnen bij de Staatsloterij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My Tec Master schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:06:
MS gaat echt niet de prijs verlagen met 150 euro in Nederland. Want zodra andere landen er lucht van krijgen gaan die ook hier orders plaatsen.. Dat zou de levenscyclus wereldwijd van de xbox nogal schaden. het moet een cashcow worden, geen gebeten hond ( marketing termen)
Je ziet het verkeerd. MS verlaagt de prijs in andere landen ook en wilde dat eigenlijk in Keulen aankondigen maar Neckerman heeft dat feestje verziekt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
Bij een overeenkomst is het volgende van toepassing:

3:33 BW (wilsovereenstemming)

echter als de wil om voor die prijs te leveren ontbreekt heeft neckermann ook nog te maken met:

gerechtvaardigd vertrouwen aan de kant van de consumenten (artikel 3:35 BW).

als dit zo is, het is geen super onredelijke prijs-> dan is er een overeenkomst.
Echter er moet blijken wat er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Zeer benieuwd naar morgen. En zeer benieuwd hoe de "onderhandelingen" gaan verlopen.

[ Voor 90% gewijzigd door Eduardboon op 11-08-2013 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:25:
[...]

Je ziet het verkeerd. MS verlaagt de prijs in andere landen ook en wilde dat eigenlijk in Keulen aankondigen maar Neckerman heeft dat feestje verziekt :+
Zou beter zijn voor de concurrentie tussen de 2, maar denk niet dat het gebeurd.

Overigens zou ik hem voor die prijs wel willen hebben, actie of niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BDHowner schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:25:
[...]

Nee, in dit geval kan ik niet echt begrip opbrengen voor mensen die zich gedupeerd voelen.

In de pricewatch zie je een enorm gat in de prijs zitten vergeleken met andere aanbieders, waarom zou dat per definitie juist moeten zijn?

Wat dat betreft alleen maar lof als ze met een leuke coupon aankomen, maar zo niet, dan lig ik er niet wakker van...

Als er morgen een rijtje leds uitvalt in de prijspaal van een benzinestation, ga je dan ook serieus claimen dat jij voor € 0,79 per liter wil tanken?
Waar maak je je druk om? Staat nergens dat ik er wakker van lig als er geen compensatie wordt gegeven. Er zijn in het verleden wel vaker prijsfoutjes geweest, vaak afgedaan met een kortingsbon of dergelijke. Zo niet, dan gewoon pech gehad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:50
Meer mensen die onderstaande zien bij hun bestellingen/gegevens? Heb alles correct ingevuld..

"Status van mijn bestellingen

Bij “Mijn gegevens” is informatie ingevuld die afwijkt van de gegevens die bij ons bekend zijn. Daardoor kun je deze informatie niet opvragen.

Controleer bij “Mijn gegevens” of je postcode, huisnummer en geboortedatum juist zijn ingevuld. Log opnieuw in en probeer het nog eens.

Is volgens jou alles correct ingevuld en heb je nog geen toegang?
Bel 0115-640035."

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
melk0r schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:30:
Meer mensen die onderstaande zien bij hun bestellingen/gegevens? Heb alles correct ingevuld..

"Status van mijn bestellingen

Bij “Mijn gegevens” is informatie ingevuld die afwijkt van de gegevens die bij ons bekend zijn. Daardoor kun je deze informatie niet opvragen.

Controleer bij “Mijn gegevens” of je postcode, huisnummer en geboortedatum juist zijn ingevuld. Log opnieuw in en probeer het nog eens.

Is volgens jou alles correct ingevuld en heb je nog geen toegang?
Bel 0115-640035."
ik had geen account aangemaakt voortijd, nu wel gedaan echter bij mijn bestellingen staat nu overzicht niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:39

Hupske

AFCA

Er klopt volgens mij niet zo veel meer in het systeem. Ik heb vanochtend account aan gemaakt en daarna een 2e bestelling geplaatst.
Nu kan ik echter niet meer inloggen met mijn gegevens.

Kon rustig weer opnieuw een account aan maken.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My Tec Master schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:34:
[...]

ik had geen account aangemaakt voortijd, nu wel gedaan echter bij mijn bestellingen staat nu overzicht niet beschikbaar.
Bij niemand denk ik die geen account had van tevoren. De klantenservice gaat het druk krijgen morgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb ook geen account gemaakt en dat was ik eigenlijk ook niet van plan. Vind het altijd zo een onzin dat webshops dit verplichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
Nog een leuke, voor de Xbox fanaten: http://www.bol.com/nl/p/g...ntroller/1004004013497278.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
If it is to good to be true.

