Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Ik heb mijne uit de verkoop gehaald. Ik heb een S4 Black edition gekocht maar ik kan er simpelweg niet aan wennen.
De S4 is gewoon mijns inziens geen vooruitgang t.o.v. mijn S2 van 2 jaar oud behalve dat de batterij iest beter is (ietsjes, niet veel). De G2 is gewoon in gebruik en qua functies veel vriendelijker.
Probleem is dat het bereik niet goed is in mijn huis omdat ik precies op een plek woon tussen 2 antennes. de S4 is hier wel beter in…
De S4 is voor mijn vriendin (had ook al een nieuwe telefoon nodig) en ik ga terug naar mijn G2 binnenkort.
Het blijft gewoon een topding <3

@ hierboven: let je er wel op dat de cashback wel afhankelijk is bij welke winkel je hem koopt….?

[ Voor 8% gewijzigd door DRuw op 29-08-2014 18:15 ]

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

DRuw schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:15:
Ik heb mijne uit de verkoop gehaald. Ik heb een S4 Black edition gekocht maar ik kan er simpelweg niet aan wennen.
De S4 is gewoon mijns inziens geen vooruitgang t.o.v. mijn S2 van 2 jaar oud behalve dat de batterij iest beter is (ietsjes, niet veel). De G2 is gewoon in gebruik en qua functies veel vriendelijker.
Probleem is dat het bereik niet goed is in mijn huis omdat ik precies op een plek woon tussen 2 antennes. de S4 is hier wel beter in…
De S4 is voor mijn vriendin (had ook al een nieuwe telefoon nodig) en ik ga terug naar mijn G2 binnenkort.
Het blijft gewoon een topding <3

@ hierboven: let je er wel op dat de cashback wel afhankelijk is bij welke winkel je hem koopt….?
Belsimpel haal ik hem, staat op de lijst zelf van de cashback. Dus lijkt mij wel dat je dan ook daar de cashback hebt ;) In de winkel en je haalt hem nu voor 323 dus voor onder de 300 euro heb je hem al.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Touchdomex schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:51:
[...]

Belsimpel haal ik hem, staat op de lijst zelf van de cashback. Dus lijkt mij wel dat je dan ook daar de cashback hebt ;) In de winkel en je haalt hem nu voor 323 dus voor onder de 300 euro heb je hem al.
Ja nou wil ik niet lullig doen maar naar deze lijst wordt verwezen in de actievoorwaarden: http://www.lg-promotion.nl/lg-verkooppunten.pdf ik zie hem daar niet tussen staan… weet je het zeker?

Ja ik zie het ook op de belsimpel site staan maar ik zou wel even een mailtje sturen just in case O-)

[ Voor 9% gewijzigd door DRuw op 29-08-2014 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

DRuw schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:55:
[...]

Ja nou wil ik niet lullig doen maar naar deze lijst wordt verwezen in de actievoorwaarden: http://www.lg-promotion.nl/lg-verkooppunten.pdf ik zie hem daar niet tussen staan… weet je het zeker?

Ja ik zie het ook op de belsimpel site staan maar ik zou wel even een mailtje sturen just in case O-)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/j2Zuirm3DT9UZU0eKWJhMWLr/medium.png

Ik pak dit formulier gewoon van de website zelf die ik heb van de website van LG...

http://www.lg.com/nl/g2-promo

Lijkt mij dan gewoon terecht te zijn. Eerste die ik kan selecteren op de website.

Mochten ze het niet pakken dan stuur ik ze gewoon dit screenshot met de vraag waarom niet? Bon en alles is goed. Het enige waar ik Belsimpel niet kan vinden is die met Word gemaakte lijst binnen het scherm waar jij ook uit quote.

[ Voor 12% gewijzigd door Touchdomex op 30-08-2014 00:41 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
Mijn bel simpel bestelling is gewoon geaccordeerd.

Drie weken om te accepteren, tien weken wachten met overmaken. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

418O2 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 00:45:
Mijn bel simpel bestelling is gewoon geaccordeerd.

Drie weken om te accepteren, tien weken wachten met overmaken. :')
Ja dat is wel jammer :'( maar uiteindelijk krijg ik het geld wel :+

Uiteindelijk is het vooral een N5 met een FM-radio en goedkoper dan een N5. Ik gebruik FM-radio erg veel. Mooie samenkomst van omstandigheden.

Spigencase is ook besteld dus als alles goed gaat volgende week alles binnen.

[ Voor 34% gewijzigd door Touchdomex op 30-08-2014 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14:18

Ttje

"We shall never surrender"

Touchdomex schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 00:38:
[...]

[afbeelding]

Ik pak dit formulier gewoon van de website zelf die ik heb van de website van LG...

http://www.lg.com/nl/g2-promo

Lijkt mij dan gewoon terecht te zijn. Eerste die ik kan selecteren op de website.

Mochten ze het niet pakken dan stuur ik ze gewoon dit screenshot met de vraag waarom niet? Bon en alles is goed. Het enige waar ik Belsimpel niet kan vinden is die met Word gemaakte lijst binnen het scherm waar jij ook uit quote.
Belsimpel kan er dan wel tussen staan. Maar de telefoon moet een NL model zijn! Anders kan het niet. Overigens staan Belsimpel bekend om dat ze meestal geen Nederlandse toestellen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Touchdomex schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 00:46:
[...]
Spigencase is ook besteld dus als alles goed gaat volgende week alles binnen.
Welke/waar heb je gekocht? Moet er eigenlijk ook nog eentje kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ttje schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 01:30:
[...]