Ik heb hem ook maar besteld, maar vind ht wel een hele knullige fout van zo'n organisatie. Dat moet toch dubbel gecheckt worden.

Maar in mijn bestelling staat ook niet xbox one. Maar staat game cons.....dus heb er al weinig vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
joffrey19 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:43:
If it is to good to be true.

Ik heb hem ook maar besteld, maar vind ht wel een hele knullige fout van zo'n organisatie. Dat moet toch dubbel gecheckt worden.

Maar in mijn bestelling staat ook niet xbox one. Maar staat game cons.....dus heb er al weinig vertrouwen in.
de product code staat er wel bij ;-)
http://i.imgur.com/EvIxXu1.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EvIxXu1l.png

[ Voor 9% gewijzigd door My Tec Master op 11-08-2013 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Haha, het lijkt haast wel of Microsoft ergens in z'n database een hoop cijfertjes aan t verneuken is ;)
Ik heb de X1 ook besteld, ben benieuwd wat dit gaat doen. En als ik wat langer moet wachten, zou me niks uitmaken, heb de PS4 iig bij de release :) Dit forum maar goed in de gaten houden, hopelijk kunnen we met z'n allen nog een beetje een vuist maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
CrackSlet schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:45:
[...]

Haha, het lijkt haast wel of Microsoft ergens in z'n database een hoop cijfertjes aan t verneuken is ;)
Ik heb de X1 ook besteld, ben benieuwd wat dit gaat doen. En als ik wat langer moet wachten, zou me niks uitmaken, heb de PS4 iig bij de release :) Dit forum maar goed in de gaten houden, hopelijk kunnen we met z'n allen nog een beetje een vuist maken.
Ik zeg eerlijk, ik heb de combo ook maar besteld :).

Je weet maar nooit, misschien word zo'n order gewoon simpelweg uitgeleverd. Een verzamelaar kan prima denken dat ik een couponcode gebruikt heb o.i.d., die gebruikt bol.com toch voor bijna alles. Ik hou me overigens wel beperkt tot 1 order per "goedkoop" product. Ik wil er gebruik van maken, niet misbruik van maken.

[ Voor 8% gewijzigd door BDHowner op 11-08-2013 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het om duizenden orders gaat weet ik niet of we dat wel moeten willen. Neckermann staat er al niet zo best voor en dat gaat over flinke bedragen. Voor het bedrijf vind ik het niet erg, maar ik wil het niet op mijn geweten hebben dat er mensen de laan uit moeten omdat het kut gaat met dat bedrijf. Misschien erg vergezocht, maar ook iets om over na te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:47:
Als het om duizenden orders gaat weet ik niet of we dat wel moeten willen. Neckermann staat er al niet zo best voor en dat gaat over flinke bedragen. Voor het bedrijf vind ik het niet erg, maar ik wil het niet op mijn geweten hebben dat er mensen de laan uit moeten omdat het kut gaat met dat bedrijf. Misschien erg vergezocht, maar ook iets om over na te denken.
Je zoekt het wel erg ver... Er werken bij Neckermann, behalve onnozelen die de prijzen niet checken, hopelijk nog mensen die een beetje verstand hebben van de bedrijfsvoering. Ze gaan echt niks leveren als het verlies onnoemelijk groot gaat worden, maak je geen zorgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:47:
Dat is niet echt onze zorg. Natuurlijk gun ik iedereen een baan, maar als dit echt zo ver komt heet dat bedrijfsrisico. Als het goed is heb je ook medewerkers in dienst die dit tot een minimum verlagen.

[ Voor 6% gewijzigd door BDHowner op 11-08-2013 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas pindakaas. Vannacht crashed de server met bestellingen van Neckerman en kunnen ze helaas niets meer leveren. Maar ze hebben wel publiciteit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:55:
Helaas pindakaas. Vannacht crashed de server met bestellingen van Neckerman en kunnen ze helaas niets meer leveren. Maar ze hebben wel publiciteit gehad.
Ow das helemaal geen probleem, ik stuur ze een kopie van mijn e-mailbevestiging :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:12
Ha, thanks :P gelijk even geprobeerd te bestellen met acceptgiro, kijken wat er van komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:58
Gewoon besteld :D Eens afwachten, misschien hebben we geluk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
+ nog eens :
10% korting op Entertainment, Speelgoed, Ebooks en Internationale boeke
:D

Komkommertijd ofzo..