Belsimpel kan er dan wel tussen staan. Maar de telefoon moet een NL model zijn! Anders kan het niet. Overigens staan Belsimpel bekend om dat ze meestal geen Nederlandse toestellen leveren.
Vraag het in de winkel wel. Aangezien ze ermee adverteren. Haal hem toch op. Hoe kun je een NL-toestel herkennen aan de doos?

Overigens staat er tussen de voorwaarden niet dat het toestel daadwerkelijk uit NL moet komen. Alleen dat het toestel er gekocht moest worden?
DRuw schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 08:32:
[...]

Website van Spigen zelf. Ben je 40 dollar kwijt maar mag imho wel voor zo'n hoes.

[ Voor 9% gewijzigd door Touchdomex op 30-08-2014 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Touchdomex schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 09:02:
[...]

Vraag het in de winkel wel. Aangezien ze ermee adverteren. Haal hem toch op. Hoe kun je een NL-toestel herkennen aan de doos?

Overigens staat er tussen de voorwaarden niet dat het toestel daadwerkelijk uit NL moet komen. Alleen dat het toestel er gekocht moest worden?
Er staat dan op de voorkant van de doos een sticker met 6NL erop. Mij werd steeds verteld dat het een NL moest zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Ttje op 30-08-2014 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ttje schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:02:
[...]

Er staat dan op de voorkant van de doos een sticker met 6NL erop. Mij werd steeds verteld dat het een NL moest zijn.
Prima ga ik dat controleren. Wie heeft dat telkens dan gezegd? LG zelf?

[ Voor 7% gewijzigd door Touchdomex op 30-08-2014 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 20:31

Zorian

What the fox?

Ttje schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:02:
[...]

Net even gekeken, ik heb ook 6NL erop staan. Staat midden rechts op de sticker, boven de kleur van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Touchdomex schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:09:
[...]

Prima ga ik dat controleren. Wie heeft dat telkens dan gezegd? LG zelf?
Ja LG zelf, ik vroeg het nog even na op Twitter en ze bevestigen het meerdere malen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:09
Touchdomex schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 09:02:
Website van Spigen zelf. Ben je 40 dollar kwijt maar mag imho wel voor zo'n hoes.
$40? Ik was €28 kwijt inclusief shipping voor mijn Slim Armor. Of heb je ook screenprotectors oid besteld?

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ttje schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:19:
[...]

Ja LG zelf, ik vroeg het nog even na op Twitter en ze bevestigen het meerdere malen.
Mooi in dat geval ga ik de winkel pas verlaten wanneer ik een NL toestel heb.
BeefHazard schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:25:
[...]

$40? Ik was €28 kwijt inclusief shipping voor mijn Slim Armor. Of heb je ook screenprotectors oid besteld?
40 dollar is nu ongeveer 30 euro. Jij hebt hem een tijdje geleden besteld, wisselkoers was anders toen en daar is een prijsverschil van 2 euro. Alleen case besteld.

[ Voor 41% gewijzigd door Touchdomex op 30-08-2014 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kordouble
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 20:00
DRuw schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 08:32:
[...]

ik heb de Spigen cover bij mobilefun.nl gekocht. inderdaad was dit ca 29 euro incl shipping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 11:39

zerocool82

Ignorance causes chaos

Ik ben niet echt tevreden. De knock-on/ off functie werkt bij inschakelen, maar bij uitschakelen werkt enkel boven inscherm (andere wijze van wake/sleep) en tevens niet zo goed als de LG knock-on / off functie. Ook is het batterijgebruik duidelijk omhoog gegaan. Verder niet veel duidelijke voordelen kunnen ontdekken, maar dat kan ook komen omdat ik aan de stock gewend was en er toch veel bij CM toch iets anders werkt. Ik twijfel er dan ook weer aan om terug te gaan naar stock...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:24

13art

Moderator Mobile
Dat hoort trouwens meer thuis in het rooten en custom rom topic, niet hier.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Update, toestellen zijn daar NL toestellen. Oftewel je kan die 50 euro terug krijgen. Wat het een erg voordelig maakt.

Alleen nu het oude toestel backuppen....

/me zucht diep, Hoerig kut MTP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 20:31

Zorian

What the fox?

Touchdomex schreef op maandag 01 september 2014 @ 17:52:
Update, toestellen zijn daar NL toestellen. Oftewel je kan die 50 euro terug krijgen. Wat het een erg voordelig maakt.

Alleen nu het oude toestel backuppen....

/me zucht diep, Hoerig kut MTP
Welkom aan boord van het schip dat ik zelf binnenkort ga verlaten, have fun. :>
Tipje: Swiftkey. Misschien dat ie jou wel bevalt maar ik vind dat standaard LG keyboard echt om te janken zo slecht.

[ Voor 12% gewijzigd door Zorian op 01-09-2014 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Zorian schreef op maandag 01 september 2014 @ 17:57:
[...]

Welkom aan boord van het schip dat ik zelf binnenkort ga verlaten, have fun. :>
Tipje: Swiftkey. Misschien dat ie jou wel bevalt maar ik vind dat standaard LG keyboard echt om te janken zo slecht.
Heb ik allang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Ditto:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal!

Vandaag na veel zoeken en de LG g2 mini uitgekozen en gekocht. Na het doorlopen van de installatie via wifi en google account deed mijn knock-on het niet (wel dus knock off en de knock code, maar kreeg hem niet aan met twee keer tikken). Geupgrade, twee keer teruggezet naar fabrieksinstellingen maar het probleem ging niet weg. Contact opgenomen met LG en zij raadden mij aan terug te gaan en een nieuwe te halen.

Daar in de winkel, via installatie via mobielnetwerk geprobeerd of het nu wel deed, en ja hij deed het! Ik blij.
Maar eenmaal thuis en de installatiewizzard weer doorlopen met wifi/google account en tot mijn grote teleurstelling hield weer het knock-on ermee op!! Terug naar de winkel (alweer) en geld terug gekregen aangezien ze geen andere meer hadden..

Komt iemand dit probleem voor? LG zelf niet meer kunnen bereiken omdat ze na 17u dicht zijn. Wil heel graag deze telefoon, maar deze bug is echt heel vervelend :( iemand ideeen? Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Iemand enig idee hoe ik de swipe down menu leeg maak? Ik wil niet gaan rooten maar de software lijkt zo... zo...

Samsung :'(

Wil eigenlijk vooral die Qslide weghebben...

[ Voor 15% gewijzigd door Touchdomex op 01-09-2014 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Touchdomex schreef op maandag 01 september 2014 @ 19:18:
Iemand enig idee hoe ik de swipe down menu leeg maak? Ik wil niet gaan rooten maar de software lijkt zo... zo...

Samsung :'(

Wil eigenlijk vooral die Qslide weghebben...
Ik heb Qslide niet meer in mijn swipedown menu. Volgens mij deed ik dat door dat Qslide gewoon naar links of rechts te swipen.

Oh nee: gewoon Qslide bovenin uitvinken (staat bijna helemaal links als je Swipedown menu opent).

[ Voor 10% gewijzigd door silmaril8 op 01-09-2014 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silmaril8 schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:23:
[...]

Ik heb het niet meer bij mijn swipedown menu. Volgens mij deed ik dat door dat Qslide gewoon naar links of rechts te swipen.

Oh nee: gewoon Qslide bovenin uitvinken (staat bijna helemaal links als je Swipedown menu opent).
THANKS! O+

JAAAH O+ Voor de rest valt er redelijk mee te leven. Ondertussen alweer Action Launcher erop gezet.

Wel echt een bizar snel en heerlijk toestel zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 19:15
aliberto schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 09:57:
[...]

Beste Reseth,

ik ben laatst ook naar jouw genoemde probleempje wezen kijken. Dit valt op te lossen door 2 factoren.

Door een laad kabel i.p.v. een data kabel te gebruiken. Een simpel voorbeeld bij Mediamarkt , mogelijk zijn er goedkopere alternatieven.

Dan met betrekking tot laders en ampère.

Ik geef je 3 URL's waarvan de 1e 2 wel zouden moeten werken met de LG G2 voor snel opladen.
URL 1
URL 2
URL 3

De Anker plug werkt ook met de Samsung Galaxy S5
De Revolt plug schijnbaar niet.
De plug van Conrad heb ik nog niet veel in verdiept.

Hopelijk heb ik je een eindje op weg geholpen.
Tnx voor je uitgebreide reactie!
Gezien de korte tijd die ik voor mijn vakantie had, heb ik het erop gegokt om een 2.1 ampere autolader te kopen "aan 1 stuk" dus zonder dat je er een usb stekker in moet stoppen
( Mobilize Premium Autolader Micro USB Black 2100 mAh).
Gelukkig voor mij had ik het goed en werkt dit dus ook als een trein :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Spigen case is binnen *O*

Batterijduur is een verademing in verhouding tot mijn Xperia SP. Ik haal echt makkelijk de dag.

Software is nog steeds vrij lelijk maar niet traag.

Korte review van het toestel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 14:46
Voor de software, of in ieder geval de iconen, Zijn wel leuke oplossingen te vinden in de vorm van thema's. Op Xda is een leuk topic met een aantal goede, waaronder mijn favorieten AOSP en G3. Zeker het proberen waard!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=25753

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik heb al het AOSP icon pack gecombineerd met Action Launcher maar lanceer maar eens de dailer en je weet precies wat ik bedoel.

Het is niet erg ofzo maar je merkt gewoon duidelijk dat ze nog erg aan het leren zijn en een achterstand hebben in verhouding tot HTC of Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Weet iemand hoe ik vanuit de gallery een video anders afspeel? Ik heb per ongeluk bij het kiezen van welke app op altijd gedrukt. Hoe maak ik dit ongedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:08

Fordman

Fordman

Bij de lijst van je geïnstalleerde apps (instellingen, algemeen, applicaties, alle) klik je op de betreffende app en dan op standaardwaarden wissen.
Ttje schreef op zondag 07 september 2014 @ 18:21:
Weet iemand hoe ik vanuit de gallery een video anders afspeel? Ik heb per ongeluk bij het kiezen van welke app op altijd gedrukt. Hoe maak ik dit ongedaan?