[ Voor 13% gewijzigd door Draakje5 op 11-08-2013 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:50
Hopenlijk gaat het lukken, kan ik weer eens lekker gamen met de jongens :)

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
wowly schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 22:50:
Hopenlijk gaat het lukken, kan ik weer eens lekker gamen met de jongens :)
En zo niet verwachten we wel een cadeaubon uiteraard.. Opzich kan dat best, 6,49 euro voor een spel + controller.
CD'tje kost niet meer dan 0,5 cent om te maken met alles. Controller kost misschien 5 euro. Nou nette prijs dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
Draakje5 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 22:53:
[...]

En zo niet verwachten we wel een cadeaubon uiteraard.. Opzich kan dat best, 6,49 euro voor een spel + controller.
CD'tje kost niet meer dan 0,5 cent om te maken met alles. Controller kost misschien 5 euro. Nou nette prijs dus.
Op dealextreme.com wel ja ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:12
[...]

Niet bij MS hoor ;-)
Was leuk geweest als Gold zo goedkoop was, dat moet ik binnenkort maar weer eens aanschaffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Oeh, m'n controller is een tijd geleden kaduuk gegaan, dus ben ik even blij dat je me hierop wees!
Meteen besteld, betaald via iDeal (is dat ook gedaan en mocht het feest niet doorgaan dan krijg ik m'n geld terug) dus is het nu wachten! Het spel zal ik trouwens wss toch nooit spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
Richard89 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 22:58:
[...]

Niet bij MS hoor ;-)
Was leuk geweest als Gold zo goedkoop was, dat moet ik binnenkort maar weer eens aanschaffen..
Dat kun je al voor € 35,- krijgen. Ook niet zo heel veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
ProfoundValue schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 22:58:
[...]

Oeh, m'n controller is een tijd geleden kaduuk gegaan, dus ben ik even blij dat je me hierop wees!
Meteen besteld, betaald via iDeal (is dat ook gedaan en mocht het feest niet doorgaan dan krijg ik m'n geld terug) dus is het nu wachten! Het spel zal ik trouwens wss toch nooit spelen.
Ik acht de kans dat je hem daadwerkelijk krijgt 10% ;).

Ik kan me overigens ook nog het MediaMarkt-debacle herinneren. Ik kocht voor 2 tientjes een high-end 32 GB stick, iedereen kreeg een low-end. Vervolgens na wat gezeik en fouten door hun eindigde ik met 2 high-end USB-sticks xD. Het kan dus wél!

Shit, dubbelpost -_-.

[ Voor 22% gewijzigd door BDHowner op 11-08-2013 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:49
[...]

Altijd grappig hoe mensen denken te weten hoeveel alles kost _/-\o_. Want natuurlijk het ontwikkelen van het spel en de controller is gratis. Is gewoon logisch. Laten we enkel het drukken en produceren berekenen. Doe jij dat maar, zal je snel rijk worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
stefan . ‏@YESTEFANO 5m
2 xbox controllers voor 6,50 per stuk, thanks dyslectische http://bol.com medewerker :D, 0 vergeten :D
Dyslectie vergelijken met iemand die slecht is met cijfers :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Appleman schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 23:01:
[...]

Altijd grappig hoe mensen denken te weten hoeveel alles kost _/-\o_. Want natuurlijk het ontwikkelen van het spel en de controller is gratis. Is gewoon logisch. Laten we enkel het drukken en produceren berekenen. Doe jij dat maar, zal je snel rijk worden 8)7
:') Niet de intentie van mijn post begrijpen.
Alsof ik op mijn achterhoofd ben gevallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Die Bol.com is overduidelijk een gevalletje van niet reëel, toch besteld though!

De Neckermann daarentegen is wel een reëele prijs naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
Draakje5 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 23:05:
[...]

:') Niet de intentie van mijn post begrijpen.
Alsof ik op mijn achterhoofd ben gevallen..
Echt he xD.
itsgreen schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 23:05:
Die Bol.com is overduidelijk een gevalletje van niet reëel, toch besteld though!

De Neckermann daarentegen is wel een reëele prijs naar mijn mening.
Klopt, ik hoop ook meer op het feit dat zo'n bestelling gewoon in het magazijn uit de printer rolt op een pakbon, en vervolgens dus onbewust al is uitgeleverd voordat ze erachter komen. Zie ze dan nog maar eens terug te halen ;). De Xbox One valt sowieso op, alleen al door het gigantische bedrag wat er ineens openstaat op dat artikelnr.