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Fordman schreef op zondag 07 september 2014 @ 19:52:
Bij de lijst van je geïnstalleerde apps (instellingen, algemeen, applicaties, alle) klik je op de betreffende app en dan op standaardwaarden wissen.
[...]
Bedankt, dit wist ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 12:14
Ook ik heb de LG G2 16GB.
sinds kort ben ik tijdens gesprekken heel slecht verstaanbaar. Zet ik hem op de speaker dan is het goed. Geluidsopnamens die ik maak via de voicerecorder zijn ook prima.

Telefoon herstarten helpt niet. Is dit softwarematig of echt een defect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 15:39

mucuracat

YES

Hebben jullie hier ook last van? Na bezoek buitenland blijft melding roaming terug komen. Pas na reset verdwijnt het.
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/kzflwKk0T1CEtC1ECL2BziVrsOrx7y50IhdrvtioGTM-=w116-h207-p-no

EN!! Wat de F is dit? Heb toestel gereset naar fabrieks instellingen en zie nu onder instellingen > Algemeen het volgende: Tik & Betalen
Maar na klik krijg ik geen verdere info.
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/jgSED_bBjBNqaVIdpeJ9Zz1-VCzy-YjGcGd8BXdPq36Q=w116-h207-p-no

[ Voor 166% gewijzigd door mucuracat op 17-09-2014 16:24 ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

• Mole
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 14:46
Je hebt NFC aanstaan, wanneer je dat uit zet is die optie ook weg

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-06 23:00
EJPostema schreef op zondag 29 juni 2014 @ 14:25:
Ik heb de laatste weken last van een gele vlek onderaan mijn scherm. Ik weet van mijn vorige telefoon (htc one x) dat dit kan komen door hitte en dat de lijm dan geel wordt.
Heb het daarom maar even gelaten voor wat het is, maar het gaat niet meer weg (ook vandaag niet en het is niet echt warm). Sterker nog als het echt mooi weer is dan ontstaan er meer vlekken.

Meer mensen last van?
Ik heb sinds een paar dagen last van een gele rechthoekige vlek van 2 a 3 cm groot en denk halve centimeter breed, deze bevind zich rechtsboven.
Misschien niet helemaal je antwoord maar wel als overeenkomst een gele vlek.

Na wat zoeken op internet kwam ik erachter dat dit vaker voorkomt. Met name als het apparaat warmer wordt, meestal is het zichtbaar na 10 minuten.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2704031

Mijn vraag is of jullie hier ook ervaring mee hebben.
Ik heb mijn toestel weer unrooted en de G2 gaat terug naar LG / Dynafix.
@ NL_Scratch
Ook ik heb de LG G2 16GB.
sinds kort ben ik tijdens gesprekken heel slecht verstaanbaar. Zet ik hem op de speaker dan is het goed. Geluidsopnamens die ik maak via de voicerecorder zijn ook prima.

Telefoon herstarten helpt niet. Is dit softwarematig of echt een defect?
Mensen zeggen ook tegen mij heel vaak : Sorry ik kan je niet verstaan of iets dergelijks. Dus blijkbaar ligt het niet alleen aan mijn toestel. Ook heb ik een coating probleem (soort olievlek) met de lens van de camera aan de achterkant. Deze zat er al vanaf het begin erin maar kwam er eigenlijk te laat achter. Het feit dat ik nu een gele plek heb en slecht verstaanbaar ben en speaker vaak kraakt tijdens bellen heeft mij doen besluiten om de G2 te retourneren.

[ Voor 29% gewijzigd door aliberto op 18-09-2014 01:19 ]

Kennis begint met informatie vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Ik heb nog geen last gehad van slechte verstaanbaarheid of vlekken, gelukkig :)

Wat wel gek is: de standaard mail app opent veel mailtjes niet/slecht en haalt soms zelfs de html code van meerdere mailtjes door elkaar :s
Enkele voorbeelden:
Afbeeldingslocatie: http://www.arjanpvt.nl/ss1.pngAfbeeldingslocatie: http://www.arjanpvt.nl/ss2.pngAfbeeldingslocatie: http://www.arjanpvt.nl/ss3.png
Zo staat er htmlcode van indeed door het mailtje van ibood.

Zijn er meer mensen die dit hebben?
Ik snap dat een andere mailapp een oplossing biedt, maar ik vind de standaard mail app verder prima.

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Laatst online: 18-09 14:43
Heb je al geprobeerd deze te resetten (cache legen e.d.) ?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
Je bedoelt de mailapp resetten? Is wel een idee inderdaad.

Cache leeggooien heb ik al eens geprobeerd, maar dit heeft niet gewerkt.

[ Voor 45% gewijzigd door PvT.Arj op 19-09-2014 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
arjanpvt schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:13:
Je bedoelt de mailapp resetten? Is wel een idee inderdaad.

Cache leeggooien heb ik al eens geprobeerd, maar dit heeft niet gewerkt.
Bedoelde meer cache legen van de applicatie via instellingen. Daarna moet je inderdaad wel weer alles instellen, maar dat probeer ik meestal als eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
Ewivis schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:33:
[...]

Bedoelde meer cache legen van de applicatie via instellingen. Daarna moet je inderdaad wel weer alles instellen, maar dat probeer ik meestal als eerste.
Via instellingen --> applicaties kan ik wel de cache legen, maar dit is telkens max 200kb.
De app helemaal resetten moet in de app zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
Accounts wissen en opnieuw toevoegen heeft gewerkt. Nu maar hopen dat het niet terug komt :)

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 12:14
nog meer mensen die slecht verstaanbaar zijn tijdens het bellen?

geluidsopnames zijn prima en zodra ik via de speaker bel is het ook goed...

toch maar reparatieverzoek inschieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-06 23:00
NL_Scratch schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 13:57:
nog meer mensen die slecht verstaanbaar zijn tijdens het bellen?

geluidsopnames zijn prima en zodra ik via de speaker bel is het ook goed...

toch maar reparatieverzoek inschieten?
Als je slecht verstaanbaar bent kun je nog het volgende proberen : kijken of er onderaan waar de USB aansluiting zit geen gaatjes verstopt zitten. Tevens ook aan de bovenkant. Indien wel, deze voorzichtig reinigen met een dun voorwerp als een naald bij voorbeeld.

Indien dit niet aan de orde is lijkt mij de basisfunctionaliteit van een GSM belemmerd te worden. Daardoor lijkt mij een reparatie verzoek wel handig. Tenzij je tenslotte nog steeds slecht verstaanbaar wilt zijn ;)

Kennis begint met informatie vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokmeister
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:39
Ik heb een probleempje met mijn G2.
Als ik op de knop achterop druk om het scherm aan te zetten dan gaat het scherm direct weer uit.
Je moet dus heel snel zijn om de veeg beweging te maken om het scherm te ontgrendelen.
Soms blijft ie dan aan en soms niet.
Ik heb de instellingen van het scherm time out e.d. gecontroleerd, maar daar ligt het niet aan.
De telefoon is een week oud.
Iemand een oplossing of terug sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
stokmeister schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:06:
Als ik op de knop achterop druk om het scherm aan te zetten dan gaat het scherm direct weer uit.
Je moet dus heel snel zijn om de veeg beweging te maken om het scherm te ontgrendelen.
Ik heb de instellingen van het scherm time out e.d. gecontroleerd, maar daar ligt het niet aan.
Toestel al helemaal uitgezet en weer aangezet (het zal je verbazen hoe weinig mensen dat doen)? Ook kun je de telefoon terug naar fabrieksinstellingen zetten (ben je wel al je apps + bijbehorende data kwijt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Laatst online: 22:24
Krijg je hetzelfde bij twee keer tikken op het scherm?

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Is de lichtsensor aan de voorkant geblokkeerd? Om te voorkomen dat ie te vaak aan gaat in je broekzak (knop aan de achterkant kan tegen je been komen) gaat het scherm direct weer uit als die sensor is geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokmeister
Jep toestel al meerdere keren aan en uit gezet.
Hetzelfde is bij tikken op het scherm.
Dat laatste zou het heel goed kunnen zijn! Hij zit in een hoesje. Ik laat wel even weten of dat het was, ik heb hem nu even niet bij me. Thanks voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:36
Even een vraagje, ik ben wel geïnteresseerd in dit toestel (qua grootte en looks), maar kan die nog een beetje meekomen met snelheid of begint het soms al een beetje te haperen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Gaat nog prima mee hoor! Nergens problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokmeister
stokmeister schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:11:
Jep toestel al meerdere keren aan en uit gezet.
Hetzelfde is bij tikken op het scherm.
Dat laatste zou het heel goed kunnen zijn! Hij zit in een hoesje. Ik laat wel even weten of dat het was, ik heb hem nu even niet bij me. Thanks voor de reacties!
Het hoesje was de boosdoener.
Sinds hij er uit is geen last meer van gehad, maar even kijken naar een ander hoesje dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mottert
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-01 17:15
Zonet 80220g ontvangen. Iemand een idee wat de changelog is? De update zelf zei alleen "applicaties" en kan er verder niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:34

IkWilbert

Het is mij!

mottert schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 18:12:
Zonet 80220g ontvangen. Iemand een idee wat de changelog is? De update zelf zei alleen "applicaties" en kan er verder niks over vinden.
OTA? Hier nog niets

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mottert
Ja OTA, 110.54mb groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn LG g3 nu al een poosje en altijd heeft er een wit ledje soms langzaam geknippert, maar sinds een paar dagen knippert er nu vrij snel een rood ledje - Ik krijg de klanten service niet te pakken om te vragen wat dat kan zijn en hoe ik dat zou moeten stoppen want ik vind het best wel irritant - misschien kan er iemand mij hiermee helpen ? grtz BP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:24

13art

Moderator Mobile
Je weet dat dit het G2 topic is? Je hebt het namelijk over de G3. Of is dat een typfout?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:24

tha_crazy

Mafketel

Ondertussen wordt mijn G2 voor de 2e keer gerepareerd.
1e keer had ik een half defect scherm wat enigszins op te lossen was door het scherm uit en aan te zetten.
Toen is het scherm vervangen.