[ Voor 7% gewijzigd door BDHowner op 11-08-2013 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Als ze het idd klakkeloos in het magazijn verwerken zijn ze echt dom vergeet niet de launch is nog maanden weg de kans dat niemand dit gaat opvallen in het systeem is nihil. Als het product nu in het magazijn zou liggen was de kans nog wel aanwezig dat het er door zou glippen, maar nu met de launch nog 3 maand weg ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht wedden dat mensen een hun gelijke proberen te halen! wanneer blijkt dat de prijs niet goed was gecommuniceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Sterker nog, De xbox one is een pre-order. Dus ze hebben alle tijd om te annuleren. Ook dat ding van bol.com, 5 dagen levertijd. Perongeluk de pakbon naar het magazijn zal lastig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:37
Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 23:14:
Zucht wedden dat mensen een hun gelijke proberen te halen! wanneer blijkt dat de prijs niet goed was gecommuniceerd.
Ik snap het op zich wel, de prijs is laag, maar ik heb wel gekkere zaken gezien. Zo was de Xperia Z overal €599, maar bij Belcompany €539. Er zijn talloze voorbeelden te vinden van dit soort zaken. En als je een webshop bent welke 24/7 draait dan zijn ze eigenlijk nu ook nog eens te laat met het aanpassen ervan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Laatst online: 21:23
Besteld +acceptgiro :)

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Zingo schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 23:16:
[...]

Ik snap het op zich wel, de prijs is laag, maar ik heb wel gekkere zaken gezien. Zo was de Xperia Z overal €599, maar bij Belcompany €539. Er zijn talloze voorbeelden te vinden van dit soort zaken. En als je een webshop bent welke 24/7 draait dan zijn ze eigenlijk nu ook nog eens te laat met het aanpassen ervan. :)
Wat dan, er werd niet uitgeleverd voor 539€?
Dat is een uiterst normale prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 08:36
Draakje5 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 23:20:
[...]

Wat dan, er werd niet uitgeleverd voor 539€?
Dat is een uiterst normale prijs.
nee 539 was gewoon de normale BC prijs. Er werd dus gewoon voor die prijs verkocht (en is daarna ook nooit verhoogd, was dus geen fout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Besteld :-). Acceptgiro dus kan weinig mis gaan :+

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:34

Piggen

Lekker bakkie

Zingo schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 23:16:
[...]

Bij die Xperia Z is het prijsverschil nog geen 10%, terwijl het hier 30% betreft. Gekker was het daar dus allerminst. Ben het wel met je eens dat ze toch wel laat zijn met aanpassen. Weekend of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 11:38
Het is jammer dat de Neckermann geen pre-order guaranteed price afgeven zoals Amazon dat doet :p

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Doet die 360 controler het ook op de One?

Voor 8,50 inclusief verzending is dat natuurlijk mooi meegenomen als er eens iemand komt spelen. Een 360 heb ik verder niet namelijk.

Edit: Nevermind, toch maar eentje besteld. Knikker ik hem voor 50,- op Marktplaats >:)

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 12-08-2013 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Laatst online: 05-09 14:50
Draakje5 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 22:33:
+ nog eens :
10% korting op Entertainment, Speelgoed, Ebooks en Internationale boeke
:D

Komkommertijd ofzo..
Hoezo 10%? Bij bol.com? Hoe dan?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-02 13:13
[quote]BDHowner schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 22:59:
Ik acht de kans dat je hem daadwerkelijk krijgt 10%

Voor zo'n percentage moet ik dus 10 stuks bestellen voor meer zekerheid ? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Laatst online: 17:21

BLACKfm

o_O

Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:55:
Maar ze hebben wel publiciteit gehad.
Totdat de Xbox daadwerkelijk door de postbode is afgeleverd dwaalt de Neckermann wellicht ergens in mijn gedachte rond, maar daarna ben ik het ook weer gauw vergeten...
Het is niet dat ik rond kerst eens ga kijken wat de Neckermann te bieden heeft als ik een nieuwe laptop wil.