Nu liet het scherm zo'n 2-3 maanden na die reparatie los, en sinds vorige maand begon die spontaan uit te vallen, dus hij wordt nu wederom gerepareerd.

Zijn er meer mensen met dit soort klachten of ben ik de enige hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met foto's doe ik eigenlijk niet zoveel maar het valt op dat als ik ze af en toe van m'n G2 af wil halen ze erg traag laden voor ik iets in de dcim/camera map kan doen. Er staan nog geen 300 foto's op, incl. wat filmpjes (cameramap zit nu zo'n 1.2GB in). Laat ik het zo zeggen: het laden duurt een seconde of 20-25.

Herkennen jullie dit ook? Wellicht hoort het zo maar dergelijk intern geheugen was op mijn Galaxy S2 iig stukken rapper.

@tha_crazy:

1x een defect scherm gehad, is toen bij het hoofdkantoor van LG gerepareerd geweest. Maandje of 2-3 geleden inmiddels en heb nergens last van. Althans...een dergelijke reparatie kan toch nooit van invloed zijn op mijn vraag over het interne opslaggeheugen?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2014 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Gisteren is mijn LG G2 gevallen op werk, kleine barst rechts onder in beeld.

Maar nu het volgende probleem. Ik kan niet inloggen, ik kan wel de pin intoetsen maar niet oke indrukken om te bevestigen, is er een manier om dit te omzeilen?

Ik kan dus ook niet via usb mijn bestanden redden. Hij zegt dan alleen opladen en in het mapje van de telefoon staat deze map is leeg. Heb al de LG tool geprobeerd maar daar heeft hij ook geen USB verbinding.

Kan ik mijn bestanden nog redden, dan met name de muziek en foto's en een hoofdstuk van een boek in memo's?

Aub jullie hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Laatst online: 22:24
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:27:
Beste,

Maar nu het volgende probleem. Ik kan niet inloggen, ik kan wel de pin intoetsen maar niet oke indrukken om te bevestigen, is er een manier om dit te omzeilen?

Ik kan dus ook niet via usb mijn bestanden redden. Hij zegt dan alleen opladen en in het mapje van de telefoon staat deze map is leeg. Heb al de LG tool geprobeerd maar daar heeft hij ook geen USB verbinding.

Kan ik mijn bestanden nog redden, dan met name de muziek en foto's en een hoofdstuk van een boek in memo's?

Aub jullie hulp
Kan je het scherm niet kantelen/draaien, zodat het "oke" knopje van plek verandert?

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee helaas, met het inlog scherm kan dit schijnbaar niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:10
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:27:
Beste,

Aub jullie hulp
Als het de pincode is van de simkaart, deze eruit halen en dan opstarten, is het echt een vergrendelings(pin)code dan kom je er helaas niet in

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb via een vriend een handige oplossing gekregen, een usb muis op de telefoon aansluiten zodat je met de muis op de toetsen kunt klikken en toch in de telefoon kunt komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gooferd
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-09 12:48
LG G2 is manisch depressief

Sinds een maand of twee heb ik de LG G2 in gebruik. De eerste weken draaide het toestel als een zonnetje maar de laatste twee, drie weken is het toestel soms amper te gebruiken.

Af en toe wordt tijdens het gebruik (meestal als ik deze net van de lader heb gehaald) warmer dan normaal. Dit is vaak een voorbode van het onheil dat komen gaat. Mijn LG G2 wordt erg traag, gaat amper aan (met Knock on niet, maar ook nauwelijks met de conventionele aan/uit knop), en reageert niet tot nauwelijks op mijn aanrakingen. Op dit moment gaat mijn toestel helemaal niet meer aan zelfs. Ook is het draaien van apps tijdens deze periodes, die een halve tot een hele dag duren, zoals whatsapp vrijwel onmogelijk, omdat het toetsenbord letters tergend traag verwerkt. Bovendien gaat het batterijniveau erg rap omlaag, zelfs bij geen of licht gebruik, en zelfs als het toestel uit staat! Normaal kan ik makkelijk een dag volhouden op een volle batterij, maar als het toestel raar doet slechts een uur of vijf, zes. Dit is onafhankelijk van mijn gebruik en de software die aanstaat.

Dit is erg frustrerend en morgen bel ik T-mobile maar eens op, omdat ik anders mijn toestel uit het raam smijt. Maar voordat ik dat doe, heeft iemand hier een idee wat er aan de hand kan zijn?

Een teleurgestelde LG G2-gebruiker. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Softwarereset al uitgevoerd? Welke processen draaien op de achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gooferd
Nee, ik heb geen softwarereset uitgevoerd maar ik vraag me af of het wel een software probleem is. Er draaien vrijwel geen processen op de achtergrond eigenlijk, en als ik naar het batterijgebruik ga is het batterijgebruik voor bijna de helft te wijten aan het Android Systeem, ongeveer 20% aan Google Play Services en 10-15% aan de weergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Gooferd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:47:
Nee, ik heb geen softwarereset uitgevoerd maar ik vraag me af of het wel een software probleem is. Er draaien vrijwel geen processen op de achtergrond eigenlijk, en als ik naar het batterijgebruik ga is het batterijgebruik voor bijna de helft te wijten aan het Android Systeem, ongeveer 20% aan Google Play Services en 10-15% aan de weergave.
Dat is ook het eerst wat een reparatiebedrijf gaat proberen omdat het 9 van de 10x het probleem netjes oplost. Probeer dat eerst eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gooferd
Touchdomex schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:58:
[...]

Dat is ook het eerst wat een reparatiebedrijf gaat proberen omdat het 9 van de 10x het probleem netjes oplost. Probeer dat eerst eens.
Bedankt, zal ik doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Zit momenteel te wachten op de V20G update. Heb zelf een duits 'open' toestel (gekocht op Amazon), maar had al bijna een UK rom geflashed via kdz omdat ik zo ongeduldig wordt van al die positieve verhalen.

Blijkbaar is batterijduur verbeterd, responsiviteit, camera, ontvangst,... Zelfs de quiet mode schijnt gefixt te zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Qurius op 22-10-2014 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn LG G2 loopt constant vast sinds een paar dagen en wat ik ook doe dat blijft zo.

Een hard reset en een factory reset wou niet helpen , de Phone blijft vast lopen.
Het scherm uit en daarna weer aan helpt soms , maar de Phone is onbruikbaar zo.

Wat kan ik nog proberen voor ik em voor garantie terugstuur?

----------------------------------------------------------------------------------

Mijn Phone doet het nu al anderhalve dag goed en zonder haperen.

Wat zal het geweest zijn die vastlopers en komt het weer terug?

En wanneer komt er weer een update voor de G2?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2014 04:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vachtere
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-10-2014
Sinds gisteren kan ik mijn LG G2 niet uit stille-modus halen.

Ondanks dat ik de knop "Zet de stille modus nu aan" op UIT instel, blijft in het vorige instellingenscherm de Stilte modus op stand "Nu geactiveerd".

En als ik de geluidsvolume hoger instel via de knoppen achteraan of het menu verschijnt een melding met vraag om de Stille modus uit te schakelen. Antwoord ik "ja' dan verandert er nog niets aan de Stille modus.

Heeft iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 12:08
vachtere schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:04:
Sinds gisteren kan ik mijn LG G2 niet uit stille-modus halen.

Ondanks dat ik de knop "Zet de stille modus nu aan" op UIT instel, blijft in het vorige instellingenscherm de Stilte modus op stand "Nu geactiveerd".

En als ik de geluidsvolume hoger instel via de knoppen achteraan of het menu verschijnt een melding met vraag om de Stille modus uit te schakelen. Antwoord ik "ja' dan verandert er nog niets aan de Stille modus.

Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Telefoon al opnieuw gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vachtere
Al meerdere keren terug opgestart zonder verandering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vachtere
Vandaag kon ik terug het geluid aanzetten zonder dat ik iets heb aangepast...???

Nu durf ik echter de stilte modus niet meer te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mottert
vachtere schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:19:
Vandaag kon ik terug het geluid aanzetten zonder dat ik iets heb aangepast...???

Lijkt mij vrij vervelend als je de stille modus niet kunt gebruiken. Back-up maken en factory reset al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 18:53
Net in Ede bij de " ik ben toch niet gek " een G2 opgehaald omdat mijn Iphone 5 een ontplofte accu heeft...

Al jaren niet op Android gewerkt, maar ik ben erg onder de indruk. Misschien is het wel een blijvertje! Voor deze prijs in ieder geval een perfect toestel. Nu snel even de cashback regelen.

Even een vraag voor de G2 gebruikers, wat is een prettig en betaalbaar hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:54

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hoesjes en dat soort accessoires kun je bespreken in [LG G2] Accessoires topic ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:26
Aangezien ik mijn abonnement met 2 jaar kon verlengen en ik mijn in juli los gekochte Samsung Galaxy S3 Neo niet toekomstbestendig genoeg vond, ben ik op zoek gegaan naar een (enigszins betaalbare) opvolger die in ieder geval het komend jaar mee moet kunnen (daarna zie ik weer wel). Na lang wikken en wegen heb ik voor de G2 (32 Gb) gekozen. Gisteren opgehaald bij Coolblue en mijn eerste indrukken zijn zeer positief. Gisteravond wel geroot en exposed geinstalleerd. Heb daarmee de navigatiebalk aangepast. Deze was me te groot en ik wilde graag een 'recente applicaties' knop hebben. Bovendien vind ik het fijn om de balk in Chrome automatisch weg te laten schuiven. De S3 heeft vaste knoppen en dat detekent dat het scherm volledig ter beschikking staat van de software.

Ik blijf dit topic iig volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem met het constante vastlopen lijkt over te zijn sinds een aantal dagen op mijn G2.