Of er moet net een aanbieding zijn, maar die zie ik dan wel hier verschijnen 8) .
thethe2010 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 00:16:
[quote]BDHowner schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 22:59:
Ik acht de kans dat je hem daadwerkelijk krijgt 10%

Voor zo'n percentage moet ik dus 10 stuks bestellen voor meer zekerheid ? :*)
En voor de random factor (bij de eerste 5 2x prijs, maar daarna 30 bestellingen mis en dan weer 2 raak) zou ik er maar gelijk 50 bestellen. Wat je niet wilt stuur je gewoon weer terug :).

Edit:
nvm.

[ Voor 26% gewijzigd door BLACKfm op 12-08-2013 00:58 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.M.O.
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 23:00
Ik volg dit topic inmiddels ruim 24 uur en ben om, ik wil het ook proberen. Echter kom ik steeds niet voorbij het betaalscherm. Ik zie iedereen maar via acceptgiro bestellen, maar mij lukt dat niet. Dan krijg ik de volgende melding:

"Wij kunnen je bestelling alleen accepteren als je voor een andere betaalwijze kiest.
Pas hieronder je betaalwijze aan en ga verder met bestellen."

Zou dat te maken kunnen hebben met dat ik voor het eerst bij Neckermann bestel? Heel irritant, ben toch niet de enige die deze combi wil/probeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Volgens mij als je geen bekende bent kan je niet zomaar met acceptgiro bestellen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
Megamind schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 01:54:
Volgens mij als je geen bekende bent kan je niet zomaar met acceptgiro bestellen idd.
Zal wel adres gekoppeld zijn dan. Ik had ook een nieuwe account gemaakt, maar er is mogelijk wel ooit een keer hier iets besteld op neck.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Ik meen iets te herinneren dan ze ook checken op postcode. Woon je in een buurt met veel betaalachterstanden dan lukt het je niet, woon je in een rijke buurt dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Megamind schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 01:54:
Dat kan wel hoor, ze voeren bij grote bedragen een kredietcheck uit en Neckermann verzekerd de acceptgiro betalingen bij een incassobureau. Op basis van Naam/Adres e.d. kan je als bedrijf heel veel bij het BKR te weten komen ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.M.O.
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 23:00
Nou, heb het via mijn eigen personalia geprobeerd als met die van m'n vriendin, maar komt steeds op hetzelfde uit. Bovendien lijkt me dat ze onze gegevens wat kredietwaardigheid betreft, nog niet hebben kunnen checken (wat trouwens geen problemen zou moeten opleveren). Dus het postcodeverhaal zou kunnen kloppen. Echter...wonen wij in een best welvarend dorpje, dus ook dat verhaal lijkt me niet helemaal waterdicht. Blijf het vreemd vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niotex
  • Laatst online: 10-06-2019
Zaterdag bestelt, nu maar even de email in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:36
Het heeft iig niets met eerdere bestellingen te maken omdat ik er een nieuw account voor heb aangemaakt. Ik kon de acceptgiro gewoon kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Voor 349 moet die gewoon uitgeleverd worden. Niks dat indiceert dat er een 'foutieve prijs' is neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hutch
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:30
Heb ook een nieuw account aangemaakt en kunnen betalen met acceptgiro. Ben benieuwd hoe ze dit oplossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:31
Net via de telefoon een bestelling geplaatst. Helaas kon de aardige dame niet vertellen wanneer hij uitgeleverd werd. Prijs was overigens ook via de telefoon 349 euro (excl verzending). Heb nog een keer nagevraagd of het gelukt was en hij stond nu 'gewoon in behandeling' aldus die dame.
Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
UPDATE: nieuw topic, zie het Shopping Forum.

[Zero Tolerance]
Opgelet: het is niet de bedoeling het over namen van Neckermann medewerkers te hebben, noch is het de bedoeling om het een klaaglitanie over Neckermann te laten worden. Blijf on-topic posten, dit is niet de plek voor het uiten van frustraties. Zie hier voor een uitgebreider overzicht van de spelregels voor dit topic

Het is intussen duidelijk dat het een fout was, en dat de werkelijke prijs €499 is. Gaarne niet in herhalingen vervallen waarom men vind dat er wel/niet geleverd dient te worden, maar zich te richten op updates van de situatie en communicatie vanuit Neckermann. Dus ook geen morele veroordelingen, krampachtige verdedigingen of andere dingen die al honderd keer zijn langsgekomen.

Verder: dit topic of het forum zijn niet bedoeld voor een "class action" of andere organisatievorm. Dat zal elders moeten gebeuren.

Reactie van Neckermann 13 Aug 2013