Wat kan het vastlopen een aantal dagen geleden veroorzaakt hebben en waarom is het nu al een tijdje weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriaan10
  • Laatst online: 19-06 15:55
mag ik hier ook een vraag stellen over de lg g2 mini

zo ja. ik heb fifa 15 op mijn mobiel gedownload. hij was klaar met downloaden maar opeens zei hij onvoldoende ruimte op het apparaat, app kan niet gedownload worden.oke dat kan gebeuren maar ik was wel 1,19 gb kwijt op mijn mobiel en nu functioneert hij niet meer optimaal

weet iemand hoe dit kan en hoe ik die 1,19 gb terug kan krijgen

[ Voor 9% gewijzigd door jurriaan10 op 30-10-2014 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 12:08
jurriaan10 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:55:
mag ik hier ook een vraag stellen over de lg g2 mini

zo ja. ik heb fifa 15 op mijn mobiel gedownload. hij was klaar met downloaden maar opeens zei hij onvoldoende ruimte op het apparaat, app kan niet gedownload worden.oke dat kan gebeuren maar ik was wel 1,19 gb kwijt op mijn mobiel en nu functioneert hij niet meer optimaal

weet iemand hoe dit kan en hoe ik die 1,19 gb terug kan krijgen
Bestandbeheer openen en naar je temp/download folder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriaan10
  • Laatst online: 19-06 15:55
daar staat hij ook niet in.

maar bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
vachtere schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:19:

Is een bekende bug. Ik heb zelf geruime tijd de app "Quiet Time" gebruikt ter vervanging. Doet wat het moet doen.

Maarrrr. Sinds vandaag via de PC Suite geüpgraded naar V20G, OTA werkte niet. Quiet mode is gefixt, batterij is nog verbeterd en camera is enorm vooruit gegaan.

Ik had mijn toestel wel geroot, maar geen custom recovery. Heb zonder probleem kunnen updaten, root is nu (uiteraard) weg, maar voor de rest werkt het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:26
Ik zie dat er een update (V20G) aan zit te komen voor mijn net aangeschafte G2. Ik heb mijn G2 eerder deze geroot (zie mijn post hierboven) en met G2 exposed wat (optische) wijzigingen uitgevoerd. Kan ik nu wel gewoon de V20G update installeren zodra deze beschikbaar is via de LG PC Suite? Zo ja, ben ik dan de root + de exposed aanpassingen kwijt? Kan ik het toestel dan wel weer gewoon op dezelfde wijzen rooten en exposed installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:48

iChaos

It's Lupus.

Voor zover ik weet mag je niet updaten als je geroot hebt. Ik raad het in ieder geval niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Sinds gisteren in het bezit van een LG G2 voor 269 (incl 50 euro cashback)

Gelukkig deze keer geen mankementen aan het scherm zoals touch screne grid, dode pixels etc

Vanavond maar eens 20G installeren... Dacht dat ik al op de laatste versie zat maar blijkbaar zit hij nog op 20d :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Is er een manier waarop die updates ota zijn te forceren? of moet ik hem dan echt aan mijn PC verbinden? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

De tijd verschuiven met 1 of 2 dagen oid. naar voren hielp vroeger wel eens bij HTC's, misschien werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

iChaos schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 18:09:
Voor zover ik weet mag je niet updaten als je geroot hebt. Ik raad het in ieder geval niet aan.
Hier OTA geinstalleerd op een geroote G2, probleemloos. Wat er verbeterd is zou ik trouwens niet weten..

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

iChaos schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:07:
De tijd verschuiven met 1 of 2 dagen oid. naar voren hielp vroeger wel eens bij HTC's, misschien werkt dat?
Nope en de PC zegt ook vrolijk laatste softwareversie is 20D :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

FaceDown schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:41:
[...]

Hier OTA geinstalleerd op een geroote G2, probleemloos. Wat er verbeterd is zou ik trouwens niet weten..
Weet jij toevallig iets over dat black lines-probleem? Schijnt dat er bij geroote toestellen zomaar een reboot kan optreden waarna het scherm kapot is en altijd aan de rechterkant meerdere zwarte lijnen laat zien die ook na een reflash naar stock niet meer verdwijnen. Ben erg geneigd om AOSP te installeren, maar dit weerhoudt me er wel van :p

Oh, 20G schijnt overigens vooral uit applicatieupdates te bestaan, niks nieuws in functionaliteit begreep ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

iChaos schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:55:
[...]

Weet jij toevallig iets over dat black lines-probleem? Schijnt dat er bij geroote toestellen zomaar een reboot kan optreden waarna het scherm kapot is en altijd aan de rechterkant meerdere zwarte lijnen laat zien die ook na een reflash naar stock niet meer verdwijnen. Ben erg geneigd om AOSP te installeren, maar dit weerhoudt me er wel van :p

Oh, 20G schijnt overigens vooral uit applicatieupdates te bestaan, niks nieuws in functionaliteit begreep ik.
Nooit van gehoord of last van gehad. Ben na de update wel mn root kwijt, maar heb ik toch niet nodig. Wellicht root ik m later nog een keer.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
OTA zegt ook dat ik de laatste versie heb nog... Nu bezig met de PC suite naar binnen te halen (gaat niet erg snel met een snelheid van van 150kb/ps 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Wanneer is die laatste versie uitgekomen? Is er een plek waar je dat terug kan lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Nope, bij mij helaas ook niet. Laatste software versie is 20D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog 20D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Crasht Google maps bij jullie ook regelmatig? Een route uitstippelen is bij mij praktisch niet mogelijk door het crashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 01:04
Is de cashback actie afgelopen? Indien ja betekent dit dat er een prijs verlaging gaat komen of heb ik pech
Pagina: 1 ... 26 ... 39 Laatste

Let op:
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de G2 kunnen worden besproken in het ~~~[LG G2] Accessoires topic